Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (58)Книжкові видання та компакт-диски (46)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р(4УКР)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Герасимова Е.М. 
Економічні знання у дискурсі становлення глобалізованого світу: соціально-філософський аналіз: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / Е.М. Герасимова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Сформовано адекватний образ дискурсивності сучасних економічних знань у процесі глобалізаційних перетворень світового господарства в його основних вимірах і формах. Досліджено процедуру становлення сучасного номодологічного проекту теорії, методології та механізмів існування соціально-економічної сфери буття постіндустріального суспільства, яка базується на принципових положеннях практики формування неоекономіки за умов пластичного ризоматичного середовища. У контексті неоекономічної проблематики здійснено комплексний соціально-філософський аналіз специфіки функціонування національного економічного знання в епоху глобалізації, досліджено його структуру, змістове навантаження та можливості соціально-креативного потенціалу як теоретико-методологічної основи концепції цивілізаційного розвитку сучасного українського суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР) + Ю6*665 +
Шифр НБУВ: РА363576

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Кошелєва В.С. 
Методика формування проектувальних умінь у майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.С. Кошелєва ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть, структуру, рівні сформованості проектувальних умінь у майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю та розроблено модель їх формування у сфері бізнес-планування у процесі навчання дисципліни "Програмування та комп'ютерні технології рішення економічних задач". У структурі бізнес-плану виділено базовий інваріант і варіативну частину. Установлено доцільність застосування комп'ютерної навчальної системи та програми Project Expert як засобів формування проектувальних умінь. Розроблено методику формування відповідних умін засобами комп'ютерних тенологій. На підставі результатів експриментального дослідження підтверджено підвищення якості формування у студентів проектувальних умін з розробки бізнес-плану завдяки застосуванню запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)ф + У9(4УКР)290-233.1 р +
Шифр НБУВ: РА356765

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Петльована Л.Л. 
Педагогічні основи професійної адаптації студентів-економістів засобами новітніх інформаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Петльована ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено аспект професійної адаптації студентів-економістів засобами новітніх інформаційних технологій. Розкрито суть і зміст поняття "професійна адаптація" майбутнього економіста. Визначено фактори, що впливають на професійну адаптацію майбутніх фахівців економічного профілю. Охарактеризовано її етапи та визначено роль і місце навчальної дисципліни "Іноземна мова" в інтеграції економічних і комп'ютерних дисциплін. Проаналізовано формування інформаційної культури студентів. Розроблено й обгрунтовано модель реалізації педагогічних засад забезпечення професійної адаптації майбутніх економістів і комплекс педагогічних умов її реалізації. Створено та використано у навчальному процесі електронний навчальний посібник "An Economy Insight".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР) ф12 +
Шифр НБУВ: РА358655

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Хоменко Т. В. 
Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Хоменко ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено й обгрунтовано педагогічні умови, уточнено критерії, показники та рівні розвитку пізнавальної активності студентів економічних спеціальностей згідно з компонентною структурою пізнавальної активності особистості. Встановлено, що в основу формувального етапу експерименту покладено теоретичну методику, основою якої виступають педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів економічних спеціальностей у процесі фахової підготовки: побудова особистої професійної перспективи майбутніх економістів, педагогічна підтримка студентів у процесі організації особистісно-орієнтованого навчання, активізація процесу фахової підготовки студентів засобами інтерактивних технологій. Експериментально підтверджено, що реалізовані умови роботи зі студентами забезпечують суттєве зростання пізнавальної активності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА376198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Вишневська О.О. 
Педагогічні умови формування ділової культури студентів бізнес-коледжу в системі соціалізаії особистості: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.О. Вишневська ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2002. — 19 c. — укp.

На основі вивчення теретико-методологічних джерел, документів про нові заклади вищої освіти, досвіду підготовки менеджерів з метою можливості досягнення ними успіху й самореалізації у професійній діяльності досліджено, що в процесі соціалізації студенти переживають низку труднощів, які стають причиною незадоволення, зневіри, песимізму. З метою підготовки студентів до подолання перешкод розроблено наукову гіпотезу про те, що рівень соціалізації особистості буде підвищуватись, якщо в процесі навчально-виховної роботи за умов бізнес-коледжу озброювати студентів знаннями про місце й значення особистісної, загальної та ділової культури, формувати на їх основі відповідні вміння професійної та громадської діяльності, в ході якої відбувається саморегуляція і самореалізація особистості. Зазначено, що розглянута модель ділової культури студента бізнес-коледжу, педагогічні умови її формування в системі соціалізації особистості забезпечують необхідний рівень професіоналізму й готовності до соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0 + У.р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА320291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Петрук В.В. 
Підготовка студентів педагогічного факультету до економічного виховання молодших школярів: Автореф. дис...канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Петрук ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2002. — 17 с. — укp.

Вперше визначено та обгрунтовано педагогічні умови ефективності підготовки майбутніх учителів до економічного виховання молодших школярів (формування готовності майбутніх учителів до сприйняття економічних знань; забезпечення взаємозв'язку підготовки майбутнього фахівця до економічного виховання даних школярів із його психолого-педагогічною, методичною та практичною підготовкою у процесі навчання; спрямованість змісту, форм, методів підготовки на розвиток економічного мислення студентів; посилення мотивацій особистості до систематичного економічного самовиховання; розширення меж і підвищення ролі самостійної роботи; об'єктивне оцінювання рівня виховної діяльності у процесі економічного виховання учнів початкових класів). Розроблено критерії професійної готовності майбутнього вчителя до діяльності з економічного виховання молодших школярів (активність студентів у навчально-пізнавальній діяльності; ставлення до занять педагогічного циклу; саморегуляцій поведінки під час навчання; самореалізація професійних якостей особистості). Розвинуто методику підготовки вчителя до економічного виховання особистості на основі сучасних педагогічних технологій, що забезпечують формування творчого вчителя, здатного до прояву позитивних загальнолюдських якостей: бережливості, людяності, чесності, дисциплінованості, відданості ідеям національного відродження. Уточнено зміст понять "економічне виховання", "економічне мислення" та "економічна свідомість".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4Укр)2 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА321077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Завидівська Н.Н. 
Професійно-прикладні основи формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Н. Завидівська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему професійно-прикладних засад формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Розкрито методологічні, теоретичні та методичні аспекти даної проблеми. Здійснено аналіз категорій "професійно-прикладні основи", "здоровий спосіб життя", "формування здорового способу життя" та "рухова активність" у педагогічному, психологічному та фізичному аспектах. Акцентовано увагу на визначенні та обгрунтуванні складових професійно-прикладних основ, які мають сприяти формуванню навичок здорового способу життя майбутніх економістів-педагогів та виховувати у них вміння передавати ці навички іншим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4Укр)3 + Ч481.354.5
Шифр НБУВ: РА320870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Матеюк О.П. 
Формування екологічної культури майбутніх економістів як складової професійної підготовки на засадах сталого розвитку: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.П. Матеюк ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичне й емпіричне дослідження педагогічних основ формування екологічної культури майбутніх економістів на засадах сталого розвитку. Проаналізовано суть і зміст екологічної культури особистості як передумови формування сталого розвитку країни. Визначено педагогічні основи (компоненти, критерії, закономірності, принципи, педагогічні умови) й особливості формування даної культури майбутніх економістів. Розроблено й експериментально перевірено відповідну методику. Як педагогічні умови визначено реалізацію діяльнісного підходу до формування екологічної культури майбутніх економістів, використання проблемних, частково пошукових і дослідницьких методів навчання, забезпечення дієвості наявних природоохоронних мотивів, посилення інтеграції теоретичних знань майбутніх економістів. Розроблено методичні рекомендації викладачам економічних і екологічних дисциплін щодо формування екологічної культури майбутніх економістів на засадах сталого розвитку з використанням еколого-педагогічних тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3 + Ч481.352.27 +
Шифр НБУВ: РА361900

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Разуменко Д.О. 
Формування економічної культури майбутніх учителів у фаховій підготовці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Д.О. Разуменко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Розроблено та науково обгрунтовано модель формування економічної культури майбутнього вчителя, застосування якої забезпечує єдність економічної, екологічної, правової, моральної компетентностей, а також розробку ціннісно-орієнтованої технології як умови реалізації сформованості економічної культури певних рівнів. Розвинуто ідею аксіологічного впливу на формування структурних компонентів економічної культури майбутніх учителів, а саме: ціннісно-мотиваційного, ціннісно-когнітивного та ціннісно-діяльнісного компонентів. Визначено критерії, показники та рівні сформованості економічної культури майбутніх учителів у процесі їх фахової підготовки. На підставі результатів експериментальних досліджень доведено ефективність реалізованої педагогічної технології формування економічної культури майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.357 + У.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА350139

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Тандир Л.В. 
Формування економічної культури студентів промислово-економічного коледжу в професійній підготовці: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Тандир ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано суть і зміст економічної культури студентів економічних спеціальностей як складової професійної культури. Виявлено систему критеріїв, показників і рівнів сформованості економічної культури даних студентів. Розроблено модель і експериментально перевірено технологію її формування. Доведено, що провідну роль у формуванні економічної культури відіграють цикли дисциплін загальноекономічного та професійного спрямування шляхом реалізації змістової компоненти цілісного педагогічного процесу. Розроблено й апробовано педагогічні умови формування економічної культури, що сприяло підвищенню її рівня у майбутніх фахівців економічних спеціальностей ВНЗ I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА363633

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Савчук Л.О. 
Формування інформаційної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Савчук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть понять "самостійна навчально-пізнавальна діяльність майбутніх економістів", "активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів", а також інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів. З урахуванням структури навчальної діяльності визначено спільні компоненти інформатичної складової та самостійної навчально-пізнавальної діяльності, а саме: мотиваційний, змістовий, процесуальний, результативний. Визначено педагогічні умови, що забезпечують формування інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності. На підставі зазначених умов розроблено модель формування інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальноі діяльності, основними елементами якої є: замовлення інформаційного суспільства, мета, тенденції, принципи, компоненти, методи, засоби, комп'ютерно-алгоритмічні уміння, критерії та рівні сформованості умінь, результат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч481.253 + У.р(4УКР)ф12 +
Шифр НБУВ: РА362069

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Кірей К.О. 
Формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю засобами мультімедіа: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.О. Кірей ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2008. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю з застосуванням засобів мультимедіа у процесі вивчення фахових дисциплін економічного профілю. Уточнено професійно-орієнтовану модель випусника ВНЗ зазначеного профілю за професійно значущими параметрами й аспектами необхідних знань, умінь, навичок і якостей, а також критеріями та рівнями їх сформованості. Розкрито особливості професійного навчання майбутніх фахівців економічного профілю як сучасної педагогічної проблеми. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування у даних студентів ВНЗ професійних знань з застосуванням засобів мультимедіа та методичних рекомендацій щодо проектування мультимедійних навчальних програмних засобів з фахових економічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)3 + Ч481.215.71 +
Шифр НБУВ: РА361890

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Серьожникова Р.К. 
Формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача у процесі професійної підготовки в університеті: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Р.К. Серьожникова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 48 с. — укp.

Визначено особистісно-ціннісну концепцію, яка орієнтована на індивідуально-креативний розвиток особистості в контексті рефлексивно-гуманістичного підходу та віддзеркалює проблему професійно-педагогічної підготовки у трьох взаємопроникаючих площинах, зокрема, у площині творчого розвитку особистості студента (індивідуально-креативний аспект), у площині ставлення майбутнього фахівця до педагогічної діяльності (мотиваційно-ціннісний аспект) й у площині суб'єктної активності (рефлексно-інноваційний аспект), що обумовлюють розробку концептуально-теоретичної моделі формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача економіки через ціннісну й операційну сфери - у перетворювальній діяльності особистості (самокреативність: копіювання - творче наслідування - наслідувальна творчість) та особистості студента - майбутнього фахівця, яка перетворює сама себе (професійна самоактуалізація: типовість - технологічна творчість - майстерність) на засадах суб'єктноутворюваності та педагогічної рефлексії, що проявляється у професійно-творчій позиції студента - майбутнього викладача економіки, динамічна траекторія якої характеризується компонентами - мотиваційно-ціннісний, креативний, рефлексивний та критеріями - професійно-педагогічне самовизначення, орієнтація на творчу професійно-педагогічну самореалізацію, самооцінка прояву педагогічної творчості, векторне моделювання показників яких представлено у "Матриці професійної актуалізації студента - майбутнього викладача економіки".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + У.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА367437

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського