Самохіна Ж.СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ У БІБЛІОТЕКАХ
2022
РОБОТА БІБЛІОТЕК НАУКОВО-ДОСЛІДНИХ УСТАНОВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ В 2012 РОЦІ : Інформаційно-аналітичний огляд (2013)Випуск 18.
2013
РОБОТА БІБЛІОТЕК НАУКОВО-ДОСЛІДНИХ УСТАНОВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ В 2011 РОЦІ : інформаційно-аналітичний огляд (2012)Випуск 17.
2012
Самохіна Ж. В.ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
Самохіна Ж. В.МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
2015
Самохіна Ж. В.МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В НАУКОВИХ БІБЛІОТЕКАХ УКРАЇНИ
Самохіна Ж.ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕК
2024
БІБЛІОТЕЧНІ ПОРТАЛИ ЗНАНЬ : монографія (2022)
Самохіна Ж. В.АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕКИ: РЕКЛАМА ЕЛЕКТРОННИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ
2017
Самохіна Ж. В.ІНСТРУМЕНТИ І ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського