Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (74)Книжкові видання та компакт-диски (101)Журнали та продовжувані видання (79)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4УКР) к$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Стадник А. М. 
Державне управління системою загальної середньої освіти на регіональному рівні: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / А. М. Стадник ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано особливості функціонування системи загальної середньої освіти в регіональному розрізі та сучасний стан забезпечення її життєдіяльності. Обгрунтовано необхідність оновлення кадрової політики в освіті на базі використання надбань міжнародного досвіду та з урахуванням сучасних вимог щодо педагогічного персоналу. Запропоновано систему управління інтеграційними процесами як фактором розвитку загальної середньої освіти регіону. Розроблено механізм управління впровадженням профільної освіти та визначено специфіку його рівнів з урахуванням готовності загальноосвітніх закладів щодо профільного навчання. Систематизовано вимоги до формування управлінської компетентності керівників освіти як основи підвищення управлінської культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч424(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА373356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Панченко А. Г. 
Державний контроль в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.04 / А. Г. Панченко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему здійснення контролю на різних рівнях державного управління та місцевого самоврядування за діяльністю ЗНЗ. Обгрунтовано теоретичні засади, форми, методи, механізми здійснення контрольних заходів. Розкрито особливості застосування різних форм і методів контролю на районному рівні управління. Розглянуто механізм взаємовідносин ЗНЗ, районних управлінь освіти й інших державних органів, який полягає у забезпеченні підготовки та здобуття випускниками шкіл компетентностей для одержання майбутньої професії. Запропоновано комплекс методик: для оцінювання якості підготовки випускників і доцільності вибору спеціалізації ЗНЗ, оптимізації мережі спеціалізованих ЗНЗ на рівні району, підготовки спеціалістів районними управліннями освіти та районного науково-методичного центру до інспектування та атестації освітніх закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х819(4УКР)071 + Ч424(4УКР) к22
Шифр НБУВ: РА377977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Грабовський В.А. 
Державно-громадське управління загальною середньою освітою на районному рівні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / В.А. Грабовський ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено особливості діяльності районного управління освітою (РУО). На базі антропосоціального, синергетичного, кваліметричного наукових підходів та концепції демократизації даного державного управління визначено суть, специфіку функцій і структури, основні характеристики державно-громадського управління районними управліннями освітою та загальноосвітніми навчальними закладами району. Теоретично обгрунтовано та розроблено базову модель державно-громадського управління загальною середньою освітою у районі. Доведено, що практичне використання елементів цього управління освітою району сприяє забезпеченню його демократичної основи, саморозвитку й самореалізації його учасників. Розкрито технологію реалізації запропонованої моделі на основі базового стандарту діяльності районного управління освітою на державно-громадських засадах. Наведено рекомендації для державних органів управління освітою та закладів загальної середньої освіти щодо впровадження до практики даної моделі з метою забезпечення державно-громадської основи управління й задоволення освітніх потреб громадян, що мешкають на території району.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Х819(4УКР)011.2-97 + Ч424(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА341669

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Вдовиченко Р.П. 
Діяльність міського управління освіти з підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Р.П. Вдовиченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Наведено результати дослідження теоретико-методичних, організаційно-педагогічних засад діяльності міського управління освіти (МУО) з підвищення управлінської компетентності керівників (УКК) загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ), виконано ретроспективний аналіз функціонально-посадових обов'язків директора та розроблено його посадову інструкцію. Розглянуто експериментально перевірені критерії ефективності управління ЗНЗ, запропоновано методику діагностування рівнів сформованості УКК. Розкрито зміст і проаналізовано структуру діяльності МУО з даної проблеми, визначено взаємовплив УКК на рівень ефективності управління закладом, виявлено позитивну динаміку сформованості рівнів УКК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к22 + Ч34(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА342753

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Сухович Г.А. 
Моніторинг розвитку загальноосвітнього навчального закладу на основі комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Г.А. Сухович ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "розвиток ЗНЗ" і зміст практичної діяльності керівника з розвитку загальноосвітного навчального закладу (ЗНЗ). Розроблено, науково обгрунтовано, апробовано та комп'ютеризовано моделі оцінювання діяльності учня, педагогічного працівника, загальноосвітнього навчального закладу, впливу сім'ї на навчання учня та програму прогнозу розвитку ЗНЗ. Наведено відповідні методичні рекомендації щодо їх запровадження. За результатами дослідження показано, що введення моніторингу розвитку ЗНЗ у діяльність закладів середньої освіти позитивно впливає на розвиток усіх учасників навчально-виховного процесу та закладу освіти, дозволяє досягти його сталого спрямованого розвитку за рахунок підсилення критеріальності та цілеспрямованості управління, підвищення здатності керівника приймати рішення за умов невизначеності та мінливості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8 +
Шифр НБУВ: РА360685

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Єльникова Г.В. 
Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Єльникова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади адаптивного управління закладами, яке забезпечує об'єктивно необхідний розвиток загальної середньої освіти за умов ієрархічної побудови регіональної системи управління шляхом введення наскрізної мети та варіативного механізму управління на базі спрямованої самоорганізації всіх його учасників. Запропоновано концепцію цієї самоорганізації та трансформації зовнішніх вимог у мотиви організаторів і учасників освітнього процесу. Створено структурну модель адаптивного управління загальною освітою в регіоні та визначено умови її ефективного використання. Наведено механізм адаптивного управління, який базується на менеджменті та здійснюється за використання освітнього моніторингу на різних рівнях загальної середньої освіти. Розроблено навчально-методичний комплекс і курс лекцій "Основи адаптивного управління" для підготовки та підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх закладів і установ у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА337317

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Бабінець С.І. 
Організаційно-методичні засади моніторингу діяльності загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / С.І. Бабінець ; Ун-т менеджменту освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми моніторингу діяльності загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) та розроблено його модель. Виділено структурні компоненти діяльності - цільовий, змістовний, організаційно-методичний. Визначено, що складовими моделі є технологія формування готовності суб'єктів управління до моніторингу діяльності ЗНЗ, технологія його організації та проведення. Розроблено факторно-критеріальні параметри моніторингу діяльності ЗНЗ. Перевірено їх ефективність в ході формувального експерименту. Результати дослідження впроваджено у практику управління ЗНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8
Шифр НБУВ: РА373908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Мушка О. В. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності Наркомосу УСРР у галузі шкільної освіти (1919 - початок 30-х рр. XX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О. В. Мушка ; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. — Переяслав-Хмельницький, 2011. — 20 с. — укp.

Висвітлено організаційно-педагогічні засади діяльності Народного комісаріату освіти УСРР (Наркомосу УСРР) у галузі шкільної освіти у 1919 - на початку 1930-х рр. у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та педагогічних чинників. Розглянуто генезу структури Наркомосу УСРР як державного органу управління освітою у досліджуваний період. Узагальнено відомості про зміст і особливості розробки та запровадження Наркомосом УСРР української моделі шкільної освіти. Розкрито суть і особливості дискусії між Наркомосами УСРР і РСФРР щодо розвитку шкільної освіти (про монотехнізм і політехнізм, про принципи, структуру, зміст та організацію шкільної освіти, про уніфікацію української шкільної освіти в загальнорадянську за російським взірцем).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч424(4УКР) к211 +
Шифр НБУВ: РА380735 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Слободянюк М.І. 
Організаційно-педагогічні основи атестації загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.І. Слободянюк ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано організаційно-педагогічні засади атестації загальноосвітніх навчальних закладів: розроблено принципи, показники їх атестації та критерії оцінки ефективності роботи, технологію визначення кожного показника. Розроблено модель атестації школи, впровадження якої стимулює процеси самооцінки та самовдосконалення в педагогічних колективах. На підставі аналізу підсумків експериментального дослідження визначено функції органів керування освітою, атестаційних експертних комісій, керівників і колективів шкіл у проведенні атестації навчальних закладів. Розроблено механізм матеріального та морального стимулювання педагогічної праці залежно від підсумків атестації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8 +
Шифр НБУВ: РА332174

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Гаєвська Л. А. 
Розвиток державно-громадського управління загальною середньою освітою в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.): автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / Л. А. Гаєвська ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Уточнено сутність поняття "державно-громадське управління", його мету, основні функції та структуру. Обгрунтовано періоди становлення державно-громадського управління освітою в другій половині XIX - на початку XX ст. в Україні, кожний з яких характеризується відповідними тенденціями й ознаками. Виявлено особливості нормативно-правового регулювання державно-громадського управління загальною середньою освітою в другій половині XIX - на початку XX ст. відповідно до даних періодів. Досліджено основні форми залучення громадськості до управлінської діяльності, встановлено провідні суб'єкти їх реалізації. Визначено провідні принципи державно-громадського управління середньою освітою в другій половині XIX - на початку XX ст., які зумовлені суспільно-політичними, економічними та громадськими детермінантами. Висвітлено перспективи використання історичного досвіду для вдосконалення сучасного управління освітою та розроблено концепцію розвитку державно-громадського управління загальною середньою освітою в Україні, що передбачає основні напрями розвитку демократичного управління освітою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч424(4УКР) к + Х819(4УКР)132
Шифр НБУВ: РА377601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Ващенко Л.М. 
Система управління інноваційними процесами в загальній середній освіті регіону: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Ващенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 40 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано систему управління інноваційними процесами в загальній середній освіті регіону. Науково обгрунтовано сутність і специфіку понятійного апарату, визначено зміст базових понять "інноваційний процес", "управління інноваційними процесами", "інноваційне середовище". Виявлено й охарактеризовано сутність і взаємозв'язки державного, регіонального, інституційного рівнів управління інноваційними процесами. Розроблено модель системи управління інноваційними процесами в загальній середній освіті регіону. Запропоновано критерії та показники розвитку інноваційного середовища регіону (міста, району, загальноосвітнього навчального закладу) та методику діагностики рівнів його розвитку. Виявлено та описано зміст, форми та методи управлінського впливу на ефективність інноваційних змін. Здійснено експериментальну апробацію моделі, перевірено доцільність функціонування системи, виявлено позитивну динаміку змін інноваційного середовища в регіоні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к22 +
Шифр НБУВ: РА343477

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Онищук Л.А. 
Теоретичні і методичні основи гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами I - II ступенів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.А. Онищук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 37 с. — укp.

Розроблено та методологічно обгрунтовано систему управлінської взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу на рівні: директор школи - заступники директора - вчителі - учні - батьки, що забезпечує перехід певного навчального закладу I - II ступенів на нову соціальну практику - шлях демокраії та гуманізму. У контексті досліджуваної проблеми досліджено теоретичні та практичні проблеми внутрішньошкільного управління. Проведено теоретичний і практичний аналіз управлінської діяльності директора школи, який є головним суб'єктом гуманізації управління загальноосвітнім закладом I - II ступенів. Розроблено критерії та методику оцінювання теоретичних і методичних засад гуманізації цього управління. Створено й експериментально перевірено модель готовності директора школи до гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом I - II ступенів, яку використано під час розробки теоретичних і методичних положень, що відображають цей процес.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА341779

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Рогова Т.В. 
Теоретичні і методичні основи персоналізованого підходу в управлінні педагогічним колективом середньої загальноосвітньої школи: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Рогова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 43 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію персоналізованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи. Досліджено методологічні, теоретичні та методичні засади даного процесу. Визначено сутність, розкрито зміст основних понять й обгрунтовано систему закономірностей і принципів персоналізованого підходу в управлінні педагогічним колективом. На підставі використання персоналізованого підходу розроблено теоретичну модель процесу управління шкільним педагогічним колективом. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію реалізації персоналізованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи. Визначено умови ефективного використання запропонованої моделі управління педагогічним колективом школи на підставі персоналізованого підходу. Розроблено рекомендації щодо впровадження у практику роботи шкіл технології реалізації персоналізованого підходу. Уточнено систему критеріїв і показників визначення ефективності управління педагогічним колективом школи на підставі персоналізованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР) к20 +
Шифр НБУВ: РА346092

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського