Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (1442)Книжкові видання та компакт-диски (1169)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4УКР)6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 171
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Агафонова Н.В. 
Становлення національної системи освіти в Україні: 1917-1920 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.В. Агафонова ; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 1998. — 16 с. — укp.

Предметом дослідження є система освіти, її концептуальне вирішення і неоднозначний (у контексті революційних подій) процес практичного втілення. Розглянуто пропозиції щодо реформування освітньої галузі, ініційовані всіма урядовими структурами, що змагались за владу в Україні упродовж 1917-1920 рр. Було відтворено в історичній послідовності процес становлення національної системи освіти в Україні у 1917-1920 рр. Розкрито методологічні аспекти вибору і історичну обумовленість пропагованих в означений період перспектив розвитку освітньої галузі. Визначено рівень узгодженості ініційованих різними владами реформ освітньої системи з реальним економічним і політичним статусом, потенціалом України, конкурентоспроможність системи освіти на світовому рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кухта М.І. 
Виховний національний ідеал у шкільництві Закарпаття 20-30-х років XX століття (на матеріалах української педагогічної преси): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.І. Кухта ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1998. — 20 с. — укp.

На основі аналізу архівних документів та української педагогічної преси Закарпаття відображено тенденції розвитку шкільництва краю у 20-30-і роки ХХ ст. і визначено вплив педагогічної преси на формування національного ідеалу учнівської молоді. Досліджено становлення української національної школи, що відбувалося в умовах демократичного ладу Чехословаччини, розкрито тенденцію еволюції поглядів на національну школу і, зокрема, на мету національного виховання - від необхідності навчання рідною мовою народності виховання у XIX ст. до вимоги націоналізації шкільництва на початку ХХ ст. Встановлено, що в періодичній пресі досліджуваного періоду були окреслені концептуальні підходи до формування основ рідної школи, визначені зміст, засоби і методи освітньо-виховної роботи, сформульована мета виховання, розроблені його принципи. Зроблено висновки про можливості використання передового педагогічного досвіду 20-30-х років ХХ ст. в умовах становлення та розбудови Української незалежної держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кіндрат В.К. 
Проблема патріотичного виховання підлітків у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.К. Кіндрат ; Інститут педагогіки АПН України. — К., 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Бондаренко Г.Л. 
Формування творчої особистості молодшого школяра в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.Л. Бондаренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертаційна робота присвячена розкриттю специфіки сучасного психолого-педагогічного знання про творчість, творчу діяльність молодшого школяра та формування творчої особистості учня молодшого шкільного віку у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. Аналізуються погляди В.О. Сухомлинського на процес, умови та шляхи формування творчої особистості молодшого школяра. Доведено можливість творчого застосування ідей В.О. Сухомлинського щодо визначеної проблеми на сучасному етапі. Розроблено і експериментально перевірено систему педагогічних технологій, спрямованих на формування творчої особистості молодшого школяра на основі педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Новаківська Л.В. 
Просвітницька діяльність і педагогічні погляди Олени Пчілки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Новаківська ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз просвітницької діяльності і педагогічних поглядів української письменниці, вченого, педагога Олени Пчілки. Показано формування її світогляду, визначено основні напрями і розкрито зміст її просвітництва в контексті громадсько-педагогічного руху української інтелігенції за відродження національної освіти, науки, культури, самосвідомості народу; проаналізовано практичний досвід педагога у становленні основ української материнської школи, родинного виховання; розкрито сутність поглядів Олени Пчілки на проблеми рідної мови як основи національної освіти, на народного вчителя, дитяче читання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-2

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Марушкевич А.А. 
Науково-педагогічна спадщина Івана Огієнка: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / А.А. Марушкевич ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 36 с. — укp.

Аналізується науково-педагогічна спадщина Івана Огієнка, розглядається суть його педагогічних ідей. На основі монографій, підручників, посібників, довідників, а також матеріалів епістолярних джерел обгрунтовуються питання науково-педагогічної діяльності вченого, методології його наукової праці, розкриваються основні напрямки науково-педагогічної творчості Івана Огієнка. Висвітлюється аналіз Іваном Огієнком особистості вчителя рідномовної школи, значення дидактико-методичного забезпечення для підвищення рівня викладання в ній, значення змісту підручників і навчальних посібників у процесі навчання. Розглядається створена вченим концепція рідномовних обов'язків. Розкриваються засоби формування та морального самовдосконалення особистості як основи діяльності педагога за І.Огієнком. Узагальнюються зміст і форми управління освітнім закладом, критерії добору викладачів і стимулювання їхньої роботи у практичній діяльності вченого. Теоретично обгрунтовуються можливості використання науково-педагогічної спадщини професора в курсах історії вітчизняної педагогіки, історії української літературної мови, основ культури мови, історії України, релігієзнавства у вузах, в практиці родинного та соціального виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Огієнко, І.

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Бєлкіна Н.І. 
Освітня діяльність і педагогічні погляди М.І.Демкова (1859-1939): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Бєлкіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 21 с. — укp.

Дисертацію присвячено цілісному аналізу педагогічних поглядів М.І.Демкова. Обгрунтовано особливості підходу педагога до сутності процесу навчання і виховання; виявлено структурні компоненти педагогічної системи М.Демкова. Розкрито педагогічні вимоги вченого до підготовки педагогічних кадрів. В дисертації здійснено систематизацію і критичний аналіз історико-педагогічних праць М.Демкова.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Демков М.І.

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Коваленко В.О. 
Педагогічні ідеї Дж.Дьюї та їх вплив на педагогічну теорію й практику в Україні (20-ті роки XX ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Коваленко ; АПН України. Ін-т педагогіки. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено цілісному аналізу педагогічних поглядів Джона Дьюї (1859 - 1952 рр.). Узагальнено й охарактеризовано теоретико-методологічні та методичні засади прагматичної педагогіки Дж.Дьюї: концепцію демократичного виховання, дидактичні ідеї, розвиток його педагогічних ідей у школах США. Подано оцінку творчого доробку Дж.Дьюї українськими педагогами 20-х років. Визначено й проаналізовано характер, зміст та специфіку його впливу на українську педагогічну теорію та практику навчання, а також виховання української молоді в 20-ті роки. Розкрито значення новаторських педагогічних ідей у педагогічній думці України, сформульованих під впливом прагматичної педагогіки Дж.Дьюї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СОЕ)-8 Дьюї Д. + Ч33(4Укр)6
Шифр НБУВ: РА308276 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Огірок С.С. 
Потреби і стимули як системоутворюючі фактори розвитку особистості (на матеріалах педагогічної спадщини А.С.Макаренка та сучасних педагогів-новаторів): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.С. Огірок ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.

Вперше розглянуто в теоретико-методологічному плані з позицій системного міждисциплінарного підходу сутність потреб та стимулів у їх діалектичному взаємозв'язку та взаємозумовленості. Зроблено категоріальне обгрунтування поняття "потреба" як найбільш загального з усіх понять, що розкривають стан індивіда, його внутрішні спонукальні сили. Висвітлено механізм формування потреб людини, в тому числі розумових, та основні критерії їх класифікації. Запропоновано концепцію позитивного та негативного стимулювання людської діяльності як об'єктивно існуючого системного явища. Всебічно обгрунтовано (у взаємозв'язку з основною суперечністю суспільства) концепцію основної діалектичної суперечності особистості як визначальної рушійної сили її розвитку та системоутворюючого фактора системи понять наук про людину.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-2 + Ч33(4УКР)6-213
Шифр НБУВ: РА310864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Ніколенко Л.Т. 
Теоретичні засади навчання і виховання молодших школярів у педагогічній спадщині Я.Ф.Чепіги: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Т. Ніколенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Досліджено педагогічні погляди відомого українського вченого-педагога Я.Ф.Чепіги, висвітлено його внесок до розвитку національної педагогічної думки початку XX ст. З'ясовано, що теоретичні положення та методичні рекомендації науковця відіграли важливу роль у становленні національної початкової школи, окреслили перспективу її розвитку. Відзначено, що педагогічні праці вченого, підручники та методичні рекомендації є взірцем прогресивних поглядів на виховання та навчання молодших школярів, які є актуальними і зараз. Я.Чепіга був автором концепції нової української початкової школи, у якій чільне місце посідала ідея національного, трудового та морального виховання. Запропонована ним методична система увібрала надбання передової вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки, традиції національної культури. Сучасна початкова школа використовує творчі напрацювання Я.Чепіги, зокрема, принцип паралельного навчання читання і письма в букварний період, що передбачає виконання дітьми орфографічних завдань у загальній системі роботи вчителя з розвитку усної та писемної мови. Відзначено, що заслуговують впровадження до сучасної методики письма і розвитку мови вказівки Я.Чепіги стосовно того, що необхідно вчити писати твори одразу, після оволодіння дітьми грамотою. Правильному орфографічному і стилістичному письму педагог радив навчати паралельно з виконанням творчих робіт, адже орфографія - не самоціль, а засіб вираження думки у письмовій формі. Творчого використання сучасною методикою заслуговують поради Я.Чепіги стосовно диференційованого вибору тем для написання учнівських творів з урахуванням індивідуальних нахилів кожного учня. Визначено, що досить цінною є рекомендація вченого щодо використання вправ на списування як засобу підвищення грамотності учнів початкових класів. Зроблено висновок: аналіз наукових, педагогічних поглядів Я.Чепіги з огляду на особливості культурного розвитку в Україні кінця XIX - початку XX ст., дозволяє стверджувати, що вони виражали передові демократичні думки, ідеї гуманізму та демократизму, визначали шлях розвитку національної початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Чепіга Я.Ф.
Шифр НБУВ: РА315187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Бабіна О.І. 
Становлення та розвиток гімназійної освіти в Україні (в кінці XIX - на початку XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Бабіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено історико-педагогічному аналізу розвитку гімназії як середнього загальноосвітнього закладу в Україні, яка перебувала у складі Російської імперії. Проаналізовано соціальні, політичні, педагогічні умови, за яких відбувався цей процес, їх вплив на його еволюцію. Виявлено і науково обгрунтовано етапи розвитку гімназійної освіти, його тенденції та особливості. На підставі аналізу навчальних планів і програм визначено особливості змісту гімназійної освіти, молодіжного та вчительського рухів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч33(4УКР)61
Шифр НБУВ: РА308198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Приходько О.Л. 
Розвиток системи державного управління вищими навчальними закладами мистецтва і культури в Україні (1917 - 1941 рр.): Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.05 / О.Л. Приходько ; Укр. акад. держ. управління при Президентові України. — К., 2000. — 24 с. — укp.

Висвітлено питання становлення та розвитку органів державного управління вищими навчальними закладами мистецтва і культури. Дослідження проведено з використанням архівних документів. Визначено характерні особливості державного управління вузами мистецтва та культури протягом кожного періоду державної влади (1917 - 41 рр.), розглянуто систему державних органів управління вузами мистецтва та культури, динаміку їх розвитку. Проведено комплексний аналіз змісту та форм управління, виявлено основні тенденції та особливості розвитку державного управління вищими навчальними закладами культури та мистецтва в досліджуваний період. Наведено рекомендації щодо подальшої діяльності Міністерства культури і мистецтв України, поліпшення змісту й форм управління вузами мистецтва і культури в сучасній Українській державі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)134-1 + Х621.152-1 + Ч33(4Укр)6 + Ч34(4Укр)к
Шифр НБУВ: РА311747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Роман Н.М. 
Формування музичної культури молоді в творчій і педагогічній діяльності Г.Хоткевича на Слобожанщині: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Роман ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано основні етапи, розкрито шляхи та засоби формування музичної культури молоді в педагогічній спадщині та творчій діяльності Гната Хоткевича на Слобожанщині, проаналізовано зміст музичної культури молоді та його складові. У ході наукового пошуку узагальнено досвід навчально-виховної роботи педагога в освітніх закладах і творчих самодіяльних і професійних колективах, визначено провідні тенденції розвитку педагогічних і творчих ідей митця з питань формування музичної культури молоді. Розглянуто шляхи подальшого використання музично-педагогічних ідей та досвіду за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Хокевич Г.М. + Щ313(4УКР)6-81 Хоткевич Г. + Щ31р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА312241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Дем'янчук С.П. 
Трудова підготовка учнів загальноосвітніх шкіл України (1945 - 1999 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.П. Дем'янчук ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням розвитку системи трудової підготовки учнів у загальноосвітніх школах України другої половини XX ст. Проаналізовано політичні, соціально-економічні передумови освітніх реформ, переваги і недоліки трудової підготовки учнів. Проведено порівняльний аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду. Визначено особливості трудової підготовки учнів за часів переходу до ринкових відносин. Запропоновано заходи для поліпшення професійної підготовки вчителів трудового навчання, конкретні рекомендації для вдосконалення науково-методичного забезпечення навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)6 + Ч421.266
Шифр НБУВ: РА309728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Калмиков Г.В. 
Проблеми взаємин між особою і колективом у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Калмиков ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз теоретичних поглядів та практичної діяльності В.О.Сухомлинського щодо взаємин між особою і колективом. Розглянуто еволюцію поглядів педагога-гуманіста. Наведено методику формування взаємин у єдності усіх її компонентів та педагогічних категорій: закономірностей і принципів, умов та передумов, етапів і критеріїв, мети, завдань, методів, організаційних форм і засобів. Узагальнено практичний досвід роботи В.О.Сухомлинського та Павлиської школи з проблеми дослідження, а також доведено значення даної методики з метою вирішення актуальних проблем навчання та виховання сьогодення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА308644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Ткаченко 
Виховання школярів засобами слова у творчій спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.М. Ткаченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз спадщини видатного українського педагога, вченого і дитячого письменника В.О. Сухомлинського з проблеми виховання школярів засобами слова, розкрито його погляди на дану проблему. Висвітлено художньо-педагогічну спадщину В.О. Сухомлинського як дитячого письменника, проаналізовано практичний досвід педагога, визначено форми, методи, засоби виховання словом, а також наведено приклади словесної творчості учнів та узагальнено досвід застосування творчого доробку видатного педагога в сучасній освітньо-виховній практиці. Одержані у процесі дослідження результати сприятимуть збагаченню історико-педагогічної науки. Зібраний і систематизований фактичний матеріал можна використовувати у процесі викладання історії педагогіки, етнопедагогіки, дитячої літератури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА312226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Калічак Ю.Л. 
Педагогічні погляди та громадсько-просвітницька діяльність Аркадія Животка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.Л. Калічак ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 19 с. — укp.

Проаналізовано педагогічні погляди А.Животка, розкрито його роль у становленні та розвитку дошкільної та позашкільної освіти в Україні першої половини XX ст. Науково обгрунтовано сутність та зміст педагогічної та громадсько-просвітницької діяльності вченого, визначено її напрями. Основні результати, положення та висновки дослідження можуть використовуватися у викладанні педагогіки та історії педагогіки України, в розробці навчальних програм з даних наук, спецкурсів, спецсемінарів, у підготовці підручників і навчальних посібників, під час проведення навчальних занять майбутніми педагогами у вищих закладах України різних рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Животко А.
Шифр НБУВ: РА315722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Кравцов В.О. 
Принцип природовідповідності виховання у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Кравцов ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості інтерпретації та реалізації принципу природовідповідності виховання у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Висвітлено генезу ідеї природовідповідного виховання у філософській та педагогічній думці, розглянуто особливості її реалізації в освітніх теоріях до та після В.О.Сухомлинського. Здійснено аналіз філософських поглядів В.О.Сухомлинського як теоретичної основи реалізації принципу природовідповідності виховання, зроблено висновок про тотожність поглядів видатного педагога й сучасних актуальних ідей філософії ноосфери, започаткованої В.І.Вернадським. Детально проаналізовано методологічні основи й особливості реалізації принципу природовідповідності В.О.Сухомлинським у розумовому, моральному, естетичному, трудовому, фізичному, екологічному вихованні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА313825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Тарапака Н.В. 
Проблема емоційно-естетичного розвитку особистості дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у творчій спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Тарапака ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 18 с. — укp.

Розглянуто теоретичні засади емоційно-естетичного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у спадщині В.О.Сухомлинського. Розкрито думки педагога про значення емоційно-естетичного розвитку, естетичної культури у цілісному процесі формування особистості та діалектичний взаємозв'язок між емоціонально-естетичним розвитком і розумовою діяльністю. Проаналізовано практичний досвід вченого-педагога з питань розвинення в дошкільників і молодших школярів емоційно-естетичних почуттів. Доведено необхідність творчого використання спадщини В.О.Сухомлинського за умов сучасного дошкільного закладу та початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА313114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Богуславська В.Г. 
Народна освіта України в добу національно-демократичної революції 1917 - 1920 рр.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.Г. Богуславська ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 19 с. — укp.

Вперше висвітлено особливості національно-духовного визволення й відродження України. Виявлено специфічні риси шкільної справи за часів Центральної Ради, Гетьманату, Директорії УНР, частково радянської України. На підставі аналізу недоступних раніше архівних матеріалів досліджено концептуальні засади розвитку народної освіти та формування освітянської політики, питання підготовки вчительських кадрів для української школи, проаналізовано функціонування мережі навчальних закладів. Значну увагу приділено проблемі підготовки нової навчальної літератури й заходам щодо матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів. Обговорено діяльність системи органів управління зазначеного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)61 + Т3(4Укр)61-7
Шифр НБУВ: РА316772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського