Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (2624)Книжкові видання та компакт-диски (2464)Журнали та продовжувані видання (983)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Косінова Г.О. 
Харківський університет наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Г.О. Косінова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2004. — 14 с. — укp.

Розглянуто історію одного з найстаріших університетів України на переломному етапі його існування. Визначено вплив статуту 1884 р. на організацію навчальної та наукової роботи в Харківському університеті, досліджено особливості створення семестрово-курсової системи, організації державних іспитів, запровадження свободи викладання та слухання. Наведено огляд наукових робіт учених університету, зокрема українознавчих досліджень. Розглянуто питання управління університетом з 1884 р., розширення прав самоврядування, реорганізації повноважень на ключових рівнях університетської влади. На підставі узагальнення широкого кола джерел наведено всебічну характеристику викладацького колективу та студентів. Розкрито питання створення організацій від різних за характером гуртків до органів самоврядування, описано участь викладачів і студентів у громадському житті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711.9 +
Шифр НБУВ: РА328581

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Костенко Р.В. 
Формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Костенко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 21 с. — укp.

Розкрито суть формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Визначено критерії (інтелектуальний, емоційно-вольовий, мотиваційний, поведінковий) та рівні (високий, достатній, середній, низький) сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історії. Розроблено комплексну діагностичну методику рівнів сформованості соціальних цінностей, а також методику їх формування у майбутніх учителів історії. Виявлено педагогічні умови даного формування, що сприяють цілеспрямованому й ефективному управлінню цим процесом. Доведено педагогічну доцільність формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Обгрунтовано й експериментально перевірено виховні можливості навчального матеріалу з історичних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч489.511.350.0 +
Шифр НБУВ: РА354115

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Кучай О. В. 
Формування професійної компетенції вчителів інформатики у вищих навчальних закладах Польщі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Кучай ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто проблеми формування професійної компетенції вчителів інформатики у ВНЗ Польщі. Розкрито зміст понять "компетентність", "компетенція", "професійна компетенція", "професійна компетенція вчителя інформатики". Проаналізовано польську модель формування професійної компетенції вчителів інформатики, становлення та розвиток інформатичної освіти в Польщі, виявлено основні її тенденції. З'ясовано особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики в Україні. Проведено порівняльний аналіз інформатичної системи педагогічної освіти в Польщі й Україні. Визначено можливість творчого використання в системі педагогічної освіти України продуктивних ідей польського досвіду підготовки майбутніх вчителів інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2 + Ч484(4ПОЛ)
Шифр НБУВ: РА378581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ситянін В.В. 
Формування правової компетентності науково-педагогічних працівників вищої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В.В. Ситянін ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено навчальну програму формування правової компетентності науково-педагогічних працівників вищої школи, яка включає спецкурс, дидактичний комплекс умов і засобів формування правової компетентності, організаційні та педагогічні умови її реалізації, методичні рекомендації для керівників ВНЗ ІІІ - IV р.а. щодо покращання науково-методичної роботи з розвитку правової компетентності науково-педагогічних працівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) п + Х8 р(4УКР)4
Шифр НБУВ: РА374132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Федоров О. В. 
Формування підприємницької культури дизайнера в умовах приватного вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Федоров ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано філософсько-культурологічну, соціально-економічну, естетико-технічну та психолого-педагогічну літературу, розкрито сутність, розроблено та науково обгрунтовано структуру, критерії та показники підприємницької культури дизайнера. Вивчено досвід і з'ясовано особливості професійної підготовки студентів-дизайнерів за умов приватного ВНЗ, проведено педагогічну діагностику рівнів сформованості підприємницької культури, а також змодельовано педагогічну систему процесу її формування. Охарактеризовано педагогічні умови та технології формування підприємницької культури дизайнера в процесі вивчення соціально-економічних і професійно-орієнтованих дисциплін та спецкурсу "Сучасна підприємницька культура" у приватному ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70 + Ж182 р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА381951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Максимовська Н.О. 
Формування культури материнства жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі вищого навчального закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.О. Максимовська ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування культури материнства жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ. Зроблено історико-педагогічне узагальнення взаємозв'язку соціального виховання жінки та виконання материнського призначення у філогенезі. Досліджено стан вивченості проблем соціалізації, соціального виховання жіночої молоді, формування культури материнства в сучасних наукових дослідженнях, розкрито сутність поняття "культура материнства". Розроблено схему соціально-педагогічного середовища ВНЗ, визначено специфіку процесу формування культури материнства жіночої молоді у ньому. Теоретично обгрунтовано, впроваджено та визначено ефективність програми формування культури материнства жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + Ч484(4УКР)42 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА362280

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Дементьєва Т.І. 
Формування комунікативної компетенції студентів-іноземців підготовчих факультетів у процесі навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.І. Дементьєва ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 18 с. — укp.

Висвітлено питання сутності комунікативної компетенції студентів-іноземців у навчально-професійній сфері, особливості її структури, показників, критеріїв та рівнів її сформованості. Розроблено технологію формування комунікативної компетенції у навчально-професійній сфері з використанням навчально-мовленнєвих ситуацій. Проаналізовано поняття та ефективні види навчально-мовленнєвих ситуацій. Доведено ефективність розробленої технології формування комунікативної компетенції студентів-іноземців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)48 +
Шифр НБУВ: РА339017

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Тугай Н.О. 
Формування духовної культури майбутніх інженерних кадрів: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Н.О. Тугай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Проаналізовано такі сутнісні характеристики особистості як духовність і духовна культура. Обгрунтовано визначення поняття, зміст і структуру духовної культури майбутніх інженерів, показано значення формування даної якості у процесі їх духовного становлення та професійного удосконалення за умов глобалізації, інформаційної революції, бурхливих соціально-економічних перетворень, які відбуваються в українському суспільстві у сучасний період. Розглянуто основні форми та методи формування та збагачення духовної культури студентів технічних ВНЗ, розкрито роль у даному процесі суспільних наук. Проаналізовано виховний вплив навчальної та позанавчальної діяльності, визначено чинники підвищення ефективності формування та розвитку духовної культури студентства. Обгрунтовано необхідність модернізації змісту навчально-виховного процесу в технічному університеті у контексті актуалізації культуротворчого змісту природничих і технічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22 + Ч484(4УКР)01 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА362813

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Терепищий С.О. 
Філософські засади стандартизації вищої освіти: автореф. дис. ... канд. філософ. наук: 09.00.10 / С.О. Терепищий ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено філософський аналіз суперечностей між інновацією та традицією, уніфікацією та плюралізмом феномену стандартизації вищої освіти (СВО). Доведено доцільність урегулювання даних суперечностей черед антиципативну стандартизацію (АС). Викладено концепцію СВО та стандарту вищої освіти. Проаналізовано теоретичні та методологічні засади СВО у сучасному філософському, історичному, педагогічному, економічному, управлінському дискурсах. Визначено філософські виміри даного феномену як соціокультурного явища, досліджено його онтологію, людиновимірні та аксіологічні напрями. Обгрунтовано цілі (креативність та інноваційність, посибілістське мислення, адаптивність) і завдання АС вищої освіти. Запропоновано принципи випереджуючої СВО України - системності, адекватності, проактивності, ефективності, особистісної зорієнтованості, достатності, доцільності, однозначності, варіативності, самооновлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч484(4УКР)ц
Шифр НБУВ: РА370482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Завальнюк О. М. 
Утворення і діяльність державних українських університетів (1917 - 1921 рр.): автореф. дис. ... д-ра іст. наук : 07.00.01 / О. М. Завальнюк ; НАН України ; Ін-т історії України. — К., 2011. — 32 с. — укp.

Розкрито складові процесу творення та діяльності державних українських університетів. Висвітлено перші спроби українізувати російськомовні упіверситети в Україні, заснування та діяльності Київського народного українського університету, процесу формування та відкриття державних українських університетів, нормативно-правової бази національної університетської освіти, з'ясуванню кадрового потенціалу та студентського контингенту, матеріально-технічної й інформаційної бази нових вишів, освітньої та наукової діяльності українських університетів, проблеми соціального захисту науково-педагогічних, навчально-допоміжних і технічних працівників і студентів, а також місця нових університетів у державотворенні й освітньо-культурному відродженні країни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)612-7 + Ч483(4УКР)61 + Ч484(4УКР)711
Шифр НБУВ: РА384947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Радченко В.М. 
Управління якістю професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Радченко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розроблено й обгрунтовано модель управління якістю професійної діяльності викладачів вищих навчальних закладів (ВНЗ) I - II рівнів акредитації на засадах менеджменту та мотивації праці. Розглянуто структуру та розкрито зміст мотивації професійної діяльності викладачів, складовими якої є їх професійні потреби (особисті, економічні, духовні) й інтереси (економічні, духовні), що застосовуються як механізм впливу на якість їх професійної діяльності. Визначено соціально-психологічні, економічні й організаційні умови управління закладом освіти за сучасних ринкових умов з метою підвищення якості професійної діяльності викладачів та рівня задоволення їх професійних потреб та інтересів. Розроблено технологію оцінювання якості професійної діяльності викладачів за її основними компонентами (навчальною, виховною, організаційно-управлінською, громадсько-педагогічною: навчально-методичною) на кваліметричних засадах, матеріального та морального стимулювання викладачів за рівнями якості їх професійної діяльності та рівнями управління (державним, обласним, внутрішнім). Зазначено щодо доцільності визначення рівнів управління якістю педагогічної діяльності викладачів за умов задоволення їх професійних потреб та інтересів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА350006

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Яструбський М.Я. 
Управління фінансовими ресурсами вищих навчальних закладів в умовах трансформації економіки України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / М.Я. Яструбський ; Ін-т регіон. дослідж. НАН України. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано роль вищої освіти, висвітлено теоретичні проблеми реформування її системи за умов економічних перетворень. Розкрито основи управління фінансовими ресурсами вищої освіти в період трансформації економіки України. Розроблено концепцію реформування фінансової системи ВНЗ в контексті трансформації економіки держави на основі проведених досліджень систем управління фінансово-господарською діяльністю ВНЗ і фінансовими потоками галузі, розглянуто питання їх структуризації, оптимізації розподілу та ефективності використання фінансових ресурсів за умов забезпечення високої якості підготовки спеціалістів та науково-дослідних робіт у ВНЗ. Описано механізм ефективного управління фінансовими ресурсами на рівнях Міністерства освіти і науки України та ВНЗ з використанням економіко-математичних методів і сучасних інформаційних технологій для забезпечення європейського рівня якості освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР)к94 +
Шифр НБУВ: РА342272

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Жарая С.Б. 
Управління системою вищих навчальних закладів недержавної форми власності в Україні: Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.05 / С.Б. Жарая ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 1999. — 17 с. — укp.

У дисертації здійснено комплексний аналіз нового напрямку в управлінні освітою в Україні на етапі формування ринкових відносин - управління недержавною вищою школою. Проаналізована система вищих навчальних закладів недержавної форми власності як об'єкт управління. Виявлено і досліджено тенденцію інтеграції недержавної складової у традиційну систему освіти України. Узагальнено досвід організації управління недержавною вищою школою у зарубіжних освітніх системах. Уточнена дефініція "вищий навчальний заклад України недержавної форми власності". Основні результати дослідження знайшли впровадження при розробці пропозицій до проекту Закону України "Про вищу освіту".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Лялюк А.М. 
Управління розвитком вищого навчального закладу на засадах маркетингу і логістики: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.М. Лялюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 22 с. — укp.

На підставі дослідження особливостей розвитку вищої освіти за ринкових умов розроблено концепцію стратегічного розвитку вищого навчального закладу на засадах маркетингу та логістики, суть якої полягає у реалізації причинно-наслідкового зв'язку: стратегія розвитку вищого навчального закладу - комплекс маркетингу - система логістики - користь освітньої послуги. Розроблено методичні рекомендації для обгрунтування логістичних рішень у вищому навчальному закладі. Для виявлення специфіки структурних особливостей мікросередовища запропоновано використовувати методи соціологічного опитування серед випускників шкіл і роботодавців. Для підвищення ефективності управління розвитком вищого навчального закладу запропоновано нові методи оцінки його конкурентоспроможності. Сформульовано пропозиції щодо застосування особливостей сегментування підприємств та установ як основних потребувачів випускників вузів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к2 +
Шифр НБУВ: РА342360

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Верхоглядова Н.І. 
Управління конкурентоспроможністю вищої освіти в процесі формування людського капіталу: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / Н.І. Верхоглядова ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 32 с. — укp.

Удосконалено теоретичні, методологічні та методичні засади формування економічних підходів щодо управління вищою освітою, реалізація яких передбачає підвищення її конкурентоспроможності у процесі формування людського капіталу. Показано вплив соціально-ринкових перетворень на можливість реалізації історичного потенціалу суспільства. Досліджено процеси формування людського капіталу у системі інститутів соціалізації. Сформульовано концептуальні підходи щодо визначення конкурентоспроможності освіти як суттєвого чинника забезпечення національних інтересів. Наведено оцінку трансформації процесу підготовки людського капіталу у регіональному аспекті у контексті результативності у сфері вищої освіти та розроблено методичні підходи щодо оцінки її ефективності. Обгрунтовано механізм управління ринковим освітнім простором. Удосконалено механізм управління та регулювання системи вищої освіти у контексті підвищення якості людського капіталу. Досліджено механізм державного регулювання та ринкової саморегуляції моделі вищої освіти. Удосконалено систему фінансування вищої освіти за умов соціально орієнтованої ринкової економіки. Уточнено методологічні підходи щодо функціонування конкурентоспроможної освіти у національній економічній системі на базі дослідження діяльності товаровиробників інтелектуальної та наукоємної продукції. Виявлено регіональні детермінанти та проаналізовано фактори конкурентоспроможності ВНЗ на прикладі навчальних закладів Придніпровського економічного району. Оцінено вплив соціально-економічного розвитку регіону на формування потреби у фахівцях з вищою освітою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240 + У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к2 +
Шифр НБУВ: РА340606

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Калашнікова С.А. 
Управління державним сектором вищої освіти в США: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.05 / С.А. Калашнікова ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

З'ясовані та розкриті найсуттєвіші характеристики, притаманні сучасній системі управління державною вищою освітою в США, здійснено аналіз її цілей, функцій, структури. З'ясовано, що структура управління американською державною вищою школою є пірамідальною. Її вертикальний поділ включає чотири адміністративні рівні - федеральний, штатний, рівень колегіального округу та рівень навчального закладу. Для кожного рівня здійснено аналіз його особливостей, відповідних керівних органів та зв'язків між ними. Висвітлено горизонтальний поділ досліджуваної системи, пов'язаний з участю в процесі управління державних, громадських органів і органів самоврядування. Вивчені та охарактеризовані існуючі типи управління державними вищими навчальними закладами (централізований і децентралізований). Встановлено і обгрунтовано, що управління державною вищою освітою в США носить громадсько-державний характер. Виявлені найсуттєвіші характеристики процесу підготовки фахівців у Сполучених Штатах за спеціальністю "Управління вищою освітою". Вивчені пріоритети федеральної політики в галузі вищої освіти на сучасному етапі та основні тенденції розвитку системи управління державним сектором вищої освіти в США. З'ясовані позитивні та негативні риси досліджуваної системи та на їх основі висловлено пропозиції щодо використання американського досвіду в умовах реформування управління вищою освітою в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СОЕ)к

Рубрики:

      
17.

Коротенко Н. М. 
Університетська освіта в радянській Україні (1933 - 1941 рр): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Н. М. Коротенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Вперше комплексно висвітлено, як самостійну наукову проблему особливості розвитку університетської освіти в УССР у 1933 - 1941 рр. і розкрито невідомі факти з історії відновлення та діяльності університетів. Досліджено маловідомі аспекти відновлення університетів в УСРР, становлення структури університетів, формування професорсько-викладацького складу та студентського контингенту. Розглянуто та проаналізовано особливості навчально-методичної роботи в університетах, визначено основні завдання та методи виховної роботи в університетах. Вперше цілісно розглянуто, проаналізовано та вивчено навчальну, наукову та виховну роботу, що проводилася університетами УРСР у 1933 - 1941 рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + Ч483(4УКР)62
Шифр НБУВ: РА377266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Стригунова М.М. 
Удосконалення нормативної бази оцінювання якості освітніх послуг вищих навчальних закладів України: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / М.М. Стригунова ; Севастоп. нац. ун-т ядер. енергії та пром-сті. — Севастополь, 2008. — 25 с. — укp.

Розроблено методи оцінювання та нормування показників якості (ПЯ) освітніх послуг з використанням методів кваліметрії, синтетичного аналізу та нечітких множин, що дозволило удосконалити нормативну базу оцінювання якості даних послуг. Уточнено класифікацію ПЯ процесів освітніх послуг ВНЗ завдяки використанню кваліметричних підходів і впровадженню запропонованих критеріїв і показників якості освітніх послуг, що дозволило розв'язати задачі визначення розривів-рівнів моделі процесу управління нею. Розроблено метод виявлення визначальних областей проведення експертної оцінки, що дозволило використовувати комплексний підхід щодо вибору за множиною та за часом. Наведено метод оцінювання якості зазначених послуг, який дозволяє визначити ймовірність ступеня задоволення споживачів якістю освітніх послуг. З використанням нечітких моделей розроблено метод нормування ПЯ процесів даних послуг і визначено номінальні та межові значення їх ПЯ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к8 + Ч484(4УКР) я8 +
Шифр НБУВ: РА356860

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Бакуліна Г.М. 
Удосконалення нормативної бази оцінювання ефективності та конкурентоздатності освітніх послуг вищих навчальних закладів України: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.02 / Г.М. Бакуліна ; Севастоп. нац. ун-т ядер. енергії та пром-сті. — Севастополь, 2009. — 22 с. — укp.

Удосконалено нормативну базу стосовно оцінювання ефективності та конкурентоспроможності освітніх послуг (ОП) ВНЗ України. Проаналізовано відповідну вітчизняну та зарубіжну літературу. Класифіковано форми ефективності ОП. Розроблено методи оцінювання ефективності ОП ВНЗ з використанням математичного апарату кластерного аналізу, експертних оцінок, теорії вірогідності та математичної статистики, прикладних програмних пакетів "MathCAD", "MatLab" і "Statistica". Розроблено метод оцінювання конкурентоспроможності ОП ВНЗ. Запропоновано процедуру вибору показників конкурентоспроможності ОП. Побудовано щільність розподілу для кожного показника з використанням статистичних методів управління якістю, теорії вірогідності та математичної статистики, а також принципів бенчмаркінгового дослідження. Удосконалено систему підготовки шляхом розробки та впровадження нормативних документів щодо організації та проведення навчання керівників вищої та середньої ланки з питань менеджменту й аудиту якості підприємств. Розроблено проекти стандартів ВНЗ "Освітні послуги ВНЗ. Метод оцінювання ефективності" і "Освітні послуги ВНЗ. Метод оцінювання конкурентоздатності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА362203

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Коваленко В.П. 
Удосконалення механізму державного управління післядипломною освітою в Україні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр: 25.00.02 / В.П. Коваленко ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2006. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання забезпечення сталого розвитку післядипломної освіти в Україні в період соціально-економічної трансформації за умов використання методології соціальної адекватності для розробки проблем державного управління в даній сфері. Проаналізовано значення здатності соціально-адекватного управління "створювати" умови для оптимального функціонування освіти. Визначено особливості та розроблено адаптаційну модель державного управління післядипломною освітою, у якій реалізується владно-розпорядницький вплив суб'єкта державного управління в процесі дії інтегративного механізму управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Х819(4УКР)132.1 +
Шифр НБУВ: РА342943

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського