Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (384)Книжкові видання та компакт-диски (302)
Пошуковий запит: (<.>U=ч489.518.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бахіча Е. Е. 
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Криму: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Е. Е. Бахіча ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 21 с. — укp.

Розроблено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до професійної діяльності в полікультурному середовищі Криму (відтворення в змісті навчання інформації про культурні традиції народів, що мешкають на території Криму, наявність практичних завдань, що спонукають до усвідомлення й опанування методики полікультурного виховання дітей дошкільного віку на засадах толерантності, організації виховної роботи, що забезпечує набуття майбутніми вихователями особистого досвіду толерантної взаємодії і співпраці в полікультурному середовищі). Визначено поняття "полікультурне середовище Криму", "полікультурне середовище дошкільного навчального закладу". Описано складові, критерії, показники й охарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності на засадах толерантності за умов полікультурного середовища дошкільного навчального закладу. Розроблено й експериментально апробовано методику реалізації педагогічних умов формування в майбутніх вихователів готовності до роботи з дітьми на засадах толерантності в полікультурному середовищі дошкільних навчальних закладів Криму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА382223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Бенера В.Є. 
Формування пізнавальної самостійності в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами інтелектуальної гри: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Є. Бенера ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено структуру пізнавальної самостійності, виявлено основні умови ефективності її формування, та відображено процес і результати експериментального дослідження. Зазначено, що розроблену програму формування пізнавальної самостійності апробовано серед майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Підтверджено ефективність даної моделі поетапного формування пізнавальних умінь у студентів дошкільного відділення із застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм, інтерактивних методів, зокрема, інтелектуальної гри, побудованої на педагогічній взаємодії у пізнанні. Визначено психолого-педагогічні умови формування даної самостійності у майбутніх фахівців дошкільної справи за умов коледжу: систематичне та цілеспрямоване опанування студентами психолого-педагогічних засобів, професійно значущих пізнавальних умінь і навичок; розуміння викладачами та студентами пізнавальних задач, осмислення варіантів їх розв'язання через систему педагогічних питань і категорій як головних компонентів змісту психолого-педагогічних дисциплін; організація педагогічної взаємодії студентів у процесі інтелектуальних ігор, які дозволяють оптимально інтеріориозувати відповідний зміст навчання у процесі інтелектуального тренінгу; актуалізація внутрішньої та зовнішньої активності та самостійності студентів у творчому пошуку ними способів організації власної професійно-педагогічної діяльності за умов коледжу та дошкільних навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 +
Шифр НБУВ: РА323668

Рубрики:

      
3.

Борин Г.В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.В. Борин ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку, а саме: формування позитивної мотивації щодо актуальних проблем сім'ї, забезпечення підготовки до самоаналізу особистісно-професійних якостей, професійну спрямованість змісту навчальних дисциплін з урахуванням особливостей роботи з батьками дітей даного віку, формування вмінь моделювання майбутньої професійної діяльності. Визначено критерії (мотиваційний, рефлексивний, пізнавально-когнітивний, конативний), показники та рівні виявлення готовності майбутніх вихователів до роботи з батьками дітей раннього віку за сучасних умов. Розкрито суть понять "готовність до роботи з батьками дітей раннього віку", "просвітницько-консультативна діяльність", виявлено її особливості. Розроблено й обгрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів до зазначеної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.51 +
Шифр НБУВ: РА362783

Рубрики:

      
4.

Віттенберг К.Ю. 
Підготовка майбутніх вихователів засобами інформаційно-комунікаційних технологій до навчання дітей іноземних мов: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Ю. Віттенберг ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено організаційно-педагогічні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів до навчання дітей іноземних мов. Встановлено, що використання вихователів до навчання дітей іноземних мов підвищує ефективність даної підготовки. Розроблено й апробовано методику підготовки майбутніх вихователів засобами інформаційно-комунікаційних технологій до навчання дітей іноземних мов, що підтвердила свою ефективність у практиці навчально-виховного процесу вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.253 + Ш12-913.2 +
Шифр НБУВ: РА369593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Вашак О.О. 
Підготовка майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О.О. Вашак ; Київ. ун-т ім. Б.Грінченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено особливості застосування етнопедагогіки у професійній підготовці майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників, а також визначено критерії та рівні готовності майбутніх вихователів до екологічного виховання дошкільників на засадах етнопедагогіки. Визначено модель формування готовності студентів спеціальності "Дошкільна освіта" до здійснення екологічного виховання дошкільників на засадах екологічного дитиноцентризму, екологовідповідної інформованості екологодієвої активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.27 + Ч411,01
Шифр НБУВ: РА371508 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Галаманжук Л.Л. 
Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Галаманжук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності підготовки студентів вищих навчальних закладів України, що навчаються за спеціальністю "Дошкільне виховання" до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників. Розроблено й апробовано систему підготовки майбутніх дошкільних педагогів до фахової діяльності, визначено її мету, завдання, зміст, принципи, форми, засоби контролю та умови ефективної реалізації. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності студентів до виховання старших дошкільників на основі використання творів пластичного мистецтва. Експериментально доведено, що навчання в предметно-розвивальному середовищі, проведення спеціальних консультативних семінарів-практикумів до початку педагогічної практики, розробка індивідуального пакета наочно-інформаційного забезпечення занять сприяє значному підвищенню рівня професійної готовності майбутніх дошкільних педагогів, зокрема, до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.355.22 +
Шифр НБУВ: РА353914

Рубрики:

      
7.

Голота Н.М. 
Формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Н.М. Голота ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Дисертацію присвячено формуванню художніх і конструктивних умінь у майбутніх спеціалістів дошкільного профілю. Проведений аналіз педагогічних, психологічних, методичних джерел свідчить про відсутність спеціальних досліджень з даної проблеми. На основі дослідження розроблено та обгрунтовано програму курсу "Художня праця" для дошкільних відділень педагогічних вузів. Визначено структуру художніх і конструктивних умінь, виявлено основні умови ефективності їх формування, відображено процес і результати експериментального дослідження. Методикою експерименту передбачалось створення спеціально орієнтованої творчої навчальної діяльності, спрямованої на формування художніх і конструктивних умінь за допомогою системи навчальних і творчих завдань. Аналіз результатів експерименту доводить ефективність розробленої методики формування художніх і конструктивних умінь у майбутніх вихователів дошкільних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА310523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Грама Г.П. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Г.П. Грама ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст і структуру поняття "готовність майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників". Уточнено поняття "підготовленість", "підготовка", "готовність", "математична мова". Визначено критерії, показники та охарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Розроблено методику реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень дошкільників з використанням інтерактивних методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.383
Шифр НБУВ: РА374233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Давкуш Н. В. 
Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до прогностичної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Давкуш ; Крим. гуманіт. ун-т. — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Уточнено базові поняття такі як "прогностична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу" та "прогностична компетентність". Охарактеризовано структурні компоненти прогностичної діяльності та прогностичної компетентності. Розроблено та впроваджено модель і науково-методичний супровід підготовки майбутніх вихователів до прогностичної діяльності. Визначено критерії, показники й охарактеризовано рівні прогностичної компетентності. Експериментально перевірено модель означеної підготовки та доведено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч30 в621.5
Шифр НБУВ: РА381061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Дяченко С.В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Дяченко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх вихователів у ВНЗ до формування основ комп'ютерної грамотності старших дошкільників з метою побудови навчальних програм спеціальних курсів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію даної підготовки. Запропоновано підходи до формування змісту фахових дисциплін. Розроблено й упроваджено навчально-методичне забезпечення технології - програмне забезпечення та комп'ютерну підтримку розроблених курсів "Нові інформаційні технології" та "Методика використання персонального комп'ютера в дошкільних закладах", інструкційні карти, конспекти лекцій з мультимедійною підтримкою, професійно орієнтовані інформаційно-технологічні завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384 + Ч489.518.1 +
Шифр НБУВ: РА365016

Рубрики:

      
11.

Жаровцева Т.Г. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т.Г. Жаровцева ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 44 с. — укp.

Науково обгрунтовано концептуальні підходи до розробки змісту й організації підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями. Розроблено модель процесу даної підготовки, яка передбачає упорядкування цього процесу та модифікацію його відповідно до мети та змісту навчання студентів. Визначено основні критерії та показники, педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до зазначеної роботи, а саме: впровадження відповідної кредитно-модульної системи; забезпечення рефлексії у цій системі; педагогізацію взаємодії з неблагополучними сім'ями на базі інтерактивного підходу; конструювання особистісно-орієнтованих технологій підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти; міждисциплінарну інтеграцію змісту вищої педагогічної освіти; оволодіння діагностичною діяльністю за умов організації педагогічної підтримки неблагополучної сім'ї. Розроблено педагогічну теорію проблеми, визначено її принципи, фактори, критерії, закономірні явища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 +
Шифр НБУВ: РА349582

Рубрики:

      
12.

Загородня Л. П. 
Формування основ педагогічної техніки в майбутніх фахівців дошкільного виховання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л. П. Загородня ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування основ педагогічної техніки майбутніх фахівців дошкільного виховання як важливої складової їх професійної майстерності. Запропоновано структуру педагогічної техніки вихователя дитячого садка в сучасній професіограмі педагога дошкільного закладу. Визначено зміст педагогічних умінь фахівця дошкільного виховання, зважаючи на специфіку професійної діяльності. Апробовано авторську програму та методику формування основ педагогічної техніки у майбутніх вихователів дитячого садка. Наведено методичні рекомендацїї для викладачів вищих навчальних закладів щодо формування основ педагогічної техніки в майбутніх фахівців дошкільного виховання. Визначено важливі аспекти досліджуваної проблеми, які потребують подальшого вивчення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА313213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Закорченна Г.М. 
Підготовка студентів до педагогічного менеджменту в дошкільній освіті: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.М. Закорченна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено закономірності організації процесу професійної підготовки студентів до педагогічного менеджменту в дошкільній освіті на рівні керівництва сучасним дошкільним виховним закладом. Теоретично обгрунтовано концепцію сутності та функціональної структури професійної діяльності керівника дошкільного закладу як менеджера дошкільної освіти, визначено її етапи та способи реалізації. Виявлено рівні оволодіння студентами основними функціями педагогічного менеджменту та розроблено методику їх діагностики. Експериментально апробовано ефективність чотирьох технологій підготовки студентів до здійснення функцій педагогічного менеджменту в дошкільній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1
Шифр НБУВ: РА310516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Залізняк А.М. 
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А.М. Залізняк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано суть і стан проблеми підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального виховання дітей старшого дошкільного віку у педагогічній теорії та практиці вищої школи. Визначено зміст поняття готовності майбутнього вихователя до даної роботи. Розкрито суть поняття "педагогічна взаємодія вихователів і батьків", критерії, показники та рівні дослідженого виду готовності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутнього вихователя до зазначеного виду діяльності, яка дозволяє з'ясувати взаємозв'язки етапів, компонентів підготовки, принципів, форм, методів навчання. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.514 + Ч411.352 +
Шифр НБУВ: РА366539

Рубрики:

      
15.

Зонтова С.Є. 
Формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (на матеріалі іноземних мов): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Є. Зонтова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійно-зорієнтованого спілкування англійською мовою майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів (ДНЗ). Проаналізовано теоретичні підходи щодо відбору змісту професійно-спрямованого навчального матеріалу у процесі вивчення іноземної мови. З'ясовано мотивацію навчання студентів професійно-зорієнтованого іншомовного спілкування. Визначено критерії, показники та рівні сформованості даної якості. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено ефективність запропонованих умов формування професійно-зорієнтованого спілкування майбутніх вихователів ДНЗ, якими є реалізація системи спеціальних навчальних вправ й інтенсифікації процесу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ш143.21-913.33 +
Шифр НБУВ: РА357757

Рубрики:

      
16.

Карпенко Н. М. 
Професійно-педагогічна підготовка фахівців дошкільної освіти в університетах Швеції: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Карпенко ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

З'ясовано соціально-педагогічні умови становлення систем суспільної дошкільної освіти та підготовки педагогів для даної галузі, виділено історичні етапи їх розвитку. Обгрунтовано вимоги, які визначають організацію педагогічного процесу в дошкільних установах, його мету та зміст. Визначено тенденції та основні пріоритети реформування дошкільної педагогічної освіти за умов євроінтеграції. Досліджено зміст, організаційні форми та методи навчання майбутніх педагогів-вихователів. Розглянуто особливості партнерства дошкільних закладів та університетів. Окреслено можливості використання новітніх зарубіжних ідей у вітчизняній педагогічній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч484(4ШВЕ)711
Шифр НБУВ: РА373481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Ковалевська Н.В. 
Професійна підготовка студентів факультетів дошкільної педагогіки до роботи у сім'ях: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Ковалевська ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність спеціальної підготовки студентів факультетів дошкільної педагогіки до роботи за умов сім'ї. Проведено аналіз змістового й операційного компонентів даної підготовки та показано, що майбутні вихователі не готові здійснювати таку професійну діяльність високого рівня. Визначено критерії їх готовності до роботи за умов сім'ї, а саме: педагогічну та соціально-правову компетентність; комунікативну компетентність; імпровізаційні уміння. Розроблено й експериметально перевірено модель підготовки студентів факультутів дошкільної педагогіки до роботи за умов сім'ї, що грунтується на педагогіко-герменевтичному підході. Структурними компонентами розробленої моделі є: цільовий, стимуляційно-мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-регулятивний, оціночно-мотиваційний. Здійснено модифікацію змістового й операційно-діяльнісного компонентів професійно-педагогічної підготовки на базі розробленого курсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч495 +
Шифр НБУВ: РА349386

Рубрики:

      
18.

Кондратенко Р.В. 
Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Кондратенко ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито зміст і структуру готовності студентів до виховання відповідальності в старших дошкільників. Обгрунтовано рівні сформованості даної готовності (високий, достатній, низький), визначено їх якісні характеристики. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель і технологію реалізації педагогічних умов, що забезпечують формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до виховання відповідальності у старших дошкільників. Визначено етапи реалізації цієї технології (інформаційно-пізнавальний, технологічно-діяльнісний, творчо-коректувальний). Розроблено методичні рекомендації щодо формування в студентів даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.17 + Ч411.334 +
Шифр НБУВ: РА364133

Рубрики:
  

      
19.

Кучерявий О.Г. 
Теоретичні і методичні основи організації професійного самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.Г. Кучерявий ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 37 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано концепцію та модель організації професійного самовиховання майбутніх педагогів дошкільної та початкової шкільної ланок освіти в аспекті їх цілісної підготовки, визначено сутність професійного самовиховання, готовності до його організації, культури самовиховання. Досліджено структуру активності студентів у самовиховній роботі та структуру їх інтегральної готовності до педагогічної діяльності. З'ясовано зміст моделі спеціаліста-педагога як цільового орієнтира самовиховних дій. Сформульовано базові закономірності та принципи організації професійного самовиховання студентів. Розкрито та обгрунтовано систему педагогічного забезпечення активності майбутніх спеціалістів у самовихованні, сукупність умов, важливих для її ефективного функціонування (необхідних і достатніх для розвитку інтересу до роботи над собою, формування особистісного смислу та мотивів професійного самовиховання, забезпечення регулюючого впливу позитивних емоцій і адекватної самооцінки на активність студентів у самовиховній діяльності, успішності використання викладачами методів стимулювання самовиховної активності). Експериментально доведено залежність між рівнями активності студентів у професійному самовихованні й рівнями їх інтегральної готовності до педагогічної діяльності. Розроблено методику організації професійного самовиховання майбутніх спеціалістів-педагогів у вищих педагогічних закладах освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА321651

Рубрики:

      
20.

Левінець Н.В. 
Формування професійної готовності майбутніх вихователів до здійснення фізичного виховання дошкільників на засадах народних традицій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Левінець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему формування готовності студентів до використання народних традицій фізичного виховання як важливої складової професійної підготовки майбутніх вихователів. Розроблено структуру гостовності вихователя, здатного вирішувати завдання фізичного виховання дітей на засадах народних традицій. Визначено зміст професійних умінь майбутнього фахівця дошкільної освіти з урахуванням специфіки діяльності у сфері фізичної культури. Розроблено й апробовано програму та методику формування у студентів готовності до застосування народних традицій у фізичному вихованні дітей. Наведено методичні рекомендації щодо впровадження народних виховних традицій у зміст фахової підготовки майбутніх вихователів. Підтверджено ефективність запропонованої моделі поетапного формування професійної готовності у студентів спеціальності "Дошкільне виховання" із застосуванням адекватних меті та завданням навчання форм, методів, прийомів і засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.354 +
Шифр НБУВ: РА349606

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського