Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (45)Реферативна база даних (1268)Книжкові видання та компакт-диски (5541)Журнали та продовжувані видання (3183)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 103
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Янковська І. М. 
Методика формування у молодших школярів уміння організовувати художню діяльність на уроках образотворчого мистецтва: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. М. Янковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено та науково обгрунтовано зміст і структурні компоненти формування уміння організовувати художню діяльність (ФУОХД) на уроках образотворчого мистецтва у молодших школярів, визначено критерії, показники та рівні сформованості цього вміння. Наведено модель ФУОХД та методику поетапного формування дослідженого процесу. Подальшого розвитку дістали положення про використання в педагогічній практиці початкової образотворчої освіти комплексу функцій образотворчого мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)31-34
Шифр НБУВ: РА380021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Щокіна О.П. 
Особливості філософсько-культурологічних поглядів художників українського авангарду: автореф. дис... канд. культурології: 26.00.01 / О.П. Щокіна ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теорії стосовно філософії у художніків украінського авангарду початку XX ст., відображені у текстах його найбільш яскравих представників. Увагу приділено маловивченим поглядам художників-теоретиків українського аванграду, які відіграли провідну роль у формуванні авангардного мистецтва та його теорії в Україні. Розглянуто філософські категорії, наявні в теорії художників України на початку XX ст. Увагу приділено представникам одеського регіону. Запропоновано розглядати філософсько-культурологічні пошуки та художню критику митців українського авангарду як цілісну систему мислення, яка наділена власними характерними особливостями та має значний вплив на розвиток сучасної художньої культури та філософії. Проаналізовано тексти художників-теоретиків українського авангарду, на його підставі систематизовано філософські погляди представників авангарду в Україні, встановлено їх унікальність і безпосередній зв'язок між західним інтуїтивізмом і психологізмом та російським космізмом і езотеризмом з національним менталітетом митців українського авангарду, виявити соціально-філософські коріння деструктивізму й еклектизму в їх філософських концепціях, вперше чітко визначити традиційні та новаторські тенденції у художній критиці Одеси на початку XX ст. На підставі дослідження текстів художників-теоретиків сформульовано парадигму нової художньої критики в регіональному аспекті (Одеса).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4Укр)61-239 +
Шифр НБУВ: РА365114

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Штикало Т.С. 
Формування просторового мислення в майбутніх учителів образотворчого мистецтва (засобами скульптурної пластики): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.С. Штикало ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 21 с. — укp.

Уточнено та науково обгрунтовано суть і структуру поняття "просторове мислення". З'ясовано роль просторового мислення у профільній діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Виявлено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості просторового мислення у студентів. Розроблено й обгрунтовано модель його формування у майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами скульптурної пластики. Виявлено педагогічні умови її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.3 + Щ10 р(4УКР)3-35 + Щ130.5 р +
Шифр НБУВ: РА345993

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Шкелебей І.І. 
Розвиток художньої освіти у школах Німеччини і України в 90-х роках XX століття (на матеріалах образотворчого мистецтва): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.І. Шкелебей ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Уперше системно досліджено питання щодо теоретичних засад організації процесу художньої освіти у школах Німеччини. Розкрито та науково обгрунтовано специфіку організації процесу даної освіти. Висвітлено найважливіші особливості змісту, форми, принципів і методів художньої освіти у школах Німеччини й України на сучасному етапі. Обгрунтовано ряд теоретичних положень про естетико-виховні можливості образотворчого мистецтва. Розроблено та експериментально апробовано програму, яка забезпечує ефективне художньо-естетичне виховання старшокласників. Вивчено здобутки німецької педагогічної думки у контексті загальнолюдських цінностей. Виявлено характеристики пріоритетів, які можуть бути використані у вітчизняній педагогічній освіті. Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано моделі педагогічних концепцій виховання естетичної свідомості у полікультурному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4НІМ)2 + Щ10 р(4УКР)2 + Ч33(4УКР)6 + Ч33(4НІМ)6 +
Шифр НБУВ: РА334793

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Шило О.В. 
Невербальні і вербальні засоби в образотворчій діяльності: Автореф. дис... д-ра мистецтвознав.: 17.00.01 / О.В. Шило ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 1998. — 35 с. — укp.

Досліджується взаємозв'язок вербальних та іконічних засобів пластичного мислення, які забезпечують подібність зображення, і того, що зображується. У структурі акту образотворчої діяльності виділена спеціальна семіотична конструкція, яка забезпечує конкретність пластичного образу, - так звана знакова морфологія. Досліджені її структура та функції складових елементів - топологічного і типологічного описів і канонічного зразку. Проаналізовано механізм, який включає знакову морфологію до образотворчої діяльності, - так звана ситуація відсторонення. Виявлені її структура і базові процедури - артифікації і оприроднення. Побудована типологія основних форм пластичного відношення художника до натури, за допомогою яких можлива її інтерпретація.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(0)6

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Шафран Р.С. 
Теоретична спадщина Володимира Січинського у контексті розвитку українського мистецтвознавства 1920 - 1960-х років: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.05 / Р.С. Шафран ; Львів. акад. мистец. — Львів, 2001. — 18 с. — укp.

Проаналізовано діяльність українського мистецтвознавця В.Січинського, визначено його місце в історії української культури та мистецтвознавства. Вивчено і систематизовано монографії вченого, статті та рецензії. Висвітлено його роль як теоретика мистецтва і художника-практика. Опрацьовано архівні матеріали, що раніше не публікувалися. Задокументовано спогади з родинного архіву В.Січинського. Досліджено кореспонденцію вченого. Розглянуто новації в роботах В.Січинського і з методологічних позицій українського мистецтвознавства переосмислено науковий доробок ученого, з'ясовано місце та значення його теоретичних концепцій у процесі розвитку української мистецтвознавчої думки ХХ ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10г(4/8=Укр)6д Січинський В.
Шифр НБУВ: РА316002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Чернякова В.Е. 
Управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів ліцею мистецтв: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.Е. Чернякова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено комплекс засобів управління навчально-художньою діяльністю учнів початкових класів, до складу якого входять логіко-смислова модель і модель евристики як системне графічне об'єднання логічного, змістового компонента з загальною стратегією найбільш раціонального пошуку вирішення завдання на рівні прямого, спів- і самоуправління цією діяльністю. Застосовано методику поетапного введення та циклічного використання комплексу засобів управління навчально-художньою діяльністю у поєднанні з поступовим впровадженням повного циклу переходу від прямого до самоуправління навчально-художньою діяльністю учнів зі збільшенням рівня складності завдань залежно від рівня управління у кожному класі та віку учнів початкових класів. Уточнено структуру навчально-художньої діяльності учнів початкових класів (зокрема, визначено мотив, мету, суб'єкт, об'єкт, предмет, художні засоби, продукт, результат, змістову структуру, способи одержання продукту) та її специфічні функції (пізнавальну, освітню, естетичну; розвивальну, креативну, орієнтовно-ціннісну, збагачувальну, самореалізації). Розкрито сутність дефініції "навчально-художня діяльність учнів початкових класів" як синтетичної діяльності, спрямованої на формування емоційно-ціннісного ставлення до світу, на самозміну учнями самих себе, продуктом якої є художній образ, в якому втілено суб'єктивний досвід учня, та її змістова структура як єдність емоційного, мотиваційного когнітивного та діяльнісного компонентів, що відображають специфіку даної діяльності. Уточнено уявлення про ліцей мистецтв як загальноосвітній навчальний заклад нового типу з органічним поєднанням навчального й естетичного циклів і специфічними характеристиками: організаційно-педагогіними, дидактичними, соціально-педагогічними, що надає йому статусу чинника системного естетичного формування культури учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Щ10 р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА360235

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Частник О.С. 
Універсальне і специфічне в просторово-часовій символіці українського та ірландського традиційного мистецтва (порівняльно-семіотичний аналіз): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О.С. Частник ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

Класифіковано український та ірландський орнаментальний та епічний матеріал на підставі структурно-семантичних інваріантів - умовно-графічних ідей центричності, бінарності, тернарності. Здійснено просторово-часову інтерпретацію систематизованого матеріалу. Виявлено характер інваріантних системних зв'язків просторово-часової символіки традиційного мистецтва України та Ірландії шляхом міжвидової та крос-культурної взаємоінтерпретації (пошуків універсального). Визначено способи та характер варіантного, образно-конкретного втілення універсальних просторово-часових схем української та ірландської традиційної символіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4Укр)-17 + Щ103(4іРЛ)-17 + Ю812.252.2
Шифр НБУВ: РА315581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Циганко О.П. 
Художньо-виставкова діяльність у Харкові (1917 - 1934 рр.): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О.П. Циганко ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Розкрито загальну картину художньо-виставкової діяльності у Харкові у 1917 - 1934 рр., визначено головні принципи і механізми організації, фінансування та інформаційної підтримки даних виставок, роль державних органів, профспілок, громадських організацій, творчих об'єднань та музейних установ у проведенні виставок, проаналізовано представлення в експозиціях провідних напрямів образотворчого мистецтва, зв'язок виставок з глядацькою аудиторією. Показано вплив художніх виставок на громадське життя та формування естетичних смаків публіки, зроблено висновки про головні напрямки еволюції художньо-виставкової діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР)61 л62 +
Шифр НБУВ: РА325738

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Ціхонь К.Р. 
Іконографія космосу в європейському християнському мистецтві (від античності до бароко): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.05 / К.Р. Ціхонь ; Львів. акад. мистец. — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто найхарактерніші іконографічні мотиви, пов'язані з космологічною тематикою, створені в період від появи ранньохристиянського мистецтва до кінця XVIII ст. Встановлено, що в ранні часи космос зображали відповідно до моделі, яка була прийнята християнством від античності. Його головною рисою була безпосередня залежність від Бога-Творця. На межі середньовіччя і Нового часу наступає перехід від метафори організму (живого космосу) до метафори механізму. З кінця XIV ст. конкурують між собою два способи опису і пояснення навколишнього світу - раціонально-науковий і гуманістичний, безпосередньо пов'язаний з мистецтвом. Кількість зображень космосу у мистецьких творах поступово зменшується. Функцію "об'єктивної" інформації, яка переважала у середньовічному мистецтві, змінюють суб'єктивні погляди та зростаючий пріоритет індивідуальності художника. У XVIII ст. відмова від зображення космосу в релігійному контексті співпадає з розповсюдженням теорії механіки І.Ньютона.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(0)3-399
Шифр НБУВ: РА312028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ходак І. О. 
Наукова діяльність Данила Щербаківського в контексті історії українського мистецтвознавства першої третини XX ст.: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.05 / І. О. Ходак ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Вивчено наукову діяльність Д. Щербаківського (1877 - 1927 рр.) у контексті становлення українського мистецтвознавства як самостійної галузі наукового знання, його інституалізації в першій третині XX ст. На широкому джерельному матеріалі реконструйовано наукову біографію вченого. Показано нерозривний зв'язок його практичної та дослідницької діяльності. Визначено основні напрями, теми та методи його досліджень. Проаналізовано за проблемно-тематичним принципом мистецтвознавчий доробок, який дозволяє встановити місце Д. Щербаківського в українській мистецтвознавчій традиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 г(4УКР)61 д Щербаківський Д.
Шифр НБУВ: РА372279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
12.

Харитонова А.А. 
Архітектурно-планувальне формування центрів образотворчого мистецтва: Автореф. дис... канд. архіт.: 18.00.02 / А.А. Харитонова ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто поетапний розвиток об'єктів, що експонують витвори образотворчого мистецтва. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід проектування і будівництва виставкових будівель образотворчого мистецтва. Висвітлено соціально-культурні умови, економічні, технічні та художньо-естетичні чинники розвитку центрів образотворчого мистецтва. Проаналізовано містобудівні особливості розміщення центру образотворчого мистецтва. Узагальнено сучасні розробки в області методів та умов експонування предметів образотворчого мистецтва. Описано типи та функціонально-планувальні моделі зі складом і угрупуванням приміщень. Визначено принципи та прийоми архітектурно-композиційної організації будівель центрів образотворчого мистецтва, прийоми містобудівного формування центрів образотворчого мистецтва, а також особливості пристосування будівель різного призначення під музеї та центри образотворчого мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н712.38-022.5 + Щ101.3(4УКР) + Щ110.16 +
Шифр НБУВ: РА340362

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
13.

Фурса О.О. 
Організаційно-педагогічні засади навчально-виховного процесу у мистецькому коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Фурса ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено модель функціонування мистецького коледжу як професійного навчального закладу нового типу та методику спеціальної підготовки майбутніх дизайнерів у системі "учень дизайн-студії - студент коледжу - слухач професійних курсів - фахівець з дизайну". Удосконалено організаційно-педагогічні засади навчально-виховного процесу в мистецькому коледжі на основі впровадження варіативного компонента дизайн-освіти та інноваційних педагогічних технологій, форм і методів навчання. Здійснено відбір і структурування змісту підготовки дизайнерів одягу й аксесуарів у мистецькому коледжі та розроблено комплект навчально-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Уточнено положення щодо необхідності врахування в організації навчально-виховного процесу в мистецькому коледжі потреб сучасного дизайн-виробництва й модельного бізнесу в творчих конкурентоспроможних фахівцях та участі соціальних партнерів у розвитку конкурсної діяльності майбутніх дизайнерів. Висвітлено історичні аспекти розвитку дизайну та дизайн-шкіл в Україні та світові тенденції підготовки фахівців дизайнерського профілю й обгрунтовано роль мистецтва в художньому розвитку особистості майбутнього дизайнера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.02 + Щ10р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА336866

Географічні рубрики:
  

      
14.

Федоренко С. В. 
Виховання естетичної культури у старшокласників середніх спеціалізованих шкіл мистецтв Великої Британії: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / С. В. Федоренко ; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто психолого-педагогічну проблему виховання естетичної культури (ЕК) старшокласників середніх спеціалізованих шкіл мистецтв (ССШМ) Великої Британії (ВБ) та впровадження британського досвіду (БД) в освітню практику України. Визначено зміст ЕК особистості в педагогічній теорії ВБ, охарактеризовано особливості організації процесу виховання ЕК старшокласників у британських ССШМ. Проаналізовано подібність та відмінність у підходах британських і вітчизняних учених до визначення поняття "естетична культура" у науково-мистецькій парадигмі сучасної освіти та розкрито його зміст. Узагальнено досвід реалізації змісту, форм і методів виховання ЕК старшокласників у ССШМ ВБ (напрями спеціалізації: виконавчі та візуальні мистецтва, медіа-мистецтва). Проведено порівняльний аналіз програм з мистецьких дисциплін для середніх шкіл ВБ й України. Подано рекомендації щодо використання БД виховання ЕК підлітків в українському освітньому просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421,355 + Ч424(4ВЕЛ)714.6 + Щ10 р(4ВЕЛ)2
Шифр НБУВ: РА381919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Урсу Н.О. 
Сакральне мистецтво домініканського ордену на землях України (XVII - XIX ст.): автореф. дис... д-ра мистецтвознав.: 26.00.05 / Н.О. Урсу ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2008. — 32 с. — укp.

Розглянуто мистецьку спадщину ордену домініканців на землях України XVII - XIX ст. Досліджено умови, історію утворення та екзистенції домініканських осередків. Визначено дати виникнення храмів. Висвітлено імена фундаторів і доброчинців, вітчизняних і запрошених з інших країн митців. Охарактеризовано архітектонічні системи і типи побудов. Простежено семантичні коріння, стильові та художньо-композиційні особливості зодчества мендикантів. Проаналізовано інтеграційний зв'язок храмового зодчества та його сакрального наповнення. Обговорено архітектонічну метафорику мистецького доробку ченців. Зроблено спробу представити пам'яткоохоронне значення досліджень мистецького доробку ордену на українських землях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР)4/5:Э + Э375-647.314 +
Шифр НБУВ: РА360561

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Тюрікова О.М. 
Підготовка вчителів образотворчого мистецтва до професійної діяльності в умовах культуротворчого середовища загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Тюрікова ; Південноукраїн. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено структурно-функціональну модель підготовки вчителів образотворчого мистецтва до професійної діяльності за умов культуротворчого середовища загальноосвітньої школи. Розкрито суть і структуру феномену "підготовка вчителів до професійної діяльності за умов культуротворчого середовища школи". Здійснено класифікацію середовищних утворень. Визначено критерії (культурознавчий, культуротворчий, соціокультурний, комунікативний, загальнокультурний, індивідуальний стиль діяльності), показники та рівні (елементарний, базовий, продуктивний, який містить два підрівні - суб'єктивно-продуктивний і об'єктивно-продуктивний), підготовки вчителів образотворчого мистецтва до даної діяльності. Розроблено спецкурс "Основи культуротворчої діяльності вчителя".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА361012

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Турчак Л. І. 
Еволюція образотворчого мистецтва в незалежній Україні: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / Л. І. Турчак ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2011. — 16 с. — укp.

З'ясовано культурно-історичні умови, що спричинили трансформації в художній культурі України. Виявлено тенденції та специфіку розвитку образотворчого мистецтва періоду незалежності. Визначено вплив соціокультурних, економічних, демократичних процесів на стан і перспективи розвитку художньої культури України. Розкрито причини виникнення різноманітних стилів і напрямів в образотворчому мистецтві. Вивчено специфіку появи нових термінів і понять в сучасному образотворчому мистецтві України, зокрема в таких його видах як живопис, графіка, скульптура, декоративне мистецтво.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР)64
Шифр НБУВ: РА379289 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Туляєв В.В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Туляєв ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Запропоновано теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми підготовки старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності, суттю якого є подолання суперечності між існуючою традиційною системою художнього навчання та виховання учнів у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю та сучасними професійними вимогами. Розроблено організаційно-педагогічні умови, які дозволяють ознайомлювати старшокласників з сучасними художніми спеціальностями, визначати, розвивати спеціальні здібності та професійно важливі якості учня. Їх суть полягає в узгодженні змісту програм "Композиція", "Комп'ютерна графіка", "Художня культура" та проведенні на їх основі професійних випробувань, що враховують сучасні вимоги ринку художньої праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч424(4УКР)714.6 + Щ10 р(4УКР)21-3 +
Шифр НБУВ: РА360935

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Томашевський В.В. 
Організація творчої роботи молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.В. Томашевський ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с.: рис. — укp.

На підставі теоретичного матеріалу розкрито суть творчої роботи молодших школярів, визначено критерії та рівні її успішності, уточнено та узагальнено особливості організації творчої роботи учнів молодшого шкільного віку на уроках образотворчого мистецтва. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови організації творчої роботи молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва, які передбачають готовність вчителів до вирішення завдань творчого розвитку учнів молодших класів; забезпечення змісту творчої роботи молодших школярів на даних уроках; поетапне залучення їх до художньої творчості в школі; системне використання засобів естетичного впливу на творчу роботу учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА322920

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Татарінцева К.В. 
Експертна оцінка художніх різьблених виробів із коштовного каміння: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.19.08 / К.В. Татарінцева ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Розроблено технологічну послідовність та правила експертного оцінювання художніх різьблених виробів з коштовного каміння з використанням товарознавчих підходів. Побудовано класифікацію даних виробів за функціональним призначенням, що забезпечує ефективність порівняння об'єктів оцінки в асортиментному, типологічному аспекті. Доведено, що найбільш вагомими споживними властивостями художніх різьблених виробів з коштовного каміння, що характеризують їх відповідну цінність, є соціальні властивості, які набуваються протягом життєвого циклу товару та є необхідними та достатніми для практичного експертного оцінювання та прогнозування оціночної вартості. Здійснено комплексну експертну оцінку даних виробів. Удосконалено критерії та показники їх експертного оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М771.3 + Щ101.12 + Щ125.708.04 +
Шифр НБУВ: РА336625

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського