Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (1489)Книжкові видання та компакт-диски (971)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 126
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ященко Е. М. 
Формування комунікативної культури студентів у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів економічного профілю: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Е. М. Ященко ; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. — К., 2010. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Проаналізовано проблеми й охарактеризовані сучасні підходи до побудови навчально-виховного процесу у ВНЗ економічного профілю. Виявлено стан сформованості комунікативної культури студентів, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування комунікативної культури студентів, висвітлено зміст, організацію навчального процесу та виховної діяльності з формування у студентів комунікативної культури, проведено аналіз результатів дослідження. Уточнено поняття "комунікативна культура", визначено структурні компоненти, критерії, показники вимірювання та рівні її сформованості у студентів ВНЗ економічного профілю. Теоретично обгрунтовано й апробовано експериментальну модель формування комунікативної культури у студентів. Розроблено педагогічні умови, що забезпечили ефективність формування комунікативної культури студентів в навчально-виховному процесі ВНЗ економічного профілю і виступали дієвим способом перевірки доцільності та необхідності змісту, форм та методів дослідження. Експериментально доведено, що обгрунтовані педагогічні умови сприяють формуванню комунікативної культури студентів в навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів економічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25
Шифр НБУВ: РА377144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Яшник С.В. 
Педагогічні умови виховання культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Яшник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз філософських, соціологічних і психолого-педагогічних джерел з проблеми виховання культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів. Визначено критерії вихованості даної культури. Виявлено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність комплексу педагогічних умов її виховання. Доведено соціальну й психологофізіологічну обгрунтованість інтересів і потреб юнацтва в оволодінні моральними засадами культури міжстатевих стосунків відповідно до вікових особливостей. Створено цілісну систему організації даного виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.358 +
Шифр НБУВ: РА341656

Рубрики:

      
3.

Ярошенко А.О. 
Формування духовних цінностей в сучасній вищій школі засобами гуманітарних наук (соціально-філософський аспект): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / А.О. Ярошенко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 17 с. — укp.

З використанням комплексного підходу переосмислено методологічну основу концепції аксіологічного тлумачення освіти та сформовано відповідну науково-теоретичну базу впровадження системи гуманітарної освіти як складової освіти та впровадження цінностей у сучасній вищій школі засобами гуманітарних наук. Розроблено практичні рекомендації щодо побудови міждисциплінарної теоретико-методологічної моделі ціннісного підходу до гуманітарної освіти у вищій школі, яка адекватно відтворює механізми вровадження ціннісної складової свідомості як фактора світогляду сучасного суспільного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ю217.1 + Ч481.352 +
Шифр НБУВ: РА326176

Рубрики:

      
4.

Шумська О.О. 
Естетична підготовка майбутніх учителів у Харківському університеті (друга половина XIX - початок XX ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Шумська ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз становлення та розвитку теорії й практики естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів у Харківському університеті у другій половині XIX - початку XX ст. Показано внесок харківських педагогів досліджуваного періоду в розробку теоретичних і методологічних питань естетичної підготовки вчителя. Виявлено особливості й охарактеризовано провідні напрями, проаналізовано та систематизовано аудиторні та позаудиторні форми та методи естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів. На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, нормативних документів та широкого кола архівних і публіцистичних матеріалів досліджуваного періоду визначено основні етапи розвитку естетичної підготовки студентів-майбутніх учителів: 50-ті - перша половина 60-х рр. XX ст - період творчого розвитку теоретичних засад естетичної підготовки, започаткованих в університеті у першій половині XIX ст; друга половина 60-х - початок 70-х рр. XIX ст. - період зменшення кількості науково-теоретичних розробок і обмеження практичної діяльності з естетичної підготовки студентської молоді; друга половина 70-х рр. - початок XX ст. - період інтенсивної розробки естетико-педагогічної теорії та практики. Показано можливості творчого використання теоретичних ідей та естетико-педагогічного досвіду Харківського університету другої половини XIX - початку XX ст. Обгрунтовано прогностичні тенденції подальшого розвитку й удосконалення теорії та практики естетичної підготовки студентів сучасних українських педагогічних закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)52 + Ч481.355 +
Шифр НБУВ: РА349851

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Штифурак В. Є. 
Соціально-педагогічні основи виховної роботи зі студентською молоддю у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / В. Є. Штифурак ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2011. — 44 с. — укp.

Узагальнено методологічні засади виховної роботи студентської молоді у процесі соціалізації, обгрунтовано особливості професійно-особистісного самовизначення та кар'єрного зростання у сучасному соціокультурному контексті з урахуванням тендерних стереотипів. Проведено науковий аналіз факторів соціалізації та їх впливу на студентську молодь. Обгрунтовано технології запобігання педагогічній конфліктності. Розроблено модель організації виховної роботи зі студентами ВНЗ на засадах превентивності. Систематизовано педагогічні умови ефективної діяльності центрів соціально-педагогічної підтримки та допомоги студентській молоді; узагальнено міжнародну та вітчизняну практику соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю. Запропоновано технологію утвердження ЗСЖ як інтегрального показника успішної соціалізації студентів ВНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні основи виховної роботи зі студентською молоддю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + Ю952.1 + Ч312
Шифр НБУВ: РА379442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Шевчук І.В. 
Студентська академічна група як об'єкт виховання на початковому етапі навчання у вищих економічних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Шевчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сучасні методичні підходи щодо організації освітньо-виховної роботи зі студентами академічних груп в економічних ВНЗ. Розкрито особливості студентської академічної групи як освітнього середовища виховання й об'єкта наукового дослідження. Розроблено модернізовану освітньо-виховну систему роботи зі студентами академічних груп, обгрунтовано шляхи її впровадження в економічних ВНЗ. Встановлено критерії та показники педагогічного впливу модернізованої освітньо-виховної системи на життєдіяльність студентської академічної групи у період першого року навчання у вищій школі економічного профілю. Визначено зміст і напрямки роботи куратора зі студентами академічної групи (адаптаційна робота, діяльнісно-рольові ігри, співбесіди за фаховою спрямованістю, проведення додаткових занять і консультацій). Удосконалено методики психотренінгу та діяльнісно-рольових ігор, показано їх позитивний вплив на скорочення адаптаційного періоду. Експериментально підтверджено ефективність впровадження модернізованої освітньо-виховної системи у вищій школі економічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.3 + Ю954.04 +
Шифр НБУВ: РА370064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Шашенко С.Ю. 
Соціальне становлення студентської молоді у позааудиторний час у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / С.Ю. Шашенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан соціального виховання студентів, виявлено соціально-педагогічні умови їх соціалізації у вищій школі. Визначено теоретичні засади та обгрунтовано технологію соціально-виховного процесу. Описано модель впливу різних соціально-педагогічних чинників на становлення особистості студента, що дозволило виявити оптимальні шляхи соціалізації, розробити програму соціально-виховної діяльності студентів університету, кардинально змінити, розширити і спрямувати змістовий аспект соціально-виховної роботи, враховуючи наступність розвитку соціально значущих якостей студента, передбачити засвоєння та поглиблення студентами основних компонентів регуляції соціального становлення (когнітивного, емоційного, поведінкового й особистісного). Визначено й обгрунтовано пріоритетні напрями соціально-педагогічної роботи зі студентською молоддю. Виявлено роль соціально-педагогічного мікросередовища у процесі соціального становлення студентів. Розкрито значення вищої освіти як компонента макросередовища і надзвичайно важливого інституту у соціальному становленні особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч481.38 +
Шифр НБУВ: РА328291

Рубрики:

      
8.

Чернишова К.Г. 
Формування громадянської позиції майбутніх економістів у навчально-виховному процесі університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / К.Г. Чернишова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічну технологію формування громадянської позиції майбутніх економістів у навчально-виховному процесі університету. З'ясовано ступінь розробки проблеми формування громадянської позиції студентів університету в психолого-педагогічній літературі. Розглянуто методику виявлення рівня сформованості громадянської позиції майбутніх економістів. Розроблено педагогічну технологію формування громадянської позиції даних студентів, підтверджено можливість підвищення ефективності фахової підготовки майбутніх економістів за умов формування в них громадянської позиції. Експериментально перевірено загальну логіку педагогічної підтримки інтеграції процесів самоформування та цілеспрямованого формування громадянської позиції майбутніх економістів з урахуванням рівня її прояву.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + У. р3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА366535

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Цюлюпа С.Д. 
Педагогічні умови формування культури вільного часу студентів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / С.Д. Цюлюпа ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Запропоновано педагогічну інтерпретацію сутності, змісту та структури вільного часу студентів. Висвітлено поняття "педагогічний потенціал вільного часу студентів", "культура вільного часу студентів", визначено та експериментально перевірено педагогічні умови її формування: соціально-педагогічні, організаційно-педагогічні, психолого-педагогічні, запропоновано організаційно-методичну систему їх реалізації. Визначено кількісні та якісні характеристики використання вільного часу студентської молоді. Виявлено рівні сформованості культури використання вільного часу та основні типи особистостей студентів в залежності від освоєння ними позанавчального часового простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.38 + Ч710.032.101-91 +
Шифр НБУВ: РА328278

Рубрики:

      
10.

Цимбрило С. М. 
Полікультурне виховання студентів в умовах освітньо-виховного середовища вищого технічного навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / С. М. Цимбрило ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему полікультурного виховання (ПКВ) студентів за умов освітньо-виховного середовища (ОВС) технічного ВНЗ, визначено особливості підготовки студентів у даному середовищі. Обгрунтовано інтегровані педагогічні принципи формування змісту ПКВ студентів технічних ВНЗ відповідно до виділених компонентів ПКВ (мотиваційний, знаннєвий, ціннісний, ситуативний, рефлексивний). Проаналізовано педагогічні умови ПКВ студентів у ОВС технічного ВНЗ. Розроблено освітньо-виховний навчальний метапредмет "Полікультурна компетентність інженера", який об'єднує всі культурознавчі дисципліни, що викладаються у технічному ВНЗ, у контексті їх єдності, вилучення і додавання окремих тем та цілих курсів, трансформування важливих тем з одного курсу в інший. Встановлено, що завдяки автономній структурі, метапредмет - інтегративне утворення, що забезпечує єдність усіх навчальних дисциплін, які до нього входять. Розроблено на основі аналізу методів виховання та навчання блоки методів ПКВ студентів технічних ВНЗ, відповідно до обраних компонентів ПКВ, та виділено позакомпонентний блок методів з універсальними методами для формування усіх компонентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ж. р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА381908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Хрипунова А.Л. 
Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів - фахівців цивільного захисту: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.Л. Хрипунова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено сутність екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту, її особливості та структурні компоненти. Доведено, що ефективність формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту забезпечується впровадженням науково обгрунтованої технології, яка передбачає такі етапи: підготовчий (створення відповідного науково-методичного забезпечення процесу формування екологічної компетентності студентів), мотиваційно-орієнтаційний (розвиток позитивної мотивації набуття екологічної компетентності майбутніми фахівцями цивільного захисту), змістово-практичний (формування всіх компонентів екологічної компетентності через застосування активних форм і методів навчання, організація спеціальної діяльності практично-екологічної спрямованості), аналітико-результативний (оцінка та корекція процесу навчання). Уточнено критерії, показники та рівні сформованості екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту. Доведено ефективність упровадження розробленої технології формування екологічної компетентності майбутніх інженерів-фахівців цивільного захисту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.27 + Ц98р + Ц90331р +
Шифр НБУВ: РА367726

Рубрики:

      
12.

Хорошайло О.С. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.С. Хорошайло ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть поняття "духовно-моральні цінності". Розроблено структурно-функціональну модель виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями. Систематизовано критерії та рівні їх вихованості. Визначено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови ефективного виховання духовно-моральних цінностей у студентів з особливими потребами. Розроблено систему методів, прийомів, вправ і завдань, які забезпечують результативність виховної діяльності. Розкрито можливості поетапної реалізації основних завдань стосовно виховання духовно-моральних цінностей. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої у процесі дослідження структурно-функціональної моделі виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями за умов Центру духовно-інтелектуального розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю937.231 + Ч430.94 +
Шифр НБУВ: РА335229

Рубрики:

      
13.

Хлєстова С. С. 
Формування деонтологічної культури студентів вищих навчальних закладів у процесі соціально-виховної роботи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. С. Хлєстова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено структурно-функціональну модель формування деонтологічної культури студентів у процесі соціально-виховної роботи ВНЗ: мету; критерії, показники та рівні сформованості деонтологічної культури студентів; змістовно-технологічне забезпечення; педагогічні умови та результат формування деонтологічної культури студентів. Практичне значення одержаних результатів полягає в упровадженні комплексу організаційних форм соціально-виховної роботи ВНЗ з формування деонтологічної культури студентів, програми просвітницького тренінгу та навчально-методичного посібника "Деонтологічна культура".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ю752
Шифр НБУВ: РА379070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Хлєбнікова О.В. 
Формування досвіду музично-виконавської діяльності у студентів вузів культури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Хлєбнікова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Розглянуто проблему формування досвіду музично-виконавської діяльності як складової фахової підготовки музикантів-інструменталістів у вищих навчальних закладах культури. Визначено критерії сформованості досвіду музично-виконавської діяльності у студентів. Обгрунтовано складові компоненти формування досвіду музично-виконавської діяльності. Експериментально апробовано в навчальному процесі викладання дисципліни "Спеціальний інструмент" методику формування досвіду музично-виконавської діяльності за запропонованою схемою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.23 + Щ31р(4УКР)31-3
Шифр НБУВ: РА315555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Форостюк І.В. 
Розвиток творчого потенціалу студентської молоді засобами українського народного мистецтва: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І.В. Форостюк ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи та засоби діагностики рівня творчого потенціалу студентської молоді. Виявлено показники та критерії, що характеризують рівні розвитку творчого потенціалу студентської молоді. Проаналізовано форми та методи розвитку творчого потенціалу студентів. Наведено педагогічну модель організації виховного процесу, спрямованого на розвиток творчого потенціалу студентської молоді засобами українського народного мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.21 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА373017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Фенчак Л.М. 
Формування екологічної культури студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Фенчак ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми формування екологічної культури студентів-аграрників. Вперше на підставі використання системного підходу визначено педагогічні складові та умови формування екологічної культури молодших спеціалістів аграрного профілю. Розроблено й експериментально перевірено методику реалізації педагогічних умов, що сприяють формуванню екологічної культури студентів-аграрників. Уточнено зміст понять "екологічний світогляд", "екологічне мислення", "екологічна культура". Визначено критерії, показники та рівні сформованості екологічної культури майбутніх молодших спеціалістів-аграрників, обгрунтовано модель її розвитку, розроблено відповідні методичні рекомендації для викладачів і керівників вищих аграрних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2 + Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА346530

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Фатурова В.М. 
Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Фатурова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено комунікативний потенціал студентів-користувачів Інтернет-середовища та особливості його цілеспрямованого формування і розвитку. Обгрунтовано теоретичну модель і способи практичного застосування методів розвитку комунікативного потенціалу молоді у форматі студентського Інтернет-клубу засобами нових інформаційних технологій, Інтернету. Розроблено програму занять у формі соціально-психологічного тренінгу, опосередкованого Інтернетом. Розкрито ціннісну детермінацію Інтернет-діяльності студентської молоді, з'ясовано мотиваційні чинники її звернення до комунікативно-пізнавальної бази Інтернет-середовища. Експліковано наявні та створено нові продуктивні схеми пізнання студентами особистості партнерів спілкування, освоєння особистісної рефлексії, вироблення вміння адекватно виражати та диференціювати власні почуття, психоемоційні стани та настрої в процесі комунікації з віртуальними партнерами (в Інтернеті) та в реальному спілкуванні, визначено шляхи і методи розвитку складових комунікативного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10-9 + Ч481.382 +
Шифр НБУВ: РА329751

Рубрики:

      
18.

Ушаков А.С. 
Виховання культури вчинку у студентської молоді у позааудиторній роботі вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.С. Ушаков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання культури вчинку у студентської молоді за умов позааудиторної роботи вищого навчального закладу. Розкрито суть і якісну характеристику понять "культура вчинку" та "образ гуманної людини". Розглянуто загальні засади педагогічного процесу, що здійснюється з метою виховання культури вчинку та формування образу гуманної людини. Розроблено програму та комплексну методику виховання культури вчинку, здійснено її практичне впровадження до позааудиторної роботи. Розроблено рекомендації викладачам-кураторам академічних груп щодо виховання культури вчинку у студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + Ч481.38 +
Шифр НБУВ: РА335226

Рубрики:

      
19.

Турчина Н.І. 
Педагогічні особливості моделей фізичного виховання студентів вузів на різних курсах навчання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Н.І. Турчина ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Проаналізовано актуальні проблеми фізичного виховання студентів ВНЗ. Розроблено поетапні моделі організації фізичного виховання згідно мети, завдань, принципів, контрольних нормативів на різних курсах навчання з урахуванням вимог професійно-прикладної фізичної підготовки, гігієнічних норм рухової активності й інтересів студентів до виду спорту. Поетапні моделі фізичного виховання студентів створено на базі концепції функціонального призначення, яка реалізується у процесі поступовго переходу від прямого педагогічного управління на початкових етапах навчання до опосередкованого на старших курсах, надалі - до самоуправління. У даних моделях здійснено поетапну конкретизацію умов реалізації методичних принципів фізичного виховання студентів, що включає засоби, методи, форми й організацію занять. Одержано дані про формування мотивації до занять фізичним вихованням у межах навчальних і позанавчальних форм на підставі вивчення результатів впровадження фізичних вправ і видів спорту, які відповідають інтересам студентів. Обгрунтовано положення про організаційну структуру та зміст роботи кафедри фізичного виховання ВНЗ за сучасних умов реорганізації системи вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч481.354 +
Шифр НБУВ: РА362816

Рубрики:

      
20.

Ткачук І. О. 
Формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді в трансформаційному суспільстві: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / І. О. Ткачук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз проблеми формування та реалізації духовно-творчого потенціалу особистості за умов трансформаційного стану українського суспільства. Життєвий процес в Україні характеризується як вкрай суперечливий. Його пронизують кризові процеси в економіці, політиці, соціокультурній сфері. Визначено особливості формування та реалізації духовно-творчого потенціалу студентської молоді: життєвий потенціал формується в далекому від оптимальних характеристик плані. Суперечливими впливами на формування духовно-творчого потенціалу молоді позначаються стан навколишнього середовища, загальний спосіб і стиль життя, стан розвитку освіти, культури, виховання. Сформовано практичні пропозиції щодо оптимізації життєвого процесу, формування духовно-творчого потенціалу молоді, її творчої самореалізації, досягнення успіху та свободи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ч481.328
Шифр НБУВ: РА377758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського