Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (3899)Книжкові видання та компакт-диски (2360)Журнали та продовжувані видання (352)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 191
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Аврамчук Л.А. 
Проблемність навчання як засіб формування продуктивної пізнавальної діяльності студентів аграрного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Аврамчук ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1998. — 17 с. — укp.

Розглянуто питання формування продуктивної пізнавальної діяльності студентів в процесі проблемного навчання. Теоретично обгрунтовано концептуальні підходи до проведення проблемних занять з використанням фундаментального пов'язуючого поняття. Досліджено вплив проблемних занять на формування продуктивної пізнавальної діяльності студентів. Розроблено методику проведення проблемних занять з використанням фундаментального пов'язуючого поняття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.222

Рубрики:

      
2.

Гіптерс З.В. 
Художня творча діяльність студентів вищих закладів освіти України (1960-1995 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / З.В. Гіптерс ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1998. — 18 с. — укp.

Викладено педагогічні та культурологічні засади художньої творчої діяльності студентів. Визначено етапи її розвитку в Україні у 1960-1995 рр. Виявлено основні тенденції розвитку художньої творчості студентів у досліджуваний період. Розроблено методичні рекомендації щодо оновлення змісту, форм і методів художньої творчої діяльності студентів з урахуванням досвіду вищої школи України і Польщі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

      
3.

Журавська Л.М. 
Педагогічні умови управління самостійною роботою студентів вищих закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Журавська ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1999. — 21 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням управління самостійною роботою студентів (СРС) вищих закладів освіти. Науково обгрунтовано педагогічні умови управління СРС, запропонована модель реалізації управління СРС на основі інформаційно-стимулюючого підходу. Розроблено методику застосування моделі системи контролю для інформування та стимулювання навчальної діяльності студентів, стимулюючих та активізуючих завдань для контролю СРС на лекціях, прохідних узагальнюючих таблиць для теоретичного опрацювання курсу, прохідних завдань в межах дисципліни, інформаційно-методичних матеріалів для СРС. Подальший розвиток отримало питання диференційованого підходу до ролі викладача при управління СРС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

      
4.

Соломко Л.Р. 
Дидактичні умови забезпечення успішності навчання студентів молодших курсів технічних закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Р. Соломко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 1999. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему забезпечення дидактичних умов, що сприяють успішності навчання студентів молодших курсів упродовж вивчення технічної дисципліни. Розкрито поняття "просування у навчанні" та отримано показники успішного просування студентів у навчанні, а саме, покрокового досягнення успіхів. Визначено дидактичні умови, які обумовлюють успішне навчання студентів. За матеріалами досліджень зроблено теоретико-педагогічне обгрунтування подальшого вдосконалення навчального процесу в закладі вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22
Шифр НБУВ: РА307375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Дікова-Фаворська О.М. 
Особливості формування особистості майбутнього спеціаліста в умовах інституціоналізації приватної освіти: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.06 / О.М. Дікова-Фаворська ; Харк. держ. ун-т. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

У дисертації розглядаються актуальні проблеми формування особистості в умовах інституціоналізації вітчизняної приватної вищої школи. Доводиться, що виховний потенціал приватних вузів України має великі ресурсні можливості щодо підготовки висококваліфікованих спеціалістів, орієнтованих на ринкові зміни. Аналізуються основні фактори становлення майбутніх фахівців, зокрема, педагогіка партнерства, співпраця головних суб'єктів навчально-виховного процесу у приватних вузах, їх спрямованість на діалогічну взаємодію. Здійснюється порівняльний аналіз внутрішньоособистісних характеристик студентів приватних та державних вузів, їх орієнтації на якості, необхідні спеціалісту за сучасних умов. Дається розгорнута характеристика основних завдань, напрямів та форм виховної роботи в приватних вузах, їх концептуальних засад, зокрема, положень полікультурного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.91*18:ч30 + Ч481.203 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Клачко В.М. 
Формування мотивації учбової діяльності у курсантів вищих військових навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / В.М. Клачко ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницкого. — Хмельницький, 1999. — 18 с. — укp.

Розкрито структуру мотивації учбової діяльності курсантів військового вузу, визначено типові варіанти ієрархічної організації їх мотиваційної сфери, виявлено динаміку становлення і трансформації мотивів навчання курсантів у процесі комплексної реалізації принципів контекстного навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано психолого-педагогічні умови формування оптимальної структури учбових мотивів курсантів. Подано комплекс принципів, форм і методів активації їх навчально-пізнавальної діяльності. Розроблено методику діагностики ставлення курсантів до фахових і загальноосвітніх навчальних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2 + Ю942.2-723 + Ц4,8(4УКР)390.1-3
Шифр НБУВ: РА307861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Москалюк В.М. 
Формування творчої активності студентів у навчально-виховному процесі коледжу культури та мистецтв: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Москалюк ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням управління процесом формування творчої активності майбутніх режисерів. Розроблена структура і зміст управлінської діяльності, спрямованої на створення цілісного комплексу умов, які необхідні для забезпечення процесу формування творчої активності майбутніх режисерів: педагогічних, психологічних та організаційних.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ330.75р(4УКР)3 + Ч481.220

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Бочарнікова В.М. 
Стимулююча функція контролю знань, умінь і навичок студентів вищої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Бочарнікова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація містить результати теоретико-експериментального дослідження проблеми підвищення стимулюючої функції педагогічного контролю знань, умінь і навичок студентів вищого навчального закладу. Обгрунтовано дидактичні підходи до вибору та застосування засобів педадогічного контролю, розроблено методику впровадження їх у навчальний процес вузу. Запропоновано конструктивну систему оцінювання здобутих знань, умінь і навичок, яка відповідає навчальним можливостям студентів, сприяє їхньому всебічному розвитку та формуванню стабільних пізнавальних інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28

Рубрики:

      
9.

Шепеленко Т.Л. 
Формування комунікативних умінь студентів економічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.Л. Шепеленко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація містить теоретичне й експериментальне дослідження проблеми комунікативних умінь. Здійснений аналіз комунікативних можливостей психолого-педагогічних дисциплін, виявлені і теоретично обгрунтовані педагогічні умови їх ефективної реалізації у навчальному процесі. Визначена необхідна і достатня для здійснення ефективної професійної діяльності сукупність комунікативних умінь і проведено їх структурування на основі функцій, які вони виконують. В роботі представлені діагностичні методики і критеріальні характеристики груп студентів, в залежності від рівня сформованості змістового, емоційного і діяльнісного компонентів комунікативних умінь. Розроблена, теоретично обгрунтована і експериментально перевірена модель педагогічної технології формування комунікативних умінь у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, шляхом впровадження у навчальний процес комунікативно спрямованого навчання, яке становить собою співробітництво на основі різних видів спільної роботи студентів над комунікативними задачами і взаємодію в процесі їх розв'язання. В роботі представлені розроблені засоби навчально-методичного забезпечення комунікативно спрямованого навчання, методична розробка ділової гри, програма семінару-практикуму для викладачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

      
10.

Ящун Т.В. 
Оцінка якості навчально-пізнавальної діяльності в системі "студент - комп'ютер": Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / Т.В. Ящун ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Систему "студент - комп'ютер" розглянуто як інтелектуальну ергатичну систему, на якість якої впливають групи характеристик студента та комп'ютера як засобу навчання. Оцінювання якості взаємодії в системі "студент - комп'ютер" зроблено на основі двох багатофакторних кваліметричних моделей: регресивної та логічної. Багатофакторну регресивну модель побудовано на основі методу групового урахування аргументів, логічну - на базі нечіткої логіки. За результатами регресивної та логічної моделей розроблено відповідні методи оцінювання якості взаємодії в системі "студент - комп'ютер". Перевірка вірогідності розроблених методів свідчить про доцільність їх використання для розв'язування ряду ергономічних та педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1
Шифр НБУВ: РА308595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Друзь Ю.М. 
Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Друзь ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто педагогічні умови, які забезпечують результативність використання ділових ігор у підготовці майбутніх спеціалістів до іншомовного спілкування у професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено сутність іншомовної комунікації та можливості ділової гри для формування у майбутніх спеціалістів культури спілкування іноземною мовою в професійних ситуаціях, розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід; визначено структуру, основні етапи підготовки ділової гри, розкрито багатофункціональний характер, особливості та умови підвищення її результативності, вплив навчальної ділової гри на мотивацію вивчення іноземної мови як засобу професійного спілкування, ситуацію успіху в навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913.33
Шифр НБУВ: РА310970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Шуган Т.Б. 
Вплив різних типів погоди на розумову працездатність студентів залежно від їх рухової активності: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Т.Б. Шуган ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Розглянуто питання змін рівня розумової працездатності у фізично тренованих і нетренованих практично здорових молодих осіб за різних типів погоди. З'ясовано, що несприятливий тип погоди, якому властивий різкий стрибкоподібний хід метеоелементів, зумовлює суттєві негативні зрушення в процесах сприйняття, уваги, пам'яті, мислення та впливу на психоемоційний стан людини. Значну увагу приділено індивідуальним рисам особи, які акумулюються у понятті "нейротизм". Встановлено, що розумова працездатність емоційно нестійких людей за несприятливих погодних умов зазнає найзначніших коливань. Така ж ситуація простежується в осіб з низьким рівнем успішності в навчанні. Регулярні тренування в спортивних секціях мають позитивний вплив на покращання розумової працездатності за несприятливих метеорологічних ситуацій. Особливо ефективними були заняття, спрямовані на розвиток витривалості. Позитивно позначаються на розумовій працездатності за несприятливих погодних умов ріст спортивного стажу й оптимальна тривалість спортивних занять у тижневому циклі, яка за отриманими даними коливається в межах 6 - 10 годин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-34 + Ч481.22
Шифр НБУВ: РА312015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Смалько Л.Є. 
Індивідуалізоване навчання в системі підготовки майбутнього педагога у США: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Є. Смалько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Наведено і систематизовано концептуальні основи індивідуалізації навчання у вищій школі США, охарактеризовано прикладні моделі їх реалізації в процесі підготовки майбутнього учителя і визначено цілісну систему умов, необхідних для ефективного застосування даних моделей в українській системі вищої освіти. Розкрито структуру та зміст індивідуалізованої системи навчання на основі вивчення теоретичних моделей куррікулуму, який в американській вищій школі являє собою єдність особистісно орієнтованих цілей навчання; змісту навчання, відібраного відповідно до цілей; педагогічних стратегій засвоєння змісту і досягнення цілей навчання та критеріїв оцінки. Обгрунтовано першочергові задвання, які слід вирішити дляб забезпечення ефективного функціонування американських моделей в українських педагогічних вузах і визначено напрями подальших досліджень у сфері індивідуалізації навчального процесу як оптимального шляху вирішення головної вимоги сучасності - підготовки творчої особистості фахівця, здатного до самореалізації та самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СОЕ) + Ч481.223.7
Шифр НБУВ: РА310288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Заскалєта С.Г. 
Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів сільськогосподарського інституту (за матеріалами вивчення іноземних мов): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Г. Заскалєта ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи проблеми, а також обгрунтовано сутність, структуру та рівні готовності студента до організації самостійної пізнавальної діяльності. Проаналізовано інструктивно-методичні матеріали процесу організації самостійної пізнавальної діяльності майбутнього спеціаліста під час вивчення іноземної мови. Визначено системоутворюючі фактори організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на практичних заняттях з іноземної мови, а також критерії-показники та рівні ефективності організації самостійної пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч481.22
Шифр НБУВ: РА308308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Пащенко С.Ю. 
Підготовка соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Ю. Пащенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Виявлено психолого-педагогічні умови, які забезпечують ефективну підготовку соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності. Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено доцільність, а також особливість етапів і форм роботи зі студентами, включення їх у творчу професійну діяльність шляхом практичної роботи за різними видами методик та соціально-педагогічних практик, що дозволило здійснювати корекцію процесу професійної підготовки студентів за даним напрямком.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА310089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Волкова В.В. 
Формування професійної спрямованості студентів-менеджерів на початковому етапі навчання (на матеріалі англійської мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.В. Волкова ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено модель формування професійної спрямованості студентів вищих навчальних закладів. Обгрунтовано застосування педагогічної установки на діяльність з метою оволодіння професією як необхідної умови формування професійної спрямованості. Виділено основні якості та вміння менеджера, які впливають на процес формування професійної спрямованості. Дидактично обгрунтовано застосування ділових ігор з англійської мови як засобу формування виділених якостей та вмінь спеціаліста-менеджера, а також його професійної спрямованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ш143.21-913
Шифр НБУВ: РА308876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Сергеєва Л.М. 
Формування управлінських навичок в учнів вищих професійних училищ невиробничої сфери: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Сергеєва ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2000. — 21 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано сутність, структуру та зміст управлінських навичок, необхідних молодшим спеціалістам з метою успішного виконання управлінських дій на підприємствах торгівлі та громадського харчування. Визначено обсяг управлінських навичок молодшого спеціаліста. Розроблено методику їх формування у процесі теоретичного навчання, індивідуального виробничого навчання, технологічної практики, а також у позааудиторній роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Л99р(4УКР)2 + У9(4УКР)420-21р2
Шифр НБУВ: РА310620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Головко Л.Л. 
Формування досвіду самостійної діяльності студентів вищої сільськогосподарської школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Головко ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Визначено сутність досвіду самостійної діяльності студентів у новій ситуації розвитку вищої сільськогосподарської школи, її структурні компоненти: афективний, когнітивний, аксеологічний, праксеологічний, які є педагогічними умовами його формування. Експериментально доведено, що рівень сформованості досвіду самостійної роботи студентів зумовлений формою і методами навчальної, наукової та практичної їх діяльності в аудиторний та позааудиторний час. Проведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Розроблено та використано в процесі дослідження критерії визначення рівня сформованості досвіду самостійної роботи студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + П.р(4УКР)3-34,022
Шифр НБУВ: РА308786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Артюшина М.В. 
Взаємозв'язок соціально-психологічних та дидактичних умов групової навчальної діяльності студентів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.В. Артюшина ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням організації групової навчальної діяльності студентів з метою підвищення ефективності процесу навчання у вищій школі. Розкрито сутність поняття "групова навчальна діяльність", обгрунтовано та експериментально перевірено показники і критерії результативності індивідуальної та групової навчальної діяльності студентів. Виявлено тенденції соціально-психологічного структурування академічних студентських груп. Доведено, що індивідуально-психологічні особливості та позиції студентів у структурі групи впливають на результати навчальної діяльності. Визначено взаємозв'язок між соціально-психологічними і дидактичними умовами групової навчальної діяльності, обгрунтовано та еспериментально підтверджено шляхи використання даного взаємозв'язку з метою підвищення результативності навчальної діяльності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26
Шифр НБУВ: РА310457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Даньшева 
Професійне самовиховання студентів технічних вузів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Світлана Олегівна Даньшева ; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч481.202
Шифр НБУВ: РА314712

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського