Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (315)Книжкові видання та компакт-диски (174)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч511.143$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Дмитрів Р. В. 
Вікові зміни складу тіла і розвитку м'язової сили у школярів, які проживають у різних соціально-природних умовах: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Р. В. Дмитрів ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено фізичний розвиток, компонентний склад тіла та розвиток м'язової сили у школярів 7 - 16-ти років, які проживають за різних соціально-природних умов. Стверджено, що найбільші абсолютні показники спостерігаються у школярів села гірської місцевості, причому у юнаків старшого шкільного віку є доволі високими, їм поступаються діти міста. Найнижчі показники - у більшості школярів села. Виявлено, що у показниках маси та довжини тіла хлопчики Прикарпаття у деяких вікових групах переважають ровесників з інших регіонів України, а в показниках обхвату грудної клітки їм поступаються. Підтверджено, що співвідношення основних компонентів маси тіла змінюється з віком та є визначальним щодо сенситивних періодів розвитку силових здібностей у школярів. Розширено уявлення про соматофізіометричні властивості дітей 7 - 16-ти років, які реалізують програму щодо використання засобів і методів диференційованого фізичного виховання школярів і використані з метою гармонізації їх фізичного розвитку та служать підгрунтям для адекватного дозування фізичних навантажень, спрямованих на розвиток такої фізичної якості, як м'язова сила.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч511.492
Шифр НБУВ: РА376907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Горшова І.В. 
Вплив фізичних навантажень різного спрямування на адаптацію підлітків до несприятливої метеоситуації: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / І.В. Горшова ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2010. — 19 с. — укp.

Вивчено та вирішено проблему підвищення адаптивних можливостей (АМ) підлітків 11 - 16-ти років до несприятливої метеоситуації (НМС) засобами фізичної культури з використанням різних форм занять у системі фізичного виховання учнів. Проаналізовано вплив фізичних навантажень різного спрямування на фізичну працездатність, аеробну й анаеробну (лактатну) продуктивність, якісні параметри фізичної підготовки, які реєструвалися за умов різної метеоситуації. Визначено ефективні режими тренувань для вдосконалення АМ хлопців і дівчат. Встановлено, що найкращі засоби вдосконалення АМ до НМС - заняття з легкої атлетики, плавання, баскетболу та веслування. Доведено ефективність вдосконалення АМ підлітків до НМС за допомогою даних засобів, що зумовлено віковим і статевим факторами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143
Шифр НБУВ: РА372546 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Фащук О. В. 
Гендерні особливості фізичного виховання підлітків: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. В. Фащук ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". — Івано-Франків., 2011. — 20 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз документів 1993 - 2008-х рр. Виявлено стійкий у часі гендерний дисбаланс у відвідуванні дівчатами та хлопцями занять руховою активністю в позаурочний час. Розкрито гендерні особливості щодо розподілу видів спорту на "чоловічі" та "жіночі" серед підлітків, що має відчутний вплив на залучення їх до занять. Розроблено й апробовано спецкурс "Гедер у фізичному вихованні". Доведено, що впровадження гендерної освіти в післядипломну педагогічну освіту вчителів фізичної культури на обласному, районному та шкільному рівнях надає якісні та кількісні зміни у рівні обізнаності вчителів фізичної культури з питань гендерних особливостей фізичного виховання, що сприятиме індивідуалізації процесу навчання та виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + С5*423.2*344
Шифр НБУВ: РА382762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Романова В. І. 
Динаміка фізичної підготовленості студенток старших курсів вищих навчальних закладів на основі різних режимів рухової активності: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / В. І. Романова ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Вперше на контингенті студенток старших курсів ВНЗ з низьким рівнем фізичної підготовленості доведено ефективність впливу засобів і методів різних режимів рухової активності на підвищення рівня показників фізичної підготовленості. Одержано нові дані про структуру та зміст фізичної підготовленості та рухову активність студенток старших курсів. Вперше розроблено модельні характеристики фізичної підготовленості та рухової активності студенток старших курсів ВНЗ. Конкретизовано методи дозування фізичного навантаження з урахуванням психофізичних особливостей студенток старших курсів. Вперше розроблено міжгрупові таблиці морфофункціонального стану, фізичної підготовленості, рухової активності та фізичної працездатності студенток 18 - 22-х років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч511.483
Шифр НБУВ: РА375324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Скавронський О. П. 
Диференціація фізичної підготовки учнів військового ліцею на основі соматотипів: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. П. Скавронський ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему диференціації змісту фізичної підготовки учнів військових ліцеїв в аспекті комплексного вирішення завдань фізичного виховання із враховуванням виявленої під час дослідження на теоретичному рівні недостатньої розробленості ефективних методик диференціації фізичної підготовки, педагогічних умов їх реалізації у процесі фізичного виховання ліцеїстів і даних лонгітюдинальної експерименту про виразні розбіжності зміни загальної фізичної працездатності здоров'я, підготовленості, структури зміни останньої, взаємозв'язків між показниками та між ними, зміною фізичного здоров'я у ліцеїстів найчисельніші торакального та м'язового соматотипів (93,4 % від загальної вибірки) на етапах навчання, обгрунтовано організаційно-методичні положення ефективні диференціації змісту їх фізичної підготовки та педагогічні умови його реалізації на практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143
Шифр НБУВ: РА376335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Каніщева О. П. 
Диференційований підхід до фізичного виховання студентів із низькими адаптаційними можливостями організму: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / О. П. Каніщева ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Визначено показники функціонального стану, що відповідають низькому соматичному здоров'ю, та рівні адаптаційного потенціалу студентів 1-го курсу технічних (юнаки) і економічних (дівчата) спеціальностей ВНЗ за морфо-функціональними показниками. Визначено найбільш важливі морфо-функціональні показники, які впливають на адаптаційний потенціал і модельні характеристики показників, що відповідають донозологічному стану організму з напруженням механізмів адаптації студентів. Встановлено вплив різних видів академічних фізкультурно-оздоровчих занять на розвиток рухових якостей студентів. Експериментально перевірено ефективність використання диференційованих програм оздоровчих занять з фізичного виховання, що передбачають підвищення адаптаційних можливостей студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143
Шифр НБУВ: РА381142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Сітовський А.М. 
Диференційований підхід у фізичному вихованні підлітків з різними темпами біологічного розвитку (на прикладі школярів 7-х класів): автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / А.М. Сітовський ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

За результатами дослідження установлено, що школярі з різним рівнем біологічного розвитку у середині однієї віково-статевої групи значно відрізняються за показниками стану кардіореспіраторної системи, фізичних працездатності та підготовки. Розроблено методику розподілу навчального часу для розвитку рухових здібностей школярів VII класів на уроці фізичної культури залежно від темпів їх біологічного розвитку за умов трьох уроків фізичної культури на тиждень. Виявлено, що запропонована методика диференційованого підходу у розподілі навчального часу для розвитку рухових здібностей учнів даних класів є ефективним засобом диференційованого фізичного виховання підлітків, що має прояв у зростанні рівня їх фізичної підготовки та працездатності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Р128.34 +
Шифр НБУВ: РА359622

Рубрики:

      
8.

Водлозеров В.Є. 
Ефективність використання інноваційних тренажерів локально направленої дії в масовій фізичній культурі: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / В.Є. Водлозеров ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено ефективні методи використання інноваційних тренажерів локально спрямованої дії та вивчення адаптаційно-тренувальних ефектів у процесі рухової активності учнівської молоді. Установлено, що систематичне використання розроблених тренажерів для силового тренування м'язів верхніх і нижніх кінцівок учнів внаслідок варіювання й активізації подразника вірогідно зумовлює більший позитивний ефект (розвиток максимальної сили, силової витривалості м'язів, рухливості в суглобах, більш виражену реакцію серцево-судинної системи і менш виражену динаміку адаптаційних процесів (зменшення "звикання" організму до фізичних навантажень) у порівнянні з ефектами, одержаними під час використання існуючих тренажерів. На підставі результатів досліджень обгрунтовано доцільність занять зі створеними тренажерами у комплексному режимі, оскільки за цього тренування є більш ефективним внаслідок збільшення варіативності подразника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА357680

Рубрики:

      
9.

Степанова І.В. 
Засоби степ-аеробіки в системі урочних занять з фізичної культури дівчат 13-14 років: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.В. Степанова ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено зміст уроків фізичної культури з цілеспрямованим використанням засобів степ-аеробіки для дівчат віком 13-ти та 14-ти років з метою вирішення актуальної проблеми пошуку інноваційних підходів щодо організації уроків фізичної культури з урахуванням інтересів та вікових особливостей дівчат-підлітків для розв'язання завдань оздоровлення. Досліджено фізичний розвиток та фізичну підготовленість, фізичну працездатність (<$Eroman PWC sub 170>), рівень фізичного (соматичного) здоров'я та ступінь статевої зрілості дівчат віком 13-ти та 14-ти років. Встановлено кореляційний взаємозв'язок між показниками фізичної підготовленості та фізичного здоров'я. Розглянуто взаємозв'язок ступеня статевої зрілості з показниками фізичного розвитку та фізичної підготовленості дівчат віком 13-ти та 14-ти років, що дає можливість цілеспрямовано впливати за допомогою фізичних вправ на розвиток окремих фізичних якостей для одержання оздоровчого ефекту. Вперше запропоновано систему занять з фізичної культури для дівчат середнього шкільного віку з використанням засобів степ-аеробіки, яка спрямована на підвищення рівня фізичної підготовленості, фізичного (соматичного) здоров'я, інтересу до занять фізичною культурою з урахуванням ступеня статевої зрілості та фізичної працездатності дівчат віком 13-14-ти років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА351334

Рубрики:

      
10.

Салук І.А. 
Індивідуалізація фізичного виховання студентів з різним рівнем здоров'я: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.А. Салук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено питання індивідуалізації фізичного виховання студентів ВНЗ з різним рівнем фізичного здоров'я. Встановлено незадовільний стан показників соматичного здоров'я, фізичного розвитку та рухової підготовленості студентів. Підтверджено позитивний вплив засобів різної спортивної спрямованості на функціональний стан студентів. Розроблено методику, яка передбачає застосування диференційованих фізичних навантажень відповідно до функціональних характеристик організму студентів у процесі фізичного виховання. Запропоновано новий спосіб поділу студентів на однорідні типологічні підгрупи залежно від показників рівня соматичного здров'я з використанням новітніх технологій. Експериментально доведено ефективність запропононої методики індивідуалізації фізичного виховання студентів-юнаків з різним рівнем здоров'я, зокрема, зафіксовано покращання їх соматичного здоров'я, фізичного розвитку та рухової підготовленості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА370925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Тюх І.А. 
Індивідуальні норми фізичної підготовленості молодших школярів у процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / І.А. Тюх ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше визначено пріоритетні фактори, що забезпечують рівень прояву окремих фізичних якостей дітей віком 7 - 9-ти років з різним рівнем фізичного здоров'я на підставі вивчення структури фізичного стану й окремих його компонентів. Вперше індивідуальні норми фізичної підготовленості обгрунтовано з використанням не тільки математичного підходу, а й з урахуванням особливостей розвитку організму, індивідуальних періодів формування фізичних якостей та стану фізичного здоров'я сучасних школярів України віком 7 - 9-ти років. Вперше розроблено орієнтовні нормативи фізичної підготовленості, які доступні для школярів даного віку з низьким, нижчим за середній і середнім рівнем фізичного здоров'я, з урахуванням вимог дидактичних принципів індивідуалізації та доступності. Розроблено алгоритм розрахунку індивідуальних норм фізичної підготовленості молодших школярів у навчальному процесі шкільного фізичного виховання залежно від індивідуальних особливостей організму дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143/144 + Ч421.221.354 +
Шифр НБУВ: РА362833

Рубрики:

      
12.

Королінська С.В. 
Клубна форма організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / С.В. Королінська ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему удосконалення організації фізичного виховання студентів ВНЗ. Розроблено концепцію клубної форми організації занять з фізичного виховання. Виявлено мотиваційні пріоритети молоді, особливості рухового режиму студентів та динаміку захворюваності. Охарактеризовано фізичний стан і рівень підготовки студентів у процесі занять різними видами рухової активності. Вперше визначено найбільш ефективні умови клубної форми організації занять. Експериментально підтверджено ефективність розробленої концепції організації фізичного виховання, в основу якої покладено максимальне врахування фізкультурно-оздоровчих і спортивних інтересів студентів, їх фізичного стану, попереднього досвіду фізкультурно-оздоровчої практики та наявної матеріально-технічної бази. Основні результати наукового дослідження впроваджено у практику навчального процесу Національного фармацевтичного університету. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження нових форм клубної роботи в системі вузівської підготовки для викладачів фізичного виховання, керівників спортивних клубів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 + Ч481.354 + Ч481.387 +
Шифр НБУВ: РА350897

Рубрики:

      
13.

Носова Н.Л. 
Контроль просторової організації тіла школярів у процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Н.Л. Носова ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено технологію контролю просторової орієнтації тіла школярів у процесі фізичного виховання, визначальними особливостями якої є її етапність та модульність, а також використання інструментальних та аналітичних методів дослідження. За допомогою запропонованої технології визначено показники біогеометричного профілю постави, функціонального стану опорно-рухового апарату (ОРА) та морфологічного статусу 600 школярів віком 7-ми - 16-ти років. Визначено динаміку порушень біогеометричного профілю постави дітей шкільного віку, досліджено вікові закономірності розташування загального центру мас тіла. Вперше одержано дані про взаємозв'язок порушень біогеометричного профілю постави тіла школярів з їх соматотипом, а також показників біогеометричного профілю постави з функціональним станом ОРА. Основні результати наукового дослідження впроваджено у практику навчального процесу загальноосвітніх шкіл N 149 та N 184 м.Києва, а також Національного університету фізичного виховання та спорту України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА358385

Рубрики:

      
14.

Мосейчук Ю.Ю. 
Корекція емоційно-поведінкових порушень у студентів засобами фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Ю.Ю. Мосейчук ; Львів. держ. ун-т фіз. культури. — Л., 2009. — 20 с. — укp.

З використанням сучасних наукових методик визначено поширеність і структуру емоційно-поведінкових порушень серед студентів залежно від періоду навчального року та тривалості навчання у ВНЗ. Встановлено взаємозв'язок фізичного та функціонального станів студентів з наявними у них емоційно-поведінковими порушеннями. Систематизовано й узагальнено сучасні науково-методичні дані та результати вітчизняного та зарубіжного досвіду з проблеми корекції емоційно-поведінкових порушень у студентів засобами фізичного виховання. Розроблено й апробовано програму корекції емоційно-поведінкових порушень у студентів, яка передбачає фізичні тренування, самомасаж, психічну гімнастику, нервово-м'язову релаксацію, автогенне тренування, когнітивно-поведінкову корекцію. Наведено відомості щодо впливу розробленої програми на психічний стан, фізичну та розумову працездатність студентів на підставі оцінювання її ефективності для покращання адаптаційних резервів організму, підвищення толерантності до фізичних навантажень, корекції психічних порушень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА364174

Рубрики:

      
15.

Дяченко А. А. 
Корекція порушень постави дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором засобами фізичного виховання: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / А. А. Дяченко ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Проведено аналіз результатів біомеханіки ходьби та порушень біогеометричного профілю постави дітей молодшого шкільного віку за допомогою антропометричних, біомеханічних методів дослідження за умов педагогічного експерименту. Розроблено корекційну технологію, яка дозволяє за допомогою фізичних вправ різної біомеханічної спрямованості впливати на стан постави дітей молодшого шкільного віку. Апробовано корекційну технологію порушень постави молодших школярів, яка може використовуватися у процесі організованих занять із фізичної культури у школі та самостійно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.491 + Ч511.143
Шифр НБУВ: РА372140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Юмашева Л.І. 
Корекція порушень постави студентів музичного вищого навчального закладу у процесі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Л.І. Юмашева ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено й експериментально обгрунтовано програмний зміст процесу фізичного виховання (ФВ), що забезпечує корекцію професійно-залежних порушень постави студентів музичного ВНЗ. На підставі виявлених індивідуальних показників порушення постави розроблено методичні підходи щодо формування коригувальних м'язових напружень шляхом використання запантетованих технічних пристроїв. деталізовано шкалу визначення ступеня вираженості кіфотичної постави. Обгрунтовано переваги розроблених пристроїв і їх застосування, що збільшують можливості технічних засобів для корекції порушень постави. З'ясовано особливості можливостей використання методів, технології та організації процесу ФВ студентів музичного ВНЗ у формуванні фізичного здоров'я. Розвинено можливості використання прийомів ідеомоторного тренування для забезпечення кінестатичного сприйняття сформованої постави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА353020

Рубрики:

      
17.

Дугіна Л. В. 
Корекція фізичного стану дітей-сиріт 1 - 4 років засобами фізичної культури: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Л. В. Дугіна ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Оприлюднено результати констатуючого дослідження, в якому визначено фізичний стан за морфофункціональними показниками та загальним психологічним розвитком дітей-сиріт і дітей, що виховуються в сім'ях, проведено порівняльний аналіз між ними. Визначено найбільш значні відхилення у стані здоров'я дітей-сиріт 1 - 4 років життя. На підставі одержаних даних про фізичний стан розроблено й експериментально обгрунтовано методику занять фізичними вправами з урахуванням корекції різних відхилень у фізичному розвитку та стані здоров'я для дітей-сиріт 1 - 4 років життя. Експериментально встановлено, що диференційоване застосування комплексів фізичних вправ для корекції відхилень у фізичному стані дозволило досягти дітьми-сиротами 1 - 4 років життя норми показників у фізичному та психомоторному розвитку та кардіореспіраторного апарату, що сприяло збільшенню кількості усиновлених дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143
Шифр НБУВ: РА381512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Бурень Н. В. 
Корекція фізичної підготовленості та функціонального стану студентів технічних спеціальностей засобами фізичної культури і спорту: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Н. В. Бурень ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Розроблено методику корекції фізичної підготовленості та функціонального стану організму студентів технічних ВНЗ. Показано, що рівень підготовленості за шкалою державних тестів України відповідає оцінці "середній" та "нижче середнього". Застосовано факторний аналіз, який визначає три основні фактори, які впливають на рівень фізичного стану студентів технічного ВНЗ. Виділено три основні чинники: чинник (43,6 %), який характеризує рівень функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем організму, а також показники фізичної підготовленості, чинник (15,7 %), який характеризує рівень фізичного розвитку та чинник, який характеризує рівень розвитку витривалості та стійкості до гіпоксії (14,3 %). Вперше запропоновано методику корекції фізичної підготовленості та функціонального стану, яка включає засоби розвитку координаційних здібностей та швидкісно-силових якостей, засоби настільного тенісу для розвитку психофізичних здібностей та вправи для розвитку загальної витривалості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.1 + Ч511.143
Шифр НБУВ: РА376908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Самокиш І. І. 
Методика оцінювання навчальних досягнень дівчаток молодшого шкільного віку в процесі занять фізичною культурою: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. І. Самокиш ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність застосування модифікованої методики: визначення функціональних можливостей дівчаток молодшого шкільного віку,яка має патентну підтримку, в процесі занять фізичною культурою. Виявлено позитивні адаптаційні реакції серцево-судинної та центральної нервової систем дівчаток 7 - 10-ти років на фізичні навантаження зі зміною потужності за замкненим циклом. Визначено критерії оцінювання функціональних можливостей та на цій підставі розроблено структуру комплексного контролю навчальних досягнень дівчаток молодшого шкільного віку в навчально-виховному процесі фізичного виховання. Удосконалено методику оцінювання навчальних досягнень на заняттях з фізичної культури в початковій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143
Шифр НБУВ: РА381545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Лошицька Т.І. 
Модельно-цільові характеристики фізичної підготовленості юнаків призовного віку в системі фізичного виховання: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Т.І. Лошицька ; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Розглянуто питання удосконалення системи підготовки призовників до служби у Збройних силах України за умов їх реформування. Викладено експериментальну методику занять, яка базується на поділі юнаків для занять з урахуванням рівня фізичного здоров'я та раціональному співвідношенні засобів та методів фізичного виховання на основі комплексних досліджень і факторного аналізу фізичного стану юнаків 18 - 20-ти років. Визначено рівень фізичної підготовки призовного контингенту, розроблено "мінімальні" та "належні" норми, що відповідають "безпечному" рівню здоров'я. Описано рівняння для моделювання індивідуальних показників фізичної підготовки з урахуванням особливостей фізичного розвитку. Висвітлено суттєву динаміку показників даної підготовки та фізичного здоров'я юнаків, які навчалися за експериментальною методикою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА353248

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського