Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (5)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (1758)Книжкові видання та компакт-диски (99)
Пошуковий запит: (<.>K=АВАРІЙНА$<.>+<.>K=ГОТОВНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 297
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Губенко О.В. 
Формування у старшокласників готовності до вибору професій у сфері творчої технічної діяльності (психологічний аспект): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Губенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1998. — 24 с. — укp.

Аналізується психологічный аспект формування у старшокласників готовності до вибору професій у сфері творчої технічної діяльності як у суб'єктивному відношенні (розвиток психологічних компонентів особистості, які визначають готовність до вибору), так і в об'єктивному - визначення психолого-педагогічних чинників та засобів формування готовності. Формування потрібнісно-мотиваційних, операційно-технічних, інтелектуальних та вольових компонентів особистості, які визначають суб'єктивну готовність до вибору, досягається застосуванням науково обгрунтованої, особистісно орієнтованої системи психодіагностики, профконсультації та початкового профпідбору старшокласників у поєднанні з вивченням спеціалізованого навчально-розвиваючого курсу з евристики, раціоналізаторства, винахідництва та патентознавства, а також шляхом залучення учнів до активної творчої навчально-практичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734

Рубрики:

      
2.

Пихтіна Н.П. 
Формування професійно-педагогічної готовності майбутнього вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.П. Пихтіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

У дисертації досліджується гостроактуальний аспект професійно-педагогічної підготовки - формування готовності майбутнього вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів. Теоретично обгрунтована та експериментально перевірена модель підготовки вчителя до визначеного напрямку виховної діяльності. Дано теоретико-методологічне обрунтування понять "готовність вчителя до профілактики адиктивної поведінки учнів". Вихідним концептуальним положенням є врахування особливостей педагогічної профілактики адиктивної поведінки у визначенні змісту поняття "готовність" до зазначеного виду діяльності, його структури, критеріїв та рівнів сформованості. Запропоновано модель системи формування "готовності до профілактики адиктивної поведінки" передбачає інтегративність психолого-педагогічних, методичних та організаційно-комунікативних умов, здатних сприяти забезпеченню належної ефективності теоретичної та практичної підготовки вчителя. Обгрунтовано прогностичний аспект впровадження результатів дослідження у практику підготовки вчителя в умовах сучасної педагогічної освіти. Розроблені рекомендації, зорієнтовані на змістовний, діяльнісний, методичний інваріанти в системі професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

      
3.

Федик О.П. 
Психологічні особливості професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.П. Федик ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі психологічних особливостей професіональної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності. Шляхом вивчення структурних компонентів професійної підготовки розширено і поглиблено її психологічний зміст. Уточнено поняття "психологічна готовність" стосовно спортивно-педагогічної діяльності. Виявлено та проаналізовано особистісні характеристики спеціаліста спортивно-педагогічної діяльності, що обумовлюють успішність його професійної підготовки. Розроблено та описано алгоритм продуктивного вирішення задач професійної підготовки студентів до майбутньої спортивно-педагогічної діяльності, ефективність впровадження якого підтверджено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю943

Рубрики:

      
4.

Чурсов М.В. 
Концептуальна антиципація екстремальних ситуацій (соціально-філософський та методологічний аспекти): Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / М.В. Чурсов ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми концептуальної антиципації та готовності до екстремальних ситуацій. Доведено, що екстремальні ситуації є єдністю об'єктивного і суб'єктивного, природного і соціального, а небезпека перебуває у зворотній залежності від міри готовності до них. У структурі готовності до екстремальних ситуацій виділено поряд з готовністю психологічною, організаційно-управлінською і матеріально-технічною - готовність концептуальну. На підставі історичного досвіду доведено її базисну і визначальну роль стосовно інших видів готовності й у забезпеченні готовності до екстремальних ситуацій в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*327.31 + Ю6*327.31
Шифр НБУВ: РА308926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Тодорів Л.Д. 
Психологічні умови формування життєвих перспектив у ранній юності (когнітивний аспект): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Д. Тодорів ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні основи дослідження, розглянуто поняття життєвого шляху особистості, його структурні характеристики та рушійні сили. Висвітлено проблему становлення життєвих перспектив у ранній юності як сензитивний період життєвого та особистісного самовизначення. Особливу увагу приділено когнітивним особливостям розвитку особистості, які значною мірою впливають на формування життєвих перспектив у ранній юності. Встановлено критерії психологічної готовності молодої людини до життєвого самовизначення. Психологічну готовність до життєвих виборів визначають рефлексивні складові самосвідомості (особистісна рефлексія як процес самопізнання, зміст уявлень про Я як наслідок процесу самопізнання, механізми диференціації та інтеграції індивідуального досвіду як необхідні чинники процесу самопізнання) та індивідуальна система ціннісних орієнтацій. Виявлено вікові та гендерні відмінності життєздійснення юнацтва. З'ясовано, що формування готовності молодої людини до життєво важливих виборів є ефективним за умов розвитку здатностей до поглибленого самопізнання, самоаналізу, самоусвідомлення внутрішніх сторін власного Я. Експериментально апробовано систему конкретних методик для діагностики готовності молодої людини до життєвого самовизначення в роботі практичного психолога школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА310051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Шевченко Л.М. 
Формування готовності музиканта-педагога до інновацій у професійній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.М. Шевченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан проблеми підготовки музикантів-педагогів у теорії та практиці спеціальної музичної освіти, обгрунтовано потребу її вдосконалення засобами інновацій. Встановлено, що готовність музиканта-педагога до інновацій є чинником більш складного утворення у структурі особистості - готовності до професійної діяльності. Розроблено ознаки прояву готовності до інновацій у пофесійній діяльності музикантів-педагогів. Визначено об'єктивні та суб'єктивні обставини розвитку діяльності засобами інновацій, педагогічні умови, що забезпечують формування у студентів готовності до інновацій у процесі засвоєння музично-педагогічної діяльності. Виявлено особливості прояву готовності до інновацій у педагогів, що працюють у дитячих музичних школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)32-34 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА311520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Терещенко Н.М. 
Формування у підлітків готовності до самоосвіти в умовах модульного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.М. Терещенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність понять "самоосвіта школяра" та "готовність до самоосвіти", а також визначено основні критерії, зміст і методи діагностики рівнів готовності учнів до самоосвіти. Встановлено, що сприятливі можливості для її розв'язання створює модульна організація навчання. За умов використання модульної технології закладаються підвалини розвитку у школярів потреби у самоосвіті, формуванні умінь і навичок пізнавальної діяльності, а також удосконалюється уміння застосовувати набуті шляхом самоосвіти знання у різноманітних життєвих ситуаціях та у процесі подальшого навчання і самонавчання. Наведено методику використання таких особливостей модульного навчання, як відкритість, варіативність, гнучкість, які дозволяють доповнити модульні програми, сценарії навчальних модулів, міні-підручники матеріалами, стимулюючими розвиток потреби у самоосвіті. Експериментально доведено, що звернення до модульної технології дає можливість на всіх етапах навчального модуля досягти поступового підвищення самостійного, творчого характеру пізнавальної діяльності підлітків. Значну увагу приділено формуванню у школярів умінь і навичок самоосвіти за допомогою систематичного тестування, розвитку здатності до рефлексії, самооцінки і самоконтролю, гармонізації системи адаптації підлітків до самоосвіти, а також забезпеченню поступового підвищення рівня готовності до неї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290
Шифр НБУВ: РА310675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Стеценко А.І. 
Побудова тренувального процесу в пауерліфтингу на етапі безпосередньої підготовки до змагань: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / А.І. Стеценко ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано теоретично та підтверджено на практиці положення тренування у пауерліфтингу, використання яких у передзмагальній підготовці спортсменів дозволило досягти високої ефективності. Встановлено, що латентний час розслаблення м'язів, які навантажуються, дозволяє визначати готовність організму спортсмена до подальших великих навантажень у фазі суперкомпенсації. Високий рівень рухливості та сили нервових процесів може стати передумовою успішного виступу у змаганнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.266.15
Шифр НБУВ: РА308927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Кисільова В.П. 
Формування творчої особистості учня профільного ліцею у процесі навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.П. Кисільова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Досліджено особливості організації навчально-виховної роботи у профільному природничо-науковому ліцеї та висвітлено її вплив на формування творчої особистості учня. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито сутність поняття "готовність ліцеїста до організації та проведення науково-дослідницької діяльності", визначено його зміст, рівні, критерії та показники. Теоретично обгрунтовано зміст ліцейної освіти, орієнтований на специфіку академічного рівня навчання, що знайшло відображення у відповідній структурі робочого навчального плану ліцею. Здійснено відбір форм і методів навчання, які направляють діяльність ліцеїстів на процесуальні аспекти змісту освіти з одночасним формуванням у них особистісної та соціальної спрямованості на професію дослідника в галузі природничих наук. Експериментальним шляхом встановлено наявний рівень творчих можливостей учнів природничо-наукового ліцею. Експериментально доведено результативність впливу системи роботи педагогічного колективу щодо формування творчої особистості ліцеїста на рівень готовності його до організації та проведення науково-дослідницької діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Б.р(4УКР)7-3
Шифр НБУВ: РА315955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Смелянцев А.П. 
Проблема загроз інтересам безпеки України (соціально-філософський аналіз): Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / А.П. Смелянцев ; Харк. військ. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Викладено цілісну концепцію загроз інтересам безпеки України, які визначаються як детермінована об'єктивно-суб'єктивними факторами об'єктивна можливість або готовність будь-якого суб'єкта соціальної дійсності нанести збитків життєво важливим інтересам України з метою розв'язання суперечностей, що склалися, й отримання однобічних переваг. Досліджено методологічні проблеми джерел і механізму виникнення загроз, особливості їх прояву в сфері воєнної безпеки України. Розкрито просторово-часові фактори загроз інтересам безпеки України. Визначено функції воєнної сили у системі забезпечення інтересів безпеки, особливості її реалізації у світі, що трансформується. Висвітлено сутність і зміст суб'єктивної складової протидії загрозам безпеці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*666
Шифр НБУВ: РА316089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Сорока О.В. 
Підготовка майбутнього вчителя до інтегративного використання образотворчого мистецтва в початковій школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Сорока ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів до інтегративного використання образотворчого мистецтва в початковій школі. Уточнено сутність понять "професійно-педагогічна діяльність художньо-творчого спрямування", "готовність майбутнього вчителя до інтегративного використання образотворчого мистецтва в початковій школі". Визначено критерії та рівневу характеристику досліджуваної особистісно-професійної якості; обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічну технологію підготовки майбутніх учителів до інтегративного використання образотворчого мистецтва в початковій школі; визначено необхідні та достатні умови її успішного функціонування у вищому навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА313329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Казанжи І.В. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до позаурочної виховної роботи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Казанжи ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 20 с. — укp.

Розкрито поняття "позаурочна виховна робота", "готовність майбутніх учителів початкових класів до позаурочної виховної роботи". Визначено критерії та рівневу характеристику готовності майбутніх учителів до зазначеного виду професійної діяльності. Розроблено спецкурс "Теорія та методика позаурочної виховної роботи в початкових класах", який експериментально апробовано. Визначено необхідні та достатні умови його успішного функціонування у вищому навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3
Шифр НБУВ: РА318077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Романчук В.П. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до вибору майбутньої професії у навчально-трудовій діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.П. Романчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002 — укp.

На підставі результатів аналізу психолого-педагогічної літератури розкрито суть поняття "готовність старшокласника до вибору майбутньої професії", визначено структуру, показники компонентів, рівні та критерії оцінювання цієї готовності. Теоретично обгрунтовано зміст підготовки, орієнтований на сучасні соціально-економічні відносини, що знайшло відображення у відповідній структурі регіонального плану профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю в межах міста. Виявлено механізм реалізації заходів загальноміського профорієнтаційного плану в навчально-трудовій діяльності школярів. Експериментально встановлено наявний рівень готовності старшокласників до вибору майбутньої професії та перевірено вплив запропонованої методики на ефективність цього процесу. Доведено доцільність запровадження системи організаційно-педагогічних умов удосконалення профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА319573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Піддячий М.І. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення у міжшкільних навчально-виробничих комбінатах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.І. Піддячий ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розкрито суть поняття "готовність старшокласників до професійного самовизначення" у контексті особливостей детермінації цього особистісного новоутворення. Визначено структуру, критерії, показники та рівні його сформованості. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови підготовки старшокласників до професійного самовизначення за умов міжшкільних навчально-виробничих комбінатів на базі диференціації та індивідуалізації профорієнтаційної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА320239 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Настенко Л.Г. 
Педагогічні умови культурологічної підготовки майбутнього вчителя: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Г. Настенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Розкрито суть і зміст понять "культурологічна підготовка" та "культурологічна готовність" майбутнього вчителя, конкретизовано їх структуру. Спроектовано та експериментально апробовано модель культурологічної підготовки у вищому педагогічному закладі освіти, орієнтовану на створення умов формування культурологічної готовності та особистісний розвиток майбутнього вчителя. Розроблено критерії та рівні готовності до культуровідповідної професійно-педагогічної діяльності. Розвинуто систему принципів культурологічної підготовки майбутнього вчителя, зокрема, принципи: гуманізації навчально-виховного процесу; культурологічної спрямованості професійно-педагогічної підготовки; адекватності мети та системності культурологічних методів; аналітико-синтетичного підходу; повноти та доцільності, наступності змісту; інтегративної організації процесу, забезпечення готовності до культуровідповідної виховної діяльності; естетизації діяльності, побуту, створення культуротворчого середовища. Визначено та експериментально перевірено педагогічні умови культурологічної підготовки майбутнього вчителя: впровадження цілісної педагогічної системи; діагностика культурологічної готовності; гуманне поєднання суб'єктивних та об'єктивних цілей; культурологічна спрямованість змісту та дидактичних засобів; гуманітарна проблематизація, рефлексивна позиція та діалогічна форма здійснення суб'єкт-суб'єктивної взаємодії; формування свідомої активності через педагогічне стимулювання; педагогічно доцільне управління діалогічними полісуб'єктними стосунками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА320514 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Пермінова Л.А. 
Розвиток професійних умінь керівника школи у системі післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.А. Пермінова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано гіпотетичну модель професійного потенціалу сучасного директора школи, яка передбачає комплекс загальнопрофесійних і спеціальних умінь, здатність до творчості та психологічну готовність до професійної управлінської діяльності. Розкрито суть вимог до управління, розроблено критерії та рівні сформованості професійних умінь директора загальноосвітньої школи. Показано, що розвиток професійних умінь керівника, розкриття його творчого професійного потенціалу - взаємозалежні процеси, що набувають високого кінцевого результату шляхом якісної організації курсового навчання. Визначено систему концептуальних положень та чинники розвитку професійних умінь керівників шкіл. У ході експерименту обгрунтовано та перевірено ефективність створеної дидактичної моделі, які складається зі змістовного, процесуального та управлінського блоків. Експериментально доведено ефективність створених організаційно-педагогічних умов розвитку професійних умінь директора школи (оптимізації процесу навчання на підставі прогностично змодельованих мети, змісту та засобів їх реалізації; розвитку соціально значущих і особистісно ціннісних мотивів, психологічної готовності та емоційного стимулювання слухачів; раціонального поєднання індивідуальних, групових і колективних форм роботи, використання інтерактивних методів навчання, корекційної роботи за результатами педагогічного моніторингу).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА321024

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Разумна Г.І. 
Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до естетичного виховання учнів основної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.І. Разумна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 21 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано систему підготовки майбутніх учителів трудового навчання до естетичного виховання учнів, основою якої є соціальні вимоги до підготовки відповідних фахівців, педагогічне керівництво, формування готовності студентів до естетичного виховання учнів. На підставі аналізу структури та змісту готовності визначено складові компоненти готовності майбутніх учителів трудового навчання до естетичного виховання учнів. Доведено, що розроблена експериментальна програма курсу "Технологія приготування їжі", має естетико-розвиваючі можливості у процесі вивчення якої, здійснюється естетичне виховання студентів і формується їх готовність до естетичного виховання учнів на заняттях зі шкільного курсу з технології обробки харчових продуктів, основ кулінарії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА322320

Рубрики:

      
18.

Чиж С.Г. 
Формування готовності майбутніх учителів-словесників до диференційованого навчання молодших підлітків: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Г. Чиж ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему формування готовності студентів-словесників до диференційованого навчання учнів V - VI класів. Виявлено педагогічну суть понять "диференційоване навчання", "готовність учителя-словесника до дифренційованого навчання учнів". Визначено критерії, показники, їх ознаки та рівневу характеристику досліджуваної особистісно-професійної якості. Обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічну технологію формування готовності студентів-словесників до даної роботи. Визначено педагогічні умови її функціонування у вищому навчальному закладі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. п/р + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА321691

Рубрики:

      
19.

Наумчук В.І. 
Професійна підготовка майбутніх вчителів фізичної культури в процесі самостійної роботи зі спортивних ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Наумчук ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2002. — 19 с. — укp.

Розроблено науково обгрунтовану модель професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в процесі самостійної роботи зі спортивних ігор, яка відображає мету, завдання, етапи, принципи, умови, зміст цього процесу та її наслідок - професійну готовність студентів до майбутньої педагогічної діяльності. Систематизовано види самостійної роботи студентів зі спортивних ігор з урахуванням їх складності та різноманітності організаційних форм відповідно до етапів навчання й індивідуальних можливостей студентів. Розвинуто критерії оцінки професійної готовності студентів як результату їх фахової підготовки (ступінь оволодіння орієнтовною основою самостійної діяльності, повнота та системність знань, обсяг і рівень оволодіння професійно значущими вміннями та навичками). Проаналізовано педагогічні умови вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в процесі самостійної роботи зі спортивних ігор (узгодженість змісту самостійної роботи з аудиторним навчальним матеріалом зі спортивних ігор, реалізація у навчально-виховному процесі типів внутрішньо- та міжпредметних зв'язків: інформаційного, операційного, мотиваційного, а також покращання якості контролю за самостійною роботою студентів, самоконтролю та взаємоконтролю студентів).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р31(4УКР)12 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА320109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Ришковськи В. 
Принципи проектування регіональної і локальної систем організації фізичного виховання школярів: Автореф. дис... д-ра наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В. Ришковськи ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2002. — 32 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено концептуальну модель організації досліджень проблем фізичного виховання (ФВ). Проаналізовано можливість методологічного бачення єдності та взаємозв'язків теоретичної (понятійної) роботи типів експериментальної діяльності та конкретних об'єктів інноваційного розвитку ФВ. Шляхом об'єднання засобів праксеологічного та методологічного підходів сформульовано принципи проектування, що є істотним внеском до теорії проектування освітніх систем. Суттєво доповнено тлумачення термінів: тілесність, фізична (тілесна) компетентність, готовність ("фітнес"), розглянуто перспективи зміни змісту базового поняття "фізичне виховання". Розроблено модель тілесної та психосоматичної компетентності, що складає підгрунтя для створення типології наявних і принципово можливих систем фізичного виховання і технік соматичного розвитку, а також виступає теоретичною підставою аналізу й експертизи інноваційних систем і методик фізичного виховання та умов їх регіональної організації. Наведені принципи та моделі дозволяють теоретично обгрунтувати критерії оцінки результатів експериментів у галузі методики ФВ школярів. Запропонована методологія проектування регіонального розвитку ФВ школярів представлена як самостійний (відсутній у наявній системі знань) вид організації й управління фізичною культурою та спортом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(4УКР) + Ч421.354 +
Шифр НБУВ: РА324083

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського