Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (43)Книжкові видання та компакт-диски (72)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Назарук О.М. 
Вікові особливості розуміння особистого досвіду: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Назарук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Уперше за допомогою аналізу наративу досліджено здатність дитини до його інтегрування. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дають змогу установити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено, що існує зв'язок між рівнем цього розуміння та якістю відображення його в наративі. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду, представленого в наративі, відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості. Розроблено проективний метод визначення ступеня адаптованості людини шляхом застосування наративу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.2-222 + Ч421.331 +
Шифр НБУВ: РА328549

Рубрики:

      
2.

Меньших 
Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.02 / Олена Емануілівна Меньших ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-214 + Р983.402.3 + Р128.94-3
Шифр НБУВ: РА359335

Рубрики:

      
3.

Латишева М.О. 
Психологічні особливості розвитку інтрацептивного сприйняття у дітей молодшого шкільного віку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / М.О. Латишева ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості розвитку інтрацептивного сприйняття у молодших школярів на прикладі практично здорових дітей і тих, які часто хворіють. Розширено уявлення щодо інтрацептивного сприйняття у молодшого школяра, зокрема показано його обумовленість специфікою спілкування з матір'ю та досвідом переживання інтрацептивних відчуттів. Охарактеризовано рівні функціонування інтрацептивного сприйняття як складного психічного процесу. Розкрито його значення для становлення особистості, самосвідомості, формування образу тілесного Я, психосоматичного розвитку молодшого школяра. Модифіковано й апробовано діагностичний засіб оцінювання представленості інтрацептивних відчуттів у свідомості молодших школярів за допомогою кольороасоціативних відповідей. Запропоновано процедуру обчислення частотних колірних асоціацій для інтрацептивних відчуттів та їх якісного аналізу. Теоретично обгрунтовано й апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток інтрацептивного сприйняття у молодших школярів, показано її ефективність і необхідність впровадження у психолого-педагогічну практику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.21-214 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА360285

Рубрики:

      
4.

Буковська О. О. 
Психологічні особливості усвідомлення життєвого досвіду підлітками з неблагополучних родин: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Буковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему усвідомлення життєвого досвіду підлітків із неблагополучних родин. З'ясовано основні соціальні та психологічні фактори становлення особистості неблагополучних підлітків. Розроблено модель становлення життєвого досвіду та виявлено вікові особливості та переломні етапи усвідомлення життєвого досвіду підлітків із неблагополучних родин. Розглянуто процес та особливості усвідомлення життєвого досвіду неблагополучними підлітками, його рівні, види та структура. Виявлено, що процес осмислення життєвого досвіду відбувається у формі наративу. Здійснено дослідження особливостей усвідомлення життєвого досвіду підлітками із неблагополучних і благополучних родин. Визначено рівні та чинники психотравматичності індивідуального та соціального досвіду, проаналізовано основні чинники нездатності до осмислення життєвого досвіду або осмислення у формі негативного базового наративу. Розроблено психокорекційну програму осмислення підлітками життєвого досвіду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-222 + Ю952.2-734 + Ю983.402.2
Шифр НБУВ: РА376221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Запорожець О.П. 
Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.02 / О.П. Запорожець ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 22 с. — укp.

Досліжено властивості основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам'яті й уваги, успішності навчання (УН) дітей молодшого шкільного віку з різним режимом фізичної та розумової активності. Показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються за віку від 7-ми до 9-ти років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, наявні відмінності розвитку властивостей нейродинамічних, сенсомоторних і психічних функцій у порівнянні з їх однолітками контрольної групи. Такі відмінності установлено у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у порівнянні з тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізичні та розумові навантаження є важливим чинником, який позитивно впливає на УН учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мають найвищу УН. З'ясовано, що УН дітей, що займалися гімнастикою, була вищою у порівнянні з їх однолітками, які не займаються спортом, але нижча за тих, що займаються шахами. Проведено оцінювання взаємозв'язку УН з певними досліджуваними психофізіологічними властивостями. Вмзначено динаміку зв'язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам'яті й уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв'язків УН з психофізологічними показниками більша та ці зв'язки є більш тісними, ніж у школярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних і психомоторних функцій характеризуються вищою УН.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.2-214 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА358605

Рубрики:

      
6.

Суслова Н.О. 
Психофізіологічні особливості осіб 15 - 20 років з підвищенним артеріальним тиском: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.03 / Н.О. Суслова ; Львів. нац. мед. ун-т ім. Д.Галицького. — Л., 2008. — 19 с. — укp.

Вперше з використанням нової психодіагностично-комп'ютерної програми "Методика діагностики темпераменту Я. Стреляу" встановлено зниження ступеня вираженості сили процесів гальмування та збудження, функціональної рухливості нервових процесів у осіб різних вікових груп залежно від показників центральної гемодинаміки. Розроблено психодіагностичну комп'ютерну програму "Методика діагностики рівня тривожності особистості", з використанням якої встановлено, що у пацієнтів з підвищеним рівнем артеріального тиску спостерігається зростання показника тривожності та ступеня нейротизму, збільшується кількість інтровертованих осіб у порівнянні з групою контролю. Вперше встановлено залежність показників центральної гемодинаміки від особливостей нервових процесів і психоемоційного статусу в осіб віком 15 - 20 років і виявлено зв'язок між індивідуально-типологічними особливостями та показниками центральної гемодинаміки в обстежуваних різного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.410.030-37 + Ю983.21-214 +
Шифр НБУВ: РА357762

Рубрики:

      
7.

Бєлякова С. М. 
Соціально-психологічні детермінанти особистісного розвитку близнюків у період дорослішання: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. М. Бєлякова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2011 — укp.

Проаналізовано соціально-психологічні детермінанти особистісного розвитку близнюків у період дорослішання. Наведено результати дослідження особистісного розвитку монозиготних близнюків підліткового віку, які знаходилися в стані близнюкової ситуації. Визначено особливості соціально-психологічного простору близнюкової пари, зокрема, мікросоціуму близнюків (близнюкової діади), диференціацію близнюків за типами внутрішньопарних ставлень. Набуло подальшого розвитку уявлення про близнюкову ситуацію як провідну соціально-психологічну детермінанту особистісного розвитку монозиготних близнюків підліткового віку, що визначає їх міжособистісні взаємини у діаді. Доведено ефективність розвивальної програми сприяння особистісному зростанню підлітків-близнюків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-201 + Ю983.402.2 + Ю952.14
Шифр НБУВ: РА377897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського