Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (4)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (439)Книжкові видання та компакт-диски (266)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>K=КОЦЮБИНСЬК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 201
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Герман Н.В. 
Безпека життєдіяльності людини в педагогічній спадщині українських просвітителів (кінця ХІХ - початку ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Герман ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу літературно-педагогічної спадщини П.А.Грабовського, М.М.Коцюбинського, Лесі Українки та І.Я.Франка розкрито соціальну та історико-педагогічну сутність проблем безпеки життєдіяльності людини. Охарактеризовано негативні явища в соціально-політичній та економічній сферах суспільного розвитку, що є загрозою для життя та здоров'я людини, особливо для підростаючого покоління, які мали місце на межі ХІХ та ХХ ст. та проявилися в сучасному суспільстві. Висвітлено основні форми та методи навчально-виховної роботи у навчальних закладах освіти, використання яких за певних педагогічних умов сприятиме поглибленій обізнаності майбутніх вчителів з поглядами українських просвітителів, осмисленості ними соціальної та історико-педагогічної сутності проблем безпеки життєдіяльності людини та формуванню у них умінь і навичок урізноманітнювати відповідну навчально-виховну роботу з школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + А734
Шифр НБУВ: РА311818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Тимченко Ю. О. 
Вербалізація простору в новелах М. Коцюбинського (у контексті українського мовно-літературного процесу кінця ХІХ - початку ХХ ст.): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Ю. О. Тимченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано художні тексти М. Коцюбинського з погляду мовної картини світу письменника. Розглянуто мовні особливості вербалізації простору в новелах письменника в контексті української новелістики кінця XIX - початку XX ст. Вперше окреслено мовні засоби вираження імпресіоністичного сприймання в художньому тексті письменника. Висвітлено особливості творчого методу автора, виокремлено новаторські засоби змалювання простору, розширено уявлення про роль і місце письменника в контексті українського мовно-літературного процесу кінця XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)53-334 + Ш5(4УКР)5-4 Коцюбинський М. М. 534
Шифр НБУВ: РА375500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Бусел С.В. 
Взаємодія східної і західної традиції в українській літературі: гендерний аспект образності: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.05 / С.В. Бусел ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Установлено генетичні витоки образів-адекватів гендерних начал в українській літературі. Виявлено їх первинну суть, зокрема, понятійне, естетичне, функціональне наповнення репрезентатів фемінного та маскулінного у східних, західних, давньоукраїнській міфологіях. Висвітлено процеси акумуляції однотипних образів, створення мегаобразів - традиційних гендерних парадигм, формування засад гендерної інтенсивності - специфіки взаємодії найдревнішої пари опозиції. Виокремлено стилістичні та тематичні функції гендерних мікрообразів української літератури (у творах Т.Г.Шевченка, М.В.Гоголя, М.М.Коцюбинського, І.Я.Франка, Лесі Українки, представників Розстріляного відродження, Л.В.Костенко, О.Забужко). Досліджено специфіку взаємодії східних і західних буттєвих і аксіологічних концепцій у гендерному ракурсі. Доведено, що семантико-символічне наповнення чинників парадигм фемінного та маскулінного корелюється з традиційно визначеними у філософії, культурології, літературі рисами східного та західного. Вагомою значеннєво-естетичною функцією образів-адекватів гендерних начал є об'єктивація у поетиці художніх творів української літератури взаємодії східної та західної традицій: того, що вибудовано на засадах філософсько-релігійних вчень Сходу та Заходу, передає концептуальні ідеї цих культурних регіонів, зберігає сутнісні елементи східного та західного мислення, узагальнює наслідки руху свідомості. Установлено, що саме гендерна специфіка формує та закріплює естетично зміст, внутрішню семантику образів, яка полягає у репрезентації східної та західної традицій. Гендерна інтенсивність у фактурі тексту не лише виявляє духовну спорідненість нашої нації з іншими етносами, але й увиразнює специфіку української ментальності, що формувалася на перетині художніх імпульсів, зумовлених традиціями Сходу та Заходу, не заперечуючи, а збагачуючи одне одного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.21 + Ш5(0)-31 + Ш5(4УКР)5-317 + Ш5(4УКР)6-317 +
Шифр НБУВ: РА346085

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Глінчук Ю. О. 
Виховання милосердя у дітей молодшого шкільного віку в умовах кардіоревматологічного санаторію: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ю. О. Глінчук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття милосердя, проаналізовано історико-педагогічний аспект проблеми, визначено компоненти (афективний, когнітивний, аксіологічний і праксеологічний), критерії та показники - емоційно-чуттєве сприйняття милосердя як найвищої загальнолюдської цінності (здатність співпереживати, співчувати, отримувати позитивні емоції від милосердних проявів); розуміння сутності милосердя та здатність до милосердних проявів (уявлення щодо милосердя та способи його прояву, уміння провести правильний моральний вибір, здатність усвідомити й обгрунтувати його); інтерес і потреба, ціннісні та соціальні установки щодо проявів милосердя (здатність розрізняти позитивні і негативні вчинки, виокремлювати ситуації і суб'єкти, які потребують милосердя, наявність переконань щодо необхідності милосердя); наявність досвіду милосердної поведінки з власної ініціативи (здатність до альтруїстичних учинків, обмеження власних бажань на користь іншого, уміння вибрати доречний і адекватний спосіб прояву милосердя) та рівні (нульовий, низький, середній, високий) прояву милосердя у дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Р11(4УКР)442.7
Шифр НБУВ: РА379235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Зорій Я.Б. 
Військово-патріотична підготовка майбутніх офіцерів запасу в умовах навчального процесу вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Я.Б. Зорій ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості військово-патріотичної підготовки студентів цивільних вищих навчальних закладів України у процесі їх військового навчання та виховання. Охарактеризовано структуру військово-патріотичної підготовки, визначено критерії та рівні сформованості патріотичної свідомості майбутніх офіцерів запасу. Обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність військово-патріотичної підготовки студентів та розроблено комплексну технологію її реалізації. Запропоновано заходи щодо удосконалення педагогічного керівництва військово-патріотичною підготовкою майбутніх офіцерів запасу та розроблено методичні рекомендації щодо підвищення ефективності та якості даного процесу у цивільних і військових вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ц4,8(4УКР)243.31 + Ц4,8(4УКР)420.21р +
Шифр НБУВ: РА340614

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Клочко Н. Л. 
Вступ до школи як загальнопедагогічна проблема в історії розвитку початкового навчання в Україні (XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. Л. Клочко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему вступу дитини до школи в історії розвитку початкового навчання в Україні у XX ст. З'ясовано сутність даного дослідження, охарактеризовано психолого-фізіологічні особливості майбутнього першокласника. Структуровано компоненти та критерії фізичної та психологічної готовності дитини до початку шкільного навчання. Проведено ретроспективний аналіз проблеми вступу дітей до школи в педагогічній теорії та практиці. Вивчено досвід реформування зарубіжної системи освіти, стратегічних напрямів і пріоритетів здійснюваних перебудов. Виділено основні періоди реформування початку шкільної освіти в історії розвитку початкового навчання в Україні в XX ст. Узагальнено соціально-історичні та педагогічні аспекти, що впливали на вирішення даної проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 г(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА384607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Грещук В.В. 
Гуцульський говір в українській художній мові XIX - I пол. ХХ ст.: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / В.В. Грещук ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості використання гуцульського говору у мові української художньої літератури XIX - першої половини XX ст. Проаналізовано фонетичні, морфологічні, лексико-семантичні, фразеологічні гуцульські діалектні одиниці, які використано в українських художніх творах даного періоду. Досліджено художні твори І., Франка, А. Крушельницького, М. Козориса, М. Коцюбинського, Г. Хоткевича, М. Черемшини, Д. Харовюка, Ю. Федьковича, М. Павлика, О. Манчука та П. Шекерика-Доникова. Виділено комплекси гуцульських діалектних різнорівневих елементів для творів кожного з цих письменників, розкрито специфіку їх використання у белетристичних текстах. За способом використання гуцульського говору в художній мові з урахуванням повноти діалектизації, гетерогенності та гомогенності діалектних одиниць, уживання їх в авторській мові та мові персонажів виділено чотири типи взаємодії гуцульського діалекту й української літературної мови в художньому творі. Зроблено висновок, що гуцульські різнорівневі діалектні одиниці виконують важливі художні функції, зокрема, образотворення, створення гуцульського колориту, пізнання духовної та матеріальної культури гуцулів, формування та збагачення тропіки та стилістичних фігур, етнографічного ототожнення героїв твору й етнографічної локалізації подій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-671 + Ш5(4УКР)5-357 + Ш5(4УКР)6-357 +
Шифр НБУВ: РА363584

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
8.

Лукащук М.М. 
Дидактичні умови використання нових інформаційних технологій в навчанні біології і хімії в медичних коледжах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.М. Лукащук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови підвищення ефективності навчального процесу у медичних коледжах з біології та хімії за використання нових інформаційних технологій, якими є: підготовка викладацького складу та студентів до використання нових інформаційних технологій; створення навчально-методичної та матеріальної бази інформатизації навчання; сучасна діагностика та контроль професійного становлення студентів; організація якісного управління пізнавальною діяльністю; комплексне використання комп'ютерних засобів у межах інфомаційних технологій. Ці умови взаємопов'язані з принципами дидактики. Новим підходом до дослідження дидактичних умов є об'єднання їх до комплексу, у якому кожна з них є необхідною та достатньою для ефективного використання нових інформаційних технологій. Розроблено та впроваджено до навчального процесу моделі формування вмінь використання нових інформаційних технологій викладачами та студентами медичних коледжів у процесі навчання з біології та хімії, дієвість яких забезпечують дидактичні умови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р(4УКР)2-25 + Г.р23-353 +
Шифр НБУВ: РА350155

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Кустовський С.М. 
Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.М. Кустовський ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні умови підвищення ефективності організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів (СНПДС) економічних спеціальностей як складової професійної освіти. Розкрито суть поняття "самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів - майбутніх економістів", розглянуто критерії, показники ефективності даної діяльності, проаналізовано проблеми визначення та класифікації видів СНПДС. Визначено дидактичні умови підвищення ефективності самостійної навчально-пізнавальної діяльності даних студентів, зокрема: новітні інформаційні технології, кейс-методику, проблемне навчання, технологію навчання у малих групах, інтегрований підхід. Запропоновано визначення СНПДС, а також розкрито суть поняття "інтегровані завдання". Розроблено методику організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у поєднанні з кейс-методикою, інтегрованими заняттями, новітніми інформаційними технологіями, проблемним навчанням, навчанням у малих групах. Розроблено та впроваджено механізм визначення типологічних груп і рівнів сформованості вмінь і навичок самостійного навчання, визначено критерії оцінювання результатів виконання завдань для самостійного опрацювання. Доведено й експериментально перевірено взаємозв'язок дидактичних умов організації зазначеної СНПДС й ефективності навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р31(4УКР) + Ч481.203 +
Шифр НБУВ: РА338226

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Козак Т.С. 
Дипломне проектування як засіб формування готовності майбутніх дизайнерів до професійної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т.С. Козак ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності (ПД) майбутніх дизайнерів (МД) у процесі дипломного проектування (ДП) - виділення та розробки компонентів готовності до ПД МД на підставі компетентнісного підходу, виявлення складових ДП МД з використанням інтегративного підходу та їх інтеграції. Охарактеризовано взаємодію компонентів професійної готовності та складових ДП з урахуванням впливу на результативність проектування суб'єктивних чинників. Виділено компоненти готовності МД до ПД: мотиваційний, цільовий, змістовий, діяльнісний, аксіологічний, організаційний, креативний і результативний. Наведено методичні рекомендації та навчальні матеріали з проблеми дослідження. Розроблено критерії сформованості компонентів готовності до ПД МД, визначено рівні готовності до ПД МД під час ДП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ж182 р(4УКР)3-368
Шифр НБУВ: РА372318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Соловйов В.Ф. 
Допрофесійна підготовка старшокласників у системі "середня загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю": автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Ф. Соловйов ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено структурну модель допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у сільській ЗОШ і професійному ліцеї сільськогосподарського профілю та представлено основні результати її експериментальної перевірки. Викладено методику реалізації допрофесійного аграрно-технологічного навчання з урахуванням можливостей професійно-технічної освіти та критерії ефективності її застосування. Запропоновано методичні підходи до профорієнтаційної роботи у процесі допрофесійної підготовки майбутніх аграріїв у ЗОШ. Запропоновано організаційно-педагогічні умови, шляхи вдосконалення змісту, форм і методів допрофесійного навчання старшокласників у системі "сільська загальноосвітня школа - професійний ліцей сільськогосподарського профілю".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3 + Ч421.204 + Ч421.52 +
Шифр НБУВ: РА367425

Рубрики:

      
12.

Назаревич Л.Т. 
Екзистенційність як філософська та худождньо-естетична домінанта української малої прози кінця XIX - початку XX ст.: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / Л.Т. Назаревич ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

Досліжено малорозроблену проблему екзистенційності української малої прози кінця XIX - початку XX ст. у контексті розвитку європейського екзистенціалізму. На підставі вивчення праць Н. Аббаньяно, М. Бердяєва, М. Гайдеггера, А. Камю, Ж.-П. Сартра, М. де Унамуно, К. Ясперса визначено філософсько-естетичні засади екзистенціалізму, проаналізовано форми його художнього вияву в літературі. До наукового обігу введено поняття екзистенційності як визначальної риси української літератури fin de siecle. На матеріалі новелістики В. Винниченка, О. Кобилянської, М. Коцюбинського, Б. Лепкого, В. Стефаника, М. Черемшини, М. Яцківа досліджено трансформацію розвитку екзистенціальних ідей і специфіку їх втілення в українській літературі зламу віків. Доведено, що екзистенційний світогляд духовно наближений до менталітету українців. Розглянуто основні теми та проблеми екзистенційної новелістики: трагізму людського існування, буття до смерті, самотності митця, специфічного буття жінки, екзистенції дітей. Встановлено, що використання прийомів сну, спогаду, фрагментарності, мозаїчності, художньої деталі, ретроспекції увиразнює найхарактерніші для екзистенціалізму феномени. Висвітлено проблему часовості, досліджено поетику екзистенційного хронотопу. Дані літературні явища проаналізовано в загальноєвропейському контексті, визначено місце українського модернізму в ньому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)53-334 +
Шифр НБУВ: РА361208

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Найрулін А.О. 
Епістолярій Михайла Коцюбинського в історії української літературної мови (особливості конотації епістолярію письменника): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / А.О. Найрулін ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості конотації епістолярної спадщини М.М.Коцюбинського в прагмалінгвістичному та культурологічному аспектах. Установлено, що конотація є універсальною текстово-семантичною категорією, яка реалізується в опозиціях позитивна/негативна. З'ясовано, що епістолярний текст характеризується такими диференційними ознаками: емоційність, експресивність, оцінність, які апелюють до дослідження конотативних особливостей у ньому. Виявлено, що в епістолярію письменника переважають позитивні культурні конотації, які можуть виступати в комплексі з ситуативно-психологічними. До позитивних віднесено також власне мовні конотації. З'ясовано, що серед негативних домінують ситуативно-психологічні, меншою мірою представлені культурні конотації ідеологічності й патріархальності. Визначено, що в епістолярному стилі найбільшої конотації зазнають формули-звернення, привітання, побажання, прохання та підпису, постскриптуми, у яких переважають позитивні конотації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-72 Коцюбинський, М. + Ш5(4УКР)5-4 Коцюбинський, М.М. 13 +
Шифр НБУВ: РА342944

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Рибачук А.В. 
Застосування педагогічних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх юристів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.В. Рибачук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито роль сучасних педагогічних технологій у фаховій підготовці майбутніх юристів, досліджено досвід і перспективи їх використання в юридичних ВНЗ України, запропоновано засоби інтенсифікації навчального процесу. Обгрунтовано визначення поняття "педагогічна технологія". Розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного застосування педагогічних технологій, якими є активізація професійної мотивації навчання, застосування методів інтерактивного навчання, використання мультимедійних засобів. Розроблено модель застосування педагогічних технологій у фаховій підготовці майбутніх юристів, запропоновано методи вивчення їх впливу на розвиток професійних умінь і навичок студентів. Визначено рівні, критерії та показники ефективності використання педагогічних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх юристів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3-34 +
Шифр НБУВ: РА370089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Бойчук В.М. 
Зміст і технологія навчання різьбленню деревини учнів професійно-технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Бойчук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 22 с. — укp.

Розглянуто професійну підготовку майбутнього різьбяра як систему, в якій гармонійно поєднано розвиток технологічних і художньо-творчих здібностей на базі естетичного виховання, залучення до національної культури та використання новітніх комп'ютерних технологій. Розроблено зміст і технологію навчання майбутніх різьбярів, зокрема класифікацію видів різьблення, що забезпечує прискорене формування в учнів ПТНЗ технічної майстерності та художнього смаку у процесі виготовлення декоративно-ужиткових виробів з дерева. Розвинуто положення, суттю якого є теза: на теперішньому етапі розвитку професійно-технічної освіти оволодіння традиційними видами декоративно-ужиткового мистецтва на базі сучасних комп'ютерних технологій є ефективним методом розвитку професійних здібностей майбутніх різьбярів та їх залучення до надбань національної культури українського народу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М134.078 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА335291

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Марущак О.В. 
Інтеграція знань з матеріалознавства у професійній підготовці майбутніх фахівців швейного виробництва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Марущак ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано коцнептуальні засади інтеграції знань з матеріалознавства швейного виробництва та експериментально перевірено її вплив на рівень професійної підготовки фахівців у галузі виготовлення швейних виробів. Здійснено аналіз психолого-педагогічної, методичної літератури, а також дисертаційних робіт з проблеми впровадження дидактичної інтеграції до навчально-виховного процесу професійно-технічних навчальних закладів, з'ясовано його об'єктивні передумови, розглянуто різноманітні підходи до визначення поняття "інтеграція". Розроблено дидактичну модель навчального предмета "Матеріалознавство швейного виробництва", а також модель інтеграції знань з матеріалознавства у професійній підготовці майбутніх фахівців швейного виробництва, що відображає педагогічні умови, необхідні для її впровадження та реалізації у навчальному процесі. Запропоновано методику формування в учнів цілісної системи знань про властивості швейних тканин і матеріалів на інтеграційній основі, що передбачає єдність і взаємозумовленість інтеграції змістового (змісту природничо-наукових дисциплін і матеріалознавства швейного виробництва) та процесуального (форм, методів і засобів) компонентів знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М4-3 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА339931

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Левчук О.В. 
Інтеграція природничо-математичної та спеціальної підготовки майбутніх економістів у вищих аграрних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Левчук ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему інтеграції природничо-математичної та спеціальної підготовки майбутніх економістів-аграріїв. Доведено, що умовами ефективності процесу інтеграції навчальних дисциплін є формування системи природничо-математичних, економічних і спеціальних знань аграрного профілю на підставі інтегративного підходу; використання проблемного підходу до структурування змісту навчання з орієнтацією на ідеї міждисциплінарної інтеграції; реалізація модульної організації навчання з використанням нових інформаційних технологій на базі інтегративного підходу; реалізація метапідходу та конструювання навчальних інтегрованих метапредметів на підставі природничо-математичної та спеціальної підготовки економістів-аграріїв. Розроблено й експериментально перевірено модель і методику організації професійної підготовки студентів на засадах інтеграції природничо-математичних і спеціальних навчальних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)32 р3 +
Шифр НБУВ: РА358462

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
18.

Булейко О.І. 
Інтеграція професійних знань майбутніх будівельників засобами інформаційних технологій у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.04 / О.І. Булейко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано комплекс педагогічних умов інтеграції професійних знань засобами інформаційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх будівельників. На основі інтеграційно-технологічного підходу розроблено модель реалізації даного процесу. Конкретизовано шляхи й уточнено особливості інтеграції професійних знань майбутніх будівельників засобами інформаційних технологій під час підготовки майбутніх будівельників у ВНЗ I - II рівнів акредитації. Удосконалено теоретичні засади інформаційно-технологічного підходу до інтеграції професійних знань у процесі підготовки майбутніх будівельників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА362629

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Форманова С.В. 
Ключові слова у мовній картині світу Михайла Коцюбинського: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / С.В. Форманова ; НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням функціонування ключових слів у мовній картині світу М.Коцюбинського. Розроблено новий напрямок у аналізі ключових слів та їх класифікації. Розглядається поняття "картини світу" та "мовної картини світу письменника". Дисертація містить дослідження семантики ключових слів у мовній картині світу М.Коцюбинського, порівняння перекладів художніх текстів письменника українською, російською та німецькою мовами. Здійснено контекстуальний аналіз творів письменника з використанням елементів компонентного та статистичного методу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-72 + Ш5(4УКР)5-4 Коцюбинський 457

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Дроботун О.М. 
Колористика української прози доби модернізму (на матеріалі новелістики М. Коцюбинського, О. Кобилянської, В. Винниченка): автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.01.01 / О.М. Дроботун ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

На матеріалі новелістики М. Коцюбинського, О. Кобилянської та В. Винниченка проаналізовано феномен кольору в українській літературі кінця XIX - початку XX ст. Досліджено семантику, смисло- та формотворчі функції колоративів в окремих творах і на рівні модерної поетики у цілому. Із використанням досягнень психології кольору виявлено психосемантичне багатство колористичного дискурсу модерної прози. На підставі мікроаналізу показано високу продуктивність експлікації архетипних і конвенційних значень барви для розкриття особливостей психологізму творів і проникнення в складний внутрішній світ митця. Зазначено, що актуалізація колористики увиразнює розуміння синтетичної природи модерної літератури, можливості кольору у створенні високохудожніх синкретичних вербальних полотен.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)53-334 +
Шифр НБУВ: РА370171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського