Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (206)Реферативна база даних (2078)Книжкові видання та компакт-диски (3065)Журнали та продовжувані видання (168)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю937$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 222
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Єрмакова Н.О. 
Психологічні особливості становлення довіри до себе в юнацькому віці: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Єрмакова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено суть, роль, структуру довіри до себе в юнаків. Вивчено психологічні особливості її становлення, критерії, показники вимірювання, активізації умов, шляхів і засобів впливу на підсилення інтенсивності в них цієї соціальної установки. Проаналізовано науково-теоретичні концепції та підходи до вивчення проблеми довіри у зарубіжній і вітчизняній психології. Визначено зміст і структуру (ефективну, когнітивну і поведінкову компоненти) довіри до себе, критерії її діагностування (самосприйняття, самоцінність, самоприхильність) та рівні прояву у юнацькову віці. Апробовано систему роботи з підсилення інтенсивності довіри до себе через створення психолого-педагогічних умов впливу на неї засобами психокорекції. На підставі кількісного та якісного аналізів результатів цієї апробації доведено ефективність використання даної програми у навчально-виховному процесі як чинника особистісного зростання студентів юнацького віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.42 +
Шифр НБУВ: РА355356

Рубрики:

      
2.

Іванцев Л.І. 
Становлення особистості майбутнього вчителя як суб'єкта життєтворчості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.І. Іванцев ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Побудовано модель процесу опанування технологіями життєтворчості, що складається з низки стадій, на кожній з яких відбувається усвідомлення умов існування, ціннісної та цільової системи, процесу зіткнення домагань та очікувань з реальністю, життєвої перспективи і методів реалізації життєвих планів та намірів. Модель застосовано до процесу експериментального з'ясування характеристик процесу формування в студентів технологій життєтворчості. Виявлено стадії, на яких студенти найбільше потребують психокорекційної допомоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.23 + Ч421.421 +
Шифр НБУВ: РА327324

Рубрики:

      
3.

Ільяшенко О.О. 
Медико-психологічні аспекти аутоагресивної поведінки самотніх осіб: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.04 / О.О. Ільяшенко ; Харк. мед. акад. післядиплом. освіти. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

На підставі проведеного комплексного психодіагностичного обстеження 150-ти самотніх осіб з аутоагресивною поведінкою визначено їх особистісні відмінності. З'ясовано, що у таких осіб мають місце підвищена ситуаційна особистісна тривожність, схильність до депресивного типу реагування на індивідуально значущі психотравмуючі ситуації, гостре переживання невдач, що призводить до суїцидального ризику. В результаті проведеного порівняльного аналізу аутоагресивної поведінки у самотніх осіб і осіб, що мають сім'ї, виявлено, що у перших вірогідно частіше формувалась справжня суїцидальна поведінка внаслідок неадекватно інтровертованого способу переробки психотравмуючої ситуації. Запропоновано систему психокорекційних заходів, спрямовану на корекцію, профілактику та запобігання реалізації суїцидальних думок і намірів у самотніх осіб, оцінено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64-324 + Ю937-953.6 +
Шифр НБУВ: РА364055

Рубрики:

      
4.

Ісаєва Є. С. 
Антиципаційна спроможність як чинник формування життєвих перспектив осіб юнацького віку з особливими потребами: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.04 / Є. С. Ісаєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Вперше встановлено наявність зв'язку між типом реагування на захворювання та здатністю до антиципації в осіб з особливими потребами в юнацькому віці. Уточнено чинники, які пов'язані з порушенням антиципаційної спроможності та впливають на адаптаційні можливості особистості з особливими потребами: обмеження в кар'єрі, матеріальні збитки, обмеження у вільному часі, почуття неповноцінності. Вдосконалено питання про вплив антиципаційної спроможності на формування життєвих перспектив осіб з особливими потребами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1 + Ю937.234 + Ю937.42
Шифр НБУВ: РА372714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Іщук О.Ю. 
Психологічна підготовка вагітної жінки до перших пологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Ю. Іщук ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості феномену психологічної готовності вагітної жінки до перших пологів і майбутнього материнства. Розкрито сутність поняття материнської ідентичності як психологічного новоутворення розвитку материнської сфери, яка є не лише її ядром, а й одним із ключових аспектів формування особистісної ідентичності жінки. Розглянуто вплив індивідуальних і вікових особливостей вагітної жінки на сприймання нею власної вагітності та рівень її психологічної готовності до майбутніх пологів і материнства. Зроблено експериментальну діагностику залежності між типами сприймання та налаштування до пологів і стилями підготовки до материнства. Розроблено й апробовано програму психологічного супроводу вагітності, в якій одним з основних завдань є підготовка жінки до пологів. Створено експрес-програму психологічної підготовки до пологів. Проаналізовано результати роботи психолога щодо підготовки жінок до пологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.31 + Ю949.2 + Р716.116 +
Шифр НБУВ: РА358419

Рубрики:

      
6.

Аврамченко С.М. 
Пізнання внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта методом психомалюнку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Аврамченко ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему удосконалення підготовки психологів-практиків шляхом активного соціально-психологічного навчання (АСПН). Висвітлено діагностичну спроможність методу аналізу комплексу тематичних психомалюнків у контексті АСПН. Визначено глибиннопсихологічні передумови виникнення внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта, з'ясовано роль символу в її об'єктивації. Розкрито зміст української символіки в контексті втілення у ній суперечливих тенденцій. Доведено, що формування внутрішніх суперечностей відбувається під впливом едіпової залежності суб'єкта, яка детермінує розвиток системи психологічних захистів у базових і ситуативних формах їх вияву. Зазначено, що процес символізації, притаманний несвідомому, маскує внутрішню суперечливість психіки суб'єкта у цілісних образах і встановлено можливість його експлікації методом психомалюнка. Обгрунтовано, що внутрішня суперечливість психіки властива самій її структурі, що має вияв у психіці суб'єкта в таких феноменах, як об'єктивна дезінтегрованість і суб'єктивна заінтегрованість (цілісність), зумовлених дією психологічних захистів шляхом викривлень і відступів від фактологічної реальності. Здійснено емпіричне дослідження проблеми депресивності як емоційного показника внутрішньої суперечливості психіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Ю9 с736 +
Шифр НБУВ: РА332907

Рубрики:

      
7.

Алексєєва Т.В. 
Психологічні фактори та прояви процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Т.В. Алексєєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Проведено теоретичні та емпіричні дослідження особливостей динаміки різнорівневих проявів адаптації студентів за умов вузу. Явище психологічної адаптації до вузівського навчання проаналізовано як етап особистісного та професійного розвитку студентів. Досліджено прояви адаптації особистості студентів на трьох рівнях (психофізіологічному, індивідуально-психологічному та соціально-психологічному) у період їх навчання у вузі з першого до четвертого курсу, виявлено зв'язок та співзалежність між факторами, які впливають на процес адаптації та його проявами на різних стадіях даного явища. Встановлено тенденцію впливу показників особистісного фактора адаптації (особистісної тривожності, екстернальності-інтернальності, типологічних особливостей темпераменту) на прояви адаптації, з'ясовано її роль у визначенні напрямку особистісного розвитку студентів, що проявляється у змінах їх ціннісних орієнтацій та видах мотиваційної спрямованості. На підставі комплексного аналізу взаємодії факторів та проявів адаптації вияввлено відмінності в характері адаптації, її стадіях та формах, що пов'язано з пошуком професійної спеціалізації та специфікою етапу попередньої адаптації до професійної діяльності за умов вузу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.2 + Ю952.14 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА330992

Рубрики:

      
8.

Антонова Н.О. 
Ціннісні орієнтації у системі особистісних якостей студентів вищого педагогічного навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Антонова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 16 с. — укp.

Розкрито ієрархічну структуру та динаміку рангових структур термінальних та інструментальних цінностей студентів різних факультетів вищого педагогічного навчального закладу. Зазначено, що розроблена класифікація цінностей допомогла визначити розходження в життєвій спрямованості студентів різних факультетів. Виявлено взаємозв'язки між ціннісними орієнтаціями та іншими особистісними якостями (спрямованістю та властивостями особистості, визначеними за методикою Р.Кеттелла, типом акцентуацій, характеру та рівнем суб'єктивного контролю). Доведено, що врахування виявлених закономірностей має сприяти здійсненню диференційованого підходу щодо формування особистості майбутнього учителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю937.4 + Ч489.511.352 +
Шифр НБУВ: РА325398

Рубрики:

      
9.

Ануфрієва О. В. 
Психологічні особливості впливу засобів масової інформації на структуру ціннісних орієнтацій студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. В. Ануфрієва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 17 с. — укp.

Розглянуто проблеми впливу ЗМІ на структуру ціннісних орієнтацій студентської молоді. Розглянуто теоретичні засади дослідження впливу ЗМІ на структурні елементи ціннісних орієнтацій студентів. Проаналізовано види медіавпливу та його психологічні та лінгвістичні засоби. Висвітлено вікові особливості студентів та особливості їх ціннісних орієнтацій як об'єкта медіавпливу. Досліджено технології та засоби впливу на кожний елемент структури ціннісних орієнтацій студентів. Зроблено психосемантичний аналіз текстів мас-медійної продукції та висвітлено мовні засоби виразності ціннісних категорій продукції мас-медіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю959.49
Шифр НБУВ: РА373616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Асланян Т. С. 
Структурні та функціональні характеристики симптокомплексу "емоційного холоду" у жінок: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Т. С. Асланян ; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз стосунків психологічної інтимності. Позначено феномен порушення інтимно-особистісної сфери як симптомокомплекс "емоційного холоду". Виявлено характеристики симптомокомплексу "емоційного холоду" у жінок. Визначено емоційні, когнітивні, поведінкові особливості особистості, яка зазнає труднощів у встановленні взаємин психологічної інтимності. На підставі аналізу психологічної літератури, узагальнення результатів дослідження розроблено психокорекційну програму для жінок із симптомокомплексом "емоційного холоду". Запропоновано програму, яка є терапевтично ефективною та рекомендується практичним психологам у їх фаховій роботі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.31-52 + Ю956-994-06
Шифр НБУВ: РА371351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Бідюк І. А. 
Гендерна специфіка становлення професійного інтелекту у студентів вищого технічного навчального закладу: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. А. Бідюк ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . — К., 2011. — 20 с. — укp.

Показано вплив різних факторів (генетичні, особистісні, тендерні) на формування та становлення професійних інтелектуальних здібностей. Вивчено структурні особливості інтелектуальних професійних складових майбутніх фахівців аерокосмічної галузі. Проаналізовано структурні компоненти та розвиток складових професійного інтелекту, вплив маскулінності / фімінінності на формування професійних інтелектуальних складових. Розкрито статеворольові характеристики формування професійного інтелекту. Показано особливості й ефективність психолого-педагогічного середовища, створеного з метою формування професійного інтелекту з урахуванням тендерних особливостей студентів аерокосмічного ВТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.32-513 + Ю937.3
Шифр НБУВ: РА380555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Білуха Т.І. 
Розвиток особистості майбутнього психолога-практика засобами корекційно-виховного впливу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.І. Білуха ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему удосконалення фахової підготовки психологів-практиків засобами корекційно-виховного впливу. Розкрито взаємозв'язки між виховним і психокорекційним процесами фахового становлення майбутнього спеціаліста у галузі практичної психології. Встановлено роль психокорекційного фактора, який забезпечують виховні засоби у процесі професійної підготовки майбутніх психологів. Розширено уявлення про особливості застосування виховних засобів, інтегрованих з психокорекційними курсами у вищому навчальному закладі. Доведено, що розвитку особистості майбутнього психолога-практика сприяє впровадження у процес фахової підготовки засобів корекційно-виховного впливу, розроблених на психодинамічних засадах. З метою розвитку системи виховних засобів психокорекційного спрямування обгрунтовано необхідність впровадження у процес професійної підготовки психокорекційних курсів глибинно-психологічного змісту. Експериментально доведено ефективність використання засобів, які поєднують корекційний і виховний аспекти. Показано, що поєднання психокорекційного підходу та спонтанної творчості студентів під час проведення виховних заходів сприяє особистісному розвитку майбутнього психолога-практика. Здійснено емпіричне дослідження розвитку особистісних якостей майбутніх психологів-практиків корекційно-виховними засобами. Визначено корекційно-діагностичну та виховну спроможність методу аналізу комплексу тематичних психомалюнків, а також психокорекційної роботи з застосуванням предметної моделі (іграшки) з репертуару активного соціально-психологічного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР) + Ю937-8 +
Шифр НБУВ: РА346624

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Багмет І.М. 
Індивідуальні та гендерні відмінності альтруїзму-егоїзму особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / І.М. Багмет ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2004. — 18 с. — укp.

На підставі аналізу відповідних літературних джерел (психологічних, філософських) вперше проведено теоретичне узагальнення особливостей альтруїстично-егоїстичної спрямованості особистості. Обгрунтовано недоцільність розгляду лише діаметрально протилежних позицій досліджуваної категорії. Виявлено існування таких її проміжних проявів, як альтруїстичний егоїзм та егоїстичний альтруїзм. Охарактеризовано цільову спрямованість особистості з різними позиціями, визначено переважання кожної з них на певних вікових етапах. Встановлено існування розбіжностей у їх проявах у чоловіків і жінок. Доведено, що з віком альтруїстично-егоїстична спрямованість може змінюватись, наближаючись навіть до діаметрально протилежного свого прояву.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.26-43 + Ю937.3 + Ю937.4 +
Шифр НБУВ: РА329029

Рубрики:

      
14.

Базика Є.Л. 
Трансформація жіночої ідентичності в період кризи пізньої зрілості: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Є.Л. Базика ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено психологічні особливості загального конструкту его-ідентичності жінок у період пізньої зрілості в залежності від їх соціального статусу в контексті інтеграційного підходу. Виявлено закономірності та взаємозв'язки основних складових компонентів конструкту жіночої его-ідентичності в даний період, вдосконалено поняття загального конструкту жіночої его-ідентичності. Доведено, що соціальний статус жінок періоду пізньої зрілості впливає на особливості їх самоактуалізації - інтегральний показник самоактуалізації має тенденцію до зростання з підвищенням соціального статусу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.31 + Ю937.43
Шифр НБУВ: РА372646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Бацилєва О.В. 
Особливості ставлення до себе жінок, які перебувають у клімактеричному періоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.В. Бацилєва ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Визначено та проаналізовано теоретичні підходи до виявлення особливостей переживання кризи пізньої зрілості жінками, які перебувають у клімактеричному періоді, на соціальному, соціально-психологічному, індивідуально-психологічному та медико-біологічному рівнях. Розроблено та апробовано методику діагностики впливу психічного стану жінок на перебіг клімактерію. Досліджено зміни характеристик самоставлення даних жінок та тих, які ще не увійшли у цей період. Розроблено та апробовано систему методів психологічної підтримки та соціально-психологічної реабілітації жінок у клімактеричному періоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.43 +
Шифр НБУВ: РА330437

Рубрики:

      
16.

Башмакова О.В. 
Емоційні та психосоціальні чинники ставлення до здоров'я: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.В. Башмакова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив емоційних і психосоціальних чинників на ставлення дорослих осіб до здоров'я. Розглянуто основні підходи до вивчення впливу психологічних, демографічних і соціальних факторів на здоров'я та ставлення до нього. Показано, що окремі характеристики індивідуального ставлення (модальність, інтенсивність і її компоненти) зазнають впливу широкого спектра тривалих і домінуючих емоційних станів (психоемоційної напруги, тривоги соматичної та нейротичної спрямованості, бадьорості-смутку, задоволеності-незадоволеності). З'ясовано, що вони значною мірою залежать від стійкості емоційного тону та пов'язані з психосоціальним статусом особи (статтю, віком, рівнем освіти та доходів) та її локусом контролю стосовно здоров'я. На підставі модальності, інтенсивності та психологічного змісту виділено чотири типи індивідуального ставлення до здоров'я. Вивчено специфіку емоційного стану, психосоціальні характеристики, співвідношення показників локусу контролю стосовно здоров'я та компонентів інтенсивності ставлення осіб з різними типами ставлення до здоров'я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.235 + Ю935.212 +
Шифр НБУВ: РА348447

Рубрики:

      
17.

Бикова С.В. 
Індивідуально-типологічні особливості схильності до ризику: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / С.В. Бикова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичний та емпіричний аналіз феномену схильності до ризику, якого розглянуто як стійку інтегральну багатокомпонентну якість особистості. Структуру схильності до ризику наведено у межах континуально-ієрархічного підходу. Експліковано й описано компонентний склад формально-динамічних характеристик (потреби ризикувати, стійкості ризик-риси, широти, діапазону проявів активності в ризику, імпульсивності, чутливості до ризикогенних ситуацій, легкості виникнення ризикованості, ініціативності. Якісний склад показників представлений емоційними, когнітивними, поведінковими, контрольно-регулятивними компонентами. Індивідуально-типологічні особливості схильності до ризику зумовлені комбінацією його показників. Досліджено індивідуально-типологічні особливості схильності до ризику. Доведено, що емоційність є однією з детермінант індивідуально-типологічних проявів схильності до ризику, що зумовлено психологічною суттю, наявною в емоціях кожної модальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.25-70 +
Шифр НБУВ: РА361103

Рубрики:

      
18.

Боднар М.Б. 
Вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.Б. Боднар ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді різних регіонів України. Встановлено, що психологічними чинниками підвищення самоактуалізації є відповідальність за своє майбутнє та за майбутнє країни, ставлення до себе та часу життя. Обгрунтовано взаємозв'язок даних факторів з домінантними рисами українського психотипу. Зазначено, що такі чинники як оптимізація локусу контролю у бік інтернальності, гармонізація ставлення до минулого, теперішнього та майбутнього часу, об'єктивація самооцінки сприяють підвищенню самоактуалізації студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю958 + Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА331251

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
19.

Бойко Д.М. 
Психологічні умови формування правової культури старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.М. Бойко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Розроблено й експериментально апробовано концептуальну модель формування правової культури учнівської молоді за умов навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. На підставі теоретичного аналізу психологічної, юридичної, філософської та соціологічної літератури сформульовано визначення правової культури особистості, встановлено психологічні умови її формування та особливості прояву в єдності ціннісно-мотиваційного, когнітивно-інформаційного та поведінково-регулятивного компонентів. Виявлено позитивний вплив на розвиток даної якості таких чинників, як формування механізмів рефлексії, інтересу до правознавчих дисциплін, знання про права та обов'язки особистості та усвідомленого ставлення до необхідності додержання законодавчих норм. Доведено, що єдина спрямованість виховної діяльності школи та сім'ї сприяє запобіганню делінквентної поведінки. Розроблено систему виховної роботи щодо орієнтації учнів на юридичну спеціальність і наведено методичні рекомендації з формування правової культури учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ч421.352.26 +
Шифр НБУВ: РА334871

Рубрики:

      
20.

Большакова А. М. 
Особистісна реалізованість людини в онтогенезі: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / А. М. Большакова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 36 с.: рис., табл. — укp.

Висвітлено результати теоретико-методологічного обгрунтування й емпіричного вивчення феномену особистісної реалізованості - психічного образу, в якому відображено суб'єктивно незадовільну оцінку результатів, перебігу та перспектив реалізації особистісного потенціалу людини. Досліджено онтогенетичну динаміку, гендерні особливості та типологію показників особистісної реалізованості. Показано, що її низький рівень пов'язаний з характеристиками успішності суб'єктивного самоздійснення людини в онтогенезі та психічними особливостями, що забезпечують подолання життєвих труднощів. Обгрунтовано методологічні основи, форми та методи психічної корекції та запобігання особистісній реалізованості через розвиток життєвих здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.234 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА385978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського