Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (63)Реферативна база даних (2192)Книжкові видання та компакт-диски (2165)Журнали та продовжувані видання (160)
Пошуковий запит: (<.>A=МАРТИН$<.>+<.>A=СЕРГІЙ$<.>+<.>A=ЮРІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 169
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Мартинюк Т. М. 
Юридико-психологічні засади формування правосвідомості студентів-правників: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 19.00.06 / Т. М. Мартинюк ; Нац. акад. внутр. справ. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено психологічні засади цілеспрямованого процесу формування правосвідомості студентів-правників, психологічні детермінанти, які зумовлюють його, а також розроблено психолого-юридичні заходи, спрямовані на підвищення ефективності даного процесу. Розглянуто психолого-юридичний зміст класифікації рівнів правосвідомості та надано їх характеристику. Висвітлено напрями, зміст та особливості правового й юридико-психологічного формування правосвідомості студентів-правників, встановлено й охарактеризовано чинники, які впливають на організаційно-методичні та психолого-педагогічні засади даного процесу. Розроблено тренінгову програму для підвищення ефективності формування правосвідомості студентів-правників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29 + Х002.03 + Х8 р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА376981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Мартинюк С.Є. 
Широкосмугові двополяризаційні смужкові антенні решітки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.07 / С.Є. Мартинюк ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Удосконалено метод скінченних різниць у часовій області для дослідження характеристик узгодження та випромінювання багатошарових смужкових випромінювачів із щільним збудженням та антенних решіток на їх основі. Запропоновано методику синтезу таких випромінювачів і принципи побудови ефективних широкосмугових двополяризаційних антенних решіток з низьким рівнем кросполяризаційного випромінювання. Виявлено закономірності впливу крайових ефектів, взаємодії багатошарових смужкових випромінювачів у складі антенної решітки та досліджено можливості сканування променя в ній. Наведено результати експериментального дослідження розроблених оригінальних діючих зразків антенних решіток сантиметрового та дециметрового діапазонів довжин хвиль.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З845.47 +
Шифр НБУВ: РА325599

Рубрики:

      
3.

Мартинюк В.М. 
Ціннісні орієнтації військовослужбовців Збройних Сил України (соціально-філософський аналіз): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / В.М. Мартинюк ; Харк. ун-т Повітр. Сил ім. І.Кожедуба. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Удосконалено соціально-філософську рефлексію цінностей військовослужбовців Збройних Сил України. Проаналізовано суть, здійснено класифікацію та визначено основні функції їх ціннісних орієнтацій. Розглянуто систему детермінант досліджених орієнтацій військовослужбовців за умов трансформаційних процесів. Виявлено систему протиріч та проаналізовано тенденції системи даних орієнтацій військовослужбовців за умов зміни парадигми світосприйняття. Доведено об'єктивну необхідність та досліджено механізм формування ціннісних орієнтацій військовослужбовців за умов соціальної трансформації суспільства, реформування та розвитку Збройних Сил України. Обгрунтовано напрямки діяльності щодо оптимізації процесу цього формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.221 + Ц4,8(4УКР)243.0 +
Шифр НБУВ: РА341857

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Мартинова Р.Ю. 
Цілісна загальнодидактична модель змісту навчання іноземних мов: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Р.Ю. Мартинова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 44 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність переструктурування змісту навчання іноземних мов як засобу удосконалення якості оволодіння ними. Розроблено прогностичну цілісну загальнодидактичну модель змісту навчання іноземних мов. Визначено складові кожної ланки моделі та послідовність засвоєння їх у процесі навчання. Висвітлено етапи навчання іноземних мов за домінувальним видом навчальної діяльності, що програмує смисловий і лінгвістичний взаємозв'язок кожної частини навчального матеріалу. Розроблено вимоги до структурування змісту навчання мовного матеріалу та видів іншомовної мовленнєвої діяльності щодо фонетичного, тематичного й інтегрованого етапів навчання. Визначено зміст навчання кожного мовного та мовленнєвого елементів іншомовної мовленнєвої діяльності. Перевірено ефективність розробленої дидактичної моделі методами експертної оцінки та реалізації за сучасних умов навчання. Нову модель використано під час розробки підручників з іноземних мов для учнів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913 +
Шифр НБУВ: РА350580

Рубрики:

      
5.

Мартинюк В.К. 
Християнство в структурі поетичного мислення Павла Тичини (ранній період творчості): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / В.К. Мартинюк ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено християнську складову поетичного мислення П. Тичини періоду 1906 - 1929 рр. Розглянуто релігійну українську поезію першої чверті XX ст., яка вибудовує широкий контекст ранньої творчості поета. Доведено роль інсайту у формуванні художнього простору П. Тичини цього періоду з його естетико-змістовими категоріями Бога, людини, життя, смерті, майбуття. У контексті Святого Письма інтерпретовано біблійні образи художньої системи раннього періоду творчості митця, їх опозиції й євангельські мотиви молитви, віри, розп'яття, відречення, які загалом є підтвердженням впливу християнства на мислення поета.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4Тичина П. Г. 535
Шифр НБУВ: РА374873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Мартинів О. М. 
Фразеологічні одиниці німецької мови з компонентом на позначення звучання: структурно-семантичний і когнітивноономасіологічний аспекти. / О. М. Мартинів. — Б.м., 2021 — укp.

Дослідження присвячено номінативним аспектам та мотиваційним процесам ФОКЗ німецької мови, підґрунтям яких є співвідношення ономасіологічних структур фразеологізмів і складників етносвідомості упроекції на культуру народу. Обґрунтовано теоретичні засади когнітивноономасіологічного аналізу, здійснено класифікацію ФОКЗ, виокремлено основні ономасіологічні моделі, а також проаналізовано мотивацію ФОКЗ на підставі зв'язку складників ментально-психонетичного комплексу, семантики та ономасіологічної структури. На цій основі виокремлено та описано пропозиційно-диктумну, інтеграційно-порівняльну, змішану, модусну, асоціативно-термінальну та міфологемну мотивацію.^UThe thesis focuses on the nominative aspects and motivational processes of PhUSC in the German language, the basis of which is correlation between onomasiological models of phraseological units and ethnic consciousness components projected on the culture. The thesis gives the theoretical bases for cognitive and onomasiological analyses, classifies PhUSC, singles out the main onomasiological models, as well as analyzes motivation of PhUSC on the basis of correlation between the components of the mental and psychonetic complex, semantics and the onomasiological structure. On this basis there have been singled out and described the propositional-dictum, integrative and comparative, mixed, modus, associative and terminal as well as mythologem motivations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Мартиненко В.Ф. 
Формування системи державного управління інвестиційним процесом в Україні: Автореф. дис... д-ра наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.Ф. Мартиненко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2006. — 36 с. — укp.

Здійснено грунтовний системно-процесний філософський, соціально-економічний, інформаційно-інтелектуальний, правовий аналіз щодо проблеми формування системи державного управління інвестиційним процесом в Україні з урахуванням багатофакторності взаємозв'язку і співвідношення процесів глобалізації та регіоналізації. Висвітлено теоретико-методологічні засади державного управління даним процесом, обгрунтовано мобілізацію інноваційно-інвестиційних ресурсів, спрямованих на ліквідацію бідності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.03 + Х839(4УКР)921.25 +
Шифр НБУВ: РА343437

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Мартин О.М. 
Формування ринків економічних ресурсів в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / О.М. Мартин ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблеми формування ринків трьох класичних економічних ресурсів - праці, землі та капітальних благ - за умов перехідної економіки України. Уточнено сутність понять "ринок праці", "ринок землі", "ринок капітальних благ". Проаналізовано та виділено основні етапи розвитку ринків праці, землі та капітальних благ, визначено особливості та чинники формування кожного з них. Виявлено фактори, що зумовили асинхронність етапів становлення окремих ресурсних ринків за умов перехідної економіки України. Запропоновано напрями підвищення зайнятості у національній економіці згідно з розробленою класифікацією чинників впливу на зайнятість. Обгрунтовано необхідність розширення правового поля регулювання ринку землі, розробки та прийняття деяких економічних законів. Проаналізовано фінансове забезпечення інвестиційної діяльності на двох рівнях формування інвестиційних ресурсів - макроекономічному та мікроекономічному, необхідних для ефективного управління механізмом інвестиційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56 +
Шифр НБУВ: РА343294

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Мартинюк О.Б. 
Формування професійних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів у процесі вивчення психологічних дисциплін: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Б. Мартинюк ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано можливості використання психології як навчальної дисципліни для формування професійних ціннісних орієнтацій (ПЦО) майбутніх учителів. Запропоновано модель ПЦО як інтегрованої смислової установки вчителя. Визначено рівні сформованості ПЦО майбутніх учителів. Проведено кількісний та якісний аналіз ПЦО майбутніх учителів. Встановлено, що значна кількість студентів нездатні за період навчання у ВНЗ самостійно сформувати власну систему ПЦО, що адекватна функціям педагогічної діяльності та відповідає її гуманістичній сутності. Доведено ефективність експериментальної програми формування ПЦО майбутніх учителів у процесі вивчення психології та спецкурсу, розроблених на засадах гуманітарної парадигми даної дисципліни з використанням активних методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ю9 р30 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА346234

Рубрики:

      
10.

Мартиненко І.В. 
Формування мотиваційно-вольової готовності дітей шестирічного віку із загальним недорозвиненням мовлення до шкільного навчання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / І.В. Мартиненко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

З'ясовано особливості мотиваційно-вольової готовності дітей шестирічного віку з загальним недорозвиненням мовлення (ЗНМ) до шкільного навчання. Охарактеризовано рівні її сформованості. Доведено, що первинне мовленнєве недорозвинення негативно впливає на формування мотиваційно-вольових компонентів особистості цієї категорії дітей. Досліджено ієрархію мотивів у структурі мотиваційного компонента мотиваційно-вольової готовності дошкільного навчання дітей шестирічного віку з ЗНМ й описано її основні характеристики. Проаналізовано одержані дані, які характеризують особливості саморегуляції та самоконтролю у процесі здійснення складної вольової дії у дітей з ЗНМ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та методику формування учбової мотивації та саморегуляції у таких дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.27 + Ч437 +
Шифр НБУВ: РА349385

Рубрики:

      
11.

Мартиненко Н. О. 
Формування готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії у професійній діяльності: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Н. О. Мартиненко. — Б.м., 2023 — укp.

Дослідження складається з анотації, змісту, вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, списку використаних джерел, загальних висновків і додатків. У вступі обґрунтовано доцільність вибраної теми дослідження; аргументовано актуальність проблеми готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії; схарактеризовано зв’язок дисертаційної роботи з науковими програмами, планами, темами; сформульовано мету, основні завдання, описано об’єкт і предмет вивчення; умотивовано добір методів дослідження. Подано відомості про апробацію і впровадження результатів експериментального дослідження, про структуру й обсяг роботи, кількість публікацій. У першому розділі «Теоретичні засади формування готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії у професійній діяльності» досліджено міжкультурну взаємодію як предмет наукових студій. Проаналізовано джерельну базу для з’ясування сутності основних понять: «культура», «взаємодія», «готовність», «професійна готовність». Термін «міжкультурна взаємодія» потрактований як процес діалогу представників різних культур із застосуванням засобів комунікації та вибору поведінки. Унаслідок такого процесу відбувається взаємовплив на когнітивному, соціальному, психологічному та емоційному рівнях. З’ясовано особливості змісту підготовки майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії в сучасних умовах. Обґрунтовано зміст і структуру готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії. У структурі готовності виокремлено та аргументовано чотири взаємопов’язані компоненти: мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, конативний, міжособистісний. У другому розділі «Організаційно-педагогічне забезпечення формування готовності до міжкультурної взаємодії у професійній діяльності» на підставі анкетування нинішніх і майбутніх пілотів досліджено стан сформованості готовності до міжкультурної взаємодії. Виокремлено критерії та їхні показники, а саме: ціннісний (соціокультурні взаємини, мотивація професійної діяльності, культурні цінності); пізнавальний (культурно-етнічні знання, культурно-етнічні вміння); поведінковий (сприятливий мікроклімат, саморегуляція, адаптивність); інтерперсональний (конфліктостійкість, толерантність, сенситивність). Відповідно до критеріїв диференційовано високий, середній і низький рівні сформованості готовності до міжкультурної взаємодії. Виявлено педагогічні умови формування готовності до міжкультурної взаємодії: формування ціннісних орієнтацій через створення позитивного психологічного клімату; організація командної роботи в процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін; інтеграція культурологічного аспекту в професійно орієнтовані дисципліни; стимулювання рефлексивного ставлення до процесу формування якостей міжкультурної взаємодії. Реалізація педагогічних умов відбувається за допомогою низки форм і методів: дискусії, бесіди, рольові ігри, сторителінг, брейнстормінг, проєкти, презентації, моделювання міжкультурних ситуацій, міжкультурний тренінг, позааудиторна та самостійна робота. У процесі наукового пошуку розроблено й теоретично обґрунтовано структурно-функційну модель формування готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії в професійній діяльності, що складається з чотирьох взаємопов’язаних блоків: методологічно-організаційний (мета, завдання, наукові підходи, загальнодидактичні та специфічні принципи); змістовий (зміст, педагогічні умови, методи, форми й засоби); результативно-оцінювальний (компоненти, критерії, показники, рівні та результат). У третьому розділі «Експериментальне дослідження формування готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії у професійній діяльності» викладено результати дослідження, перевірено ефективність упровадження педагогічних умов і структурно-функційної моделі формування готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії. Констатовано суттєве підвищення середнього й високого рівнів сформованості готовності майбутніх пілотів до міжкультурної взаємодії. Середній рівень збільшився з 56,4 % до 62,1 % осіб; високий рівень зріс із 9,3 % до 27,9 % здобувачів вищої освіти, що засвідчило наявність позитивних змін у процесі навчання.^UThe work contains a justification of the appropriateness of the chosen research topic and the relevance of the problem of the readiness of future pilots of intercultural interaction. The purpose, main tasks, object and subject of research are determined; characterized methods of research. The scientific novelty and theoretical and practical receipt of results are determined. Information on testing and implementation of experimental research results, structure and scope of work, number of publications are provided. The first section «Theoretical principles of the formation of the readiness of future pilots for intercultural interaction in professional activities» highlights intercultural interaction as a subject of scientific research. The analysis of the source base of research on the basic concepts: «culture», «interaction», «readiness», «professional readiness» is carried out. The concept of «intercultural interaction» is interpreted as a process of dialogue between representatives of different cultures using means of communication and choice of behavior, as a result of which mutual influence is carried out at the cognitive, social, psychological and emotional levels. It analyses the features of the content of training future pilots for intercultural interaction in modern conditions. It determined the content and structure of the readiness of future pilots for intercultural interaction. The concept of «readiness of future pilots for intercultural interaction» is defined as the ability to adapt in a multicultural environment through effective communication, knowledge and respect for rules and norms of behavior, traditions of other cultures, skills to clearly form and perform professional tasks in standard and special flight conditions. In the structure of readiness, four interrelated components are distinguished and substantiated: motivational, cognitive-active, conative and interpersonal. The second section «Organizational and pedagogical support for the formation of readiness for intercultural interaction in professional activities» highlights the state of the formation of the readiness of future pilots for intercultural interaction by conducting a questionnaire of current and future pilots. The criteria and their indicators are allocated, namely: value (socio-cultural relations, motivation of professional activity, cultural values); cognitive (cultural and ethnic knowledge, cultural and ethnic skills); behavioral (favorable microclimate, self-regulation, adaptability); interpersonal (conflict resistance, tolerance, sensitivity). It differentiated high, medium and low levels of readiness for intercultural interaction according to the criteria. The pedagogical conditions for the formation of readiness for intercultural interaction: the formation of value orientations through the creation of a positive psychological climate; organization of teamwork in the process of studying professionally oriented disciplines; integration of the cultural aspect into professionally oriented disciplines; stimulating a reflexive attitude to the process of forming the qualities of intercultural interaction. The implementation of pedagogical conditions takes place through the following forms and methods: discussions, conversations, role-playing games, storytelling, brainstorming, projects, presentations, modeling of intercultural situations, intercultural training, extracurricular and independent work. In the process of scientific research, the structural and functional model of formation of the readiness of future pilots for intercultural interaction in professional activity, which consists of four interrelated blocks, has been developed and theoretically substantiated – methodological and organizational (purpose, objectives, scientific approaches, general didactic and specific principles); content (content, pedagogical conditions, methods, forms and means); effectiveness and evaluation (components, criteria, indicators, levels and result). The third section «Experimental study of the formation of the readiness of future pilots for intercultural interaction in professional activities» determines the results of the study by checking the effectiveness of the introduction of pedagogical conditions and the structural and functional model of the formation of the readiness of future pilots for intercultural interaction. As a result, we note a significant increase in the average and high levels of readiness of future pilots for intercultural interaction. Thus, it determined the effectiveness of pedagogical conditions and the structural and functional model of formation of future pilots’ readiness for intercultutal interaction. A statistically significant discrepancy in the indicators of the readiness of future pilots for intercultural interaction of the experimental group at the control stage of the experiment showed the feasibility of further implementation of the developed measures in the educational process.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Мольдерф Т. М. 
Формування академічної вокально-виконавської культури майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / Т. М. Мольдерф. — Б.м., 2023 — укp.

Актуальність дослідження зумовлена виявленням суперечностей, які виникають у процесі підготовки кваліфікованого викладача співу, спроможного успішно здійснювати професійну діяльність на основі ефективного впровадження академізації освітнього процесу в мистецьких школах. На основі результатів аналізу досліджень з філософії, культурології, музикознавства, театрознавства, психології, педагогіки було визначено актуальний понятійний тезаурус: академічне вокально-виконавське мистецтво, академізм, італійська вокальна школа bel canto, академічний вокал, вокальна культура, вокальна культура майбутніх учителів, вокальна культура майбутнього викладача музики, вокальна культура студентів інститутів мистецтв, вокальна культура особистості, виконавська культура, культура власного вокального виконання. Опрацювання наукових джерел дозволило уточнити зміст категорії академічної вокально-виконавської культури та сформулювати поняття академічної вокально-виконавської культури майбутніх викладачів мистецьких шкіл, формування академічної вокально-виконавської культури майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах.З метою усвідомлення ролі академічної вокально-виконавської культури у структурі підготовки майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах проаналізовано навчальний план, освітній стандарт підготовки молодшого бакалавра, програми та робочі програми освітніх компонент фахової підготовки спеціальності 025 Музичне мистецтво спеціалізації «Спів». Порівняльний аналіз нормативних документів фахових мистецьких коледжів України підтвердив нашу думку, що ресурс для формування академічної вокально-виконавської культури у структурі підготовки майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах використовується не повною мірою. З метою пошуку можливостей трансформації змісту освітніх дисциплін підготовки майбутніх викладачів мистецьких шкіл в аспекті формування академічної вокально-виконавської культури у фахових коледжах розглянуто навчальні програми ОК «Сольний спів», «Клас ансамблю», «Майстерність актора», «Сценічна підготовка», «Культура мови», «Методика навчання співу». Зміст академічної вокально-виконавської культури, як і мистецтва академічного співу взагалі, виявляється через накопичення й високий рівень оволодіння довершеними технологіями bel canto, еталонним співом, стиле- та жанровідповідністю власної інтерпретації вокальних творів світової оперно-камерної музики. Структуру академічної вокально-виконавської культури майбутніх викладачів мистецьких шкіл представлено мотиваційним, когнітивним, виконавським та педагогічним компонентами. Мотиваційний компонент виявляється через позитивне ставлення майбутніх викладачів мистецьких шкіл до вокально-педагогічної діяльності на засадах академічності, інтеграцію різних мотивів, їх спрямованість до педагогічної сфери; активізацію прагнення здобувачів до оволодіння знаннями, вміннями та навичками художньо-естетичної системи bel canto на високому рівні. Когнітивний компонент включає широку ерудицію майбутніх викладачів мистецьких шкіл у сфері академічної вокальної культури і забезпечує теоретичне підґрунтя для успішного оволодіння здобувачами знаннями, вміннями та навичками на високому рівні, необхідному для здійснення успішної професійної вокально-педагогічної діяльності. Виконавський компонент передбачає творчу самореалізацію майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах у вокально-виконавській діяльності у репетиційному, сценічному, ілюстративному форматах; активізацію практичної апробації технологій школи bel canto, академічного тону, резонаторного співу, імпедансу, опори дихання, філірування та ін.; збагачення емоційного інтелекту, досвіду інтерпретації різних художніх образів вокальних творів та комунікації зі слухацькою аудиторією, сценічної витримки й акторської майстерності. Педагогічний компонент визначає педагогічну самореалізацію майбутніх викладачів мистецьких шкіл у процесі методичної та практичної підготовки у фахових коледжах; активізацію практичної апробації принципів академічної вокальної школи в середовищі учнів, постановки голосу учня в академічній манері, опрацювання академічного вокального дитячого репертуару, підготовки учнів до концертних виступів, показових занять, традиційної та інноваційної системи методів, форм, прийомів формування академічної вокально-виконавської культури учня спеціалізованого мистецького закладу; збагачення творчого характеру педагогічної діяльності цінностями академічної вокально-виконавської культури, комплексу професійних компетентностей – здатністю до методичного проєктування занять на основі традицій школи bel canto, педагогічного мислення – особистісним смислом зростання культури розуміння академізації вокальної підготовки учнів.Визначено низку актуальних загальнонаукових підходів: культурологічний, аксіологічний, комунікативний, акмеологічний, компетентнісний, особистісно-орієнтований. Доведено дієвість відповідних до підходів педагогічних принципів.^UThe relevance of the study is due to the identification of contradictions that arise in the process of preparing a qualified singing teacher who is able to successfully carry out professional activities based on the effective implementation of academization of the educational process in art schools. Based on the results of an analysis of research in philosophy, cultural studies, musicology, theater studies, psychology, pedagogy, a current conceptual thesaurus was determined: academic vocal performing art, academism, Italian vocal school bel canto, academic vocal, vocal culture, vocal culture of future teachers, vocal culture future music teacher, vocal culture of art institute students, vocal culture of the individual, performing culture, culture of one’s own vocal performance. Processing of scientific sources made it possible to clarify the content of the category of academic vocal and performing culture and formulate the concept of academic vocal and performing culture of future teachers of art schools, the formation of academic vocal and performing culture of future teachers of art schools in professional colleges.In order to understand the role of academic vocal and performing culture in the structure of training future teachers of art schools in professional colleges, the curriculum, the educational standard for the preparation of a junior bachelor, the programs and work programs of the educational components of the professional training of the specialty 025 Musical Art of the specialization «Singing». A comparative analysis of normative documents in professional art colleges in Ukraine confirmed our opinion that the resource for the formation of academic vocal and performing culture in the structure of training future teachers of art schools in professional colleges is not fully used. In order to find opportunities for transforming the content of the disciplines of training future teachers of art schools in professional colleges in the aspect of the formation of academic vocal and performing culture, the study programs of the educational components «Solo singing», «Ensemble class», «Actor's skill», «Stage training», «А culture of speech», «Methods of teaching singing».The content of academic vocal and performing culture, as well as the art of academic singing in general, manifests itself through the accumulation and high level of mastery of advanced bel canto technologies, standard singing, style and genre correspondence of one’s own interpretation of vocal works of world opera and chamber music. The structure of the academic vocal and performing culture of future teachers of art schools in professional colleges is represented by motivational, cognitive, performing and pedagogical components. The motivational component is manifested through the positive attitude of future teachers of art schools to vocal and pedagogical activities based on academicism, the integration of various motives, their orientation towards the pedagogical sphere; activation of the desire of applicants to master the knowledge, skills and abilities of the bel canto artistic and aesthetic system at a high level. The cognitive component includes the broad erudition of future teachers of art schools in the field of academic vocal culture and provides a theoretical basis for the successful acquisition of knowledge, skills and abilities by applicants at a high level, necessary for successful professional vocal and pedagogical activity. The performance component provides for the creative self-realization of future teachers of art schools in colleges in vocal performance activities in rehearsal, stage, and illustrative formats; activation of the practical approbation of technologies of the bel canto school, academic tone, resonator singing, impedance, breathing support, sound extension, etc.; enrichment of emotional intelligence, experience in interpreting different artistic forms of vocal works and communication with the listening audience, stage endurance and acting skills.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Мартинова О.В. 
Формування адаптивної системи управління якістю продукції вовнопереробних підприємств: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Мартинова ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні, методичні та практичні рекомендації щодо формування комплексної адаптивної системи управління якістю текстильної продукції з вовни. Створено адаптивну систему управління якістю підприємств технологічного ланцюга "сировинна база - переробка - текстиль". Запропоновано науково-теоретичні положення та практичні рекомендації, застосування яких дозволить підприємствам, що переробляють вовну, зменшити витрати на управління якістю, підвищити якість кінцевої продукції, що має значення для забезпечення довгострокової конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано синергічний підхід до створення наскрізної системи управління якістю продукції у зазначеному ланцюзі. Змодельовано нетто-ефект функціонування наскрізної системи якості. Зазначено, що розроблені методи та рекомендації є універсальними, їх доцільно застосовувати для підготовки, впровадження та функціонування системи управління якістю продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.451.31-823.2-21 +
Шифр НБУВ: РА360611

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Мартинов Р.С. 
Феномен технократичної свідомості в соціально-філософському вимірі: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Р.С. Мартинов ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність і проаналізовано особливості становлення та розвитку феномену технократичної свідомості на підставі вивчення творчої спадщини провідних європейських філософів, ідеї яких складають концептуальні засади сучасної соціальної реальності. Доведено, що методологічно коректна постановка даного питання вимагає переосмислення класичної теорії технократичної свідомості з урахуванням нових онтологічних умов і форм соціального буття. Здійснено феноменолого-онтологічне вивчення природи, структури та універсальності технократичної свідомості. Обгрунтовано твердження, що дана категорія виражає іманентне існування і тенденцію переваги технічного начала у людській свідомості за сучасних умов техногенного розвитку. Сформульовано визначення технократичної свідомості як сукупності уявлень, ідей, настанов і цінностей, що утверджують значення науково-технічного фактора як інтегративного елемента суспільної свідомості та домінанти розвитку суспільства. Доведено, що стратегія соціального розвитку повинна виходити за межі технічного, визначатися позатехнічними цілями та більш широкими соціальними стратегіями: екологічним імперативом та етикою людських взаємовідносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*62 + Ю6*18:Ж +
Шифр НБУВ: РА344486

Рубрики:

      
15.

Мартинишин В. П. 
Фармако-токсикологічна оцінка та лікувальна ефективність препарату на основі S-похідної 1,2,4-тріазолу за дерматомікозів у собак / В. П. Мартинишин. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці та впровадженню у практику ветеринарної медицини нового протигрибкового препарату у формі лініменту з включенням до його складу тіопохідної 1,2,4-тріазолу ‒ (4-((5-децилтіо)-4-метил-4Н-1,2,4-тріазолу-3-іл)метил) морфоліну в якості діючої речовини, а за формоутворювальну основу використано стандартизовану олію розторопші плямистої (Silybum marianum, L.). За вивчення властивостей ВетМікоДерму при тривалому його зберіганні зʼясовано, що свіжоприготовлений 10 %-ий лінімент є прозорим із жовтуватим відтінком. У процесі зберігання (12 міс.) інтенсивність колірного показника в препараті не була вищою за еталон В9, рН знаходилась у межах 5,9-6,1, а концентрація діючої речовини коливалась від 9,7 до 10,17 %. У лікарській формі не виявлено механічних включень, а відсоток супутніх домішок був незначним (0,17-0,35 %). Відсутність хімічної взаємодії тіопохідної тріазолу та олії з насіння розторопші визначено піками мас-спектрів для цієї речовини та є показником її стабільності. В експериментах на лабораторних щурах підтверджено безпечність новоствореного засобу. За визначеними параметрами гострої токсичності ВетМікоДерму встановлено, що за внутрішньошлункового введення DL50 лініменту становить 15363,1 мг/кг м.т. і за вимогами СОУ 85.2-37-736:2011 досліджуваний засіб належить до малотоксичних речовин (4-ий клас токсичності); за нашкірного нанесення (з урахуванням вимог (GHS) ‒ 5-ий клас токсичності). Коефіцієнт кумуляції препарату 1,22 (не володіє кумуляцією).Клінічне випробування препарату «ВетМікоДерм» проведено на безпородних собаках віком 1-6 років, підібраних за принципом аналогів та наявністю в них характерних візуально подібних симптомів ураження шкіри.Позитивну динаміку щодо одужання тварин відзначали вже на 3–4-ту добу лікування (зменшувалося почервоніння шкіри, свербіж та клінічні ознаки запалення). На 10–14-ту доби лікування проявлялися видимі ознаки регенерації шкіри та відновлення шерстного покриву. Щодо тварин із значним (за площею) ураженням шкіри (понад 50 %), то в них курс лікування затягувався, а про відновлення шерстного покрову можна було говорити через 28–30 діб. Отже, на тлі ефективної фунгіцидної дії новостворений у формі лініменту препарат «ВетМікоДерм» проявляє також протизапальну, протисвербіжну, регенеративну і ранозагоювальну дію. Наукова новизна одержаних результатів. Розроблено новий препарат з протигрибковою дією «ВетМікоДерм». Обґрунтовано технологію приготування лініменту за принципом нелеткого олійного розчину із визначенням оптимальної рецептури щодо конкретних вагових і об'ємних його складових. Уперше досліджено фізико-хімічні властивості новоствореного препарату, його стійкість до розшарування, стабільність у процесі зберігання і залежно від розчинників. В умовах доклінічних досліджень на лабораторних тваринах (щурі) з'ясовано параметри гострої і підгострої токсичності ВетМікоДерму за внутрішньошлункового та нашкірного застосування, а також його кумуляційні властивості. За результатами клінічних випробувань на собаках уперше розроблено схему лікування дерматомікозів з використанням в якості основного терапевтичного засобу препарату «ВетМікоДерм» – запропоновано найбільш ефективний спосіб нанесення та кратність примінення лікувального засобу, що забезпечує досягнення позитивного результату в найкоротші терміни.Практичне значення одержаних результатів. На основі проведених експериментальних досліджень встановлено, що досліджуваний препарат «ВетМікоДерм» є безпечним як за одно-, так і за багаторазових внутрішньошлункового та нашкірного застосування його лабораторним тваринам. За параметрами гострої токсичності та коефіцієнтом кумуляції він належить до IV класу токсичності, або малотоксичних сполук. З'ясовано, що лінімент «ВетМікоДерм» має лікувальну ефективність у собак із нашкірною патологією грибкової природи. За цих умов препарат проявляє фунгіцидну, протизапальну, протисвербіжну та ранозагоювальну дії. Загоєння шкірних ран із початком відновлення шерстного покриву в собак із дерматомікозами, за дії досліджуваного лініменту, настає на 10-14-у доби. У випадках множинних ушкоджень чи ускладнень, викликаних вторинною патогенною мікрофлорою, курс лікування є дещо довшим (21-28 діб). За результатами досліджень розроблено нормативну документацію на препарат «ВетМікоДерм» (ТУ У 21.2‒00492990‒017:2020).Ключові слова: фармакологія, лінімент «ВетМікоДерм», S-похідна 1,2,4-тріазолу, олія розторопші плямистої, гриби, дерматомікоз, собаки, лабораторні щурі, параметри токсичності, кумуляція.^UThe disseratation is devoted to the development and introduction in veterinary medicine practice a new antifungal drug in the form of liniment with the composition of the soft medicinal form as the active substance thio-derivative 1,2,4-triazole ‒ (4-((5- decylthio)-4-methyl-4H-1,2,4-triazole-3-yl)methyl) morpholine, the standardized of the oil of Milk Thistle (Silybum marianum, L) was used as a forming base. When studying the “VetMikoDerm” properties while prolonged storage it was confirmed that a freshly ready-made liniment 10% is transparent with a yellowish tint. During storage (12 months) the colour indicator intensity of the product was not higher than the standard B9, the pH was in the range of 5.9-6.1, the concentration of active liniment ingredient ranged from 9,7 to 10,17 %. In medicinal form it was not detected any mechanical impurities, and the percentage of related ones was negligible (0,17-0,35 %). The absence of chemical interaction between the thio-derivative triazole and Milk Thistle oil was confirmed by the mass spectra peaks for this substance which is an indicator of its stability. In the experiments on the laboratory rats the safety of the new ready-made drug was confirmed. When determining the acute parameters toxicity of the "VetMikoDerm" drug it was established that for DL50 liniment intragastric administration is 15363,1 mg / kg bw., and according to the requirements of SOU 85.2-37-736: 2011 the test agent belongs to low-toxic substances (4th toxicity class), for skin application (according to the GHS requirements) – 5th toxicity class). The cumulation coefficient is 1,22 (do not have the ability to cumulate).Clinical trial of the drug "VetMikoDerm" was performed on outbred dogs aged 1-6 years, selected on the principle of analogues and the presence of characteristic visually similar symptoms of skin lesions. Positive dynamics of the animals has been already observed on the 3-4-th day of treatment (decreased redness, itching and signs of inflammation). On 10-14th days of the treatment it was manifested visible signs of skin regeneration and hair restoration. Talking about animals with a significant (area) skin involvement (50 %), treatment course was longer and full recovery was to be expected in 28-30 days. So, at the background of the effective fungicidal action new ready-made drug "VetMikoDerm" in the liniment form also shows anti-inflammatory, anti allergic, regenerative and healing effect. The scientific novelty of the obtained results. It was developed a new drug with antifungal action, "VetMikoDerm". It was proved according to the technology of preparation of this liniment on the principle of a nonvolatile oil solution with the best possible recipes regarding specific weight and volume components. For the first time it was investigated the physico-chemical properties of the new drug, its resistance to delamination, stability during storage depending on the solvents. In terms of preclinical experiments on laboratory animals (rats), it was clarified the acute and subacute toxicity parameters of "VetMikoDerm" for intragastric and cutaneous application and its cumulating properties. According to the results of clinical trials on dogs for the first time the scheme of ringworm treatment including as the primary therapeutic agent of the drug "VetMikoDerm" –it's recomended the most effective method of application and multiplicity of the therapeutic agent application that provides a positive outcome in the shortest possible terms.The practical significance of the results obtained. Based on the experimental studies, it was established that the investigated drug “VetMikoDerm” is safe for both single and multiple intragastric and cutaneous application to its laboratory animals. According to the parameters of acute toxicity and cumulation coefficient, it belongs to the IV class of toxicity, or low-toxic compounds. It has been found that liniment “VetMikoDerm” has therapeutic efficacy for dogs with skin pathology of fungal nature. In this case, it has fungicidal, anti-inflammatory, antipruritic and wound healing effects. Healing of skin wounds with complete restoration of the dogs' hair with dermatomycosis, under the action of the studied liniment, occurs on the 10-14th day. In the case of multiple injuries or complications caused by secondary pathogenic microflora, the course of treatment is somewhat longer (21-28 days). The regulatory documentation for the drug "VetMikoDerm" was developed according to the results of the research (TC, guidelines).Keywords: liniment "VetMikoDerm", S-derivative of 1,2,4-triazole, milk thistle oil, fungi, dermatomycosis, dogs, laboratory rats, toxicity parameters, cumulation.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Длугопольська Т. І. 
Фінансування соціальних видатків крізь призму забезпечення соціальної безпеки держави / Т. І. Длугопольська. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт – процес забезпечення економічної безпеки держави в її соціальному вимірі.Мета – наукове обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо побудови моделі фінансування соціальних видатків в контексті становлення інституту соціальної безпеки як складової економічної безпеки держави.Методи – наукової абстракції; індукції та дедукції; узагальнення; порівняльного аналізу та синтезу; статистичний; економіко-математичного моделювання; кореляційно-регресійного аналізу; систематизації; аналогії; анкетування. Результати дослідження полягають в обґрунтуванні теоретико-методичних положень та практичних рекомендацій, спрямованих на модернізацію моделі фінансування соціальних видатків в контексті становлення інституту соціальної безпеки як складової економічної безпеки держави. Новизна полягає в: удосконаленні моделі оцінки впливу індикаторів економічної безпеки держави в її соціальному вимірі на загальні індекси соціального розвитку національної економіки у контексті виокремлення напрямів соціально-економічної політики на перспективу; поглибленні науково-методичних засад побудови комплексної моделі оцінки впливу соціальних видатків на індикатори суспільного добробуту, а також системи забезпечення добробуту населення шляхом залучення держави та інших секторів економіки до безпекових питань, що базуються на їх синергетичній відповідальності за стан економічної та соціальної безпеки держави; обґрунтуванні науково-методичних підходів до аналізу зв'язків між соціальними видатками та ключовими індикаторами розвитку економічних систем, а також формуванні показників оцінки добробуту суспільства (соціальні, економічні та екологічні); доповненні Методичних рекомендацій стосовно оцінки соціальної безпеки держави додатковими індикаторами (очікувана тривалість життя при народженні; ефективність урядування; контроль над корупцією; коефіцієнт міграційного приросту); систематизації ключових проблем у безпекових питаннях на основі проведеного опитування стратифікованої вибірки респондентів щодо стану економічної та соціальної безпеки, що дозволило сформувати рекомендації із підвищення якості фінансування соціальних видатків; обґрунтуванні підходів до оцінки чинників впливу на інтеграцію ВПО у приймаючі громади в контексті їх соціального захисту та забезпечення економічної безпеки; розробці напрямів підвищення ефективності фінансування соціальних видатків в контексті пріоритетів зниження диференціації населення за рівнем доходу.Впроваджено у діяльність Тернопільського міського територіального центру соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг) Тернопільської міської ради, ВГО “Поруч”, ПАТ “Волиньгаз”, Черкаського державного технологічного університету, Тернопільського національного економічного університету. Сфера використання – діяльність Міністерства соціальної політики України, Міністерства з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України^UThe object of research is the process of ensuring the state economic security in its social dimension.The aim is scientific substantiation of theoretical foundations and practical recommendations on the construction the model of social expenditures financing in the context of social security institute establishment as a component of the state economic security.The methods: scientific abstraction; induction and deduction; generalization; comparative analysis and synthesis; statistical; economic and mathematical modeling; correlation-regression analysis; systematization; analogy; questionnaire. The results of the research consist of substantiation of theoretical and methodological provisions and practical recommendations aimed at modernizing the model of financing social expenditures in the context of the social security institute establishment as a component of the state economic security. The novelty of research consists of: improvement of the model for assessing the impact of indicators of state economic security on its social dimension on the general indices of the social development of the national economy, in the context of identifying the directions of socio-economic policy for the future; the deepening of the scientific and methodological principles of constructing a comprehensive model for assessing the impact of social expenditures on indicators of social welfare, as well as the system of ensuring population welfare by involving the state and other sectors of the economy in security issues based on their synergy responsibility for the conditions of economic and social security of the state; substantiation of scientific and methodological approaches to the analysis of the links between social expenditures and key indicators of the development of economic systems, as well as the formation of indicators for assessing the welfare of society (social, economic and environmental); addition of Methodological recommendations concerning the assessment of social security of the state by additional indicators (expected life expectancy at birth; government effectiveness; corruption control; migration rate); systematization of key problems in security issues on the basis of a survey of a stratified sample of respondents regarding the conditions of economic and social security, which allowed to formulate recommendations for improving the quality of financing social expenditures; substantiation of approaches to assessing the impact factors on the integration of IDP into receiving communities in the context of their social protection and ensuring economic security; development of directions for improving the efficiency of financing social expenditures in the context of priorities for reducing the differentiation of the population by income.The findings of the research were implemented into practical activity of Ternopil territorial center of population's social services (provision of social services) of Ternopil city council, NGO “Poruch”, PuAT “Volyngaz”, Cherkasy State Technological University, and Ternopil National Economic University.The sphere of use is the activity of the Ministry of Social Policy of Ukraine, the Ministry of the Temporary Occupied Territories and Internally Displaced Persons of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Мартинюк Г.В. 
Фізико-хімічні властивості композитів спряжених поліаміноаренів з діелектричними полімерними матрицями: автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.04 / Г.В. Мартинюк ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 21 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження умов формування та фізико-хімічних властивостей дисперсних та плівкових композитів спряжених поліаміноаренів-поліаніліну (ПАН), поліopmoтолуїдину (ПоТІ), поліopmoметоксіаніліну (ПоМА) з діелектричними полімерними матрицями поліметил-метакрилатом (ПММА), полівініловим спиртом (ПВС) і епоксидним олігомером (ЕД-20). Установлено зв'язок між електричними, механічними та термомеханічними властивостями композитів поліаміноаренів з матрицями ПММА, ПВС і епоксидних олігомерів. Показано, що у композитах на основі ПММА, ПВС і епоксидних олігомерів зі спряженими поліаміноаренами зберігається напівпровідниковий характер провідності. Дані композити виявляють концентраційну залежність електропровідності, яка може бути описана перколяційною моделлю з низьким порогом перколяції (2 - 5 %). На підставі температурної залежності електронного парамагнітного резонансу (ЕПР) в інтервалі 4,2 - 300 К установлено значну делокалізцію носіїв заряду у порівнянні з чистими поліаміноренами. Уперше виявлено та досліджено термохромний ефект за T = 293 - 473 К у плівках, легованих поліаміноренів та їх композитів з ПВС. Установлено, що плівкові композити ПММА-ПоТІ, ПММА-ПАН зберігають електрохімічні властивості поліаміноаренів. Уперше показано можливість використання поліаніліну, легованого тетрафторборатною кислотою як електропровідного наповнювача та як отвердника епоксидних смол. Вивчено механічні й електричні властивості одержаних композитів. Розроблено метод одержання струмопровідних епоксидних клеїв і герметиків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.6-106.3 +
Шифр НБУВ: РА356708

Рубрики:

      
18.

Мартинець О.В. 
Утилізація циркуляційних розчинів процесу очищення сірководеньвмісних газів цинковмісними стоками: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.01 / О.В. Мартинець ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено технологічний режим процесу зневоднення цинковмісної суспензії. Розроблено технологію переробки цинковмісних розчинів методом очищення сірководеньвмісних газів цинковмісними стоками. Запропоновано три напрямки їх переробки (термічний, кислотний, лужний). Виявлено закономірності процесів отримання цинку оксиду (термічний метод), цинкового купоросу (кислотний метод) та металічного цинку (лужний та кислотний методи). Наведено режими переробки розчинів. Представлено функціональні схеми цих методів. Доведено їх технологічну ефективність та економічну доцільність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л100.94 +
Шифр НБУВ: РА321578

Рубрики:

      
19.

Мартинюк О.П. 
Управління трудовими ресурсами в сільському господарстві регіону: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.П. Мартинюк ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Доповнено теоретичні та методологічні аспекти з метою уточнення визначення трудових ресурсів як об'єкту керування та формування моделі їх керування на регіональному рівні. Виявлено особливості відтворення та використання трудових ресурсів у регіоні, пов'язані з міграційними процесами, зміною форм власності, старінням населення, специфікою сільського господарства та формуванням механізмів керування. Розроблено методологічні підходи до оцінки діяльності суб'єктів керування трудовими ресурсами в регіональному аграрному секторі, яка базується на критеріях, що характеризують рівень зайнятості населення та розширення робочих місць, життєвий рівень населення. Запропоновано моделі та механізми керування трудовими ресурсами за його функціональним призначенням. Обгрунтовано методики визначення ефективності управлінської праці на основі показника оцінки результативності керування з врахуванням соціальної результативності. Наведено розроблену систему заходів систему для підвищення ефективності керування трудовими ресурсами. Створено модель залежності рівня безробіття від фінансових чинників, на базі якої обгрунтовано пропозиції щодо формування результативності запропонованої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-640-21 +
Шифр НБУВ: РА326160

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Сергійчук С. І. 
Управління продуктивністю праці в машинобудуванні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.07 / С. І. Сергійчук ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Визначено соціально-економічну сутність управління продуктивністю праці (ПП). Досліджено чинники зростання ПП відповідно до етапів розвитку національної економіки, проаналізовано науково-методичні підходи щодо її оцінювання та вимірювання. Проведено оцінювання ПП в контексті макроекономічної трансформації національної екеноміки за умов кризи. Досліджено стан ПП у промисловості. Проаналізовано управління нею на підприємствах машинобудування України. Запропоновано формування інноваційної інфраструктури як передумови підвищення рівня ПП та конкурентоспроможності промисловості. Проведено прогнозування ПП в системі макроекономічних показників за умови впровадження антикризових заходів. Визначено напрями удосконалення механізму управління ПП на промисловому підприємстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-641-21
Шифр НБУВ: РА380014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського