РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (28)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>T=Основы маркетинга$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Бровкова Е. Г. Основы маркетинга. — К.: Сирин, 1999
2.

Грабченко А. И. Основы маркетинга высоких технологий : Учеб. пособие для студ. техн., экон. спец. — Х., 1999
3.

Аксенов И. М. Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок. — К.: Изд-во КМУГА, 1998
4.

Аксенов И. М. Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок. — К.: КМУГА, 1999
5.

Примак Т. А. Основы маркетинга : Конспект лекций. — К., 2000
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського