Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=ІОНОВ$<.>+<.>A=ІГОР$<.>+<.>A=АНАТОЛІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Іонова Л. Ю. 
Рівновага високохромистих карбідів з твердими розчинами при кристалізації та термічній обробці / Л. Ю. Іонова // Металознавство та оброб. металів. - 1999. - № 3. - С. 50-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.308

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Іонова Л. Ю. 
Структури типу половинчастих у високохромистих чавунах / Л. Ю. Іонова // Металознавство та оброб. металів. - 2001. - № 1-2. - С. 45-51. - Библиогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.308.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Іонова О. М. 
В.О.Сухомлинський про виховання здорової дитини / О. М. Іонова, О. В. Омельченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 11. - С. 46-49. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі аналізу педагогічної спадщини В.Сухомлинського висвітлено думки видатного педагога щодо проблеми збереження здоров'я дитини. Розкрито психолого-педагогічні та медико-гігієнічні засади організації навчально-виховного процесу Павлиської "Школи радості", спрямованого на розвиток здорової дитини.

На основе анализа педагогического наследия В.Сухомлинского раскрыто взгляды выдающегося педагога на проблемы сохранения здоровья ребенка. Раскрыто психолого-педагогические и медико-гигиенические основы организации учебно-воспитательного процесса Павлышской "Школы радости", направленного на развитие здорового ребенка.

. On the basis analysis of pedagogical heritage V.Suhomlinsky is shown opinion on the problems of conservation child's health. Come out psychological-pedagogical and medico-hygienic basis of development of teaching and educational process of "School of pleasure" Pavlishsky that was direct on healthy child development.


Ключ. слова: В.О.Сухомлинський, здоровий розвиток дитини, психолого-педагогічні та медико-гігієнічні основи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дрожжина Т. В. 
В.О.Сухомлинський про конфлікти в навчально-виховному процесі / Т. В. Дрожжина, О. М. Іонова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 37-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано погляди В.Сухомлинського щодо ролі і значення, причин конфліктів у педагогічному процесі. З'ясовано шляхи запобігання і розв'язання конфліктних ситуацій, запропонованих видатним педагогом.

Проведен анализ взглядов В.Сухомлинского на роль и значение, причины возникновения конфликтов в педагогическом процессе. Определены пути предупреждения и разрешения конфликтных ситуаций, что предлагаются выдающимся педагогом.

The analysis of sights of V.Suhomlinskogo on a role and value, the reasons of occurrence of conflicts in pedagogical process is lead. Ways of the prevention and the sanction of disputed situations that are offered by the oustanding teacher are determined.


Ключ. слова: конфлікт, виховання, навчання, історія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Іонова Л. Ю. 
Структурні особливості високохромистих сплавів у зоні нерівноважної перитектико-евтектичної реакції / Л. Ю. Іонова // Металознавство та оброб. металів. - 2006. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Іонова О. М. 
Науково-педагогічні основи навчально-виховного процесу в сучасній школі за ідеями вальдорфської педагогіки : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. М. Іонова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 35 c. - укp.

Досліджено джерела та модифікації ідей вальдорфської (Штайнер-)педагогіки у різних країнах світу, процеси становлення вальдорфського міжнародного культурно-освітнього руху, здобутки і негативні явища у вальдорфській школі. Проаналізовано та обгрунтовано теоретико-методологічні засади Штайнер-педагогіки як системи соціофілософських і загальнопедагогічних принципів, які безпосередньо стосуються змісту освіти, форм і методів проведення педагогічного процесу, професійної діяльності вчителя, функціонування школи. Науково обгрунтовано основні компоненти (мотиваційно-ціннісний, змістовно-підготовчий, процесуальний, аналітико-результативний) системно-організаційної діяльності щодо реалізації ідей вальдорфської педагогіки в навчально-виховному процесі сучасної вітчизняної школи. Проаналізовано експериментальні результати використання адаптованих до системи освіти України вальдорфських підходів під час навчання молодших школярів, які свідчать про ефективність організації проведення цілісного педагогічного процесу відповідно до дидактичних вимог Штайнер-педагогіки. Обгрунтовано творчо-конструктивні висновки з проблеми системного підходу до засвоєння передового досвіду вальдорфської педагогіки як одного з напрямів гуманізації, гуманітаризації освіти, здійснення особистісно-орієнтованого навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)6-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Іонов В. І. 
Історіографія як основа наукової інтерпретації сучасної української музичної культури : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / В. І. Іонов; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. - О., 2010. - 19 c. - укp.

Вперше в українському музикознавстві розроблено підстави для створення єдиної теорії сучасної української музичної історіографії (СУМІ). Визначено засадничі риси СУМІ, здійснено її предметно-понятійний, функіональний та ціннісно-смисловий аналіз. Вивчено тексти, проблемний зміст, поняттєві узагальнення музикознавчих і культурологічних праць останнього десятиріччя і, таким чином, здійснено запропоноване І. Котляревським визначення пріоритетних засад музично-культурологічного знання. Запропоновано історіологічну оцінку стану сучасної української музичної культури, яка дозволяє в цій останній вбачати історичний феномен, що поєднує у сьогоденні минуле та майбутнє українського культурного буття, включаючи способи усвідомлення та відтворення цього буття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Щ313(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дзяк Л. А. 
Хірургічне лікування при гострих травматичних субдуральних гематомах у хворих у коматозному стані / Л. А. Дзяк, А. Г. Сірко, Т. А. Іонов // Укр. мед. часоп. - 2011. - № 6. - С. 118-123. - Бібліогр.: с. 122-123. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р636.770.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15767 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Журавльова С. С. 
"Алфавит собранный, ри[ф]мами сложенный..." свт. Іоана Максимовича як явище агіографічної культури українського бароко : монографія / С. С. Журавльова; ред.: Ю. А. Ігор (Ісіченко); Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ : БДПУ, 2012. - 237 c. - Бібліогр.: с. 145-164 - укp.

Досліджено джерела та жанрово-тематичну специфіку книги "Алфавит собранный, ри[ф]мами сложенный..." свт. Іоана Максимовича. Простежено індивідуальні особливості функціонування феноменів мучеництва та чуда в агіографічній поезії доби бароко. Зазначено, що своєрідність опрацювання аскетичної теми в агіографічних віршах книги свт. Іоана Максимовича полягає в поєднанні аскетичних програм східних Отців, ісихастського вчення про молитву розуму з ігнатіянськими концепціями духовного вдосконалення. Проаналізовано образ святого, представлений у поетичній книзі свт. Іоана Максимовича як відображення барокової антропології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)4-4 Максимович І. 534

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Іонова О. М. 
Всебічний розвиток молодших школярів засобами навчання мистецтва орігамі / О. М. Іонова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19. - С. 36-42. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто навчальний процес з орігамі як складовий компонент варіативної частини "Програми з трудового навчання для початкової школи", його різноманітний вплив і роль у справі всебічного розвитку молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22 + Щ125.91 р2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Іонова О. 
Образ дитини у Штайнер-педагогіці / О. Іонова // Іст.-пед. альм.. - 2012. - Вип. 1. - С. 44-48. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано антропософськи зорієнтовані погляди Р. Штайнера на пізнання природи дитини. Розкрито сутність його уявленнях про єдність людського тілесного, душевного й духовного буття. Наведено особливості вікової періодизації в Штайнер-педагогіці, яка виділяє три основні періоди становлення особистості до віку ранньої дорослості. З’ясовано, що педагогічні ідеї, що були запропоновані Р. Штайнером у першій третині XX ст., й до сьогодні залишаються актуальними, сучасними та інноваційними.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)52-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Іонова І. 
Сутнісні складові навчальної проектної діяльності вчителя / І. Іонова // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 43-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Надано оцінку методу проектів як освітній технології. На основі узагальнення досвіду вітчизняних вчених визначено основні складові навчальної проектної діяльності вчителя - філософську, мотиваційну, креативну, рефлексивну, валеологічну, технологічну. Окреслено головне завдання вчителя під час роботи над проектом - фасилітацію (стимулювання та ініціювання) осмисленого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Іонова О. М. 
Дитина в сучасному суспільстві (вальдорфська педагогіка як "екологія дитинства") / О. М. Іонова // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1. - С. 86-92. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проанализированы проблемы современных детей, раскрыты подходы к их решению с точки зрения вальдорфской (Штайнер-) педагогики. Обобщен практический опыт организации учебно-воспитательного процесса современной начальной школы Украины по системе Штайнер-педагогики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Слободянюк А. 
Моніторинг здоров'я студентів технічних університетів / А. Слободянюк, В. Іонов // Вища освіта України. - 2006. - № 2. - С. 111-115. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наголошено, що серед пріоритетних завдань системи освіти - виховання відповідального ставлення до власного здоров'я як до вищої індивідуальної і суспільної цінності. Проаналізовано динаміку стану здоров'я студентів під час навчання у Севастопольському технічному університеті. Результати дослідження подано в таблицях. Запропоновано систему постійного супроводу - моніторингу здоров'я за напрямами: медичним, фізичним, психологічним, валеологічним, інформаційно-дидактичним, розкрито її призначення. Зроблено висновок про навантаження потужності і тривалості навчальної інформації та виникнення на цьому тлі порушень резистентності організму студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.3 + Р11(4УКР)028.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Братчук Г. Й. 
Ворзель - в культурному житті України (до сторіччя заснування) / Г. Й. Братчук, О. Н. Іонов // Історія України. Маловідомі імена, події, факти : зб. наук. ст. - 2001. - Вип. 16. - С. 345-350. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр-4Киє)-22Ворзель

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342281/Вип. 16 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Кунець В. В. 
Науковий доробок учених у розвиток вітчизняного конярства та кіннозаводства / В. В. Кунець; ред.: І. А. Іонов; НААН України, Ін-т тваринництва. - Харків, 2014. - 167, [8] c. - (Ін-т тваринництва НААН України в бібліографії, архівних та літературних джерелах; кн. 5). - Бібліогр.: с. 135-140 - укp.

Висвітлено історію, здобутки та перспективні напрями діяльності провідного галузевого науково-дослідного центру - Інституту тваринництва НААН. Досліджено процес становлення та функціонування, визначено періоди та напрями діяльності лабораторії конярства Інституту. Проаналізовано науковий спадок фундатора-коняра, професора Д. А. Волкова. Подано анотований бібліографічний список дисертацій з питань конярства, захищених співробітниками ІТ НААН. Розглянуто історії виведення двох вітчизняних порід коней - української верхової і новоолександрівської ваговозної та виокремлено інститутську складову в цій справі.


Індекс рубрикатора НБУВ: П611 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА782183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Іонова О. М. 
Підготовка майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу в початковій школі : [монографія] / О. М. Іонова, Н. М. Сінопальнікова; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Щедра садиба плюс, 2014. - 263 c. - (Пед. б-ка Ін-ту педагогіки та психології). - Бібліогр.: с. 191-225 - укp.

Обгрунтовано суть підготовки майбутніх учителів до застосування інтегрованих форм організації навчального процесу в початковій школі та структурні компоненти такої готовності (мотиваційно-ціннісна, науково-теоретична та практична готовність). Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інтегрованих форм організації навчання. Показано можливості організації діяльності викладачів психолого-педагогічних і предметно-методичних дисциплін з упровадження інтегрованого підходу до навчання студентів, спрямування професійної підготовки на формування у студентів мотиваційного компоненту готовності, оволодіння майбутнім учителем психолого-педагогічними та предметно-методичними знаннями про суть, види та організаційні форми інтеграції в навчанні молодших школярів, набуття студентами досвіду використання інтегрованих форм організації навчального процесу. За результатами експериментальної роботи доведено ефективність реалізованих педагогічних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.24 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783851 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Іонова О. М. 
Формування інтелектуальних умінь молодших школярів (на прикладі вальдорфської школи) : монографія / О. М. Іонова, В. В. Партола; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Цифр. друк. № 1, 2013. - 191 c. - (Пед. б-ка Навч.-наук. ін-ту педагогіки та психології). - Бібліогр.: с. 162-183 - укp.

Виявлено співзвуччя ідей формування інтелектуальних умінь школярів у світовій педагогічній думці та вальдорфській падагогіці. Розкрито суть і види інтелектуальних умінь учнів у сучасній психолого-педагогічній науці. Визначено специфіку формування інтелектуальних умінь молодших школярів у вальдорфській педагогіці як одного з елементів розумового розвитку дитини за умов відсутності цілеспрямованого інтелектуального тренінгу дітей. Систематизовано практичний досвід (групи форм, методів, засобів) формування інтелектуальних умінь молодших учнів у вальдорфській школі та окреслено перспективи його використання в сучасній початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Іонов Д. С. 
Ефективні бетони для масивного монолітного будівництва : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.05 / Д. С. Іонов; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2014. - 23 c. - укp.

Увагу приділено розробці ефективних бетонів з органо-мінеральними домішками для масивного монолітного будівництва. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено доцільність введення до складу бетонів для масивних залізобетонних конструкцій комплексної органо-мінеральної домішки на основі поліетиленгліколю, полікарбоксилатного суперпластифікатора та золи-винесення для регулювання процесами структуроутворення бетону (зниження його тепловиділення, підвищення тріщиностійкості та інтенсифікації набору міцності в пізні терміни тверднення). Показано, що сумісність дії компонентів домішки може бути визначена за допомогою пластометрії, причому найбільший ефект розрідження суміші цементного тіста, а отже й мінімальна його пластичність, що потім гарантує формування більш досконалої структури штучного каменю, досягається за умов використання золи винесення разом з ПЕГ-1500 та полікарбоксилатним суперпластифікатором SKY 593. Встановлено, що в результаті взаємодії поліетиленгліколю з мінеральними речовинами у цементних сумішах і бетонах утворюються колоїдні частинки кальційполімерних сполук, які разом з полікарбоксилатним суперпластифікатором покращують технологічні властивості бетонної суміші, а також за рахунок кольматації пор позитивно впливають на характеристики затверділого бетону.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н331.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Іонова І. М. 
Педагогічні умови творчої самореалізації старшокласників у процесі навчальної проектної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. М. Іонова; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретико-експериментальне дослідження педагогічних умов творчої самореалізації старшокласників у процесі навчальної проектної діяльності. Визначено суть поняття "творча самореалізація старшокласників у навчальній проектній діяльності", охарактеризовано структурно-функціональні складові навчальної проектної діяльності старшокласників. Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов: проведення методичної роботи з учителями щодо питань організації навчальної проектної діяльності зі старшокласниками; спрямування мотиваційно-ціннісної сфери старшокласників на розвиток власного потенціалу в процесі навчальної проектної діяльності; здобуття старшокласниками сукупності знань і вмінь навчальної проектної діяльності. Уточнено критерії та показники рівнів творчої самореалізації старшокласників у процесі навчальної проектної діяльності (мотиваційно-ціннісний, знаннєвий, операційно-діяльнісний, рефлексивно-коригувальний).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412587 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського