Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (23)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (192)Реферативна база даних (2233)Книжкові видання та компакт-диски (4984)Журнали та продовжувані видання (712)
Пошуковий запит: (<.>K=КОНФЕРЕНЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ожидрянова В.Г. 
Англомовний дискурс міжнародних прес-конференцій: структурний, семантичний і прагматичний аспекти: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / В.Г. Ожидрянова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено структурні, семантичні та прагматичні особливості англомовного дискурсу прес-конференцій у лінгвокогнітивному та комунікативно-прагматичному аспектах. З'ясовано, що дискурс міжнародних прес-конференцій є складним або гібридним, який поєднує ознаки політичного, медійного, рекламного дискурсів і дискурсу у сфері паблік рилейшнз та реалізується на їх перетині. Визначено інтерактивні й інституційні характеристики англомовного дискурсу міжнародних прес-конференцій. Запропоновано комунікативну модель прототипної прес-конференції, яка поєднує змістово-функціональні та формально-структурні параметри. Визначено типологію дискурсу прес-конференцій, представлену повідомленням, коментарем і конфліктом. Виділено темпоральну та рольову структури дискурсу прес-конференцій. Досліджено комунікативні стратегії й тактики представників інституції та засобів масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-715 +
Шифр НБУВ: РА335195

Рубрики:

      
2.

Коваль В.В. 
Брест-Литовська конференція 1918 р.: діяльність делегації УНР по укладенню мирного договору з державами Четвертого союзу: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / В.В. Коваль ; НАН України. Ін-т укр. археографії та джерелознавства ім. М.С.Грушевського. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Здійснено джерелознавчий порівняльний аналіз документів, що відображають перебіг Брестської мирної конференції. Періодизовано хід перговорів між делегаціями УНР та інших держав. Зроблено висновок, що в Бресті проходили дві паралельні конференції - між Четвертим Союзом і Росією та між Четвертим Союзом і Україною. Доведено, що Брест-Литовський мирний договір було укладено відповідно до українських вимог і пропозицій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2)611.29-607 + Т3(4Укр)611-6
Шифр НБУВ: РА318357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Черняк Ю.В. 
Інститут підсудності в міжнародному приватному праві країн Європейського Союзу та України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Ю.В. Черняк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне порівняльне дослідження інституту міжнародної підсудності цивільних справ. Розглянуто історію становлення внутрішнього законодавства про міжнародну підсудність у країнах ЄС та в Україні, завдання та напрямки міжнародно-правової уніфікації норм інституту міжнародної підсудності. Досліджено Брюссельську Конвенцію 1968 р. та Брюссельську Постанову N 44/2001 як джерело правового регулювання міжнародної підсудності у країнах ЄС. Проаналізовано положення Луганської Конвенції 1988 р. і конвенцій, розроблених під егідою Гаазької Конференції з міжнародного приватного права, які замінили чи доповнюють положення Брюссельської Конвенції 1968 р. Сформульовано висновки по основні підходи українського законодавства щодо визначення міжнародної підсудності цивільних прав. Розроблено практичні рекомендації стосовно вдосконалення вітчизняного законодавства та практики його застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х939.12 + Х892.19(4УКР)189.4 + Х915.232.5-91 +
Шифр НБУВ: РА344879

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Васильєва Т.О. 
Іспаномовний дискурс урядових прес-конференцій: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05 / Т.О. Васильєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено комунікативно-прагматичні та лінгвокогнітивні особливості іспаномовного дискурсу урядових прес-конференцій на матеріалі прес-конференцій уряду Іспанії, очолюваного Х. Л. Р. Сапатеро, за період 2004 - 2009 рр. Проведено роботу в межах когнітивного та комунікативного підходів до опису мовних і мовленнєвих одиниць у сучасній лінгвістиці. Розглянуто прес-конференцію як мовленнєвий жанр дискурсу паблік рилейшнз. Досліджено лексичні, морфологічні, синтаксичні та стилістичні засоби, які застосовуються комунікантами іспаномовної урядової прес-конференції з метою реалізації їх комунікативних намірів і прагматичних установ, головними серед яких є збереження позитивного іміджу уряду та гормонізація його відносин з громадськістю. Визначено основні комунікативні стратегії та тактики, які використовують представник уряду та представник ЗМІ як комуніканти іспаномовної урядової прес-конференції. Виокремлено дискурсивну конфігурацію концептів, яка створює концептуальний простір іспаномовного дискурсу урядових прес-конференцій і лежить в основі його когнітивної карти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.21-713
Шифр НБУВ: РА375403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Колісніченко К. С. 
Ліга Націй у розвитку міжнародного права: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.11 / К. С. Колісніченко ; Нац. ун-т "Одес. юрид. акад.". — О., 2011. — 17 с. — укp.

Розкрито генезу ідеї миру та відновленого міжнародного правопорядку на основі міжнародної організації Ліги Націй, а також міжнародно-правові підходи до її реалізації на Паризькій мирній конференції 1919 - 1920 рр. Виявлено основу універсального міжнародного правопорядку міжвоєнної доби - Статут Ліги Націй - і проведено його грунтовний юридичний аналіз з позиції закріплення основних міжнародно-правових підвалин мирного співіснування держав і механізмів їх реалізації. Визначено та проаналізовано засоби мирного вирішення міжнародних спорів за Статутом Ліги, особливу увагу приділено інституту постійного міжнародного судочинства. Досліджено новацію міжнародного правопорядку доби Ліги Націй - інститут мандатного управління. Висвітлено вплив Статуту Ліги Націй та інших міжнародних документів періоду діяльності цієї міжнародної організації на прогресивний розвиток міжнародного права, зокрема тих з них, що стосуються підтримання миру та безпеки прав людини й економічних питань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.211
Шифр НБУВ: РА381419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Пилипенко В.П. 
Міжнародний кримінальний суд за Римським Договором 1998 року: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / В.П. Пилипенко ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми щодо створення та діяльності Міжнародного кримінального суду, Статут якого був прийнятий у 1998 р. на міжнародній конференції в Римі. Розкрито суть поняття міжнародної кримінальної юстиції, здійснено історичний аналіз її зародження та формування як самостійної інституції міжнародного права. Розкрито структуру та порядок формування органів Міжнародного кримінального суду, його юрисдикцію. Наведено загальну характеристику суб'єктів міжнародної кримінальної відповідальності та розглянуто види міжнародних злочинів. Розкрито стадії міжнародного кримінального процесу. Значну увагу приділено підставам і порядку притягнення індивідів до міжнародної кримінальної відповідальності за скоєння міжнародних злочинів. Проведено історико-правовий аналіз природи міжнародної кримінальної відповідальності, досліджено елементи міжнародних злочинів, підсудних Міжнародному кримінальному суду, особливості співробітництва держав з Міжнародним кримінальним судом та проблему стосовно ратифікації Римського Договору Україною.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х917.122.3 +
Шифр НБУВ: РА337949

Рубрики:

      
7.

Шамраєва В.М. 
Міжнародні відносини УНР доби Директорії: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / В.М. Шамраєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив внутрішніх і міжнародних чинників на процес формування зовнішньополітичної концепції Української Народної Республіки за доби Директорії (грудень 1918 - листопад 1920 рр.), а також обставини та основні напрямки її реалізації вітчизняною дипломатією. Проаналізовано альтернативні варіанти міжнародної діяльності урядів УНР, спрямованої на забезпечення сприятливих умов для захисту національної держави та її дипломатичного визнання на європейській і світовій арені. Розкрито особливості й перспективи утвердження УНР як ключової ланки системи регіональної безпеки у Східній Єропі та Причорномор'ї, охарактеризовано основні етапи налагодження взаємовигідної співпраці України з сусідніми державами, показано доцільність укладення українсько-польського військово-політичного союзу на завершальному етапі Визвольних змагань. На підставі комплексного аналізу визначено причини невдач вітчизняної дипломатії на Паризькій мирній конференції та роль зовнішньополітичного чинника у долі Української національно-демократичної революції 1917 - 1920 рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)611-33 + Т3(4УКР)611-6 +
Шифр НБУВ: РА325971

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Лісоцька І.Р. 
Національно-визвольний рух у Східній Галичині в 1918 - 1921 рр.: військово-політичний аспект: Автореф. дис...канд. іст. наук: 20.02.22 / І.Р. Лісоцька ; Держ. ун-т "Львів. політехніка", Ін-т гуманіт. освіти. — Л., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено військові дії Української Галицької Армії та міжнародну діяльність Західно-Української Народної Республіки (ЗУНР). Значну увагу приділено участі делегації ЗУНР у Паризькій Мирній конференції, на якій вирішувалося питання "східних кордонів Польщі". Проаналізовано зв'язок між рішеннями конференції та подіями на українсько-польському фронті у січні - липні 1919 р. Висвітлено наслідки українсько-польської війни, які полягали, насамперед, у втраті галичанами краю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4Укр33)1:611/612 + Ф513(4Укр33)61
Шифр НБУВ: РА309592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Мельжинський Ян 
Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки і вдосконалення працівників державних установ соціального страхування в Польші: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ян Мельжинський ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 18 с. — укp.

Вперше запропоновано вдосконалену модель підготовки працівників соцстраху, висвітлено сутність, структуру та організаційно-педагогічні умови даного процесу. Розроблено комплекс організаційно-методичного забезпечення. Запропоновано різноманітні за рівнем складності та функціонального вдосконалення спеціаліста форми навчання: дворічні вищі школи, заочні вузи, спеціальні курси підвищення кваліфікації, навчання з метою актуалізації професійних і правових знань, семінари та тематичні конференції, самоосвіта. Визначено технологічні аспекти навчання працівників в установах соцстраху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Пол)271.0-640-963
Шифр НБУВ: РА316609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
10.

Божко О.А. 
Перший Всеукраїнський з'їзд Рад у джерелах: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.А. Божко ; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди. — Переяслав-Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено підготовку та проведення з'їзду Рад робітничих, солдатських і селянських депутатів 4 - 6 грудня 1917 р. в Києві та з'їзду Рад робітничих і солдатських депутатів 11 - 12 грудня 1917 р. в Харкові, селянської конференції 20 - 22 січня 1918 р. як складової Першого Всеукраїнського з'їзду рад. Розкрито ставлення місцевих партійних організацій і українського населення до ідеї проведення та результатів Першого Всеукраїнського з'їзду Рад. Встановлено, що необхідність у проведенні селянської конференції була викликана, перш за все, укріпленням Центрального Виконавчого Комітету, посиленням представництва від селянства. Проаналізовано, що конференція стала заключним етапом з'їзду Рад робітничих і солдатських депутатів, що відбувся в Харкові 11 - 12 грудня 1917 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)611-3,01 +
Шифр НБУВ: РА367946

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Чаїнський Ю. О. 
Політика Великої Британії і Франції щодо територіальних меж Польщі у 1918 - 1923 роках: автореф. дис. ... канд. іст. наук: 07.00.02 / Ю. О. Чаїнський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Проаналізовано політику Великої Британії (ВБ) та Франції щодо процесу становлення кордонів Польщі у 1918 - 1923 рр. Розкрито значення питання відновленя польської держави після Першої світової війни у контексті комплексу проблем Франції та ВБ. Розглянуто польські територіальні проблеми та визначено роль ВБ і Франції у їх вирішенні на Паризькій мирній конференції та після її закінчення. Відзначено вибіркове застосування Францією і ВБ етнічного принципу та принципу права націй на самовизначення під час розв'язання територіальних суперечностей Польщі. Досліджено дипломатичну перемогу ВБ над Францією у боротьбі щодо процесу формування кордонів Другої Речі Посполитої.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4ПОЛ)61-6 + Т3(0)61-64(4ПОЛ)
Шифр НБУВ: РА381923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Давидович Л. Я. 
Політика Республіки Індія щодо країн пострадянського простору (1991 - 2004 рр.): автореф. дис. ... канд. політ. наук: 23.00.04 / Л. Я. Давидович ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано процес формування політики Індії щодо країн пострадянського простору (ПРП) у взаємозв'язку з завданнями зовнішньої політики незалежної України. Особливу увагу приділено дослідженню пріоритетних напрямів політики Індії щодо країн ПРП, вивченню основних передумов її формування та засобів реалізації. Встановлено, що на ПРП основні напрями політики Індії - Російська Федерація та Центральноазійські республіки, другорядне місце відведено радянськіим республікам - державам Східної Європи, зокрема Україні, а також країнам Балтії та Кавказу в постбіполярний період. Визначено, що формування зовнішньополітичних пріоритетів Індії на ПРП відбувалося, значною мірою, на базі здобутків індо-радянських відносин та обумовлено високою концентрацією на зазначених напрямках - коротко- та довготермінових національних інтересів Республіки. Обгрунтовано доцільність гарантування енергетичної безпеки Індії, боротьбу з міжнародним тероризмом та сепаратизмом, інтенсифікацію економічного та військово-технічного співробітництва з потужними міжнародними партнерами та здобуття їх підтримки під час вирішення питання про набуття Індією статусу постійного члена Ради Безпеки ООН. Встановлено, що Індія здійснює співробітництво з країнами ПРП на рівні двостороннього співробітництва та в контексті багатосторонньої дипломатії (міжнародні організації, форуми, конференції). Доведено, що основні напрями політики Індії на ПРП - Російська Федерація та держави Центральноазійського регіону, Україна не відіграє значної ролі у зовнішньополітичній стратегії Індії постбіполярного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(5ІНД),9(4/5)
Шифр НБУВ: РА382082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Гребенюк М.С. 
Правовий статус Конференції ООН з торгівлі і розвитку (ЮНКТАД) та її еволюція: автореф. дис. ... канд. юрид. наук: 12.00.11 / М.С. Гребенюк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено еволюцію структури та специфіку функціонування правового механізму діяльності Організації, особливості міжнародно-правового становища ЮНКТАД у системі міжнародних організацій, розкрито питання юридичної сили рішень даної міжнародної Організації, характер співпраці ЮНКТАД з іншими суб'єктами економічних правовідносин в системі ООН і поза нею. Акцентовано увагу на основні напрямки і перспективи діяльності України як члена ЮНКТАД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.212.028.1-9 +
Шифр НБУВ: РА370115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Гакман С.М. 
Проблема Бессарабії та Буковини у контексті радянсько-румунських міждержавних відносин. 1917 - 1940 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / С.М. Гакман ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2001. — 20 с. — укp.

Вивчено підходи російської та румунської дипломатії до проблеми територіального розмежування на Буковині, досліджено вимоги українського та румунського національних рухів наприкінці 1918 р. щодо державно-територіальної приналежності краю, висвітлено особливості організаційних заходів стосовно їх реалізації. Розглянуто процес утворення молдавської державності у Бессарабії, ставлення до нього політичного керівництва Росії, Румунії та України, а також обставини приєднання краю до Румунського королівства. Прослідковано особливості дипломатичних змагань навколо питань територіальної приналежності Буковини та Бессарабії на Паризькій мирній конференції 1919 - 1920 рр. Проаналізовано складну боротьбу за Бессарабію між радянською та румунською дипломатією на міжнародних конференціях 1920-х років у контексті проблеми європейської колективної безпеки. З'ясовано вплив міжнародних відносин 1939 р. і, зокрема радянсько-німецького договору про ненапад на вирішення подальшої долі Бессарабії та Буковини. Розкрито комплекс політико-дипломатичних і військово-пропагандистських заходів, розроблених радянським керівництвом з метою захоплення цих областей. Значну увагу приділено особливостям процесу приєднання Бессарабії та північної частини Буковини до СРСР наприкінці червня - на початку липня 1940 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-6 + Т3(4РУМ)61-6 + Т3(4УКР33)61
Шифр НБУВ: РА313803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Хміль Н.А. 
Розвиток засобів наукової комунікації як складової педагогічної науки в Україні (середина XX століття - початок XXI століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.А. Хміль ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Визначено роль і функції, а також обгрунтовано класифікацію засобів наукової комунікації в педагогічній науці. Визначено етапи розвитку даних засобів в другій половині XX - на початку XXI ст. Розкрито особливості розвитку найбільш поширених засобів наукової комунікації в педагогічній науці в Україні - наукової педагогічної періодики, наукових педагогічних заходів, електронних засобів комунікації в зазначений період. Систематизовано відомості про українські наукові педагогічні видання, наукові педагогічні конференції, вітчизняні веб-ресурси науково-педагогічної тематики. Визначено тенденції розвитку засобів наукової комунікації в педагогічній науці в Україні у другій половині XX - на початку XXI ст. і перспективи їх подальшого розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64 + Ч30 ф +
Шифр НБУВ: РА366541

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Дмитриченко І.В. 
Розмежування морських просторів між прибережними державами у міжнародному морському праві: теорія і практика: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.11 / І.В. Дмитриченко ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2003. — 16 с. — укp.

Досліджено міжнародно-правові принципи морської делімітації та розглянуто практику прибережних держав у контексті здобутків ІІІ конференції ООН з морського права. Зазначено, що рішення Міжнародного Суду ООН і міжнародних арбітражів суттєво впливають на розвиток права морської делімітації. Проаналізовано значення релевантних обставин і справедливих принципів у делімітаційному процесі. Доведено, що результати даного дослідження можуть використовуватись прибережними державами у переговорах щодо правового оформлення морських кордонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х912.522 + Х912.3 +
Шифр НБУВ: РА323419

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Романюк Л.А. 
Розробка методик розрахунку плоских примежевих шарів на основі удосконаленої однопараметричної моделі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.01 / Л.А. Романюк ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Створено методику розрахунку турбулентних плоских примежевих шарів на основі єдиної удосконаленої однопараметричної моделі коефіцієнта турбулентності в'язкості. Запропоновано наближено-аналітичні розв'язки для кінетичної енергії турбулентності, використані для задання початкових умов. Проведено числове моделювання турбулентних пристінних течій. Виконано порівняння розрахунків параметрів з канонічними експериментами Стенфордської конференції. Уточнено модельні коефіцієнти для рівноважних і нерівноважних турбулентних плоских примежевих шарів. На підставі порівняльного аналізу одержаних розрахунків, результатів канонічних експериментів Стенфордської конференції у широкому діапазоні зміни градієнтів тиску та чисел Рейнольдса для рівноважних і нерівноважних течій і наукових досліджень інших учених встановлено, що запропоновані методики не тільки не поступаються кращим з відомих, а за наявності значних градієнтів тиску дають більшу збіжність розрахунку та експеримента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-011.18 +
Шифр НБУВ: РА331953

      
18.

Галицька-Дідух Т.В. 
Східна Галичина і Ризька мирна конференція (1920 - 1921 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Т.В. Галицька-Дідух ; НАН України. Ін-т народознав.; Ін-т українознав. ім. І.Крип'якевича. — Л., 2001. — 17 с. — укp.

Досліджено міжнародно-правовий статус Східної Галичини 1919 - 1920 рр., позиції урядів Західно-Української Народної Республіки (ЗУНР), Росії та Польщі щодо врегулювання східногалицької проблеми напередодні та на різних етапах радянсько-польських мирних переговорів. Вивчено діяльність делегації ЗУНР під час конференції у Ризі, умови та наслідки Ризького мирного договору для розв'язання проблеми Східної Галичини, а також ставлення української громадськості та урядів ЗУНР і радянської України до даного договору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр 331)61-6
Шифр НБУВ: РА316830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Попко В.В. 
Уніфікація норм міжнародного приватного права в рамках Гаазької конференції: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / В.В. Попко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Проаналізовано уніфікаційну діяльність Гаазької конференції з міжнародного приватного права, визначено її правовий статус, охарактеризовано організаційну структру, розглянуто сучасні теоретичні концепції. Вивчено генезис формування та розвиток даної міжнародної організації. Досліджено процес прийняття конференційних угод, розкрито зміст основних конвенцій у сфері цивільного процесу, сімейних і спадкових правовідносин. Обгрунтовано необхідність участі України у розробці та прийнятті конвенційних угод, серед яких визначено першочергові, з метою приведення чинного законодавства у відповідність зі світовими стандартами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х93-31 + Х915.1"1893" +
Шифр НБУВ: РА346611

Рубрики:

      
20.

Нечепоренко М. А. 
«Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно особистісного саморозвитку» / М. А. Нечепоренко. — Б.м., 2019 — укp.

Багатофункціональність діяльності вчителя іноземних мов, динамічні зміни у сфері його професійної підготовки, необхідність неперервного вдосконалення професійних компетентностей та особистісних детермінант майбутніх учителів іноземних мов, а також зумовлена цими факторами потреба педагогічних ЗВО у реалізації науково обґрунтованої методики, що забезпечить становлення активної професійної індивідуальності фахівця, дозволить майбутньому вчителю іноземних мов виконувати завдання, покладені на нього сучасним інформаційним полікультурним суспільством та досягати вершин розвитку своєї особистості, спричинили вибір теми дисертаційного дослідження «Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку».У дисертації з'ясовано стан проблеми формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку в педагогічній теорії і практиці фахової підготови вчителів іноземних мов в Україні, Німеччині, Великобританії та США. Проаналізовано нормативне та навчально-методичне забезпечення підготовки фахівців за кваліфікацією бакалавр освіти, вчитель німецької і другої іноземної мови та зарубіжної літератури.Обґрунтовано та вивчено теоретичні основи формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку. Конкретизовано смислові значення понять «професійно-особистісний саморозвиток», «готовність майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку». Під професійно-особистісним саморозвитком майбутніх учителів іноземних мов розуміємо внутрішній, свідомий, цілеспрямований процес особистісного вдосконалення та професійного зростання майбутніх учителів-філологів на основі процесів самопізнання, самоосвіти, самоконтролю та самореалізації. Готовність майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку визначаємо як складне професійно-особистісне утворення, що охоплює мотиваційно-спрямувальний, інформаційно-інтегративний, особистісно-регулятивний, рефлексивно-коригувальний компоненти і слугує основою для постійного підвищення рівня професіоналізму та самореалізації особистості майбутніх учителів іноземних мов.Визначено і теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку: формування мотивації до професійно-особистісного саморозвитку через комплекс стимулювальних чинників; використання інтегративного ресурсу іноземної мови для здійснення професійно-особистісного саморозвитку; застосування смарт середовища професійно-особистісного саморозвитку. Розроблено структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку.Виокремлено та охарактеризовано спонукальний, когнітивний, інтернальний, рефлексивний критерії і відповідні показники, на основі яких визначено й експериментально перевірено низький, середній та високий рівні сформованості готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку. Рекомендованими формами організації навчального процесу є практичні заняття, самостійна робота, групова робота, тренінги, воркшопи, індивідуальні та групові консультації, круглі столи, диспути, конференції, самостійна робота із використанням інформаційних ресурсів, індивідуально-пошукова робота, відвідування відкритих уроків провідних педагогів. Обґрунтовано та експериментально доведено ефективність використання методів проблемного та активного навчання (дискусії, моделювання ситуацій, навчальні ігри), методів самостійної та групової позааудиторної роботи (опрацювання літератури іноземною мовою, онлайн-робота з веб-ресурсами), методу кейсів, методу «Портфоліо», веб-квесту. Практичне значення дослідження полягає у розробці методичного супроводу реалізації педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку, діагностичного інструментарію для визначення рівнів сформованості готовності майбутніх учителів іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку; комплексу інтерактивних освітніх ресурсів за тематикою професійно-особистісного саморозвитку вчителя іноземних мов. Видано навчальний посібник «Професійно-особистісний саморозвиток педагога в контексті актуальних трендів освітньої парадигми сучасності» та методичні рекомендації до навчальної дисципліни «Практичний курс основної мови» із циклу професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Створено смарт середовище у формі вебміксу за тематикою професійно-особистісного саморозвитку, що охоплює авторський тематичний блог «Педагог – професіонал та всебічно розвинена особистість», електронне портфоліо, веб-квест «Готовність учителя іноземних мов до професійно-особистісного саморозвитку: теоретична рефлексія».Ключові слова: майбутні вчителі іноземних мов, готовність до професійно-особистісного саморозвитку, структурно-функціональна модель формування готовності, педагогічні умови.^UMultifunctional activity of the teacher of foreign languages, dynamic changes in the field of his professional training, the need for continuous improvement of professional competencies and personal determinants of future teachers of foreign languages, and also due to these factors the need for pedagogical universities in the implementation of scientifically developed methodology, that will ensure the formation of active professional individuality of the future specialist, will allow the future teacher of foreign languages to reach the peaks of development of their personality, led to the choice of the topic of the dissertation study "Formation of future foreign languages teachers' readiness to professional-personal self-development". The object of the study is future foreign teachers' training. The thesis investigates the problem of forming the readiness of future teachers of foreign languages to professional-personal self-development in the pedagogical theory and practice of professional training of foreign languages' teachers in Ukraine, Germany, the United Kingdom and in the United States. The theoretical bases of professional-personal self-development are substantiated and studied. The semantic meanings of the concept "professional-personal self-development", "readiness of future teachers of foreign languages to professional-personal self-development" are specified. Due to our study, the readiness of future teachers of foreign languages to professional-personal self-development is defined as a complex professionally-personal formation, integrating in its structure motivational-dispositional, informational-integrative, personal-regulating, reflexivity-correcting components, aimed to raise the level of professionalism and self-realization of the personality of future teachers of foreign languages. The pedagogical conditions of formation of future foreign languages teachers' readiness to professional-personal self-development (formation of motivation to professional-personal self-development through a complex of stimulating factors; the use of an integral resource of a foreign language for accomplishing professional-personal self-development; creating a smart environment of professional-personal self-development.) are determined and theoretically substantiated. The structural-functional model of forming the readiness of future teachers of foreign languages to professional-personal self-development is developed. The motivational-stimulating, cognitive, internal, reflexive criteria and relevant indicators of the readiness of future foreign languages' teachers to professional-personal self-development are identified and characterized. According to the determined criteria are defined and experimentally checked the low, medium and high levels of the formation of future foreign languages' teachers' readiness to professional-personal self-development. The recommended forms of organization of the educational process are practical classes, independent work, group work, trainings, workshops, individual and group consultations, round tables, disputes, conferences, independent work with the use of information resources, individual search work, visiting the open lessons of leading teachers. The effectiveness of the use of the active methods, the method of projects, the methods of problem learning (discussions, modeling of problem situations, educational games), methods of independent and group extracurricular work (working out of literature in a foreign language, online work with interactive programs), method of cases, Portfolio method, a web-quest is experimentally confirmed. The integrated phased methodology of formation of future foreign languages' teachers' readiness to professional-personal self-development, that includes the predictive, design and practical stages, has been developed. A smart environment of professional-personal self-development is a web mix, that include the author's thematic blog, the electronic portfolio, a web quest, educational textbook (the text and the tasks in form of thematic cases contain hyperlinks to additional sources). Key words: future teachers of foreign languages, readiness to professional-personal self-development, structural-functional model of forming the readiness, pedagogical conditions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського