Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (79)Книжкові видання та компакт-диски (95)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4УКР)63$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єрмакова Т.С. 
Проблема формування здорового способу життя старшокласників у вітчизняній педагогіці (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.С. Єрмакова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито витоки ідеї формування здорового способу життя (ЗСЖ) школярів у світовій педагогічній думці. Обгрунтовано етапи (1950 -1960-ті рр. - етап постановки питань формування ЗСК школярів як педагогічної проблеми, 1970 - 1980-ті рр. - етап інтенсивного розвитку науково-методичних засад формування ЗСЖ старшокласників, 1990-ті рр. - етап розвитку уявлень про формування ЗСЖ учнів як системи, заснованої на гуманістичних засадах) та виявлено провідні тенденції розвитку проблеми формування ЗСЖ старшокласників у вітчизняній педагогіці досліджуваного періоду. Узагальнено досвід (напрями, форми, методи, засоби) формування ЗСЖ старшокласників у другій половині XX ст. та визначено перспективи його використання в сучасній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.354.5
Шифр НБУВ: РА374901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Єрьоменко О.А. 
Теорія та практика демократизації відносин "учитель - учень" (на матеріалах середніх закладів освіти України другої половини ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Єрьоменко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Систематизовано теоретичні здобутки видатних представників вітчизняної педагогічної думки другої половини XX ст. з проблеми демократизації взаємостосунків учитель - учень та їх реалізації у тогочасній шкільній практиці. Визначено витоки становлення ідеї демократизації даних відносин у зарубіжній педагогічній думці та тенденції її розвитку. Висвітлено розвиток проблеми демократизації взаємостосунків між учителями та учнями в історії педагогічної думки України. Визначено особливості цих стосунків у зазначений період. Розглянуто досягнення та безпосередній внесок найбільш видатних особистостей. Висвітлено напрями творчого осмислення та використання у практиці сучасної школи педагогічних здобутків з дослідженої проблеми видатних вітчизняних педагогів другої половини XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч34(4УКР)01 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА361626

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Єфремов С.В. 
Професійна спрямованість науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах України у другій половині XX століття: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С.В. Єфремов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 23 с. — укp.

Визначено передумови організації професійно спрямованої науково-дослідної роботи (НДР) студентів у ВНЗ. Обгрунтовано етапи розвитку цієї роботи та визначено період (1950-ті - перша половина 1970-х рр. - етап поглиблення провідної ролі професійної спрямованості в НДР студентів, друга половина 1970-х - 1980-ті рр. - етап посилення інтеграції НДР студентів з навчальним процесом у ВНЗ, науковими установами та виробництвом, 1990-ті р. - етап зміни змісту НДР студентів відповідно до нових політичних і соціально-економічних умов розвитку незалежної України). Узагальнено практичний досвід організації професійно спрямованої НДР сдудентів у другій половині XX ст. Означено перспективи творчого використання педагогічно цінних надбань в організації професійно спрямованої НДР студентів у ВНЗ України за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА374900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Бадьора С.М. 
Проблеми попередження девіантної поведінки вихованців режимних установ для неповнолітніх в історії вітчизняної педагогіки (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Бадьора ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність поняття девіантної поведінки особи, висвітлено її генезис і з'ясовано причини виникнення. Проаналізовано чинники, що формують поведінку особистості, яка характеризується різного роду соціальними девіаціями, описано систему профілактичних заходів вітчизняної педагогічної практики. Визначено місце християнської етики та християнського віровчення у педагогічному процесі корекційно-профілактичної роботи з асоціальною молоддю. Проаналізовано систему організації навчально-виховної роботи в пенітенціарних установах, вивчено проблеми ресоціалізації підлітків з девіантною поведінкою. Визначено чинники ефективності впровадження результатів новітніх педагогічних досліджень з проблем девіантної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Х884.9(4УКР)024 +
Шифр НБУВ: РА363577

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Балахтар В.В. 
Педагогічні засади організації дозвілля дітей та підлітків у системі позашкільної освіти в Україні (1960 - 1991 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.В. Балахтар ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено позашкільну освіту як сферу організації дозвілля дітей і підлітків. Розглянуто етапи становлення та розвитку організації дозвілля зростаючого покоління у системі позашкільної освіти України (1960 - 1991 рр.). Досліджено роль і місце педагога-організатора дозвілля дітей та молоді у позашкільних закладах означеної доби. Проаналізовано напрями, зміст, принципи, функції, форми та методи організації молодіжного дозвілля. Окреслено систему позашкільних закладів України, визначено їх науково-методичне забезпечення. Висвітлено шляхи реалізації прогресивних ідей досвіду організації дозвілля дітей і підлітків у системі позашкільної освіти досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.387(4УКР)
Шифр НБУВ: РА374020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Бондаренко Т.М. 
Підготовка дітей до школи як педагогічна проблема в теорії і практиці вітчизняної педагогіки (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Бондаренко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено основні етапи становлення та розвитку теорії та практики пропедевтики початкового навчання в системі дошкільної та початкової освіти України другої половини XX ст. Охарактеризовано організаційно-методичне та програмне забезпечення підготовки дітей до навчання у школі у другій половині XX ст. та виявлено динаміку розвитку змісту й організаційних форм пропедевтики початкового навчання. На підставі узагальнення історико-педагогічного досвіду досліджуваного періоду теоретично обгрунтовано педагогічні умови підготовки до школи дітей, які не відвідують дошкільні заклади. Розкрито можливості творчого використання набутого прогресивного історико-педагогічного досвіду з метою модернізації процесу пропедевтики початкового навчання за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч33(4УКР)63/64 +
Шифр НБУВ: РА356069

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Брехунець Н.С. 
Навчальні заклади освіти України 50-80-х років ХХ ст.: історіографія: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / Н.С. Брехунець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку наукових знань про загальноосвітні школи, професійно-технічні училища, середні спеціальні та вищі навчальні заклади освіти, що функціонували в Україні у 1950 - 1980 рр. Здійснено періодизацію даного процесу, показано залежність розвитку історіографії від суспільно-політичної ситуації в країні. Виявлено пріоритетні теми кожного періоду та визначено науковий рівень їх висвітлення. Узагальнено досягнення дослідників радянського та пострадянського періодів, а також представників української діаспори та правозахисників. Висвітлено здобутки та вузькі місця в опрацюванні історіографії навчальних закладів освіти. Розроблено рекомендації щодо подальшого поглиблення започаткованих, не досліджених або спотворених тем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)63-7 г + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА342653

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Бутиріна М. В. 
Розвиток технологічної культури учнів основної школи у процесі трудового навчання (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. В. Бутиріна ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2010. — 20 с. — укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз ідей розвитку технологічної культури учнів, розкрито сутність понять "культура", "технологічна культура". Досліджено генезис означених понять. Охарактеризовано етапи розвитку технологічної культури учнів у процесі трудового навчання у другій половині XX ст. Розкрито особливості зміни змісту, форм і методів формування технологічної культури у процесі трудового навчання в історії педагогіки другої половини XX ст. Обгрунтовано перспективи розвитку технологічної культури учнів основної школи на сучасному етапі та спроектовано модель формування технологічної культури учня основної школи у процесі трудової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.266
Шифр НБУВ: РА377083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Височан Л.М. 
Дидактичні основи побудови підручників з природничо-математичних дисциплін для початкових шкіл України (1958 - 1991рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Височан ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні основи побудови підручників з природничо-математичних дисциплін для початкових шкіл України (1958 - 1991 рр.). Проаналізовано основні аспекти теорії підручника, різноманітні підходи до розробки дидактичних засад його створення. Обгрунтовано доцільність використання структурно-функціонального підходу як основи аналізу дидактичних засад навчальних книг природничо-математичного циклу для початкових шкіл України досліджуваного періоду. Охарактеризовано дидактичні засади побудови підручників з природознавства та математики. Визначено основні функції підручників (інформаційну, розвивальну, мотиваційну та виховну), досліжено їх взаємозв'язок та особливості реалізації у структурі навчальних книг. На підставі структурно-функціонального аналізу підручників з предметів природничо-математичного циклу досліджуваного періоду обгрунтовано можливості використання історичного досвіду в сучасній навчальній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.221.215.1 + Б.р(4УКР)2-38,022 +
Шифр НБУВ: РА360242

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Вожегова Т.В. 
Проблема індивідуалізації і диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці 50 - 90-х рр. ХХ ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Вожегова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено цілісне історико-педагогічне дослідження проблеми індивідуалізації та диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці другої половини XX ст., визначено специфіку, стан і загальні тенденції її розробки. Розкрито суть понять індивідуалізації та диференціації навчання у процесі їх становлення у дидактиці зазначеного періоду. Обгрунтовано та поетапно розкрито процеси становлення принципів індивідуалізації та диференціації у вітчизняній теорії та практиці початкового навчання (у 1950 - 1970-ті рр.) та розробки проблем на концептуальних засадах (у 1980 - 1990-ті рр.). Узагальнено та систематизовано конкретні підходи вчених до вирішення цієї проблеми у теорії та практиці навчання молодших школярів 1959 - 1990-х рр. Розглянуто її специфіку та розвиток в історії вітчизняної педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.204 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА355177

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Вознюк О.В. 
Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Вознюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади синергетичної парадигми пізнання світу та її теоретико-методологічні проекції у сфері педагогіки. Наведено результати проведеного компаративного аналізу традиційної класичної та синергетичної парадигм освіти та педагогічної думки другої половини XX ст., які дозволяють стверджувати, що у зазначений період розпочалося впровадження методології синергетики у сферу педагогіки, що позначилося на розробці синергетики підходу до аналізу освітніх реалій, становленні педагогічної синергетики. Обгрунтовано критеріальні ознаки виявлення синергетичних ресурсів педагогічних систем, зміст яких розкриває принципи синергізації, які є теоретико-методологічним ресурсом їх оптимізації та вдосконалення. Розроблено синергетичну модель актуалізації глобальних і локальних тенденцій розвитку освіти та педагогічних теорій. Виявлено синергетичні аспекти у вітчизняній педагогічній думці другої половини XX ст., що зумовили становлення новітніх освітніх концепцій синергетичного спрямування у сфері педагогіки. Доведено, що синергетичний підхід імпліцитно притаманний будь-якій педагогічній теорії та практиці. На підставі аналізу синергетичних рис у вітчизняній педагогічній думці дослідженого періоду, а також вивчення динаміки її розвитку з використанням синергетичного підходу виокремлено провідні тенденції розвитку сучасної освіти. За результатами проведеного дослідження встановлено високий системно-організуючий, узагальнювально-класифікаційний, інноваційний ресурс синергетичного підходу до аналізу освітніх реалій та розвитку вітчизняної педагогічної думки другої половини XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч30 в6 +
Шифр НБУВ: РА362347

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Галів М.Д. 
Проблема формування характеру особистості в історії розвитку української педагогічної думки (60-ті роки XIX - 60-ті роки ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Д. Галів ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено характерологічну проблематику у працях українських педагогів 1860 - 1960 рр. Проаналізовано суспільно-історичні передумови виникнення та дослідження проблеми формування характеру у вітчизняній педагогіці. Розглянуто ідеал характеру - характерність, створений українськими ученими-педагогами, сутність якого полягає у розвитку морально-вольових якостей, які визначають спрямованість діяльності особистості та її здатність долати труднощі. Розроблено схему структури характеру, розглянуто її емоційну, інтелектуальну, вольову, ціннісно-орієнтаційну сфери, сконцентровані навколо головної життєвої мети. Визначено основні чинники формування характеру (біологічний, навколишнього середовища та свободи волі), проаналізовано їх вплив на його становлення. Доведено пріоритетне значення факторів навколишнього середовища та особистостої волі людини у формуванні її характеру, які в педагогічних дослідженнях вітчизняних педагогів трактувалися як виховання та самовиховання. Виділено найбільш сприятливі для виховання храктеру особистості засади організації її діяльності: цілеспрямованість, самостійність, активність, відповідність задаткам, здібностям та можливостям, прагнення до змагання, з'язок з діяльністю колективу. Обгрунтовано доцільність використання розроблених українськими педагогами-характерологами ідей у сучасній педагогіці з метою виховання особистості з активною життєвою позицією, здатної успішно діяти за умов громадянського суспільства та ринкової економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51 + Ч33(4УКР)63 + Ю937.26 +
Шифр НБУВ: РА352675

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Грицкова Ю.В. 
Проблема формування педагогічної культури батьків у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.В. Грицкова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування педагогічної культури батьків у вітчизняній педагогічній думці у другій половині XX ст. Проаналізовано передумови створення й особливості функціонування системи педагогічного всеобучу у даний період, розглянуто основні етапи розвитку педагогічної теорії та практики (кінець 1950 - 1960-ті рр. - етап інтенсивної розробки теоретичних питань формування педагогічної культури батьків, 1970 - 1980-ті рр. - теоретичне узагальнення та накопичення практичного досвіду, 1990-ті рр. - його осмислення та переоцінка). Розкрито зміст знань, умінь і навичок, необхідних батькам для реалізації завдань морального, естетичного, розумового, трудового, фізичного виховання дітей у сім'ї. Визначено тенденції формування педагогічної культури батьків у другій половині XX ст. (поступове розширення змісту педагогічної просвіти, удосконалення форм і методів роботи з батьками, широке залучення громадськості до поширення педагогічних знань, урахування прогресивних надбань попередніх років і використання передового досвіду). Розкрито особливості діяльності школи, народних університетів педагогічних знань для батьків, спрямованої на формування педагогічної культури батьків, визначено напрями творчого використання позитивного історичного досвіду за сучасних умов (педагогічна просвіта батьків, їх залучення до виховної роботи з дітьми). Визначено основні напрями формування педагогічної культури батьків у другій половині XX ст. (розробка навчальних посібників, науково-популярної літератури для батьків, підготовка словниково-довідкової літератури, використання засобів масової інформації). До наукового обігу введено нові матеріали (23 одиниці) з психолого-педагогічних проблем сімейного виховання, надруковані на сторінках педагогічної преси досліджуваного періоду. Проаналізовано досвід роботи Педагогічного товариства, шкіл і народних університетів педагогічних знань, метою діяльності яких є формування педагогічної культури батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0 + Ч33(4УКР)63/64 + Ч491.395 +
Шифр НБУВ: РА367993

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Гудовсек О. А. 
Становлення і розвиток естетичного виховання учнів у позашкільних закладах України (1954 - 1991 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. А. Гудовсек ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність та зміст естетичного виховання (ЕВ) в сучасних позашкільних закладах (ПШЗ) у філософському, соціально-педагогічному, історико-педагогічному та психологічному контекстах. Досліджено генезу становлення ЕВ в ПШЗ України, обгрунтовано періодизацію розвитку ЕВ в ПШЗ у 1954 - 1991 рр. Проаналізовано становлення номенклатури ПШЗ УРСР даного періоду, визначено їх структуру, роль та місце закладів художньо-естетичного спрямування. Виділено основні концепції, теоретичні підходи до ЕВ учнів у ПШЗ. Розкрито специфіку змісту, форм, методів ЕВ учнів у ПШЗ досліджуваного періоду. Охарактеризовано роль ЕВ у становленні особистості в ПШЗ радянського періоду в контексті сучасної концепції позашкільної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.385.35
Шифр НБУВ: РА377801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Добош О.М. 
Педагогічна просвіта батьків у полікультурному середовищі Закарпаття (остання чверть ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Добош ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано дидактико-методологічні основи просвіти батьків у полікультурному середовищі Закарпаття, з'ясовано шляхи її реалізації. На підставі вивчення джерел проаналізовано теорію та практику підготовки батьків до виховання дітей в українській народній і російській педагогіках. Охарактеризовано вплив здобутків західноєвропейських педагогічних теорій на батьківську просвіту в регіоні та в Україні. Виявлено соціокультурні чинники визначення мети, змісту, форм і методів батьківської просвіти. Обгрунтовано педагогічний контекст батьківської просвіти у поліетнічному Закарпатті за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч491,01 +
Шифр НБУВ: РА361848

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Заблоцька Л. М. 
Дидактичні основи мовної підготовки учнів у початкових школах Великої Британії в другій половині XX - початку XXI ст.: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заблоцька ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні основи мовної підготовки учнів у процесі розвитку початкової освіти у Великій Британії. Обгрунтовано основні етапи її формування в другій половині XX - початку XXI ст. Проаналізовано нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення мовної підготовки учнів у британських початкових школах і виокремлено низку концептуальних положень щодо покращання грамотності з рідної мови у початкових класах. Розглянуто форми організації навчального процесу, шляхи та методи, які сприяють формуванню мовної компетенції молодших школярів. На підставі здійсненого аналізу визначено шляхи творчого використання британського досвіду за умов реформування освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч21.221 + Ш143.21-911
Шифр НБУВ: РА370841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Коробська Г. В. 
Дидактична гра як засіб формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. В. Коробська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано витоки застосування навчальної гри як засобу формування вмінь особистості. Визначено внесок науковців другої половини XX ст. в розробку теоретичних засад даної проблеми. Обгрунтовано етапи розвитку ідеї використання дидактичної гри як засобу формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи в даний період (кінець 1950 - 1960 рр.; 1970 - 1980 рр.; 1990 рр.). Узагальнено досвід використання дидактичних ігор для формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи в урочний і позаурочний час, накреслено напрями його творчого застосування за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА376523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Красножон Н.Г. 
Загальноосвітня школа України в контексті суспільно-політичного життя (1943-1953 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.Г. Красножон ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 17 с. — укp.

Висвітлено становище, наслідки руйнувань та особливості відновлення матеріально-виробничої бази школи за умов повоєнної розрухи та залишкового принципу фінансування освіти. Досліджено вплив етнонаціональної та соціальної політики партійно-державного керівництва на діяльність загальноосвітньої школи. Розкрито вплив голоду 1946 - 1947 рр. на функціонування школи та визначено соціальне становище вчителів та учнів у повоєнні роки. Розглянуто наслідки національної політики партійно-радянського режиму, що зумовили зменшення сфери вживання української мови, русифікацію, денаціоналізацію та уніфікацію шкільної освіти. Визначено напрями адміністративно-партійного контролю за діяльністю працівників народної освіти. Висвітлено прояви репресивно-карального механізму влади щодо вчителів та учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Т3(4УКР)63-7 +
Шифр НБУВ: РА321834

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Криштак І.В. 
Організація правового виховання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів України (друга половина ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Криштак ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито суть правового виховання старшокласників на сучасному етапі. Досліджено аспект формування питань даного виховання у світовій і вітчизняній педагогічній думці. Визначено, обгрунтовано та розглянуто етапи становлення та розвитку правового виховання в Україні у досліджений період, а саме: 1950 - 1985 рр. - становлення правового виховання як педагогічної проблеми; 1986 - 1991 рр. - інтенсивного розвитку його теоретичних засад; 1990-ті рр. - розвитку правового виховання як системи. Досліджено напрями його реалізації. Узагальнено форми організації та методи здійснення правового виховання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів України у другій половині XX ст. Розглянуто шляхи творчого використання досвіду здійснення правового виховання учнів старших класів загальноосвітніми навчальними закладами України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА355129

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Міщенко О. А. 
Розвиток мультимедійних засобів навчання в загальноосвітній школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. А. Міщенко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено цілісне дослідження розвитку мультимедійних засобів навчання (МЗН) у ЗОШ України другої половини XX ст. Розкрито витоки ідей МЗН у світовій педагогічній думці та передумови використання МЗН у шкільній практиці. Визначено й обгрунтовано етапи розвитку мультимедійних засобів навчання в ЗОШ у другій половині XX ст. Узагальнено досвід застосування МЗН у шкільній практиці в даний період, висвітлено можливості його творчого використання в сучасній школі та визначено перспективи розвитку даної проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА376437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського