Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (1472)Книжкові видання та компакт-диски (2137)Журнали та продовжувані видання (1608)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.22$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 237
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Полтавець В.Л. 
Художнє виховання учнів у початковій школі Франції: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Л. Полтавець ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу наукової та педагогічної літератури, шкільних навчальних програм для початкової школи XIX - XXI ст. охарактеризовано соціокультурні витоки започаткування художнього виховання у французькій початковій школі. Розвинуто теоретичні засади цього виховання та визначено його зміст. Розкрито значущість художнього виховання у європейському та національному вимірі. Визначено основні напрямки розвитку сучасних ідей щодо зазначеного виховання молодого покоління. Проаналізовано теоретико-регуляративний базис такого виховання у сучасній Франції. Узагальнено досвід реалізації змісту, форм і методів художнього виховання учнів молодших класів у навчально-виховному процесі у початковій школі даної країни. Здійснено порівняльний аналіз програм з мистецьких дисциплін для початкових шкіл України та Франції. Наведено пропозиції щодо можливого використання ефективних форм і методів художнього виховання у вітчизняній педагогічній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2 + Ч421.221(4ФРА) + Щ03 р(4ФРА)2 +
Шифр НБУВ: РА355122

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Лупінович С.М. 
Формування ціннісного ставлення до навчання в учнів молодших класів школи-комплексу естетичного виховання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.М. Лупінович ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено модель системи формування ціннісного ставлення до навчання учнів молодших класів, яка враховує їх вікові особливості та специфіку навчально-виховного процесу школи-комплексу естетичного виховання (конкурсний відбір учнів, які виявляють креативні здібності, домінантну роль предметів естетичного циклу, їх вплив на розвиток пізнавальних процесів, тісної співпраці з батьками, а також визначення та реалізацію інтересів дітей щодо вибору напряму їх художньо-естетичної діяльності). Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які забезпечують формування ціннісного ставлення до навчання учнів молодших класів школи-комплексу естетичного виховання (наступність у роботі школи та дошкільних навчальних закладів, підвищення професійно-педагогічної компетентності вчителів, створення навчально-матеріального середовища, удосконалення навчально-виховного процесу, використання інтерактивних форм і методів роботи, реалізація інтегрованого змісту предметів загальноосвітнього та художньо-мистецького циклів). Уточнено критерії та показники визначення рівнів сформованості ціннісного ставлення до навчання учнів початкових класів школи-комплексу естетичного виховання (усвідомленість внутрішніх мотивів навчальної діяльності: зображувальної, музичної, пізнавальної, трудової; дотримання моральних норм поведінки; наявність умінь і навичок самооцінки навчальних досягнень, а також регулювання власної поведінки). Удосконалено критерії, показники та рівні сформованості професійно-педагогічної компетенції вчителів початкових класів з проблеми дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА342884

Рубрики:

      
3.

Задорожній А. В. 
Формування ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра в процесі навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / А. В. Задорожній ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра, надано структурні компоненти даного новоутворення у дітей в процесі оволодіння навчальними знаннями на рівні мотиваційного, когнітивного та поведінкового компонентів. Побудовано системно-смислову модель формування ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра в процесі навчання. Визначено критерії, рівні та методи педагогічного діагностування даної властивості в учнів початкової школи. Здійснено перевірку сукупності дидактичних умов: дидактичних ситуацій, освітнього простору й інтеграції форм організації навчання, що сприяють ефективному формуванню ціннісно-смислової картини світу молодших школярів у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Шифр НБУВ: РА383296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Аксьонова О.П. 
Формування фізичної культури учнів початкової школи в умовах диференційованого навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.П. Аксьонова ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано модель формування фізичної культури учнів початкової школи за умов диференційованого навчання, яка передбачає визначення виду диференціації процесу формування фізичної культури учнів з урахуванням показників біологічного, психічного та особистісного потенціалів їх розвитку, диференційованих педагогічних завдань у даному процесі відповідно до змісту навчальної діяльності, рівнів формування фізичної культури учнів початкових класів. Розроблено її технологію за умов диференційованого навчання, що базується на визначенні диференційованих педагогічних завдань за двома компонентами діяльності (освітнім і тренувальним), застосуванні комплексу методів і засобів навчання з метою формування фізичної культури учнів початкової школи за умов диференціації (методу гнучкого включення, методів різночасових і різнопросторових стартових положень, а також методу диференційованого варіювання), системи оцінювання учнівських досягнень у процесі реалізації (за рівнем фізичної підготовки учнів, рівнем сформованості в них рухових умінь, навичок, типом ставлення учнів до певного предмета діяльності). Розвинуто зміст поняття "особиста фізична культура учня", критерії, показники та рівні її сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА337307

Рубрики:

      
5.

Коханець П.П. 
Формування фізичних і вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі спрямованої фізичної підготовки: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / П.П. Коханець ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему поєднаного формування фізичних і вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку у процесі спрямованої фізичної підготовки. Вперше одержано дані, що підтверджують теоретичну концепцію про взаємозв'язок фізичних і вольових здібностей у дітей віком 8-ми та 9-ти років. Розглянуто наукові факти про їх фізичний стан і вольову сферу, наведено її характеристику як цілісної динамічної системи, яка має певну структуру та змінюється в процесі розвитку організму. Встановлено найбільш інформативні показники фізичних і вольових здібностей та розроблено диференційовані оцінювальні таблиці для визначення рівня їх розвитку. Уперше розкрито факторну структуру показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості, вольових здібностей та успішності у навчанні. Обгрунтовано педагогічні умови поєднаного формування фізичних і вольових здібностей у процесі спрямованої фізичної підготовки. Охарактеризовано основні компоненти фізичного навантаження у процесі формування фізичних і вольових здібностей. Розроблено навчально-методичний посібник "Формування вольових здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі занять фізичною культурою".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521 + Ч421.221.354 +
Шифр НБУВ: РА345407

Рубрики:

      
6.

Туріщева Л.В. 
Формування у старшокласників способів розв'язування навчально- логічних задач: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Туріщева ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 1998. — 16 с. — укp.

Подана характеристика способів розв'язання, теоретичне обгрунтування ефективності способів відповідності і культури розв'язання навчально-логічних задач, розкрито їх вплив на розвиток індивідуальних якостей розумової діяльності старшокласників. Розроблено прийоми формування зазначених способів, експериментально перевірено залежність рівня розвитку індивідуальних властивостей мислення від ступеня сформованості способів відповідності і культури розв'язання навчально-логічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

      
7.

Шевчук К.Д. 
Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до рідного краю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / К.Д. Шевчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано актуальність побудови навчально-виховного процесу початкової школи на аксіологічних засадах. Охарактеризовано основні дефініції поняття "ціннісне ставлення". Розкрито особливості формування ціннісних ставлень дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано стан сформованості ціннісного ставлення до рідного краю учнів сучасної початкової шоли. Визначено педагогічні умови оптимізації процесу формування у молодших школярів ціннісного ставлення до рідного краю. Розроблено й експериментально апробовано відповідну модель, основою якої є педагогічні умови формування у молодших школярів ціннісного ставлення до рідного краю, а саме: інтегрування краєзнавчого матеріалу у зміст навчально-виховного процесу початкової школи, забезпечення цілісності навчально-виховного процесу та підготовка вчителів до організації навчання та виховання учнів на краєзнавчій основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.352.13 + Ю983.723.2 +
Шифр НБУВ: РА361979

Рубрики:

      
8.

Янченко О.Я. 
Формування у молодших школярів уміння працювати з підручником: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Я. Янченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше виділено й охарактеризовано складові інтегрованого уміння молодших школярів працювати з підручником. Визначено дидактичні умови його формування, для реалізації яких розроблено й апробовано відповідну методику. Доведено, що складовими інтегрованого уміння працювати з підручником є уміння працювати з кожним зі структурних компонентів навчальної книги (текстом, позатекстовими компонентами, інструкцією, пам'яткою, таблицею та ілюстрацією), орієнтуватись у структурі підручника, шрифтових та кольорових виділеннях і сигналах-символах), та загальнонавчальні (міжпредметні) уміння - здатність аналізувати, порівнювати, узагальнювати, контролювати роботу. Встановлено, що оволодіння учнями умінням працювати з навчальною книгою відбувається ефективніше за умови спеціально організованої роботи, яка передбачає його мотиваційне забезпечення, комплексність та поетапність формування структурних компонентів, міжпредметний характер процесу вироблення, поєднання прямого та опосередкованого способів розвитку. Уточнено зміст поняття "організація роботи з підручником" як методу навчання у початкових класах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.252.2 +
Шифр НБУВ: РА342191

Рубрики:

      
9.

Паламар О.М. 
Формування у молодших школярів мотивів учіння (на матеріалі природознавства): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.01.07 / О.М. Паламар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано історічний розвиток поглядів щодо проблеми формування мотивів учіння у молодших школярів та узагальнено концепції та підходи до вивчення суті, ролі, структури й вікових особливостей формування мотивів учіння дітей даного віку. Виявлено, що специфіку мотивів учіння (на матеріалі природознавства) відображають пізнавальні мотиви, взаємопов'язані зі змістом даного навчального предмета, а також з процесуальними аспектами учіння. Досліджено рівні розвитку мотивів учіння молодших школярів у процесі навчання природознавства. Доведено, що формування мотивів даного учіння у молодших школярів відбувається більш ефективно у разі комплексної психолого-педагогічних впливів з метою розвитку особистісного ставлення до природи, цілеспрямованого опанування дітьми системою відповідних навчальному матеріалу розумових операцій, реалізацію діяльнісно-проблемного підходу у засвоєнні знань про природу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч421.223.4 + Б.р(4УКР)21-36,022 +
Шифр НБУВ: РА336012

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Коваленко Т.В. 
Формування творчої активності молодших школярів засобами української народної іграшки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Коваленко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено критерії та рівні сформованості творчої активності школярів, виявлено особливості її прояву на уроках та у позакласній роботі з образотворчого мистецтва. Розкрито можливості української народної іграшки як засобу формування творчої активності молодших школярів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови та методику формування творчої активності учнів молодшого шкільного віку у процесі включення дітей у різні види творчої діяльності з опанування ними української народної іграшки як естетичного об'єкта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.221 + Щ126.73(4УКР)0:Ч30
Шифр НБУВ: РА320445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Шуть М. М. 
Формування творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. М. Шуть ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Виокремлено й обгрунтовано групи творчих умінь школярів. Класифіковано музичні ігри за змістом і дидактичною спрямованістю. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну систему формування творчих умінь учнів початкової школи засобами музичних ігор у навчальному процесі. Описано методику організації спеціального навчального процесу для реалізації впровадженої системи. Розроблено різновиди творчих музичних ігор, програму спеціального курсу, викладено дидактичні інструменти досягнення педагогічної мети.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ч421.252.46
Шифр НБУВ: РА373842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Дерев'яна Л.Й. 
Формування творчих здібностей учнів у діяльності загальноосвітніх шкіл Галичини (1900 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.00 / Л.Й. Дерев'яна ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2000. — 16 с. — укp.

На основі маловідомих джерел визначено форми та методи формування творчих здібностей учнів, а також розкрито творчі передумови їх розвитку. Досліджено виховний вплив позаурочної діяльності на формування творчих здібностей. Проаналізовано особливості та систему формування творчих здібностей у досліджуваний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч33(4Укр3)
Шифр НБУВ: РА309700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Хмеляр І.М. 
Формування творчих здібностей учнів природничо-математичних ліцеїв в умовах інноваційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.М. Хмеляр ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть і структурні компоненти творчої особистості. Обгрунтовано зміст та розроблено модель формування творчих здібностей ліцеїстів, що включає: мету, блок організації навчального процесу (зміст навчання, принципи, методи й засоби), компоненти формування творчої особистості (фізіологічний, мотиваційний, емоційний, інтелектуальний), дидактичні умови, етапи (мотиваційний, усвідомлення, тренувальний, репетиторський, контролюючий), фактори, складові творчих здібностей, критерії, рівні сформованості творчих здібностей, результат. Визначено дидактичні умови формування творчих здібностей ліцеїстів, а саме: використання діяльнісного та проблемного підходів, впровадження модульно-рейтингової та інформаційної технологій навчання, використання нетрадиційних форм занять і методів їх проведення, впровадження принципу диференціації та індивідуалізації навчання й контролю, підвищення педагогічної майстерності викладачів, які забезпечують дієвість моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 +
Шифр НБУВ: РА365688

Рубрики:

      
14.

Рагозіна 
Формування творчих здібностей молодших школярів у процесі музичної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Вікторія Валентинівна Рагозіна ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Щ31р(4УКР)2 + Ю984.544
Шифр НБУВ: РА306491

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Дзямко В.Й. 
Формування стохастичних уявлень в учнів I - VI класів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.Й. Дзямко ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2006. — 20 с. — укp.

Виявлено причини, що ускладнюють формування стохастичних уявлень в учнів I - VI класів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. Обгрунтовано технологію цього формування, яка базується на системі дидактичних розвивальних вправ як засобі управління процесом формування стохастичних уявлень у даних учнів та педагогічної майстерності вчителя, використанні новітніх інформаційних технологій у процесі формування зазначених уявлень. Визначено критерії та рівні їх сформованості в учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-3,022 + Ч421.22 +
Шифр НБУВ: РА341591

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Костюченко О.В. 
Формування сенсорних образів на основі нюхових відчуттів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.В. Костюченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто провідні тенденції у вивченні сенсорних процесів у межах когнітивної психології. Розкрито особливості впливу пахощів на людину, зокрема на її психічну діяльність. Розроблено систему аромасеансів, досліджено вплив певної композиції ароматів на працездатність учнів та формування в них позитивних психічних станів. Відзначено відповідні позитивні зміни самопочуття дітей, їх емоційних переживань, оцінок оточуючого середовища, себе та інших під впливом ароматизації. Доведено, що стимуляція чуттєвих форм пізнання у формі інтегрованого сприймання (вербального і чуттєвого) - один із ефективних засобів підвищення рівня розумової працездатності школярів, гармонізації їх емоційного стану, зменшення напруги нервової системи, зникнення стану дискомфорту, налагодження стосунків з оточуючими тощо. Підтверджено ефективність розробленої загальної технології формування в учнів інтегрованого образу. Дослідження аромавпливу на створення інтегрованого образу і творчість дітей виявило підвищення рівня образно-смислового розуміння, довгострокового запам'ятання та відтворення слів, органічність образного відображення слів, знизило такі негативні прояви особистості, як тривожність, невпевненість у собі, відчуття незахищеності та агресивність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.111.14 + Ч421.220.1 +
Шифр НБУВ: РА327290

Рубрики:

      
17.

Гончарук О. В. 
Формування самосвідомості учнів початкової школи у процесі навчання інтегрованих предметів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Гончарук ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. — Миколаїв, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему змісту та педагогічних умов формування самосвідомості учнів початкової школи у процесі вивчення ними інтегрованих предметів. Розкрито філософські та психолого-педагогічні аспекти проблеми. Охарактеризовано вікові та психологічні особливості розвитку молодшого школяра. Визначено компоненти, критерії, показники та виявлено рівні сформованості самосвідомості учнів початкової школи. Доведено взаємоузгодженість чинників формування досліджуваної якості молодшого школяра. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування самосвідомості учнів молодшого шкільного віку під час вивчення інтегрованого курсу "Я і Україна". Визначено педагогічні умови ефективності реалізації моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.211.5 + Ч421.328
Шифр НБУВ: РА369828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Пильнік Р.О. 
Формування розумової культури старшокласників у процесі навчально-творчої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Р.О. Пильнік ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 21 с. — укp.

Розкрито психолого-педагогічні особливості творчої діяльності, проведено структурно-функціональний аналіз навчально-творчої діяльності (НТД). Розкрито суть поняття та структуру культури, розумової культури. Між блоками розумової культури і НТД установлено взаємозв'язок і взаємозалежність. Побудовано модель формування розумової культури у старшокласника. Проаналізовано поняття творчих завдань, розв'язання сукупності яких розглянуто як модель навчально-творчої діяльності. Запропоновано здійснювати розробку та підбір творчих завдань на підставі навчальних утруднень. За цього управління та контроль НТД проводиться за допомогою систем евристик. Проведено дослідження, за яким експериментальна діяльність старшокласників передбачала відбір і розробку завдань з основних навчальних дисциплін з урахуванням можливостей розвитку пізнавального інтересу, інтелектуальних умінь, позиції рефлексії. Відзначено, що штучне проектування навчальних утруднень у поєднанні з широким використанням евристичних прийомів і групових форм усної роботи забезпечують організацію НТД для підвищення рівня розумової культури учнів, що підтверджено статистичними обчисленнями одержаних експериментальних даних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 +
Шифр НБУВ: РА338964

Рубрики:

      
19.

Василенко І.Ю. 
Формування психологічної готовності педагогів до роботи з ліворукими дітьми і дітьми-лівшами у початковій школі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Ю. Василенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше конкретизовано суть психологічної готовності педагогів до роботи з дітьми-лівшами та ліворукими. Визначено зміст її структурних компонентів (мотиваційного, когнітивного, операційного). Розкрито механізм формування даного виду готовності. Розвинуто наукові уявлення про специфіку та труднощі навчання дітей-лівшей і ліворуких у початковій школі. Досліджено проблему становлення психологічної готовності як специфічної інтегральної властивості особистості до педагогічної діяльності у цілому, та зокрема до роботи з окремими категоріями учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.610.2-35 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА340907

Рубрики:

      
20.

Молнар М.В. 
Формування програмно-методичного забезпечення фізичного виховання у молодшій школі з урахуванням регіонального компоненту освіти (на прикладі Закарпатської області): Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / М.В. Молнар ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2000. — 20 с. — укp.

Встановлено головний напрямок оптимізації фізичного виховання у різних регіонах України, розкрито об'єктивні умови, що визначають специфіку реалізації фізичного виховання у Закарпатській області. Розроблено навчальні програми з фізичної культури для учнів молодших класів з урахуванням вікових закономірностей морфофункціонального і психічного розвитку дітей, їх фізичної працездатності та здоров'я, мотивів та інтересів, а також зовнішньосередовищних факторів регіону. Запропоновано використовувати зазначені навчальні програми у фізичному вихованні молодших школярів Закарпаття, високу ефективність яких обгрунтовано теоретично і підтвержено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.354
Шифр НБУВ: РА309955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського