Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (38)Тематичний інтернет-навігатор (7)Наукова електронна бібліотека (84)Реферативна база даних (5400)Книжкові видання та компакт-диски (1578)Журнали та продовжувані видання (121)
Пошуковий запит: (<.>K=ПЕДАГОГІЧНА$<.>+<.>K=РИТОРИК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 418
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Товкун Л. П. 
Академік О. В. Корчак-Чепурківський: наукова, організаційна робота та педагогічна діяльність у 1883 - 1947 рр.: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / Л. П. Товкун ; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. — Переяслав-Хмельницький, 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено діяльність видатного українського гігієніста й епідеміолога О. В. Корчака-Чепурківського (1883 - 1947 рр.). Визначено основні періоди його діяльності для поглибленого історико-аналітичного дослідження. Розкрито умови формування наукового світогляду вченого. Проаналізовано його організаційну, науково-дослідну роботу, досліджено викладацьку діяльність професора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р. д(4УКР) О. В. Корчак-Чепурківський
Шифр НБУВ: РА374742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
2.

Чехуніна А. О. 
Бахіанство як установка композиторської та виконавської творчості XIX - XX сторіч: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / А. О. Чехуніна ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розгляд бахіанства як творчої установки композитора та виконавця побудовано на теоретичних підвалинах психологічної концепції установки, розробленої Д. Узнадзе. Подання про установку транспонуються до сфери музичної професійної діяльності, відзначається психологічно настановний зміст звернення музикантів до тих чи інших типологічних показників музики Й. С. Баха. Спрямованість на моделювання в авторській стилістиці ознак мистецтва Й. С. Баха, яка втілена, зокрема, застосуванням композиційних принципів ДТК, кантати або пасіона, фуги як ключової архітектонічної та фактурної якості, інструментального лінеаризму як символу високої риторики музики німецького майстра - визначається як бахіанство, в узгодження з термінологічною практикою, що затвердилася у професійному середовищі (на кшталт "моцартіанство", "бетховеніанство").

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)6-2 + Щ310.712.5 Бах Й. С.
Шифр НБУВ: РА377396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Сухарєва С.В. 
Біблійна герменевтика української польськомовної прози кінця XVI - початку XVII ст.: автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / С.В. Сухарєва ; Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка НАН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано біблійну герменею української польськомовної прози поберестейського періоду, основні фактори її становлення: історичний, апологетичний і теологічний. Систематизовано сакральну символіку полемічних польськомовних творів на горизонтальному та вертикальному рівнях: буквальні й приховані значення, загальні та індивідуальні тенденції, іманентні й трансцендентні мотиви. Розкрито синтез засобів єврейської та грецької риторик за умов практичного застосування Біблії в українській польськомовній літературі полемічного спрямування на зламі XVI - XVII ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)3-334 +
Шифр НБУВ: РА361026

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Савчук З.С. 
В.Д.Отамановський (1893 - 1964) - вчений, педагог, організатор науки: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / З.С. Савчук ; УААН. Держ. наук. с.-г. бібліотека. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Проведено дослідження життя та діяльності визначного українського історика науки та освіти В.Д.Отамановського (1893 - 1964). Охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку наукового світогляду ученого, розглянуто його викладацьку та наукову діяльність, визначено основні напрямки досліджень, наведено бібліографію творчих праць. З'ясовано, що наукова та педагогічна діяльність В.Д.Отамановського відповідала назрілим потребам перебудови науки та системи освіти в Україні та була підпорядкована розв'язанню найголовніших соціально-наукових завдань. Показано, що науково-педагогічний доробок ученого є цінним джерелом ідей та думок, які стосуються історії краєзнавства, медицини та аптекарської справи, а також розвитку міського устрою та ролі Магдебурзького права в заснуванні міст на Україні. Висвітлено внесок В.Д.Отамановського у формування окремих напрямків історичної науки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)-8 Отамановський +
Шифр НБУВ: РА344998

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Стецик Ю.О. 
Василіанські монастирі Перемишльської єпархії: інституційний розвиток, економічне становище та релігійна діяльність (кінець XVII - XVIII ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Ю.О. Стецик ; НАН України. Ін-т українознав. ім. І.Крип'якевича, Ін-т народознав. — Л., 2005. — 18 с. — укp.

Досліджено основні аспекти діяльності василіанських монастирів на теренах Перемишльської єпархії впродовж кінця XVII - XVIII ст. Вивчено інституційний розвиток чернецтва, виокремлено певні періоди: фундації (кінець XIII - XVII ст.), перехід до унії (кінець XVII - початок XVIII ст.), утворення Святопокровської провінції та входження до неї унійних монастирів єпархії (1739 - 1745 рр.), пореформенний період (1745 - 1772 рр.). Вивчено економічне підгрунтя функціонування чернечих обителей, яке відобразилося в організації певних господарсько-фінансових відносин: введенні фільваркового господарства, наявності різного роду допоміжних промислів і участь у тогочасних фінансово-кредитних відносинах. Розглянуто внутрішню, релігійну діяльність ченців. З'ясовано основні засади духовної формації чернецтва східного обряду, які в аналізований період зазнали певних змін від єпархіальної до централізованої системи управління з чітко регламентованим уніфікованим монастирським уставом та Конституцією ЧСВВ. Визначено чинники, які впливали на провадження духовного вишколу ченців: кіновіяльний (спільний) уклад життя, поміркованість у їжі, скромність в одязі, молитва, піст, реколекції та інші духовні практики. Зокрема, домінували внутрішні студії з риторики, філософії та богослов'я, які у другій половині XVIII ст. спричинилися до піднесення освітнього рівня василіанського чернецтва на теренах єпархії. Досліджено душпастирську працю отців-василіан, яка відобразилася в утриманні парафій, провадженні реколекцій, місій, проповідей, оповідей, служінні в жіночих монастирях та при єпископській кафедрі. Визначено внесок василіанських монастирів у розвиток духовної культури Підгір'я, який висвітлено в аспекті функціонування освітньо-культурних осередків - скрипторіїв, хорових капел, шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)4-7 + Э377.109(4УКР)-647.2 +
Шифр НБУВ: РА340887

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Овчиннікова А.П. 
Виражальні засоби мовного дискурсу у метахудожньому контексті: Автореф. дис... д-ра мистецтвознавства: 17.00.01 / А.П. Овчиннікова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2002. — 32 с. — укp.

Досліджено риторику, мистецтво художнього читання та сценічну мову за їх комунікативними ознаками, структурними характеристиками як єдину систему. У метахудожньому контексті обгрунтовано можливість застосування системного підходу для аналізу мовного дискурсу. Визначено етапи інтерпретації та способи сприймання тексту. Представлено процедури розуміння тексту як системи різних видів. Досліджено традиції риторіки в Україні та визначено тенденції розвитку сучасного мистецтва мови. Розглянуто художнє читання як один з видів мистецтва, розкрито зміст поняття мистецтва художнього читання. Викладено засоби техніки сценічної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.156 + Щ334.076.3 + Ш100.3
Шифр НБУВ: РА319073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Попович О. П. 
Виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. П. Попович ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше розкрито сутність виховання фізичних якостей старшокласників у дитячо-юнацьких спортивних школах. Виокремлено критерії, показники й охарактеризовано рівні виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах. Розроблено педагогічні умови виховання цих якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл (створення єдиного виховного простору в НТГ ДЮСШ; педагогічна майстерність тренера-викладача; методика виховання фізичних якостей старшокласників-гандболістів різних ігрових амплуа тощо. Уточнено та розширено принципи виховання фізичних якостей старшокласників, уведено до наукового обігу поняття "фізична вихованість", "фізична виховуваність", "фізична вихованість за ігровим амплуа", розкрито їх зміст, визначено сферу застосування. Набуло подальшого розвитку трактування сутності поняття "навчально-тренувальна група" у контексті діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА384168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Файда О.В. 
Візантиністика в Київській Духовній Академії в 1819-1919 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / О.В. Файда ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження загальних тенденцій та особливостей розвитку візантиністики у Київській Духовній Академії - вищому освітньо-науковому закладі Православної церкви на українських землях у XIX - на початку XX ст. З'ясовано, що візантинознавство посідало одне з чільних місць у навчальних програмах, структурі навчально-наукових підрозділів, формуванні контактів закладу з іншими науково-дослідними інституціями та відігравало помітну роль у підвищенні наукової кваліфікації викладачів і студентів Академії. Висвітлено, що дослідження минулого Візантії в Академії здійснювалося за посередництвом історико-богословських наук, насамперед, церковної історії, патрології, літургіки та церковної археології. Доведено, що науково-педагогічна діяльність визначних візантиністів закладу, їхній внесок у розвиток української, російської та світової візантиністики, а також візантинознавчий доробок талановитих студентів закладу, сприяли становленню Київської Духовної Академії як одного з провідних центрів візантиністики в Російській імперії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(0)44 + Э372.27-677.4 +
Шифр НБУВ: РА343275

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Чжан Ї. 
Вокально-педагогічна творчість, як передумова виконавської діяльності співака: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ї. Чжан ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 16 с. — укp.

Розкрито проблему вокально-педагогічної творчості професійного співака з позицій психолого-педагогічного та мистецтвознавчого аспектів. Проаналізовано сутність та специфіку вокально-виконавської та вокально-педагогічної творчості, їх взаємозумовленість та взаємозалежність. На основі порівняльного аналізу вокальної культури двох країн (України та Китаю) розроблено технологію, методичні принципи та практичні прийоми формування вокально-виконавських навичок у класі соціального співу. Розроблено модель творення вокально-виконавського образу, як основи підготовки студента до вокально-виконавської творчості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р + Щ314-73(4УКР) + Щ314-73(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА341588

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Бєрдєнникова К.М. 
Гомілетичні традиції духовних кантат Йогана Себастіана Баха: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / К.М. Бєрдєнникова ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено зв'язку духовної творчості Йогана Себастіана Баха (на прикладі духовних кантат) з лютеранською проповідницькою традицією. Кантати досліджено шляхом герменевтичного аналізу з опорою на закони німецької протестантської гомілетики. Аналізу підлягали прояви музичного тлумачення. Об'єктом коментування та екзгези визнано не тільки словесний текст, який спирається на біблійний сюжет та розкриває його, а передусім - протестантський хорал, його мелодія та текст. Виявлено два головні типи кантат: кантати, в яких хорал виступає як узагальнення - конклюзивні, а також ті, в яких хорал підлягає цілісному послідовному коментуванню під час усього твору - пенетративні. Зазначені типи кантат відповідають у музиці двом типам лютеранської проповіді. Проаналізовано принципи організації матеріалу - форму, яка опирається на риторичні закономірності. Доведено, що риторико-ієрархічна система охоплює усі рівні твору - від мотивно-інтонаційного до композиційного. З'ясовано, що форма кантати є фактором донесення змісту твору; вона відбиває приховані рівні тлумачення релігійної ідеї. Встановлено, що духовну кантату трактовано композитором у дусі та за законами лютеранської проповіді. Головні висновки щодо духовної кантати було перевірено на спорідненому жанрі мотету та на "Пристрастях".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4НІМ)4-81 Бах + Щ314.043.1 + Щ318.9
Шифр НБУВ: РА308503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Гедін М.С. 
Громадська, педагогічна та наукова діяльність історика Я.М.Шульгіна: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / М.С. Гедін ; НАН України. Ін-т укр. археографії та джерелознавства ім. М.С.Грушевського. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження життєвого шляху, педагогічної та громадської діяльності, а також наукової спадщини визначного українського історика Я.М.Шульгіна. На підставі аналізу історіографії проблеми, залучення архівних матеріалів, наукової та публіцистичної спадщини історика розглянуто його біографію, розкрито внесок у розвиток історичної науки, висвітлено історичні та суспільно-політичні погляди вченого. З'ясовано значення наукової та педагогічної діяльності історика для українського відродження, визначено його місце у суспільно-політичному русі останньої третини XIX - початку XX ст., зокрема, у діяльності Київської та Одеської громад.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)-8 Шульгін Я. +
Шифр НБУВ: РА356683

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Сич О. І. 
Громадсько-культурна та педагогічна діяльність М. П. Драгоманова: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / О. І. Сич ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано основні етапи життя М. Драгоманова. Висвітлено становлення й еволюцію поглядів ученого в контексті розвитку його епохи. Виявлено головні чинники, які впливають на формування національної свідомості та громадської позиції вченого. Окреслено наукову роботу М. Драгоманова в "Основі" та Київській Громаді. Розкрито його місце та роль у громадсько-культурному житті еміграції. З'ясовано, що М. Драгоманов є одним із найактивніших захисників українських інтересів за кордоном у XIX ст. Висвітлено основні погляди ученого на політику російського царизму щодо освіти в Україні. Розглянуто теоретичні та практичні основи діяльності народної школи в розробках М. Драгоманова.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)5-8 Драгоманов + Ч33(4УКР)51-8 Драгоманов, М. П.
Шифр НБУВ: РА373303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Гречин Б.П. 
Громадсько-просвітницька та педагогічна діяльність Олександра Барвінського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Б.П. Гречин ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано соціально-економічні та суспільно-політичні умови життя Галичини другої половини ХІХ - початку ХХ ст., досліджено провідні чинники формування особистості та педагогічних поглядів О.Барвінського. Визначено основні напрями науково-педагогічної, громадсько-просвітницької, посольської діяльності вченого. Виявлено провідні положення з теорії й практики національного шкільництва, створення підручників. Простежено головні форми громадсько-просвітницької та педагогічної діяльності науковця щодо формування історичної свідомості українців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52-8 Барвінський О.
Шифр НБУВ: РА315598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Норкіна О.Ф. 
Гуманістично-зорієнтовані технології навчання дисциплін природничого циклу в загальноосвітній школі (кінець XX - початок XXI ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Ф. Норкіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше здійснено історико-педагогічний, ретроспективний і компаративний аналіз розвитку технологій навчання учителів-природничників позиції освітніх процесів в Україні за період 1979 - 2001 рр., визначено його етапи. Висвітлено суть понять "гуманізм", "гуманізація", "гуманітаризація" як педагогічні категорії, а також "педагогічна технологія", "базова гуманістично-зорієнтована технологія навчання". Визначено тактичні принципи гуманізації та гуманітаризації викладання предметів природничого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Б.р(4УКР)21-3,022 +
Шифр НБУВ: РА328685

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Богданова Т. Г. 
Джон Хей та американо-англійські відносини в Китаї (1897 - 1900): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.02 / Т. Г. Богданова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено роль державного секретаря Дж. Хея в розвитку американо-англійських відносин у Китаї в 1897 - 1900 рр. У 1880 - 1890-х рр. склалися умови для зближення США та Великої Британії під час проведення політики в Китаї. Це було пов'язано з посиленням у Цинській імперії позицій Росії, що і в Вашингтоні, і в Лондоні розглядалося як загроза власним комерційним інтересам. Як наслідок, у правлячих колах обох держав формувалося переконання у необхідності розробки нової зовнішньополітичної стратегії, що дозволила б ліквідувати російську загрозу та посилити вплив англосаксонських держав. Саме до вирішення цього завдання і приступив Дж. Хей, який зайняв у 1898 р. пост державного секретаря США. Разом з тим, Дж. Хей не бажав бути виразником британських інтересів. Натомість, він приступив до розробки власної зовнішньополітичної концепції, що мала закріпити американські торгівельні інтереси в Китаї. Вміло використовуючи риторику англійців стосовно "вільної торгівлі", він наполягав на повному відкритті ринків Цинської імперії для іноземних товарів, що було вигідно, насамперед, Сполученим Штатам. Саме ця ідея і лягла в основу доктрини "відкритих дверей", розробка якої завершилася восени 1899 р. У липні 1900 р. держсекретар виступив з новою доктриною, в якій закликав до ліквідації будь-яких привілеїв західних держав у Китаї. В свою чергу, Лондон, після проголошення липневої ноти, відмовився від подальшого поглиблення відносин із Вашингтоном та почав шукати собі нових партнерів на Далекому Сході.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(5КИТ)53-6 + Т3(7СПО)54-6 + Т3(4ВЕЛ)54-6
Шифр НБУВ: РА376698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Люшук К.Ю. 
Дидактичні засади застосування інноваційних педагогічних технологій у процесі вивчення науково-природничих дисциплін у медичних коледжах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / К.Ю. Люшук ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 22 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему формування науково-природничих знань у майбутніх медичних працівників. Здійснено аналіз понять "педагогічна технологія", "інноваційна технологія", "дидактична технологія", "науково-природничі знання". Узагальнено сучасні аспекти методологічних засад сучасних освітніх технологій, запропоновано структуризацію їх запровадження до навчального процесу. Визначено зміст, форми та методи формування науково-природничих знань студентів залежно від особливостей здібностей, якими повинен володіти студент медичного коледжу. Теоретично обгрунтовано наукові та дидактичні умови формування науково-природничих знань у процесі використання сучасних педагогічних технологій. Доведено, що підвищення ефективності формування науково-природничих знань у майбутніх медичних працівників сприяє впровадженню експериментальної моделі інноваційної технології формування науково-природничих знань, яка враховує сучасні концептуальні ідеї організації навчально-пізнавальної діяльності студентів медичного коледжу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)23-36,022 +
Шифр НБУВ: РА340917

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Каленюк О.М. 
Дидактичні засади формування фахових знань у майбутніх учителів образотворчого мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Каленюк ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Висвітлено проблеми формування фахових знань у майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Визначено зміст, форми та методи формування професійних знань студентів залежно від закономірностей придбання професійних знань. Розкрито поняття "художньо-педагогічна освіта", "формування фахових знань","педагогічні технології". Теоретично обгрунтовано науково-методичні та дидактичні умови формування фахових знань у процесі використання сучасних педагогічних технологій. Доведено, що підвищення ефективності формування професійних знань у майбутніх учителів образотворчого мистецтва сприяє впровадженню експериментальної моделі технології формування фахових знань, що враховує сучасні концептуальні ідеї організації вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4УКР)3-2 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА339673

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Побережна Н.О. 
Дидактичні умови впровадження інформаційних технологій у навчальний процес вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н.О. Побережна ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2010. — 20 с. — укp.

Виявлено особливості впровадження інформаційних технологій (ІТ) у навчальний процес ВНЗ за умов ринку з урахуванням інтересів особистості та держави. Розроблено модель упровадження цих технологій, яка включає діагностичний, цільовий, змістовий, мотиваційний, діяльнісний і результативний компоненти. Визначено комплекс дидактичних умов упровадження ІТ у процес навчання. Експериментально перевірено виявлений комплекс, що забезпечує адаптивність введеного елемента системи інформаційні технології навчання, а вся педагогічна система набуває нової, більш високої якості, що сприятиме підготовці кваліфікованих молодих спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253
Шифр НБУВ: РА375364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Дейніченко Т.І. 
Диференціація навчання в процесі групової форми його організації (на прикладі предметів природничо-математичного циклу): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.І. Дейніченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Визначено сутність диференціації навчання, її види, особливості надання педагогічної підтримки за умов групової роботи. Уточнено дефініції "педагогічна підтримка", "дозована педагогічна підтримка", "адекватна педагогічна підтримка". Науково обгрунтовано сутність і способи організації диференційованої педагогічної підтримки, конкретизовано види допомоги та прийоми надання адекватної педагогічної підтримки. Уточнено критерії для визначення об'єктивної динаміки сформованості реальних навчальних можливостей школярів. Вперше розроблено й експериментально перевірено варіативну технологію надання педагогічної підтримки з метою диференціації навчання в процесі групової форми його організації (підтримка вчителем, лідерами навчальних мікрогруп, надання алгоритмів самодопомоги). З'ясовано вплив реалізації педагогічної підтримки на якісні показники в навчанні школярів. Виявлено умови ефективності застосування розробленої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Б.р(4УКР)2-36,022 +
Шифр НБУВ: РА343267

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Воровка М.І. 
Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.І. Воровка ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано та розроблено модель системи підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності засобами ділової гри, виокремлено основні складові системи, а саме: потреби суспільства, мету, завдання, принципи, зміст, види, форми, методи, критерії та показники оцінювання результатів діяльності, організаційно-педагогічні умови, суб'єкти гри та її результат. Наведена система передбачає впровадження спецкурсу, який забезпечує активну суб'єкт-суб'єктну взаємодію учасників гри на підставі визначених етапів і правил гри. Розроблено критерії (мотиваційний, операційний, рефлексивний) і апробовано методику діагностування рівнів (високого, середнього, низького) готовності студентів до професійної діяльності у процесі використання ділових ігор. Запропоновано структуру організації та проведення ділових ігор, яка містить взаємопов'язані етапи діагностування, моделювання, реалізацію та аналіз результатів ділової гри. Розкрито суть поняття "ділова педагогічна гра", виявлено її генезу, відмінність ігрової діяльності від інших видів діяльності, з'ясовано відмінність між рольовими, дидактичними та діловими іграми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.46 +
Шифр НБУВ: РА349490

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського