Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Наукова електронна бібліотека (97)Реферативна база даних (4445)Книжкові видання та компакт-диски (871)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>K=ЗАНЯТТ$<.>+<.>K=ТРЕНІНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 546
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Мащенко О.П. 
Святе Письмо у світі ідеї художньої прози Ф.М.Достоєвського: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.02 / О.П. Мащенко ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 1998. — 17 с. — укp.

Дисертація досліджує вплив Святого Письма на світ ідей художньої прози Достоєвського; встановлює і систематизує різноманітні зв'язки, які існують між Біблією та проблематикою творів письменника. У роботі по-новому характеризуються причини звернення митця до біблійних текстів, акцентується увага на кількох планах засвоєння ним Письма. Встановлено, що всі, або майже всі ідеї Достоєвського, від етичних до історіософських, коріняться у священних текстах. Виявлено цілий ряд алюзій і ремінісценцій, які беруть свій початок із Біблії і на які раніше не звертали уваги дослідники. Дисертація пропонує оригінальні вирішення деяких спірних проблем, що дискутуються достоєвськознавцями. Основні результати роботи знайшли практичне застосування у лекційних курсах, спецкурсах і на практичних заняттях з російської та світової літератури і культури ХІХ-ХХ сторіч.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)5-4

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Муляр В.П. 
Засоби інформаційних технологій у вивченні питань квантової фізики в середній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.П. Муляр ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено розробці і впровадженню системи навчальних комп'ютерних програм для вивчення квантової фізики в середній школі. Обгрунтовано доцільність формування основних понять квантової фізики з використанням можливостей комп'ютерної техніки. Сформульовано умови використання ЕОМ при вивченні квантової фізики. Розроблено і апробовано систему навчальних комп'ютерних моделей та інших педагогічних програмних засобів для вивчення квантової фізики в середній школі. Запропоновано систему дослідницьких лабораторних робіт, яка може бути рекомендована для використання при вивченні квантової фізики на рівнях B і C, а також на факультативних заняттях. Розроблено й експериментально апробовано методику використання комп'ютерних програм у навчальному процесі при вивченні квантової фізики, яка дозволяє активізувати мислення учнів, реалізувати дидактичні функції використовуваних програм і підвищити в цілому за рахунок цього ефективність вивчення розділу "Квантова фізика". Розроблено структуру технологічної карти уроку фізики, яка дозволяє реалізувати комплексний підхід до використання різних видів наочності і засобів навчання, оптимізувати навчальний процес при вивченні квантової фізики в середній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-366,022

Географічні рубрики:

      
3.

Головко І.А. 
Формування у молодших школярів початкових умінь і навичок складати твори-міркування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.А. Головко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Представлено теоретично обгрунтовану та експериментально перевірену методику формування в молодших школярів початкових умінь і навичок складати твори-міркування. Її суть полягає у системному опрацюванні міркувань з урахуванням їх логічних і лінгвістичних особливостей на заняттях з різних навчальних предметів початкового циклу. Пропонована методика сприяє поглибленню знань учнів початкових класів про текст-міркування та виробленню стійких навичок доведення власної думки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.330

      
4.

Любарський А.В. 
Застосування етологічного методу в медичній сексології (У подружніх пар з первинною дисфункцією): Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16 / А.В. Любарський ; Харк. ін-т удоскон. лікарів. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

На основі принципово нового етологічного підходу до аналізу поведінки подружжя при сексуальній дисгармонії досліджено особливості їх невербальної взаємодії. Розроблено систему оцінки складних форм індивідуальної невербальної поведінки подружжя при сексуальній дисгармонії. З врахуванням виявлених закономірностей розроблено етологічно обгрунтовану систему психотерапевтичної корекції порушення сексуального здоров'я з використанням розробленого автором невербального психосексуального тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р698-57

Рубрики:

      
5.

Воробйова І.Ю. 
Психологічне забезпечення діяльності працівників ОВС в умовах вияву соціально небезпечної поведінки натовпу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / І.Ю. Воробйова ; Нац. акад. внутр. справ МВС України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Аналізуються психологічні механізми виникнення й регуляції соціально небезпечних проявів поведінки натовпу. Подано узагальнену систему психологічних індикаторів їх діагностики, що є основою для розробки науково обгрунтованих психологічних рекомендацій щодо умов ефективності заходів із попередження та припинення розвитку суспільно небезпечних масовидних процесів. Визначено та обгрунтовано комплекс інструментальних професійно значущих психологічних якостей працівників ОВС, необхідних для компетентного розв'язання службових завдань із забезпечення охорони правопорядку в умовах формування й розвитку діючого (насамперед агресивного) натовпу. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в обгрунтуванні, розробці й апробації тренінгу професійної підготовки різних категорій працівників ОВС, що спрямований на цільове формування їхньої психологічної готовності до дій в умовах вияву соціально небезпечних форм масовидної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.79

Рубрики:

      
6.

Одарченко Н.І. 
Засоби відеоінформації на лекційних і семінарських заняттях при вивченні природничих предметів у школах нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Одарченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 25 с. — укp.

На підставі аналізу результатів проведених педагогічних, психологічних досліджень визначаються і доводяться можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок учнів при проведенні лекційних та семінарських занять у школах нового типу. Розроблена методика застосування засобів відеоінформації і модель проведення лекційних і семінарських занять. Визначені особливості впливу застосування засобів відеоінформації на динаміку розумової працездатності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71

Рубрики:

      
7.

Пермінова С.О. 
Формування навичок сприйняття хорового багатоголосся у студентів вузів культури на заняттях з сольфеджіо: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.О. Пермінова ; Київ. нац. ун-т культури і мистец.. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості формування навичок сприйняття хорового багатоголосся у студентів вузів культури на заняттях з сольфеджіо. У дисертації теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування навичок сприйняття хорового багатоголосся у студентів вузу культури на заняттях з сольфеджіо. Розкрито сутність та особливості сприйняття хорової багатоголосої музики, визначено і систематизовано структурні компоненти сприйняття хорового багатоголосся, а також особистісні якості студентів, які безпосередньо впливають на продуктивність формування навичок сприйняття хорового багатоголосся. Встановлено, що взаємодія структурних компонентів із розвиненими особистісними якостями забезпечує повноцінне сприйняття багатоголосої хорової фактури. Єдність компонентної структури навичок сприйняття хорового багатоголосся активізує цілісний процес і позитивно впливає на їх формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701р-3

      
8.

Гуменюк О.Є. 
Модульно-розвивальна система як об'єкт соціально-психологічного аналізу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.Є. Гуменюк ; Київ. держ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація присвячена висвітленню соціально-психологічних закономірностей розвивальної взаємодії вчителя і учнів в системі модульно-розвивального навчання як соціокультурній організації. Проаналізовані ідеї, принципи, категорії і поняття нової експериментальної системи, описані соціальні параметри моделі психологічного розвитку особистості (полімотивація, соціальна роль, психолого-педагогічний зміст, паритетна освітня діяльність тощо) й обгрунтовані технологічні інваріанти їх взаємозалежного втілення у досвіді педагогічних колективів середніх шкіл. Порівняння наукових підходів до соціального проектування розвивальних систем навчання дало змогу описати структуру соціально-психологічного простору розвивальних взаємин у класі, що організується у формі модульного заняття (міні-модуля). Охарактеризовані компоненти інноваційного програмово-методичного забезпечення повного освітнього циклу (знання - уміння - норми - цінності), описана методологія дослідження ефективності модульно-розвивального процесу. Подані результати системного експертно-діагностичного вивчення основних параметрів і показників психосоціального розвитку вчителів і учнів за нових експериментальних умов свідчать про якісно вищий розвитковий вплив міні-модуля на зростання культурного потенціалу особистості порівняно з традиційним уроком, а також про важливі соціально-психологічні чинники реалізації розвивальної ефективності модульних занять з боку вчителя і учнів. Доведена доцільність нової системи щодо поліпшення психологічної і методичної грамотності педагогів, зростання інтелектуального та особистісного розвитку школярів, підвищення їхньої здатності до неперервної розвивальної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-990 + Ч421.251

Рубрики:

      
9.

Лісіна Л.О. 
Розвиток пізнавальної активності школярів старших класів у процесі вивчення предметів фізико-математичного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.О. Лісіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано розвиток пізнавальної активності учнів старших класів у процесі вивчення математики та фізики на основі модульно-розвиваючої технології навчання, що сприяє інтелектуальному розвитку школярів, формуванню у них системних фізико-математичних знань. Встановлено, що розвиток даної активності школярів підвищується, якщо навчання проведено з використанням модульно-розвиваючої технології за запропонованою методикою. Виявлено організаційно-педагогічні та методичні умови формування, а також розвитку пізнавальної активності у процесі навчальної діяльності старшокласників. Розроблено рекомендації з організації навчальної діяльності та розвитку пізнавальної активності старшокласників на заняттях із математики та фізики, що мають загальний характер і придатні для реалізації під час вивчення природничих дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + В.р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА310260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Пєша І.В. 
Соціальне становлення дітей в дитячих будинках сімейного типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.В. Пєша ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему становлення особистості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, за умов виховання у дитячому будинку сімейного типу, визначено особливості виховного впливу даного специфічного соціального інституту на вихованців. Теоретично обгрунтовано об'єктивні переваги педагогічного впливу сімейної опіки над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, перед іншими державними інституціями, що піклуються про дітей-сиріт. Розглянуто державну систему утримання та виховання таких дітей. Особливу увагу приділено сімейним формам опіки: усиновленню, піклуванню, дитячим будинкам сімейного типу, прийомним сім'ям. За результатами дослідження визначено особливості функціонування дитячих будинків сімейного типу, основні умови гармонійного розвитку у таких сім'ях особистості дитини, позбавленої батьківського піклування. Доведено необхідність та апробовано систему соціально-педагогічної підготовки кандидатів на створення дитячих будинків сімейного типу під час проведення соціально-педагогічних тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.432 + Ч424(4УКР)719.2 + С5*644.12
Шифр НБУВ: РА312260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Могилей І.В. 
Формування емоційної культури майбутніх учителів музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Могилей ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто можливості музично-педагогічної підготовки у формуванні емоційної культури майбутніх учителів. Розкрито поняття емоційної культури, зміст, структуру, основні її показники. Експериментально доведено ефективність поєднання сукупності педагогічних умов з метою організації групових занять зі спецсемінару "Формування емоційної культури майбутнього вчителя", соціально-психологічного, емоційного і комунікативного тренінгів, індивідуального навчання, педагогічної практики та концертно-виконавської діяльності студентів у формуванні емоційної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)3 + Ю811.16 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА309909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Гришкова Р.О. 
Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.О. Гришкова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти. Визначено педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови: створення особистісно спрямованих навчально-педагогічних ситуацій, які спонукають студентів до усвідомлення власного позитивного образу "Я" та адекватної самооцінки; визнання пріоритету діалогу в навчанні іншомовному спілкуванню; створення ситуацій успіху на заняттях; забезпечення освітнього середовища в процесі навчання іноземної мови; переорієнтація на суб'єкт-суб'єктний стиль спілкування викладача та студентів. Обгрунтовано шляхи впровадження визначених педагогічних умов у навчально-виховний процес вищих навчальних закладів. Запропоновано особистісно орієнтовану модель навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0
Шифр НБУВ: РА312121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Дуліба О.Б. 
Оцінка і оптимізація розумової і фізичної працездатності студенток засобами ритмічної гімнастики: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / О.Б. Дуліба ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2000. — 19 с. — укp.

Встановлено, що у студенток, які займалися ритмічною гімнастикою, вірогідно вищі показники фізичної і розумової працездатності та їх складові. Виявлено їх зниження у III фазі оваріально-менстуального циклу (ОМЦ) до тесту з підвищенням реакції серцево-судинної системи на навантаження. У III фазі ОМЦ до тесту посилювались симпатокотонічні впливи на серце. Зниження рівня фізичної працездатності та вірогідно вищу частоту серцевих скорочень на I і II сходинках велоергометричного навантаження виявлено у III фазі ОМЦ, що вказує на більшу "фізіологічну ціну" роботи. У студенток, які регулярно займались ритмічною гімнастикою, у період ОМЦ відбуваються зміни фізичної та розумової працездатності, що особливо проявляється у III фазі ОМЦ через зниження рівня фізичної працездатності, погіршення розумової працездатності до фізичного навантаження та покращання після нього. Рекомендовано заняття ритмічною гімнастикою для покращання розумової працездатності студенток під час ОМЦ із зниженням загального об'єму й інтенсивності фізичних навантажень у III фазі ОМЦ, з врахуванням зниження рівня фізичної працездатності та функціонального стану серцево-судинної системи у даній фазі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.521.526
Шифр НБУВ: РА309958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Заскалєта С.Г. 
Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів сільськогосподарського інституту (за матеріалами вивчення іноземних мов): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Г. Заскалєта ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи проблеми, а також обгрунтовано сутність, структуру та рівні готовності студента до організації самостійної пізнавальної діяльності. Проаналізовано інструктивно-методичні матеріали процесу організації самостійної пізнавальної діяльності майбутнього спеціаліста під час вивчення іноземної мови. Визначено системоутворюючі фактори організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях з іноземної мови, а також критерії-показники та рівні ефективності організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч481.22
Шифр НБУВ: РА308308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Шебанова 
Профілактика та корекція агресивної поведінки студентів засобами тренінгу спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Світлана Георгіївна Шебанова ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю937-953.6 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА310918

Рубрики:

      
16.

Басалюков В.В. 
Психотерапія сексуальної дисгармонії подружньої пари на моделі тренінгу особистісного росту: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16 / В.В. Басалюков ; Укр. НДІ соц. та суд. психіатрії. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Проведено всебічне комплексне клінічне, експериментально-психологічне та соціологічне обстеження 161 подружжя з різними формами первинної сексуальної дезадаптації, а також сексуальної дисфункції у подружжя. На підставі здобутих результатів розроблено триетапну модель тренінгу особистісного росту як методу психотерапевтичної корекції сексуальної дисгармонії подружжя. Досліджено короткострокові та довгострокові ефекти тренінгу, а також виявлено позитивну динаміку особистісних особливостей та характеру взаємодії подружжя. Визначено оптимальний - компромісний стиль ведення тренінгової групи. Доведено високу ефективність тренінгу особистісного росту у разі невротичних розладів, що супроводжують сексуальну дисгармонію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.451 + Р698-3 + Р712.5-3
Шифр НБУВ: РА309696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Шмаргун В.М. 
Психолого-педагогічна корекція затримки психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку (на основі занять фізичними вправами в умовах загальноосвітньої школи): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Шмаргун ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему корекції затримки психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку, побудованої на основі спеціальної рухової діяльності. З'ясовано що такі корекційні заняття впливають на розвиток інтелекту дітей. Дослідження розширює уявлення відносно структури інтелектуального дефекту даних дітей. Встановлено вірогідні зв'язки загального розвитку та ментальної швидкості з розвитком функцій програмування, регуляції та контролю рухів рухового аналізатора. Доведено, що корекційні рухові заняття позитивно впливають на функції когнітивних структур, їх здібності до дифренціації та інтеграції сигналів, а також є досить ефективними у формуванні функцій рухового аналізатора. Зроблено висновок, що у процесі корекційного навчання дітей даної категорії слід, перш за все, приділяти увагу кінестетичному фактору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.645.095-541 + Ю948.25-734-82 + Ч421.354
Шифр НБУВ: РА310752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Ситнік С.В. 
Психологічна підготовка обслуговуючого персоналу морського транспорту в системі навчальної діяльності студентів профтехучилища: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.В. Ситнік ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання психологічної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування на морському транспорті до професійної та навчально-професійної діяльності. Розроблено систему методів діагностики професійно важливих якостей зазначених фахівців. Вперше науково обгрунтовано та визначено комплекс професійно важливих якостей суднового обслуговуючого персоналу (офіціанта, бармена, бортпровідника, кухаря); зазначено, що провідними якостями в даному комплексі є інтерес до професії та моральність. Встановлено, що ефективність психологічної підготовки фахівців сфери обслуговування на морському транспорті в навчально-професійній діяльності забезпечується проведенням психологічного професійного відбору, оптимізацією психологічної освіти за допомогою міжпредметних зв'язків і використання системи соціально-психологічних тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.195
Шифр НБУВ: РА311547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Климова К.Я. 
Формування культури мовлення майбутніх учителів початкових класів в умовах говірок Житомирщини: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / К.Я. Климова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування мовної культури студентів - вихідців з різних районів області. Її актуальність визначається потребою держави у кваліфікованих, інтелектуально розвинених педагогах з високим рівнем комунікативних умінь і навичок вільного володіння засобами літературної мови. Такі вчителі повинні тактовно і наполегливо долати діалектні помилки у мові дітей і водночас сприяти зацікавленості живим народним словом, вчити доречно і доцільно використовувати діалектизми в тексті. Однак аналіз мовлення студентів I - IV (V) курсів показав, що проблема подолання діалектних помилок у педагогічному закладі освіти є досить серйозною. Методика формування мовленнєвої культури майбутніх вчителів за умов діалектного впливу, яку запропоновано і апробовано на заняттях з курсів "Сучасна українська мова" і "Основи культури і техніки мовлення" на педагогічному факультеті Житомирського державного педагогічного університету, є комплексом взаємопов'язаних, упорядкованих дій викладачів і студентів, з-поміж яких провідне місце належить виконанню різнорівневих вправ з діалектизмами. Використання в експериментальній методиці гнучких педагогічних технологій передбачало зміни вузівських навчальних програм, структури занять, системи контролю й оцінювання знань, форм науково-дослідницької роботи студентів. Враховано також психологічний аспект данної проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.37
Шифр НБУВ: РА308794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Дяченко В.І. 
Формування професійної усталеності курсантів вищих закладів освіти системи МВС: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Дяченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему професійної усталеності співробітника органів внутрішніх справ, визначено та науково обгрунтовано сутність поняття, структуру та ознаки даної усталеності. Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано психолого-педагогічні умови ефективного формування професійної усталеності курсантів на заняттях з вогневої підготовки: поглиблення змістового компонента навчального заняття, диференційований підхід до навчання курсантів, емоційну регуляція діяльності курсантів, а також оволодіння курсантами оцінним компонентом та адекватним застосуванням його у напружених ситуаціях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.199 + Ю947.29 + Х819(4УКР)112п
Шифр НБУВ: РА308656 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського