Працює в НАЦІОНАЛЬНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО
адреса сторінки: http://irbis-nbuv.gov.ua/everlib/person/703517 Дати життя: | 1976 | Персональні веб-ресурси | | Публікації: | Монографії, брошури - (2012) Розвиток ресурсної бази вітчизняного інформаційного середовища : монографія / О. С. Онищенко [и др.]. Київ : НБУВ, 2012. 194 с.
- (2013) Соціальні мережі як чинник розвитку громадянського суспільства : монографія / О. С. Онищенко [и др.] ; ed. Т. П. Дубас [и др.]. Київ : НБУВ, 2013. 220 с.
- (2013) Становлення інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності інформаційно-аналітичних служб бібліотек (на прикладі Служби інформаційно-аналітичного забезпечення органів державної влади НБУВ) : монографія / В. М. Медведєва. Київ : НБУВ, 2013. 180 с.
- (2014) Національні інформаційні ресурси як інтегративний чинник вітчизняного соціокультурного середовища : монографія / О. С. Онищенко [и др.] ; ed. Т. Дубас [и др.]. Київ: НБУВ, 2014. 296 с.
- (2014) Оперативна інтернет-інформація в інформаційно-аналітичній діяльності бібліотек України : монографія / Л. А. Чуприна ; ed. В. М. Горовий [и др.]. Київ : НБУВ, 2014. 208 с.
- (2014) Соціальні мережі як інструмент взаємовпливу влади та громадянського суспільства : монографія / О. С. Онищенко [и др.] ; ed. Т. Дубас [и др.]. Київ : НБУВ, 2014. 260 с.
- (2018) Національна академія наук України (1918-2018) [Текст] : до 100-річчя від дня заснування / [редкол.: Б. Є. Патон (голов. ред.) та ін. ; упоряд. іл. матеріалу та бібліогр. покажч.: С. М. Коваленко та ін. ; ред. Т. П. Дубас та ін.] ; НАН України. Київ, 2018. 333 с.
Статті - (2009) Інформаційно-аналітична діяльність бібліотек як форма творення наукового знання // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2009. Вип. 25. С. 328–330.
- (2009) Входження бібліотечних установ у сучасний ринок інформації // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2009. Вип. 23. С. 97–106.
- (2010) Реклама бібліотечних закладів // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2010. Вип. 26. С. 291–296.
- (2011) Бібліотечна реклама як засіб комунікації // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2011. Вип. 30. С. 150–160.
- (2012) Реклама бібліотек як вид соціальної реклами // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2012. Вип. 33. С. 131–137.
- (2013) Бібліотеки в соціальних мережах та блогосфері як засіб рекламування // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2013. Вип. 36. С. 192–199.
- (2013) Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2013. Вип. 35. С. 556–566.
- (2014) Рекламна діяльність бібліотек (термінологічний аспект) // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2014. Вип. 39. С. 256–266.
- (2015) Реклама продуктів і послуг бібліотек на бібліотечному веб-сайті // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Київ, 2015. Вип. 41. С. 396–405.
- (2016) Рекламна стратегія просування продуктів і послуг бібліотек у соціальній мережі Facebook // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Київ, 2016. Вип. 43. С. 331–345.
- (2017) Фотоімідж бібліотеки в інтерактивному просторі // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Київ, 2017. Вип. 46. С. 313–328.
- (2018) Медіа-маркетинг у рекламній діяльності бібліотек // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Київ, 2018. Вип. 50. С. 509–517.
- (2019) Перспективи використання інструментарію соціальних медіа для просування бібліотечних продуктів і послуг // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Київ, 2019. Вип. 55. C. 80–91.
- (2020) Сучасні тенденції розвитку інтернет-представництва Бібліотеки Конгресу США // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Київ, 2020. Вип. 58. С. 348–360.
Тези наукових доповідей - (2013) Соціальні мережі як засіб реклами бібліотечної діяльності // Міжнародна наукова конференція «Адаптація завдань і функцій наукової бібліотеки до вимог розвитку цифрових інформаційних ресурсів» (Київ. 2013).
- (2014) Рекламна діяльність бібліотек як інструмент популяризації бібліотечних фондів: сучасні наукові підходи до визначення // Міжнародна наукова конференція "Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору" (Київ. 2014).
- (2020) Інтернет-представництво бібліотеки Конгресу США як інструмент комунікації // Бібліотека. Наука. Комунікація: Розвиток бібліотечно-інформаційного потенціалу в умовах цифровізації: матеріали міжнар. наук. конф.» (м. Київ, 6-8 жовтня 2020 р.). Київ, 2020.
|
© www.nbuv.gov.ua |