Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Реферативна база даних (307)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>K=ВЕДУЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єрмольєв А.І. 
Прогнозування та профілактика ускладнень хірургічного лікування пухлин спинного мозку та хребта: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.05 / А.І. Єрмольєв ; АМН України. Ін-т нейрохірургії ім. А.П.Ромоданова. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено прогнозуванню та профілактиці ускладнень хірургічного лікування пухлин спинного мозку. Використані дані поглибленого комп'ютерного аналізу 200 інформаційних карт хворих з пухлинами мозку. У 110 з них мали місце одне чи декілька ускладнень, які виникали під час чи після операції. Приведені дані прогнозування та профілактики таких ускладнень, як післяопераційні пневмонії, значної крововтрати, гострої серцево-судинної недостатності, а також смерті хворих. Установлені ведучі прогностично несприятливі ознаки цих ускладнень. Основними серед них були: локалізація пухлин в шийному та верхньогрудному відділі спинного мозку, злоякісність пухлин особливо тих, які проростали в хребет, внутрішньомозкова локалізація. Значний розмір пухлин, травматична операція, велика крововтрата, наявність супутніх захворювань, особливо урологічних, порушення дихання, трофічні розлади, порушення гомеостазу негативно впливали на результат операцій. Відсутність цих ознак була прогностично благоприємною. При підрахунку суми діагностичних коефіцієнтів прогностично несприятливих і сприятливих ознак вдавалось кількісно оцінити ризик частоти різних ускладнень і своєчасно цілеспрямовано використати комплекс профілактичних заходів. Основними серед них являються: тренування глибини вдиху, проведення сеансів СД з ПТКВ, туалетної бронхоскопії, превентивного введення антибіотиків, використання оптичної техніки, боротьба з висхідним набряком мозку, своєчасна корекція крововтрати та порушень гомеостазу. Це дало можливість знизити частоту пневмоній на 26,7%, гострої серцево-судинної недостатності на 13,9%, значних крововитрат на 28,1% та смертельних вип адків на 3,6%.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р636.750.96-5

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Абдулгазіс А. У. 
Вплив нестабільності характеристик шин на нерівномірність їхнього навантажування і стійкість руху автомобілів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. У. Абдулгазіс ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Одержано аналітичні вирази, які дозволяють оцінити вплив технологічних і динамічних факторів на зміну динамічного радіуса одиночного колеса. Визначено, що різниця динамічних радіусів лівого та правого коліс ведучого моста призводить до рискання автомобіля, що створює небезпеку втрати стійкості. Розроблено стенд, який може використовуватися в експлуатації автомобілів з метою перевірки та регулювання розподілу вертикального навантаження між шинами здвоєних коліс. Запропоновані конструкції стендів контролю шин пройшли апробацію у навчальному процесі кафедри експлуатації та ремонту автомобілів Республіканського ВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01
Шифр НБУВ: РА379658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Аванесьянц Г.А. 
Силовий розрахунок та швидкодія автоматичних клинопасових варіаторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.02 / Г.А. Аванесьянц ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 22 с.: рис. — укp.

Удосконалено силові методи розрахунку автоматичних клиноременних варіаторів (АКВ) та розроблено метод підвищення їх швидкодії. Розглянуто АКВ, що містять на ведучому шківі відцентровий регулятор, а на відомому - регулятор за моментом. Уперше одержано рівняння, що зв'язує осьові переміщення рухливих дисків циклів і показує, що вони залежать тільки від двох геометричних параметрів варіатора. Розглянуто задачу забезпечення однакових осьових переміщень дисків за рахунок змінності кута клинової канавки ведучого шківа. Розроблено методику синтезу геометричних параметрів варіатора. Одержано залежність для посилення натягу ременя по дузі обхвату, що задовольняє різні умови роботи передачі. На базі цієї залежності отримано вираз для пружної складової розпірного зусилля ведучого шківа за постійного та перемінного кута клинової канавки. З використанням одержаних залежностей розроблено методику синтезу параметрів відцентрових регуляторів. Винайдено залежності для визначення твердості та попередньої деформації пружин шківів. Одержано диференційне рівняння, що описує зміну кутової швидкості відомого вала АКВ, до якого в явному вигляді входить зусилля відцентрового регулятора, що дає змогу виявляти його вплив на швидкодію. На підставі аналізу схем відцентрових регуляторів з обертовими вантажними ланками виявлено найбільш раціональні. Розроблено метод підвищення швидкодії АКВ за рахунок особливого профілю кулачка відцентрового регулятора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К445.712-02 +
Шифр НБУВ: РА327479

Рубрики:

      
4.

Адамов Ф. П. 
Процесуальні відносини сторони обвинувачення зі слідчим суддею.: автореферат дис. ... д.філософ : 081 / Ф. П. Адамов. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації на основі загальної теорії кримінального процесу, чинної Конституції України, Кримінального процесуального кодексу України 2012 року, міжнародних правових актів, слідчої, прокурорської і судово-контрольної практики слідчих суддів вирішено нове наукове завдання, пов’язане з розкриттям кримінальних процесуальних відносин між ведучими учасниками сторони обвинувачення і слідчим суддею та процесуальних напрямів форм їх взаємодії у стадії досудового розслідування під час виконання ними обов’язкової правозахисної (правозабезпечувальної) функції, спрямованої на недопущення порушень конституційних прав і свобод усіх учасників, залучених чи допущених до кримінального провадження.У процесі дослідження розкрито процесуальне положення ведучих учасників сторони обвинувачення і слідчого судді, з яким вони постійно підтримують тісні кримінальні процесуальні відношення під час проведення досудового розслідування кримінальних правопорушень (кримінальних проступків і злочинів), а також ступінь теоретичної розробки проблеми їхньої взаємодії у спільній для них правозабезпечувальній сфері діяльності. Виявлено ряд проблем, які потребують їх вирішення на законодавчому рівні. Доведено, що визначена статтею 3 Конституції України основоположна (загальнодержавна) функція, пов’язана з визнанням людини найвищою соціальною цінністю, а утвердження і забезпечення її прав і свобод – головним обов’язком держави, є правозахисною (правозабезпечувальною) і повинна неухильно виконуватися всіма органами державного апарату в усіх сферах державної діяльності. У стадії досудового розслідування кримінального процесу України цю функцію виконують лише дізнавач, слідчий, прокурор і слідчий суддя у специфічній кримінальній процесуальній формі. Перші три із них реалізують її на засадах законності з позиції забезпечення прав і свобод всіх учасників кримінального провадження, виходячи із публічних (державних) інтересів.У процесі дослідження також розкрито призначення досудового розслідування в системі кримінальної процесуальної діяльності, місце і роль кожного владного суб’єкта, діючого в даній стадії кримінального провадження. Результати аналізування функціональної діяльності керівника органу дізнання, керівника органу досудового слідства і співробітника оперативного підрозділу показали, що ці владні суб’єкти досудового розслідування безпідставно віднесені законодавцем України до сторони обвинувачення, бо процесуальна діяльність жодного з них не спрямована на обвинувачення особи у вчинені кримінального правопорушення, у зв’язку з чим вона не має ніякого відношення ні до застосування примусових заходів процесуального характеру, ні до зацікавленості в результатах справи, ні до правовідносин зі слідчим суддею, ні до участі в судово-контрольних провадженнях, ні до участі в судових стадіях кримінального процесу. Через відсутність обставин, що виключають участь означених владних суб’єктів у кримінальному провадженні, на них чинний КПК України не розповсюджує інститут відводу від цього провадження. Запропоновано у невідкладному порядку вилучити керівника органу дізнання, керівника органу досудового слідства і співробітника оперативного підрозділу зі сторони обвинувачення кримінального провадження як помилково віднесених до її суб’єктивного складу. ?Доведено, що з урахуванням двосторонності кримінального правопорушення (кримінального конфлікту), на одній стороні якого знаходиться особа, яка безпосередньо вчинила це правопорушення, а на іншій стороні якого знаходиться жертва вчиненого правопорушення, законодавець зобов’язаний у невідкладному порядку віднести потерпілого до ведучого учасника сторони обвинувачення, бо без нього ця сторона не може вважатися повноцінною. Визнавши підозрюваного, обвинуваченого основним (ведучим) учасником сторони захисту і не визнавши потерпілого учасником сторони обвинувачення, законодавець розірвав двосторонній зв'язок між кримінальним правопорушенням і його наслідками, чим завдав суттєвого ураження кримінальним процесуальним відносинам, а самому принципу змагальності і рівності сторін надав спотвореної форми, перетворивши його в юридичну функцію. Ця груба помилка законодавця чекає свого виправлення. У дисертації сформульовано наукову новизну отриманих результатів дослідження, а також ряд висновків концептуального характеру, спрямованих на подальше законодавче удосконалення кримінальних процесуальних відносин ведучих учасників сторони обвинувачення зі слідчим суддею у сфері забезпечення прав і свобод учасників кримінального провадження, звернуто увагу на необхідність посилення наукових досліджень з означеної проблематики.^UIn the dissertation, on the basis of the general theory of the criminal process, the current Constitution of Ukraine, the Criminal Procedure Code of Ukraine of 2012, international legal acts, investigative, prosecutorial and judicial control practice of investigating judges, a new scientific task related to the disclosure of criminal procedural relations between leading participants is solved the parties to the prosecution and the investigating judge and the procedural directions of the forms of their interaction at the stage of pre-trial investigation during their performance of the mandatory human rights protection (rights ensuring) function aimed at preventing violations of the constitutional rights and freedoms of all participants involved or admitted to criminal proceedings.In the process of research, the procedural position of the leading participants of the prosecution and the investigating judge, with whom they constantly maintain close criminal procedural relations during the pre-trial investigation of criminal offenses (criminal misdemeanors and crimes), as well as the degree of theoretical development of the problem of their interaction in the common law enforcement field of activity. A number of problems have been identified that need to be resolved at the legislative level.It has been proven that the fundamental (nationwide) function defined by Article 3 of the Constitution of Ukraine, related to the recognition of a person as the highest social value, and the establishment and provision of his rights and freedoms is the main duty of the state, is human rights protection (rights ensuring) and must be consistently performed by all bodies state apparatus in all spheres of state activity. At the stage of the pre-trial investigation of the criminal process of Ukraine, this function is performed only by the inquirer, investigator, prosecutor and investigating judge in a specific criminal procedural form. The first three of them implement it on the basis of legality from the position of ensuring the rights and freedoms of all participants in criminal proceedings, based on public (state) interests.The purpose of the pre-trial investigation in the system of criminal procedural activity, the place and role of each powerful entity operating at this stage of criminal proceedings was also revealed in the research process. The results of the analysis of the functional activity of the head of the investigation body, the head of the pre-trial investigation body and the employee of the operative unit showed that these powerful subjects of the pre-trial investigation were unjustifiably assigned by the legislator of Ukraine to the side of the prosecution, because the procedural activity of none of them is aimed at accusing a person of committing a criminal offense. in connection with which it has nothing to do with the application of coercive measures of a procedural nature, nor with interest in the results of the case, nor with the legal relationship with the investigating judge, nor with participation in judicial control proceedings, nor with participation in the judicial stages of the criminal process . Due to the absence of circumstances that exclude the participation of the specified authorities in criminal proceedings, the current Criminal Procedure Code of Ukraine does not extend to them the institution of withdrawal from this proceeding. It is proposed to immediately remove the head of the investigation body, the head of the pre-trial investigation body and the employee of the operational unit from the prosecution side of the criminal proceedings as mistakenly classified as its subjective composition.The dissertation formulates the scientific novelty of the obtained research results, as well as a number of conclusions of a conceptual nature, aimed at further legislative improvement of the criminal procedural relations between the leading participants of the prosecution and the investigating judge in the field of ensuring the rights and freedoms of the participants in criminal proceedings, attention is drawn to the need to strengthen scientific research in this area problems.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Андрющенко М.Ю. 
Творення іміджу телебачення України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.Ю. Андрющенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 17 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження процесу формування іміджу сучасного українського телебачення на прикладі роботи основних національних телеканалів. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади телевізійного іміджмейкерства з урахуванням особливостей функціонування сучасного українського телебачення. Систематизовано теоретичний досвід зарубіжної телеіміджології. У контексті вивчення особливостей формування іміджу українського телебачення розглянуто філософські, психологічні, політико-економічні та дизайнерські проблеми його діяльності у сучасний період. Розроблено принципи оптимального поєднання культурологічних, естетичних і суто прагматичних завдань телевізійного іміджмейкерства. Запропоновано методи творення іміджу ведучого, телеканалу, телепрограми та телепередачі, які рекомендовано використовувати у практичній діяльності іміджмейкерів, теледизайнерів, режисерів і тележурналістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.1 + Ч632.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА336213

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Бондаренко О.В. 
Використання оцінки спортивної роботоздатності в селекції коней української верхової породи: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.02.01 / О.В. Бондаренко ; УААН. Ін-т тваринництва. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено методику оцінки та добору коней за ведучою селекційною ознакою - спортивною роботоздатністю (СР). Визначено фактори, які зумовлюють метод тренінгу, вік і стать тварин, а також бажаний тип спортивного коня. Наведено рекомендації з добору коней у виробничий склад і в спорт. З використанням методу обмеженої максимальної правдоподібності проведено оцінку успадковуваності СР, яка склала 0,12. Уперше в Україні застосовано метод BLUP ("модель тварини") для оцінки племінної цінності (ПЦ) коней. Виділено та рекомендовано для племінного використання жеребців української верхової породи, які виявилися кращими за роботоздатністю та типом будови тіла. На підставі оцінок ПЦ тварин розраховано фактичний та очікуваний середньорічний генетичний прогрес СР. Запропоновано схему організації роботи суб'єктів племенної справи в українській верховій породі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П611.39-3українська верхова +
Шифр НБУВ: РА328580

Рубрики:

      
7.

Борисевич Б.В. 
Етіологія, патогенез і патоморфологія остеодистрофії великої рогатої худоби: Автореф. дис... д-ра вет. наук: 16.00.02 / Б.В. Борисевич ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1999. — 35 с. — укp.

Дисертацію присвячено вивченню стану кістяка та кісткового мозку корів на підставі застосування методу трепанобіопсії. Розроблені чотири основні конструкції трепанів. Проведено гістологічне, гістохімічне, атомно-абсорбційне дослідження кісткових зразків. Визначено вміст в них остеотропних макро-і мікроелементів як в нормі, так і при остеодистрофії. Запропоновано хімічні методи виявлення в трепанобіоптатах Сa та P. Розроблено метод визначення в кістковому зразку щільностей: нативної кістки, сухої кістки, органічного матриксу, мінеральних речовин та індексу мінералізації. Вивчено стан кістяка при остеодистрофії корів і молодняка, вплив на скелет тривіта. Встановлена ведуча роль остеодистрофії у виникненні остеотендиніта та патології копитець. Встановлені особливості радіаційної остеодистрофії корів в другій та третій зоні радіаційного забруднення. Визначені гістологічні критерії нормальних станів кісткового мозку та його патологічних змін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П872.431-911,022

Рубрики:

      
8.

Бурмака М.В. 
Технологія створення контактної телевізійної програми в контексті українського телебачення: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.В. Бурмака ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено спробу узагальнення технологічних процесів створення контактних телепрограм в українському телепросторі пострадянського періоду, який характеризується впровадженням новітніх технологій і організаційних схем та практичною відсутністю відповідної теоретичної бази. Визначено і проаналізовано етапи створення контактних програм ("довиробничий", "виробничий", "післявиробничий") в різних аспектах (журналістському, філологічному, психологічному та соціальному). Особливу увагу приділено дослідженню журналістської майстерності ведучого контактних телепрограм, з'ясовано особливості емоційної, енергетичної, психологічної та мовної підготовки до професійної діяльності у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.162.2 +
Шифр НБУВ: РА329628

Рубрики:

      
9.

Вакім Е.Ю. 
Іонні циклотронні і іон-іонні несталості азимутально-симетричної плазми з іонами, які обходять вісь плазмового стовпа: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.08 / Е.Ю. Вакім ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 14 с. — укp.

Розроблено формалізм аналітичного дослідження стійкості радіально-неоднорідної аксіально-симетричної плазми з іонами, ларморівські орбіти яких можуть бути сумірними з розмірами плазми та обходять її вісь симетрії. Досліджено сталість плазми з максвелівським розподілом частинок за швидкостями та гауссовим розподілом для радіальної координати їх ведучих центів, яка містить іони, один з яких або обидва обходять вісь плазмового циліндра. Встановлено, що в такій плазмі з іонами одного сорту дрейфова несталість відсутня, однак в ній можливий розвиток кінетичної іонної циклотронної несталості, аналогічної іонній циклотронній несталості плазми, яка обертається, а також кінетичної дрейфово-циклотронної несталості. Визначено умови збудження всіх несталостей, інкременти та інтервали значень хвильових чисел несталих хвиль, а також швидкість турбулентного нагріву іонів. Встановлено, що протягом розвитку іонної циклотронної несталості мають місце суттєві зміни в густині та температурі іонів, що враховано під час дослідження нелінійної стадії цієї несталості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В333.271
Шифр НБУВ: РА318627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Варченко Л. М. 
Профілактика порушень репродуктивного здоров'я та відновлення якості життя у жінок з субклінічним гіпотиреозом / Л. М. Варченко. — Б.м., 2020 — укp.

Дана дисертаційна робота присвячена профілактиці порушень репродуктивного здоров'я (РЗ) у жінок, які виникають на тлі патології щитоподібної залози (ЩЗ), питома частка якої становить 46,7% серед усіх ендокринопатій. Особливої уваги заслуговує субклінічний гіпотиреоз (СГТ) який провокує розбалансування діяльності гіпоталамо- гіпофізарно- яєчникової системи з клінічними проявами порушень менструального циклу, органічних гінекологічних захворювань і проблемами з фертильністю. Крім того, розвиваються структурно- функціональні порушення у всіх, без вийнятку, органах і системах організму, що свідчить про коморбідність.На даний час своєчасна діагностика і лікування коморбідних станів в гінекології при СГТ нерідко значно утруднена у зв'язку із складністю визначення ведучої ланки в порушеннях РЗ. Не вироблена єдина тактика ведення таких хворих, неоднозначними є погляди на призначення замісної терапії препаратами левотироксину. Відсутні підходи до інтегральної оцінки здоров'я в умовах коморбідності і порушеннях РЗ, а також контролю ефективності проведення лікувально- профілактичних заходів. Недостатньо розроблені підходи щодо простого і доступного алгоритму дій гінеколога при порушенні РЗ у жінок репродуктивного віку з СГТ.Метою даного дослідження було покращення РЗ і відновлення якості життя (ЯЖ) у жінок репродуктивного віку на тлі СГТ шляхом розробки і застосування науково обґрунтованої схеми обстеження та лікування.^UThe problem of preserving reproductive health in women of childbearing age is of strategic importance for the sustainable development of society and is one of the most urgent in Ukraine. Concerning the preservation of reproductive health, the pathology of the thyroid gland, which accounts for 46.7% of all endocrinopathies,attracts great practical and theoretical interest. Particular attention should be drawn to subclinical hypothyroidism, which provokes the imbalance of the activity of the hypothalamic-pituitary-ovarian system with clinical manifestations of menstrual cycle disorders, organic gynaecological diseases and fertility problems. In addition, structural and functional disorders are developing in all, with no exception, organs and systems of the organism, indicating the formation of a comorbid state.At present, the timely diagnosis and treatment of comorbid conditions by subclinical hypothyroidism in gynaecology is often very difficult because of intricacy to determine the leading link in reproductive health disorders. Uniform tactics for such patients has not been developed and opinions on the use of substitution levothyroxine therapy are ambiguous. There are no approaches to integrated health assessment in conditions of comorbidity and reproductive health violation, as well as control of the effectiveness of medical and preventive measures. The approaches to a simple and accessible algorithm for gynaecologist action in reproductive health disorders in women of reproductive age with subclinical hypothyroidism are not sufficiently developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Вовчук Л. С. 
Кримінальна процесуальна правозахисна діяльність владних суб'єктів досудового розслідування / Л. С. Вовчук. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єктом дослідження є правовідносини, що виникають з приводу реалізації владними суб'єктами досудового розслідування правозахисної діяльності. Мета: вивчення теоретичних, законодавчих і прикладних питань, пов'язаних з реалізацією кримінальної процесуальної правозахисної діяльності владними суб'єктами досудового розслідування, а також розроблення науково обґрунтованих пропозицій та рекомендацій, спрямованих на вдосконалення кримінального процесуального законодавства та практики його застосування в межах предмета дослідження. Методи: діалектичний, пошуково-бібліографічний, формально-логічний, формально-юридичний (догматичний), системно-структурний, системно-функціональний, соціологічний та статистичний. Теоретичні і практичні результати, наукова новизна: визначено сутність, зміст та основні складові елементи правозахисної діяльності слідчого, прокурора, слідчого судді; доведено, що правозахисна діяльність владних суб'єктів досудового розслідування є різновидом здійснення загальнодержавної правозабезпечувальної функції, визначеної ст. 3 Конституції України; окреслені основні напрямки правозахисної діяльності владних суб'єктів досудового розслідування; обґрунтовано, що правозахисна діяльність владних суб'єктів досудового розслідування не може бути ні складовим елементом їх кримінальних процесуальних функцій, ні похідною від них, бо як ведуча загальнодержавна функція, не вона виходить із них, а всі вони обумовлені нею; запропоновано правозахисну (правозабезпечувальну) діяльність владних суб'єктів кримінального провадження закріпити в ст. 22 КПК України в якості його основної (загальнопроцесуальної) функції; внесено пропозицію про заборону слідчому судді проводити судово-контрольні провадження в умовах змагальності сторін, коли одна з них виступає в особі лише одного її представника, позаяк сторони мають групову архітектоніку, що зобов'язує їх під час змагання обов'язково діяти на груповій (колективній) основі; розкрито основні процесуальні способи реалізації правозахисної діяльності слідчим, прокурором, слідчим суддею. Практичне значення: положення, отримані в результаті проведеного в дисертації дослідження, можуть бути використані у законодавчій діяльності – під час удосконалення положень КПК України щодо правового регулювання правозахисної діяльності владних суб'єктів кримінального провадження; у правозастосовній діяльності – практичній роботі слідчого, прокурора, слідчого судді, судового експерта; у науково-дослідній роботі – для подальшого вивчення і розробки наукових положень, які стосуються забезпечення прав і свобод людини владними суб'єктами досудового розслідування. Сфера використання: у навчальному процесі – при читанні лекцій, проведенні практичних занять, підготовці підручників, навчальних посібників і методичних рекомендацій з навчальних дисциплін «Кримінальне процесуальне право», «Актуальні проблеми кримінального процесу України», «Проблеми досудового розслідування», «Криміналістика», «Розслідування злочинів проти життя і здоров'я особи», «Прокуратура України», а також при підготовці лекційних матеріалів для аспірантів за кримінальним процесуальним, криміналістичним та судово-експертним спрямуванням.^UThe object of the study is the legal relations arising from the implementation of pre-trial investigation of human rights activities by the authorities. Purpose: to study theoretical, legislative and applied issues related to the implementation of criminal procedural human rights activities by the authorities of pre-trial investigation, as well as the development of scientifically sound proposals and recommendations aimed at improving criminal procedural law and practice within its scope. Methods: dialectical, search-bibliographic, formal-logical, formal-legal (dogmatic), system-structural, system-functional, sociological and statistical. Theoretical and practical results, scientific novelty: the essence, content and main components of human rights activities of the investigator, prosecutor, investigating judge are determined; proved that the human rights activities of the authorities of the pre-trial investigation is a kind of implementation of the national law enforcement function, defined by Art. 3 of the Constitution of Ukraine; outlines the main directions of human rights activities of the authorities of the pre-trial investigation; it is substantiated that the human rights activity of the authorities of the pre-trial investigation can be neither a component of their criminal procedural functions, nor a derivative of them, because as a leading national function, it does not derive from them, but they are all conditioned by it; it is proposed to enshrine human rights (law enforcement) activities of the authorities of criminal proceedings in Art. 22 of the CPC of Ukraine as its main (general procedural) function; a proposal was made to prohibit the investigating judge from conducting judicial review proceedings in the conditions of adversarial proceedings, when one of them is represented by only one of its representatives, as the parties have a group architecture, which obliges them to act in a group (collective) ) basis; the basic procedural ways of realization of human rights activity by the investigator, the prosecutor, the investigating judge are opened. Practical significance: the provisions obtained as a result of the research conducted in the dissertation can be used in legislative activity - during the improvement of the provisions of the CPC of Ukraine on the legal regulation of human rights activities of the authorities of criminal proceedings; in law enforcement activity - practical work of an investigator, prosecutor, investigating judge, forensic expert; in research work - for further study and development of scientific provisions relating to the provision of human rights and freedoms by the authorities of the pre-trial investigation. Scope of use: in the educational process - when lecturing, conducting practical classes, preparing textbooks, manuals and guidelines for disciplines "Criminal Procedure Law", "Actual problems of the criminal process of Ukraine", "Problems of pre-trial investigation", "Criminalistics", "Investigation of crimes against life and health of a person", "Prosecutor's Office of Ukraine", as well as in the preparation of lecture materials for graduate students in criminal procedure, forensics and forensic science.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Гармаш В. П. 
Поліпшення маневреності колісних машин шляхом використання роздільного приводу коліс поворотного мосту: автореферат дис. ... д.філософ : 274 / В. П. Гармаш. — Б.м., 2023 — укp.

Гармаш В.П. Поліпшення маневреності колісних машин шляхомвикористання роздільного приводу коліс поворотного мосту. – Кваліфікаційнанаукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії заспеціальністю 274 – “Автомобільний транспорт”. Харківський національнийавтомобільно дорожній університет, Харків, 2023.Маневреність є однією з найбільш важливих експлуатаційнихвластивостей колісних машин, у тому числі і автомобілів. Ця властивістьвпливає не тільки на безпеку руху, але також і на продуктивністьавтомобільного транспорту. Розвиток конструкцій електромобілів і гібриднихавтомобілів дозволяє забезпечити роздільне керування лівими та правимиколесами. Це дає можливість полегшити керування автомобілем та зменшитикеруюче зусилля за рахунок створення різних крутних моментів на колесах іпояви додаткового поворотного моменту.В такому випадку виникає протиріччя, коли існуюча ускладнена системаздійснення повороту не забезпечує потрібних показників ефективності, аповернення до спрощеної системи дозволяє підвищити показникиманевреності. Зазначене свідчить про актуальність теми дисертаційної роботи ізумовлює необхідність вирішення наукового завдання, яке полягає в створеннінових методів і системи рульового керування, які дозволяють спроститиконструкції ходової частини та рульового керування колісних машин, в яких єдостатній будівельний об`єм над ведучими мостами.Мета дослідження – підвищення безпеки дорожнього руху шляхомпідвищення маневреності колісних машин за рахунок використання ведучихповоротних мостів з роздільним приводом лівого та правого коліс.Об’єкт дослідження – колісна машина з поворотними мостами іроздільним приводом на колеса різних бортів.Предмет дослідження – визначення раціональних характеристикроздільного управління колесами різних бортів поворотних мостів, щозабезпечує поліпшення показників маневреності колісних машин.Наукова новизна отриманих результатів полягає в створенні науковометодичної бази проектування колісних машин з поворотними мостами, прицьому вперше:– отримано вплив різниці дотичних реакцій дороги на колесах надинаміку руху переднього моста при здійсненні його повороту;– визначено умови, за якими керування поворотом мостів і поворотнихплатформ потрібно здійснювати за рахунок створення різниці крутнихмоментів на колесах, чи загальмування коліс одного з бортів.Отримала подальший розвиток:– теорія повороту колісних машин динамічним способом у напрямідинаміки поворотних мостів колісних машин з незалежним приводом окремихколіс;– метод оцінки маневреності колісних машин за кількістю ступеніврухливості ходової частини в напрямку багатовісних автомобілів з двовіснимиповоротними платформами.В результаті дослідження запропоновано два способу керуванняповоротом і оригінальна конструкція переднього поворотного мосту.Побудована математична модель кругового руху переднього поворотногомосту та отримані залежності для автомобілів з незалежним приводом кожногоз передніх коліс. Крім того, запропоновані способи повороту багатовіснихавтомобілів за рахунок використання двовісних поворотних платформ, щодозволяє підвищити маневреність цих машин і зменшити опір повороту.Практичне значення одержаних результатів роботи полягає в створеннінових способів керування поворотом колісних машин і оригінальнихконструкцій елементів ходової частини, що дозволяє підвищити маневреністьколісних машин.^UV. Garmash. Improving the maneuverability of wheeled venicles through theuse of a separate wheel drive of the swing axle. – Qualification scientific work withthe manuscript copyright \ Qualification scholarly paper: a manuscript.Dissertation for obtaining the Doctor of Philosophy scientific degree inspecialty 274 “Automobile Transport” \ The dissertation for the Doctor of Philosophyscientific degree in specialty 274 “Automobile Transport”. – Kharkov NationalAutomobile and Highway University, Kharkov, 2023.Maneuverability is one of the most important operational properties of wheeledvehicles, including cars. This feature affects not only traffic safety, but also theproductivity of road transport. The development of the designs of electric cars andhybrid cars allows for separate control of the left and right wheels. This makes iteasier to drive the car and reduce the steering effort due to the creation of differenttorques on the wheels and the appearance of an additional turning moment.In this case, a contradiction arises, when the existing complicated system ofturning does not provide the necessary efficiency indicators, and returning to asimplified system allows to increase the maneuverability indicators. The abovetestifies to the relevance of the topic of the dissertation and makes it necessary tosolve the scientific task, which consists in creating a steering system that allows tosimplify the construction of the chassis and steering of wheeled vehicles, which havea sufficient construction volume above the leading bridges.The purpose of the study is to increase road safety by increasing themaneuverability of wheeled vehicles due to the use of leading rotary bridges withseparate drive of the left and right wheels.The object of the study is a wheeled vehicle with rotary axles and a separatedrive for the wheels of different sides.The subject of the study is the determination of the rational characteristics ofthe separate control of the wheels of different sides of the swing bridges, whichensures the improvement of the maneuverability of wheeled vehicles.The scientific novelty of the obtained results lies in the creation of a scientificmethodical basis for the design of wheeled vehicles with rotary bridges, while for thefirst time:– the influence of the difference in the tangential reactions of the road on thewheels on the dynamics of the front axle movement during its turn was obtained;– the conditions under which control of the rotation of bridges and turntablesmust be carried out by creating a difference in torques on the wheels, or by brakingthe wheels of one of the sides.Received further development:– the theory of turning wheeled machines in a dynamic way in the direction ofdynamics of rotary bridges of wheeled machines with independent drive of individual wheels;– the method of evaluating the maneuverability of wheeled vehicles by thenumber of degrees of mobility of the chassis in the direction of multi axle vehicles withtwo axle rotary platforms.As a result of the study, two methods of turning control and an original designof the front swing bridge were proposed. A mathematical model of the circularmovement of the front swing axle was built and dependencies were obtained for carswith independent drive of each of the front wheels. In addition, the proposed methodsof turning multi axle cars due to the use of two axis turning platforms, which allowsto increase the maneuverability of these cars and reduce the turning resistance.The practical significance of the obtained work results lies in the creation ofnew ways of controlling the rotation of wheeled vehicles and original designs ofundercarriage elements, which makes it possible to increase the maneuverability ofwheeled vehicles


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Голіченков О.М. 
Гігієнічне значення комплексу ведучих компонентів полімерних матеріалів (фенолу, стиролу, формальдегіду) як факторів забруднення житлового середовища: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / О.М. Голіченков ; Ін-т гігієни та мед. екології ім. О.М.Марзеєва АМН України. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Вивчено питання забруднення повітря житлового середовища (ЖС) органічними хімічними сполуками на підставі застосування полімерних і синтетичних матеріалів у будівництві та побуті, обгрунтовано тип комбінованої дії основних хімічних забруднювачів житла (фенолу, стиролу, формальдегіду) з використанням експериментальних даних. Наведено нові дані про гігієнічне значення в ЖС газовиділень зі складних комплексів полімерних матеріалів (ПМ) і показано основні закономірності міграції хімічних речовин з ПМ у повітряне середовище житлових приміщень (ЖП). Розроблено математичні моделі прогнозування рівня хімічних речовин з ПМ за умов житла, вперше експериментально встановлено характер комбінованої дії основних забруднювачів повітря (фенолу, стиролу, формальдегіду) в концентраціях, що реально знаходяться в повітрі ЖП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р121.88 +
Шифр НБУВ: РА342752

Рубрики:

      
14.

Горошко В. В. 
Оптимізація динамічних режимів електричних машин з використанням дробово-інтегральних регуляторів. / В. В. Горошко. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкти дослідження в дисертаційної роботі – електромеханічні системи, характерною особливістю яких є наявність суттєвої степеневої залежності в математичному описі. Через це виникають проблеми при виборі структури та параметрів регуляторів. Зокрема, в двигуні постійного струму з послідовним збудженням, вентильно-реактивному двигуні та електромагнітних гальмах може відбуватися насичення магнітної системи в статичних і динамічних режимах. Застосований в роботі апарат дробово-інтегрального числення дозволяє такі нелінійні об'єкти описати з високою точністю лінійними передавальними функціями дробового порядку. Так, для якірного ланцюга двигуна постійного струму з послідовним збудженням така апроксимація дає найменшу середньоквадратичну похибку. Комбінація звичайного PID-регулятора c дробово-інтегральними складовими порядку 0.35 і 1.35 забезпечує найкращу якість перехідного процесу – струм досягає заданого значення максимально швидко без перерегулювання. По-друге, вентильно-реактивний двигун, в моделі якого необхідно враховувати степеневі залежності, при описі перехідних процесів швидкості при стрибку напруги апроксимований аперіодичною функцією порядку 0.7. З сімейства досліджених регуляторів традиційний PI-регулятор з додатковими дробово-інтегральними складовими порядку 0.7 і 1.7 забезпечив астатизм контуру швидкості порядку 1.7 і найменше перерегулювання. Третій досліджений об'єкт – електромагнітні гальма, що встановлюються на ведучі колеса автомобіля для налаштування двигуна внутрішнього згоряння – також після тестування найбільш точно описано передавальною функцією дробового порядку. За допомогою PIDIγIμ-регулятора, що забезпечив астатизм замкненого контуру порядку 1.63, досягнуто стабілізацію швидкості обертання двох коліс без протифазних коливань і точне відпрацювання трикутної тахограми. Таким чином, завдяки апарату дробово-інтегрального числення, забезпечується більш точна ідентифікація параметрів об'єкта, математичний опис зводиться до лінійних передавальних функцій дробового порядку, в замкнених системах можна забезпечити астатизм дробового порядку 1.3...1.7 і домогтися кращої якості перехідних процесів, ніж при використанні класичних методів.^UObjects of research in the dissertation – electromechanical systems, a characteristic feature of which is the presence of a significant power dependence in the mathematical description. Because of this, there are problems in choosing the structure and parameters of the controllers. In particular, in a DC motor with sequential excitation, a switched reluctance motor and electromagnetic retarders, the magnetic system can be saturated in static and dynamic modes. The fractional-integral calculus used in the work allows to describe such nonlinear objects with high accuracy by linear transfer functions of fractional order. Thus, for the armature circuit of a DC motor with sequential excitation, such an approximation gives the least root mean square error. The combination of a conventional PID controller with fractional-integral components of the order of 0.35 and 1.35 provides the best quality of the transient process – the current reaches the reference value as quickly as possible without overshoot. Secondly, the switched reluctance motor, in the model of which it is necessary to take into account power dependences, is described by the aperiodic function of the order of 0.7 when describing the transient processes of the speed during a voltage jump. From the family of studied controllers, the traditional PI-controller with additional fractional-integral components of the order of 0.7 and 1.7 provided the astaticism of the speed loop of the order 1.7 and the smallest overshoot. The third object studied – electromagnetic retarders mounted on the drive wheels of the car to tune the internal combustion engine – also is most accurately described by the transfer function of the fractional order. With the help of the PIDIγIμ-controller, which provided the closed-loop astaticism of the order of 1.63, the stabilization of the speed of rotation of the two wheels without antiphase oscillations and the exact trajectory of the triangular tachogram were achieved. Thus, thanks to the apparatus of fractional-integral calculus, more accurate identification of object parameters is provided, the mathematical description is reduced to linear transfer functions of fractional order, in closed systems it is possible to provide astaticism of fractional order 1.3 ... 1.7 to achieve better quality of transients than using classical methods.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
15.

Гринів О.І. 
Покращення тягово-швидкісних властивостей легкового автомобіля визначенням оптимальної швидкісної характеристики двигуна: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.І. Гринів ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання покращення динамічності розгону та тягових властивостей легкового автомобіля шляхом визначення оптимальної форми швидкісної характеристики та параметрів двигуна. Наведено класифікацію та математичний опис різних за формою швидкісних зовнішньої та часткових характеристик сучасних двигунів, розроблено методику їх застосування для оцінки тягово-швидкісних властивостей автомобіля. За удосконаленою розрахунковою схемою системи складено диференціальне рівняння прямолінійного прискореного руху автомобіля, математичну модель і комп'ютерну програму для дослідження показників розгону та тяглових. Створено експериментальну установку на стенді з біговими барабанами. В результаті проведеного випробування автомобіля одержано дані, що підтверджують достовірність математичної моделі та методику розрахунку показників його динамічності, а також встановлено значення радіуса кочення ведучих коліс. Аналіз проведено за повного та часткового використання потужності двигуна. Запропоновано методику вибору оптимальної форми швидкісної зовнішньої характеристики двигуна для поліпшення показників розгону легкового автомобіля малого класу. Здійснено порівняння розрахункових графіків прискорень та динамічного фактора автомобіля за різної форми кривої крутного моменту двигуна. Для можливих модифікацій базового автомобіля ЗАЗ обгрунтовано рекомендації щодо поліпшення показників розгону шляхом зміни форми характеристики двигуна, збільшення робочого об'єму та раціональних прийомів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-011.3 + О353-016.3 +
Шифр НБУВ: РА333345

Рубрики:

      
16.

Гриненко О. А. 
Поліпшення якості ведучих мостів сільськогосподарських тракторів загального призначення: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. А. Гриненко ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Сформульовано та розв'язано задачу з вдосконалення методики розрахунку на втомну довговічність шестерен колісного редуктора машино-тракторного агрегату у разі його використання в режимі несиметричного навантаження. Проведено експериментальні дослідження навантаженості шестерен колісних редукторів за експлуатаційних умов під час агрегатування трактора з основними сільгоспзнаряддями. Проведено стендові дослідження ведучих мостів з урахуванням їх навантаженості, визначеної під час експлуатаційних досліджень. Проаналізовано розподіл відмов колісних редукторів залежно від їх розташування й одержано ідентичні результати в процесі теоретичного математичного моделювання та розрахунків, експериментальних досліджень та аналізу відмов. Проведено числові дослідження напружено-деформованого стану елементів ведучого моста за допомогою методу скінченних елементів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.185.1-94
Шифр НБУВ: РА373243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Дєрік І.М. 
Просодичні особливості дискурсу інформаційних повідомлень ділової тематики в Інтернеті (експериментально-фонетичне дослідження): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / І.М. Дєрік ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено просодичний компонент дискурсу інформаційних Інтернет-повідомлень ділової тематики (ІПвДТ) з урахуванням жанрових особливостей існуючих типів Інтернет-повідомлень та специфіки їх цільової установки. З'ясовано, що просодична організація мовлення ведучого у різних типах Інтернет-повідомлень визначається ступенем поширеності емоційно-модально забарвлених фраз і характером переданих ними конотацій. На підставі результатів аналізу просодичних характеристик ІПвДТ встановлено, що ступінь просодичної маркованості мовлення ведучого в різних жанрових різновидах Інтернет-повідомлень залежить від ступеня вираженості емоційно-мордальних конотацій. Експериментально доведено, що успішність організації інформаційно-комунікативного процесу у дискурсі ІПвДТ залежить від обраної ведучим комунікативної статегії, що забезпечує адекватну передачу комунікативної інтенції й емоційно-модального навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-713 + Ш143.21-713 +
Шифр НБУВ: РА352533

Рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
18.

Данова Т.Є. 
Умови формування градових процесів і особливості їх мезоструктури за даними радіолокаційних вимірювань у Північному Причорномор'ї: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.09 / Т.Є. Данова ; Одес. гідрометеорол. ін-т. — О., 2001. — 17 с. — укp.

Досліджено особливості режиму граду та градобоїв у Північному Причорномор'ї, а також фактори, що впливають на інтенсивність градових процесів. На основі радіолокаційних досліджень динаміки та структури конвективних хмар проведено класифікацію грозо-градових процесів. Розроблено методи понадкороткотермінового прогнозу розвитку градових, грозових і зливових хмарних осередків, місця та часу зародження нових осередків. Виявлено особливості їх переміщення відносно ведучого потоку та хмарної системи залежно від типу грозо-градового процесу. Висвітлено можливість оцінки фізичного ефекту активного впливу під час порівняння трансформації параметрів радіолуни засіяних та незасіяних хмар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д241.63 + Д23с141.28
Шифр НБУВ: РА315406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Дехтяр М. М. 
Інформаційні моделі та метод управління енергоефективністю дорожньо-ремонтних робіт / М. М. Дехтяр. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена актуальній науково-технічній задачі інформаційного моделювання вибору оптимальних організаційно-технічних параметрів при проведенні дорожньо-ремонтних робіт за критерієм енергозбереження. Вирішення поставлених задач пропонується виконувати за допомогою інформаційних технологій - програмного комплексу, реалізованого засобами VBA в MS Excel2019. Аналіз показників, що з'явились при опрацюванні вхідної інформації виконувався за допомогою методів математичної статистики, теорії множин та системи масового обслуговування. Проведено аналіз актуальності проблеми енергозбереження як в Україні в цілому, так і в дорожньо-транспортній галузі. Визначено, що енергоємність валового продукту країни в майже в 2 рази вища за європейську. І це – в той час, коли Україна відноситься до енергодефіцитних країн і задовольняє потреби в паливно-енергетичних ресурсах за рахунок їх власного видобутку менше ніж на 20%. Важливим фактором, необхідним для розвитку економіки, ефективноїроботи всіх галузей виробництва продукції необхідно використання транспортних артерій. На першому місці по перевезенню пасажирів і транспортуванню вантажів стоїть автомобільний транспорт. Собівартість перевезень у 1,5 рази, а витрати палива на 30 відсотків перевищують аналогічні показники у розвинених зарубіжних країнах. На вартість перевезень значним чином впливає якість автомобільних доріг, яка є незадовільною: 51,1% не відповідає вимогам за рівністю, 39,2% - за міцністю. Витрати на паливо в залежності від рівності покриття складають близько 16-18%. Саме тому в 2020 році стартував проект «Велике будівництво», пріоритетним напрямком якого стало відновлення мережі автомобільних доріг і за 5 років планується відремонтувати близько 24 тисяч кілометрів автодоріг. Максимальна увага приділятиметься поточному ремонту, а на другому місці – капітальний ремонтдоріг. Саме тому важливо впроваджувати заходи та технології, направлені на підвищення енергоефективності при проведенні дорожньо-ремонтних робіт. Адже витрати та тонну умовного палива, отриманого за рахунок енергозбереження, в декілька разів менша за витрати на її видобуток чи купівлю. Побудовані інформаційні моделі визначення витрат палива в зоні ремонту дорожніми машинами, що виконують ремонтні роботи, транспортним потоком, що рухається повз зону ремонту та транспорту, що постачає матеріали в зону ремонту. Для моделювання процесів, що відбуваються в зоні ремонту за критерієм енергоефективності, доцільно використовувати математичне моделювання, реалізоване в програмному забезпеченні. Розроблені інформаційно-математичні моделі, за допомогою яких розраховуються зміни витрат палива котками, асфальтоукладальником, транспортними потоками та автосамоскидами - постачальниками асфальтобетонної суміші, пропускна здатність дороги в зоні ремонту в залежності від довжини змінної захватки. Розроблено алгоритми та програми визначення кількості автомобілів-самоскидів, необхідних для безперебійного постачання асфальтобетонною сумішшю механізованої бригади в залежності від погодних умов і продуктивності ведучої машини - асфальтоукладальника. Розроблена методика визначення оптимальної довжини змінної захватки з точки зору економії витрат палива дорожніми машинами, автомобілямисамоскидами та транспортним потоком, що рухається через зону ремонту. Оцінку енергоефективності отримано методом визначення енерговитрат в зоні ремонту. Цей метод дозволяє враховувати часові, лінійні характеристики, а також технічні параметри дорожніх машин і результатом його використання є зростання енергоефективності дорожньо-ремонтних робіт.^UThe dissertation work is devoted to the actual scientific and technical problem of information modeling of the choice of optimal organizational and technical parameters during road repairs according to the criterion of energy saving. The solution of the set tasks is offered to be carried out by means of information technologies - the software complex realized by means of VBA in MS Excel2019. The analysis of indicators that appeared during the processing of input information was performed using the methods of mathematical statistics, probability theory andqueuing system. An analysis of the urgency of the problem of energy saving in Ukraine as a whole and in the road transport sector. It is determined that the energy intensity of the country's gross domestic product is almost 2 times higher than in Europe. And this is at a time when Ukraine is an energy-deficient country and meets the needs for fuel and energy resources through their own production by less than 20%. An important factor necessary for the development of the economy, the efficient operation of all branches of production is the use of transport arteries. In the first place for the carriage of passengers and transportation of goods is road transport. The cost of transportation is 1.5 times, and fuel consumption is 30 percent higher than in developed foreign countries. The cost of transportation is significantly affected by the quality of roads, which is unsatisfactory: 51.1% do not meet the requirements for equality, 39.2% - for strength. Fuel costs, depending on the equality of coverage are about 16-18%. That is why in 2020 the project "Large construction" was launched, the priority of which was the restoration of the road network and in 5 years it is planned to repair about 24 thousand kilometers of roads.Maximum attention will be paid to current repairs, and in second place - overhaul of roads. That is why it is important to implement measures and technologies aimed at improving energy efficiency during road repairs. After all, the cost and ton of conventional fuel obtained through energy savings is several times less than the cost of its extraction or purchase. Information models for determining fuel consumption in the repair area by road vehicles performing repair work, traffic flow moving past the repair area and vehicles delivering materials to the repair area are built. To model the processes occurring in the repair area on the basis of energy efficiency, it is advisable to use mathematical modeling implemented in the software. Information and mathematical models have been developed, which are used to calculate changes in fuel consumption by rollers, asphalt paver, transport flows and dump trucks - suppliers of asphalt concrete mixture, road capacity in the repair area depending on the length of the variable grip. Algorithms and programs for determining the number of dump trucks required for uninterrupted supply of asphaltconcrete mixture to a mechanized crew depending on weather conditions and productivity of the leading machine - asphalt paver have been developed. A method for determining the optimal length of the variable gripper in terms of saving fuel consumption by road vehicles, dump trucks and traffic flowing through the repair area. Evaluation of energy efficiency was obtained by determining the energy consumption in the repair area. This method allows you to take into account the time, linear characteristics, as well as technical parameters of road machines and the result of its use is to increase the energy efficiency of road repairs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Дячук В.П. 
Комунікативна культура прямого телевізійного ефіру: автореф. дис... канд. культурології: 26.00.01 / В.П. Дячук ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Висвітлено особливості комунікативної культури прямого телевізійного ефіру як специфічної форми інтерактивної реальності у контексті осмислення феномену прямого телефіру, в якому формуються реалії безпосереднього зв'язку з аудиторією, висвітлено хаактеристики екранної естетики. Розкрито онтологічний аспект комунікативної культури як способу спілкування, інформаційної взаємодії. Увагу приділено проблемі самоактуалізації людини, творчої самореалізації у просторі можливих комунікацій, що актуально у контексті розгортання політтехнологічних реалій і формування комунікативних мегаспільнот. Досліджено український досвід прямого ефіру як комунікативної технології, визначено проблему співіснування та взаємодії суб'єктів теледискурсу як форми самореалізації людини - суб'єкту комунікації, де реципієнт відіграє роль не пасивного спостерігача, він є співучасником діалогу екранного дійства. Розглянуто телебачення (ТБ) як цілісну естетичну систему як процес естетичної діяльності. Художній вимір телепростору грунтується на художній образності, створеній за допомогою репродукції видів мистецтва, призначених для телепоказу (показу оперних, балетних спектаклів, симфонічних концертів, авторських телепередач). Розглянуто особливості комунікативної та діалогової культури учасників прямого телефіру (ведучого й аудиторії) на українському ТБ. Розглянуто шлях "побудови" телемостів на радянському й українському ТБ. За умов масового мовлення популярною є комунікація, адресована мегааудиторії, роль інформаційного впливу на об'єкт зростає. З використанням монологічних і діалогічних форм спілкування телекомунікатори сприяють активізації процесу діалогу, ідентифікації глядацьких позицій у визначенні та рішенні багатьох проблем. Прямий ефір визначено як засаду телереальності, за цього засоби ТБ індустрії характеризуються в модусі комунікативних, культурологічних, естетичних, мистецьких ознак. Охарактеризовано зображувальні основи телепоетики як інтерактивної технології. Ідентичність суб'єктів ТБ дискурсу, що є своєрідною поліфонією у контексті прямого ефіру, вивчено як діалог і полілог. Визначено роль і місце технопопуляцій цифрового відео у процесі відтворення екранного образу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.161.3 + Ч632.10 +
Шифр НБУВ: РА366637

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського