Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (562)Книжкові видання та компакт-диски (509)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 95
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Долженко В.О. 
Виховання духовних цінностей у студентської молоді в полікультурному просторі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.О. Долженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання духовних цінностей у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у полікультурному просторі. Розкрито сутність та наведено якісну характеристику категорій "цінність", "духовні цінності", "загальнолюдські та національні цінності", "взаємодія загальнолюдських і національних цінностей як відбиття взаємодії культур". Охарактеризовано культурологічні засади педагогічного знання. Визначено зміст та технології виховання духовних цінностей у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено спецкурс "Загальнолюдські й національні цінності в підготовці майбутнього вчителя", а також науково-методичне забезпечення процесу виховання духовних цінностей у майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 +
Шифр НБУВ: РА345344

Рубрики:

      
2.

Костик Є. В. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Є. В. Костик ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення наукової проблеми виховання духовно-моральних цінностей у студентів - майбутніх учителів і розглянуто можливі напрями її вирішення у виховному процесі педагогічного університету. Визначено педагогічні умови ефективного впливу на формування духовно-моральних цінностей у студентів. Розкрито сутність духовно-моральних цінностей у навчально-виховному процесі ВНЗ. Визначено особливості виховання духовно-моральних цінностей у студентів педагогічних університетів. Обгрунтовано педагогічні умови, критерії та рівні сформованості духовно-моральних цінностей у студентів - майбутніх учителів. Розроблено комплексну систему виховання духовно-моральних цінностей і впроваджено у педагогічному університеті, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з педагогами та студентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352
Шифр НБУВ: РА385214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Осипець Р.О. 
Виховання національної самосвідомості майбутніх учителів музики в процесі опанування українською народнопісенною культурою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Р.О. Осипець ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі виховання національної самосвідомості майбутніх учителів як складного психічного утворення особистості у процесі опанування українською народнопісенною культурою. Наведено результати ретроспективного аналізу проблеми виховання національної самосвідомості у студентів педагогічних вузів. Обгрунтовано зміст і структуру поняття національної самосвідомості, засоби і особливості її виховання у майбутніх учителів музики. Визначено критерії діагностування розвитку даного поняття у студентів музично-педагогічного факультету педагогічного вузу. Встановлено, що виховання в них національної самосвідомості у навчально-виховному процесі має несистемний характер, що виявляється у недостатньому рівні сформованості особистості майбутнього вчителя з виразними національними характеристиками. Теоретично обгрунтовано можливості української народнопісенної культури у вихованні національної самосвідомості. Дослідно-експериментальним шляхом доведено, що інтенсивне опанування студентами цінностями української народнопісенної культури адекватно впливає на духовне зростання молоді, зокрема, на виховання у неї національної самосвідомості. Наведено методичні рекомендації щодо виховання національної самосвідомості студентів у процесі опанування українською народнопісенною культурою як першоосновою духовного зростання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)0-4 + Щ310(4УКР)31-3 + Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА309834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Кравець Л.М. 
Виховання саморефлексії у студентів вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.М. Кравець ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему виховання саморефлексії у майбутніх педагогів. Проаналізовано сучасний стан дослідженої проблеми. Висвітлено різні підходи до виховання саморефлексії у студентів педагогічних ВНЗ. Досліджено структурні компоненти саморефлексії та рівні її сформованості у майбутніх педагогів. Розроблено педагогічні умови, модель виховання у них саморефлексії. Розкрито зміст та наведено методи виховання у даних студентів саморефлексії педагогічної діяльності. Розвинуто положення щодо формування здатності до самооцінювання та самовиховання у процесі підготовки студентів педагогічних ВНЗ. Запропоновано модель виховання у них саморефлексії. Розроблено методичні рекомендації та висвітлено засоби їх використання для підготовки та перепідготовки педагога педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА363023

Рубрики:

      
5.

Самохіна Н.М. 
Громадянська соціалізація майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.М. Самохіна ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми громадянської соціалізації майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства. Розкрито сутність та зміст громадянської соціалізації майбутніх учителів, обгрунтовано значимість мистецтвознавчого краєзнавства в даному процесі. Досліджено генезис уявлень науковців різних часів і народів щодо особливостей громадянської соціалізації майбутніх фахівців у контексті використання засобів мистецтвознавчого краєзнавства. Виявлено традиційні та інноваційні форми та методи навчання та виховання, які є способом реалізації визначених педагогічних умов. Розроблено деякі рекомендації щодо використання мистецтвознавчого краєзнавства в процесі громадянської соціалізації майбутніх фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 +
Шифр НБУВ: РА339707

Рубрики:

      
6.

Швирка В.М. 
Естетичне виховання майбутнього вчителя-філолога засобами мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Швирка ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи естетичного виховання студентів-філологів, його сутність. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості естетичної вихованості. Обгрунтовано принципи, критерії добору видів мистецтва для естетичного виховання майбутніх учителів-філологів. Доведено, що концептуальна ідея, що розв'язує дану проблему, сприяє створенню системи естетичного виховання засобами мистецтва, яка поєднує освіту та виховання, процеси самовиховання та самостійної художньої творчості, а також науково-дослідницьку діяльність студентів. Зазначено, що вона реалізується поетапно(І - "Бакалаврат", ІІ - "Спеціаліст", ІІІ - "Магістратура"). Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність дії системи естетичного виховання майбутніх учителів-філологів. Рекомендовано до використання у навчально-виховному процесі програми інтегрованих курсів і спеціальні форми позааудиторної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.п/р + Ч489.511.355.23 +
Шифр НБУВ: РА324245

Рубрики:

      
7.

Мороз Т.О. 
Загальнокультурна компонента як засіб естетичного виховання майбутніх учителів іноземної мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.О. Мороз ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше розроблено та методологічно доведено поняття загальнокультурної компоненти як спільнотного регулятиву, що забезпечує причетність особистості до культурного світового простору шляхом усвідомлення глибинних якостей історичного життя, зокрема історично сформованої системи традицій: звичаїв, обрядів, ритуалів, свят. Наведено методику естетичного виховання з використанням загальнокультурної компоненти у процессі навчання іноземної мови. Розкрито педагогічний потенціал іноземної мови у формування загальнокультурної компетентності студентів, засвоєнні ними концептів, що виявляють спорідненість розмаїття творчих процесів людини. Визначено критерії, показники та рівні естетичної вихованості майбутніх учителів іноземної мови, а також основні чинники що заважають її ефективній організації у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355 +
Шифр НБУВ: РА352586

Рубрики:

      
8.

Самоха Р.А. 
Інноваційні технології фізичного виховання студентів педагогічних університетів із застосуванням народних традицій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Р.А. Самоха ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено питання провадження у діяльність педагогічних університетів інноваційних технологій фізичного виховання студентів з застосуванням народних традицій. З'ясовано сучасний стан дослідженої проблеми у теорії та практиці діяльності кафедр фізичного виховання педагогічних університетів. Визначено суть поняття "інноваційні технології фізичного виховання", критерії та показники сформованості відповідних компонентів у студентів. Розкрито роль народних традицій у фізичному вихованні студентів. Обгрунтовано зміст, форми, методи та засоби інноваційних технологій фізичного виховання студентів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність педагогічної моделі впровадження даних технологій з застосуванням народних традицій. Визначено й експериментально досліджено умови виховання студентів з застосуванням народних традицій. Доведено ефективність інноваційних технологій виховання студентів педагогічних університетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч313 +
Шифр НБУВ: РА353957

Рубрики:

      
9.

Пушкар Л.В. 
Методичні засади формування музичних компетенцій студентів педагогічних університетів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.В. Пушкар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування музичних компетенцій студентів педагогічних університетів. Висвітлено теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання, проаналізовано історичні передумови становлення та розвитку системи музичної підготовки вчителів. Розкрито сутність музичних компетенцій студентів педагогічних університетів, розглянуто методичні засади їх формування, розроблено структурні моделі. Науково обгрунтовано й апробовано методику формування музичних компетенцій майбутніх учителів немузичних спеціальностей. Запропоновано визначення музичних компетенцій студентів педагогічних університетів як сукупності досвіду музичної діяльності та позитивного ставлення до неї. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості музичних компетенцій студентів педагогічних університетів. Впроваджено у практику нову поетапну методику формування музичних компетенцій майбутніх учителів немузичних спеціальностей, яка сприяє стимулюванню зацікавленості студентів процесом музичної підготовки та їх орієнтації на вивчення активних технологій навчання музики, опанування елементарними музично-теоретичними знаннями, оволодіння необхідними практично-творчими вміннями. Експериментально доведено ефективність запропонованої методики формування музичних компетенцій майбутніх учителів немузичних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.23 + Щ31р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА368141

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Ковальчук В.Ю. 
Модернізація професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.Ю. Ковальчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 35 с. — укp.

Наведено модернізаційний аналіз процесу професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя на основі вимог до фахівця в сучасному постіндустріальному, інформаційному суспільстві, що адекватно реагує на виклики сучасної глобалізації. Відзначено, що повільна трансформація системи підготовки вчителя в Україні загальмовує процеси реформи шкільної та вузівської освіти та негативно позначається на темпах перебудови всіх життєвих сфер в Україні. Розглянуто модернізаційну парадигму реформи педагогічної освіти, яка "переключила" усвідомлення мети і темпів даної реформи на іншу систему світобачення в контексті нової світоглядно-методологічної ситуації, в якій перебувають сучасні природничі, суспільні та гуманітарні науки на зламі епох у перехідну добу та суспільна практика. Наведено сучасне трактування модернізації педагогічної освіти як системи підготовки і перепідготовки кадрів, процесу цілеспрямованого удосконалення, покращення всіх технологій освітньо-педагогічного і виховного процесу. Відзначено, що заперечення "старих" теорій навчання і виховання має бути діалектичним, щоб використати найкращий досвід минулих епох до сучасних навчальних і виховних технологій, що базуються на цінностях "людиновимірювальності" суспільної свідомості і буття. Доведено, що поступ у реформуванні професійної та світоглядно-методологічної підготовки сучасного вчителя становить не простий лінійно-поступальний процес, а є складним на основі реальних внутрішніх та глобальних соціально-економічних, політичних та культурологічних процесів, які визначають перебіг подій у цивілізації ХХІ ст., зокрема в світовому освітньому просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.350 +
Шифр НБУВ: РА342925

Рубрики:

      
11.

Каньоса Н. Г. 
Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Г. Каньоса ; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні особливості самореалізації особистості майбутніх педагогів (МП). Визначено концептуальні підходи до вивчення проблеми мотивації учбово-професійної самореалізації (УПС) як процесу розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в контексті її оволодіння та виконання. Описано теоретичну модель УПС з когнітивною, цілепокладальною, мотиваційною, креативною та поведінковою складовими. Наведено дані про рівні сформованості даних складових у МП. Розкрито зміст та особливості мотивів УПС. Доведено, що формування даних мотивів відбувається на підставі опосередкування існуючою, реально діючою мотивацією. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів УПС і розроблено розвивальну психолого-педагогічну програму впливу на становлення даних мотивів, доведено її ефективність позитивною динамікою показників самореалізації студентів експериментальної групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723 + Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА377782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Гевко О.І. 
Національно-патріотичне виховання студентів вищих педагогічних закладів засобами декоративно-ужиткового мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.І. Гевко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови та методику формування національно-патріотичних рис засобами декоративно-ужиткового мистецтва в студентів вищих педагогічних закладів, розроблено критерії та показники, які об'єктивно характеризують рівень набутих студентами знань, умінь, навичок у галузі даного мистецтва, національно-патріотичної вихованості. На підставі наведених даних показано ефективність впровадження експериментальної системи виховання студентів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Обгрунтовано результативність комбінованої моделі навчання, яка цілеспрямована на формування соціально активної, діяльної, гуманістичної особистості студента з високими почуттями патріотизму та громадянського обов'язку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА327401

Рубрики:

      
13.

Денисенко А.О. 
Організація моніторингу у виховної системи вищих педагогічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.О. Денисенко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми організації моніторингу виховної системи педагогічних ВНЗ. Розкрито особливості освітнього моніторингу, показано його значення як засобу покращання стану виховної системи педагогічного ВНЗ, який сприяє самоактуалізації особистості педагога (куратора студентської групи та майбутнього вчителя). Запропоновано визначення поняття "моніторинг виховної системи вищого педагогічного навчального закладу" як комплексу заходів щодо збору й аналізу інформації з метою вивчення й оцінювання якості професійної підготовки та прийняття рішень про розвиток виховного процесу на підставі аналізу виявлених типових особливостей і тенденції. Вперше науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови організації моніторингу виховної системи педагогічного ВНЗ, якими є: підготовка педагогічного колективу до проведення моніторингу виховної системи; організація взаємодії всіх суб'єктів педагогічного процесу на етапі моніторингової діяльності та їх забезпечення методичним інструментарієм. Доведено, що дані умови сприяють формуванню психологічної готовності викладачів до моніторингової діяльності, розвитку моніторингової компетентності суб'єктів педагогічного процесу, покращанню якості моніторингу та функціонування виховної системи педагогічного ВНЗ (упорядкованості виховної діяльності, згуртованості колективу викладачів і студентів, вихованості майбутніх учителів, створенню сприятливого виховного середовища). Розроблено методики реалізації визначених умов організації моніторингу виховної системи педагогічного ВНЗ. Розкрито сутність поняття моніторингової компетентності викладача педагогічного ВНЗ як сукупності знань, умінь, навичок та особистісних якостей, які забезпечують ефективність моніторингу різних аспектів педагогічного процесу або виховної системи. Встановлено показники та критерії визначення ефективності організації моніторингу виховної системи педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.3 + Ч489.514(4УКР) к8 +
Шифр НБУВ: РА362262

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Безугла 
Організація самостійної роботи з формування культури здоров'я студентів вищих педагогічних начальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Лариса Іванівна Безугла ; Луганський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 +Ч489.511.69
Шифр НБУВ: РА366178

Рубрики:

      
15.

Науменко 
Освіта як системний чинник формування екологічної культури майбутніх вчителів: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / Григорій Григорійович Науменко ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27
Шифр НБУВ: РА365661

Рубрики:

      
16.

Онопрієнко О. М. 
Патріотичне виховання майбутніх учителів фізичної культури у позааудиторній діяльності педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Онопрієнко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено педагогічні умови патріотичного виховання майбутніх учителів фізичної культури у позааудиторній діяльності. Розроблено теоретичну модель реалізації патріотичного виховання у системі позааудиторної діяльності таких студентів, а також систему їх патріотичного виховання та з'ясовано особливості її реалізації в позааудиторній діяльності університетів. Визначено змістовне наповнення патріотичного виховання й особливості позааудиторної діяльності у ВНЗ. Обгрунтовано організаційні засади впровадження патріотичного виховання в процес позааудиторної діяльності майбутніх учителів фізичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА382490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Воротняк Л.І. 
Педагогічна технологія формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Воротняк ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему професійної підготовки магістрів у педагогічних ВНЗ, визначено особливості формування, критерії та рівні сформованості полікультурної компетенції студентів. Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у педагогічних ВНЗ, розглянуто її концептуальний, змістовий, процесуальний компоненти. Визначено педагогічні умови дієвості запропонованої технології. Встановлено, що впровадження даної інновації у навчально-виховний процес сприяє покращанню теоретичних знань і практичних умінь міжкультурної взаємодії магістрів у педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)01 + Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА362019

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Цар І. О. 
Педагогічні технології формування індивідуального стилю професійної діяльності у майбутнього вчителя гуманітарного профілю: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Цар ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан підготовки вчителів-гуманітаріїв, визначено наявність професійно значущих якостей, які сприяють розкриттю потенціалу особистості вчителя та забезпечують удосконалення його професійної діяльності. Обгрунтовано базові параметри формування індивідуального стилю професійної діяльності (ІСПД) у системі підготовки майбутнього вчителя гуманітарного профілю. Зазначено, що ІСПД майбутнього вчителя гуманітарного профілю становлять такі компоненти: змістовий, проектувально-конструктивний, організаційно-діяльнісний, мотиваційний, рефлексивний, комунікативний та творчий. Вони об'єднані у два блоки: - концептуальний та особистісно орієнтований. Теоретично обгрунтовано модель технології формування ІСПД вчителя гуманітарного профілю, в основі якої - тренінг. Визначено рівні сформованості означеного феномена та запропоновано методику їх діагностики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + С. р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА382765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Хор'яков В. А. 
Педагогічні умови гендерного виховання студентів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. А. Хор'яков ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування гендерної вихованості студентів у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. Визначено сутність гендерного виховання студентів ВНЗ з позицій системного, діяльнісного та рольового підходів розширено й уточнено зміст понять "гендерне виховання", "гендерна вихованість". Висвітлено логічний взаємозв'язок понять "гендерний" і "статеворольовий". Розроблено систему педагогічних умов гендерного виховання. Вдосконалено зміст, форми, методи гендерного виховання майбутніх педагогів. Уточнено критерії гендерної вихованості. Теоретично обгрунтовано рівні гендерної вихованості студентів. Розроблено й експериментально перевірено модель гендерного виховання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.358
Шифр НБУВ: РА377516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Кошолап А.С. 
Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.С. Кошолап ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2009. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури з'ясовано суть і структуру готовності майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, пізнавально-інформаційний і діяльнісно-результативний) та рівні зазначеної готовності студентів (директивно-емпіричний, адаптивно-алгоритмічний, локально-рефлексивний і системно-рефлексивний). Обгрунтовано педагогічні умови підготовки студентів педагогічних ВНЗ до фізичного самовдосконалення, а саме: усвідомлення студентами особистісної значущості здоров'я та покращання їх фізичної готовності як необхідної передумови професійної самореалізації, оволодіння студентами методик діагностування, рефлексивного аналізу, а також практичними вміннями вдосконалення власного фізичного здоров'я, забезпечення педагогічної підтримки студентів у фізичному самовдосконаленні. Розроблено методичні рекомендації щодо формування у майбутніх учителів готовності до фізичного вдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч51р31(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364232

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського