Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (22)Реферативна база даних (434)Книжкові видання та компакт-диски (2682)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.38$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Івершинь А.Г. 
Формування проектно-художніх уявлень у старших дошкільників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / А.Г. Івершинь ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проектно-художні уявлення в старших дошкільників на заняттях з художнього конструювання як базу для розвитку їх образного мислення та вміння проектувати предмети навколишнього середовища. На підставі дослідження розроблено й експериментально апробовано програму з художнього конструювання. Виявлено педагогічні умови їх формування. Відображено процес та результати експериментального дослідження. Запропонована методика формівного експерименту передбачає створення спеціально орієнтованої навчальної діяльності, спрямованої на використання аспектів художнього конструювання - інформаційного, аналітичного, синтетичного, комунікативного; принципів художнього конструювання, а також опору на спеціальні прийоми формування уявлень (протиставлення, ізолювання, підкреслення).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383
Шифр НБУВ: РА314534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Алинкіна Д. Е. 
Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Д. Е. Алинкіна ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п'ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбувається у процесі активної комунікативної діяльності та демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних і творчих характеристик мовлення. Досліджено взаємозв'язок між ступенем розвитку різних змістових компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку за умов полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п'ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу й апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленнєвого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб'єктних особистісних механізмів (розвиток мотивів та інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера у спілкуванні, формування ціннісних орієнтацій у національній культурі).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА380565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Аніщук А.М. 
Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / А.М. Аніщук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розглянуто нові суспільні вимоги до дошкільної освіти. З'ясовано стан розробки проблеми мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі у вітчизняній і зарубіжній науці. Обгрунтовано феноменологію мовленнєвого самовираження у дошкільному дитинстві. Визначено компоненти, критерії за їх показниками, типологію мовленнєвого самовираження дошкільників. Розроблено комплексну модель навчально-виховного процесу, яка передбачає застосування методів і засобів ефективного формування та розвитку у дошкільників потреби у мовленнєвому самовираженні. Змодельовано комплекс педагогічних умов оптимізації даного процесу за умов комунікації. Експериментально доведено, що обгрунтований комплекс таких умов сприяє оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.336 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА360780

Рубрики:

      
4.

Біла І.М. 
Розвиток стратегічних тенденцій аналогізування в творчій діяльності старших дошкільників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Біла ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Уточнено наукові уявлення про психологічну сутність творчої діяльності старших дошкільників. Визначено місце стратегічних тенденцій аналогізування у мисленні дітей старшого дошкільного віку. Встановлено особливості та закономірності прояву аналогізування, встановлено рівні сформованості даної якості. Визначено психолого-педагогічні умови, детермінанти та механізми ефективного розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників. Побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено й апробовано комплексну методику їх формування. Методику тренінгу складено на базі творчих завдань, які забезпечують розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та удосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.182 + Ю984.51 + Ю983.401.2 + Ч411.38 +
Шифр НБУВ: РА346572

Рубрики:

      
5.

Боделан О.Р. 
Психологічне забезпечення адаптації дітей шестирічного віку до навчальної діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Р. Боделан ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 19 с. — укp.

Висвітлено питання психологічної адаптації дітей до школи. Здійснено аналіз експериментальних даних, який засвідчив, що особливості адаптації дітей до навчальної діяльності тісно пов'язані з розвитком пізнавальних процесів, комунікативних, мотиваційних та емоційно-вольових якостей учнів. Встановлено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дітей до навчальної діяльності обумовлений низьким рівнем розвитку у них пізнавальних процесів. Визначено, що процес адаптації детермінується зовнішніми та внутрішніми факторами. До перших належать психолого-педагогічні умови організації навчально-виховного процесу, до других - особливості психічного розвитку дітей. Запропоновано систему психологічної адаптації дітей до організованої навчальної діяльності, яка враховує індивідуальні особливості їх психічного розвитку та гуманістичні умови організації навчально-виховного процесу з залученням основних положень теорії емоційної регуляції навчальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч421.221 + Ю983.701
Шифр НБУВ: РА311675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Бойко О.В. 
Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.В. Бойко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку у процесі вивчення англійської мови. Розкрито сутність і структуру, обгрунтовано необхідність і можливості розвитку даної якості. Розроблено й експериментально перевірено модель формування англомовної мовленнєвої активності за трьома визначеними напрямами (навчальні заняття з англійської мови, позаурочна робота з дітьми та робота вдома). Запропоновано визначення понять "активність" і "мовленнєва активність". Удосконалено методику, обгрунтовано педагогічні умови (комунікативна спрямованість, диференціація та індивідуалізація процесу навчання, наявність позитивних емоційних стимулів), визначено критерії (мотиваційний, змістовий, вольовий), показники (бажання спілкуватись англійською мовою, позитивне ставлення дошкільників до занять, розвиток пізнавального інтересу, прагнення дітей до вивчення англійської мови, розуміння змісту англомовної лексики, опанування англомовних лексико-граматичних навичок, логічна послідовність у складанні діалогічного та монологічного висловлювань англійською мовою) та рівні сформованості англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників. Експериментально підтверджено ефективність нової методики та педагогічних умов формування англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш143.21-910.33 +
Шифр НБУВ: РА363089

Рубрики:

      
7.

Бондаренко Т.М. 
Підготовка дітей до школи як педагогічна проблема в теорії і практиці вітчизняної педагогіки (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Бондаренко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено основні етапи становлення та розвитку теорії та практики пропедевтики початкового навчання в системі дошкільної та початкової освіти України другої половини XX ст. Охарактеризовано організаційно-методичне та програмне забезпечення підготовки дітей до навчання у школі у другій половині XX ст. та виявлено динаміку розвитку змісту й організаційних форм пропедевтики початкового навчання. На підставі узагальнення історико-педагогічного досвіду досліджуваного періоду теоретично обгрунтовано педагогічні умови підготовки до школи дітей, які не відвідують дошкільні заклади. Розкрито можливості творчого використання набутого прогресивного історико-педагогічного досвіду з метою модернізації процесу пропедевтики початкового навчання за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч33(4УКР)63/64 +
Шифр НБУВ: РА356069

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Ваганова Н.А. 
Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формах: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.А. Ваганова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур в аудіо- та візуальних формах (віршів, понять, байок, оповідань, репродукцій картин, малюнків). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації, що відбувається шляхом визначення ними суб'єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, які складають основу розуміння. Показано роль аналогізування та комбінування як головних механізмів формування нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну систему для навчання дітей вмінню аналізувати нові інформаційні структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.201-232 + Ю944.1-232-734 + Ч411.38 +
Шифр НБУВ: РА344985

Рубрики:

      
9.

Водолага Н.В. 
Навчання розповідання дітей старшого дошкільного віку в театралізованій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Водолага ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Вперше розглянуто вплив театралізованої діяльності на розвиток зв'язного мовлення, вміння складати самостійні зв'язні висловлювання - сюжети гри та сценарії театральних вистав. Визначено критерії та показники творчого розповідання дітей старшого дошкільного віку в театралізованій діяльності, його рівневі характеристики. Запропоновано лінгводидактичну модель роботи щодо навчання творчого розповідання, що складається ознайомлювального, пошуково-діяльнісного і художньо-самостійного етапів та проводиться за літературно-мовленнєвим, мовленнєвотворчим, театрально-ігровим напрямками. Визначено педагогічні умови, за яких навчання творчого розповідання відбуватиметься більш ефективно. Виявлено послідовні стадії та тенденції навчання розвитку творчого розповідання в театралізованій діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА316429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Гавриш Н.В. 
Розвиток мовленнєвотворчої діяльності в дошкільному дитинстві: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Гавриш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 32 с. — укp.

Розглянуто концептуально-методичний підхід до розв'язання проблеми розвитку мовленнєвотворчої діяльності дітей дошкільного віку. Обгрунтовано й опрацьовано лінгводидактичну модель стимулювання та розвитку мовленнєвої творчості, що поєднує художньо-естетичний, мовленнєвий, інтелектуально-творчий і особистісний компоненти. Визначено суть понять "мовленнєвотворча діяльність", "мовленнєвотворчі здібності", "образотворчо-мовленнєва діяльность", "музично-мовленнєва діяльність", уточнено та структуровано зміст понять словесної творчості, художньо-мовленнєвої діяльності. Досліджено особливості, характерні риси, типи мовленнєвотворчої діяльності дошкільнят та встановлено її залежність від педагогічних умов організації навчального процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА317862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Горбунова Н. В. 
Теорія та методика розвитку словника дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Горбунова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 40 с. — укp.

Обгрунтовано системний підхід до вивчення слова, принципи організації словникової роботи з дітьми старшого дошкільного віку, діяльнісний, компетентнісний підходи до організації словникової роботи, змістовий аспект розвитку словника дітей старшого дошкільного віку в різних видах мовленнєвої діяльності. Визначено тенденції та стадії оволодіння дитиною словом в онтогенезі, педагогічні умови розвитку словника дітей старшого дошкільного віку (створення позитивного емоційного тла для занурення дітей у комунікативно-мовленнєве середовище, дотримання послідовності етапів розвитку словника дітей (занурення, орієнтація, диференціація, активне вживання) за пріоритетності індивідуальних форм словникової роботи над загальногруповими й інтеграція цілеспрямованої словникової роботи в різні види мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова), взаємодія дошкільного навчального закладу з родинами в роботі з розвитку словника дітей). Виявлено критерії (мотиваційний, когнітивно-змістовий, експресивно-оцінний), показники й охарактеризовано рівні розвитку словника дітей старшого дошкільного віку. Науково обгрунтовано, розроблено лінгводидактичну модель та експериментальну методику розвитку словника старших дошкільників у різних видах мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-910.33 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА384013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Грама Г.П. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Г.П. Грама ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст і структуру поняття "готовність майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників". Уточнено поняття "підготовленість", "підготовка", "готовність", "математична мова". Визначено критерії, показники та охарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Розроблено методику реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень дошкільників з використанням інтерактивних методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.383
Шифр НБУВ: РА374233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Грама Н.Г. 
Теоретико-методичні засади фахової підготовки педагога-вихователя дошкільного закладу до економічного виховання дітей: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.Г. Грама ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 45 с. — укp.

Розкрито соціально-економічну й науково-педагогічну суть економічного виховання. Розроблено концептуальну модель підготовки фахівця вищого педагогічного навчального закладу, спрямовану на забезпечення економічної компетентності педагога-вихователя дошкільної освіти. Визначено шляхи його підготовки до економічного виховання дітей; організацію економічної підготовки як науково-педагогічного процесу набуття студентом економічних знань, умінь, ціннісних орієнтацій; забезпечення економічної готовності як результат засвоєння науково-методичних засад; актуалізацію системи ціннісно-мотиваційної орієнтації майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до роботи з сім'єю дошкільника. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано ефективність економічної інформації у формуванні економічної грамоти та визначено вплив її обсягу на формування економічної компетентності майбутнього спеціаліста дошкільної освіти. На основі аналізу соціально-культурного становлення особистості обгрунтовано поняття економічних уявлень, економічної грамоти, навчальної й побутової економічної діяльності. Удосконалено навчальний курс "Організація та керівництво дошкільним вихованням в Україні" з метою актуалізації економічної підготовки педагога-вихователя дошкільного закладу. Розроблено експериментальні навчальні програми спецкурсу і спецпрактикуму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.519.1 + Ч411.387 +
Шифр НБУВ: РА329388

Рубрики:

      
14.

Дем'яненко С.Д. 
Пропедевтика мовних понять у дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.Д. Дем'яненко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Запропоновано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику пропедевтики в дітей старшого дошкільного віку мовних понять "звук", "слово", "речення". Суть її полягає у забезпеченні можливості на теоретико-практичному рівні здійснити початкову роботу стосовно суттєвих ознак мовних понять. Експериментальну методику побудовано з урахуванням мовленнєвих навичок дошкільників у процесі ознайомлення з елементарними знаннями, а також у використанні одержаних початкових мовних знань, для первісної об'єктивізації мови, рефлексії мовлення, що забезпечувало перспективний лінгвістичний розвиток дітей і на його основі - формування початкових мовленнєвих умінь, необхідних для подальшого навчання дітей рідної мови у I класі. У методиці визначено провідні умови, три етапи, а саме: когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний. Розроблено зміст, відібрано й апробовано методи, організаційні форми, лінгво-дидактичні та дидактичні засоби пропедевтики мовних понять у старших дошкільників. Запропонована методика сприяє наступності у лінгвістичній і комунікативній роботі між динамікою та початковою ланками мовної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ч411.382.1 +
Шифр НБУВ: РА346070

Рубрики:

      
15.

Денисюк О.М. 
Формування уявлень дітей старшого дошкільного віку про історію України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.М. Денисюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Здійснено ретроспективний аналіз використання історичного матеріалу у навчально-виховній роботі з дітьми. Встановлено вплив формування уявлень про історію рідної країни на розвиток патріотичних почуттів, національної самосвідомості, поваги та інтересу до культури інших народів. Експериментально перевірено ефективність змісту та методики формування уявлень дітей 7-ми років про історію України. Підтверджено доцільність поетапного формування уявлень дошкільників, врахування інтересів дітей, створення умов для їх предметно-відчуттєвої, пошукової та практичної творчої діяльності, а також обгрунтовано необхідність співпраці родини та дошкільного закладу у даному напрямі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.385
Шифр НБУВ: РА310057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Дяченко С.В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Дяченко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх вихователів у ВНЗ до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників з метою побудови навчальних програм спеціальних курсів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію даної підготовки. Запропоновано підходи до формування змісту фахових дисциплін. Розроблено й упроваджено навчально-методичне забезпечення технології - програмне забезпечення та комп'ютерну підтримку розроблених курсів "Нові інформаційні технології" та "Методика використання персонального комп'ютера в дошкільних закладах", інструкційні карти, конспекти лекцій з мультимедійною підтримкою, професійно орієнтовані інформаційно-технологічні завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384 + Ч489.518.1 +
Шифр НБУВ: РА365016

Рубрики:

      
17.

Замрозевич С. Р. 
Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. Р. Замрозевич ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано сутність і структуру феномена "фізична готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі", розкрито зміст понять "підготовка", "готовність", "підготовленість". Визначено критерії, показники та рівні сформованості фізичної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. Виявлено педагогічні умови формування фізичної готовності дітей до навчання в школі (врахування стану фізичного здоров'я кожної дитини, наявність позитивних стимулів до систематичних занять фізичними вправами, залучення батьків до спільної роботи з фізичної підготовки дітей до школи), розроблено та перевірено ефективність експериментальної моделі та методики їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч411.354
Шифр НБУВ: РА376109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Карабаєва І.І. 
Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.І. Карабаєва ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Показано, як на основі розвитку мислення дошкільників, зокрема, узагальнення, порівняння, абстрагування, класифікації, встановленні причиново-наслідкових зв'язків, розуміння взаємозалежностей, здатності до розмірковування, спостережливості, творчої уяви, можна сформувати у дітей деякі прийоми виразності в усному висловлюванні та з використанням графічних форм, самостійного їх застосування, що у цілому, сприяє основній меті підготовки дітей до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що за умов забезпечення розвиваючого навчання: підвищення розумової активності дітей, застосування завдань проблемного характеру та різноманітних видів діяльності на заняттях стає можливим ефективне формування психологічної готовності дошкільників до оволодіння писемним мовленням у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.1 + Ч411.382 +
Шифр НБУВ: РА324337

Рубрики:

      
19.

Кисельова 
Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Ольга Ігорівна Кисельова ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 + Ч411.385
Шифр НБУВ: РА366152

Рубрики:

      
20.

Лаппо В.В. 
Формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю засобами етнокультури (на прикладі гуцульського етнорегіону): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / В.В. Лаппо ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю. Доведено необхідність активного залучення елементів етнокультури як засобів формування ціннісного ставлення до рідного краю. Виявлено їх педагогічний потенціал й обгрунтовано можливості використання у виховному процесі дошкільних навчальних закладів (ДНЗ) гуцульського етнорегіону. Встановлено показники прояву та рівні сформованості ціннісного ставлення до рідного краю у дітей 5-6-річного віку. Обгрунтовано педагогічні умови, напрями й етапи формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до рідного краю. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено програму формування ціннісного ставлення до рідного краю у старших дошкільників засобами етнокультури за умов ДНЗ гуцульського етнорегіону. Дослідно-експериментальним шляхом доведено ефективність залучення у виховний процес елементів етнокультури як засобів формування ціннісного ставлення до рідного краю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.13 + Ч411.385 +
Шифр НБУВ: РА357651

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського