Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (60)Книжкові видання та компакт-диски (53)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.352.13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Осипець Р.О. 
Виховання національної самосвідомості майбутніх учителів музики в процесі опанування українською народнопісенною культурою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Р.О. Осипець ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі виховання національної самосвідомості майбутніх учителів як складного психічного утворення особистості у процесі опанування українською народнопісенною культурою. Наведено результати ретроспективного аналізу проблеми виховання національної самосвідомості у студентів педагогічних вузів. Обгрунтовано зміст і структуру поняття національної самосвідомості, засоби і особливості її виховання у майбутніх учителів музики. Визначено критерії діагностування розвитку даного поняття у студентів музично-педагогічного факультету педагогічного вузу. Встановлено, що виховання в них національної самосвідомості у навчально-виховному процесі має несистемний характер, що виявляється у недостатньому рівні сформованості особистості майбутнього вчителя з виразними національними характеристиками. Теоретично обгрунтовано можливості української народнопісенної культури у вихованні національної самосвідомості. Дослідно-експериментальним шляхом доведено, що інтенсивне опанування студентами цінностями української народнопісенної культури адекватно впливає на духовне зростання молоді, зокрема, на виховання у неї національної самосвідомості. Наведено методичні рекомендації щодо виховання національної самосвідомості студентів у процесі опанування українською народнопісенною культурою як першоосновою духовного зростання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)0-4 + Щ310(4УКР)31-3 + Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА309834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Гевко О.І. 
Національно-патріотичне виховання студентів вищих педагогічних закладів засобами декоративно-ужиткового мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.І. Гевко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови та методику формування національно-патріотичних рис засобами декоративно-ужиткового мистецтва в студентів вищих педагогічних закладів, розроблено критерії та показники, які об'єктивно характеризують рівень набутих студентами знань, умінь, навичок у галузі даного мистецтва, національно-патріотичної вихованості. На підставі наведених даних показано ефективність впровадження експериментальної системи виховання студентів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Обгрунтовано результативність комбінованої моделі навчання, яка цілеспрямована на формування соціально активної, діяльної, гуманістичної особистості студента з високими почуттями патріотизму та громадянського обов'язку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА327401

Рубрики:

      
3.

Онопрієнко О. М. 
Патріотичне виховання майбутніх учителів фізичної культури у позааудиторній діяльності педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Онопрієнко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено педагогічні умови патріотичного виховання майбутніх учителів фізичної культури у позааудиторній діяльності. Розроблено теоретичну модель реалізації патріотичного виховання у системі позааудиторної діяльності таких студентів, а також систему їх патріотичного виховання та з'ясовано особливості її реалізації в позааудиторній діяльності університетів. Визначено змістовне наповнення патріотичного виховання й особливості позааудиторної діяльності у ВНЗ. Обгрунтовано організаційні засади впровадження патріотичного виховання в процес позааудиторної діяльності майбутніх учителів фізичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА382490 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Воротняк Л.І. 
Педагогічна технологія формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Воротняк ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему професійної підготовки магістрів у педагогічних ВНЗ, визначено особливості формування, критерії та рівні сформованості полікультурної компетенції студентів. Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у педагогічних ВНЗ, розглянуто її концептуальний, змістовий, процесуальний компоненти. Визначено педагогічні умови дієвості запропонованої технології. Встановлено, що впровадження даної інновації у навчально-виховний процес сприяє покращанню теоретичних знань і практичних умінь міжкультурної взаємодії магістрів у педагогічних ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)01 + Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА362019

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Фрідріх А.В. 
Педагогічні умови формування національної самосвідомості студентів вищих педагогічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.В. Фрідріх ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування національної самосвідомості майбутніх учителів-філологів як складного соціально-психологічного утворення особистості у процесі опанування національними цінностями. Обгрунтовано зміст і структуру поняття національної самосвідомості, розглянуто засоби та особливості її становлення, визначено критерії діагностування та рівні сформованості у майбутніх учителів-філологів. Показано ефективність використання українських національних цінностей на формування національної самосвідомості майбутніх учителів-філологів. Дослідно-експериментальним шляхом доведено, що інтенсивне опанування студентами українськими національними цінностями адекватно впливає на духовне зростання молоді, зокрема на процес становлення її національної самосвідомості. Розроблено й апробовано функціональну модель розвитку національної самосвідомості майбутніх учителів-філологів, наведено методичні рекомендації щодо її формування як першооснови духовного зростання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА346517

Рубрики:

      
6.

Якса Н.В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу в умовах полікультурності Кримського регіону: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Якса ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2009. — 46 с. — укp.

Наведено методологічні, теоретичні, методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів до взаємодії суб'єктів освітнього процесу за умов полікультурності Кримського регіону. Охарактеризовано процес становлення та розвиток вітчизняної системи професійної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу. Виділено та проаналізовано етапи професійної підготовки у дослідженій сфері. Розглянуто сучасний стан, тенденції та особливості підготовки майбутнього педагога у контексті ідеї полікультурності. Визначено критерії, показники та рівні міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу, відповідні рівні готовності майбутніх учителів до міжкультурної діяльності. Виявлено та проаналізовано умови полікультурності Кримського регіону. Теоретично обгрунтовано концептуальну модель їх професійної підготовки до міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу на базі системного, особистісно-діяльнісного, акмеологічного, аксіологічного, партисипативного, культурологічного, компетентнісного підходів. Розроблено науково-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів полікультурного спрямування. Запропоновано педагогічну технологію організації продуктивної міжкультурної взаємодії суб'єктів освітнього процесу на базі проектної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13 + Ю940.91 + Ю6*671*321 +
Шифр НБУВ: РА364554

Рубрики:

      
7.

Шестопалюк О. В. 
Теоретичні і практичні засади розвитку громадянської компетентності майбутніх учителів: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Шестопалюк ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Розкрито історико-педагогічні витоки та сучасні концептуальні підходи щодо формування громадянської компетентності студентської молоді. Визначено критерії, показники та рівні громадянської компетентності майбутніх вчителів. Обгрунтовано модель педагогічної системи формування громадянської компетентності як складової навчально-виховного процесу та професійної підготовки майбутніх вчителів, яка містить цільовий, змістовий, технологічний й оцінно-результативний блоки. Встановлено соціальні та психолого-педагогічні чинники. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови та шляхи розвитку громадянської компетентності майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА373930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Мироненко Т.П. 
Формування громадянської зрілості в майбутніх учителів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.П. Мироненко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено й обгрунтовано необхідність формування громадянської зрілості в майбутніх учителів, визначено її сутність і структуру. Теоретично обгрунтовано проективну модель формування громадянської зрілості, рівні її сформованості у студентів, розроблено методику її діагностики. Експериментально апробовано ефективність запропонованих заходів щодо формування громадянської зрілості в майбутніх вчителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА313453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Михайліченко 
Формування громадянської компетентності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Микола Васильович Михайліченко ; Кіровоградський держ. педагогічний ун-т ім. Володимира Винниченка. — Кіровоград, 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА351883

Рубрики:

      
10.

Плахтєєва В.І. 
Формування громадянської свідомості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Плахтєєва ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Проаналізовано актуальну проблему формування громадянської свідомості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Розкрито сутність громадянської свідомості як сукупності соціально значущих поглядів, переконань, ціннісних орієнтацій, що формують реальні відносини між соціальними групами й окремими індивідами. Вперше обгрунтовано педагогічні умови ефективного розвитку громадянської свідомості, якими є: мотиваційно-цільова спрямованість навчально-виховного процесу, створення атмосфери інтелектуальної напруги, громадянсько-орієнтована комунікативна взаємодія викладача та студентів, розроблено й апробовано технологію їх реалізації. Встановлено рівні та критерії сфорованості громадянської свідомості майбутніх учителів. Розроблено спецкурс "Громадянське виховання: історія та сучасність", наведено рекомендації щодо його впровадження у навчальний процес педагогічних ВНЗ. Розкрито особливості громадянського виховання, визначено його функції, загальнопедагогічні та специфічні принципи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА355678

Рубрики:

      
11.

Галуза Л.Ф. 
Формування миротворчих поглядів студентів педвузів в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Ф. Галуза ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 1998. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

      
12.

Ревнюк Н. І. 
Формування національної самосвідомості майбутніх учителів засобами педагогічного краєзнавства: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Ревнюк ; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. — Умань, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Проаналізовано стан розробленості проблеми формування національної свідомості майбутніх учителів засобами педагогічного краєзнавства (ПКЗ). Розкрито структурні компоненти, показники та рівні сформованості такої самосвідомості, обгрунтовано педагогічні умови її формування (активізація наявних знань та уявлень щодо формування національної самосвідомості у контексті вивчення ПКЗ, актуалізація позитивної мотивації й особистісного спрямування студента до формування власної національної самосвідомості у процесі вивчення ПКЗ, стимулювання у майбутніх учителів емоційно-ціннісного особистісного ставлення до ПКЗ, пізнавальної та краєзнавчо-пошукової діяльності). Розроблено навчально-методичне забезпечення реалізації педагогічних умов національної самосвідомості майбутніх учителів засобами ПКЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.13 + Ч489.511.385.44
Шифр НБУВ: РА382552 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Олійник О.І. 
Формування національної свідомості майбутніх учителів початкових класів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.І. Олійник ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше проведено дослідження процесу формування національної свідомості майбутніх учителів початкових класів засобами українського художнього слова. Удосконалено програму з української літератури шляхом наповнення її змісту творами з яскраво вираженим національним спрямуванням. Доведено, що національна свідомість є необхідною професійною якістю сучасного вчителя початкових класів. Визначено й охарактеризовано структурні компоненти національної свідомості. Досліджено їх співвідношення з основними факторами впливу українського художнього слова. Обгрунтовано основні напрями формування національної свідомості майбутніх учителів початкових класів засобами українського художнього слова у процесі їх фахової підготовки в педагогічному училищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.352.13 +
Шифр НБУВ: РА353995

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського