Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (187)Книжкові видання та компакт-диски (105)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.267$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Смирнова М.І. 
Дидактичні засади організації самостійної роботи з іноземної мови студентів вищих економічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.І. Смирнова ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Досліджено дидактичні засади організації самостійної роботи студентів (СРС) економічних спеціальностей під час вивчення іноземної мови. Визначено місце та роль самостійної роботи в навчальному процесі ВНЗ і під час вивчення іноземних мов. Розкрито сутність СРС, встановлено її види та форми під час вивчення іноземної мови студентами економічних спеціальностей на різних етапах професійної підготовки майбутніх фахівців з економіки. Виявлено педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності організації СРС. Обгрунтовано доцільність впровадження дидактичної моделі, яка поєднує традиційні засоби організації СРС з комп'ютерними технологіями. Встановлено, що запропонована модель та дидактичний комплекс, створений для її реалізації, сприяють підвищенню ефективності організації СРС під час вивчення іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ш12-9 +
Шифр НБУВ: РА339703

Рубрики:

      
2.

Шимко І.М. 
Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.М. Шимко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано самостійну навчальну роботу студентів як форму навчальної діяльності, розглянуто функції студента та викладача у процесі її організації. Визначено дидактичні умови раціональної організації даної роботи студентів. Дослідно-експериментальним шляхом встановлено та перевірено виникнення проблем самостійної роботи та їх вирішення за допомогою дидактичних умов раціональної організації самостійної роботи студентів. Розроблено конкретну методику, розраховану на самоорганізацію студентами своєї навчальної діяльності, у вигляді спеціального журналу, що складається з декількох програм самостійної роботи та робочого зошита, призначеного для індивідуальної роботи студентів на лекції та вдома. Визначено бюджет часу, який витрачається на самостійну діяльність студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 +
Шифр НБУВ: РА324243

Рубрики:

      
3.

Тамаркіна О. Л. 
Дидактичні умови розвитку самостійності студентів вищого навчального закладу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. Л. Тамаркіна ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Уточнено сутність двох площин самостійної пізнавальної діяльності: внутрішньої (організація навчальної діяльності) та зовнішньої (організація навчання студентів). Побудовано концептуальну модель підготовки викладачів ВНЗ до застосування авторської експериментальної програми з використанням дидактичних умов розвитку самостійності. Перевірено дидактичні умови, що сприяють ефективній реалізації цих умов структурно-функціональній моделі розвитку самостійності студентів ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267
Шифр НБУВ: РА380140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Романова 
Індивідуально-типологічні та дидактичні чинники результативності самостійної роботи студентів економічних університетів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.М. Романова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 21 с.: рис., табл. — укp.

Розглянуто питання підвищення результативності самостійної роботи студентів, яка виступає важливою складовою якості професійної освіти. Розкрито сутність понять "результативність навчальної діяльності", "результативна самостійна робота". Запропоновано модель самостійної роботи студентів, проаналізовано типологічний підхід до особистості суб'єктів навчання. Науково обгрунтовано взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов навчання, а також вплив цього взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Розроблено та впроваджено комплексну методику дослідження індивідуально-типологічних та дидактичних чинників результативності самостійноі роботи студентів. Викладено методику аналізу типологічного розподілу в навчальних групах. Проаналізовано прояв типологічних особливостей студентів у самостійній роботі. Доведено взаємозв'язок індивідуально-типологічних особливостей студентів та дидактичних умов їх самостійної навчальної діяльності, систематизовано та узагальнено дані щодо впливу визначеного взаємозв'язку на результативність самостійної роботи. Обгрунтовано та експериментально перевірено систему організації самостійної роботи на основі взаємозв'язку індивідуально-типологічних особливостей студентів і дидактичних умов навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + У.р3(4УКР)-267 +
Шифр НБУВ: РА326531

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Логвіненко В.Г. 
Методика формування пізнавальної самостійності студентів технічних спеціальностей в процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Г. Логвіненко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Проведено психолого-педагогічний аналіз особливостей формування пізнавальної самостійності (ПС) студентів у процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій. Запропоновано визначення ПС як інтеграційної якості особистості, сформованої на основі пізнавальної активності, пов'язаної з ініціативою та пошуком різних шляхів розв'язання навчальних задач без участі викладача. Побудовано модель знань про формування ПС студентів у процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій. Визначено рівень інформативності кожної складової ПС та проведено їх ранжування на основі інформаційно-логічного, регресійного та кореляційного аналізу. Розроблено й експериментально апробовано методику формування ПС студентів технічних спеціальностей на основі науково обгрунтованого вибору засобів педагогічного впливу. Запропоновано різні варіанти викладання для кожної навчальної теми (у процесі вивчення інформаційно-комунікативних технологій), що максимізують сумарний ефект впливу навчального матеріалу на розвиток ПС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-3 + Ч481.267 +
Шифр НБУВ: РА339740

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Луценко В.В. 
Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Луценко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено процес та особливості організації самостійної роботи студентів за умов особистісно орієнтованого навчання. Розроблено та науково обгрунтовано технологію організації самостійної роботи студентів у даному контексті. Визначено особистісні стратегії навчання студентів, які передбачають педагогічне діагностування, розробку типології особистості студентів на підставі аналізу їх пізнавальної самостійності, створення педагогічного середовища з позицій його сприяння організації самостійної роботи студентів. Розглянуто систему педагогічних умов упровадження зазначеної технології організації самостійної роботи студентів. Експериментально доведено ефективність використання нової технології навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 +
Шифр НБУВ: РА321618

Рубрики:

      
7.

Бойко Н.І. 
Організація самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Бойко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему вдосконалення самостійної роботи студентів як провідної форми навчання у ВУЗ за умов Болонської декларації. Обгрунтовано теоретичні та методичні засади її організації. Запропоновано систему та інноваційну технологію організації самостійної роботи студентів. Здійснено експериментальне дослідження з метою визначення ефективності її організації з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Розроблено відповідну модель та визначено основні функції використання ІКТ в організації самостійної роботи студентів. Досліджено особливості реалізації ІКТ різних типів та визначено їх вплив на ефективність самостійної роботи. Обгрунтовано можливість застосування визначених типів ІКТ для вдосконалення організації самостійної роботи студентів. Доведено, що впровадження даних технологій сприяє більш повному оволодінню студентами системою знань і вмінь, сприяє розвитку творчої спрямованості пізнавальної діяльності студентів, допомагає формуванню відповідних професійних і особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ж.р(4УКР)3-367 +
Шифр НБУВ: РА357944

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Журавська Л.М. 
Педагогічні умови управління самостійною роботою студентів вищих закладів освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Журавська ; Нац. аграр. ун-т. — К., 1999. — 21 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням управління самостійною роботою студентів (СРС) вищих закладів освіти. Науково обгрунтовано педагогічні умови управління СРС, запропонована модель реалізації управління СРС на основі інформаційно-стимулюючого підходу. Розроблено методику застосування моделі системи контролю для інформування та стимулювання навчальної діяльності студентів, стимулюючих та активізуючих завдань для контролю СРС на лекціях, прохідних узагальнюючих таблиць для теоретичного опрацювання курсу, прохідних завдань в межах дисципліни, інформаційно-методичних матеріалів для СРС. Подальший розвиток отримало питання диференційованого підходу до ролі викладача при управління СРС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

      
9.

Моргунова Н. С. 
Психологічні чинники організації самостійної роботи в навчальній діяльності студентів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. С. Моргунова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито та поглиблено наукові уявлення щодо внутрішніх (мотиваційних, метакогнітивних та інструментальних) і зовнішніх (організаційна культура ВНЗ) чинників організації самостійної роботи студентів. Виявлено зв'язки між мотивами та способами самостійної роботи, між показниками розвитку металінгвістичних здібностей та метапам'яті, між оцінкою студентами організаційної культури свого навчального закладу та мотивами самостійної роботи. Розроблено розвивальну програму, спрямовану на розвиток особливостей мотиваційної та метакогнітивної сфер особистості студентів, які б сприяли формуванню навичок і вмінь ефективної самостійної роботи, ефективність якої експериментально підтверджено.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч481.267
Шифр НБУВ: РА379452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Буринський В.М. 
Самостійна робота як засіб удосконалення графічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Буринський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

На підставі дослідження графічних завдань теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему самостійної роботи з креслення студентів вищих педагогічних закладів освіти, спрямовану на вдосконалення їх графічної підготовки. Розроблено класифікацію графічних задач, які є основою самостійної роботи студентів з креслення. Визначено рівні розвитку самостійності студентів у ході розв'язання графічних задач, висвітлено критерії та показники сформованості графічних знань та умінь, показано вплив самостійної роботи студентів з креслення на результативність їх графічної підготовки. Удосконалено методику формування графічних умінь майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА315616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Хом'юк І.В. 
Формування вмінь самостійної роботи у майбутніх інженерів засобами ігрових форм: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Хом'юк ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано педагогічні умови впливу ігрових занять на процес формування умінь самостійної роботи (СР) в цілісному навчально-виховному процесі технічного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено показники та рівні сформованості умінь студентів, а також систему формування даних умінь, яка містить мету, суб'єкти навчального процесу, методику формування, комплекс ігрових занять, різні види СР студентів. Запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан наявності умінь СР у студентів технічного ВНЗ. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА322812

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Головко Л.Л. 
Формування досвіду самостійної діяльності студентів вищої сільськогосподарської школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Головко ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Визначено сутність досвіду самостійної діяльності студентів у новій ситуації розвитку вищої сільськогосподарської школи, її структурні компоненти: афективний, когнітивний, аксеологічний, праксеологічний, які є педагогічними умовами його формування. Експериментально доведено, що рівень сформованості досвіду самостійної роботи студентів зумовлений формою і методами навчальної, наукової та практичної їх діяльності в аудиторний та позааудиторний час. Проведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Розроблено та використано в процесі дослідження критерії визначення рівня сформованості досвіду самостійної роботи студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + П.р(4УКР)3-34,022
Шифр НБУВ: РА308786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Савчук Л.О. 
Формування інформаційної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.О. Савчук ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть понять "самостійна навчально-пізнавальна діяльність майбутніх економістів", "активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів", а також інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів. З урахуванням структури навчальної діяльності визначено спільні компоненти інформатичної складової та самостійної навчально-пізнавальної діяльності, а саме: мотиваційний, змістовий, процесуальний, результативний. Визначено педагогічні умови, що забезпечують формування інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності. На підставі зазначених умов розроблено модель формування інформатичної складової фахової підготовки майбутніх економістів у процесі самостійної навчально-пізнавальноі діяльності, основними елементами якої є: замовлення інформаційного суспільства, мета, тенденції, принципи, компоненти, методи, засоби, комп'ютерно-алгоритмічні уміння, критерії та рівні сформованості умінь, результат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч481.253 + У.р(4УКР)ф12 +
Шифр НБУВ: РА362069

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського