РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000409026<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Комар О. 
Конструктивістська парадигма освіти / О. Комар // Філос. освіти. - 2006. - № 2. - С. 36-45. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено основні ідеї конструктивістської епістемології. Наведено інструментальне поняття знання як концептуальної схеми реальності, що створюється когнітивним суб'єктом, на відміну від знання як відображення об'єктивної реальності. Обгрунтовано необхідність розрізнення навчання на засадах конструктивістського поняття розуміння та навчання-тренування. Розглянуто практичні наслідки конструктивістських принципів освіти для філософії освіти та методики викладання філософських дисциплін. Вказано на важливість перевірки концептуальних схем, що мають студенти до початку вивчення курсу філософії.

Освещены основные идеи конструктивистской эпистемологии. Приведено инструментальное понятие знания как концептуальной схемы реальности, которая создается когнитивным субъектом, в отличие от знания как отображения объективной реальности. Обоснована необходимость разобщения обучения на основе конструктивистского понятия понимания и тренировочного обучения. Рассмотрены практические последствия конструктивистских принципов образования для философии образования и методики преподавания философских дисциплин. Доказана важность проверки концептуальных схем, которые есть в наличии у студентов до начала изучения курса философии.

The article deals with the the basic ideas of constructivistic epystemology. The tool concept of knowledge as conceptual circuit of a reality which is created cognitive by the subject, as against knowledge as displays of an objective reality is resulted. Necessity of dissociation of training on a basis of constructivistic concepts of understanding and training training is proved. Practical consequences of constructivistic principles of education for philosophy of education and a technique of teachingof philosophical disciplines are considered. Importance of check of conceptual circuits which are in presence at students prior to the beginning of studying a rate of philosophy is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ю0р(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського