Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (33)Реферативна база даних (1524)Книжкові видання та компакт-диски (550)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>K=ДИЗЕЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 179
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Бухтіяров І.Ю. 
Асинхронний мотор-вентилятор з широким діапазоном робочого ковзання для тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / І.Ю. Бухтіяров ; Донец. держ. техн. ун-т. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Створено асинхронний регулюємий мотор-вентилятор із широким діапазоном робочого ковзання для охолоджуючого пристрою дизеля тепловозу з метою зниження витрат енергії на привід вентиляторів охолоджуючого пристрою та підвищення надійності дизеля тепловоза. Існуючі системи плавного регулювання повітря: з поворотними лопатями, частотне регулювання мотор-вентиляторів, а також двошвидкісний електропривід вентиляторів не відповідають вимогам надійності, технологічності, вартісним показникам. Запропоновано плавний фазовий спосіб регулювання, який у 3,7 рази економічніший, ніж серійний релейний спосіб. Частота обертання мотор-вентилятора регулюється зміною напруги на обмотці статора фазовим способом за допомогою тиристорного перетворювача напруги. Встановлено, що обмотка ротора складається з мідних стрижнів та феромагнітних короткозамкнених кілець.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4-01
Шифр НБУВ: РА309656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Хандримайлов А.О. 
Вдосконалення аеродинамічних характеристик впускних каналів і камери згоряння малолітражних високообертових дизелів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / А.О. Хандримайлов ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано можливості удосконалення аеродинамічних характеристик впускних каналів і камери згоряння (КЗ) малолітражних високообертових дизелів методом числового моделювання нестаціонарної газової течії. Виявлено, що методи числового моделювання течії на основі розв'язання загальних рівнянь газової динаміки є найбільш перспективними у сфері дослідження газодинаміки впускних каналів і процесів вихроутворення в циліндрі та камері згоряння. Розроблено математичну модель течії газу у впускному тракті та циліндрі двигуна й програмного комплексу для розв'язання задач газодинаміки двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) з урахуванням руху меж, підвищення апроксимації за часом і другого порядку точності, введення корекції стисливості для течій малої швидкості. Зроблено верифікацію розрахункового методу й одержано задовільні результати. Проведено розрахункове й експериментальне дослідження статичної продувки впускних каналів чотириклапанної головки ціліндрів малолітражного високообертового дизеля. Уточнено вимоги до геометричних характеристик впускних каналів, виконання яких забезпечує підвищення інтенсивності вихрового руху заряду без значного зниження коефіцієнта наповнення, визначено раціональну форму досліжуваних впускних каналів і клапанів, що дозволяє знизити аеродинамічний опір і підвищити величину вихрового відношення. Проведено числове моделювання процесів впуску та стиску. Проаналізовано просторову структуру течії газу у впускних каналах, циліндрі та КЗ. За результатами розрахунків встановлено вплив геометричних і режимних параметрів на процес вихроутворення в циліндрі та КЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-01 +
Шифр НБУВ: РА362492

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Дворак В.М. 
Вдосконалення системи регулювання генераторних агрегатів автономної суднової електростанції: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / В.М. Дворак ; Севастоп. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2008. — 20 с. — укp.

Запропоновано нові методи й алгоритми, що дозволяють забезпечити незмінність динамічних характеристик перехідних процесів зміни частоти та величини напруги суднової електростанції за умов дії дестабілізувальних чинників. Наведено математичну модель даної електростанції з дизельгенераторами та валогенераторами. Модель уможливлює загальний опис паралельно працюючих синхронних генераторів та їх дизельних двигунів. Одержано числові оцінки зміни коефіцієнтів передачі та сталих часу математичної моделі залежно від дестабілізувальних експлуатаційних чинників. Розроблено регулятори ковзного режиму з нечіткими регуляторами для контуру збудження синхронного генератора та системи регулювання частоти обертання дизельного двигуна. Розроблені регулятори забезпечують незмінність коефіцієнтів передачі та сталих часу перехідних процесів зміни частоти струму та напруги суднової електростанції за великих змін дестабілізувальних експлуатаційних чинників. Одержано можливість тривалої паралельної роботи валогенератора з дизель-генераторами з застосуванням розроблених регуляторів. З'ясовано відповідність теоретичних результатів експериментальним даним.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О459.2-05 +
Шифр НБУВ: РА360957

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Радченко Р. М. 
Вдосконалення системи утилізації теплоти випускних газів суднових малообертових дизелів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / Р. М. Радченко ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2011. — 24 с. — укp.

Розроблено математичну модель процесів утилізації теплоти, яка враховує енергетичні втрати через низьку інтенсивність теплопередачі на завершальній стадії трансформації теплоти з фазовим переходом низькокиплячого робочого тіла (НРТ), дозволяє скоротити енергетичні втрати. Наведено способи організації процесів трансформації теплоти: неповне випаровування НРТ, рециркуляція НРТ в охолоджувачі повітря, ежектування сухої насиченої пари НРТ, які забезпечують скорочення енергетичних втрат на 20 - 30 %. Визначено раціональні параметри процесів утилізації теплоти випускних газів суднових малообертових дизелів з охолодженням повітря на вході, що забезпечують зниження температури повітря на 20 - 25 °С і питомої витрати палива на 2,5 - 3,0г/(кВт/год).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.6
Шифр НБУВ: РА379511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Боровик М.В. 
Вдосконалення технології виробництва маслотних виливків поршневих кілець з високоміцного чавуну для дизельних двигунів тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.04 / М.В. Боровик ; НАН України. Фіз.-технол. ін-т металів та сплавів. — К., 2006. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему покращення техніко-економічних показників і стабілізації якості чавуну з кулястим графітом у литих заготівках (маслотах) поршневих кілець за відцентрового лиття у кокіль шляхом, насамперед, використання раціональних режимів модифікування, оптимізації хімічного складу металу та скорочення термічної обробки виливків. Досліджено ефективність використання сфероїдизувальних модифікаторів у вигляді лігатур (сплавів на основі кремнію, заліза, міді, нікелю) та брикетів (запресованих сумішей матеріалів дрібних фракцій). Випробовано спосіб графітизувальної обробки розплаву чавуну в ливарній формі у процесі її обертання. Вивчено фізико-механічні властивості комплексно легованого чавуну та рекомендовано його оптимальний хімічний склад для поршневих кілець. Проведено виробничі випробування розроблених технологічних рішень і зроблено оцінку їх ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-061/-069 +
Шифр НБУВ: РА345599

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Леоненко О.М. 
Вдосконалення технології ремонту автомобільних двигунів підвищенням якості гільз циліндрів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.М. Леоненко ; Харк. нац. автомобіл.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання вдосконалення технології ремонту автомобільних дизельних двигунів ЯМЗ і КамАЗ шляхом підвищення якості гільз циліндрів. Розглянуто вплив оптимальних технологічних параметрів термомеханічної обробки й механічних властивостей зміцненої робочої поверхні на ресурс та ремонтопридатність гільз циліндрів. Із використанням методів планування проведено експериментальне зміцнення матеріалу за виробничих умов. Надано оцінку ефективності удосконалення технології ремонту автомобільних двигунів шляхом підвищення якості гільз циліндрів, зміцнених термомеханічною обробкою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА339609

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Мороз В.В. 
Вибір доцільного типу двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням умов експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.В. Мороз ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено методику, яка дозволяє вибирати доцільний тип двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням витрати палива, викидів шкідливих речовин та енергетичних показників двигуна автомобіля залежно від умов його експлуатації. Для реалізації методики уточнено математичну модель розрахунку витрати палива та викидів шкідливих речовин з відпрацьованими газами дизеля вантажного автомобіля. Запропоновано оцінювати доцільність двигуна з урахуванням його енергетичних показників під час руху вантажного автомобіля за їздовими циклами та експлуатаційних витрат. Показано, що у автомобіля з дизелем краща паливна економічність незалежно від умов його руху у порівнянні з автомобілем, на якому встановлено бензиновий двигун. На підставі вивчення екологічних показників і витрат на експлуатацію встановлено, що автомобіль з дизелем має переваги для експлуатації по магістральному їздовому циклу, а з бензиновим двигуном - по міському. Достовірність одержаних на математичній моделі результатів показників вантажного автомобіля з дизелем у міському їздовому циклі підтверджено задовільним збігом з результатами дорожніх випробувань вантажного автомобіля з дизелем за тим самим їздовим циклом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-014.1 +
Шифр НБУВ: РА337014

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Рикова І.В. 
Вибір обгрунтування параметрів паливної апаратури автотракторних дизелів при інтенсифікації вприскування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / І.В. Рикова ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2002. — 19 с. — укp.

З використанням математичної моделі розрахунку процесу вприскування палива обгрунтовано параметри форсованої паливної апаратури перспективних автотракторних дизелів. Розроблено методику та алгоритм розрахунку палива у паливопроводі високого тиску з уточненнями розрахунку кінцевої фази вприскування. Проведено числові експериментальні дослідження впливу конструктивно-регулювальних параметрів паливної апаратури на показники вприскування палива під час його інтенсифікації. Здійснено оцінку ефективності використання форсованої паливної апаратури автотракторних дизелів з раціональними параметрами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.2
Шифр НБУВ: РА319068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Сергієнко М.І. 
Вибір та наукове обгрунтування техніко-економічних показників тепловозних дизелів для локомотивного парку України: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / М.І. Сергієнко ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Висвітлено теорію математичного моделювання характеристик теплових чотиритактних двигунів типу Д80 з оптимізацією їх конструктивних і регулювальних параметрів. Розроблено методику розрахунку та оцінено економічний ефект від модернізації тепловозного парку Укрзалізниці одним типорядом дизелів Д80. Наведено результати стендових та експлуатаційних випробувань дизелів 1Д80Б і 4Д80Б. Запропоновано усереднену гістограму режимів завантаження дизеля маневрового тепловоза, одногодинний експлуатаційний цикл з метою проведення реостатних випробувань. Вперше експериментальним методом визначено значення коефіцієнта, який враховує вплив перехідних процесів на середньоексплуатаційні витрати палива дизеля маневрового тепловоза.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4
Шифр НБУВ: РА310619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Ліньков О.Ю. 
Вибір та обгрунтування параметрів сумішоутворення та згоряння в швидкохідному дизелі, який працює на альтернативному паливі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.Ю. Ліньков ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Вперше експериментальним шляхом одержано інтегральні та диференційні криві розподілу краплин альтернативних палив рослинного походження під час розпилювання. Виявлено характерні відмінності протікання процесів сумішоутворення та згоряння у швидкохідному дизелі, який працює на альтернативних паливах рослинного походження. Уточнено математичну модель даних процесів, що враховує особливості роботи дизеля на альтернативних паливах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-012 + О33-082-325 +
Шифр НБУВ: РА330000

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Чигирик Н.Д. 
Визначення показників надійності дизель-поїздів на етапі проектування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Н.Д. Чигирик ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 20 с — укp.

Вперше запропоновано моделі визначення надійності дизель-поїзда з-під кузовним розміщенням енергетичної установки та передачею змінного струму на етапі проектування методом блок-схем. Створено модель визначення надійності дизель-поїзда з використанням напівмарківських процесів. Удосконалено модель для формування раціональної системи обслуговування та ремонту дизель-поїзда. Запропоновано моделі розрахунку економічного ефекту від застосування нових методів прогнозування на етапі проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.4-021.1 +
Шифр НБУВ: РА335751

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Гуменчук М.І. 
Визначення раціональних параметрів подачі повітря в дизелі з газотурбінним наддувом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / М.І. Гуменчук ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Запропоновано динамічну математичну модель дизеля з газотурбінним наддувом, в якій враховано експериментальні характеристики ланок системи автоматичного регулювання дизеля. Завдяки моделюванню цієї системи створено різні варіанти регулювання циклової подачі палива для формування зовнішньої швидкісної характеристики. Експериментально виявлено зону в безлопатевій проточній частині турбіни, де найбільш ефективно можна регулювати площу поперечного перерізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-014.11 +
Шифр НБУВ: РА337952

Рубрики:

      
13.

Панасенко Є.В. 
Вплив агромеліоративних заходів на відновлення властивостей та родючості нафтозабрудненого чорнозему: автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.03 / Є.В. Панасенко ; Нац. наук. центр "Ін-т грунтознавства та агрохімії ім. О.Н.Соколовського". — Х., 2007. — 24 с. — укp.

Досліджено особливості міграції, трансформації, акумуляції та біодеградації нафти у грунті, а також шляхи відновлення властивостей і родючості нафтозабрудненого чорнозему за допомогою агромеліоративних заходів. Установлено закономірності фізичного випаровування вуглеводнів нафти залежно від температури, гранулометричного складу грунту та рівня забруднення. Доведено, що кількість адсорбованої нафти збільшується у разі підвищення щільності будови грунту, у разі збільшення вологості відповідно змінюється глибина її проникнення, а грунт забруднюється на більшу глибину. Установлено динаміку змін вмісту рухомого фосфору, калію, нітратного, амонійного азоту у разі забруднення грунту нафтою на нафтопродуктами (бензином, гасом, дизельним пальним, мазутом). На підставі вивчення ефективності окремих меліорантів установлено їх оптимальне співвідношення. Розроблено систему агромеліоративних заходів, яка передбачає внесення мінеральних добрив, застосування соломи, цеоліту як клиноптилоліту та рихлення грунту, що дозволяє значною мірою прискорити процес відновлення родючості забрудненого грунту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П032.518 + П034.29 +
Шифр НБУВ: РА353448

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Бешун О.А. 
Вплив регулювання потужності дизеля відключенням окремих робочих циклів на його економічні, екологічні та динамічні показники: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.А. Бешун ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено економічні, екологічні та динамічні показники роботи багатоциліндрового дизеля, регулювання потужності якого здійснюється шляхом відключення окремих робочих циклів. Удосконалено математичні моделі робочого процесу та динаміки дизеля з регулюванням потужності методом відключення окремих роочих циклів, що дало змогу визначити його економічні та динамічні показники. Розроблено й апробовано алгоритм переміщення робочих циклів по циліндрах двигуна. Досліджено процес згорання та визначено основні термодинамічні параметри циклу, наступного після одного, двох, трьох і чотирьох підряд відключених циклів. Теоретичні дослідження виконано на математичних моделях з використанням ПК. Для безмоторних і моторних стендових випробувань розроблено оригінальні методики

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-01 +
Шифр НБУВ: РА346203

Рубрики:

      
15.

Мисюра М.І. 
Геометричне моделювання усамітнених хвиль методом псевдосфер: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / М.І. Мисюра ; Тавр. держ. агротехнол. ун-т. — Мелітополь, 2008. — 20 с. — укp.

Розв'язано задачу геометричного моделювання й унаочнено геометричну форму псевдосферичних поверхонь з використанням комп'ютерної графіки, які відповідають різновидам зв'язків диференціальних рівнянь синус-Гордона та Кортевега-де-Вріза. Розроблено спосіб опису й унаочнення псевдосферичних поверхонь параболічного, гіперболічного й еліптичного типів. Здійснено в автоматичному режимі чебишовську параметризацію різновидів псевдосфер за умови, що координатами будуть асимптотичні лінії поверхонь. Реалізовано спосіб визначення послідовності псевдосферичних поверхонь за допомогою перетворення Беклунда. Визначено аналітичні описи псевдосферичних поверхонь для деяких конкретних усамітнених хвиль (одно- та двохсолітонів). Складено програму побудови (залежно від зміни парамерів усамітненої хвилі) анімаційних кадрів псевдосферичної поверхні, що дозволило в динамічному режимі аналізувати результати взаємодії усамітнених хвиль. З використанням результатів дослідження розраховано систему подачі палива дизеля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.31,0 +
Шифр НБУВ: РА360972

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Варбанець Р. А. 
Діагностичний контроль робочого процесу суднових дизелів в експлуатації: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / Р. А. Варбанець ; Одес. нац. морська акад. — О., 2010. — 36 с. — укp.

Розроблено методи, які підвищують достовірність та скорочують вартість проведення діагностичного контролю. Надано адаптивну математичну модель робочого процесу на базі трифазного розрахунку тепловиділення. Визначено, що модель дозволяє аналізувати ефективність експлуатаційного режиму, проводити оцінку резерву його навантаження та витрат палива, а також знаходити оптимальне поєднання параметрів паливної апаратури та механізму газорозподілу. Встановлено програмно-апаратний комплекс діагностичного контролю робочого процесу дизельних суднових енергетичних установок в експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011
Шифр НБУВ: РА371809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Надточій О.В. 
Діагностування циліндро-поршневої групи дизеля зернозбирального комбайна за віброакустичними параметрами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.11 / О.В. Надточій ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання підвищення надійності визначення технічного стану рядного дизельного двигуна шляхом удосконалення методу віброакустичного діагностування циліндро-поршневої групи. Обгрунтовано основні параметри алгоритму діагностування, які забезпечують мінімум помилок. Теоретично й експериментально визначено фазові параметри виникнення віброакустичного посилання від перекладки поршня для рядного дизельного двигуна. Розглянуто питання індивідуального прогнозування залишкового ресурсу за допомогою розробленої комп'ютерної програми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: По72.831-31-1(4УКР)
Шифр НБУВ: РА314216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
18.

Романова Н.С. 
Дослідження структуроутворення силумінів, розробка і освоєння технології виробництва зносостійких дизельних поршнів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.16.01 / Н.С. Романова ; Нац. металург. акад. України. — Д., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено структуроутворення у вискокремнистих складнолегованих силумінах у ході твердіння за високих швидкостей охолоджування. Розроблено новий гранульований поршневий сплав "Альрезист", який містить кремній (до 40 мас. %) та легуючий комплекс, що складається з Cu та перехідних металів Fe, Ni, Cr, Ti, Zr.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.104.3 + О354-061/069
Шифр НБУВ: РА316366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Харак Р.М. 
Дослідження універсального регулятора швидкості дизелів колісних тракторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / Р.М. Харак ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження універсального регулятора, обладнаного системою автоматичного переключення режимів регулювання. Розроблено розрахункову модель взаємодії електромагнітів з деталями універсального регулятора. Запропоновано методику визначення раціональних конструктивних і силових параметрів ланок механізму автоматичного переключення режимів регулювання універсального регулятора. Проведено порівняльний аналіз ефективності використання серійного та дослідного універсального регулятора за паливною економічністю та динамічними показниками тракторного дизеля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-052 + П072.1-3 +
Шифр НБУВ: РА339657

Рубрики:

      
20.

Матяш В.І. 
Екстремальні стани при лептоспірозі та їх корекція: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.13 / В.І. Матяш ; Київ. НДІ епідеміології та інфекц. хвороб ім. Л.В.Громашевського. — К., 2000. — 32 с. — укp.

Досліджено роль та характер екстремальних процесів та станів у патогенезі лептоспірозу в залежності від рівня порушень гомеостазу та компенсаторних можливостей організму, які покращують рівень їх діагностики та об'єктивної оцінки. Отримано нові інформативні дані щодо стану гемодинаміки, серцевої та легеневої діяльності у хворих на лептоспіроз за ультразвуковим дослідженням діяльності серця та спірографії. Проаналізовано домінуючі патологічні механізми екстремальних процесів при лептоспірозі (дисволемії, дизелектролітії, гемодинамічних, гемокоагуляційних, мікроциркуляторних розладів), їх детермінуючу роль у розвитку екстремальних станів. Вивчено клініко-патогенетичні прояви екстремальних станів лептоспірозу (інфекційно-токсичного шоку, серцевої, дихальної, ниркової, печінкової недостатності, церебральних уражень) і можливість їх системної дезінтеграції та взаємозв'язку. Розроблено детермінантно-інтегративні принципи та методи невідкладної аферентно-еферентної корекції екстремальних порушень гомеостазу (дисволемії, інтоксикації, артеріальної гіпотензії, дисемінованого внутрісудинного згортання) при лептоспірозі. Встановлено доцільність застосування фармакотерапевтично обгрунтованих нових лікарських препаратів (волокнистих ентеросорбентів (білосорб, увесорб), делігандизуючих гемосорбентів (ГСГД, амінокислот (глутаргін), дицукридів (лактульоза). Досліджено селективні терапевтичні механізми еферентної корекції (плазмаферезу, плазмосорбції, ультрафільтрації) при органній і поліорганній недостатності у хворих на лептоспіроз.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р514.68-3
Шифр НБУВ: РА307140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського