Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (92)Реферативна база даних (614)Книжкові видання та компакт-диски (1144)Журнали та продовжувані видання (29)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю953$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бучацька С.М. 
Формування психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Бучацька ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено проблеми формування психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами. Висвітлено структуру, детермінанти та динаміку розвитку зазначеної готовності. З'ясовано особливості розвитку мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного й емоційно-вольового компонентів психологічної готовності студентів до ділового спілкування іноземними мовами залежно від курсу їх навчання, майбутнього фаху, статі, соціального походження. Запропоновано й експериментально апробовано модель і програму підвищення у студентів рівня їх психологічної готовності до даного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33 + Ю940.321.7 + Ю953.41 +
Шифр НБУВ: РА363012

Рубрики:

      
2.

Медведь Г.М. 
Формування професійної комунікативної культури майбутніх інженерів зв'язку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.М. Медведь ; АПН України, Ін-т пед. освіти дорослих АПН України. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної комунікативної культури майбутніх інженерів зв'язку. Розкрито сутність поняття "професійна комунікативна культура", охарактеризовано його складові. Проаналізовано взаємний вплив професійної та комунікативної культури на якість виконання особистістю її професійних обов'язків і соціальну адаптованість у суспільстві. Розкрито сутність поняття "професійна комунікативна культура майбутнього інженера зв'язку". Обгрунтовано педагогічні умови, критерії, показники та рівні сформованості професійної комунікативної культури майбутніх інженерів зв'язку, запропоновано методи та модель формування досліджуваної якості. Експериментально доведено позитивний вплив на даний процес таких педагогічних умов: впровадження спецсемінару з формування професійної комунікативної культури майбутніх інженерів зв'язку у навчальний процес ВНЗ і використання інноваційних педагогічних методів із застосуванням суб'єкт-суб'єктного підходу викладач - студент у процесі навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + З88 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА370001 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Гудим І.М. 
Формування невербальних засобів комунікації у дошкільників з порушеннями зору: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.М. Гудим ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання невербальних засобів комунікації та виявлено особливості процесів їх формування у дошкільників з порушеннями зору, з урахуванням яких розроблено модель і корекційно-розвивальну методику дослідного навчання, спрямовану на соціально-емоційний розвиток дітей з застосуванням різних видів комунікативно-творчої та художньо-ігрової діяльності з використанням різних видів мистецтва. Формування адекватних невербальних засобів комунікації, доступних для сприймання та відтворення дошкільниками з порушеннями зору, забезпечує розвиток у них комунікативних навичок, сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.91 + Ю953.2 +
Шифр НБУВ: РА361605

Рубрики:

      
4.

Джеджера К.В. 
Формування культури спілкування майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.В. Джеджера ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблему формування культури спілкування майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей у процесі їх професійної підготовки у вищих навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. На підставі аналізу теоретичних джерел визначено сутність феномена культури спілкування майбутнього фахівця мистецької спеціальності, охарактеризовано його структуру, визначено критерії та рівні сформованості. Проаналізовано стан репрезентованості проблеми формування культури спілкування у змісті професійної підготовки майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей, а також стан сформованості досліджуваного явища у ВНЗ. Здійснено теоретичне обгрунтування методичної системи формування культури спілкування майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах. Експериментально доведено, що упорядкованість процесу формування культури спілкування майбутніх фахівців мистецьких спеціальностей, його оптимальне методичне забезпечення та гуманістична спрямованість сприяють створенню сприятливих умов для підвищення ефективності професійної підготовки у досліджуваному аспекті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)3:Ю9 + Ю953.41 +
Шифр НБУВ: РА349899

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Лівенцова В.А. 
Формування культури професійного спілкування у майбутніх менеджерів невиробничої сфери: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.А. Лівенцова ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено етапи формування культури професійного спілкування у майбутніх менеджерів (формування у студентів рефлексивного ставлення до комунікативного аспекту майбутньої професійної діяльності, удосконалення засобів ділового спілкування, використання групових форм організації навчання, застосування сюжетно-рольових і ділових ігор, забезпечення професійної та комунікативної спрямованості вивчення студентами іноземних мов). Розроблено концептуальну модель культури професійного спілкування менеджера невиробничої сфери, визначено її взаємозв'язані компоненти: мотиваційно-ціннісний, перцептивний, інтерактивний та комунікативний. Висвітлено критерії та рівні спілкування менеджера: емпірично-інтуїтивний (низький), репродуктивний (середній) та рефлексивно-творчий (високий).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю953.4 +
Шифр НБУВ: РА322086

Рубрики:

      
6.

Бичок А. В. 
Формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців міжнародного бізнесу і менеджменту: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. В. Бичок ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2010. — 23 с. — укp.

Розроблено технологію формування культури професійного спілкування фахівців міжнародного бізнесу та менеджменту, визначено педагогічні умови її реалізації. Проаналізовано науково-педагогічну літературу з даної проблеми. З'ясовано зміст і визначено структуру культури професійного спілкування студентів економічного профілю. Удосконалено критерії та показники рівнів її сформованості та розроблено структурно-функціональну модель формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців зовнішньоекономічної діяльності. Доведено ефективність тренінгу для викладачів "Основи комунікативної взаємодії" і спецкурсу "Формування культури професійного спілкування менеджерів" і доцільність впровадження їх результатів у практику навчально-виховного процесу закладів освіти економічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41
Шифр НБУВ: РА375912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Ханецька Т.І. 
Формування культури мовленнєвого спілкування у професійній діяльності майбутніх психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.І. Ханецька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне вивчення культури мовленнєвого спілкування у майбутніх психологів. Розкрито суть поняття "культура мовленнєвого спілкування". Проведено інтегроване вивчення даної культури у контексті її взаємозв'язку з професійно важливими особистісними детермінантами. Досліджено психологічну суть і зміст культури мовленнєвого спілкування психолога як комплексного системного формування особистості фахівця, що є складовою поведінкового компонента культури його спілкування та має місце на фазі реалізації ним мовленнєвих дій у зовнішньому плані за допомогою мовленнєвих засобів, адекватних цілям професійного спілкування. Виявлено психологічні особливості культури мовленнєвого спілкування студентів-психологів, визначено її структурні компоненти та встановлено особистісні детермінанти розвитку за умов застосування активних методів навчання, наближених до реальних умов професійної діяльності психолога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9р(4УКР) + Ю953.2 +
Шифр НБУВ: РА364080

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Рембач О.О. 
Формування культури ділового спілкування майбутніх міжнародників-аналітиків у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.О. Рембач ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 20 с. — укp.

Визначено суть, структуру, критерії, показники та рівні сформованості культури ділового спілкування майбутніх міжнародників-аналітиків. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування цього спілкування. Розроблено поетапну методику формування культури ділового спілкування студентів у процесі вивчення спецкурсу "Культура ділового спілкування міжнародників-аналітиків" та проведення занять з іноземної (англійської) мови. Доведено важливу роль вивчення іноземної мови як другої фахової дисципліни у формуванні даної культури у майбутніх міжнародників-аналітиків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107 + Ю953.41 + Ю787.11 +
Шифр НБУВ: РА341115

Рубрики:

      
9.

Мамчур І.А. 
Формування комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови засобами культурологічно орієнтованого навчання: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.А. Мамчур ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вивчено ефективні засоби культурологічно орієнтованого навчання, які найбільшою мірою сприяють формуванню комунікативного потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. Уточнено та конкретизовано уявлення про його зміст, суть і особливості, виявлено шляхи актуалізації на етапі вузівської підготовки даних студентів. Обгрунтовано доцільність їх комунікативної підготовки, її детермінованість педагогічними комунікативними властивостями особистості, а також педагогічними впливами викладача та студентів. Доведено, що рівень розвитку комунікативного потенціалу майбутнього вчителя англійської мови обумовлений системою комунікативних якостей, знань умінь і навичок, притаманних педагогу, взаємопов'язаний з його перцептивно-рефлексивними, емоційно-емпатійними та інтелектуально-рефлексивними можливостями, мотивацією спілкування та комунікативною готовністю до навчальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ч314.0 + Ш12-913 +
Шифр НБУВ: РА350444

Рубрики:

      
10.

Барковський В.П. 
Формування комунікативної культури у майбутніх працівників кримінальної міліції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.П. Барковський ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2003. — 18 с.: табл. — укp.

На підставі аналізу педагогічної теорії та практики визначено суть та функції комунікативної культури працівників кримінальної міліції. Розкрито особливості її формування у майбутніх правоохоронців, обгрунтовано педагогічні умови, запропоновано методичні рекомендації, а також розроблено й експериментально апробовано орієнтовну програму формування в них комунікативної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.3 р + Ю953.4 +
Шифр НБУВ: РА326373

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Садова 
Формування комунікативної культури вчителів початкових класів у процесі методичної роботи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Віта Вадимівна Садова ; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + Ю953
Шифр НБУВ: РА314845

Рубрики:

      
12.

Бутенко Т. О. 
Формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. О. Бутенко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 19 с.: табл., рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення цих дисциплін, етапами якої є смисловий, теоретичний, практично-діяльнісний і творчий. Удосконалено визначення структури та складових комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Набуло подальшого розвитку визначення показників, критеріїв і рівнів сформованості досліджуваної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ж. р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА384884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Богдан С.М. 
Формування комунікативних якостей особистості майбутнього фахівця податкової міліції у вищому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.М. Богдан ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Уперше обгрунтовано та запроваджено особистісно-процесуальний підхід до вивчення та формування комунікативних якостей фахівця податкової міліції. Розроблено концептуальну модель зазначених якостей особистості працівників податкової міліції. Визначено й охарактеризовано структуру професійно важливих комунікативних якостей особистості слідчого, а також запропоновано програму та методику формування даних якостей майбутніх працівників податкової міліції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Х819(4УКР)112.011.013.2 р +
Шифр НБУВ: РА340874

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Ісаєнко М.М. 
Формування комунікативних умінь у курсантів вищих закладів освіти МВС: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.М. Ісаєнко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 21 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та запропоновано практичне вирішення проблеми формування комунікативних умінь у курсантів вищих закладів освіти системи МВС - майбутніх працівників міліції. Доведено, що ефективність правоохоронної діяльності, в основному, залежить від уміння працівника міліції спілкуватися з громадянами. Розроблено й експериментально апробовано педагогічні умови формування комунікативних умінь курсантів. Визначено й охарактеризовано компоненти комунікативних умінь та їх показники.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.3 + Х819(4Укр)112.011.022
Шифр НБУВ: РА318221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Кручек В.А. 
Формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.А. Кручек ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Обгрунтовано доцільність проведення системної роботи з формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти. Системно проаналізовано основні психолого-педагогічні фактори та умови, що сприяють розвитку даних умінь студентів, оцінено міру їх впливовості. Базуючись на критеріальному підході до визначення рівня сформованості комунікативних умінь, виявлено особливості їх розвитку у студентів-аграрників. Розвинуто положення щодо етапів формування комунікативних умінь, а також розроблено та обгрунтовано теоретичну модель педагогічної технології цього формування у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розкрито суть понять "спілкування", "комунікативна діяльність", "комунікативні вміння" та їх зв'язок, розширено та поглиблено наукові знання про комплекс комунікативних умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3 + Ч481.22 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА334895

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
16.

Василевська-Скупа Л.П. 
Формування комунікативних умінь майбутніх учителів музики в процесі фахової вокально-хорової підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.П. Василевська-Скупа ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2007. — 20 с. — укp.

Конкретизовано суть та з'ясовано структуру комунікативних умінь вчителя музики. Визначено їх компоненти, критерії та рівні сформованості у студентів-музикантів. Доведено залежність ефективності формування у них цих умінь у процесі вокально-хорової підготовки від впровадження педагогічних умов, якими є: стимулювання розвитку мотивів комунікативної діяльності; формування чітких уявлень про суть і структуру даних умінь; організація діалогічної взаємодії суб'єктів педагогічного процесу; збагачення естетичних ціннісних орієнтацій студентів на базі систематизації вокального та хорового репертуару. Розроблено методику поетапного формування у майбутніх учителів музики комунікативних умінь, кожен етап якої передбачає реалізацію специфічних завдань і використання відповідних форм, методів і прийомів підготовки студентів до професійного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-7р(4УКР)3:Ю9 + Ч314.0 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА350439

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Чорній В. Я. 
Формування готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Я. Чорній ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше визначено та теоретично обгрунтовано сукупність педагогічних умов формування готовності фахівців банківської справи до професійного спілкування, а саме: посилення сформованості мотиваційного й операційно-дійового компонентів у процесі застосування інформаційних технологій, використання інтерактивних методів для реалізації діяльнісно-орієнтованого підходу у вивченні гуманітарних дисциплін, поглиблення професійної спрямованості у викладанні іноземної мови, використання психолого-педагогічних тренінгів під час вивчення навчальних дисциплін гуманітарного циклу. Розроблено структурну модель формування готовності майбутніх фахівців банківської справи до професійного спілкування, яка відображає взаємозв'язки між основними складовими: метою підготовки студентів даного профілю, компонентами, показниками, рівнями їх готовності до професійного спілкування, особливостями організації навчально-виховного процесу, що визначаються принципами, методами, формами навчання та педагогічними умовами, реалізація яких призводить до запланованого результату - сформованості належного рівня готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи. Конкретизовано сутність і зміст компонентів (мотиваційного, когнітивного, операційно-дійового) готовності до професійного спілкування та визначено їх показники за трьома рівнями: низьким (стихійним), середнім (нормативним), високим (професійним). Вдосконалено механізми організації навчально-виховної діяльності студентів з урахуванням особливостей формування готовності до професійного спілкування майбутніх фахівців банківської справи в процесі вивчення гуманітарних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10 р + Ю953
Шифр НБУВ: РА383569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Соболь Н.М. 
Формування індивідуального стилю професійного спілкування майбутніх перекладачів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.М. Соболь ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 19 с. — укp.

Проаналізовано суть і основні види професійного спілкування перекладача. Установлено, що формування індивідуального стилю професійного спілкування підвищує його ефективність. Обгрунтовано структуру індивідуального стилю професійного спілкування перекладача. Розроблено методику діагностування рівнів його сформованості. Базуючись на розробленій моделі формування зазначеного стилю спілкування визначено комплекс відповідних педагогічних умов. На підставі педагогічного експерименту доведено дієвість запропонованої моделі та педагогічних умов. Розроблено навчально-методичну документацію до спецкурсу "Професійне спілкування перекладача" та методичні рекомендації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.77 р 3 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА337071

Рубрики:

      
19.

Моісєєва Ф.А. 
Феномен переговорів у комунікативному просторі соціуму: соціально-філософський аспект: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Ф.А. Моісєєва ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано соціально-філософський підхід до дослідження феномену переговорів. Розкрито значення даної наукової роботи для аналізу особливостей комунікативних процесів сучасного суспільства. Визначено місце переговорної проблематики у соціальних і гуманітарних науках. Особливу увагу приділено дослідженню історико-філософського знання. Запропоновано новий підхід до інтерпретації переговорів як виду соціальної взаємодії та типу міжособистісних стосунків і зв'язків, які реалізуються вербально та посідають особиве місце у сучасній комунікаційній системі. Виявлено характерні риси та відмінні особливості переговорів як відносно самостійного соціального явища. Розкрито сутність переговорів як організованої й упорядкованої системи, що регулюється морально-етичною імперативністю й етикетом, зокрема мовленнєвим. Визначено роль особистісного потенціалу у переговорному процесі. У структурі мовленнєвої діяльності, що супроводжує переговорний процес, виділено вербальну та нонвербальну складові. До вербальної, яка припускає мовленнєву активність, віднесено мовленнєвий контакт, аргументації й оцінні думки, до нонвербальної, яка означає відмову від будь-якої активності, виправданої стратегією переговорів - мовчання та його модифікації - умовчання та паузу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.4 + Ю953 + Ю787.11
Шифр НБУВ: РА371763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Амеліна С.М. 
Теоретико-методичні основи формування культури професійного спілкування студентів вищих аграрних навчальних закладів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С.М. Амеліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 40 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні основи формування культури професійного спілкування студентів аграрних ВНЗ. З використанням системного, культурологічного, гуманістичного, особистісно-орієнтованого, діяльнісного підходів розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено теоретико-методичну концепцію та модель даного формування. Конкретизовано теоретичні уявлення щодо суті та структури феномену культури професійного спілкування, охарактеризовано критерії та рівні її сформованості. Доведено, що необхідними та достатніми умовами даного формування є здійснення цілеспрямованої теоретико-методичної підготовки викладачів і студентів до формування культури професійного спілкування, організація професійної підготовки студентів на діалогічних засадах, забезпечення взаємодії викладачів і студентів у процесі навчального спілкування, поступове набуття досвіду вирішення проблемних питань, пов'язаних з майбутньою професійною діяльністю, створення позитивної емоційної насиченості навчального спілкування, залучення студентів до професійної самореалізації у процесі навчального діалогу, розширення сфери активного професійного спілкування майбутніх аграріїв у навчально-виховному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)31-2 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА361529

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського