Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (72)Тематичний інтернет-навігатор (8)Наукова електронна бібліотека (1248)Реферативна база даних (2915)Книжкові видання та компакт-диски (16045)Журнали та продовжувані видання (57)
Пошуковий запит: (<.>K=ПОСІБНИК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 273
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Дяченко Н.С. 
Формування системи рекомендаційних бібліографічних посібників для дітей в Україні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Н.С. Дяченко ; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. — К., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертація присвячена проблемі формування системи рекомендаційних бібліографічних посібників для дітей в Україні. Розроблена система рекомендаційних бібліографічних посібників для дітей, визначені умови розробки системи, висвітлені результати аналізу рекомендаційних бібліографічних посібників, методика бібліографування літератури для дітей різних вікових груп, запропоновані ефективні прийоми бібліографування, висока ефективність яких підтверджена практикою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч755.150.41

      
2.

Бондаренко І.П. 
Російсько-японські мовні взаємозв'язки ХVІІІ ст. (історико-лінгвістичне дослідження): Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.13; 10.02.02 / І.П. Бондаренко ; НАН України, Ін-т сходознав. ім. А.Кримського. — К., 1999. — 37 с. — укp.

Дисертаційна робота присвячена проблемі початкових міжмовних контактів. Досліджується процес зародження та розвитку російсько-японських мовних взаємозв'язків XVIII ст., фундаторами якого були японскі мореплавці, що протягом століття випадково потрапляли на територію далекосхідної Росії. Створені цими моряками перші двомовні словники, розмовники, граматики та навчальні посібники, які використовувалися в процесі вивчення японської мови росіянами, а також російської мови - японцями, започаткували кодифікацію російсько-японських мовних взаємин - лінгводидактичний системний опис двох мов. Ці джерела віддзеркалювали не лише ідіолекти їх авторів (рівень володіння окремими білінгвами російською та японською мовами, компетентність японських моряків у різних видах мовленнєвої діяльності, їх індивідуальний лексичний запас тощо), але й російську та японську мови тієї історичної епохи, мовну ситуацію в цих двох країнах у XVIII ст. в цілому. Автором розроблені нові методи ретроспективного дослідження ідіолектів білінгвів, критерії оцінки ролі індивіда в становленні мовних контактів між двома народами, а також методика аналізу мовного матеріалу, створеного цими білінгвами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-06 + Ш175.121-06 + Ш104 г

Рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
3.

Тимків Д.Ф. 
Розробка методів керування режимами газотранспортних систем з пересіченим профілем траси та їх оптимізації: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.15.13 / Д.Ф. Тимків ; Івано-Франків. держ. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 1999. — 30 с. — укp.

Захищаються 33 наукові роботи (дві монографії, учбовий посібник, авторське свідоцтво), в яких містяться результати досліджень нестаціонарних неусталених процесів в магістральних газопроводах. На основі методів адаптації та дисперсійної ідентифікації і їх оптимізації з використанням багатокриторіальних моделей, а також методики адаптивного моделювання нестаціонарних і квазістаціонарних процесів в газопроводних системах розроблені режими роботи магістральних газопроводів з пересіченим профілем траси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О76-082.023

Рубрики:

      
4.

Марушкевич А.А. 
Науково-педагогічна спадщина Івана Огієнка: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / А.А. Марушкевич ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 36 с. — укp.

Аналізується науково-педагогічна спадщина Івана Огієнка, розглядається суть його педагогічних ідей. На основі монографій, підручників, посібників, довідників, а також матеріалів епістолярних джерел обгрунтовуються питання науково-педагогічної діяльності вченого, методології його наукової праці, розкриваються основні напрямки науково-педагогічної творчості Івана Огієнка. Висвітлюється аналіз Іваном Огієнком особистості вчителя рідномовної школи, значення дидактико-методичного забезпечення для підвищення рівня викладання в ній, значення змісту підручників і навчальних посібників у процесі навчання. Розглядається створена вченим концепція рідномовних обов'язків. Розкриваються засоби формування та морального самовдосконалення особистості як основи діяльності педагога за І.Огієнком. Узагальнюються зміст і форми управління освітнім закладом, критерії добору викладачів і стимулювання їхньої роботи у практичній діяльності вченого. Теоретично обгрунтовуються можливості використання науково-педагогічної спадщини професора в курсах історії вітчизняної педагогіки, історії української літературної мови, основ культури мови, історії України, релігієзнавства у вузах, в практиці родинного та соціального виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Огієнко, І.

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ходанич П.М. 
Педагогічна та освітньо-культурна діяльність українських письменників-емігрантів на Закарпатті в міжвоєнний період (1919 - 1939): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / П.М. Ходанич ; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано та узагальнено процес становлення української національної школи на Закарпатті за умов Чехословаччини у 1919 - 1939 рр. Досліджено освітню політику Чехословаччини, характер взаємодії місцевих педагогів з українськими емігрантами у боротьбі за українську національну школу. Розглянуто проблеми формування змісту, форм і методів навчання, особливу увагу зосереджено на питаннях виховання молоді. Визначено особливий внесок у розбудову національної школи письменників-педагогів, політичних емігрантів В.Бірчака, В.Пачовського, І.Панькевича, М.Підгірянки. Охарактеризовано педагогічні погляди даних педагогів, їх літературну спадщину - підручники з української мови та літератури, історії Закарпаття, посібники для початкової школи та іншу навчальну літературу. Висвітлено їх діяльність в управлінні освітою, узагальнено досвід педагогічної роботи в гімназіях та початковій школі, роботи з літературною молоддю, а також досліджено їх культурно-освітню діяльність і літературні твори, що мають педагогічне спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)6 + Ш5(4УКР)6-379
Шифр НБУВ: РА311451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Дмитренко С.М. 
Громадсько-просвітницька діяльність української інтелігенції в Лівобережній Україні другої половини ХІХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Дмитренко ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2000. — 17 с. — укp.

Висвітлено суспільно-просвітницькі джерела та орієнтири виникнення громадсько-освітнього руху в Україні. Розглянуто освітню діяльність і науково-педагогічну спадщину учасників національного громадсько-просвітницького руху ХІХ ст., їх педагогічний досвід, теоретичні узагальнення, надбання в царині виховання, демократизації та націоналізації освіти, ролі української мови у розвитку дитини, які збагатили українську педагогічну думку, сприяли піднесенню її до рівня європейської. Обгрунтовано висновок, що основу педагогічних поглядів української інтелігенції склала ідея народності у вихованні. На основі зібраних і систематизованих архівних матеріалів, документів, посібників, довідників та епістолярної спадщини розкрито форми та способи поширення освіти серед широких верств населення. Визначено роль і місце найвизначніших представників громадсько-просвітницького руху (В.Білозерського, О.Кониського, М.Костомарова, П.Куліша, І.Нечуя-Левицького, О.Потебні,П.Чубинського та ін.) у формуванні національної самосвідомості українського народу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч710.3(4УКР)52
Шифр НБУВ: РА311659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Матюшкіна Т.П. 
Використання логічних схем-конспектів як засіб підвищення ефективності вивчення зарубіжної літератури (10 - 11 кл.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.П. Матюшкіна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику використання логічних схем-конспектів (ЛСК) на уроках зарубіжної літератури у 10 - 11-х класах загальноосвітньої школи. Розглянуто методологічні засади використання наочності нового типу в навчанні. Розкрито теоретичні основи систематизації, структурування та кодування навчального матеріалу за допомогою знаків-символів. Проаналізовано стан практичного вирішення досліджуваного питання у програмах, підручниках, навчальних посібниках, методичних розробках вчителів-філологів. Обгрунтовано актуальність проблеми застосування схематичної наочності на уроках зарубіжної літератури. Розроблено класифікацію логічних схем-конспектів і систему варіативного використання (ЛСК) на різних етапах вивчення художнього твору. Доведено доцільність використання ЛСК, робота з якими на уроці сприяє підвищенню ефективності вивчення зарубіжної літератури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р2
Шифр НБУВ: РА313555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Ляхоцька Л.Л. 
Виховний потенціал рідної мови в творчій спадщині Івана Огієнка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Л. Ляхоцька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Висвітлено проблеми національно-мовного виховання особистості в процесі вивчення творчої спадщини українського вченого та педагога Івана Огієнка. На підставі дослідження маловідомих архівних джерел, історико-педагогічної літератури першої третини XX ст. та сьогодення, раритетних мовно-освітніх видань розглянуто суспільно-політичні та соціально-педагогічні умови становлення І.Огієнка як педагога-мовознавця, визначено провідні напрями культурно-освітньої діяльності науковця, здійснено ретроспективний аналіз його поглядів на розвиток національної освіти, одним із шляхів реформування якої є рідномовне виховання українського шкільництва. На прикладі підручників і методик ученого проаналізовано виховний вплив лінгвістичних знань на формування високоосвіченої культурної особистості та розкрито пріоритетні напрями рідномовного виховання учнівської молоді. Висвітлено педагогічну спадщину І.Огієнка в аспекті рідномовного виховання: з погляду вивчення української мови як навчального предмета, у контексті аналізу його підручників і посібників з метою визначення ефективності виховного впливу на вияв національно-мовних почуттів і свідомості, визначення інноваційної технології навчання рідної мови за підручником; виявлення конкретних рекомендацій вченого щодо використання та посилення виховного потенціалу рідної мови як навчального предмета. Зважаючи на фундаментальну працю І. Огієнка "Наука про рідномовні обов'язки" проаналізовано погляди вченого на сутність людини та вплив на її формування рідномовного виховання, визначено принципи, методи та форми впливу на особистість у процесі засвоєння знань з рідної мови та обов'язків щодо її збереження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.г(4УКР)6д Огієнко І. + Ч33(7КАН=УК)-8 Огієнко І.
Шифр НБУВ: РА312091 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Усатий В.Д. 
Розвиток мовленнєвої культури майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Д. Усатий ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методичну систему роботи, яка удосконалює мовленнєву культуру майбутніх учителів початкових класів. Розроблено систему вправ, яка поліпшує мовленнєву культуру студентів у процесі вивчення ними орфоепії, лексики та граматики. Проаналізовано існуючі програми, підручники, навчальні посібники, які допомагають майбутнім педагогам долати існуючі мовленнєві труднощі. Наведено результати експерименту з формування в студентів знань і практичних навичок культури спілкування та мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.37
Шифр НБУВ: РА313393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Гавриш І.В. 
Розвиток українського наукового стилю 20 - 30-х років ХХ століття (на матеріалі науково-технічних текстів): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / І.В. Гавриш ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Визначено характерні тенденції та закономірності розвитку українського наукового стилю 20 - 30-х рр. XX ст. на підставі аналізу науково-технічних текстів навчального та прикладного характеру, публікацій, уміщених у періодичних виданнях, а також матеріалів тогочасних лексикографічних праць. Визначено, що український науковий стиль даного періоду представлений науково-технічними текстами різних жанрів: підручниками, посібниками, лекціями, статтями, науковими доповідями, довідниками, описами пристроїв та ін. Проаналізовані тексти мають такі спільні риси - конкретність змісту, вживання певних синтаксичних конструкцій, співвідносне вживання термінів і загальновживаних слів, належну системно-структурну організацію тексту. Проаналізовані тексти різняться за формою будови, характером наявної інформації та її емоційним забарвленням залежно від призначення тексту, обсягу поданої інформації, спрямованості змісту, що дозволяє визначити їх жанрову належність. Розглянуто науково-технічні тексти та фахові словники, що дало змогу визначити шляхи формування української науково-технічної термінології дослідженого періоду: творення науково-технічних термінів за допомогою словотвірних ресурсів української мови, добір українських відповідників до запозичених термінів, використання інтернаціональних термінів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141-712
Шифр НБУВ: РА313463 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія:    
11.

Вєтрова І.Г. 
Методика навчання інформатики в школах нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Г. Вєтрова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Запропоновано компоненти методичної системи навчання основ інформатики й обчислювальної техніки в школах нового типу, зокрема, - навчальні програми, методичні розробки і посібники, напрямки навчання в процесі навчання інформатики та відносний ступінь їх домінування на кожному з етапів навчання: знання, уміння та навички, необхідні для формування і розвитку творчого мислення в межах наданого предмета для кожного етапу навчання; програма навчання основам інформатики та обчислювальної техніки в школах нового типу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА313047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
12.

Воробець І.В. 
Освіта дорослих у Галичині (1891 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Воробець ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано суспільно-політичні та соціально-економічні передумови становлення та розвитку освіти дорослого населення Галичини у 1891 - 1939 рр. Розглянуто особливості освітньої діяльності українських культурно-освітніх товариств та громадських діячів краю. Висвітлено зміст, методи, форми позашкільної освіти, її науково-методичне та кадрове забезпечення. Основні результати, положення та висновки можуть бути використані науковцями, педагогами для розробки наукових засад сучасної системи освіти дорослих, у процесі викладання андрагогіки та історії педагогіки, лекційних курсів, спецкурсів, у ході підготовки підручників і методичних посібників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4УКР3)
Шифр НБУВ: РА315604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Гаврилюк О.О. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки молодших спеціалістів у вищому професійному училищі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Гаврилюк ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано соціально-економічні передумови виникнення та розвитку середніх професійних навчальних закладів. Наведено структурно-функціональну модель закладу та організаційні й педагогічні умови успішної діяльності сучасних вищих професійних училищ. Розкрито особливості системи підготовки молодших спеціалістів у високорозвинених країнах. Розглянуто специфіку діяльності сучасних навчально-тренувальних фірм модельних навчальних центрів. Розроблено навчально-методичний посібник "Організаційно-педагогічні умови підготовки молодших спеціалістів у вищих професійних закладах".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203
Шифр НБУВ: РА316993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Калічак Ю.Л. 
Педагогічні погляди та громадсько-просвітницька діяльність Аркадія Животка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.Л. Калічак ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано педагогічні погляди А.Животка, розкрито його роль у становленні та розвитку дошкільної та позашкільної освіти в Україні першої половини XX ст. Науково обгрунтовано сутність та зміст педагогічної та громадсько-просвітницької діяльності вченого, визначено її напрями. Основні результати, положення та висновки дослідження можуть використовуватися у викладанні педагогіки та історії педагогіки України, в розробці навчальних програм з даних наук, спецкурсів, спецсемінарів, у підготовці підручників і навчальних посібників, під час проведення навчальних занять майбутніми педагогами у вищих закладах України різних рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Животко А.
Шифр НБУВ: РА315722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Гриджук О.Є. 
Термінологічна лексика художньої різьби по дереву: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / О.Є. Гриджук ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано українську термінологію художньої різьби по дереву (УТХРД) як цілісну систему ієрархічно організованих спеціальних найменувань. Дослідження проведено у порівняльно-історичному (формування різьбярської терміносистеми, чинники, що впливали на даний процес, періодизація розвитку УТХРД), лексико-семантичному (генетична та лексико-граматична характеристики, лексико-семантичні процеси) та структурно-словотвірному (способи та засоби термінотворення, словотвірні моделі, ступінь їх продуктивності) аспектах на основі аналізу історико-етнографічних і спеціальних наукових праць, посібників, довідників, загальномовних словників, періодичних видань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-34:Щ + Щ125.508.043(4УКР)в4
Шифр НБУВ: РА313044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Шпак О.Т. 
Теорія та практика підготовки педагогічних кадрів до економічного виховання школярів у системі безперервної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.Т. Шпак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 34 с. — укp.

Науково обгрунтовано шляхи та підходи до вирішення комплексної соціально-педагогічної проблеми економічної підготовки викладачів загальноосвітніх шкіл. Розкрито соціально-орієнтовану сутність економічної освіти як одного зі складових елементів інтелектуального потенціалу суспільства. Розроблено концепцію економічної підготовки педагогічних кадрів, спрямовану на забезпечення економічної компетентності вчителя загальноосвітньої школи. Визначено умови формування особистості з високим рівнем економічної культури. Запропоновано модель економічної підготовки педагогічних кадрів і методичну систему дидактичних засобів реалізації завдань економічної освіти та виховання учнів. Основні рекомендації дослідження впроваджено в процес економічної підготовки освітянських кадрів в Україні. За результатами дослідження запропоновано нові навчальні програми, методичні посібники з економічної освіти та виховання, впровадженні в навчальних закладах України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)р2
Шифр НБУВ: РА312397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Морська Л.І. 
Формування вмінь професійного спілкування англійською мовою у студентів факультету фізичного виховання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.І. Морська ; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Визначено три групи вмінь, необхідних спеціалістам у галузі фізичної культури та спорту для реалізації їх комунікативних намірів у процесі професійного спілкування. За результатами проведених досліджень відібрано типові комунікативні ситуації, на основі яких розроблено систему вправ для формування виділених груп умінь професійного англомовного спілкування, що складається з 24-х систем вправ нижчого рівня відповідно до кількості відібраних типових комунікативних ситуацій. Основні результати досліджень впроваджено в практику роботи кафедр іноземних мов немовних вищих закладів освіти України на базі створеного посібника "Англійська мова у світі спорту".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2
Шифр НБУВ: РА313943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Швай Р.-М.І. 
Управління процесом навчання в основній школі засобами шкільного фізичного експерименту: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Р.-М.І. Швай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичну формулу, побудовану на діяльнісній інтерпретації поняття навчального часу, що дозволяє кількісно порівняти різні моделі навчання. Створено модель процесу навчання з застосуванням системи шкільного фізичного експерименту (ШФЕ) як головного засобу управління. Кількісно оцінено можливості інтенсифікації навчання фізики у школі з використанням засобів ШФЕ та відповідної педагогічної технології. Розроблено дидактичні матеріали: робочі зошити з фізики для 7-го та 8-го класів та посібник для вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА316947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
19.

Пантюк Т.І. 
Теорія і практика фізичного виховання дітей дошкільного віку в Україні (1918 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.І. Пантюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено процес становлення та розвитку системи фізичного виховання дошкільників в Україні у міжвоєнну добу. Розглянуто вплив педагогічних теорій вітчизняних (С.Русової, Я.Чепіги, П.Франка, А.Животка та ін.) і зарубіжних (Ф.Фребеля, М.Монтессорі, сестер Агацці, Г.Горна та ін.) теоретиків дошкільного виховання на процес становлення та розвитку фізичного виховання дітей дошкільного віку. На підставі систематизованих архівних документів, посібників, інструкцій, порадників, матеріалів періодичної преси досліджено теоретичні засади фізичного виховання дошкільників, зміст та особливості організаційних форм і засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)6 + Ч413(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА313618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Блах В.С. 
Наукове обгрунтування змісту та методики викладання курсу "обладнання для обробки харчових продуктів": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.С. Блах ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Дидактично обгрунтовано теоретичні підходи до визначення змісту курсу "Обладнання для обробки харчових продуктів" для майбутніх вчителів трудового навчання. Наведено вимоги до змісту практичної підготовки майбутніх вчителів, які є основою розроблених лабораторних робіт. Розроблено критерії оцінювання практичних вмінь студентів. Визначено умови активізації навчально-пізнавальної діяльності, створено комп'ютерний навчальний посібник у вигляді банку даних про технічні характеристики обладнання та відомостей про конструкцію та принцип роботи технологічних машин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Л99-5р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА320892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського