Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (207)Книжкові видання та компакт-диски (190)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=ХОМИЧ$<.>+<.>A=ВАЛЕРІЙ$<.>+<.>A=ФЕОДОСІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
1.

Хомич Т. Л. 
Інтенсивний і параметричний компоненти в семантичній структурі конотованих лексичних одиниць: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Т. Л. Хомич ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше в україністиці здійснено спробу цілісного багатопланового вивчення значеннєвих складників інтенсивності та параметричності в семантичних структурах конотованих лексичних одиниць. Наведено теоретичні засади вивчення інтенсивного та параметричного компонентів у сучасній лінгвістичній парадигмі, визначено місце інтенсивного та параметричного складників у семантичній структурі слова. Проаналізовано особливості взаємодії інтенсивного та параметричного компонентів з іншими складниками семантики конотованих лексичних одиниць, виокремлено основні семантичні різновиди інтенсивно-параметричного складника, розмежовано функціонально-семантичні типи конотатів з інтенсивно-параметричним компонентом у їх семантичній структурі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-3 + Ш5(4УКР)6-357
Шифр НБУВ: РА374694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Хомич Н.Р. 
Оцінювання забруднення урбоекосистеми міста Рівне за показниками ушкодженості рослин-біоіндикаторів: автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.16 / Н.Р. Хомич ; Ін-т агроекології УААН. — К., 2009. — 19 с. — укp.

У ландшафтно-екологічному аспекті охарактеризовано територію Рівного. Обгрунтовано видовий склад рослинності дослідженої території. Проаналізовано рівні та динаміку забруднювачів міста пересувними та стаціонарними джерелами та їх вплив на стан здоров'я населення даного міста. За концентрацією розсіювання CO виявлено зони найбільшого забруднення атмосферного повітря міста. На підставі результатів регресійного аналізу з'ясовано, що переважна більшість поширення хвороб мешканців Рівного корелює з обсягами викидів від стаціонарних, пересувних джерел забруднення й описується математичними залежностями, які мають вид параболи другого порядку, степеневий і прямолінійний. Проаналізовано дані, одержані внаслідок проведеного загального оцінювання екологічного стану Рівного за тестом "Стерильність пилку рослин-біоіндикаторів". Відзначено, що категорія еколгічної безпеки міста помірно небезпечна з конфліктним і загрозливим станом біоіндикаторів і середнім рівнем їх ушкодженості. Проаналізовано екологічний стан міста за тест-системою кульбаба лікарська (Taraxacum officinalis Webb.) і тестом "Стерильність пилку рослин-біоіндикаторів". За результатами проведених досліджень зроблено висновок, що категорія екологічної безпеки міста за тестом "Стерильність пилку рослин-біоіндикаторів" помірно небезпечна з конфліктним і загрозливим станом біоіндикаторів і середнім рівнем їх ушкодженості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*801.8(4УКР-4РІВ) + Е0*807*801.4(4УКР-4РІВ) +
Шифр НБУВ: РА364495

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Хомич Л.В. 
Принципи і методи функціонально-територіальної організації берегової зони Одеської області: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / Л.В. Хомич ; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2000. — 19 с. — укp.

Поглиблено та уточнено теоретико-методологічні положення концепції берегових зон відповідно до умов України. Запропоновано критерії встановлення меж і складу берегової зони, розроблено принципи й методи її функціонально-територіальної організації. Надано оцінку демографічної та господарської атрактивності берегової зони. Досліджено основні елементи компонентної, функціональної, територіальної її структури.Проведено функціональне зонування берегової зони Одещини, визначенно її проблеми, тенденції та напрямки розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ОДЕ)6
Шифр НБУВ: РА310188 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Хомич 
Проблема формування творчої особистості вчителя (на матеріалі вітчизняної педагогічної спадщини 1917-1930 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Валерій Феодосійович Хомич ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч487.513(4УКР) + Ч489.513(4УКР)
Шифр НБУВ: РА311489

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Хомич В.М. 
Професійно-прикладна фізична підготовка техніків-механіків: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.М. Хомич ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Уперше визначено професійно важливі фізичні та психофізичні якості техніків-механіків сільського господарства, якими є координація рухів, сенсомоторна швидкість, рівновага, точна диференціація часових, силових і просторових параметрів, високий рівень розвитку сили, загальної та силової витривалості, рухлива, врівноважена, сильна нервова система та висока лабільність. Науково обгрунтовано програму професійно-прикладної фізичної підготовки техніків-механіків, яка передбачає взаємозв'язок усіх компонентів навчального процесу за умов дотримання визначеної мети, завдань, принципів, методів, засобів, форм і етапів навчання. Доповнено дані щодо рівня фізичного розвитку, фізичної та психофізичної підготовки, функціональних можливостей і стану здоров'я майбутніх фахівців з механізації сільського господарства. Наведено дані щодо трансформації мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до занять фізичним вихованням у процесі фахової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7 +
Шифр НБУВ: РА365445

Рубрики:

      
6.

Хомич Л.О. 
Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Хомич ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 38 с. — укp.

Дисертація містить дослідження методологічних, історико-теоретичних і методичних аспектів професійної підготовки вчителя початкових класів. Розглянуто становлення і розвиток педагогічної освіти за рубежем, сучасні зарубіжні технології підготовки вчителя початкових класів, проведено порівняльний аналіз педагогічної освіти України у світовому контексті. На основі цього визначені історичні етапи професійної освіти вчителя початкових класів і тенденції його психолого-педагогічної підготовки. Розроблено концептуальну модель системи психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів в основі якої цільова комплексна програма, що реалізована у вищих педагогічних закладах III і IV рівнів акредитації. В основу її розробки покладено загальні принципи організації педагогічного процесу та основні напрями конструювання змісту психолого-педагогічної підготовки, що забезпечують формування вчителя-дослідника, який перебуває у постійному пошуку ефективних і раціональних методів навчання і виховання. Педагогічні умови реалізації перевірялись на п'яти стадіях психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3

Рубрики:

      
7.

Хомич О. Л. 
Формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. / О. Л. Хомич. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел уточнено сутність понять «формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій», «готовність педагогів до формування просоціальної поведінки учнів основної школи». Визначено компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-практичний), критерії (пізнавальний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-праксичний) з відповідними показниками та рівні сформованості просоціальної поведінки учнів основної школи (продуктивний, вибірковий, пасивний). У роботі схарактеризовано потенціал інформаційно-комунікаційних технологій щодо формування просоціальної поведінки учнів основної школи, вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування просоціальної поведінки учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій (науково-методичне забезпечення формування просоціальної поведінки учнів основної школи з використанням інформаційно-комунікаційних технологій; підготовка педагогів-координаторів до впровадження проекту «Вчимося жити разом» шляхом тренінгової та дистанційної форми навчання; створення науково-методичного супроводу формування просоціальної поведінки за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій).^UThe dissertation is devoted to the urgent problem of formation of prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies. Based on analysis of psychological and pedagogical sources, the essence of the concepts has been clarified «formation of prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies», «readiness of teachers to form prosocial behaviour of students of the basic school».The structure (cognitive, emotional-value, activity-practical components), criteria (cognitive, emotional-motivational, activity-praxis) with the corresponding indicators and levels of formation of the prosocial behaviour of students of the basic school (productive, selective, passive) have been clarified. The educational potential of information and communication technologies in prosocial behaviour of students of the basic school has been revealed. For the first time, the organizational and pedagogical conditions of prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies (scientific and methodological support for prosocial behaviour of students of the basic school using information and communication technologies; training of teachers-coordinators for implementing the project «Learning to Live together» using training and distance learning, developing scientific and methodological support for the formation prosocial behaviour of students of the basic school by means of information and communication technologies).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Хомич О. О. 
Тенденції підготовки вчителя початкової школи в Канаді (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / О. О. Хомич. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вперше висвітлено результати цілісного дослідження наукової проблеми, що не були предметом спеціального вивчення: еволюцію тенденцій підготовки вчителя початкової школи в Канаді в історикопедагогічному поступі (1950–2010-х років). Дисертацію структуровано згідно з логікою дослідження, зміст кваліфікаційної наукової праці висвітлено покомпонентно відповідно до мети та взаємозумовлених завдань. На основі аналізу міждисциплінарної джерельної бази здійснено систематизацію та групування джерел за хронологічним і проблемно-тематичним критеріями. За результатами теоретичних студій встановлено, що, попри чисельні дослідження українських і зарубіжних учених, зумовлені актуальністю наукової проблеми в контексті вибудовування суспільних стратегій підготовки вчителя в епоху суспільних і глобальних змін, досвід Канади щодо тенденцій професійної підготовки вчителя початкової школи в хронологічних межах 1950–2010-х років не був предметом цілісного й системного наукового вивчення. У дисертації висвітлено широкий пласт законодавчих, нормативно-правових джерел, котрі впливали на підготовку вчителя початкової школи відповідно до федеральних запитів, і тих, що відповідали потребам різнокультурних соціальних середовищ провінцій і територій Канади, регулювали ці зміни у їх поступі. Розкрито спільні (на федеральному рівні) та своєрідні (на рівні провінцій) впливи на розвиток тенденцій підготовки вчителя початкової школи у відтинку історичного часу(1950–2010-ті роки)^UThe dissertation for the first time highlights the results of a holistic study of a scientific problem that was not the subject of a special study – the evolution of trends in primary school teacher training in Canada in historical and pedagogical progress (1950–2010). According to the logic of the research, the content of the dissertation manuscript is structured and covered component by component in accordance with the purpose and interdependent tasks. Based on the analysis of the interdisciplinary source base, the systematization and grouping of sources according to chronological and problem-thematic criteria is carried out. Theoretical studies show that despite numerous studies by Ukrainian and foreign scholars, due to the urgency of the scientific problem in the context of building social strategies for teacher training in an era of social and global change, Canada's experience in trends in primary school teacher training in chronological terms 1950–2010 years, was not the subject of holistic and systematic research. The dissertation covers a wide range of legislative, regulatory and legal sources that regulate the progress of changes in the training of primary school teachers in accordance with federal requirements and those that meet the needs of diverse cultural environments of the provinces and territories. Joint (at the federal level) and diverse (at the provincial level) influences on the development of tendencies of primary school teacher training in the period of historical time (1950–2010) are revealed


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Хомич В. В. 
Екологічні особливості формування гідробіоценозів водосховищ на річках Лісостепу України / В. В. Хомич. — Б.м., 2021 — укp.

Встановлені особливості трансформації річкових екосистем у водосховищі при будівництві міні-ГЕС. З'ясовано, що внаслідок гідротехнічного будівництва, яке мало великі масштаби в другій половині XX ст., екологічні умови у водних об'єктах суттєво змінилися, що призвело до негативної динаміки видового багатства гідробіонтів у цілому і риб, зокрема. Такі умови унеможливили заселення водойм популяціями риб із низькою екологічною валентністю, натомість сприяли розселенню еврибіонтних груп. Будівництво водосховищ має значний негативний вплив на річкові екосистеми. Течії сповільнюються і зникають, канали стають замуленими, поступово накопичуються шкідливі речовини побутових і промислових відходів. Перетворення річок у водойми озерного типу також супроводжуються змінами видового складу і структури фітопланктону, зоопланктону і макрозообентосу. Типовою стає евтрофікація водойм. Все це призводить до значних деградаційних змін іхтіоценозів. Встановлено, що ступінь негативного впливу на іхтіофауну істотно залежить від розмірів річки.^UThe thesis deals with the peculiarities of the transformation of ichthyo- cenosis in the conditions of anthropogenic changes of the forest-steppe river systems as a result of the building of the mini hydropower plants (MHPP). It was found that the hydroelectrical conditions in the water reservoirs have significantly changed after the building of the hydroelectrical plants, which was done on a large scale in the second half of XX century. These changes led to the negative dynamics of the species richness of hydrobionts in general and fish in particular. In addition, such conditions made it impossible to inhabit fish populations with low ecological valence, but instead favored populations of adventitious species. The building of the reservoirs has a significant impact on river systems. There is a radical change of the hydrological regime. That's why the water flows slow down and disappear, the channels are muddy, and harmful substances of domestic and industrial waste gradually accumulate. The conversion of rivers into reservoirs of lake type is also accompanied by changes in species composition and structure of phytoplankton, zooplankton and benthos. Eutrophy are typical. All this leads to the significant changes of ichthyo-fauna. It is established that the degree of positive or negative impact on the fauna depends significantly on the size of the river.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Федоренко О. В. 
Топографія і морфофункціональні особливості імунних утворень кишечнику свійського кроля / О. В. Федоренко. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі на підставі сучасних анатомічних, гістологічних, цитологічних, імуногістохімічних та статистичних методів досліджень представлено результати дослідження топографії та морфофункціональних особливостей імунних утворень кишечнику свійського кроля віком 4 місяці породи білий Панон віком чотири місяці. У досліджених кролів імунні утворення кишечнику представленіплямками Пейєра, лімфоїдним дивертикулом клубової кишки і червоподібним відростком сліпої кишки. Топографія, форма і рельєф імунних утворень подібні в кишечнику самців і самок свійського кроля. Плямки Пейєра виявлені тільки в слизовій оболонці порожньої, клубової та сліпої кишок. Вони мають округлу і овальну форму. У порожній кишці самців їх може бути 4-7, а в самок – 4-5. Існує тенденція до зменшення відстані між плямками Пейєра по мірі їх наближення до закінчення порожньої кишки. Овальні плямки розташовані вкінці порожньої кишки мають менший розмір порівняно з такими на початку і в середній частині кишки. У кролів обох статей у клубовій кишці переважно виявлялася одна плямка. В сліпій кишці нами також було виявлено лише одну плямку, яка одним краєм контактує з сосочком клубової кишки і розташована у другому випині основи сліпої кишки. Результати проведених досліджень доповнюють сучасні дані про морфофункціональні особливості імунних утворень кишечнику свійського кроля. Їх можуть використовувати науковці для дослідження цих структур в онтогенезі свійського кроля та інших ссавців. Вони також можуть бути використані морфологами, фізіологами та імунологами в навчальному процесі при вивченні органів гемо- і лімфопоезу тварин, а також при підготовці посібників, підручників і довідників.^UIn the dissertation the results of a complex research of topography and morphofunctional features of intestinal immune formations of domestic rabbit of white Panon breed at the age of four months are presented. For this aim modern macroscopic, histological, cytological, immunohistochemical and statistical methods were used. Rabbit intestinal immune formations are represented by Peyer's patches, sacculus rotundus in the ileum and appendix in the cecum. Male and female rabbits have a similar topography, shape and relief of intestinal immune formations. Peyer's patches are found only in the jejunum, ileum and cecum. They have a rounded and oval shape. In the jejunum males have 4-7 and females 4-5 Peyer's patches. There is a tendency to distance reduction between individual Peyer's patches the closer they are to the end of jejunum. Oval Peyer's patches located at the end of the jejunum are smaller compared to those at the beginning and in the middle of the jejunum. In the ileum there is mostly only one Peyer's patch. In the cecum we also found one Peyer's patch, one side of which borders with the ileal papilla and is located in the second haustra of the cecal base. The results, obtained in our study, complement the existing data onmorphofunctional features of immune formations of domestic rabbit intestine. They can be used by scientists to study these structures in the ontogenesis of rabbits and other mammals. They can also be used by morphologists, physiologists and immunologists in the educational process in the study of hematopoietic and lymphoid organs of animals, as well as in the preparation of manuals, textbooks and reference books.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Стеценко А. І. 
Психологічні особливості переживання фрустраціїмайбутніми психологами / А. І. Стеценко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячене теоретичному обґрунтуванню таемпіричному вивченню переживання фрустрації майбутніми психологами яксуб'єктивного, внутрішньо опосередкованого емоційного стану негативноїмодальності, що виникає у ситуації емоційної депривації значущих потреб тапродукує відповідну фрустраційну реакцію, диференційовану за спрямованістювияву та типом фіксації. На засадах суб`єктно-діяльнісного підходу розробленоструктурно-функціональну модель переживання фрустраційних станів суб'єктаосвітньо-професійної діяльності, за якою змістовий складник фрустраціїпереноситься з системи потреб суб'єкта в систему його актуальних емоційних станівта поведінкових реакцій. Досліджено соціальний та особистісний типи детермінаціїфрустрації майбутніх психологів у контексті співвідношення «зовнішнього тавнутрішнього» профілю фрустраційних переживань. Особливості прояву фрустраціїмайбутніх психологів представлено у таких стійких емоційно-поведінковиххарактеристиках, як ригідність, дратівливість, тривожність, агресивність;переживання фрустрації полягає у реалізації фрустраційної реакції переважноекстрапунітивної спрямованості. Розроблено програму психокорекції фрустраційнихпереживань, апробовано комплекс психотехнологій, спрямованих на активізаціюфрустраційної толерантності як особистісного ресурсу майбутніх психологів.^UThe dissertation research deals with theoretical substantiation and empirical study offrustration experiencing by future psychologists as a subjective, internally mediatedthe emotional state of negative modality, which arises in a situation of emotional deprivation ofsignificant needs and produces a corresponding frustration reaction, differentiated by focusof manifestation and type of fixation. Based on the subject-activity approach, a structural-functional model of experiencing frustrating states of the subject of education andprofessional activity is developed, according to which the semantic component of frustrationis transferred from the system of the subject's needs to his actual emotional states andbehavioral reactions. The results of the formative experiment indicate the effectiveness of psychocorrective influences due to the introduction into the educational process of futurepsychologists' professionally oriented training.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Хомич О. В. 
Акустична апаратна діагностика уражень легень при пневмонії у дітей.: автореферат дис. ... д.філософ : 228 / О. В. Хомич. — Б.м., 2024 — укp.

Дана дисертаційна робота присвячена акустичній апаратній діагностиці уражень легень при пневмонії у дітей. Своєчасна діагностика та лікування пневмонії є актуальною проблемою педіатрії. Несвоєчасна або хибна діагностика пневмонії впливає на перебіг хвороби, розвиток ускладнень і значно погіршує якість життя пацієнтів. В цьому плані розробка нових методів діагностики пневмонії складають актуальну проблему. Тому саме удосконалення діагностики уражень легень при пневмонії у дітей на основі акустичного моніторингу легень, клініко­інструментальних та променевих методів, розробки нових діагностичних акустичних пристроїв обумовлює вибір теми та її актуальність. Мета дослідження: удосконалення діагностики уражень легень при пневмонії у дітей на основі клініко­лабораторних, променевих методів та акустичного моніторингу легень за допомогою пристрою акустичного спостереження із осьовою діаграмою направленості "Trembita­Corona". Завдання дослідження: 1.?Розробити показання та методику проведення й аналіз акустичних сигналів для локалізації зон ураження в легенях по потужностним, частотним і амплітудним характеристикам акустичного сигналу за допомогою пристрою акустичного моніторингу "Trembita Corona" у здорових і хворих на пневмонію дітей. 2.?Надати характеристику акустичним сигналам над поверхнею легень у здорових дітей за допомогою апарату акустичного моніторингу "Trembita Corona". 3.?Надати характеристику акустичним сигналам над поверхнею легень у дітей з різними формами позалікарняної пневмонії за допомогою апарату акустичного моніторингу "Trembita Corona". 4.?Надати характеристику акустичним сигналам над поверхнею легень у дітей з пневмонією, викликаною вірусом SARS­CoV­2 за допомогою апарату акустичного моніторингу "Trembita Corona". 5.?Дослідити діагностичну цінність акустичного моніторингу легень за допомогою пристрою акустичного моніторингу "Trembita Corona" в октавних та третьоктавних діапазонах та провести кореляційну оцінку з іншими методами інструментально­променевої діагностики. В цілому, до дисертаційного дослідження було включено 330 дітей віком від 1 місяця до 18 років (147 хлопчиків, 183 дівчинки), які проходили лікування в педіатричному відділенні КНП "Дитяча клінічна лікарня №5 Святошинського району міста Києва" та КНП "Дитяча клінічна лікарня №7 Печерського району міста Києва". Дітей було розділено на дві групи: І група включала в себе 230 пацієнтів з позалікарняною пневмонією (ПП); ІІ група – 100 здорових дітей. І група була поділена на 3 підгрупи: 1 підгрупа: 100 дітей з сегментарною пневмонією, 2 підгрупа: 100 дітей з вогнищевою пневмонією, 3 підгрупа: 30 дітей з пневмонією викликаною вірусом Sars­CoV­2.^UThis dissertation is devoted to the acoustic hardware diagnosis of lung lesions in pneumonia in children. Timely diagnosis and treatment of pneumonia is an urgent problem in pediatrics. Late or incorrect diagnosis of pneumonia affects the course of the disease, the development of complications and significantly worsens the quality of life of patients. In this regard, the development of new methods of diagnosing pneumonia is an urgent problem. Therefore, it is the improvement of the diagnosis of lung lesions in pneumonia in children based on the acoustic monitoring of the lungs, clinical­instrumental and radiation methods, the development of new diagnostic acoustic devices that determines the choice of the topic and its relevance. The purpose of the research is to improve the diagnosis of lung lesions in pneumonia in children on the basis of clinical and laboratory, radiation methods and acoustic monitoring of the lungs with the help of an acoustic monitoring device with an axial directional pattern "Trembita­Corona". The objectives of the research are as follows 1.?To develop indications and methods of conducting and analyzing acoustic signals for localization of lesion zones in the lungs according to the average signal power, frequency and amplitude characteristics of the acoustic signal using the "Trembita Corona" acoustic monitoring device in healthy and children with pneumonia. 2.?To characterize the acoustic signals above the surface of the lungs in healthy children using the "Trembita Corona" acoustic monitoring device. 3.?To characterize acoustic signals over the lung surface in children with various forms of community­acquired pneumonia using the Trembita Corona acoustic monitoring device. 4.?To characterize the acoustic signals over the surface of the lungs in children with pneumonia caused by the SARS­CoV­2 virus using the "Trembita Corona" acoustic monitoring device. 5.?To investigate the diagnostic value of acoustic lung monitoring using the "Trembita Corona" acoustic monitoring device in the octave and third­octave ranges and to conduct a correlational assessment with other methods of instrumental and radiation diagnostics. In total, 330 children aged from 1 month to 18 years (147 boys, 183 girls) who were treated in the pediatric department of the KNP "Children's Clinical Hospital No. 5 of the Svyatoshyn district of Kyiv" and KNP "Children's Clinical Hospital No. 7 of the Pecherskiy district of Kyiv" were included in the dissertation research. The children were divided into two groups: Group I included 230 patients with community­acquired pneumonia (CАP); Group II – 100 healthy children. The first group was divided into 3 subgroups: 1st subgroup: 100 children with segmental pneumonia, 2nd subgroup: 100 children with focal pneumonia, 3rd subgroup: 30 children with pneumonia caused by the Sars­CoV­2 virus.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського