Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4УКР)46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Виноградова-Бондаренко В.Є. 
Виховання безпритульних дітей в Україні 20-х років ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Є. Виноградова-Бондаренко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз причин безпритульності та бездоглядності, їх вплив на фізичний і психічний стан дітей, а також досліджено їх соціальне становище. Розкрито динаміку організації боротьби з безпритульністю, зміст, форми, методи навчально-виховної роботи у закладах охорони дитинства. Зроблено порівняльний аналіз причин та характеру дитячої безпритульності у 20-х і 90-х рр. ХХ ст. Наведено рекомендації щодо поліпшення роботи з безпритульними у дитбудинках, а також профілактичні дії у боротьбі з безпритульністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)463 + Ч33(4УКР)6
Шифр НБУВ: РА314267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ільченко О.Ю. 
Виховання дітей-безпритульників на Полтавщині в 20-30-і рр. ХХ ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Ю. Ільченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Проведено теоретичний аналіз і систематизовано провідні ідеї виховання дітей-безпритульників. Вивчено та узагальнено досвід виховної роботи колонії ім. В.Короленка та колонії ім.М.Горького, а також державних структур - Ради захисту дітей, комісій допомоги дітям та таких громадських організацій як "Ліга порятунку дітей", "Друзі дітей". Проаналізовано особливості виховання безпритульних дітей у даний період. Охарактеризовано основні етапи виховного процесу: I етап (друга половина 1918 р. - літо 1921 р.) - первинної допомоги "дітям війни" та всім нужденним дітям та підліткам, II етап (літо 1921 р. - кінець 1923 р.) - становлення профілактичної та виховної роботи серед "дітей голоду", III етап (початок 1924 р. - перша половина 1929 р.) - перевиховання "дітей непу", виховання "пролетарської дитини", IV етап (друга половина 1929 р. - 1939 р.) - загальної освіти та професійної орієнтації "дітей голодомору" та "дітей репресій". Визначено напрями виховання соціально не захищених дітей та підлітків (пріоритетні - трудове, суспільно-політичне, атеїстичне, патріотичне, а також розумове, моральне, естетичне, фізичне виховання). Встановлено провідні тенденції виховання дітей-безпритульників, зокрема, спрямованість на виховання людини нового соціалістичного типу, ідеологізації та політизації змісту освітньо-виховної роботи, розвитку дитячого самоврядування. Обгрунтовано можливості розвитку прогресивних тенденцій виховної роботи з дітьми-безпритульниками досліджуваного періоду. Розроблено елективні спецкурси, а також науково-методичні рекомендації для педагогів і соціальних працівників з питань ліквідації явища безпритульності за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)463 + Ч33(4УКР4)6 +
Шифр НБУВ: РА343298

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Паращевіна О.С. 
Роль системи народної освіти у подоланні дитячої безпритульності в 20-х - першій половині 30-х рр. XX ст. в Україні: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.С. Паращевіна ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 17 с. — укp.

Уперше у вітчизняній історіографії зроблено спробу комплексного визначення ролі системи народної освіти України у подоланні дитячої безпритульності у 1920 - 1930-х рр. у контексті реалізації певних аспектів, зокрема, політичних, економічних, соціальних, психологічних, рішень партійно-державного керівництва та соціальних аномалій радянського суспільства. Систематизовано інформацію про діяльність органів і установ народної освіти України шляхом дослідження субкультури зазначених дітей, а також процесу соціалізації та умов проживання в дитячих закладах освіти. Висвітлено питання щодо правового захисту безпритульних правопорушників, визначення місця, структури, функцій народної освіти у державній системі подолання дитячої безпритульності. Класифіковано головні види відповідної діяльності установ народної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР348)61-7 + Ч33(4УКР)61 + Ч34(4УКР)463 +
Шифр НБУВ: РА335631

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Плугатор І.Б. 
Теорія і практика опіки дітей і молоді в Україні (1945 - 1990 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.Б. Плугатор ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше узагальнено теоретичні засади та практичний досвід організації опіки дітей та молоді в Україні у 1945 - 1990 рр. Розкрито зміст поняття "опіка", проаналізовано різні підходи щодо класифікації її видів і форм. Визначено етапи та особливості організації соціально-педагогічної роботи з дітьми, які залишилися без батьківського піклування. Охарактеризовано структуру та типи опікунсько-виховних закладів, розглянуто напрями їх реорганізації та систему управління. Проаналізовано науково-методичне забезпечення опікунсько-виховної роботи у досліджуваний період. Визначено шляхи реалізації опікунсько-виховних завдань у середніх школах, охарактеризовано види та форми опіки працюючої молоді. Визначено пріоритетні цілі та завдання опікунсько-виховної роботи у дитячих будинках та школах інтернатах. З урахуванням історичного досвіду організації опіки дітей та молоді в Україні розроблено рекомендації щодо удосконалення опікунсько-виховної роботи в загальноосвітніх школах та поліпшення професійної підготовки майбутніх вчителів до її реалізації за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)46 + Ч34(4УКР)46 + Ч34(4УКР)46
Шифр НБУВ: РА353815

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського