Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (370)Книжкові видання та компакт-диски (352)Журнали та продовжувані видання (35)
Пошуковий запит: (<.>A=ЄВТУХ$<.>+<.>A=МИКОЛА$<.>+<.>A=БОРИСОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Євтух А.А. 
Взаємодія інтеркальованого в графіт літій флуориду з електроноакцепторними реагентами: Автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.01 / А.А. Євтух ; Укр. держ. хім.-технол. ун-т. — Д., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено основні закономірності взаємодії інтеркальованого у графіт літій флуориду з електроноакцепторними реагентами. Визначено стан літій флуориду в графітовій матриці. Встановлено вплив різноманітних чинників на процес деінтеркаляції літій флуориду водними і неводними розчинами кислот. Розроблено способи одержання літій тетрафлуороборату та електролітів на основі флуорокомплексних солей літію з використанням у якості вихідної сировини інтеркальованого літій флуориду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г121.215-27 +
Шифр НБУВ: РА329617

      
2.

Миколайчук М.М. 
Діагностика соціально-економічного розвитку території як елемент механізму державного управління: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / М.М. Миколайчук ; Одес. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — О., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано концепцію трансформації регіонального управління ефективністю соціально-економічного розвитку території, що базується на розподіленні механізмів державного управління на централізовані й децентралізовані та визначенні діагностики ефективності розвитку та інформаційно-аналітичної підтримки розробки та реалізації стратегічних планів як найбільш вагомих інструментів децентралізованого механізму державного управління регіоном. У контексті адміністративної реформи запропоновано впровадження принципів контролінгу на регіональному рівні. Визначено основні чинники формування валового внутрішнього продукту та тривалості життя в районі, галузі, регіоні. На їх підставі з урахуванням наявності офіційної статистичної звітності запропоновано методи оцінки та розроблено програми розрахунку індексів людського розвитку регіонів, галузей та районів області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21 +
Шифр НБУВ: РА330311

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Євтух О.Т. 
Іпотечний механізм ефективного використання і розвитку нерухомості: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.04.01 / О.Т. Євтух ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2002. — 32 с. — укp.

Розкрито соціально-економічну природу іпотеки та запропоновано поняття "іпотечний механізм" як взаємозв'язок певних елементів, за допомогою яких здійснюється прибутковий рух ресурсів. Наведено принципову схему роботи іпотечного механізму на макро- та мікрорівнях і показано їх взаємозв'язок, який призводить до виникнення в економіці ефекту іпотечного мультиплікатора. Вдосконалено класифікацію іпотеки як механізму кредитування. Визначено суть понять "споживча нерухомість", "дохідна іпотека" і розширено поняття "дохідна нерухомість". Проаналізовано підходи у визначенні пріоритетів принципів і методів оцінки нерухомості під час іпотечного кредитування. Висвітлено природу ринку іпотечного капіталу як похідного ринку нерухомості та фінансових ринків. Розроблено концепцію ефективності іпотечного механізму. З'ясовано основні напрями дослідження ефективності іпотечного кредитування, що полягають у порівнянні різних інструментів фінансування нерухомості та проведенні аналізу на макро- та мікрорівнях з застосуванням показників виміру економічного ефекту. Систематизовано економічні фактори, які впливають на ефективність роботи іпотечного механізму, досліджено їх взаємозв'язок. Визначено показник ефективності використання та розвитку нерухомості. Обгрунтовано комплексний підхід до визначення заходів раціоналізації іпотечного кредитування. Надано визначення кредитної політики іпотечного банку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)441.2-56
Шифр НБУВ: РА320229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Миколаєнко І.М. 
Історіографія діяльності земських установ України (1864 - 2001 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / І.М. Миколаєнко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Вперше у широких хронологічних межах досліджено комплекс українських, російських і зарубіжних історіографічних джерел, який вміщує монографії, брошури, статті, дисертаційні дослідження щодо діяльності земських установ України. Встановлено зв'язок між змінами на пострадянському просторі та зміною поглядів дослідників щодо українських земств. Показано еволюцію поглядів українських і російських учених на діяльність земств як органів місцевого самоврядування. На підставі введення у науковий обіг нових джерел, насамперед, архівних документів, комплексно досліджено головні чинники, які визначали стан суспільно-політичної, культурно-освітньої та соціально-економічної діяльності земських установ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)5-536.2 + Т1(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА322822

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Борисович О.В. 
Лінгвокогнітивний аспект онімів та їх дериватів у англомовній літературній рецензії: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.В. Борисович ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено мас-медійний літературно-критичний дискурс, важливим елементом якого є прецедентні оніми й утворені від них похідні. Прецедентні оніми, представлені іменами письменників, персонажів і назвами літературних творів, актуалізують "літературну пам'ять" читачів, до якої належать знання класичної та сучасної літератури, знання літературних напрямків стилів і жанрів, а також літературно-критичні категорії. Зазначено, за умов дискурсу відбувається концептуалізація літературних знань, що вивчається на рівнях: мовному, риторичної фігурації та літературно-критичної когніції. На мовному рівні концептуалізація найбільш повною мірою простежується у відонімних дериватах. Виявлено й проаналізовано концептуальні класи відонімних похідних на основі словотвірних значень. На рівнів риторичної фігурації досліджено метафоричну та метонімічну трансформацію прецедентних онімів. Проаналізовано прецедентні оніми у функції порівняння й епітетів. Процес концептуалізації стосується найхарактерніших особливостей творчості певного письменника, що можна представити у вигляді набору модулів "жанр", "стиль", "місце дії", "персонаж", "сюжет". Модуль є когнітивною одиницею, що репрезентує закладену в прецедентних онімах інформацію на основі літературних категорій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)943.21-357 + Ш143.21-316 +
Шифр НБУВ: РА362340

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Борисович О.В. 
Лінгвокогнітивний аспект онімів та їх дериватів у англомовній літературній рецензії: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.В. Борисович ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено мас-медійний літературно-критичний дискурс, важливим елементом якого є прецедентні оніми й утворені від них похідні. Прецедентні оніми, представлені іменами письменників, персонажів і назвами літературних творів, актуалізують "літературну пам'ять" читачів, до якої належать знання класичної та сучасної літератури, знання літературних напрямків стилів і жанрів, а також літературно-критичні категорії. Зазначено, за умов дискурсу відбувається концептуалізація літературних знань, що вивчається на рівнях: мовному, риторичної фігурації та літературно-критичної когніції. На мовному рівні концептуалізація найбільш повною мірою простежується у відонімних дериватах. Виявлено й проаналізовано концептуальні класи відонімних похідних на основі словотвірних значень. На рівнів риторичної фігурації досліджено метафоричну та метонімічну трансформацію прецедентних онімів. Проаналізовано прецедентні оніми у функції порівняння й епітетів. Процес концептуалізації стосується найхарактерніших особливостей творчості певного письменника, що можна представити у вигляді набору модулів "жанр", "стиль", "місце дії", "персонаж", "сюжет". Модуль є когнітивною одиницею, що репрезентує закладену в прецедентних онімах інформацію на основі літературних категорій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)943.21-357 + Ш143.21-316 +
Шифр НБУВ: РА362340

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Євтухова Т.І. 
Методи і засоби інформаційно-аналітичного забезпечення трансферу технологій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.І. Євтухова ; Держ. п-во "Наук.-вироб. корпор. "Київ. ін-т автоматики". — К., 2005. — 16 с. — укp.

Розроблено методичні засади інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності центру трансферу технологій з урахуванням невизначеності вихідних даних під час проектування. Запропоновано методику пошуку та здобуття інформації та знань у банку даних інноваційних технологій. Ця методика дозволяє знаходити найбільш релевантні документи в аспекті їх інформативності. Створено методику оцінки релевантності документів, знайдених інформаційно-пошуковою системою. Наведено рекомендації щодо здійснення експертизи у разі трансферу технологій, згідно з якими розрізняють етапи експертизи: визначення кількісного складу експертної групи та ступеня компетентності експертів, формування експертної групи. За цього задачу формування даної групи можна записати як задачу лінійного програмування. Розроблено методику раціонального вибору об'єкта-прототипу, а також методику оцінки ступеня готовності технології до трансферу. За умов трансферу технологій розглядаються лише три стадії: продукт - виробництво - товар. Відзначено, що у процесі обробки експертної інформації необхідно побудувати функції належності, які дають змогу співвідносити технологію з однією з зазначених стадій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55 ф +
Шифр НБУВ: РА338833

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Євтух О.О. 
Оцінка нерухомості в іпотечному кредитуванні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / О.О. Євтух ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено процеси стосовно оцінки нерухомості у процесі іпотечного кредитування. Запропоновано визначення нерухомості як об'єкта оцінки в іпотечному кредитуванні та розкрито її суть як товару, що об'єднує матеріальні компоненти, а також економічні та юридичні властивості, які впливають на різноманітні види її вартості. Розвинуто принципи оцінки вартості нерухомості та класифіковано їх за напрямками, а саме: принципи інвестування та формування вартості; принципи (загальні та спеціальні) проведення оцінки нерухомості. Розроблено алгоритм оцінки ринкової вартості вільних земельних ділянок, який передбачає вибір методу оцінки з урахуванням наявності ринкових угод, найбільш ймовірного використання земельної ділянки та наявності інформаційного забезпечення. Узагальнено методи оцінки ліквідаційної вартості та здійснено їх класифікацію. Удосконалено класифікацію ризиків нерухомості в іпотечному кредитуванні. Розвинуто теоретичні засади визначення розміру іпотечного кредиту на підставі стандартизації співвідношення між його розміром і вартістю нерухомості та виявлено характер впливу цього співвідношення на дохідність кредитних операцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-571.1-86 + У9(4УКР)262.245 +
Шифр НБУВ: РА337955

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Євтухова 
Параметри стратегічного планування розвитку корпоративних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Світлана Миколаївна Євтухова ; НАН України ; Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень. — О., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-96-23
Шифр НБУВ: РА366136

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Євтухов А.В. 
Підвищення ефективності технології круглого зовнішнього врізного шліфування шляхом вибору раціональної структури та параметрів робочого циклу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.08 / А.В. Євтухов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Зроблено імітаційне моделювання й обгрунтовано можливість підвищення ефективності технології круглого зовнішнього врізного шліфування за рахунок вибору раціональної структури та параметрів робочого циклу з урахуванням динамічних явищ, які супроводжують процес обробки. Розроблено динамічну модель з джерелом порушення у вигляді вихідної некруглості заготовки. Проаналізовано умови шліфування у взаємозв'язку з геометричною формою деталі. Виявлено закономірності перехідних етапів робочого циклу шліфування. Запропоновано узагальнений показник жорсткості замкненої технологічної системи (ТС), розроблено інженерну методику експериментального визначення його значення, що дозволяє врахувати пружні властивості ТС найбільш повно та вести розрахунок робочого циклу з високою точністю. Розроблено алгоритм і програмне забезпечення для вибору раціональної структури та параметрів робочого циклу шліфування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К637.3-64 +
Шифр НБУВ: РА357265

Рубрики:

      
11.

Миколайчук А.І. 
Поетика мотиву в романах В. Фолкнера кінця 1920-х - початку 1930-х років: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.04 / А.І. Миколайчук ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2010. — 20 с. — укp.

Комплексно проаналізовано поетику мотиву в романістиці В. Фолкнера 1920-х - 1930-х рр. Охарактеризовано особливості семантики, структури та функціонування мотивів. Поетикальну парадигму мотиву досліджено на різних рівнях художньої системи письменника: словесно-стилістичному, предметно-зображальному, сюжетному, хронотопному, наратологічному. Висвітлено специфіку архетипно-міфологічних мотивних комплексів. Охарактеризовано функції мотивів, спродукованих біблійним і літературно-художнім інтертекстами. З'ясовано значення екзистенційної мотивної парадигми. Встановлено роль мотиву як чинника й елемента сюжету, архітектоніки й оповідної стратегії автора. Показано, що домінантною структурно-змістовою функцією мотиву в романах В. Фолкнера є формування "некласичної" художньої цілісності твору, що досягається шляхом наскрізного імпліцитного структурування тексту за допомогою повторювання, взаємовіддзеркалення його окремих елементів, образно-асоціативного зв'язку між ними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО)6-4 Фолкнер В. 534
Шифр НБУВ: РА370548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Євтух Л.Б. 
Управління механізмом кредитування довгострокових програм розвитку економіки в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Л.Б. Євтух ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади та практичні рекомендації з метою вдосконалення управління механізмом кредитування довгострокових програм розвитку економіки у період трансформаційних процесів. Досліджено довгострокові програми в економіці України, запропоновано їх класифікацію. З'ясовано суть і структуру механізму кредитування зазначених програм, оцінено ефективність управління ним, здійснено прогнозування банківського довгострокового кредитування. Виявлено напрями поліпшення державного регулювання механізму кредитування довгострокових програм розвитку. Теоретично обгрунтовано управління банківськими установами механізмом кредитування даних програм. Розроблено пропозиції щодо організації кредитування у банку з застосуванням довгострокових цільових депозитів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.240 +
Шифр НБУВ: РА339928

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
13.

Миколайчук 
Cyperus esculentus L. в Північному Причорномор'ї: інтодукція, біоморфологічні та екологічні особливості: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.05 / Віра Георгіївна Миколайчук ; НАН України; Національний ботанічний сад ім. М.М.Гришка НАН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е522.912.18*80
Шифр НБУВ: РА361633

Рубрики:

      
14.

Чернов С. В. 
Комплексна експертиза як складова державного механізму управління регіональним розвитком / С. В. Чернов. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертаційній роботі наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення науково-теоретичного завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні концептуальних засад державного механізму управління регіональним розвитком у частині організації комплексної експертизи проектів регіонального розвитку та вироблення перспективних напрямків удосконалення інституту комплексної експертизи в публічному управлінні. Встановлено, що системне впровадження комплексної експертизи проектів у публічній сфері є одним з інноваційних державних механізмів в публічній сфері. Обґрунтовано, що в умовах децентралізації влади в Україні та посилення повноважень органів місцевого самоврядування і місцевих громад проведення комплексної державної експертизи проектів у публічній сфері стає чинником консолідації та соціальної інтеграції всіх соціальних груп у сталому розвитку території. Доведено, що основою ефективного публічного управління комплексною експертизою проектів є використання інтегрованої сукупності управлінських методів та інструментів проектного менеджменту. Запропоновано структуру інституціонального середовища проектної діяльності у сфері комплексної експертизи публічних проектів, що складається з таких елементів: нормативно-правова база, адміністративно-управлінська структура з її центральним елементом – спеціалізованим Центром комплексної експертизи. Обґрунтовано та запропоновано концептуальну просторово-часову модель комплексної експертизи проектів в управлінні регіональним розвитком. Ця модель є просторово-часовою, проектно-орієнтованою поліструктурною системою з трирівневим управлінням (стратегічним, тактичним та операційним), яка будується за функціонально-мережевою формою управління комплексною експертизою в межах кожної фази життєвого циклу проектів на засадах партнерської взаємодії інститутів влади, бізнесу та суспільства й багатостороннім медійно-інформаційним супроводом діяльності органів публічної влади у сфері управління регіональним розвитком. Основними елементами запропонованої моделі експертизи проектів регіонального розвитку визначено: суб'єкти інституціональної взаємодії; соціально-політичні інститути як певні усталені норми соціальної поведінки; інституції як організаційні форми експертизи проектів регіонального розвитку; правове поле (законодавчі акти та організаційні структури); відносини, що формуються в інституціональному середовищі між усіма суб'єктами експертизи проектів; партнерська мережа інституціональної взаємодії; інформаційно-комунікаційна та інституціонально-технічна інфраструктура; інші підсистеми забезпечення.^UThe dissertation presents a theoretical synthesis and a new solution to the scientific and theoretical task, which consists in theoretical substantiation of the conceptual foundations of the state mechanism of regional development management in the part of organization of complex expertise of regional development projects and development of perspective directions of improvement of the institute of complex expertise in public administration.It has been established that the systematic implementation of the complex examination of projects in the public sphere is one of the innovative public mechanisms in the public sphere. The scientific understanding of the essence and content of the complex expertise of regional development projects as a systemic activity of authorized expert organizations and experts of various fields of knowledge carried out under state orders is substantiated and is related to conducting researches, evaluation of a certain object, as well as the preparation of expert conclusions, recommendations on the subject of examination in order to obtain relevant, representative, objective and reliable information.It is substantiated that in conditions of decentralization of power in Ukraine and strengthening of powers of local self-government bodies and local communities, carrying out of a comprehensive state examination of projects in the public sphere becomes a factor of consolidation and social integration of all social groups in the sustainable development of the territory. It is proved that the basis of effective public management of complex project expertise is the use of an integrated set of management methods and tools for project management aimed at meeting the needs of society through the initiation and implementation of projects in the public sphere.It is disclosed that in the developed countries of the world the institute of complex and incomplete examination of projects using the territorial principle of building a system of public quality control and participation of state bodies in the regulation of conducting expert evaluation of regional development projects is widely used. The leading trend in developed countries is the conduct of state and non-state expertise, taking into account public expertise, as a mechanism for feedback of the public administration system. The most promising of the best international practices of conducting a complex examination of projects in public administration from the point of view of the possibilities of implementation in Ukraine are identified: UNIDO methodology, information system of preliminary analysis of PROPSPIN projects and US descriptive model.The conceptual spatial-temporal model of complex examination of projects in the management of regional development is substantiated and proposed. This model is a spatial-temporal, balanced, project-oriented polystyrene system with three-level management of project expertise (strategic, tactical and operational), which is built on the functional-network management form of complex expertise within each phase of the project life cycle on the basis of partner interaction between institutions power, business and society and multilateral media and information support of public authorities in the field of regional development management. The main elements of the proposed spatial-temporal model of expertise of regional development projects are defined: subjects of institutional interaction; socio-political institutions as certain established norms of social behavior; institutions as organizational forms of expertise of regional development projects; (legislative acts and organizational structures); relations formed in the institutional environment between all subjects of project expertise; partner network of institutional interaction; information and communication and institutional and technical infrastructure; other security subsystems.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Євтухова Г. Ю. 
Саботаж у політичному процесі: український контекст / Г. Ю. Євтухова. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – саботаж як соціально-політичне явище. Мета – виявлення специфіки проявів саботажу в політичному процесі сучасної України. Методи – структурно-функціональний, конфліктний, інституційний, аналітико-синтетичний, ретроспективний та ін. Теоретичні і практичні результати – виявлено специфіку прояву саботажу в політичному процесі України та запропоновано стратегії запобігання цій практиці. Новизна – виокремлено домінантні форми саботажу в політичному процесі; виявлено основні характеристики при аналізі його проявів: деструктивність/конструктивність, явність/латентність, спрямованість (на організації, групи, окремих індивідів, процеси тощо); аргументовано, що саботажу притаманний поліаспектний характер (саботаж ідентифікується як суспільно-політичне явище, як політична практика, як супутній елемент політичного процесу, як поведінкова стратегія); виявлено специфіку проявів саботажу в політичному процесі сучасної України, зокрема, в електоральному процесі та у процесі реформування місцевого самоврядування (реформа децентралізації); обґрунтовано, що саботаж є певною ознакою радикальних соціальних змін та має місце в трансформаційних суспільствах. Ступінь упровадження – розробка стратегій щодо попередження саботажу в політичному процесі сучасної України. Сфера використання – владні структури при прийнятті політичних рішень, пов'язаних з державотворчими стратегіями та управлінням суспільством; політичні партії; громадські організації; аналітична та навчальна діяльність.^UObject – the sabotage as a socio-political phenomenon. The objective – is revealing the specifics of manifestations of sabotage in the political process of modern Ukraine. Methods – structural-functional, conflict, institutional, analytical-synthetic, retrospective, etc. The theoretical and practical results – revealed the specifics of the manifestation of sabotage in the political process of Ukraine and proposed strategies to prevent this practice. The novelty – the dominant forms of sabotage in the political process are singled out; the basic characteristics are revealed in the analysis of its manifestations: destructiveness / constructiveness, clarity / latency, orientation (on organizations, groups, individual individuals, processes, etc.); it is argued that sabotage is characterized by a poly-dimensional character (sabotage is identified as a socio-political phenomenon, as political practice, as an accompanying element of the political process, as a behavioral strategy); revealed the specifics of manifestations of sabotage in the political process of modern Ukraine, in particular, in the electoral process and in the process of reforming local self-government (decentralization reform); It is substantiated that sabotage is a sign of radical social change and takes place in transformational societies. The rate of implementation – development of strategies to prevent sabotage in the political process of modern Ukraine. The scope of application – the power structures when making political decisions related to state-building strategies and community management; political parties; the NGOs; the analytical and educational activities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Миколайчук А. В. 
Правовий статус працівників, які поєднують роботу з навчанням. / А. В. Миколайчук. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації доводиться, що трудове право відіграє вагому роль у поєднанні права на освіту з правом на працю, оскільки,стимулюючи професійне навчання працівників, установлює правові гарантії для реалізації:(1) права громадянина на освіту, зокрема, професійну; (2) кваліфікаційні вимоги до працівників для відповідних видів робіт, визначаючи тим самим зміст їх професійного навчання; (3) сприятливі умови для суміщення праці з навчанням; (4) пільги й переваги для осіб, які навчаються професійно, в тому числі й без відриву від виробництва; (5) види такого навчання та його організаційні і правові форми.Робиться висновок, що правовий статус працівника і правовий статус учня співвідносяться як частина й ціле. Правовий статус учня – це характеристика, визначається нормами трудового законодавства, яка розкриває стан учня як суб'єкта трудового права й дозволяє йому брати участь у правовідносинах у сфері навчання (перенавчання). При цьому правовий статус працівника включає статус учня.Обґрунтовується, що гарантії й компенсації працівникам, які поєднують роботу з навчанням, становлять собою сукупність умов, способів і засобів, що дають можливість працівникам користуватися своїми законодавчо встановленими правами та свободами й забезпечують існування сприятливих умов для фактичної реалізації свого правового статусу. Ці гарантії та компенсації – це грошове відшкодування або певні пільги, надання яких зумовлено практичними діями з підвищення працівниками свого освітнього рівня чи кваліфікації в межах, визначених їх спеціальністю або посадою; вони є формою закріплення й забезпечення передбачених законодавством суб'єктивних трудових прав таких осіб.Для працівників, які поєднують роботу з навчанням гарантії та компенсації можуть бути пов'язані:(а) з матеріальною підтримкою, (б) з реалізацією права на працю в умовах, що відповідають вимогам безпеки й гігієни, (в) з дотриманням законодавства сторонами трудових правовідносин, (г) із забезпеченням зайнятості. Вони дозволять: по-перше, зберегти розмір отримуваної працівником середньої заробітної плати,; по-друге, забезпечити можливість продовження освіти протягом усього життя працівника без необхідності припинення ним своєї трудової діяльності; по-третє, досягти додержання законодавства сторонами трудових правовідносин.Доведено, що працівники, які поєднують працю з навчанням, беруть участь у подвійних правовідносинах: з одного боку – у трудових з власником підприємства, з другого – в адміністративно-правових із закладом освіти. Трудові відносини цієї категорії працюючих мають усі ті ознаки, що притаманні будь-яким трудовим правовідносинам.Трудівникам, які поєднують роботу з навчанням, надаються певні види пільг щодо: (а) отримання відпусток; (б) робочого часу й часу відпочинку протягом робочого дня й тижня; (в) оплати вартості проїзду для складання екзаменаційної сесії; (г) режиму роботи й побутового обслуговування. Такі працівники користуються також додатковими пільгами у сфері оплати праці порівняно з, так би мовити, «звичайними» трудівниками, що пов'язано перш за все з більшою їх завантаженістю і з можливістю майбутнього підвищення їх кваліфікації.Об'єктивний і усесторонній аналіз правових документів міжнародного рівня дозволив розкрити розвиток світової тенденції безперервної професійної освіти. У цих документах наголошується на важливості постійного професійного розвитку фахівців, який у рамках освіти має здійснюватися комплексно і впродовж їх трудового життя відповідно до окреслених цілей і масштабів, й охоплювати весь його спектр – від початкової грамотності до професійної підготовки, безперервного професійного навчання й постпрофесійного супроводу.Установлено, що міжнародна спільнота покладає на держави обов'язок поєднувати, координувати й розвивати програми та політику професійної підготовки та орієнтації працюючих, враховувати: (a) можливості потреби та проблеми зайнятості населення як на регіональному, так і на національному рівнях; (б) стадії й рівні економічних, соціальних і культурних досягнень; (в) взаємозв'язок між розвитком людських ресурсів та іншими економічними, соціальними й культурними цілями.На противагу Україні, розвинені держави світу вкладають доволі значні й постійно зростаючі кошти у професійну освіту й підвищення кваліфікації своїх кадрів. Питання професійного росту працівників є загальнодержавним, оскільки висока їх кваліфікація служить головним інструментом для зміцнення економіки цих країн. Коло галузей, де професійні (в тому числі й соціально-комунікативні) навички, уміння і здібності опановувати ноу-хау відіграють вирішальну роль, увесь час розширюється й охоплює саме ті сфери діяльності, які є характерними для переходу економіки в постіндустріальну фазу. Активна участь зарубіжних країн знаходить свій прояв у різних державних програмах, метою яких є підвищення кваліфікації всіх працюючих. Крім того, для трудівників, які прагнуть постійно розвиватися, створюються всі необхідні умови для їх професійного зростання.^UPosition is defended in dissertation, that a labour right plays a ponderable role combination of right to education with a right to work, as (1) sets legal guarantees for realization of right for a citizen on education in particular professional; (2) stimulates the professional studies of workers; (3) sets qualifying requirements to the workers for the corresponding types of works, determining maintenance of professional studies the same; (4) creates favourable terms for combination of labour and studies; (5) sets privileges and advantages for persons, that pass professional studies, in particular and without tearing away from a production; (6) sets the types of studies and their organizational forms; (7) sets the legal forms of professional studies.An author came to the conclusion, that legal status of worker and legal status of student are correlated from each other as part and unit. Legal status of student is description that is determined by the norms of labour legislation, that exposes the state of student as a labour legal subject and allows to him to participate in legal relationships in the sphere of studies (перенавчання). Thus legal status of worker includes status of student.In dissertation reasonably, that to the guarantee and indemnification to the workers that combine work with studies is totality of terms, methods and facilities that give possibility to use to the workers them by the legislatively set rights and freedoms and provide existence of favourable terms for actual realization of the envisaged legal status of workers; it is a money compensation or certain privileges, the grant of that is predefined by the practical operating under the increase of educational level or qualification of workers in limits certain speciality or position, that are the form of fixing and providing of the equitable labour rights of workers, envisaged by a legislation.Guarantees and indemnifications for workers, that combine work with studies, it maybe to group thus, for example, guarantees and indemnifications, related to (а) realization of right to work in terms that answer the requirements of safety and hygiene, (б) by material support, (в) providing of employment, (г) observance of legislation by parties of legal relationships. They will allow, firstly, to provide a renewal of education option during all life of worker without the necessity of stopping of labour activity, secondly, to save the size of got the worker of middle salary, thirdly, to attain the observance of legislation parties of legal relationships.It is well-proven that workers that combine labour with studies participate in double legal relationships, from one side, in labour with the proprietor of enterprise, from other, in адміністративно-правових with establishment of education. The labour relations of this category of workers have all those signs inherent to any labour legal relationships. However together with general signs, these legal relationships have certain features, that show up in the special rights and duties of subjects of the labour legal relationships related to combination of studies with labour.To the workers that combine work with studies the next types of privileges are given : (а) in relation to the grant of vacations : (б) in relation to business hours and to rest during a working day. week; (в) in relation to payment of fare for handing over of examination session; (г) in relation to office and domestic consumer services hours. As see, workers that combine work with studies use additional privileges in the field of the remuneration of labour by comparison to, hook to talk, by "ordinary" workers.It is constrained, foremost, by the greater work-load of such persons and with the future increase of their qualification.The all-round objective analysis of documents of international level allowed to set development of world tendency of continuous trade education. In these documents it is marked on importance of continuous professional development of specialists, that must come true complex within the framework of education during life, in accordance with certain goals and scales, and to embrace all spectrum - from initial literacy to professional preparation and continuous professional studies and post-professional accompaniment.Set, that an international association lays a duty all-round to develop and coordinate politics and programs of professional orientation and preparation of working on the states, that take into account: a) necessities, possibilities and problems of employment both on regional and on national levels; б) stage and level of economic, social and cultural development; в) intercommunication is between development of human capitals.In a counterbalance the developed countries of the world inlay considerable money Ukraine in trade education and in-plant training of shots. These charges grow constantly.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Чепок О. О. 
Асимптотика розв'язків двочленних диференціальних рівнянь з нелінійностями суттєво різних типів / О. О. Чепок. — Б.м., 2020 — укp.

Для істотно нелінійних диференціальних рівнянь другого порядку з нелінійностями, що є добутком швидко та повільно змінної функціїї отримано умови існування та асимптотичні зображення достатньо широких класів розв'язків. Отримані результати проілюстровано на класах диференціальних рівнянь більш конкретних видів.^UThe conditions of the existence and asymptotic representations of sufficient wide class of solutions to essntially nonlinear differential equations of the second order with nonlinearities, that are products of rapidly and regularly varying functions are found. The results are illustrated on classes of differential equations of more concret types.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Колун Н. П. 
Асимптотична поведінка розв'язків диференціальних рівнянь другого порядку з різного типу нелінійностями / Н. П. Колун. — Б.м., 2020 — укp.

В дисертаційній роботі встановлено необхідні та достатні умови існування розв'язків диференціального рівняння другого порядку, що містить у правій частині суму доданків з правильно та швидко змінними нелінійностями, та отримано асимптотичні зображення для таких розв'язків та їх похідних першого порядку, а також вивчено питання про кількість розв'язків зі знайденими асимптотичними зображеннями.^UIn the dissertation are established the necessary and sufficient conditions for the existence of solutions of the second order differential equation containing the sum of terms with regularly and rapidly nonlinearities on the right-hand side and obtaining of asymptotic representations for such solutions and their first order derivatives, and also the study of the question of the number of solutions and thir asymptotic representations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Дрожжина А. В. 
Асимптотична поведінка розв'язків нелінійних неавтономних звичайних диференціальних рівнянь n-го порядку / А. В. Дрожжина. — Б.м., 2021 — укp.

Отримано необхідні та достатні умови існування достатньо широкого класу розв'язків істотно нелінійних неавтономних звичайних диференціальних рівнянь n-го порядку. Крім того знайдено асимптотичні зображення при прямуванні аргументу до особливої точки для таких розв'язків та їх похідних до порядку n-1 включно.^UThe necessary and sufficient conditions of the existence of sufficiently wide class of solutions of essential nonlinear nonautonomous ordinary differential equations of the n-th order were obtained. The asymptotic representations as the argument tends to the critical point were found for such solutions and their derivatives to the n-1-th order.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Яссін М. А. 
Культура способу життя учнівської молоді в історії української педагогіки другої половини ХХ століття / М. А. Яссін. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена розв'язуванню актуальної і практично важливої проблеми формування культури способу життя учнівської молоді. Окреслено науково-теоретичні основи формування культури способу життя в контексті цивілізаційного та культурологічного підходів з урахуванням особливостей українського націєтворення. Наголошено, що спосіб життя особистості детермінується комплексом проблем: економічних, соціальних, демографічних, екологічних та інших, що визначає форми самоствердження (позитивні та негативні) особистості. Спосіб життя розглядається як індивідуально-практична характеристика засвоєної культури, яка, у свою чергу, є визначеним еталоном способу життя особистості. Визначено змістову сутність культури способу життя учнівської молоді через уточнення поняття «культура способу життя» як рівня вдосконалення різноманітних сфер людського життя і діяльності, в яких подані гідні умови життя носія (або суб'єкта способу життя), що постійно змінюються, а своєрідним фундаментом ціннісної орієнтації і мотивації поведінки виступають моральні цінності, що апелюють до вільного вибору особистості і підкріпляються внутрішньоособистими формами самоконтролю та самоствердження» та виокремлення інших основних понять (культура, спосіб життя, здоров'я, діяльність, соціальний добробут, здоровий спосіб життя); критерії і показники культури способу життя учнівської молоді.^UThis thesis is dedicated to solving the topical problem of practical importance regarding forming the culture of student youth's way of life. It has been emphasized that Ukrainian culture as a holistic system of humanistic content forms the creative self-awareness of Ukrainians as a nation and a component of world civilization. Culture should be considered in the context of material and spiritual production, inclusion in the sphere of interethnic spiritual synthesis and interaction, an integral component of which is education. This ensures the integrity of cultural development of the nation, state, noosphere. The scientific and theoretical bases of forming the way of life culture in the context of civilization and culturological approaches, including features of the Ukrainian nation-building, have been outlined. The way of life has been considered as an individually-practical characteristic of the acquired culture, which, in its turn, is a certain standard of individual's way of life.The semantic essence of the culture of student youth's lifestyle has been determined by clarifying the concept of "the lifestyle culture" as a level of improvement of various spheres of human life and activity, which presents decent living conditions of the subject of lifestyle. The basis of orientation and behavior motivation are moral values that appeal to the free choice of personality and are supported by intrapersonal forms of self-control and self-affirmation" and the separation of other basic concepts; criteria and indicators of the culture of student youth's lifestyle.Integral indicators of a way of life have been outlined: actions of the subject of activity, culture of the way of life, social well-being. The peculiarities of the national character in its projections have been determined, which specify the special dimension of life, form the way of life and, accordingly, the culture of the way of life in a particular social community.The peculiarities of the formation of the culture of student youth's lifestyle in the second half of the twentieth century in the Soviet (1959-1991; subject-content aspect) and post-Soviet (1991-2002; functional aspect) era with extrapolation of productive experience have been characterized in order to implement it in modern educational institutions (sociocultural and information-communication aspect), which determined the expansion of the upper chronological limit. The first stage is represented by theoretical and practical achievements of Soviet teachers on the formation and maintenance of young people's healthy lifestyle, especially in educational institutions: the innovative system of health care by V. Sukhomlinsky (60-70s); scientific and practical research in the field of population health ("School of Scientific Foundations of Health" (I. Berezin, Y. Dergachev), 80s); I. Brekhman's research (concept of a new scientific direction - valeology, 90s) and others. Created at the Institute of Age Physiology of RAO (Russian Academy of Education) model of systematic integrated work to preserve and strengthen the health of students and teachers in educational institutions provided for the practice of organizing the activities of "schools of health" and consisted of six blocks: system, balance, creating success in education, development in education, complement, partnership. At the second stage, realization of the strategic purpose of education development in Ukraine became the leading activity on formation of culture of student youth's way of life – creation of viable system of continuous training and education, providing opportunities of spiritual self-improvement of the person, formation of intellectual and cultural potential as the highest value of the nation and introducing such an activity to educational institutions that would contribute to the preservation and strengthening of students' and teachers' health by creating an appropriate social and physical environment, purposeful work on the formation of valeological consciousness and a healthy lifestyle.Sociocultural and information-communication aspect of forming a culture of health and the formation of a healthy educational environment involves active promotion of a healthy lifestyle, education of a conscious attitude to their own health and the health of others as the highest social value through cross-sectoral and professional activities of educational institutions. The development of Ukrainian pedagogy in the second half of the twentieth century has been outlined for the first time, particularly in the field of forming a culture of student youth's lifestyle for implementation in educational institutions of Arab countries (in particular, Jordan); recommendations for the rehabilitation of student youth's health have been offered.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського