Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (29)Реферативна база даних (750)Книжкові видання та компакт-диски (996)Журнали та продовжувані видання (495)
Пошуковий запит: (<.>U=О33-08$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Ягхі Кхаліл Абдельхамід Ахмед 
Автоматизована система управління експлуатацією складних регенеруючих технічних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Ягхі Кхаліл Абдельхамід Ахмед ; Одес. держ. політехн. ун-т. — О., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розроблено архітектуру та методику навчання нейронної надмережі прогнозування розвитку життєвого циклу спільноти складних регенеруючих технічних систем (СРТС). Апробовано автоматизовану систему управління експлуатацією автотранспортних засобів на базі нейронної моделі прогнозування ушкоджень. Наведено методики, алгоритми та програми для підвищення репрезентативності початкової інформації про життєдіяльність спільноти СРТС шляхом зменшення розмірності чинникового простору з метою виділення переважаючих техніко-організаційних чинників таких систем, перетворення їх на добірку адекватних виборок для навчання нейронної надмережі. Запропоновано методику, алгоритм і програми для визначення належності окремої СРТС після генерації до відповідної ресурсної ітерації життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-08-6
Шифр НБУВ: РА314146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Міронова В. Л. 
Адаптивна інтелектуалізація інформаційно-аналітичної технології з безпеки руху високошвидкісних транспортних засобів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / В. Л. Міронова ; МОНМС України, Нац. трансп. ун-т. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено єдину інформаційну модель інформаційно-аналітичної технології з безпеки руху високошвидкісних транспортних засобів (ВТЗ), яка, на відміну від існуючих, відрізняється системно-онтологічним відображенням цілісності складних динамічних систем, елементи яких активно впливають на рівень безпеки руху ВТЗ на шляхах транспортно-дорожнього комплексу України. Вперше розроблено методику побудови інформаційно-аналітичного забезпечення, яка відрізняється від існуючих додатковими засобами адаптивної інтеграції базових інформаційних технологій інтелектуальних агентів транспортної системи, що підвищують рівень безпеки руху. Удосконалено методологію адаптивної інтелектуалізації мультиагентного діалогу шляхом побудови спеціалізованого ядра інформативно-аналітичної технології, що за умов невизначеності у поточній ситуації за допомогою служби обміну координаційними повідомленнями у розподіленій інтегрованій системі дозволяє інтелектуальним агентам системи приймати участь у корпоративному розв'язку конфліктних задач з оперативного підвищення рівня безпеки руху ВТЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + О375
Шифр НБУВ: РА384158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Дудніков О.М. 
Аналіз та підвищення безпеки дорожнього руху на основі енергетичних характеристик транспортного потоку: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.01 / О.М. Дудніков ; Нац. транспортний ун-т. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розроблено новий метод аналізу та підвищення безпеки дорожнього руху на основі енергетичних характеристик руху транспортного потоку. Розкрито суть поняття "небезпека дорожнього руху", на основі якого сформульовано поняття "абсолютної, загальної й місцевої" небезпек руху одиночного транспортного засобу та транспортного потоку, для яких виведено відповідно миттєву, просторову та часову енергетичні характеристики, що об'єктивно зв'язують показники руху транспортного потоку з показниками аварійності. Виведено математичний зв'язок між параметрами рівномірності руху транспортних засобів у потоці, між коефіцієнтом безпеки і шумом прискорення. Запропоновано новий спосіб щодо визначення поточних значень миттєвої, просторової та часової енергетичних характеристик у певному перетині реального транспортного потоку, що дозволить контролювати рівень безпеки дорожнього руху та якісно на нього впливати. Метод експериментально перевірено, результати дають підстави застосовувати його для точних розрахунків. Наведено практичні рекомендації щодо підвищення безпеки дорожнього руху на основі запропонованих характеристик.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 +
Шифр НБУВ: РА327940

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Білецький В.О. 
Вдосконалення методики і технічних засобів діагностування гальмівних систем автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Білецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Зазначено, що результати діагностування гальмівної системи, одержані з застосуванням різних методик або для різних станів завантаження транспортного засобу, можуть відрізнятися для одного та того ж транспортного засобу. Запропоновано методику діагностування гальмівної системи, яка базується на прогнозуванні показників ефективності гальмування для умов стендових і дорожніх випробувань автомобіля повної маси, виходячи з результатів його випробувань на стенді у спорядженому стані. Для прогнозування параметрів ефективності гальмування, характерних для умов дорожніх випробувань, застосовано математичну модель процесу гальмування двовісного транспортного засобу з гідравлічним приводом гальм. Як вхідні рівняння для цієї моделі застосовано характеристики гальмівної системи, визначені у процесі випробувань автомобіля на стенді. Для цього розроблено методику автоматичного визначення характеристик з урахуванням їх нелінійності, обумовленої конструктивними та експлуатаційними чинниками та програмне забезпечення, яке реалізує цю методику. Розроблено гальмівний стенд та пристрій вимірювання приводного зусилля на педалі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73 + О33-082.051 +
Шифр НБУВ: РА325933

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Сметана С.О. 
Вдосконалення методу визначення раціонального режиму профілактичного обслуговування транспортних засобів застосуванням моніторингу витрати палива: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / С.О. Сметана ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено методику вибору раціональної періодичності профілактичного обслуговування транспортних засобів та локального прогнозування моменту постановки транспортних засобів на певний вид профілактичного обслуговування. З метою практичної реалізації моніторингу витрати палива розроблено апаратно-програмний комплекс: "Пристрій контролю залишку палива", програмне забезпечення "Моніторинг" та три варіанти реалізації системи моніторингу. За результатами експериментальних досліджень встановлено, що показник фактичної витрати палива враховує вплив більшого числа експлуатаційних чинників, і є більш інформативним; організація обслуговування з періодичністю, встановленою у літрах витраченого палива, у порівнянні з пробігом дозволяє знизити сумарні питомі витрати на 6,31 % за контрольний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-320.7
Шифр НБУВ: РА317310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Ліньков О.Ю. 
Вибір та обгрунтування параметрів сумішоутворення та згоряння в швидкохідному дизелі, який працює на альтернативному паливі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / О.Ю. Ліньков ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Вперше експериментальним шляхом одержано інтегральні та диференційні криві розподілу краплин альтернативних палив рослинного походження під час розпилювання. Виявлено характерні відмінності протікання процесів сумішоутворення та згоряння у швидкохідному дизелі, який працює на альтернативних паливах рослинного походження. Уточнено математичну модель даних процесів, що враховує особливості роботи дизеля на альтернативних паливах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-012 + О33-082-325 +
Шифр НБУВ: РА330000

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Кужель В.П. 
Визначення дальності видимості дорожніх об'єктів в темну пору при експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.П. Кужель ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему визначення дальності видимості дорожніх об'єктів у світлі автомобільних фар з метою покращання експертиз дорожньо-транспортних пригод (ДТП), які сталися у темну пору доби за умов неточності вихідних даних, шляхом розробки математичної моделі на підставі теорії нечітких множин. Визначено задачі автотехнічної експертизи під час проведення аналізу механізму ДТП, що дозволило виявити недоліки існуючої експертної методики. За результатами теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено методику визначення дальності видимості об'єктів на дорозі з урахуванням комплексного взаємозв'язку певних факторів впливу, а саме: прозорості атмосфери, розташування перешкоди на дорозі відносно осі руху автомобіля, коефіцієнта засліплення, рівня завантаження автомобіля, освітленості дороги, тривалості роботи водія з кермом, контрасту розрізнення об'єкта з фоном, гостроти зору водія, навіть за умов неточності почтакових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361718

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
8.

Матіко Ф.Д. 
Вимірювання витрати та кількості стисненого природного газу на газонаповнювальних станціях: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / Ф.Д. Матіко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади побудови системи вимірювання витрати та кількості (об'єму) природного газу під час наповнення балонів автомобілів на газонаповнювальних станціях. Запропоновано та реалізовано новий спосіб розширення діапазону вимірювання витрати за умови забезпечення заданої похибки її вимірювання. Розроблено нові методи розрахунку коефіцієнта стискуваності, показника адіабати, в'язкості природного газу, які дозволяють проводити розрахунки фізичних властивостей природного газу за умов автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій. Запропоновано систему автоматизованого проектування витратомірів змінного перепаду тиску зі спеціальними пристроями звуження потоку на підставі використання отриманих методів розрахунку фізичних властивостей природного газу. Розроблено схему та конструкцію витратомірного вузла для вимірювання витрати природного газу за високих тисків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.057-5
Шифр НБУВ: РА315841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Загородній О.А. 
Вплив дорожніх умов, експлуатаційних і конструктивних параметрів автомобільних шин на рівень їх шумовипромінювання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.А. Загородній ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 22 с. — укp.

Наведено результати експериментальних досліджень з метою визначення рівнів шумовипромінювання, що генерує шина під час її руху по дорожній поверхні. Оцінено вплив дорожніх умов (виду та стану дорожньої поверхні), експлуатаційних (швидкості кочення колеса, внутрішнього тиску повітря в шині та навантаження на шину), а також конструктивних (фізико-механічних властивостей, малюнку протектора та геометричних розмірів) параметрів шини на рівень її шумовипромінювання. Здійснено розподіл і математичне моделювання певних механізмів генерації, розроблено методику визначення прогнозованого рівня шумовипромінювання шини на стадії її проектування та розробки нових зразків шин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.266-7 +
Шифр НБУВ: РА337535

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Левченко О.В. 
Дослідження сумісності моторних олив з матеріалами трибосистем двигунів внутрішнього згоряння на основі принципів фізичного моделювання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.04 / О.В. Левченко ; Нац. авіац. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Розроблено методику оцінки сумісності моторних олив з матеріалами трибосистем двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), яка містить попередню оцінку трибологічних властивостей олив на чотирикульовій машині на підставі інтегрального критерію та фізичне моделювання на модельних зразках. Запропоновано нову трибологічну характеристику мастильних матеріалів - величину щільності енергії. За допомогою даного інтегрального критерію досліджено зміну трибологічних властивостей олив, швидкість погіршання цих властивостей та діапазони працездатності протизносних і протизадирних присадок. На підставі теорії подоби та моделювання з урахуванням величини щільності енергії розроблено методику фізичного моделювання перехідних процесів зі зміною сорту та марки моторної оливи в трибосистемах (ТС) ДВЗ. Встановлено, що зміна моторної оливи з мінеральної на синтетичну та груп експлуатації викликає у трибосистемах ДВЗ вторинне припрацювання. Визначено, що застосування промивної оливи в ТС скорочує час припрацювання, але підвищує швидкість зношування. Надано рекомендації щодо вибору моторної оливи до ДВЗ з обгрунтуванням особливостей застосування промивної оливи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-326.1 + О353-082.04
Шифр НБУВ: РА316530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Оніщенко С.П. 
Експлуатаційні характеристики газонаповнювальних компресорних станцій з надзвуковими газовими ежекторами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / С.П. Оніщенко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Вивчено експлуатаційні характеристики газонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС) з надзвуковими газовими ежекторами, які можуть бути використані як дотискувальні струминні компресори. На підставі аналізу технологічних схем сучасних газонаповнювальних станцій доведено можливість їх такого використання. Створено математичну модель оптимального надзвукового газового ежектора та програму розрахунку його характеристик. Проведено розрахунки характеристик надзвукових газових ежекторів для газонаповнювальних станцій з різними величинами продуктивності. Методику розрахунку експериментально підтверджено на створеній установці. Виконано порівняльний аналіз індивідуальних норм питомих витрат енергоресурсів на експлуатацію АГНКС з надзвуковим газовим ежектором з індивідуальними нормами питомих витрат енергоресурсів на експлуатацію сучасних АГНКС потужністю 250 та 500 заправок на добу за умов роботи з дотискувальними компресорами на базі компресорів типу 2ГМ4 та 4ГМ2,5.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.057-5 +
Шифр НБУВ: РА340295

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Левченко О.М. 
Зменшення рівня шумовипромінювання автомобільної шини в процесі її експлуатації: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.М. Левченко ; Харк. нац. автомобільно-дорож. ун-т. — Х., 2009. — 23 с. — укp.

Проведено структуризацію причин і джерел виникнення шуму автомобільної шини. Наведено математичні залежності, які описують процес випромінювання шуму автомобільною шиною, основними її джерелами (каркаса шини, прослизання елементів протекторного шару відносно дорожньої поверхні та видавлювання повітря з канавок протекторного шару). Проаналізовано, що математична модель надає можливість оцінити рівень шумовипромінювання існуючих шин і спрогнозувати його в процесі їх експлуатації та на стадії проектування перспективних машин. Обгрунтовано, що математична модель, окрім основних есплуатаційних факторів (швидкість, навантаженість, внутрішній тиск газу) і конструктивних параметрів (геометричні характеристики каркаса шини та протекторного шару, фізико-механічних властивостей матеріалу шини), описує залежність рівня випромінювання шуму шиною від щільності газового наповнювача. Наведено результати експериментальних досліджень щодо вирівнювання рівня шуму автомобільної шини, за її руху асфальтобетонним покриттям у діапазоні швидкості 20 - 100 км/год, які проводилися як у дорожніх, так і за лабораторних умов. Одержані результати показали свою адекватність під час порівняльного аналізу з результатами, одержаними експериментальним шляхом. Визначено, що одержані результати є частиною комплексу експериментальних досліджень, які стали основою для впровадження Одеським заводом (ООО "Айсблік") виготовлення інертних газів на ринок автосервісу України та Росії нового газового наповнювача для автомобільних шин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.266 +
Шифр НБУВ: РА367736

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Орлов І.О. 
Контроль та моніторинг технічного стану багатоступеневих установок транспортування та компримування газу в умовах експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / І.О. Орлов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено методи контролю та моніторингу технічного стану установок компримування газу (КУ) автомобільних газонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС) у процесі експлуатації та їх реалізації в комплексній автоматизованій системі діагностування КУ. Система базується на методах аналізу параметрів робочого процесу КУ, вібраційної діагностики та накопичення продуктів зносу в маслі. Наведено математичну модель робочого процесу КУ, яка дозволяє проводити моделювання процесів погіршання технічного стану з метою пошуку та ідентифікації несправностей циліндро-поршневої групи (ЦПГ), а також визначення комплексних показників технічного стану ЦПГ - всмоктувальних та нагнітальних клапанів і поршневих кілець. Запропоновано проводити визначення технічного стану КУ з використанням параметрів робочого процесу на базі статистичних методів трендового аналізу комплексних коефіцієнтів технічного стану елементів ЦПГ КУ, а також на основі знакових матриць. Методику розпізнавання технічного стану КУ за параметрами вібрації та накопичення продуктів зносу в маслі побудовано на основі дискримінантного аналізу відповідних класів станів елементів ЦПГ і кривошипно-шатунного механізму. Визначено програму проведення теплотехнічних випробувань КУ за умов експлуатації, яка дозволяє визначити основні характеристики КУ, якість проведення ремонтних та відновлювальних робіт, а також ефективність та економічність подальшої експлуатації КУ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.057-5-082
Шифр НБУВ: РА319543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Левківський О.П. 
Наукові основи забезпечення ефективності системних властивостей автотранспортних засобів в проектах реалізації їх життєвого циклу: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.22 / О.П. Левківський ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2007. — 36 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему забезпечення системних властивостей автотранспортних засобів (АТЗ) у процесі експлуатації за умов значної зміни структури рухомого складу та реструктуризації автотранспортного комплексу України. Досліджено теоретико-методологічні засади проектів складних організаційно-технологічних систем відновлення ресурсу АТЗ і формування принципів розвитку авторемонтного виробництва. Розглянуто методики формування конфігурації проектів організаційно-тенологічних систем забезпечення роботоздатності АТЗ, оцінки системної ефективності проектів відновлення та зміцнення швидкозношуваних деталей. На базі системного підходу розроблено загальну інформаційну модель проекту забезпечення роботоздатності АТЗ за умов експлуатації, а також створено модель щодо практичних завдань організації ремонту АТЗ у експлуатаційних автопідприємствах й оцінки ресурсної та функціональної динамік зміни системних властивостей АТЗ у процесі експлуатації. Досліджено причини втрати роботоздатності АТЗ у процесі експлуатації та питання практичної реалізації проектів виробничо-технологічних структур відновлення та підвищення ресурсу автомобільних деталей за умов комплексного автопідприємства та проведено техніко-економічну оцінку технологічних процесів відновлення цього ресурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-083-6 +
Шифр НБУВ: РА350826

Рубрики:

      
15.

Ващенко Ю. М. 
Науково-технічні основи розробки еластомерних композиційних матеріалів для ресурсозберігаючих технологій: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.17.06 / Ю. М. Ващенко ; ДВНЗ "Укр. держ. хім.-технолог. ун-т". — Д., 2011. — 40 с. — укp.

Проаналізвано науково-технічну та патентно-ліцензійну літератури з питань ресурсозбереження в гумовій промисловості та показано, що актуальними є вдосконалення технологій відновлення зношених шин і процесів використання продуктів перероблення амортизованих гумових виробів із застосуванням еластомерних композиційних матеріалів з активними добавками. Досліджено особливості структурно-хімічних перетворень еластомерної матриці у присутності аліфатичних амінів, кремнієорганічних сполук і модифікуючих систем на їх основі. Винайдено критерії підбору компонентів модифікуючих систем, які забезпечують перерозподіл компонентів у еластомерній матриці та їх вихід на міжфазні поверхні, підвищують термодинамічну сумісність компонентів і забезпечують високий рівень взаємодії на межах розділу фаз. Розроблено основи створення еластомерних матеріалів, які забезпечують високоефективний відновлювальний ремонт зношених шин, а також принципи створення модифікуюче-регенеруючих композитів для оброблення поверхні подрібненого вулканізату, які дозволяють значно підвищити ефективність використання останнього у складі еластомерних матеріалів різного призначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л728-3 + О33-083.266
Шифр НБУВ: РА382461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Мазепа В.О. 
Обгрунтування експлуатаційних вимог до підбору та експлуатації моторних олив по технічному стану в засобах транспорту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Мазепа ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Установлено, що одержані залежності адекватно відображають усі складні процеси в системі "ДВЗ - моторна олива" і дозволяють розрахунковим шляхом здійснювати підбір моторної оливи для експлуатації двигуна з урахуванням його потужності, конструктивних особливостей, питомої витрати палива, максимальних обертів і об'єму оливи в системі змащення. автомобіля, за умови, коли експлуатаційні властивості моторної оливи досягнуть межового стану, з урахуванням вмісту сірки у паливі та доливання свіжої оливи на чад.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082-325 +
Шифр НБУВ: РА349200

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Дуднікова Н.М. 
Підвищення безпеки руху транспортного потоку на ділянках автомагістралей в умовах поточних змін зчіпних властивостей дорожнього покриття: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Н.М. Дуднікова ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Розроблено моделі виникнення раптової втрати водієм керованості транспортного засобу під час руху автомагістралею на підставі теоретичних положень щодо курсової стійкості під дією бічної сили у вигляді складової сили ваги транспортного засобу, що з'являється за рахунок наявності поперечного похилу дорожнього покриття, для забезпечення відтоку поверхневої води. Розкрито процес формування ДТП через втрату водієм керованості транспортного засобу на ділянках чотирисмугової автомагістралі на основі розкриття механізму виникнення та формалізації процесу скоєння зазначених ДТП у транспортному потоці на лівій і правій смугах руху за умов поточних змін зчіпних властивостей дорожнього покриття. Обгрунтовано новий метод оцінювання безпеки дорожнього руху на ділянках автомагістралей у межах процесу скоєння ДТП через втрату водієм керованості транспортного засобу за умов змінного коефіцієнта зчеплення. Даний метод передбачає врахування розробленого критерію оцінювання безпеки руху, який визначається як співвідношення щільностей транспортних потоків відповідних смуг. На підставі цього критерію на ділянках автомагістралей запропоновано методику визначення відповідних ділянок, на яких відбувається втрата водієм керованості транспортного засобу. Розроблено рекомендації з метою підвищення безпеки руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 +
Шифр НБУВ: РА361768

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Радомська М. М. 
Підвищення екологічної безпеки паливозаправних об'єктів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 21.06.01 / М. М. Радомська ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Проаналізовано технологічну схему паливозаправних об'єктів з метою виявлення джерел екологічних небезпек. Розглянуто правове регулювання діяльності даних об'єктів і виявлено його недосконалість. Проведено комплексне оцінювання впливів АЗС на навколишнє середовище та розроблено базу даних всіх впливів та їх характеристик. Розроблено токсикологічний профіль товарних нафтопродуктів. Встановлено абіотичну концептуальну модель взаємодії АЗС з навколишнім природним середовищем. Визначено методи розрахунку забруднення повітря та грунту за рахунок випаровування та просочування в грунт розлитих нафтопродуктів. Уточнено методику розрахунку об'єму зливових вод з поверхні АЗС. Створено методику оцінювання рівня техногенного ризику й ймовірності аварій на АЗС під впливом об'єктивних і суб'єктивних факторів. Надано рекомендації для підвищення рівня екологічної безпеки АЗС, впровадження СЕМ і створення системи екологічної безпеки об'єкту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.057 н631
Шифр НБУВ: РА379549 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Гулевський В.Б. 
Підвищення ефективності абразивної обробки відновлюваних деталей автомобілів вдосконаленням очищення мастильно-охолоджувальних рідин: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.Б. Гулевський ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності абразивної обробки відновлювальних деталей автомобілів шляхом вдосконалення очистки мастильно-охолоджувальних рідин (МОР). З метою вдосконалення магнітних відстійників, які використовуються у ремонтному виробництві, розроблено метод розрахунку магнітних відстійників очистки МОР від механічних домішок, який передбачає врахування параметрів поля, часток і середовища, дозволяє визначити основні конструктивні параметри магнітного відстійника залежно від відомих технологічних параметрів. Запропоновано нові елементи в конструкції магнітних відстійників. Одержано емпіричну залежність, яка взаємозв'язує електротехнічні параметри з урахуванням параметрів часток і технологічних параметрів. Для практичного обгрунтування підвищення ефективності абразивної обробки відновлювальних деталей з використанням очищеної МОР у розробленому магнітному відстійнику проведено дослідно-промислові випробування. Розроблено енергозберігальну систему вилучення механічних домішок з МОР під час абразивнї обробки деталей засобів транспорту. Оцінено економічний ефект від підвищення ефективності абразивної обробки відновлюваних деталей шляхом вдосконалення очистки МОР. Використання результатів дослідження дозволяє прогнозувати показник частоти МОР для збільшення надійності експлуатації відновлених вузлів і конструкцій засобів транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-083.1/9 +
Шифр НБУВ: РА366538

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Субочев О.І. 
Підвищення ефективності виробництва автосервісних підприємств на основі пріоритетів транспортного процесу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / О.І. Субочев ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Вирішено науково-практичну задачу підвищення ефективності виробництва автосервісних підприємств (АСП) на основі пріоритетів транспортного процесу за сучаних економічних умов. Досліджено дію факторів, які впливають на якість процесу перевезення, ефективність техніного обслуговування та ремонот автомобілів. Проблему ефективного використання виробничо-технічої бази існуючих автотранспортних та автообслуговуючих підприємств вирішено з використанням методу цільової сегментації послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів. Визначено оптимальні напрямки підвищення ефективності виробництва АСП. Розроблено алгоритм багатопараметричної оптимізації виробництва технічного обслуговування та ремонту автомобілів за умов одержання максимального прибутку та задоволення попиту на послуги, які надає АСП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-08-6
Шифр НБУВ: РА314126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського