Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (79)Книжкові видання та компакт-диски (95)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4УКР)63$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Коробська Г. В. 
Дидактична гра як засіб формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. В. Коробська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано витоки застосування навчальної гри як засобу формування вмінь особистості. Визначено внесок науковців другої половини XX ст. в розробку теоретичних засад даної проблеми. Обгрунтовано етапи розвитку ідеї використання дидактичної гри як засобу формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи в даний період (кінець 1950 - 1960 рр.; 1970 - 1980 рр.; 1990 рр.). Узагальнено досвід використання дидактичних ігор для формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи в урочний і позаурочний час, накреслено напрями його творчого застосування за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА376523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Заблоцька Л. М. 
Дидактичні основи мовної підготовки учнів у початкових школах Великої Британії в другій половині XX - початку XXI ст.: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заблоцька ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні основи мовної підготовки учнів у процесі розвитку початкової освіти у Великій Британії. Обгрунтовано основні етапи її формування в другій половині XX - початку XXI ст. Проаналізовано нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення мовної підготовки учнів у британських початкових школах і виокремлено низку концептуальних положень щодо покращання грамотності з рідної мови у початкових класах. Розглянуто форми організації навчального процесу, шляхи та методи, які сприяють формуванню мовної компетенції молодших школярів. На підставі здійсненого аналізу визначено шляхи творчого використання британського досвіду за умов реформування освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч21.221 + Ш143.21-911
Шифр НБУВ: РА370841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Височан Л.М. 
Дидактичні основи побудови підручників з природничо-математичних дисциплін для початкових шкіл України (1958 - 1991рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Височан ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні основи побудови підручників з природничо-математичних дисциплін для початкових шкіл України (1958 - 1991 рр.). Проаналізовано основні аспекти теорії підручника, різноманітні підходи до розробки дидактичних засад його створення. Обгрунтовано доцільність використання структурно-функціонального підходу як основи аналізу дидактичних засад навчальних книг природничо-математичного циклу для початкових шкіл України досліджуваного періоду. Охарактеризовано дидактичні засади побудови підручників з природознавства та математики. Визначено основні функції підручників (інформаційну, розвивальну, мотиваційну та виховну), досліжено їх взаємозв'язок та особливості реалізації у структурі навчальних книг. На підставі структурно-функціонального аналізу підручників з предметів природничо-математичного циклу досліджуваного періоду обгрунтовано можливості використання історичного досвіду в сучасній навчальній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.221.215.1 + Б.р(4УКР)2-38,022 +
Шифр НБУВ: РА360242

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Паласевич І. Л. 
Естетичне виховання підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Л. Паласевич ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено цілісне дослідження розвитку проблеми естетичного виховання у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина XX ст.), розкрито витоки проблеми естетичного виховання підлітків у вітчизняній педагогічній думці та передумови її реалізації у шкільній практиці, визначено й обгрунтовано етапи розвитку проблеми естетичного виховання підлітків у загальноосвітній школі України в даних межах (19949 - 1958; 1958 - 1979; 1979 - 1991; 1991 -2000). Узагальнено досвід (зміст, форми, методи, засоби) естетичного виховання підлітків у позакласній виховній роботі даного періоду та проведено їх актуалізацію у контексті реформування загальноосвітньої середньої школи за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.3 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА382044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Красножон Н.Г. 
Загальноосвітня школа України в контексті суспільно-політичного життя (1943-1953 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.Г. Красножон ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 17 с. — укp.

Висвітлено становище, наслідки руйнувань та особливості відновлення матеріально-виробничої бази школи за умов повоєнної розрухи та залишкового принципу фінансування освіти. Досліджено вплив етнонаціональної та соціальної політики партійно-державного керівництва на діяльність загальноосвітньої школи. Розкрито вплив голоду 1946 - 1947 рр. на функціонування школи та визначено соціальне становище вчителів та учнів у повоєнні роки. Розглянуто наслідки національної політики партійно-радянського режиму, що зумовили зменшення сфери вживання української мови, русифікацію, денаціоналізацію та уніфікацію шкільної освіти. Визначено напрями адміністративно-партійного контролю за діяльністю працівників народної освіти. Висвітлено прояви репресивно-карального механізму влади щодо вчителів та учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Т3(4УКР)63-7 +
Шифр НБУВ: РА321834

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Ошурко С.І. 
Зміст і методика навчання декоративно-прикладного мистецтва учнів основної школи у Західній Україні (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С.І. Ошурко ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто динаміку формування змісту й особливостей методики проведення занять з декоративно-прикладного мистецтва на уроках трудового навчання учнів основної школи. Виявлено окремі особливості організації навчання учнів основної школи декоративно-прикладного мистецтва у Західній Україні в період другої половини ХХ ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ12 р(4УКР3)2-3 + Щ123(4УКР3)63 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА371858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Сорока Т.П. 
Зміст і методика трудового навчання учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи в Україні (друга половина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.П. Сорока ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості формування змісту та методики трудового навчання учнів 5 - 7 класів з технічних видів праці у другій половині XX ст., показано вплив суспільно-політичного середовища та науково-технічного прогресу на освітні процеси. Визначено й охарактеризовано основні етапи становлення трудового навчання у даний період: 1954 - 1970 рр. - відновлення та формування навчального предмета "Трудове навчання в загальноосвітній школі"; 1971 - 1990 рр. - узагальнення досвіду та побудова цілісної системи трудового навчання; 1991 - 2000 рр. - трудове навчання в незалежній Українській державі за складних умов становлення ринкових відносин. Розглянуто методичні засоби й організаційні підходи, які використовувались на уроках трудового навчання у досліджуваний історичний період, показано можливості їх впровадження у навчальний процес сучасної школи з метою формування в учнів конструкторських здібностей, технічного мислення, політехнічного світогляду та самостійності у виконанні навчальних завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.266 +
Шифр НБУВ: РА352719

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Брехунець Н.С. 
Навчальні заклади освіти України 50-80-х років ХХ ст.: історіографія: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / Н.С. Брехунець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено історію виникнення та розвитку наукових знань про загальноосвітні школи, професійно-технічні училища, середні спеціальні та вищі навчальні заклади освіти, що функціонували в Україні у 1950 - 1980 рр. Здійснено періодизацію даного процесу, показано залежність розвитку історіографії від суспільно-політичної ситуації в країні. Виявлено пріоритетні теми кожного періоду та визначено науковий рівень їх висвітлення. Узагальнено досягнення дослідників радянського та пострадянського періодів, а також представників української діаспори та правозахисників. Висвітлено здобутки та вузькі місця в опрацюванні історіографії навчальних закладів освіти. Розроблено рекомендації щодо подальшого поглиблення започаткованих, не досліджених або спотворених тем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)63-7 г + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА342653

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Криштак І.В. 
Організація правового виховання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів України (друга половина ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Криштак ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито суть правового виховання старшокласників на сучасному етапі. Досліджено аспект формування питань даного виховання у світовій і вітчизняній педагогічній думці. Визначено, обгрунтовано та розглянуто етапи становлення та розвитку правового виховання в Україні у досліджений період, а саме: 1950 - 1985 рр. - становлення правового виховання як педагогічної проблеми; 1986 - 1991 рр. - інтенсивного розвитку його теоретичних засад; 1990-ті рр. - розвитку правового виховання як системи. Досліджено напрями його реалізації. Узагальнено форми організації та методи здійснення правового виховання учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів України у другій половині XX ст. Розглянуто шляхи творчого використання досвіду здійснення правового виховання учнів старших класів загальноосвітніми навчальними закладами України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА355129

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Смолянюк Н.М. 
Організація природничої освіти молодших школярів у загальноосвітніх навчальних закладах України (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н.М. Смолянюк ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано погляди та внесок учених даного періоду в організацію початкової природничої освіти. Обгрунтовано етапи організації природничої освіти молодших учнів в Україні досліджуваного періоду (1950 - 1967 рр. - етап перебудови природничої освіти, 1968 - 1980-ті рр. - етап інтенсивного розвитку науково-методичних засад початкової природничої освіти, 1990-ті рр. - етап її модернізації, визначення цілей і змісту з позиції гуманізації й етнизації). Досліджено досвід (напрями, організаційні форми та методи) здійснення природничої освіти учнів молодших класів ЗНЗ України у другій половині XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)63/64 + Б. р(4Укр)2 г(4Укр)7,022
Шифр НБУВ: РА375197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Добош О.М. 
Педагогічна просвіта батьків у полікультурному середовищі Закарпаття (остання чверть ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Добош ; Ін-т пед. освіти і освіти дорос. АПН України. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Обгрунтовано дидактико-методологічні основи просвіти батьків у полікультурному середовищі Закарпаття, з'ясовано шляхи її реалізації. На підставі вивчення джерел проаналізовано теорію та практику підготовки батьків до виховання дітей в українській народній і російській педагогіках. Охарактеризовано вплив здобутків західноєвропейських педагогічних теорій на батьківську просвіту в регіоні та в Україні. Виявлено соціокультурні чинники визначення мети, змісту, форм і методів батьківської просвіти. Обгрунтовано педагогічний контекст батьківської просвіти у поліетнічному Закарпатті за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч491,01 +
Шифр НБУВ: РА361848

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Балахтар В.В. 
Педагогічні засади організації дозвілля дітей та підлітків у системі позашкільної освіти в Україні (1960 - 1991 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В.В. Балахтар ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено позашкільну освіту як сферу організації дозвілля дітей і підлітків. Розглянуто етапи становлення та розвитку організації дозвілля зростаючого покоління у системі позашкільної освіти України (1960 - 1991 рр.). Досліджено роль і місце педагога-організатора дозвілля дітей та молоді у позашкільних закладах означеної доби. Проаналізовано напрями, зміст, принципи, функції, форми та методи організації молодіжного дозвілля. Окреслено систему позашкільних закладів України, визначено їх науково-методичне забезпечення. Висвітлено шляхи реалізації прогресивних ідей досвіду організації дозвілля дітей і підлітків у системі позашкільної освіти досліджуваного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.387(4УКР)
Шифр НБУВ: РА374020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Бондаренко Т.М. 
Підготовка дітей до школи як педагогічна проблема в теорії і практиці вітчизняної педагогіки (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Бондаренко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено основні етапи становлення та розвитку теорії та практики пропедевтики початкового навчання в системі дошкільної та початкової освіти України другої половини XX ст. Охарактеризовано організаційно-методичне та програмне забезпечення підготовки дітей до навчання у школі у другій половині XX ст. та виявлено динаміку розвитку змісту й організаційних форм пропедевтики початкового навчання. На підставі узагальнення історико-педагогічного досвіду досліджуваного періоду теоретично обгрунтовано педагогічні умови підготовки до школи дітей, які не відвідують дошкільні заклади. Розкрито можливості творчого використання набутого прогресивного історико-педагогічного досвіду з метою модернізації процесу пропедевтики початкового навчання за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч33(4УКР)63/64 +
Шифр НБУВ: РА356069

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Вожегова Т.В. 
Проблема індивідуалізації і диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці 50 - 90-х рр. ХХ ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Вожегова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено цілісне історико-педагогічне дослідження проблеми індивідуалізації та диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці другої половини XX ст., визначено специфіку, стан і загальні тенденції її розробки. Розкрито суть понять індивідуалізації та диференціації навчання у процесі їх становлення у дидактиці зазначеного періоду. Обгрунтовано та поетапно розкрито процеси становлення принципів індивідуалізації та диференціації у вітчизняній теорії та практиці початкового навчання (у 1950 - 1970-ті рр.) та розробки проблем на концептуальних засадах (у 1980 - 1990-ті рр.). Узагальнено та систематизовано конкретні підходи вчених до вирішення цієї проблеми у теорії та практиці навчання молодших школярів 1959 - 1990-х рр. Розглянуто її специфіку та розвиток в історії вітчизняної педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.204 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА355177

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Предик А.А. 
Проблема оцінювання навчальної діяльності учнів початкової школи в Україні (50-ті - 90-ті роки ХХ століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.А. Предик ; Київ. міс. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано теоретичні положення і практичного досвіду оцінювання навчальної діяльності учнів початкових класів, що є ефективним чинником формування пізнавальної активності і творчого розвитку молодших школярів в умовах системного використання бальної і змістової оцінки, вербальних і невербальних засобів оцінювання. Визначено і розкрито характерні особливості структури, змісту, форм, методів і засобів педагогічного оцінювання навчальної діяльності молодших школярів. Розкрито сутність нетрадиційних підходів до оцінювання в початковій школі як передумови формування сучасної системи оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. З'ясовано можливості використання досвіду змістового і бального оцінування навчальної праці учнів початкових класів дослідженого періоду в сучасній освітянській практиці з метою творчого розвитку молодших школярів за умов особистісно орієнтованого навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.221 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА364654

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Єрмакова Т.С. 
Проблема формування здорового способу життя старшокласників у вітчизняній педагогіці (друга половина XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.С. Єрмакова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито витоки ідеї формування здорового способу життя (ЗСЖ) школярів у світовій педагогічній думці. Обгрунтовано етапи (1950 -1960-ті рр. - етап постановки питань формування ЗСК школярів як педагогічної проблеми, 1970 - 1980-ті рр. - етап інтенсивного розвитку науково-методичних засад формування ЗСЖ старшокласників, 1990-ті рр. - етап розвитку уявлень про формування ЗСЖ учнів як системи, заснованої на гуманістичних засадах) та виявлено провідні тенденції розвитку проблеми формування ЗСЖ старшокласників у вітчизняній педагогіці досліджуваного періоду. Узагальнено досвід (напрями, форми, методи, засоби) формування ЗСЖ старшокласників у другій половині XX ст. та визначено перспективи його використання в сучасній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.354.5
Шифр НБУВ: РА374901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Грицкова Ю.В. 
Проблема формування педагогічної культури батьків у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.В. Грицкова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування педагогічної культури батьків у вітчизняній педагогічній думці у другій половині XX ст. Проаналізовано передумови створення й особливості функціонування системи педагогічного всеобучу у даний період, розглянуто основні етапи розвитку педагогічної теорії та практики (кінець 1950 - 1960-ті рр. - етап інтенсивної розробки теоретичних питань формування педагогічної культури батьків, 1970 - 1980-ті рр. - теоретичне узагальнення та накопичення практичного досвіду, 1990-ті рр. - його осмислення та переоцінка). Розкрито зміст знань, умінь і навичок, необхідних батькам для реалізації завдань морального, естетичного, розумового, трудового, фізичного виховання дітей у сім'ї. Визначено тенденції формування педагогічної культури батьків у другій половині XX ст. (поступове розширення змісту педагогічної просвіти, удосконалення форм і методів роботи з батьками, широке залучення громадськості до поширення педагогічних знань, урахування прогресивних надбань попередніх років і використання передового досвіду). Розкрито особливості діяльності школи, народних університетів педагогічних знань для батьків, спрямованої на формування педагогічної культури батьків, визначено напрями творчого використання позитивного історичного досвіду за сучасних умов (педагогічна просвіта батьків, їх залучення до виховної роботи з дітьми). Визначено основні напрями формування педагогічної культури батьків у другій половині XX ст. (розробка навчальних посібників, науково-популярної літератури для батьків, підготовка словниково-довідкової літератури, використання засобів масової інформації). До наукового обігу введено нові матеріали (23 одиниці) з психолого-педагогічних проблем сімейного виховання, надруковані на сторінках педагогічної преси досліджуваного періоду. Проаналізовано досвід роботи Педагогічного товариства, шкіл і народних університетів педагогічних знань, метою діяльності яких є формування педагогічної культури батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0 + Ч33(4УКР)63/64 + Ч491.395 +
Шифр НБУВ: РА367993

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Галів М.Д. 
Проблема формування характеру особистості в історії розвитку української педагогічної думки (60-ті роки XIX - 60-ті роки ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Д. Галів ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено характерологічну проблематику у працях українських педагогів 1860 - 1960 рр. Проаналізовано суспільно-історичні передумови виникнення та дослідження проблеми формування характеру у вітчизняній педагогіці. Розглянуто ідеал характеру - характерність, створений українськими ученими-педагогами, сутність якого полягає у розвитку морально-вольових якостей, які визначають спрямованість діяльності особистості та її здатність долати труднощі. Розроблено схему структури характеру, розглянуто її емоційну, інтелектуальну, вольову, ціннісно-орієнтаційну сфери, сконцентровані навколо головної життєвої мети. Визначено основні чинники формування характеру (біологічний, навколишнього середовища та свободи волі), проаналізовано їх вплив на його становлення. Доведено пріоритетне значення факторів навколишнього середовища та особистостої волі людини у формуванні її характеру, які в педагогічних дослідженнях вітчизняних педагогів трактувалися як виховання та самовиховання. Виділено найбільш сприятливі для виховання храктеру особистості засади організації її діяльності: цілеспрямованість, самостійність, активність, відповідність задаткам, здібностям та можливостям, прагнення до змагання, з'язок з діяльністю колективу. Обгрунтовано доцільність використання розроблених українськими педагогами-характерологами ідей у сучасній педагогіці з метою виховання особистості з активною життєвою позицією, здатної успішно діяти за умов громадянського суспільства та ринкової економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51 + Ч33(4УКР)63 + Ю937.26 +
Шифр НБУВ: РА352675

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Бадьора С.М. 
Проблеми попередження девіантної поведінки вихованців режимних установ для неповнолітніх в історії вітчизняної педагогіки (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Бадьора ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність поняття девіантної поведінки особи, висвітлено її генезис і з'ясовано причини виникнення. Проаналізовано чинники, що формують поведінку особистості, яка характеризується різного роду соціальними девіаціями, описано систему профілактичних заходів вітчизняної педагогічної практики. Визначено місце християнської етики та християнського віровчення у педагогічному процесі корекційно-профілактичної роботи з асоціальною молоддю. Проаналізовано систему організації навчально-виховної роботи в пенітенціарних установах, вивчено проблеми ресоціалізації підлітків з девіантною поведінкою. Визначено чинники ефективності впровадження результатів новітніх педагогічних досліджень з проблем девіантної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Х884.9(4УКР)024 +
Шифр НБУВ: РА363577

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Щука Г.П. 
Проблеми розвитку сільської школи в українській педагогічній пресі в 50 - 80-ті роки ХХ століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.П. Щука ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Визначено основні тенденції та особливості публікацій у 1950 - 1980-ті рр. На базі сучасної методології проаналізовано розвиток сільських шкіл у системі освіти України у даний період у контексті історичних і освітніх реформ. Розглянуто стан наукової розробки проблеми в історико-педагогічній літературі. Наведено характеристику української педагогічної преси цього періоду. Розкрито основні проблеми діяльності сільських шкіл, які висвітлювала педагогічна преса України, а саме: зміст освіти, трудове виховання та профорієнтація учнів, матеріально-технічне та кадрове забезпечення, організація управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч424(4УКР)714.8 + Ч612.3(4УКР)6-5 + Ч612.113/115 +
Шифр НБУВ: РА354560

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського