Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (215)Книжкові видання та компакт-диски (163)Журнали та продовжувані видання (206)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)212.14$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Галайко Ю.А. 
Методична система математичної підготовки майбутніх менеджерів організації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.А. Галайко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано необхідність перебудови навчального процесу з математичних дисциплін у вищих закладах освіти на основі застосування комплексного, системного та діяльнісного підходів з метою впровадження математичних знань у систему професійної підготовки студентів - майбутніх менеджерів організації. Виявлено позитивний вплив навчання математичних дисциплін на формування професійної компетентності студентів менеджерського фаху. Визначено психологічні та дидактичні передумови застосування розробленої методичної системи математичної підготовки студентів менеджерських спеціальностей. Обгрунтовано необхідність впровадження у навчальний процес професійно орієнтованої моделі навчання математичних дисциплін студентів менеджерських спеціальностей, що базується на поєднанні психолого-дидактичних закономірностей активізації їх навчально-пізнавальної діяльності та реалізації інтеграційних зв'язків між змістом математичної та відповідної фахової підготовки. Доповнено теорію та методику навчання математики системою вимог до математичних вправ і змісту математичної підготовки студентів менеджерських спеціальностей ВНЗ за умов впровадження кредитно-модульної системи навчання. Обгрунтовано педагогічні умови та визначено методичні особливості застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі математичної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-3 + У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА361145

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Тихомирова 
Механізм державного регулювання підготовки управлінського персоналу в реальному секторі економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Тихомирова ; Н.-д. екон. ін-т М-ва економіки та з питань європ. інтегр. України. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Запропоновано систему організації відносин у реалізації підготовки управлінського персоналу, яка базується на принципах соціального партнерства учасників, що передбачає координацію зусиль, урахування взаємних інтересів, стимулювання спільних ініциатив, а також підвищення ефективності у використанні управлінського ресурсу реального сектора економіки. Розроблено модель діяльності закладу, що працює у сфері підготовки управлінського персоналу, яка базується на інноваційній моделі підприємницької поведінки. Для оцінки зв'язків між кадровою стратегією підприємства по відношенню до управлінців вищої ланки та особливостями зовнішнього середовища, а також між якісними змінами у вищому управлінському персоналі та показниками ефективності діяльності підприємств запропоновано спеціальний клас економіко-математичних моделей (регресійні пробіт-моделі), які дозволили відзначити позитивний зв'язок, що особливо характерно для приватизованих підприємств. Обгрунтовано необхідність використання теоретичної концепції людського капіталу, як бази для удосконалення механізму державного регулювання підготовки даного персоналу. Удосконалено засоби формування механізму підготовки управлінського персоналу за ефективного поєднання елементів державного регулювання та ринкового впливу. Розглянуто методику визначення потреб підприємств у підготовці даного персоналу відповідно до стратегії розвитку бізнесу, яка базується на співставленні цілей стратегічного розвитку та наявності фінансових, організаційних ресурсів підприємства, а також оцінці існуючих проблем і можливостей розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14-640-963 +
Шифр НБУВ: РА323817

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Процик І.С. 
Мотивування керівників в системі управління підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.С. Процик ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 25 с. — укp.

Зазначено, що більшість підприємств перебувають у стані трансформації використовуваних систем управління. Ефективність більшості змін залежить від суб'єктивних факторів, зокрема, від рівня професійності керівників та їх зацікавленості у результатах діяльності. Розроблено теоретичні положення та практичні рекомендації щодо вдосконалення мотивування керівників у системі управління підприємством. Розкрито суть понять "мотивування" і "стимулювання". Визначено принципи мотивування. Систематизовано фактори, які вливають на результативність застосування методів мотивування керівників підприємств. Розроблено методичні рекомендації з оцінювання результативності їх роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14-645 +
Шифр НБУВ: РА348564

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Атаманчук Ю.М. 
Організаційно-педагогічні умови самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності в інформаційному навчальному середовищі університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Атаманчук ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію забезпечення самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності в інформаційному навчальному середовищі університету. Проаналізовано стан дослідження самостійної роботи у педагогічній теорії та практиці, обгрунтовано її концептуальні засади. На підставі визначених теоретичних підходів і методологічних положень сформовано поняттєвий апарат дослідження. З використанням методики факторного аналізу визначено організаційно-педагогічні умови, які впливають на самостійну роботу студентів. Розроблено технологію забезпечення самостійної роботи майбутніх менеджерів підприємницької діяльності, визначено сутність її основних складових. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології, обгрунтовано засади та напрямки діяльності щодо покращання організації самостійної роботи студентів у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.69 + У9(4УКР)212.14 +
Шифр НБУВ: РА363416

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Шкарлатюк К. І. 
Особливості формування професійних прогнозів майбутніх менеджерів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. І. Шкарлатюк ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально верифіковано теоретичну модель типологічного аналізу професійних прогнозів на підставі дослідження їх психологічного змісту на рівні особистісних, мотиваційних і поведінкових особливостей прояву у майбутніх менеджерів. Поглиблено наукові уявлення про психологічні особливості професійних прогнозів через вивчення їх психологічної будови, змісту та функцій. З'ясовано детермінацію впливу навчально-практичного тренінгу-курсу професійного самофутурування на перебіг формування професійних прогнозів майбутніх менеджерів. Встановлено, що комплексне залучення щодо формувальної програми прогнозно-каузальних засобів в єдності з пізнавально- та рефлексивно-ідентифікаційними прийомами суб'єктного самовпливу оптимізує повноцінну професійну підготовку майбутніх менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14
Шифр НБУВ: РА372955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Капітанець О.М. 
Педагогічна підготовка менеджерів у вищих технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.М. Капітанець ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 19 с. — укp.

Висвітлено проблему педагогічної підготовки менеджера організації. З'ясовано педагогічні функції в професійній діяльності менеджера. Обгрунтовано чинники, що визначають професійну спрямованість педагогічної підготовки менеджерів. Визначено структуру та зміст професійно-педагогічної підготовки. Розглянуто адекватні їй методи і засоби навчання. Простежено методику виховання логічного та творчого професійно-педагогічного мислення у майбутніх менеджерів. Охарактеризовано дидактичні умови реалізації змісту педагогічної підготовки менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + У9(4УКР)212.14р3
Шифр НБУВ: РА315146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Сенча І.А. 
Педагогічні умови формування дослідницької культури майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.А. Сенча ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування дослідницької культури майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки у ВНЗ, обгрунтовано й апробовано педагогічні умови її ефективного розвитку. Запропоновано визначення дослідницької культури спеціаліста як цілісного утворення, що формується і розвивається у процесі діяльності у певній професійно визначеній сфері та об'єктивується як сукупність норм і методів пізнання її сутності, способів реалізації та удосконалення. Встановлено, що основними функціями дослідницької культури у професійній діяльності спеціаліста є креативна, сигніфікативна, імперативна, адаптивна та розвивальна. Охарактеризовано структуру дослідницької культури спеціалістів-менеджерів, розроблено методику реалізації педагогічних умов, що забезпечують її формування у процесі фахової підготовки. Для визначення рівнів сформованості дослідницької культури спеціалістів-менеджерів запропоновано використовувати критерії суб'єктивності, спрямованості та унікальності дослідницької діяльності у сфері менеджменту. Встановлено показники та рівні сформованості (високий, середній і низький) дослідницької культури майбутніх менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА355831

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Воробйова Є. В. 
Педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх менеджерів адміністративної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. В. Воробйова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше визначено сутність і структурні складові індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх менеджерів адміністративної діяльності. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови його формування. Охарактеризовано рівні, критерії та показники сформованості індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх менеджерів адміністративної діяльності. Вдосконалено сутність понять "стиль", "стиль діяльності", "індивідуальний стиль професійної діяльності". Визначено зміст навчальних програм з професійно-орієнтованих дисциплін для спеціальності "Адміністративний менеджмент". Розроблено засоби, форми та методи, спрямовані на коригування наявного стилю професійної діяльності суб'єктів управління в процесі професійної підготовки з адміністративного менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 р + Х819(4УКР)012.1 р
Шифр НБУВ: РА369743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Гагіна Н. В. 
Педагогічні умови формування у майбутніх менеджерів умінь конструктивної взаємодії у ситуації конфлікту: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Гагіна ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено поняття "взаємодія" та "конструктивна взаємодія", уточнено сутність, структуру й особливості конструктивної взаємодії, встановлено її функції в ситуації конфлікту, обгрунтовано та визначено констуктивну взаємодію менеджера в цій ситуації. Розглянуто поняття "навичка" та "вміння" у співвідношенні, визначено вміння конструктивної взаємодії в ситуації конфлікту майбутніх менеджерів, критерії їх оцінювання та рівні сформованості. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування вмінь цієї взаємодії, представлено модель формування розглянених умінь у майбутніх менеджерів у конфліктній ситуації. Розроблено та впроваджено експериментальну технологію формування цих умінь та спецкурс "Конструктивна взаємодія менеджера у конфліктній ситуації". Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов і технологію формування умінь конструктивної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 р
Шифр НБУВ: РА381211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Ельбрехт О. М. 
Підготовка менеджерів у вищих навчальних закладах Великої Британії, Канади, США: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. М. Ельбрехт ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 42 с. — укp.

Проаналізовано становлення, розвиток і сучасний стан професійної підготовки менеджерів у ВНЗ Великої Британії, Канади та США. Обгрунтувано вплив наукових концепцій і теорій, які слугували фундаментом для практичної діяльності педагогічних колективів, на формування змісту, добір форм і методів навчання майбутніх менеджерів у даних країнах. Теоретично обгрунтовано та проведено аналіз практичного втілення ідей взаємодії викладачів і студентів, позитивної соціалізації учасників навчального процесу як умови підвищення ефективності процесу навчання та засобів його вдосконалення. Визначено сучасні моделі менеджерської освіти в даних зарубіжних країнах і їх специфіку. Встановлено основні етапи розвитку професійної підготовки менеджерів, соціально-економічні фактори, які впливають на неї та професійну діяльність менеджерів за умов ринку праці. З'ясовано спільне та відмінне у професійній підготовці менеджерів у ВНЗ України та даних англомовних країн. Розроблено та впроваджено доповнення до навчальних планів і програм професійної підготовки менеджерів. Проаналізовано та розкрито зміст термінології щодо освіти загалом, вищої і менеджерської зокрема, що сприятиме забезпеченню прозорості принципів функціонування освітніх систем, вивчено досвід підготовіки менеджерів у ВНЗ Великої Британії, Канади та США, усунено проблеми з упровадження даного досвіду в українську освітню практику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ВЕЛ)212.14 р + У9(7КАН)212.14 р + У9(7СПО)212.14 р + У9(4УКР)212.14 р
Шифр НБУВ: РА375825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Влодарска-Зола Л. 
Професійна підготовка майбутніх менеджерів у вищих технічних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. Влодарска-Зола ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 24 с. — укp.

На підставі грунтовного аналізу сучасних соціально-економічних трансформацій у суспільстві сформульовано вимоги до професійної підготовки менеджерів, їх особистісних і професійно значущих якостей. Виявлено особливості структурування змістового компонента професійної підготовки менеджерів у вищому технічному навчальному закладі (ВТНЗ). Проаналізовано структуру, зміст і форми організації професійного навчання менеджерів, а також виявлено та охарактеризовано його основні етапи. Здійснено порівняльний аналіз підготовки майбутніх менеджерів у ВТНЗ Польщі та України. Зроблено прогностичне обгрунтування напрямів удосконалення професійної підготовки даних фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14-640-963
Шифр НБУВ: РА326698

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Кострікін О.В. 
Професійно важливі якості керівника як чинник ефективності управлінської діяльності: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.03 / О.В. Кострікін ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Виявлено взаємозв'язок ефективності управлінської діяльності з рівнем самоактуалізації, ціннісними орієнтаціями керівника, компетенцією, професійною ідентичністю. На основі системного теоретичного аналізу процесу управлінської діяльності було розглянуто структурно-функціональну модель, що відображає систему її регуляції та функціональні зв'язки з професійно важливими підсистемами особистості. Досліджено систему детермінації ефективності управлінської діяльності, комплекс суб'єктивних і об'єктивних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + У9(4УКР)212.14
Шифр НБУВ: РА372037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Ожубко Г.В. 
Психологічні засоби формування соціального інтелекту в майбутніх менеджерів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.В. Ожубко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

У дослідженні соціальний інтелект визначено як здатність людини розуміти не лише інших, а й самого себе у постійній зміні психічних станів та міжособистісних стосунків, розуміти та пронозувати результати як власної поведінки, так і поведінки партнерів по взаємодії. З'ясовано, що загальні показники розвитку соціального інтелекту в майбутніх менеджерів є нижчими за середній рівень. Зроблено аналіз програми розвитку соціального інтелекту в майбутніх менеджерів, що складається з теоретичної та прикладної частин. Теоретичний блок формує в студентів знання про поняття "соціальний інтелект", його функції та особливості його прояву в професійній діяльності менеджера. Прикладна частина спрямована на розвиток і стимуляцію в студентів здібностей, які складають потенційний рівень соціального інтелекту: точність рефлексії, здатність до емпатії, соціальна сензитивність, прийнятність групи. Апробація програми розвитку соціального інтелекту показала її високу ефективність. Виявлено значущі відмінності у розвитку потенційних здібностей соціального інтелекту: прийнятності групи, здатності до емпатії та точності рефлексії, а також у достовірному зростанні оцінок за методикою Дж. Гілфорда та композитної оцінки соціального інтелекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2-513 + У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА368289

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Димченко Н.С. 
Психологічні особливості розвитку професійної рефлексії у майбутніх менеджерів-економістів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н.С. Димченко ; Ін-т психол. ім. Г.С.Костюка . — К., 2010. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні особливості розвитку професійної рефлексії (ПР) у майбутніх менеджерів-економістів. Показано, що формування ПР - це складний організований процес, який детермінується впровадженням у навчальний процес вузу психологічно обгрунтованої програми, що вміщує вимоги до психолого-перцептивного тренінгу, ділових ігор, студентських науково-практичних конференцій, семінарів з метою стимулювання розвитку досліджуваного феномену у студентів. Висвітлено, що рівень ПР майбутнього менеджера обумовлений потребово-мотиваційною спрямованістю особистості, емпатією, особистісною й інтелектуальною рефлексією, когнітивною складністю особистості, а також системою професіоналізації студентів. Доведено, що актуалізація ПР майбутніх менеджерів-економістів детермінована як індивідуальними властивостями студентів, так і стимулюванням викладачем розвитку когнітивної складності особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.196:У + У9(4УКР)212.14 р
Шифр НБУВ: РА373894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Колесніченко Л.А. 
Психологічні особливості саморегуляції у професійній діяльності менеджерів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.А. Колесніченко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано взаємозв'язок особистісного та професійного розвитку, досліджено специфіку професійної діяльності менеджера. Визначено психологічний зміст та функції поняття "саморегуляція". Теоретично обгрунтовано модель особистісної саморегуляції менеджерів, визначено її компоненти: змістовий, процесуальний і чинник самооцінки особистості. Розроблено методику дослідження особистісної саморегуляції менеджерів, проаналізовано процес і наслідки її реалізації. Висвітлено особливості та рівні сформованості особистісної саморегуляції успішних, неуспішних та майбутніх менеджерів. Розроблено програму підвищення рівня особистісної саморегуляції. Встановлено позитивний вплив її реалізації на розвиток і удосконалення досліджуваної професійної якості менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + У9(4УКР)212.14 +
Шифр НБУВ: РА334108

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Москальов М.В. 
Психологічні умови підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації: автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / М.В. Москальов ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації. Розкрито зміст і структуру психологічної готовності майбутніх менеджерів до управління змінами в організації, що містить взаємопов'язані компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Визначено особливості психологічної підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації. Проаналізовано взаємозв'язок між типами сформованості структур психологічної готовності майбутніх менеджерів до управління змінами в організації та низкою соціально-професійних чинників. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА367086

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Дробот О.В. 
Психосемантичні особливості професійної свідомості майбутніх менеджерів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.В. Дробот ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2009. — 18 с. — укp.

Вивчено проблематику психосемантичних особливостей професійної свідомості студентів, які оволодівають менеджерським фахом. Теоретично обгрунтовано психологічну природу професійної свідомості та способи вивчення її змістових особливостей. Експериментально досліджено структуру професійної свідомості, яка відображає психічну реальність професії у вигляді образу світу професії. Проведено психосемантичну реконструкцію специфіки даної свідомості за даними змістових особливостей семантичної сфери менеджера. Визначено особливості аксіологічних, рефлексивних і мотиваційних компонентів свідомості, притаманних професійній групі майбутніх менеджерів. Виявлено й описано ментальний лексикон діючих менеджерів як сукупності одиниць, що фіксують у мові ознаки професійної свідомості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + У9(4УКР)212.14 +
Шифр НБУВ: РА364722

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Харцій О.М. 
Розвиток креативного потенціалу у майбутніх менеджерів організації: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / О.М. Харцій ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему сформованості креативного потенціалу у майбутніх менеджерів. Визначено сутність і психологічну структуру креативного потенціалу особистості. Виявлено та проаналізовано систему організаційних умов, що впливають на його формування та розвиток. Розроблено діагностичний інструментарій для виявлення рівня сформованості креативності у майбутніх менеджерів організації. Запропоновано розвивальну програму з формування креативного потенціалу у студентів-менеджерів. Висвітлено психологічні чинники (індивідуальні властивості особистості, комунікативні характеристики групи, особливості організації навчального процесу у ВНЗ), що впливають на оптимізацію підготовки студентів до управлінської діяльності. Обгрунтовано психологічні форми роботи та засоби формування креативного ставлення до даної дійльності у студентів-менеджерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1Ю959.18 + У9(4УКР)212.14р +
Шифр НБУВ: РА358591

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Коваль Т.І. 
Теоретичні та методичні основи професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т.І. Коваль ; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2008. — 44 с. — укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів у ВНЗ. Визначено зміст базових понять та основні тенденції розвитку професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів у вищій школі. Розкрито сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності менеджерів-економістів. Досліджено сучасний стан і проблеми професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів в Україні, проаналізовано зарубіжний досвід діяльності у даній сфері. Обгрунтовано концепцію, модель та організаційно-методичні умови професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів у ВНЗ, визначено критерії та показники її ефективності. Розглянуто особливості використанння методів, засобів і форм навчання та впровадження е-навчання. Визначено організаційно-методичні умови активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів. Розроблено структуру та зміст навчально-методичного комплексу дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу. Запропоновано систему модульно-рейтингового неперервного контролю й оцінювання результатів навчання майбутніх менеджерів-економістів з інформаційних технологій у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 ф121 р +
Шифр НБУВ: РА356492

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Балтачеєва Н.А. 
Управління навчанням керівників та спеціалістів у системі менеджменту персоналу підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.А. Балтачеєва ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2000. — 19 с. — укp.

Розглянуто теоретичні та методологічні основи управління навчанням персоналу за умов трансформації економіки України. Проаналізовано управління системою перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників і спеціалістів на прикладі підприємств металургійної та машинобудівної промисловості Донеччини. Запропоновано концепцію управління системою перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів. Розроблено методику оцінки ефективності даної системи, використання якої на підприємствах дозволить здійснити добір кандидатів на навчання та визначити доцільність інвестицій до зазначеної системи. Визначено класифікацію чинників, що впливають на ефективність управління системою перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників і спеціалістів. Обгрунтовано рекомендації щодо удосконалення механізму внутрішньовиробничого навчання керівників вищої, середньої та нижчої ланок управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14р
Шифр НБУВ: РА311363 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського