Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (76)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (417)Реферативна база даних (11764)Книжкові видання та компакт-диски (4875)Журнали та продовжувані видання (134)
Пошуковий запит: (<.>K=МЕРЕЖЕВ$<.>+<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1325
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ляшенко І.Ю. 
Автоматизація бібліотечних процесів з використанням інформаційних мережевих технологій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.Ю. Ляшенко ; НАН України. Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського. — К., 1998. — 17 с. — укp.

Досліджені питання взаємозв'язаних процесів внутрішньої бібліотечної технології і процесів мережевої взаємодії книгозбірень та розроблені теоретичні засади для створення автоматизованої системи наукової бібліотеки з використанням Internet/Intranet технологій. Запропонована інформаційна технологія мережевої взаємодії книгозбірень України на основі он-лайнового комп'ютерного бібліотечного центру, а також методика оптимізації вибору комплексу технологічних засобів для автоматизації бібліотечних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч730.58

Рубрики:

      
2.

Кучеренко В.Є. 
Автоматизоване управління складними об'єктами за умов невизначеності на основі гібридних імітаційних моделей: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.Є. Кучеренко ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Вперше одержано розширену гібридну імітаційно-управляючу модель вирішення задач автоматизованого управління складними об'єктами, яка включає реляційну моель, модель нечітких баз знань, мережеву модель на основі Е-мереж та стохастичних потокових графів, модель на основі засобів математичного програмування з нечіткими алгоритмічними обмеженнями, що дозволяє підвищити вірогідність рішень за рахунок більш повного врахування чинників, що виникають за умов часткової невизначеності під час прийняття рішень. Створено мережеву імітаційно-управляючу модель на базі апарату удосконалених Е-мереж (Extended nets), в якій на відміну від існуючих введено кольори маркерів у позиції мережі, розширено функції обчислювальних позицій, запропоновано інтерпретовані метапозиції та метапереходи ієрархічної Е-мережі, що дозволяє управляти простором станів і структурою моделі та розширити функціональні можливості моделювання й автоматизованого управління складними об'єктами за умов часткової невизначеності. Удосконалено метод автоматизованого управління взаємодіючими процесами, в якому використано гібридну імітаційно-управляючу модель динамічними об'єктами та її подання, що дозволило включити модель у контур автоматизованого управління та реалізувати управління у реальному часі розвитку процесів. Удосконалено метод лінійного програмування шляхом введення нечітких алгоритмічних обмежень, що дозволяє вирішувати задачі математичного програмування за умов нечіткості вихідних даних для автоматизованого управління складними об'єктами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.96-01 +
Шифр НБУВ: РА349966

Рубрики:

      
3.

Місюра М. Д. 
Автоматизоване управління технологічним комплексом виробництва пива: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.07 / М. Д. Місюра ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Розглянуто математичні моделі основних технологічних процесів виробництва пива з позицій системного аналізу та синергетики, їх дослідження, що дозволило виявити системні тенденції поведінки об'єкта за умов зовнішніх і внутрішніх флуктуацій. Встановлено в часових рядах основних технологічних параметрів наявність областей детермінованого хаосу та стохастичності, що дало можливість визначити глибину прогнозування та встановити характерні прояви поведінки об'єкта. Для створення підсистеми прийняття рішення проведено когнітивне моделювання, що дало можливість визначити причинно-наслідкові зв'язки факторів, що впливають на основні процеси в пивоварному виробництві та розробити сценарії управління. Розроблено структуру автоматизованого управління технологічним комплексом виробництва пива, в якій реалізується мережева оптимізація та сценарії управління з інтелектуальною підсистемою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л876-5-05
Шифр НБУВ: РА376333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Косар Н.С. 
Адаптація енергопостачальних компаній до ринкових умов функціонування на засадах маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.С. Косар ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням виробничо-господарської діяльності енергопостачальних компаній в умовах енергоринку. Встановлено необхідність і доцільність використання концепції маркетингу з метою адаптації цієї діяльності до ринкових умов з урахуванням впливу на неї факторів макро- та мікросередовища. Визначено передумови адаптації енергопостачальних компаній до умов територіальних роздрібних ринків електроенергії, які полягають в організаційному та інформаційному забезпеченні цієї адаптації. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації маркетингових технологій в аспекті складових комплексу маркетингу (проведення сегментозорієнтованих товарної, цінової, дистрибуційної та комунікаційної політики) з урахуванням необхідності здійснення політики управління попитом на електроенергію - демаркетингу та синхромаркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)405.46

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ковальчук С.О. 
Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.О. Ковальчук ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади адаптації маркетингових товарних стратегій швейних підприємств до нових умов господарювання на ринку України. Розроблено категоріально-понятійний апарат формування маркетингових товарних стратегій і систематизовано відповідний науково-методичний інструментарій. Визначено особливості нових умов господарювання підприємств сектору пошиття одягу у контексті інтеграції України до світового економічного простору, розкрито зміст процесу адаптації товарних стратегій підприємств до даних умов. На підставі аналізу тенденцій розвитку українського ринку одягу ідентифіковано товарні стратегії провідних стратегічних груп виробників та оцінено їх ефективність. Розроблено методику визначення відповідності маркетингових товарних стратегій підприємств умовам ринку та наведено рекомендації щодо її підвищення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-211.1 +
Шифр НБУВ: РА362955

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Морозова Н. І. 
Адаптивний розвиток підприємств аптечної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. І. Морозова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 19 с. — укp.

Запропоновано імітаційну модель прогнозування інтенсивності потоку клієнтів на основі методів системної динаміки, яка, на відміну від існуючих, дозволяє покращити адаптивні характеристики аптечної мережі. Удосконалено методичні підходи щодо оцінювання результатів формування системи взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку шляхом виділення часового та порівняльного напрямків дослідження. Розроблено діагностичний інструментарій оцінювання політики розвитку аптечної мережі на основі оцінювання кількісних індикаторів функціонування фармацевтичного ринку. Розвинуто структурно-ієрархічний метод прогнозування конкурентоспроможності аптечної мережі шляхом використовування методу аналізу ієрархій, який передбачає ієрархію сфер взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку (акторів). Розглянуто категорію "суб'єкт ринкової взаємодії" як специфічний елемент ринкової системи, що у своїй діяльності постійно впливає на стратегію розвитку інших суб'єктів. Запропоновано методологію адаптивного маркетингу як системи стратегічних заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1
Шифр НБУВ: РА381822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Аронова В.В. 
Адміністрування змін в маркетинговій діяльності підприємств м'ясопереробної галузі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Аронова ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто особливості маркетингової діяльності (МД) підприємств м'ясопереробної галузі. Обгрунтовано елементи змін в МД даних підприємств. Визначено передумови, сутність, характеристики адміністрування змін в МД м'ясопереробних підприємств. Досліджено стан ринку продукції м'ясопереробної галузі. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню та визначено напрями покращання їх діяльності. Запропоновано методику щодо визначення стану МД підприємств галузі. Систематизовано комплекси операцій і визначено зміст інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД цих підприємств. Побудовано алгоритм формування комплексу інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД підприємств м'ясопереробної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.21-211.1
Шифр НБУВ: РА370547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Собко О.М. 
Активізація інноваційної діяльності промислових підприємств (на прикладі машинобудівних підприємств Західного регіону України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.М. Собко ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Тернопіль, 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання активізації інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств за умов ринкової трансформації економіки. Досліджено поняття інноваційної діяльності, інновації та інноваційного процесу, а також розглянуто стан і визначено перспективи розвитку інноваційної діяльності вітчизняних підприємств машинобудування західного регіону України. Розроблено методику та запропоновапно використання ряду показників для здійснення комплексної оцінки інноваційної діяльності та ефективності нововведень. Виявлено чинники активізації інноваційної діяльності підприємств, обгрунтовано доцільність взаємодії підприємств різного розміру на етапах інноваційного процесу для зменшення ризиковості інноваційних проектів і скорочення терміну їх розробки й упровадження у виробництво. Визначено напрямки вдосконалення державної підтримки інноваційної діяльності підприємств, встановлено взаємозв'язки у маркетинговій та інноваційній діяльності підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-55 + У9(4Укр3)305.851-55
Шифр НБУВ: РА318559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Співак А.О. 
Активізація маркетингової діяльності машинобудівного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Співак ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 18 с. — укp.

Розглянуто теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо ативізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства. Досліджено стан сучасних машинобудівних підприємств. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню. Проаналізовано основні напрями покращання діяльності підприємств даної галузі. Доведено, що активізація їх маркетингової діяльності є одним з малодосліджених напрямів. Визначено передумови, суть, характеристики активізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства та фактори, що впливають на неї. Уточнено визначення маркетингового потенціалу машинобудівного підприємства. Запропоновано процедуру щодо визначення рівня використання даного потенціалу. Побудовано організаційно-економічний механізм активізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства. Розроблено інформаційне й організаційне його супроводження. Запропоновано варіанти маркетингових програм відповідно до умов її активізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У914УКР)305.851.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА357105

      
10.

Подсолонко М. В. 
Актуалізація маркетингу в кластерній організації рекреаційного підприємництва: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Подсолонко ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І. Вернадського. — Сімф., 2010. — 21 с. — укp.

Проведена актуалізація маркетингу в процесах формування рекреаційних кластерів обгрунтована як мультиплікатор у створенні та розвитку малих підприємств і посиленні зайнятості у них місцевого населення, в освоєнні нових рекреаційних територій та розвитку на них підприємництва у сільських районах Криму. Сформована на підставі узагальнення світового досвіду парадигма випереджального маркетингу кластерної організації рекреаційного підприємництва має основну стратегічну мету соціальної спрямованості - покращання якості життя, підвищення добробуту та зростання продуктивної зайнятості місцевого населення. Запропонована графічна модель взаємодії мереж спеціалізованих малих підприємств у складі рекреаційних кластерів дозволяє органам місцевого самоврядування та населенню обгрунтовано вибирати види діяльності у загальній системі рекреаційного підприємництва. Запропоновано змістовно структуру кадрового та компетенційного забезпечення процесів створення та функціонування малих підприємств у складі спеціалізованих мереж рекреаційних комплексів і кластерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)291.9
Шифр НБУВ: РА376326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Наріжний Д.Ю. 
Аналіз політичних технологій та особливостей їх застосування в транзитивному суспільстві: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Д.Ю. Наріжний ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2004. — 19 с. — укp.

Досліджено комплекс соціальних технологій, які реалізуються у політичній сфері (технології політичного менеджменту, державного управління, виборчих кампаній, комунікативні технології) та особливості їх застосування в транзитивному суспільстві, тобто суспільстві, яке перебуває в процесі складних соціально-політичних перетворень. Відзначено провідну роль соціальних і політичних технологій у системі управління суспільства та процесами, що відбуваються в ньому. Здійснено аналіз і класифікацію політичних технологій за різними підставами, систематизовано їх фунції та принципи застосування. Класифіковано функції політичного управління. Визначено технологічні етапи управлінської дії. Проаналізовано технології маніпулювання, впливу та панування, роль політичного міфу в управлінській діяльності. Виявлено основні різновиди маніпуляцій свідомістю виборців. Класифіковано PR-технології, технології підвищення ефективності управління та зниження управлінського ризику у сферї політики, а також технології формування інформаційної відкритості системи політичного управління в транзитивному суспільстві. Виявлено особливості управління політичним маркетингом у ході виборчих кампаній. Визначено суть індустрії політичної інженерії. Систематизовано існуючі в сучасній політичній науці концепції та теоретичні підіходи до політичних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф023 + Ф053 + Ф043.1 + Ф056 +
Шифр НБУВ: РА330425

Рубрики:

      
12.

Глоба О.Є. 
Аналітичні центри як суб'єкти дослідження публічної політики: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / О.Є. Глоба ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2009. — 18 с. — укp.

Розкрито суть і висвітлено форми діяльності аналітичних центрів як суб'єктів дослідження публічної політики. На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних фахівців з використанням комплексної методики визначено, що аналітичний центр є громадською, незалежною, неприбутковою організацією, дослідницька діяльність якої полягає у вивченні суспільно важливих проблем і розробці шляхів їх вирішення. Аналітичні центри мать чітко виражену маркетингову орієнтацію, працюють на особливому ринку послуг - ринку політичного аналізу. У взаємовідносинах з державою дані центри є суб'єктами дослідження публічної політики та її агентами. Зазначено, що сучасні аналітичні центри активно використовують традиційні (співпрацю з засобами масової інформації, взаємодію з органами державної влади, співробітництво між аналітичними центрами), а також новітні, засновані на мережевних технологіях, форми діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф02 + Ф.е(4УКР)л +
Шифр НБУВ: РА363699

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Гутиряк О.І. 
Англійська термінологія маркетингу: структура та семантичні характеристики: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.І. Гутиряк ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Проаналізовано сучасну англійську термінологію маркетингу і стратифікаційну та семантико-тематичну структури термінології, склад і структуру термінів маркетингу. Встановлено, що між семантичною продуктивністю і семантичною складністю термінів маркетингу та кількістю слів, основ, морфем, літер існує статистична залежність: із збільшенням семантичної продуктивності термінів їхня структурна складність і довжина зменшуються, а із збільшенням семантичної складності - збільшується.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-34:У

Рубрики:

      
14.

Іванюта С.М. 
Антикризове управління у аграрній сфері: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / С.М. Іванюта ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2006. — 36 с. — укp.

Обгрунтовано взаємозв'язок прояву циклічності кризових явищ в природі, демографії, техніці, економіці, державі, науці та культурі. Розкрито причини виникнення та характер прояву даних явищ у підприємствах аграрної сфери. Запропоновано методологічні підходи та практичний інструментарій діагностики кризових явищ, ситуацій та кризового стану на етапах життєвого циклу функціонування господарюючих суб'єктів аграрної сфери. Викладено концептуальні положення антикризового управління, спрямовані на запобігання таким явищам, забезпечення фінансової стабільності, недопущення справи про банкрутство (мирова угода), виведення підприємства зі стану банкрутства (санацій), мінімізації витрат під час застосування організаційно-правових інструментів банкрутства. Рекомендовано антикризові управлінські заходи, що спрямовані на науково-прогнозовану стратегію маркетингу, інноваційно-інвестиційний інструмент фінансововго оздоровлення, диверсифікацію аграрного виробництва, що знаходить своє вирішення через організацію багатогалузевого господарства, розвиток підсобних, допоміжних та обслуговуючих галузей в поєднанні з фермерськими, особистими господарствами сільського населення з метою ефективного використання природно-ресурсного потенціалу. Обгрунтовано доцільність створення системи раннього запобігання та реагування у сільськогосподарських підприємствах, як внутрішньогосподарського економічного механізму регулювання доходів і витрат, що забезпечує ефективний кадровий менеджмент.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-97 +
Шифр НБУВ: РА343216

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Романів Р.О. 
Антимонопольне регулювання регіональних товарних ринків: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Р.О. Романів ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Висвітлено основні шляхи удосконалення практики розробки та реалізації регіональних програм демонополізації товарних ринків, захисту й підтримки на них конкуренції та використання економічних важелів як засобів їх антимонопольного регулювання. Поглиблено теоретичні положення щодо природи та особливостей монополізму в перехідній економіці, зокрема, визначено його як поєднання ринкового й адміністративного монополізму. Узагальнено результати та подано наукову оцінку втілення політики демонополізації у досліджуваних регіонах, яку визначено як дії тимчасового характеру, складову загальної системи антимонопольного регулювання. Визначено позитивні та негативні сторони вітчизняного антимонопольного законодавства та на підставі порівняльного аналізу антитрестівського законодавства країн з розвинутою ринковою економікою та вітчизняного антимонопольного законодавства розроблено пропозиції з його удосконалення в Україні. Проведено порівняльний аналіз принципів побудови антимонопольного законодавства США та ЄС, визначено можливості їх використання у вітчизняній практиці. Теоретично обгрунтовано основні напрями удосконалення методичних засад дослідження регіональних товарних ринків. Доповнено методику визначення ступеня монополізації регіональних ринків. Запропоновано логіку проведення аналізу товарних ринків щодо їх монополізації; систему заходів цільового маркетингу в процедурі дослідження товарних ринків; порядок проведення сегментації регіональних товарних ринків. Наведено пропозиції щодо удосконалення методики визначення концентрації ринків, які містять: розрахунок індексу Герфіндаля - Гіршмана (HHI) через коефіцієнт варіації часток підприємств на ринку та їх кількість; визначення основних напрямків проведення аналізу концентрації товарних ринків; використання в методиці показника ступеня відкритості ринку (CBP); проведення класифікації досліджуваних ринків за рівнем бар'єрів вступу/виходу на них нових фірм-потенційних конкурентів; проведення класифікації галузей промисловості з метою регулювання процесу концентрації. Визначено ступінь монополізації та рівень конкуренції товарних ринків областей регіону, внаслідок чого визначено чинники, які гальмують результативність організаційно-економічних дій з демонополізації економіки регіонів. Сформульовано концептуальні підходи щодо побудови організаційно-економічного механізму поточного антимонопольного регулювання в регіоні, сутність яких полягає в упорядкуванні побудови організаційної структури управління, застосуванні програмно-цільових підходів та удосконаленні важелів економічного впливу на діяльність монопольних утворень. Розроблено рекомендації щодо удосконалення методики складання і реалізації регіональних програм демонополізації товарних ринків на основі побудови "дерева цілей" та алгоритму формування програми. Обгрунтовано пропозиції, спрямовані на захист і підтримку конкуренції як напрямку антимонопольного регулювання товарних ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0
Шифр НБУВ: РА312242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Марченко Ю.В. 
Антитерористична діяльність як складова національної безпеки (політологічний аналіз): Автореф. дис... канд. політ. наук: 21.01.01 / Ю.В. Марченко ; Нац. ін-т стратег. дослідж. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Вивчено антитерористичну діяльність як складову системи національної безпеки. Проаналізовано поточні геополітичні трансформації та зрушення в системах національної системи за умов постбіполярного світу. Визначено особливості впливу глобалізаційних процесів на реорганізацію структур безпеки та становлення мережевих структур. Розкрито роль публічної політики у стабілізації суспільно-політичних процесів. Досліджено актуальні зміни за умов антитерористичної діяльності, проблеми та специфіку концептуалізації феномену тероризму, а також наявні заходи щодо боротьби з цим суспільно-політичним явищем. Проаналізовано міжнародну та національну нормативно-правову базу боротьби з тероризмом і окреслено перспективи її удосконалення. Обгрунтовано необхідність більш тісного міжнародного співробітництва у сфері антитерористичної діяльності з метою створення глобальних і регіональних та удосконалення національних структур безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф087 + Ф4(4УКР)64 + Ф015.24 + Х916.881.4 + Х881.9(4УКР)119.3 +
Шифр НБУВ: РА338135

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
17.

Кравцова О.А. 
Архівний портал ЮНЕСКО: засада створення, структура, інформаційний ресурс: автореф. дис... канд. іст. наук: 27.00.02 / О.А. Кравцова ; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено роль та значення архівного порталу ЮНЕСКО як міжнародної архівної інформаційної системи, яка виконує функції розвитку архівної справи та документознавства в контексті функцій та завдань щодо поширення знань та обміну інформацією у науці, культурі, освіті. Розглянуто основні принципи, функції та етапи становлення ЮНЕСКО, зміни пріоритетів у її діяльності в період інформаційного суспільства та суспільства знань, діяльність Національної комісії України у справах ЮНЕСКО та її веб-ресурси. Охарактеризовано програми ЮНЕСКО зі створення та розвитку веб-порталу як мережевого ресурсу, інформаційно-бібліографічні та документальні ресурси, продуковані ЮНЕСКО та накопичені у її бібліотеці та архіві у вигляді веб-ресурсів. З'ясовано роль організації у формуванні міжнародних засад розвитку архівної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч811.31 +
Шифр НБУВ: РА367381

Рубрики:

      
18.

Щербакова М.Є. 
Балансування навантаження і планування задач для підвищення ефективності керуючих обчислювальних систем: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.05 / М.Є. Щербакова ; Держ. вищ. навч. закл. "Донец. нац. техн. ун-т". — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше запропоновано метод оптимізації розподілу програмних модулів між вузлами мережевої комп'ютерної системи управління технологічними процесами з радіальною топологією за часовими критеріями, що забезпечує мінімізацію або часу взаємодії програм у мережі, або часу виконання програм контролерами, або часу гарантованої відповіді мережевого обчислювального комплексу. Вперше запрпоновано метод планування задач за багатьма характеристиками, що виконуються робочими станціями комп'ютрених систем керування технологічними процесами, в якому черговість встановлюється між групами рівноцінних задач, що дає можливість зменшити непродуктивні простої задач у чергах до послідовно використовуваних ресурсів. Вперше запропоновано метод умовної векторної обробки масивів даних і його програмну реалізацію, що забезпечують вибіркову векторну обробку елементів масивів за індивідуальними алгоритмами, що сприяє істотному прискоренню обчислень у порівнянні зі скалярною обробкою за рахунок більш повного завантаження конвейєра центрального процесора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.97 +
Шифр НБУВ: РА358454

Рубрики:

      
19.

Романенко Л.Ф. 
Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / Л.Ф. Романенко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp.

Здійснено комплексне теоретико-методологічне дослідження банківського маркетингу за умов реформування фінансово-банківської системи України з метою вирішення проблем удосконалення функціонування комерційних банків. Висвітлено еволюцію розвитку маркетингу у суспільстві з ринковою економікою, визначено місце маркетингу у системі економічних наук. Розглянуто організаційну, дослідну та заключну стадії процесу маркетингової діяльності, які характеризують маркетинг як динамічну систему економічних знань про діяльність суб'єктів господарювання, що розкривають суть явищ господарської діяльності з метою оптимізації їх у суспільстві з ринковою та соціально орієнтованою економікою для підвищення добробуту людей. Комплексно представлено банківський маркетинг як методологію формування політики, стратегії та тактики банку, призначену ефективно задовольняти та вирішувати проблеми клієнтів шляхом реалізації на ринку банківських продуктів, управління активами та пасивами, прибутками та витратами, ризиком, ліквідністю з використанням комп'ютерних технологій. Стратегічний маркетинг та його економіко-математичне моделювання у банківській діяльності висвітлено з залученням досвіду діяльності українських банків. Розроблено рекомендації щодо запровадження економіко-математичних моделей і запобігання ризикам і банкротству фінансових закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.181.3-211.1
Шифр НБУВ: РА318835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Мельник В. І. 
Безпека особи в транзитних суспільствах: політико-інституційний вимір: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / В. І. Мельник ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. — Л., 2011. — 16 с. — укp.

Вперше досліджено поняття "безпеки особи" у транзитних суспільствах, розкрито його особливості, чинники функціонування й основні форми. Показано особливості політико-інституційного механізму реалізації безпеки особи в транзитних суспільствах в контексті глобальних трансформацій. Уточнено суть поняття "безпека особи". Розкрито основні загрози, небезпеки та ризики у сфері безпеки особи, основні чинники впливу на безпеку особи. Уточнено внутрішню структуру безпеки особи та розкрито зовнішню структуру, в яку вбудована безпека особи. Вдосконалено положення, що основними механізмами реалізації безпеки особи в транзитних суспільствах є громадянське суспільство та мережеві громадські організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф062
Шифр НБУВ: РА379381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського