Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (22)Реферативна база даних (434)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.38$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Олійник Л.М. 
Формування уявлень про властивості і співвідношення предметів у дітей раннього віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л.М. Олійник ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Науково обгрунтовано та експериментально перевірено ефективність розробленого комплексного підходу до перцептивного научування дітей раннього віку, з використанням якого сформовано уявлення про властивості та співвідношення предметів у дітей, які відвідують першу молодшу групу дошкільного навчального закладу. Запропонований підхід до перцептивного научування дітей раннього віку полягає у тому, що опанувавши стиль педагогічного керівництва "вимоглива доброзичливість" та створивши предметно-розвивальне середовище, вихователь здійснює перцептивне научування, активізує спонтанну діяльність дітей, дбає про позитивний емоційний настрій вихованців, стимулює пасивних дітей до активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 +
Шифр НБУВ: РА334404

Рубрики:

      
2.

Денисюк О.М. 
Формування уявлень дітей старшого дошкільного віку про історію України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.М. Денисюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Здійснено ретроспективний аналіз використання історичного матеріалу у навчально-виховній роботі з дітьми. Встановлено вплив формування уявлень про історію рідної країни на розвиток патріотичних почуттів, національної самосвідомості, поваги та інтересу до культури інших народів. Експериментально перевірено ефективність змісту та методики формування уявлень дітей 7-ми років про історію України. Підтверджено доцільність поетапного формування уявлень дошкільників, врахування інтересів дітей, створення умов для їх предметно-відчуттєвої, пошукової та практичної творчої діяльності, а також обгрунтовано необхідність співпраці родини та дошкільного закладу у даному напрямі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.385
Шифр НБУВ: РА310057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Лаппо В.В. 
Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю засобами етнокультури (на прикладі гуцульського етнорегіону): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / В.В. Лаппо ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю. Доведено необхідність активного залучення елементів етнокультури як засобів формування ціннісного ставлення до рідного краю. Виявлено їх педагогічний потенціал й обгрунтовано можливості використання у виховному процесі дошкільних навчальних закладів (ДНЗ) гуцульського етнорегіону. Встановлено показники прояву та рівні сформованості ціннісного ставлення до рідного краю у дітей 5-6-річного віку. Обгрунтовано педагогічні умови, напрями й етапи формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено програму формування ціннісного ставлення до рідного краю у старших дошкільників засобами етнокультури за умов ДНЗ гуцульського етнорегіону. Дослідно-експериментальним шляхом доведено ефективність залучення у виховний процес елементів етнокультури як засобів формування ціннісного ставлення до рідного краю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.13 + Ч411.385 +
Шифр НБУВ: РА357651

Рубрики:

      
4.

Роганова М.В. 
Формування у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до природи засобами мистецтв: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / М.В. Роганова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано та розроблено експериментальну методику формування ціннісного ставлення до природи засобами мистецтва, визначено його критерії та рівні сформованості у дітей старшого шкільного віку. Запропоновано оптимальні шляхи, висвітлено етапи формування ціннісного ставлення до природи засобами мистецтва та визначено педагогічні умови ефективності процесу формування у старших дошкільників даного ставлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387.5
Шифр НБУВ: РА314996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Харченко Н.В. 
Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати міркування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Харченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методику формування у дітей старшого дошкільного віку вмінь будувати міркування, основу якої становить забезпечення на практично-емпіричному рівні процесу оволодіння дітьми мовленнєвими навичками та вмінням встановлювати та синтаксично оформлювати причинно-наслідкові зв'язки. Методику побудовано з застосуванням інтегрованого підходу, урахуванням мовленнєвого досвіду дітей і специфіки аналогійно-чуттєвого (інтуїтивного) засвоєння мови та мовлення у дошкільному віці. Встановлено перспективність використання нової педагогічної технології для поліпшення мовного розвитку дітей на рівні, необхідному для усвідомлення у I класі міркування як лінгвістичної одиниці у єдності мовних і композиційних особливостей. Удосконалено методику розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку та описано характерні для даного періоду лінгвістичні особливості міркування у спонтанних висловлюваннях. Визначено й апробовано ефективні умови, методи, організаційні форми, лінгвометодичні та дидактичні засоби навчання дітей міркуванню. Відзначено, що впровадження нової методики сприяє налагодженню перспективних зв'язків між старшою дошкільною та молодшою шкільною освітніми ланками у процесі навчання дітей міркуванню як функціонально-смислового типу мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911 + Ч411.382.1 +
Шифр НБУВ: РА334668

Рубрики:

      
6.

Івершинь А.Г. 
Формування проектно-художніх уявлень у старших дошкільників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / А.Г. Івершинь ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проектно-художні уявлення в старших дошкільників на заняттях з художнього конструювання як базу для розвитку їх образного мислення та вміння проектувати предмети навколишнього середовища. На підставі дослідження розроблено й експериментально апробовано програму з художнього конструювання. Виявлено педагогічні умови їх формування. Відображено процес та результати експериментального дослідження. Запропонована методика формівного експерименту передбачає створення спеціально орієнтованої навчальної діяльності, спрямованої на використання аспектів художнього конструювання - інформаційного, аналітичного, синтетичного, комунікативного; принципів художнього конструювання, а також опору на спеціальні прийоми формування уявлень (протиставлення, ізолювання, підкреслення).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383
Шифр НБУВ: РА314534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Монке О.С. 
Формування оцінно-етичних суджень у художньо-мовленнєвій діяльності дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.С. Монке ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано систему завдань, спрямованих на формування оцінно-етичних суджень у художньо-мовленнєвій діяльності дітей старшого дошкільного віку та розроблено лінгводидактичну модель формування цих суджень. Виявлено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Визначено критерії та показники, а також рівні сформованості оцінно-етичних суджень у художньо-мовленнєвій діяльності дітей старшого дошкільного віку. Основний навчально-дослідний матеріал (дидактичний, систему мовленнєвих та ігрових вправ, казки, оповідання, ігри, сценарії моральних ситуацій, тематичний словник, прислів'я та приказки, зразки завдань) впроваджено до практики роботи дошкільних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА321694

Рубрики:

      
8.

Бойко О.В. 
Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.В. Бойко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку у процесі вивчення англійської мови. Розкрито сутність і структуру, обгрунтовано необхідність і можливості розвитку даної якості. Розроблено й експериментально перевірено модель формування англомовної мовленнєвої активності за трьома визначеними напрямами (навчальні заняття з англійської мови, позаурочна робота з дітьми та робота вдома). Запропоновано визначення понять "активність" і "мовленнєва активність". Удосконалено методику, обгрунтовано педагогічні умови (комунікативна спрямованість, диференціація та індивідуалізація процесу навчання, наявність позитивних емоційних стимулів), визначено критерії (мотиваційний, змістовий, вольовий), показники (бажання спілкуватись англійською мовою, позитивне ставлення дошкільників до занять, розвиток пізнавального інтересу, прагнення дітей до вивчення англійської мови, розуміння змісту англомовної лексики, опанування англомовних лексико-граматичних навичок, логічна послідовність у складанні діалогічного та монологічного висловлювань англійською мовою) та рівні сформованості англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників. Експериментально підтверджено ефективність нової методики та педагогічних умов формування англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш143.21-910.33 +
Шифр НБУВ: РА363089

Рубрики:

      
9.

Татаринова С.О. 
Формування логіко-математичних понять у старших дошкільників у процесі пізнавальної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / С.О. Татаринова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розкрито суть логіко-математичних понять та визначено їх показники. Виявлено критерії та охарактеризовано рівні сформованості у дошкільників даних понять. Конкретизовано зміст пізнавальних дій дітей старшого дошкільного віку у процесі усвідомлення логічних операцій (аналізу, синтезу, класифікації, порівняння, узагальнення) у визначенні суттєвих ознак предметів. Удосконалено методику формування у старших дошільників математичних уявлень, наведено систему пізнавальних завдань різного рівня складності та логіко-математичні поняття "форма", "величина", "число".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383 +
Шифр НБУВ: РА360525

Рубрики:

      
10.

Соцька 
Формування емоційно-виразного мовлення старших дошкільників у процесі сприймання творів живопису: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Олена Петрівна Соцька ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.355.22 + Ю984.542
Шифр НБУВ: РА359176

Рубрики:

      
11.

Любашина В.В. 
Формування діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Любашина ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 21 с. — укp.

Визначено специфіку формування діалогічних умінь старших дошкільників в іграх за сюжетами художніх творів. Встановлено критерії, показники й рівні сформованості діалогічних умінь старших дошкільників. Визначено педагогічні умови, розроблено й апробовано методику формування діалогічних умінь старших дошкільників, що складається з двох взаємопов'язаних етапів: репродуктивного й творчого. Уточнено зміст понять "діалог", "діалогічне мовлення", "діалогічне вміння", "ігри за сюжетами художніх творів". Удосконалено методику навчання рідної мови дітей дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ч411.382.1 +
Шифр НБУВ: РА347855

Рубрики:

      
12.

Замрозевич С. Р. 
Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. Р. Замрозевич ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано сутність і структуру феномена "фізична готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі", розкрито зміст понять "підготовка", "готовність", "підготовленість". Визначено критерії, показники та рівні сформованості фізичної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. Виявлено педагогічні умови формування фізичної готовності дітей до навчання в школі (врахування стану фізичного здоров'я кожної дитини, наявність позитивних стимулів до систематичних занять фізичними вправами, залучення батьків до спільної роботи з фізичної підготовки дітей до школи), розроблено та перевірено ефективність експериментальної моделі та методики їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч411.354
Шифр НБУВ: РА376109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Грама Н.Г. 
Теоретико-методичні засади фахової підготовки педагога-вихователя дошкільного закладу до економічного виховання дітей: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.Г. Грама ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 45 с. — укp.

Розкрито соціально-економічну й науково-педагогічну суть економічного виховання. Розроблено концептуальну модель підготовки фахівця вищого педагогічного навчального закладу, спрямовану на забезпечення економічної компетентності педагога-вихователя дошкільної освіти. Визначено шляхи його підготовки до економічного виховання дітей; організацію економічної підготовки як науково-педагогічного процесу набуття студентом економічних знань, умінь, ціннісних орієнтацій; забезпечення економічної готовності як результат засвоєння науково-методичних засад; актуалізацію системи ціннісно-мотиваційної орієнтації майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до роботи з сім'єю дошкільника. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано ефективність економічної інформації у формуванні економічної грамоти та визначено вплив її обсягу на формування економічної компетентності майбутнього спеціаліста дошкільної освіти. На основі аналізу соціально-культурного становлення особистості обгрунтовано поняття економічних уявлень, економічної грамоти, навчальної й побутової економічної діяльності. Удосконалено навчальний курс "Організація та керівництво дошкільним вихованням в Україні" з метою актуалізації економічної підготовки педагога-вихователя дошкільного закладу. Розроблено експериментальні навчальні програми спецкурсу і спецпрактикуму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.519.1 + Ч411.387 +
Шифр НБУВ: РА329388

Рубрики:

      
14.

Горбунова Н. В. 
Теорія та методика розвитку словника дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Горбунова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 40 с. — укp.

Обгрунтовано системний підхід до вивчення слова, принципи організації словникової роботи з дітьми старшого дошкільного віку, діяльнісний, компетентнісний підходи до організації словникової роботи, змістовий аспект розвитку словника дітей старшого дошкільного віку в різних видах мовленнєвої діяльності. Визначено тенденції та стадії оволодіння дитиною словом в онтогенезі, педагогічні умови розвитку словника дітей старшого дошкільного віку (створення позитивного емоційного тла для занурення дітей у комунікативно-мовленнєве середовище, дотримання послідовності етапів розвитку словника дітей (занурення, орієнтація, диференціація, активне вживання) за пріоритетності індивідуальних форм словникової роботи над загальногруповими й інтеграція цілеспрямованої словникової роботи в різні види мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова), взаємодія дошкільного навчального закладу з родинами в роботі з розвитку словника дітей). Виявлено критерії (мотиваційний, когнітивно-змістовий, експресивно-оцінний), показники й охарактеризовано рівні розвитку словника дітей старшого дошкільного віку. Науково обгрунтовано, розроблено лінгводидактичну модель та експериментальну методику розвитку словника старших дошкільників у різних видах мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-910.33 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА384013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Суржанська В.А. 
Творчі завдання як засіб формування пізнавальної активності старших дошкільників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / В.А. Суржанська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розкрито суть, структуру, особливості становлення, критерії, показники та рівні розвитку пізнавальної активності дітей. Уперше науково обгрунтовано та експериментально перевірено розвивальну методику формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами творчих завдань. Розроблено відповідні модифікації цих завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 +
Шифр НБУВ: РА331909

Рубрики:

      
16.

Мухацька Б. 
Стимулювання пізнавальної активності дітей у дитячому садку: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.08 / Б. Мухацька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 41 с. — укp.

Досліджено проблему стимулювання розвитку пізнавальної активності дошкільників у процесі вивчення ними явищ неживої природи. Розглянуто умови, етапи, метод формування пізнавальної активності у дошкільників-шестирічок, який грунтується на використанні спеціально розробленої та експериментально перевіреної організаційно-методичної системи, що практично реалізує ігрову мотивацію та діяльнісний підхід. Встановлено, що ефективність даної системи у розвитку пізнавальної активності дошкільників у процесі ознайомлення з природними явищами забезпечується сукупністю педагогічних умов та комплексом навчально-пізнавальних завдань для роботи з дітьми різного рівня розвитку. Розроблено та запропоновано кілька варіантів програм, спрямованих на забезпечення високого рівня розвитку пізнавальної активності дітей. Впроваджено та перевірено ефективність технології проведення розроблених тематичних ігор, як домінуючого механізму впливу на актуалізацію пізнавальної активності дошкільників, та оптимальні умови їх застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38
Шифр НБУВ: РА312166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Пасічніченко А.В. 
Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.В. Пасічніченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Одержано дані, що характеризують вплив провідного типу діяльності, соціальної ситуації розвитку за умов дитячого садка та перших класів школи на зміст та динаміку критеріїв детермінації статусу дитини. Уточнено та конкретизовано уявлення про взаємозв'язок соціально-психологічного статусу (СПС) дитини та її особистісних якостей, навичок соціальної поведінки, соціальної компетентності педагогів і членів дитячої групи. Виявлено поступовість змін у характеристиках СПС дитини у групі ровесників на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Показано, що комплексна система психокорекційної виховної роботи через гармонізацію міжособистісних взаємин сприяє підвищенню СПС дитини у групі ровесників та покращує її підготовку до спілкування та взаємодії з учителем і ровесниками у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю954.2-734 + Ч411.389 +
Шифр НБУВ: РА323841

Рубрики:

      
18.

Ваганова Н.А. 
Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формах: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.А. Ваганова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур в аудіо- та візуальних формах (віршів, понять, байок, оповідань, репродукцій картин, малюнків). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації, що відбувається шляхом визначення ними суб'єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, які складають основу розуміння. Показано роль аналогізування та комбінування як головних механізмів формування нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну систему для навчання дітей вмінню аналізувати нові інформаційні структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.201-232 + Ю944.1-232-734 + Ч411.38 +
Шифр НБУВ: РА344985

Рубрики:

      
19.

Міхіна І.М. 
Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами терапевтичної метафори: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Міхіна ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Розкрито психофізіологічні засади та структуру творчих здібностей на етапі дошкільного дитинства, а також природу та особливості використання терапевтичних метафор з психокорекційною та розвиваючою метою. За результатами експериментального дослідження встановлено, що терапевтична метафора - новелістичний спосіб алегоричної презентації психологічних проблем і способів їх розв'язання - через гармонізацію особистісного розвитку слугує вивільненню творчих інтенцій дошкільника в пізнавальній сфері. Розроблено та апробовано систему терапевтичних метафор для психокорекційно-розвиваючої роботи з дошкільниками, що мають вади особистісного розвитку. Визначено основні організаційні, структурні, особистісні та процесуальні чинники, що впливають на ефективність створення та застосування терапевтичних метафор.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724.01 + Ю984.5 + Ч411.38
Шифр НБУВ: РА326969

Рубрики:

      
20.

Біла І.М. 
Розвиток стратегічних тенденцій аналогізування в творчій діяльності старших дошкільників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Біла ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Уточнено наукові уявлення про психологічну сутність творчої діяльності старших дошкільників. Визначено місце стратегічних тенденцій аналогізування у мисленні дітей старшого дошкільного віку. Встановлено особливості та закономірності прояву аналогізування, встановлено рівні сформованості даної якості. Визначено психолого-педагогічні умови, детермінанти та механізми ефективного розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників. Побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено й апробовано комплексну методику їх формування. Методику тренінгу складено на базі творчих завдань, які забезпечують розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та удосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.182 + Ю984.51 + Ю983.401.2 + Ч411.38 +
Шифр НБУВ: РА346572

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського