Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (240)Реферативна база даних (2347)Книжкові видання та компакт-диски (2323)Журнали та продовжувані видання (3750)
Пошуковий запит: (<.>U=О33$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Войтків С.В. 
Шляхи удосконалювання технічної системи штампування панелей облицювання кузовів автобусів на багатоконтурних електрогідравлічних пресах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.03.05 / С.В. Войтків ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2005. — 23 с. — укp.

Розроблено класифікацію деталей кузовів сучасних автобусів за конструктивно-технологічними та виробничо-економічними параметрами. Запропоновано й обгрунтовано принципи їх уніфікації у межах декількох модельних рядів за найбільш складних і трудозатратних у виготовленні великогабаритних панелей зовнішнього облицювання. Обгрунтовано можливість і доцільність більш повного використання принципу уніфікації за технологічного членування великогабаритних облицювальних панелей кузовів автобусів та їх штампування на багатоконтурних електрогідравлічних пресах з використанням універсального технологічного оснащення. Одержано математичну модель, яка описує вплив параметрів уніфікації автобусів та їх кузовів на ефективність виробничої та технологічної систем їх виробництва. Створено нові технологічні процеси відбортовки панелей облицювання даних кузовів на багатоконтурних електрогідравлічних пресах, обгрунтовано критерії їх технологічності. Визначено параметри технологічності великогабаритних панелей зовнішнього облицювання кузовів автобусів та їх типових елементів, штампованих з використанням запропонованих схем. Розвинуто принципи здійснення уніфікації кузовів під час створення типорозмірних рядів автобусів різних класів і призначень на базі одного автомобільного шасі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-061/069 +
Шифр НБУВ: РА341046

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Волков В.П. 
Формування функціональної стабільності гальмівних властивостей колісних машин при проектуванні: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.02 / В.П. Волков ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 31 с. — укp.

Узагальнено наукові положення та наведено комплекс методів, що дають змогу формувати функціональну стабільність гальмових властивостей колісних машин у процесі проектування. Запропоновано моделі прогнозування нормативних вимог до гальмових властивостей цих машин та розроблено нову методологію оцінки їх курсової стійкості під час гальмування з урахуванням стабільності структурних елементів гальмового керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.7 +
Шифр НБУВ: РА337273

Рубрики:

      
3.

Герніченко І.І. 
Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І.І. Герніченко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Удосконалено подання структури змісту навчання за допомогою рекурсивних моделей і запропоновано побудову змісту на їх основі з метою підвищення рівня засвоєння навчальної інформації. Розроблено рекурсивні моделі подання змісту навчального матеріалу як засобів навчання та на їх основі розроблено методичну систему формування фахових знань з побудови автомобіля засобами рекурсивних моделей, яка включає цілі, зміст, методи та засоби навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + О33 р (4УКР)3
Шифр НБУВ: РА371154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Васильченко Г. Ю. 
Формування знань і умінь з будови та експлуатації автомобіля у майбутніх вчителів трудового навчання в процесі вивчення спеціальних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. Ю. Васильченко ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано методичні підходи щодо процесу формування знань та умінь, умови проектування педагогічних технологій з використанням наочності та різноманітних засобів навчання. Розглянуто можливість використання за проведення лабораторних і практичних занять обладнання, що застосовується для перевірки складальних одиниць автомобілів. Визначено залежність якості формування знань й умінь від активності всіх учасників освітянського процесу, яка базується на теорії розвитку особистості. З'ясовано й обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують послідовність формування у студентів цілісної системи знань та умінь з будови й експлуатації автомобілів за використання сучасних педагогічних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + О33 р (4УКР)3
Шифр НБУВ: РА371005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
5.

Рудзінська О.В. 
Удосконалення управління якістю в проектах сертифікації дорожніх транспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / О.В. Рудзінська ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення результативності діяльності органу з сертифікації дорожніх транспортних засобів (ОС ДТЗ) за допомогою розробки та впровадження методик процесного підходу в системі управління якості послуг та на цій основі покращення вихідних показників роботи. Розроблено процесну модель управління якістю в органі з сертифікації ДТЗ, методику оцінки чинної системи якості, методологію побудови управління якістю в проекті сертифікації ДТЗ - планування, контролю якості процесів, встановлення внутрішніх і зовнішніх взаємозв'язків процесів. Методологію орієнтовано на розвиток організації методами управління проектами. Розроблено оригінальну організаційно-структурну схему управління проекту сертифікації в ОС ДТЗ. Проведено дослідження управлінських процесів у системі управління якості ОС ДТЗ. Здійснено впровадження комплексу програмно-інструментальних засобів моніторингу, нестандартних методик, що орієнтовані на безперервне удосконалення організації та підвищення стабільності та результативності функціонування органу з сертифікації, та покращення його економічного стану. Наведено рекомендації щодо форм і методів роботи, використання яких обумовили позитивну динаміку виконання обсягів робіт відділів ОС ДТЗ та динаміку їх продуктивності праці за час впровадження проекту у 2,28 та 1,9 рази.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.05 + У9(4УКР)370-823.2 +
Шифр НБУВ: РА343491

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
6.

Селевич С.Г. 
Удосконалення системи управління екстреним гальмуванням автомобіля в умовах невизначеності: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.03 / С.Г. Селевич ; Нац. техн. ун-т "Харк. політех. ін-т". — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості процесу екстреного гальмування автомобіля, досліджено характер і складено математичні моделі збурень, що діють на об'єкт управління. Запропоновано спосіб та одержано залежність коригування коефіцієнта пробних впливів у функції від контрольованих у процесі гальмування параметрів. Розроблено модель осциляційної модуляції тиску, яка дозволила відмовитися від ряду елементів, що суттєво знизило собівартість і підвищило надійність системи управління в цілому. Досліджено осциляційну модуляцію тиску в робочому гальмовому циліндрі, встановлено раціональний діапазон регулювання шпаруватості, визначено передатну функцію виконавчого елемента. Обгрунтовано вибір співвідношення конструктивних параметрів з ціллю зменшення потужності електромагніту. Проведено числовий експеримент оцінювання впливу запропонованих удосконалень систем автоматизованого управління на стійкість і керованість автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03
Шифр НБУВ: РА374984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Грибініченко М.В. 
Удосконалення системи опалювання і вентиляції салону автомобілів ЗАЗ: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Грибініченко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2003. — 24 с.: рис., табл. — укp.

Удосконалено теоретичне рішення для нестаціонарного режиму обігріву салону автомобіля ЗАЗ, в тому числі системою опалення з частковою рециркуляцією повітря, розглянуто тепловий баланс стінок салону замість теплопровідності в суміжному шарі. Установлено механізм дії поступального потоку повітря на режим роботи вентилятора, суть якого полягає в переміщенні робочої точки вентилятора за його характеристикою внаслідок зниження опору мережі. Розвинуто теоретичні засади вибору вентилятора для системи опалення та вентиляції салону автомобіля за середньоексплуатаційним коефіцієнтом корисної дії, максимальне значення якого досягається за умов вибору вентилятора за характеристикою мережі, яка відповідає середньоексплуатаційній швидкості руху автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.526-048.3
Шифр НБУВ: РА326813

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Бондаренко А.І. 
Удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / А.І. Бондаренко ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано можливість зменшення витрати робочого тіла за рахунок удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автомобілів. Проаналізовано існуючі способи модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі та конструкції модуляторів тиску, які реалізують ці засоби. З урахуванням одержаних результатів визначено напрями удосконалення процесів модуляції тиску в пневматичному гальмівному приводі автотранспортних засобів. Теоретично досліджено вплив схеми розташування та конструкції модулятора тиску на час спрацювання пневатичного гальмівного приводу та витрату запасів стислого повітря за умов широтно-імпульсної модуляції. Проведено теоретичне й експериментальне дослідження впливу прохідних перетинів і частоти спрацювання модулятора на витрату запасів стислого повітря та працездатність модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами на базі клапана прискореної дії у разі широтно-імпульсної модуляції. Обгрунтовано шляхи оптимізації прохідних перетинів модулятора тиску зі змінними прохідними перетинами та коефіцієнтів пробної дії та чутливості за узагальненим критерієм, який враховує мінімізацію витрат робочого тіла, гальмівного шляху (для випадку прямолінійного руху) та відхилення від заданої траєкторії (за умов криволінійного руху). Оцінено вплив основних параметрів антиблокувальної системи з модулятором тиску зі змінними прохідними перетинами на базі клапана прискореної дії за умов широтно-імпульсної модуляції на процес гальмування автомобіля, розроблено рекомендації щодо їх вибору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6 +
Шифр НБУВ: РА370800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Букатенко Н.О. 
Удосконалення процесів миття автомобілів із забезпеченням екологічної безпеки та раціонального використання водних ресурсів: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 21.06.01 / Н.О. Букатенко ; Держ. екол. акад. післядиплом. освіти та упр. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання створення раціональних, екологічно безпечних процесів стаціонарної та мобільної мийок автомобілів з використанням оборотного водопостачання. Проведено моніторинг кількості автомобілів, автомийок та миючих розчинів (МР) після миття автомобілів (ПМА) в Україні, токсикологічну оцінку відпрацьованих МР. Визначено основні закономірності очищення відпрацьованих МР ПМА, склад 5-ти різновидів вітчизняних синтетичних поверхнево-активних речовин, методами відстоювання, фільтрування та пінної флотації відповідно до норм оборотного водовикористання. Зазначено, що доочищення всіх вивчених розчинів, що відповідає рівню вимог, які ставляться до стічних вод, що скидаються у міську каналізацію після відстоювання та фільтрування, забезпечується методом електрокоагуляції. Розроблено екологічно безпечні технологічні схеми стаціонарної та пересувної мийки, з раціональним розподілом потоків і удосконаленою конструкцією електрокоагулятора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.053 + Н761.12
Шифр НБУВ: РА371288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Кашканов В.А. 
Удосконалення методу визначення коефіцієнта зчеплення при автотехнічній експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.А. Кашканов ; Харк. нац. автомоб.-дорожн. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

На основі теорії нечітких множин удосконалено метод розрахунку коефіцієнта зчеплення коліс автомобіля з доріжним покриттям з метою його використання під час розслідування механізмів дорожньо-транспортних пригод (ДТП) за участі автомобілів, обладнаних антиблокувальними системами. З'ясовано задачі, які необхідно розв'язувати під час аналізу механізму ДТП, що уможливило визначення недолікі в існуючій методиці проведення автотехнічної експертизи. На підставі аналізу результатів теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено метод визначення дійсного значення коефіцієнта зчеплення коліс з дорожнім покриттям з урахуванням відомостей про тип і стан дорожнього покриття, тип, зношенність і тиск у шинах автомобля, завантаженість автомобіля і початкову швидкість гальмування, навіть за умов нечіткості початкових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-015 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361002

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
11.

Сараєв О.В. 
Удосконалення керуючих і регулюючих апаратів пневматичного гальмового привода причепів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Сараєв ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

З метою підвищення швидкодії пневматичного гальмового приводу причепа шляхом суміщення регулятора гальмівних сил з повітророзподільним клапаном розроблено фізичну та математичну моделі цього приводу, що включає регулятор гальмівних сил з функціями повітророзподільного клапана. Наведено методику та запропоновано критерій суміщення регулятора гальмівних сил з повітророзподільним клапаном в одному апараті. Розроблено конструкцію регулятора гальмівних сил з функціями повітророзполільного клапана для двопроводного пневматичного гальмового приводу, а також конструкцію регулятора гальмівних сил для причепів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-042.730.6
Шифр НБУВ: РА321092

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Петров В.В. 
Удосконалення амортизаторів вантажного автомобіля першого класу (на прикладі ЗАЗ 13061): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.В. Петров ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2001. — 16 с. — укp.

Проаналізовано питання надійності функціонування окремих систем вантажної малогабаритної автомобільної техніки за умов сільськогосподарського виробництва. Розроблено технічні рішення з метою модернізації амортизатора передньої підвіски автомобіля ЗАЗ 1306. Вперше отримано математичні моделі амортизаційної стійки передньої підвіски як коливальної динамічної системи та виконано формалізацію функціонування амортизатора методом планування експерименту. Розроблено комп'ютерну систему прогнозування ресурсу роботи амортизаторів і реалізації функцій технічного сервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.401.1-042.620.2
Шифр НБУВ: РА312258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Кисельов В.Б. 
Теоретичні основи та практичні методи визначення швидкостей руху автомобілів при зіткненні: автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.01 / В.Б. Кисельов ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2009. — 39 с. — укp.

Вперше розв'язано науково-технічну проблему визначення основних показників, за яких відбувається зіткнення транспортних засобів у разі дорожньо-транспортних пригод. Теоретичну основу становить фенометологічна теорія, яка встановлює залежність між змінюванням твердості деформованого металу і енергією, витраченою на таке деформування. Проведено перевірку запропонованих методик визначення роботи на деформування швидкостей руху автомобілів у разі їх зіткнення за проведення реальних судових автотехнічних експертиз. Вперше оцінено вплив швидкісних ефектів на змінюваність пластичних властивостей матеріалів. Розроблено модель матеріалу, чутливу до швидкості деформування. На підставі проведених досліджень розроблено методики визначення напружено-деформованого стану в області скінченних деформацій, які враховують різні типи зміцнення, ефект Баушингера і граничний стан матеріалу залежно від схеми напруженого стану та історії навантаження. Результати роботи впроваджено в практику судових автотехнічних експертиз в Україні, а також в навчальний процес в вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х819(4УКР)112.011.013.1 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА366805

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
14.

Ларін О.М. 
Теоретичні основи оцінки працездатності шин легкового автомобіля в експлуатації: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / О.М. Ларін ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2001. — 32 с. — укp.

Створено наукові основи методів і засобів діагностування, контролюючих правильність експлуатації автомобільних шин, що дозволяють підвищити ефективність і безпеку експлуатації рухомого складу автомобільного транспорту. Розроблено новий напрямок оцінки залишкового ресурсу шини - за наявності втомливого дефекту, за величиною її поверхневої температури, - який грунтується на одержаних залежностях між температурою та міжшаровими деформаціями всередині шини. Встановлено, що інфрачервоний метод діагностування працездатності шини можливо застосовувати у процесі контролю її виробництва. Запропоновано конструкції діагностичного обладнання та проаналізовано конструкції шин легкового автомобіля для їх подальшого вдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-082.266
Шифр НБУВ: РА314204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Богомолов В.О. 
Створення і дослідження систем керування гальмуванням автотранспортних засобів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.02 / В.О. Богомолов ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2001. — 33 с.: рис. — укp.

Удосконалено конструкцію та методику проектування гальмівних систем автотранспортних засобів. Наведено методику проектування, засновану на принципі системного аналізу. Розроблено конструкції та математичні моделі нових регуляторів гальмівних сил, гальмівних кранів, комплексу апаратів керування пневмопідвіскою. Експериментально доведено ефективність розроблених моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73-02
Шифр НБУВ: РА313880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Нікуліна Н.В. 
Становлення сучасної української термінологічної системи автомобілебудування та ремонту транспортних засобів: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Н.В. Нікуліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено процеси становлення та особливості формування сучасної української автомобільної терміносистеми. Уточнено теоретичні аспекти понять термін, термінологія, номенклатура. Здійснено тематичну класифікацію термінів, визначено структуру термінологічного поля автомобільної термінолексики та засоби його репрезентування в українській мові. Встановлено продуктивні словотвірні моделі автомобільних термінів, з'ясовано особливості номінації наукових понять автомобілебудування та ремонту транспортних засобів. Вивчено парадигматичні відношення у системі терміноодиниць (явища синонімії, антонімії, полісемії) та охарактеризовано провідні тенденції розвитку української автомобільної термінологічної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-34:О + О33 в4 +
Шифр НБУВ: РА335770

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Скіданов В.М. 
Системи електроживлення постійної напруги електромобілів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / В.М. Скіданов ; НАН України. Ін-т електродинаміки. — К., 1999. — 35 с. — укp.

Дисертація присвячена проблемі підвищення енергетичної та експлуатаційної ефективності автономного електротранспорту (електромобілі, електрокари, електроцикли тощо). Розроблені теоретичні положення системного аналізу транспортних електроприводів та оптимальної побудови транспортних систем електроживлення. Досліджено баланс енергообміну у цих системах та сформульовані вимоги до їх складових компонентів. Для застосування мікропроцесорних систем управління створено та узагальнено формалізовані підходи для прискореного визначення керуючих дій при управлінні тяговими перетворювачами у функції відпрацювання струму навантаження, швидкості, напруги, потужності, моменту та прискорення. Доведено збільшення ефективності енергоспоживання (до 18%) при застосуванні запропонованих засобів управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-048.2

Рубрики:

      
18.

Черняк Л.М. 
Розроблення технології уловлювання парів бензинів з використанням кремнійорганічних адсорбентів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.17.07 / Л.М. Черняк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше систематично досліджено сорбцію парів автомобільного бензину на синтезованому з вітчизняної сировини кремнійорганічному адсорбенті під умовною назвою "Креосорб". Встановлено вплив гідрофобізації поверхні сорбенту типу "Креосорб" на зменшення впливу полярності адсорбенту під час адсорбції ароматичних і полярних сполук. Показано, що використання синтезованого адсорбенту дозволяє здійснювати процес адсорбції - десорбції парів бензину за регенеративною схемою. З використанням одержаних залежностей сорбційної здатності сорбенту типу "Креосорб" від характеристик поверхні розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності сорбційної технології запобігання втратам бензинів від випаровування на автозаправних станціях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л542.22-448 + О33-082-320.9 +
Шифр НБУВ: РА369279

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Осташук М.М. 
Розроблення методу визначення розподілу теплових потоків в елементах автомобільних дискових гальм на тривимірних моделях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.М. Осташук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено метод визначення розподілу теплових потоків в елементах автомобільних дискових гальмових механізмів. Розроблено тривимірну модель дискового гальма, яка відзначається великою інформаційною продуктивністю. Адекватність створеної моделі перевірено на підставі результатів аналітичного розв'язку теплової задачі для екстреного гальмування та стендових випробувань II. За методом комп'ютерного моделювання досліджено вплив різних чинників на температурний режим і розподіл теплових потоків у елементах дискових гальм. З використанням цього методу та методу математичного планування експерименту одержано регресійне рівняння для визначення коефіцієнта розподілу теплових потоків у даних елементах з різними параметрами контртіл під час випробувань II.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА340376

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Логвінов В.П. 
Розробка та дослідження пневмогідравлічного підсилювача привода керування зчепленням великовантажного автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.П. Логвінов ; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Удосконалено процес керування зчепленням великовантажного автомобіля шляхом розробки нового пневмогідравлічного підсилювача, що дозволяє зменшити динамічну навантаженість агрегатів трансмісії. Сформульовано основні вимоги до пневмогідравлічного приводу керування зчепленням транспортного засобу. Розроблено методику і пакет програм для визначення раціонального часу вмикання зчеплення та реалізації його в пневмогідравлічному приводі. В якості елементів, що регулюють час замикання поверхонь тертя у разі різкого вмикання зчеплення, запропоновано застосовувати знімні пневматичні дроселі, що анулюють появу пікових динамічних навантажень у трансмісії та не впливають на динаміку процесу вимикання зчеплення. Проведені експериментальні дослідження підтвердили адекватність результатів, отриманих у ході математичного моделювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-042.21-05
Шифр НБУВ: РА313193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського