Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (243)Книжкові видання та компакт-диски (209)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.352$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Долженко В.О. 
Виховання духовних цінностей у студентської молоді в полікультурному просторі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.О. Долженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання духовних цінностей у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у полікультурному просторі. Розкрито сутність та наведено якісну характеристику категорій "цінність", "духовні цінності", "загальнолюдські та національні цінності", "взаємодія загальнолюдських і національних цінностей як відбиття взаємодії культур". Охарактеризовано культурологічні засади педагогічного знання. Визначено зміст та технології виховання духовних цінностей у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено спецкурс "Загальнолюдські й національні цінності в підготовці майбутнього вчителя", а також науково-методичне забезпечення процесу виховання духовних цінностей у майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 +
Шифр НБУВ: РА345344

Рубрики:

      
2.

Костик Є. В. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Є. В. Костик ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення наукової проблеми виховання духовно-моральних цінностей у студентів - майбутніх учителів і розглянуто можливі напрями її вирішення у виховному процесі педагогічного університету. Визначено педагогічні умови ефективного впливу на формування духовно-моральних цінностей у студентів. Розкрито сутність духовно-моральних цінностей у навчально-виховному процесі ВНЗ. Визначено особливості виховання духовно-моральних цінностей у студентів педагогічних університетів. Обгрунтовано педагогічні умови, критерії та рівні сформованості духовно-моральних цінностей у студентів - майбутніх учителів. Розроблено комплексну систему виховання духовно-моральних цінностей і впроваджено у педагогічному університеті, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з педагогами та студентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352
Шифр НБУВ: РА385214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Осипець Р.О. 
Виховання національної самосвідомості майбутніх учителів музики в процесі опанування українською народнопісенною культурою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Р.О. Осипець ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі виховання національної самосвідомості майбутніх учителів як складного психічного утворення особистості у процесі опанування українською народнопісенною культурою. Наведено результати ретроспективного аналізу проблеми виховання національної самосвідомості у студентів педагогічних вузів. Обгрунтовано зміст і структуру поняття національної самосвідомості, засоби і особливості її виховання у майбутніх учителів музики. Визначено критерії діагностування розвитку даного поняття у студентів музично-педагогічного факультету педагогічного вузу. Встановлено, що виховання в них національної самосвідомості у навчально-виховному процесі має несистемний характер, що виявляється у недостатньому рівні сформованості особистості майбутнього вчителя з виразними національними характеристиками. Теоретично обгрунтовано можливості української народнопісенної культури у вихованні національної самосвідомості. Дослідно-експериментальним шляхом доведено, що інтенсивне опанування студентами цінностями української народнопісенної культури адекватно впливає на духовне зростання молоді, зокрема, на виховання у неї національної самосвідомості. Наведено методичні рекомендації щодо виховання національної самосвідомості студентів у процесі опанування українською народнопісенною культурою як першоосновою духовного зростання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)0-4 + Щ310(4УКР)31-3 + Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА309834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Гевко О.І. 
Національно-патріотичне виховання студентів вищих педагогічних закладів засобами декоративно-ужиткового мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.І. Гевко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови та методику формування національно-патріотичних рис засобами декоративно-ужиткового мистецтва в студентів вищих педагогічних закладів, розроблено критерії та показники, які об'єктивно характеризують рівень набутих студентами знань, умінь, навичок у галузі даного мистецтва, національно-патріотичної вихованості. На підставі наведених даних показано ефективність впровадження експериментальної системи виховання студентів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Обгрунтовано результативність комбінованої моделі навчання, яка цілеспрямована на формування соціально активної, діяльної, гуманістичної особистості студента з високими почуттями патріотизму та громадянського обов'язку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА327401

Рубрики:

      
5.

Науменко 
Освіта як системний чинник формування екологічної культури майбутніх вчителів: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / Григорій Григорійович Науменко ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27
Шифр НБУВ: РА365661

Рубрики:

      
6.

Онопрієнко О. М. 
Патріотичне виховання майбутніх учителів фізичної культури у позааудиторній діяльності педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Онопрієнко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено педагогічні умови патріотичного виховання майбутніх учителів фізичної культури у позааудиторній діяльності. Розроблено теоретичну модель реалізації патріотичного виховання у системі позааудиторної діяльності таких студентів, а також систему їх патріотичного виховання та з'ясовано особливості її реалізації в позааудиторній діяльності університетів. Визначено змістовне наповнення патріотичного виховання й особливості позааудиторної діяльності у ВНЗ. Обгрунтовано організаційні засади впровадження патріотичного виховання в процес позааудиторної діяльності майбутніх учителів фізичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА382490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Воротняк Л.І. 
Педагогічна технологія формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Воротняк ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему професійної підготовки магістрів у педагогічних ВНЗ, визначено особливості формування, критерії та рівні сформованості полікультурної компетенції студентів. Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у педагогічних ВНЗ, розглянуто її концептуальний, змістовий, процесуальний компоненти. Визначено педагогічні умови дієвості запропонованої технології. Встановлено, що впровадження даної інновації у навчально-виховний процес сприяє покращанню теоретичних знань і практичних умінь міжкультурної взаємодії магістрів у педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)01 + Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА362019

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Фрідріх А.В. 
Педагогічні умови формування національної самосвідомості студентів вищих педагогічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.В. Фрідріх ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування національної самосвідомості майбутніх учителів-філологів як складного соціально-психологічного утворення особистості у процесі опанування національними цінностями. Обгрунтовано зміст і структуру поняття національної самосвідомості, розглянуто засоби та особливості її становлення, визначено критерії діагностування та рівні сформованості у майбутніх учителів-філологів. Показано ефективність використання українських національних цінностей на формування національної самосвідомості майбутніх учителів-філологів. Дослідно-експериментальним шляхом доведено, що інтенсивне опанування студентами українськими національними цінностями адекватно впливає на духовне зростання молоді, зокрема на процес становлення її національної самосвідомості. Розроблено й апробовано функціональну модель розвитку національної самосвідомості майбутніх учителів-філологів, наведено методичні рекомендації щодо її формування як першооснови духовного зростання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА346517

Рубрики:

      
9.

Одарій В.В. 
Підготовка майбутніх педагогів до правового забезпечення професійної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Одарій ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). — О., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано ефективні умови, зміст і методику підготовки майбутніх педагогів до правового забезпечення професійної діяльності. Визначено її структуру та ознаки прояву, критерії оцінки та рівні сформованості. Уточнено зміст поняття "правова культура професійної діяльності педагога". Розроблено спецкурс "Правові основи професійної діяльності педагога", який містить рольові ігри й інтерактивні вправи, що забезпечує ефективне формування у майбутніх вчителів правової культури професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.26 + Х002.03:ч +
Шифр НБУВ: РА336225

Рубрики:

      
10.

Якса Н.В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах полікультурності Кримського регіону: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Якса ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2009. — 46 с. — укp.

Наведено методологічні, теоретичні, методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу за умов полікультурності Кримського регіону. Охарактеризовано процес становлення та розвиток вітчизняної системи професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу. Виділено та проаналізовано етапи професійної підготовки у дослідженій сфері. Розглянуто сучасний стан, тенденції та особливості підготовки майбутнього педагога у контексті ідеї полікультурності. Визначено критерії, показники та рівні міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу, відповідні рівні готовності майбутніх учителів до міжкультурної діяльності. Виявлено та проаналізовано умови полікультурності Кримського регіону. Теоретично обгрунтовано концептуальну модель їх професійної підготовки до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу на базі системного, особистісно-діяльнісного, акмеологічного, аксіологічного, партисипативного, культурологічного, компетентнісного підходів. Розроблено науково-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів полікультурного спрямування. Запропоновано педагогічну технологію організації продуктивної міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу на базі проектної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13 + Ю940.91 + Ю6*671*321 +
Шифр НБУВ: РА364554

Рубрики:

      
11.

Михайлова О.С. 
Соціокультурне виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О.С. Михайлова ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено модель соціокультурного виховання майбутніх вчителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін, визначено умови та чинники її реалізації. Систематизовано базовий категорійно-понятійний апарат. Визначено зміст, форми та методи соціокультурного виховання. Висвітлено теорію та практику соціокультурного виховання за умов ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352
Шифр НБУВ: РА375126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Москальова Л. Ю. 
Теоретико-методичні засади виховання у майбутніх учителів морально-етичної культури: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Л. Ю. Москальова ; Ін-т пробл. виховання НАПН України. — К., 2011. — 40 с. — укp.

Проаналізовано сучасні концептуальні підходи до вирішення проблеми виховання морально-етичної культури у майбутніх учителів. Розроблено концептуальні положення теорії організації та проведення виховання морально-етичної культури у майбутніх учителів, представлено концепцію, технологію, модель виховання морально-етичної культури майбутніх учителів, методичне забезпечення для виховної роботи, надано методичні рекомендації. З урахуванням виявлених експериментальних даних визначено подальші напрями вдосконалення виховної роботи для їх впровадження в теорію та практику виховання у педагогічні ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352
Шифр НБУВ: РА379454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Пелех Ю.В. 
Теоретико-методичні засади ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ю.В. Пелех ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Визначено феноменологічну сутність проблеми формування ціннісно-смислової готовності (ЦСГ) майбутніх педагогів до професійної діяльності як однієї з найактуальніших для сучасної педагогічної теорії та практики. Розроблено модель формування такої ЦСГ, яка впроваджується у практику функціонування вищої школи шляхом реалізації ціннісно-мотиваційного, професійно-організаційного, емоційно-вольового, операційно-дієвого та мобілізаційного компонентів відповідної структури. Розкрито основні чинники, етапи формування ЦСГ майбутнього педагога до професійної діяльності та рівні її сформованості. Виявлено відповідні педагогічні умови, а освітні технології спроектовано на основі сучасних досягнень вітчизняної та зарубіжної психолого-педагогічної науки. З'ясовано ефективність практичного впровадження моделі ЦСГ у навчально-виховний процес педагогічного ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ю937.231
Шифр НБУВ: РА374966 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Совгіра С.В. 
Теоретико-методичні основи формування екологічного світогляду майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / С.В. Совгіра ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 40 с. — укp.

Досліджено стан проблеми формування екологічного світогляду в історико-філософській, психолого-педагогічній, екологічній науках і сучасній освітній практиці ВНЗ. Проаналізовано генезу й еволюцію філософських інтерпретацій світогляду, висвітлено сучасні наукові погляди щодо взаємодії людини та природи. Досліджено онтологію понять "світогляд", "екологічний світогляд", "формування екологічного світогляду майбутніх учителів". Наведено результати аналізу онтогенезу екологічного світогляду особистості. Науково обгрунтовано концептуальні засади формування екологічного світогляду майбутніх учителів. Охарактеризовано стан, визначено особливості й обгрунтовано шляхи удосконалення процесу формування екологічного світогляду студентів педагогічних ВНЗ з урахуванням специфіки різних факультетів. Описано функціональну структуру екологічного світогляду. Визначено місце особистісних і фахових складників у структурі екологічного світогляду майбутніх учителів. Встановлено критерії, рівні та показники сформованості компонентів екологічного світогляду майбутніх учителів. Розроблено й апробовано модель формування екологічного світогляду студентів шляхом наповнення навчально-виховного процесу екологічним змістом, поєднання аудиторних організаційних форм та інноваційних методів, упровадження специфічних позаудиторних форм і засобів навчання. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої моделі формування екологічного світогляду майбутніх учителів у навчально-вихованому процесі педагогічних ВНЗ, розроблено спеціальний навчально-методичний комплекс щодо її впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27 + Ю6*63*622.221 + Б1р(4УКР)3-3,021 +
Шифр НБУВ: РА367301

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Бойчук Ю.Д. 
Теоретико-методичні основи формування еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Ю.Д. Бойчук ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 44 с. — укp.

Розкрито теоретичні та методичні засади дослідження еколого-валеологічної культури майбутнього вчителя та процесу її формування. Доведено методологічну значущість системного, інтегрованого, компетентнісного, гуманістичного, культурологічного, аксіологічного й особистісно-діяльнісного підходів до обгрунтування сутності еколого-валеологічної культури. Наведено характеристику еколого-валеологічної культури як особистісного утворення та складника загальної та професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя. Визначено структурні компоненти еколого-валеологічної культури (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний) і функції (гуманістично-аксіологічна, навчально-виховна, продуктивно-процесуальна, діагностико-корекційна), єдність і взаємообумовленість яких визначають її сформованість. Розроблено модель науково-методичної системи забезпечення формування еколого-валеологічної культури за умов професійно-педагогічної підготовки й експериментально доведено ефективніть технології її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.27 + Ч489.511.354.5 +
Шифр НБУВ: РА370530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Рашковська В. І. 
Теоретичні і методичні основи використання образотворчої православної спадщини в духовному розвитку майбутнього вчителя: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. І. Рашковська ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 40 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні основи педагогічного впливу здобутків образотворчої православної спадщини на духовний розвиток майбутнього вчителя на підставі системного, аксіологічного, антропологічного й особистісно-діяльнісного підходів, інтеграції світських і християнських напрацювань. Розкрито сутність даного феномену як цілеспрямованого, особистісно орієнтованого, спеціально організованого навчально-виховного процесу вдосконалення, упорядкування, ієрархізації розуму, почуттів і волі майбутнього педагога. Виявлено професійно-освітній потенціал здобутків образотворчої православної спадщини, що сконцентрований у її інтегративних світоглядно-педагогічних характеристиках (канонічність, софійність, соборність, світлоносність), які спрямовано на підпорядкування духовного розвитку особистості майбутнього вчителя національній традиції, залучення до духовної краси, ієрархічне впорядкування внутрішнього світу та його поетапне вдосконалення. Обгрунтовано та верифіковано концептуальну модель поетапного духовного розвитку майбутнього вчителя засобами образотворчого православного мистецтва, упровадження якої сприяє виявленню духовних якостей студентів у навчанні, діалогічному спілкуванні з мистецтвом та успішній виробничій педагогічній практиці в школі в контексті даних критеріїв, показників і рівнів їх духовного розвитку. Доведено ефективність педагогічної технології використання образотворчої православної спадщини в духовному розвитку майбутнього вчителя, яка містить п'ять модулів (історичний, мистецтвознавчий, діалогічний, духовно-рефлексивний, духовно-професійний), включає педагогічну топоніміку цілей із дисциплін Державного стандарту професійної підготовки вчителя образотворчого мистецтва. Розроблено теоретичні та методичні основи професійної підготовки педагога-гуманіста в контексті базових положень стосовно особистості. Уточнено генезу та зміст понять "духовність", "духовний розвиток", "внутрішній світ", "принципи духовного розвитку", "зміст духовного розвитку" майбутнього вчителя, психолого-педагогічні механізми впливу здобутків образотворчого православного мистецтва на духовний розвиток особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ч489.511.355.22
Шифр НБУВ: РА377560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Шестопалюк О. В. 
Теоретичні і практичні засади розвитку громадянської компетентності майбутніх учителів: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Шестопалюк ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Розкрито історико-педагогічні витоки та сучасні концептуальні підходи щодо формування громадянської компетентності студентської молоді. Визначено критерії, показники та рівні громадянської компетентності майбутніх вчителів. Обгрунтовано модель педагогічної системи формування громадянської компетентності як складової навчально-виховного процесу та професійної підготовки майбутніх вчителів, яка містить цільовий, змістовий, технологічний й оцінно-результативний блоки. Встановлено соціальні та психолого-педагогічні чинники. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови та шляхи розвитку громадянської компетентності майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА373930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Мироненко Т.П. 
Формування громадянської зрілості в майбутніх учителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.П. Мироненко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено й обгрунтовано необхідність формування громадянської зрілості в майбутніх учителів, визначено її сутність і структуру. Теоретично обгрунтовано проективну модель формування громадянської зрілості, рівні її сформованості у студентів, розроблено методику її діагностики. Експериментально апробовано ефективність запропонованих заходів щодо формування громадянської зрілості в майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА313453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Михайліченко 
Формування громадянської компетентності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Микола Васильович Михайліченко ; Кіровоградський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА351883

Рубрики:

      
20.

Плахтєєва В.І. 
Формування громадянської свідомості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Плахтєєва ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано актуальну проблему формування громадянської свідомості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Розкрито сутність громадянської свідомості як сукупності соціально значущих поглядів, переконань, ціннісних орієнтацій, що формують реальні відносини між соціальними групами й окремими індивідами. Вперше обгрунтовано педагогічні умови ефективного розвитку громадянської свідомості, якими є: мотиваційно-цільова спрямованість навчально-виховного процесу, створення атмосфери інтелектуальної напруги, громадянсько-орієнтована комунікативна взаємодія викладача та студентів, розроблено й апробовано технологію їх реалізації. Встановлено рівні та критерії сфорованості громадянської свідомості майбутніх учителів. Розроблено спецкурс "Громадянське виховання: історія та сучасність", наведено рекомендації щодо його впровадження у навчальний процес педагогічних ВНЗ. Розкрито особливості громадянського виховання, визначено його функції, загальнопедагогічні та специфічні принципи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА355678

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського