Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (528)Книжкові видання та компакт-диски (495)Журнали та продовжувані видання (108)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4УКР)7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ельбрехт О.М. 
Адаптивне управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Ельбрехт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього закладу як об'єкта управління, зокрема школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Визначено характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов школи, його особливості, специфіку функцій, структури, технології реалізації. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену модель адаптивного управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу, яка містить три основні взаємопов'язані компоненти: змістовий, структурний, технологічний. Показано позитивний вплив упровадженої моделі на процеси взаємоузгодження діяльності, самоорганізації, саморозвитку, оновлення змісту навчального процесу. Розроблено рекомендації щодо підготовки керівників шкіл цього типу до адаптивного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА329905

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Касьянова Н.М. 
Боротьба з безпритульністю та бездоглядністю в Донбасі (1943 - 1953 рр.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Н.М. Касьянова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

На прикладі Донбасу досліджено досвід боротьби держави з такими соціальними явищами, як дитяча безпритульність, бездоглядність і злочинність після звільнення регіону від нацистської окупації та закінчення Великої Вітчизняної війни (1943 - 1953 рр.). Встановлено основні причини виникнення досліджуваних негативних соціальних явищ, визначено масштаби даної проблеми. Проаналізовано законодавчу та розпорядчу базу роботи органів радянської влади, спрямованої на боротьбу з безпритульністю, бездоглядністю та злочинністю, розглянуто основні методи ліквідації цих явищ. Наведено загальну характеристику владних структур, основним завданням діяльності яких було усунення їх негативних проявів і стабілізації ситуації у регіоні щодо рівня дитячої безпритульності та правопорушень. Досліджено діяльність спеціальних дитячих виховних установ для категорії дітей із статусом діти-сироти та бездоглядні, а також призначених для утримання неповнолітніх правопорушників і злочинців. Визначено роль громадськості у справі допомоги дітям вулиці. Проаналізовано стан матеріального забезпечення знедолених дітей, охарактеризовано соціально-побутові умови їх життя. Розкрито особливості організації навчально-виховного процесу у спеціальних дитячих установах, показано специфіку дозвільного життя вихованців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР55)62-298 + Ч424(4УКР)719.2 + Ч33(4УКР5)62 + Х628.332 +
Шифр НБУВ: РА370066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Каташова О.А. 
Виховання духовних цінностей старшокласників в умовах багатопрофільного ліцею: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О.А. Каташова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади виховання духовних цінностей старшокласників за умов багатопрофільного ліцею. Розкрито зміст і структуру духовних цінностей учнів старших класів, описано їх модель. Визначено потенціал педагогічного процесу багатопрофільного ліцею щодо виховання духовних цінностей старшокласників. Запропоновано технологію виховання духовних цінностей старшокласників за умов багатопрофільного ліцею, визначено умови її ефективного впровадження та розроблено методичне забезпечення. Розкрито сутність понять "духовні цінності старшокласників", "духовне середовище", розглянуто зміст і структуру виховного процесу у багатопрофільному ліцеї. Показано роль ліцейського самоврядування у вихованні духовних цінностей старшокласників. Встановлено критерії та рівні вихованості духовних цінностей старшокласників. До наукового обігу введено інтегрований показник "духовний статус особистості старшокласника". Експериментально підтверджено ефективність розробленої технології виховання духовних цінностей старшокласників за умов багатопрофільного ліцею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА372778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Юрчонок Ю. В. 
Генеза авторських шкіл в Україні (80-ті рр. XX - початок XXI ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. В. Юрчонок ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток теорії та практики діяльності авторських шкіл (АШ) в Україні в даний період часу. Проаналізовано проблеми у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці, розкрито основні складники її розробленості (історико-педагогічний, теоретико-практичний, інноваційно-узагальнювальний). З'ясовано типи АШ (школа як одиничне явище, школа-модель, школа-напрям) і виявлено принципи їх діяльності (природо- та культуровідповідності, гуманізації, цілісності, індивідуально-особистісного підходу, принцип віри в дитину, принцип єдності педагогічних дій і способу життя учня). Визначено структурні компоненти АШ як цілісної системи, узагальнено їх досягнення в Україні у 1980-ті рр. - на початку XXI ст. Обгрунтовано пріоритетні загальні й окремі тенденції, виявлено етапи генези вітчизняних АШ (пошуковий і модернізаційний), їх педагогічні технології. Розглянуто перспективні засоби використання досягнень теорії та практики діяльності АШ на сучасному етапі: поглиблення взаємодії авторських і загальноосвітніх шкіл України; вивчення інноваційних ідей АШ; поширення досвіду; ознайомлення з основними технологіями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 + Ч33(4УКР)64 + Ч311,01
Шифр НБУВ: РА383185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Шиян Н.І. 
Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / Н.І. Шиян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Висвітлено дидактичні засади, концепцію, зміст, організацію профільного навчання, розроблено його психолого-педагогічні та організаційно-методичні основи. Досліджено генезу проблеми профільного навчання у вітчизняній педагогіці, проаналізовано світовий досвід профільної диференціації навчання. Розкрито сутність, структуру і механізми профільного навчання в загальноосвітній сільській школі, описано п'ять моделей профільного навчання, зокрема, індивідуального вибору школярем рівня вивчення предмета (внутрішньошкільна, міжшкільна, позашкільна субмоделі), ресурсний центр як модель опорної старшої школи, територіальне шкільне об'єднання, очно-заочну профільну школу, дистанційну модель селективного та елективного профільного навчання. Розроблено систему організаційно-методичного супроводу профільного навчання в загальноосвітній сільській школі (проектну, кредитно-модульну технологію, технологію модульно-рейтингового навчання і кейс-технологію дистанційної освіти, інноваційні методи, форми і види навчально-пізнавальної діяльності школярів). Проаналізовано різнорівневий зміст профільного навчання на основі його модульного розподілу та інноваційних засобів профільної диференціації. Наведено критерії та визначено показники ефективності профільного навчання в сільській школі. Доведено ефективність науково обгрунтованих дидактичних засад, варіативних моделей та організаційно-методичного супроводу профільного навчання в сільських школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА336413

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Дмітренко Н.Є. 
Дидактичні засади профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Є. Дмітренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито сутність і проаналізовано етапи розвитку профільного навчання у вітчизняній педагогіці та досвід провідних країн світу щодо його організації. Виявлено соціально-педагогічні особливості функціонування приватної загальноосвітньої школи, які обумовлюють специфіку організації профільного навчання в ній. Обгрунтовано дидактичні засади профільного навчання учнів приватної школи. Встановлено критерії, показники й рівні ефективності профільного навчання учнів приватної загальноосвітньої школи. Розроблено й експериментально перевірено дидактичну модель профільного навчання у приватній загальноосвітній школі, яка забезпечує варіативний різнорівневий зміст освіти, створює можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів у навчально-виховному середовищі школи та позашкільних установ і враховує соціальні-педагогічні особливості функціонування приватної школи. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та моніторингу профільного навчання учнів у приватній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА362283

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Соловей М.О. 
Дитячі будинки Донбасу у 1943 - 1965 роках: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / М.О. Соловей ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2009. — 20 с. — укp.

Запропоновано й аргументовано авторську періодизацію розвитку дитячих будинків регіону в 1943 - 1965 рр., у якій виділено етапи в діяльності сирітських закладів. Простежено зміни у якісному складі керівних і педагогічних кадрів дитбудинків та з'ясовано як це вплинуло на методи виховання та повсякденне життя дітей. Виявлено різні джерела поповнення контингенту вихованців дитячих будинків. Встановлено, що в 1950-х рр. виникло "соціальне сирітство", коли в дитбудинках з різних причин опинялися діти, які мали батьків. Вперше досліджено матеріально-просторову та соціальну-культурну сферу повсякденного життя вихованців дитячих будинків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР55)6-2 + Ч424(4УКР)719.2 + Ч414(4УКР)715 +
Шифр НБУВ: РА368464

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Карпенкова Н.І. 
Еколого-естетичне виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.І. Карпенкова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено організаційно-педагогічну модель еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження даної моделі. Удосконалено теорію та практику еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками. Визначено методи й організаційні форми еколого-естетичного виховання ліцеїстів, зокрема, розроблено зміст навчальної літньої практики й учнівських краєзнавчих екскурсій у межах впровадження навчальної програми "Заповідний Крим ".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.355.6 + Ч424(4УКР)714.5 +
Шифр НБУВ: РА362025

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Новосельська В.В. 
Естетичне виховання учнів у вальдорфських школах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Новосельська ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Вперше узагальнено філософсько-культурологічні й педагогічні передумови та практичні досягнення вальдорфської педагогіки в галузі естетичного виховання учнів. Висвітлено специфіку підготовки вчителів. Проаналізовано зміст естетичного виховання учнів вальдорфських шкіл на уроках академічного циклу (фізики, історії, географії тощо), рідної та іноземної мови, мистецтва (музики, евритмії, живопису, ліплення, малювання форм), художньої праці (рукоділля, виготовлення ляльок, гончарства), а також в процесі позаурочної роботи (театральної діяльності, календарних свят). Виокремлено методи, спрямовані на розвиток емоційно-почуттєвої сфери, художньо-образного мислення та творчих здібностей учнів (міжвікові художні проекти, художнє формотворення, поліхудожні завдання тощо). Висвітлено позитивні та суперечливі аспекти вальдорфської педагогіки. Визначено ідеї, які не втратили практичної значущості та можуть застосовуватись у сучасній практиці естетичного виховання школярів. Експериментально доведено, що за умов відповідної адаптації доцільно застосовувати у процесі художньо-естетичного виховання учнів здобутки вальдорфської педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)-2 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА328296

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Кривоніс С.В. 
Моральне виховання старшокласників у сільських школах України (80 - 90-ті роки XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.01 / С.В. Кривоніс ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2003. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні положення теорії морального виховання учнів, розкрито регіональні особливості даного виховання. Досліджено загальний рівень морального розвитку учнів старших класів, вплив учителів, батьків і громадськості на моральне становлення старшокласників сільських шкіл, а також готовність студентів до їх морального виховання. Визначено особливості реалізації основних завдань даного виховання старшокласників у позашкільній діяльності, вивчено виховні можливості молодіжних об'єднань, обгрунтовано основні напрямки співпраці школи, сім'ї, громадськості за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА324491

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Подзігун А. М. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності ліцеїв у сільській місцевості: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. М. Подзігун ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано становлення та історичний розвиток ліцеїв освіти на території України, визначено їх роль і місце у забезпеченні освіти обдарованої учнівської молоді. Узагальнено особливості діяльності й управління ліцеями у сільській місцевості, обгрунтовано структурно-функціональну модель підвищення ефективності їх діяльності. Розкрито методику проведення педагогічного експерименту. Проаналізовано й узагальнено результати дослідно-експериментальної роботи. Розроблено методичні рекомендації щодо покращання ефективності діяльності ліцеїв у сільській місцевості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА385013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Ананьєва Н.В. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності полілінгвістичної гімназії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.В. Ананьєва ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано організаційні засади та педагогічні умови діяльності полілінгвістичної гімназії, розроблено їх науково-методичне забезпечення. Встановлено особливості та критерії результативності діяльності полілінгвістичної гімназії. Визначено мету та зміст полікультурної освіти гімназистів, обгрунтовано теоретичні засади управління гімназією у полілінгвістичному та полікультурному середовищі. Запропоновано форми та методи організації полікультурної діяльності. Проведено порівняльне дослідження характерних особливостей діяльності вітчизняних і зарубіжних полілінгвістичних гімназій. Розкрито зміст понять "полікультурна освіта", "полікультурний навчально-виховний процес", "полілінгвістична гімгназія", "полілінгвістичне та полікультурне середовище" та "діалог культур".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ш1 р21(4УКР)18 +
Шифр НБУВ: РА352861

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Матвєєва Г. Д. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності спеціалізованої школи художньо-естетичного профілю: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Г. Д. Матвєєва ; ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти НАПН України". — К., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено концептуальні засади й організаційно-педагогічні умови ефективного функціонування авторської школи художньо-естетичного профілю, а також параметри та критерії оцінювання результативності її діяльності. До організаційно-педагогічних засад діяльності авторської спеціалізованої школи художньо-естетичного профілю віднесено концепцію функціонування й розвитку закладу, у якій розкрито наукові підходи й принципи управління й організації навчально-виховного процесу, мету та завдання діяльності, рівнево-функціональну структуру управління, технології створення педагогічно організованого середовища та розвитку творчого потенціалу кожного учня, портрети випускника кожної ланки школи, до ефективних умов - матеріально-технічні, науково-методичні, дидактичні, санітарно-гігієнічні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6
Шифр НБУВ: РА384329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Федорова Н.Ф. 
Організаційно-педагогічні умови діяльності школи-лабораторії наукової установи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Ф. Федорова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 15 с. — укp.

Обгрунтовано організаційні, змістові, технологічні та матеріально-технічні нововведення, які забезпечують функціонування школи-лабораторії наукової установи. Розкрито сутність та специфіку діяльності школи-лабораторії; компоненти, які характеризують її діяльність. Запропоновано модель організаційної структури школи-лабораторії, структура управління науково-дослідної діяльності, розроблено концепцію та положення про школу-лабораторію наукової установи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Будяк Л.В. 
Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л.В. Будяк ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 23 с. — укp.

Досліджено особливості функціонування загальноосвітнього сільського закладу за сучасних умов. Проведено системний аналіз педагогічної теорії та практики, розкрито сутність інклюзивного навчання й окреслено шляхи його впровадження у загальноосвітньому сільському навчальному закладі. Визначно структурно-змістові особливості інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільському соціумі, визначено систему факторів, що забезпечують його ефективність. Із використанням системно-комплексного, особистісно орієнтованого підходів розроблено організаційно-педагогічені умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізіологічного розвитку у сільській загальноосвітній школі. Обгрунтовано теоретичні засади освітнього ітегрування дітей з порушенями психофізичного розвитку. Проведено дослідження інклюзивних процесів у контексті взаємозв'язків педагогічного пізнання цього явища з соціальним, культурологічним, соціологічним і соціально-психологічними підходами до його усвідомлення й аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч424(4УКР)714.8
Шифр НБУВ: РА372793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Туляєв В.В. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.В. Туляєв ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 18 с. — укp.

Запропоновано теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми підготовки старшокласників до професійного самовизначення у сфері художньої діяльності, суттю якого є подолання суперечності між існуючою традиційною системою художнього навчання та виховання учнів у спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах художнього профілю та сучасними професійними вимогами. Розроблено організаційно-педагогічні умови, які дозволяють ознайомлювати старшокласників з сучасними художніми спеціальностями, визначати, розвивати спеціальні здібності та професійно важливі якості учня. Їх суть полягає в узгодженні змісту програм "Композиція", "Комп'ютерна графіка", "Художня культура" та проведенні на їх основі професійних випробувань, що враховують сучасні вимоги ринку художньої праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч424(4УКР)714.6 + Щ10 р(4УКР)21-3 +
Шифр НБУВ: РА360935

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Наказний М.О. 
Організація діяльності ліцею технічного профілю в системі неперервної професійної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.О. Наказний ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше виявлено та теоретично обгрунтовано організаційно-методичні умови діяльності ліцею технічного профілю у неперервній освітній системі. Розроблено та обгрунтовано науково-методичний і психолого-педагогічний комплекс забезпечення профільної підготовки учнів, критерії ефективності діяльності ліцею як закладу профільного навчання старшокласників. Показано, що ефективність діяльності ліцею даного профілю як закладу профільної підготовки учнівської молоді підвищується за умов функціонування його у складі навчального науково-виробничого комплексу, що реалізує принцип наступності у навчально-виховній роботі, зокрема, його змісті та формах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ч421.207 +
Шифр НБУВ: РА336005

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Гур'янова 
Організація навчально-виховного процесу в комерційних училищах України (1894-1920 рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Оксана Віталіївна Гур'янова ; Інститут вищої освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)731.4 + Ч424(4УКР)735.4
Шифр НБУВ: РА352109

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Сафіулін В.І. 
Організація навчально-виховного процесу в сучасній гімназії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.І. Сафіулін ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Розроблено та системно досліджено організацію навчання та розвитку творчої особистості в сучасній гімназії. Історико-генетичне вивчення становлення гімназій дозволило визначити етапи їх розитку та провідні принципи діяльності. Наведено інформаційно-розвивальну модель діяльності інноваційного закладу, центром якого є творча особистість, визначено оптимальне співвідношення освітніх галузей, здійснено модернізацію змісту освіти, створено комплекс нових навчальних технологій. Комплексну діагностику результатів висвітлено за методологічним, психологічним, соціальним, валеологічним і педагогічним аспектами та за адекватними критеріями якості та рівня засвоєння знань і розвитку учнів, навчальною активністю, їх самонавчання та самовдосконалення за інтересами тощо. Результативність творчого успіху визначено також з використанням лонгітюдного дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5
Шифр НБУВ: РА314170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Павленко В.І. 
Організація науково-методичної роботи в школах сільської місцевості: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.І. Павленко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження організації науково-методичної роботи в школах сільської місцевості. Розкрито сутність науково-методичної роботи, визначено її функції та особливості організації на засадах управлінського підходу. Охарактеризовано основні етапи науково-методичної роботи, досліджено їх реалізацію в практичній діяльності шкіл на базі програмно-цільового підходу. Розроблено кваліметричну модель визначення оптимальних форм і методів організації науково-методичної роботи на кожному етапі її реалізації з урахуванням регіональних і місцевих умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА353098

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського