Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (27)Реферативна база даних (811)Книжкові видання та компакт-диски (893)Журнали та продовжувані видання (300)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іванкова-Стецюк О.Б. 
Народна культура в житті сучасного українського суспільства: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / О.Б. Іванкова-Стецюк ; НАН України. Ін-т соціол. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Досліджено соціальний статус та роль народної культури в сучасному українському суспільстві та розроблено концепції, спрямовані на підвищення її потенційних можливостей. Проаналізовано існуючі в соціології версії культури. Розглянуто соціокультурний аспект етнонаціональних процесів, визначено соціальний статус народної культури в українському сучасному суспільстві. Сформульовано пріоритетну для нього модель взаємовідносин культури і держави. Запропоновано варіанти використання соціорегулятивних властивостей народного мистецтва. Досліджено роль мистецької освіти в процесах відтворення народної культури. Окреслено концептуальне поле гіпотетичної програми підтримки соціальним інститутом держави народної культури в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*18:Ч + Ч111.153(4УКР)
Шифр НБУВ: РА310965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Іноземцева С.В. 
Організація соціально-педагогічної роботи з підлітками з особливими потребами в середніх навчальних закладах України (друга половина XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.В. Іноземцева ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 21 c. — укp.

Вперше в хронологічних межах досліджено соціально-педагогічну роботу з дітьми з особливими потребами. Визначено передумови організації соціально-педагогічної роботи з такими підлітками в середніх навчальних закладах. Обгрунтовано та охарактеризовано етапи та визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної роботи з ними. Визначено прогностичні тенденції розвитку системної організації соціально-педагогічної роботи з підлітками з особливими потребами в середніх навчальних закладах України в XXI ст. так визначено перспективи творчого використання прогресивних соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4УКР) + Ч430.3(4УКР)63/64 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА368433

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Алексєєва-Вовк М.І. 
Педагогічні умови соціалізації студентів засобами культури мовлення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.І. Алексєєва-Вовк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Вперше розроблено модель науково-методичного забезпечення соціалізації студентів засобами культури мовлення. Обгрунтовано педагогічні умови реалізації даного процесу з використанням засобів культури мовлення й експериментально перевірено їх ефективність. Встановлено критерії (ціннісно-орієнтаційний, когнітивний, дієво-творчий) та рівні соціалізованості студентів засобами культури мовлення. Розкрито зміст базових понять дослідження, таких як "соціалізація", "культура мовлення", "мовленнєва діяльність", "культура мовленнєвого спілкування". Визначено роль, функції та комунікативні якості культури мовлення у процесі соціалізації особистості. Удосконалено системний підхід щодо організації соціально-педагогічної роботи зі студентами ВНЗ. Обгрунтовано зміст, форми та методи соціалізації студентської молоді засобами культури мовлення з метою пристосування до реальних умов діяльності та досягнення позитивного вирішення особистісно й соціально значущих завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*5*333.91 + С5*148:Ч30 + Ш141.4-913.37 +
Шифр НБУВ: РА358830

Рубрики:

      
4.

Багрій В.Н. 
Формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі педагогічної практики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Н. Багрій ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано й експериментально досліджено педагогічні умови формування професійних умінь соціальних педагогів на етапі педагогічної практики (послідовне засвоєння усіх компонентів процесуальної та виховної структур діяльності майбутнього соціального педагога; поетапне впровадження моделі розв'язання соціально-педагогічних проблем; актуалізація рефлексивних уявлень студентів як суб'єктів навчально-виховного процесу та майбутньої професійної діяльності; оптимізація розвитку морально-гуманістичних засад професійного становлення соціального педагога). Проаналізовано теоретичні підходи щодо визначення ролі, місця та змісту педагогічної практики у процесі формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів, розроблено технологію їх розвитку. Визначено критерії та рівні сформованості професійних умінь соціальних педагогів. Розкритосутність досліджуваних умінь у контексті компетентнісного, ситемного підходів до професійної підготовки майбутнього соціального педагога, діяльність якого спрямована на засвоєння цілісного соціального досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч489.511.266.69 + С5*148:430 +
Шифр НБУВ: РА370092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Барна І.М. 
Етногеографічне дослідження регіону (на матеріалах Тернопільської області): Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / І.М. Барна ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 19 с. — укp.

Поглиблено теоретико-методологічні засади етногеографічного дослідження обласного регіону. Визначено сутність поняття "територіальна етнічна спільність", встановлено її ієрархічні рівні. Виявлено головні тенденції у формуванні обласної етнічної спільності впродовж другої половини XX ст. та в сучасний період, визначено вплив соціально-економічних, історико-географічних, політичних і природних чинників на її структуру. Здійснено періодизацію розвитку етногорафічних процесів на території Тернопільщини. Проаналізовано етнічний склад населення на кожному етапі. Досліджено освітній і професійний рівень етносів, їх релігійний склад та електоральні уподобання у різні періоди. Виявлено територіальні особливості етнічної структури населення Тернопільської області, визначено її відмінності у міських і сільських поселеннях регіону. Встановлено залежність між етнічним складом населення та його освітнім рівнем і професійною структурою. З'ясовано вплив сучасного етнічного складу населення на соціальні процеси, передусім релігійну та електоральну ситуації, міграційну мобільність. Розроблено оригінальні картосхеми етнічного складу населення на різні історичні дати, що ілюструють динаміку етногеографічних процесів та тенденції їх зміни у майбутньому, відображають релігійну та електоральну ситуації в Тернопільській області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*18:Д8 + У049(4УКР-4ТЕР)2 +
Шифр НБУВ: РА340088

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Бобро Н. В. 
Соціальний капітал як чинник професійної соціалізації правоохоронців: автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Н. В. Бобро ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Систематизовано основні теоретичні підходи до аналізу поняття "професійна соціалізація особистості", на основі чого визначено чинники професійної соціалізації особистості в правоохоронній сфері та розглянуто місце професійної ідентифікації в процесі професіоналізації правоохоронців. На основі аналізу феномену соціального капіталу в класичній і сучасній соціології визначено його структуру, функції та роль в професійній соціалізації працівників правоохоронних органів, що дозволило дослідити вплив соціального капіталу на процес професійної соціалізації правоохоронців і запропонувати рекомендації щодо створення системи ефективного використання можливостей соціального капіталу на різних етапах як чинника, що детермінує успішність процесу професійної соціалізації працівників правоохоронних органів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*122.6 + С5*667.211*5*333.91
Шифр НБУВ: РА384892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Бондар Т. О. 
Категорія "благо" в процесі еволюції соціальних утопій: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Т. О. Бондар ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано соціальну утопію в аксіологічній площині: визначення ролі категорії "благо" в утопічній свідомості та з'ясування специфіки її інтерпретації на різних етапах еволюції соціальних утопій - класичному, некласичному, постнекласичному. Розглянуто соціальну утопію як "концепцію блага", в якій одночасно поєднуються всеохоплююча доктрина, основним завданням якої є пошук і створення утопістом власної теорії блага, що охоплює усі відомі цінності та чесноти в межах даної системи. Запропоновано цілісну реконструкцію "блага" як соціально-філософської категорії, визначено його роль, світоглядне та методологічне значення в утопічному мисленні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*327.311 + С5*122.6
Шифр НБУВ: РА376022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Бондаренко З.П. 
Організація волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / З.П. Бондаренко ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні питання організації волонтерської роботи майбутніх соціальних педагогів за умов ВНЗ. Розкрито сутність базових понять дослідження: "волонтерська робота" в контексті соціально-педагогічної діяльності та "готовність до волонтерської роботи". Визначено професійні функції соціального педагога, які реалізуються у волонтерській роботі. Обгрунтовано зміст навчально-виховного процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій, описано форми та методи волонтерської роботи, які реалізуються за умов ВНЗ. Розроблено та впроваджено модель організації даного процесу, спрямовану на підвищення рівня підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання професійних функцій шляхом залучення їх до доброчинної діяльності, підтримки та розвитку соціальних ініціатив. Доведено позитивний вплив участі майбутніх соціальних педагогів у волонтерські діяльності на їх професійне становлення й особистісний розвиток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)3 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА358842

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Братусь І.В. 
Соціально-педагогічна робота з юними матерями у США та Великій Британії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.В. Братусь ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості соціально-педагогічної роботи з юними матерями у США та Великій Британії. Визначено причини та негативні наслідки юного материства, наведено соціально-психологічні характеристики юних матерів. На підставі аналізу досвіду соціально-педагогічної роботи з матерями-підлітками в США та Великій Британії визначено спільне та відмінне в її змісті, методах і формах. Створено структурно-функціональну модель соціально-педагогічної роботи з юними матерями, яка базується на використанні рівневого технологічного підходу та засобів структурної профілактики. Розроблено авторські технології соціально-педагогічної роботи з юними матерями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч312(4ВЕЛ) + Ч312(7СПО) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА350570

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Вєтрова 
Відтворення населення: регіональні особливості та стратегії реалізації життєвого потенціалу: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / Стелла Семенівна Вєтрова ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*145.1 + С5*326.3 + С5*5*332.1-723.4
Шифр НБУВ: РА339551

Рубрики:

      
11.

Василенко О.М. 
Соціально-педагогічні умови адаптації молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О.М. Василенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність адаптації молодших школярів (МШ) з особливими потребами (ОП) до шкільного навчання (ШН) в соціально-педагогічному контексті. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід організації навчальної діяльності дітей з ОП, проблеми їх входження в соціокультурне та загальноосвітнє середовище. Розроблено соціально-педагогічні умови адаптації МШ з ОП до навчання у загальноосвітній школі. Визначено критерії, показники та рівні їх адаптованості до ШН та методику визначення адаптаційних рівнів учнів молодшого шкільного віку до навчання в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч430.221.05 + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА372598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Васильєва М. О. 
Формування професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників у класичному університеті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. О. Васильєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2011 — укp.

Проаналізовано ефективність педагогічної технології формування професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників у класичному університеті. Висвітлено сутність понять "рефлексія", "професійна рефлексія", "класичний університет", "соціальний працівник", а також запропоновано критерії та показники рівнів сформованості професійної рефлексії майбутніх соціальних працівників. Розглянуто зміст форм, методів і засобів процесу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у класичному університеті, які сприяють формуванню професійної рефлексії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + С40(4УКР) + Ю941.1-7
Шифр НБУВ: РА377905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Вдовиченко І.Н. 
Інформаційні технології багатокритеріального експертного оцінювання альтернатив у соціальних системах: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.Н. Вдовиченко ; НАН України. Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методологічні засади створення та застосування інформаційної технології комбінованого багатокритеріального експертного оцінювання альтернатив, що використовується для формування експертної групи. Розроблено методологію експертного вибору. Запропоновано розглядати систему процесу формування експертної групи як сукупіність модулів. Побудовано математичну модель кожного модуля. Наведено схему агрегації результату. Розроблено оцінну систему, критерії оцінювання, групи критеріїв. Запропоновано комбінований метод багатокритеріального експертного оцінювання альтернатив і створено інформаційно-аналітичну систему ФОРЕГ для його реалізації. Розроблено комплексну технологію проведення соціологічної експертизи, збору даних і аналізу результату. Для реалізації технології розроблено інфораційно-аналітичний комплекс "Тестування експертів". На підставі результатів виконаного соціально-експертного дослідження проблем запровадження Болонської конвенції в Україні підтверджено правильність формування експертної групи. Проаналізовано стан питання запровадження Болонської конвенції в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*12 в623.51 + З810.413 +
Шифр НБУВ: РА357313

Рубрики:

      
14.

Волянська О.В. 
Соціальні детермінанти підліткової агресії: соціологічний аналіз: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.В. Волянська ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 18 с. — укp.

Запропоновано новий методологічний підхід до аналізу агресії, який базується на ідеях Т. Парсонса про кібернетичну ієрархію системи соціальної дії та теорії М. Вебера про види соціальної дії. Даний підхід є значною мірою міждисциплінарним. Запропоновано типологію агресивної поведінки з виділенням різновидів соціальної дії в теорії М. Вебера, яка поділяється на свідому (цілераціональну, цінніснораціональну) та несвідому (афективну, традиційну). В межах запропонованого підходу агресію розглянуто як функціонально обумовлену реакцію на конфлікт потреб особистості й можливостей їх реалізації в соціальному контексті (цілеспрямована агресія), а також як поведінку, обумовлену змістом вибору агресивної стратегії, що є наслідком соціалізації агресії (цінніснораціональна агресія). Наведено дані щодо механізмів соціалізації агресії, ролі різних агентів (сім'ї, однолітків, засобів масової інформації) у цьому процесі, одержані в результаті емпіричного аналізу. Виявлено кореляційну залежність змісту ціннісних орієнтацій підлітків й агресивної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*18:С5*4 + С5*333.71 + С5*423.121.3 +
Шифр НБУВ: РА324578

Рубрики:

      
15.

Годлевська Д.М. 
Формування професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах педагогічного університету: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Д.М. Годлевська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників за умов педагогічного університету. Уточнено зміст поняття "професійна комунікативна компетентність". Окреслено взаємозв'язок між особливостями соціальної роботи та якістю володіння комунікативними уміннями, що лежать в основі формування професійної комунікативної компетентності, встановлено її основні критерії (інтелектуальний, емоційний і діяльнісний) та визначено рівні (високий, середній, низький). Розроблено модель професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників. Показано, що підвищення ефективності формування професійної комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників за умов педагогічного університету забезпечується завдяки додержання таких соціально-педагогічних умов: впровадження розробленої моделі з урахуванням методологічних вимог до категорії "компетентність"; використання особистісного підходу як базової ціннісної орієнтації; координації методів та технологій формування професійної комунікативної компетентності, які відповідають вимогам майбутньої спеціальності. Визначено основні напрями оптимізації процесу формування професійної компетентності, якими є: організація навчально-методичної діяльності, тренінги у мікрогрупах, робота за інтересами у позанавчальній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р31(4УКР) + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА350205

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Голован В.П. 
Аксіопсихологічний потенціал гуманізації професійної підготовки соціальних педагогів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.П. Голован ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано гуманізацію професійної освіти як безальтернативної детермінанти адекватної викликам розбудови відкритого демократичного суспільства в Україні аксіопсихологічної структури особистості соціального педагога, співвідносної з освітньокваліфікаційною характеристикою фахівця. Експериментально встановлено аксіопсихологічні показники гуманізації професійної освіти соціальних педагогів ВНЗ - зниження рівня внутрішнього ціннісного конфлікту, підвищення світоглядної та культурної толерантності, дружелюбності, відмова від маніпулятивних стратегій у спілкуванні і нераціональних психологічних захистів, відсутність виражених акцентуацій рис характеру та ймовірних девіацій; інтерпретації психосемантичних механізмів актуалізації аксіопсихологічного потенціалу майбутніх соціальних педагогів (розсіювання, конденсація, локалізація).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + С5*148:430 +
Шифр НБУВ: РА346445

Рубрики:

      
17.

Гришак С.М. 
Підготовка майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійнії діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / С.М. Гришак ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності. На базі теоретичного аналізу досліджень гендерної спрямованості, а також наукових праць, присвячених проблемі підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери в контексті ідей гендерного підходу встановлено, що визначальним у понятті "гендерна рівність" є феномен гендеру. Розкрито сутність понять "гендерна рівність" та "гендер". Встановлено взаємозв'язок гендерної рівності з соціальною роботою, досліджено її співвідношення з іншими категоріями гендерного порядку. Вперше розроблено на теоретичному, змістовному та технологічному рівнях педагогічні умови підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності, основу яких складає акцент на формуванні в них егалітарних гендерних уявлень, створенні кооперативно-моделюючого середовища та впровадженні в навчальний процес інтерактивних форм і методів його засвоєння, орієнтації процесу навчання на розвиток гендерної компетентності, гендерної сенситивності, гендерної діяльності та домінуючих професійно значущих якостей спеціалістів соціальної сфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА351152

Рубрики:

      
18.

Дєдов 
Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до менеджменту в соціальній роботі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Євген Геннадійович Дєдов ; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + С5*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА365951

Рубрики:

      
19.

Демків О.Б. 
Мережева структура соціального капіталу: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / О.Б. Демків ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 16 с. — укp.

Висвітлено особливості реконцептуалізації феномену соціального капіталу (СК), визначено його відмінні рівні інтерпретації. Показано вирішальну роль мережевої структури СК для системного бачення даного феномену, висвітлено перспективи застосування мережевого аналізу в практичному дослідженні СК. З'ясовано соціальні та політичні умови, які вплинули на формування теорії СК, розглянуто можливі шляхи адаптації теорії СК до умов сучасного українського суспільства. Розкрито зміст понять організаційної поразки, демодернізації та трансформації ціннісно-нормативної системи у даному суспільстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*122 в661.5 +
Шифр НБУВ: РА343030

Рубрики:

      
20.

Докторович М.О. 
Формування соціальної компетентності старшого підлітка з неповної сім'ї: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.О. Докторович ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Висвітлено теоретичні засади та практичний стан сформованості соціальної компетентності старших підлітків з урахуванням специфічного впливу неповної сім'ї. Визначено та теоретично обгрунтовано структуру соціальної компетентності, розкрито зміст, форми та методи її формування у старших підлітків. Викладено критерії соціальної компетентності, рівні її сформованості, подано їх соціально-педагогічну характеристику. Розроблено комплексну методику формування соціальної компетентності у старших підлітків з неповних сімей, доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч491.350.0 + Ю952.2-734 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА350749

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського