Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (64)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=БЕРЕК$<.>+<.>A=ОЛЕГ$<.>+<.>A=МИКОЛАЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Екологічна освіта та виховання учнівської молоді : Матеріали Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Кам'янець-Поділ., 25-26 лют. 1998 р.) / ред.: В. Є. Берека; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 1998. - 103 c. - укp.

Висвітлюються теоретичні та методичні аспекти екологічної освіти й виховання молоді, зокрема, екологічні аспекти впровадження нових технологій, застосування дидактичних ігор в екологічному вихованні школярів, елементи експериментальної екології в дошкільних закладах, форми екологічного виховання та освіти на базі природно-заповідного фонду тощо. Особливу увагу приділено головним аспектам екологічної освіти й виховання у початковій, середній та старшій школі, у т.ч. в загальноосвітніх школах і позашкільних установах Хмельниччини. Досліджуються актуальні проблеми загальної екології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)21 я431(4УКР) + Ч421.352.27 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

85 років освітнього шляху. Сторінки історії Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 5 - 6 жовт. 2006 р. / ред.: В. Є. Берека; Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц. : ХГПА, 2006. - 282 c. - укp.

Проаналізовано історичний розвиток Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії в контексті освітнього простору Поділля й України, розглянуто актуальні питання оптимізації навчально-виховного процесу в закладах освіти та ступеневої підготовки педагогів у вищих навчальних закладах. Розкрито соціально-педагогічні аспекти супроводу навчального процесу з використання сучасних інформаційних технологій. Описано особливості формування мовленнєвої культури майбутніх вчителів іноземної мови, фахової компетентності майбутнього вчителя музики, підготовки педагога до правовиховної діяльності в освітньому комплексі садок - школа.

Проанализировано историческое развитие Хмельницкой гуманитарно-педагогической академии в контексте образовательного пространства Подолья и Украины, рассмотрены актуальные вопросы оптимизации учебно-воспитательного процесса в заведениях образования и ступенчатой подготовки педагогов в высших учебных заведениях. Раскрыты социально-педагогические аспекты сопровождения учебного процесса с использованием современных информационных технологий. Описаны особенности формирования речевой культуры будущих учителей иностранного языка, специальной компетенции будущего учителя музыки, подготовки педагога к правозащитной деятельности в образовательном комплексе детский сад - школа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)710 + С.р(4УКР)3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС42912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Берека В. Є. 
Актуальні проблеми управління освітою / В. Є. Берека, І. М. Шоробура; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2006. - 148 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади управління школою, засади організації психологічної служби в освітніх закладах. Розглянуто освіту як складову соціально-економічного організму, урок як основну організаційну форму навчально-виховної роботи в школі, контроль за викладанням навчальних предметів як функцію управління соціально-економічними системами. Викладено сутність понять тарифу, тарифікації. Проведено ретроспективний аналіз теорії та практики управління освітою.

Раскрыты теоретические основы управления школой, основы организации психологической службы в образовательных заведениях. Рассмотрены образование как составная часть социально-экономического организма, урок как основная организационная форма учебно-воспитательной работы в школе, контроль за преподаванием учебных предметов как функция управления социально-экономическими системами. Изложена сущность понятий тариф, тарификация. Проведен ретроспективный анализ теории и практики управления образованием.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Етнопедагогічний та культорологічний потенціал народної іграшки : матеріали Всеукр. наук.-метод. семінару, 17 квіт., 2007 р., Хмельницький / ред.: В. Є. Берека; АПН України. Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад., Музей нар. декор.-ужитк. мистец. - Хмельниц., 2007. - 166 c. - укp.

Розглянуто феномен української народної іграшки як явища народної художньої культури. Особливу увагу приділено актульним проблемам інтеграції традиційного народного мистецтва в сучасний соціокультурний простір. Виокремлено регіональні особливості та види української народної іграшки, висвітлено педагогічні можливості її використання в роботі з дітьми різних вікових груп. Розкрито вплив географічного середовища на формування та типологію видових ознак зразків народних ремесел.

Рассмотрен феномен украинской народной игрушки как явления народной художественной культуры. Особое внимание уделено актуальным проблемам интеграции народного искусства в современное социокультурное пространство. Выделены региональные особенности и виды украинской народной игрушки, освещены педагогические возможности ее использования в работе с детьми разных возрастных групп. Раскрыто влияние географиской среды на формирование и типологию видовых признаков образцов народных ремесел.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.373я43 + Ч313(4УКР)я43 + Щ126.73(4УКР)я43 + Т594.178я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Берека В. Є. 
Магістерська підготовка майбутніх менеджерів освіти : моногр. / В. Є. Берека; Ін-т пед. освіти та освіти дорослих, Хмельниц. гуманіт.- пед. акад. - Хмельниц., 2008. - 357 c. - Бібліогр.: с. 332-352. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні засади магістерської підготовки майбутніх менеджерів освіти. Запропоновано систему навчання управлінців, визначено й охарактеризовано її компоненти, виявлено особливості їх функціонування. Охарактеризовано основні етапи становлення та розвитку управлінської діяльності в Україні. Висвітлено педагогічні умови функціонування системи магістерської підготовки майбутніх менеджерів освіти, окреслено перспективи впровадження нових педагогічних технологій в освітянську галузь.

Рассмотрены теоретические и методические основы магистерской подготовки будущих менеджеров образования. Предложена система обучения управленцев, определены и охарактеризованы ее компоненты, выявлены особенности их функционирования. Охарактеризованы основные этапы становления и развития управленческой деятельности в Украине. Освещены педагогические условия функционирования системы магистерской подготовки будущих менеджеров образования, раскрыты перспективы внедрения новых педагогических технологий в сферу образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + Ч489.511.203 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Берека В. Є. 
Маркетинг освіти : Навч. прогр. та метод. посіб. / В. Є. Берека; Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц. : Вид-во ХГПА, 2006. - 264 c. - Бібліогр.: с. 256-258. - укp.

Висвітлено проблеми освіти як провідної галузі народного господарства України. Запропоновано методологію та розкрито наукові засади маркетингу освіти на підставі дослідження ринку та поведінки споживачів освітніх послуг (ОП), аналізу маркетингового середовища, забезпечення ефективних комунікацій, стратегій просування ОП на ринку. Викладено зміст понять середовища освіти, прямого маркетингу, ярмаркової та виставкової діяльності, маркетингових комунікацій. Описано методи кількісного аналізу ринку освіти, особливості розробки плану маркетингу освітньої установи.

Освещены проблемы образования как ведущей отрасли народного хозяйства Украины. Предложена методология и раскрыты научные основы маркетинга образования на основе исследования рынка и поведения потребителей образовательных услуг (ОУ), анализа маркетинговой среды, обеспечения эффективных коммуникаций, стратегий продвижения ОУ на рынке. Изложено содержание понятий среды образования, прямого маркетинга, ярмарочной и выставочной деятельности, маркетинговых коммуникаций. Описаны методы количественного анализа рынка образования, особенности разработки плана маркетинга учреждения сферы образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680423 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Педагогічна спадщина М.М.Дарманського в контексті сучасних реалій : другі пед. читання пам`яті М.М.Дарманського, 5 квіт. 2007 р., Хмельниц. / ред.: В. Є. Берека; Хмельниц. обл. рада. - Хмельниц., 2007. - 155 c. - укp.

Висвітлено погляди М.М.Дарманського на організаційні проблеми ступеневої підготовки педагогів початкової ланки освіти. Визначено роль етнохудожнього виховання як фактора формування особистості майбутнього педагога в контексті педагогічної спадщини М.М.Дарманського. Проаналізовано розвиток освіти та педагогічної думки в Україні у першій половині XIX ст. Розкрито психолого-педагогічні засади гуманізації дошкільного виховання. Запропоновано теоретичну модель ідеального керівника навчального закладу. Обгрунтовано необхідність інтеграції навчальної та виховної роботи у вищому навчальному закладі з метою успішної адаптації студентів. Розглянуто можливості використання ідей антропоцентризму в процесі розробки педагогічних підходів щодо підготовки спеціалістів музично-педагогічного профілю. Показано роль інформаційних технологій як педагогічного інстументу викладача у підвищенні якості навчально-виховного процесу. Висвітлено перспективи впровадження ідей М.М.Дарманського в процес підготовки фахівців дошкільної освіти.

Освещены взгляды Н.Н.Дарманского на организационные пробелмы степеневой подготовки педагогов начального звена образования. Определена роль этнохудожественного воспитания как фактора формирования личности будущего педагога в контексте педагогического наследия Н.Н.Дарманского. Проанализировано развитие образования и педагогической мысли в Украине в первой половине XIX ст. Раскрыты психолого-педагогические основы гуманизации дошкольного воспитания. Описана теоретическая модель идеального руководителя учебного заведения. Обоснована необходимость интеграции учебной и воспитательной работы в высшем учебном заведении с целью успешной адаптации студентов. Рассмотрены возможности использования идей антропоцентризма для разработки педагогических подходов к подготовке специалистов музыкально-педагогического профиля. Показана роль информационных технологий как педагогического инструмента преподавателя в повышении качества учебно-воспитательного процесса. Освещены перспективы внедрения идей Н.Н.Дарманского в процесс подготовки специалистов дошкольного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64-8 Дарманський,М.М. я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Педагогічна спадщина М.М.Дарманського в контексті сучасних реалій : Перші пед. читання пам'яті М.М.Дарманського, 11 квіт., 2006 р., м. Хмельницький / ред.: В. Є. Берека; Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2006. - 153 c. - укp.

Подано різнобічний аналіз педагогічної спадщини М.М.Дарманського - відомого освітянина, управлінця, громадського діяча, фундатора та першого ректора Хмельницького гуманітарно-педагогічного інституту. Висвітлено актуальні проблеми освітнього процесу на сучасному етапі розвитку педагогічної науки та практики. Розглянуто інноваційні підходи до фінансування закладів освіти, концепцію підготовки викладача образотворчого мистецтва, принципи фортепіанного навчання, нові інформаційні технології в процесі ведення управлінської документації у вищих педагогічних навчальних закладах.

Представлен разносторонний анализ педагогического наследия Н.Н.Дарманского - известного педагога, управленца, общественного деятеля, основателя и первого ректора Хмельницкого гуманитарно-педагогического института. Освещены актуальные проблемы образовательного процесса на современном этапе развития педагогической науки и практики. Рассмотрены инновационные подходы к финансированию учреждений образования, концепция подготовки преподавателя образотворческого искусства, принципы фортепианного обучения, новые информационные технологии в процессе ведения управленческой документации в высших педагогических учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431(4УКР) + Ч33(4УКР)6-8Дарманський,М.М.я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Педагогічний дискурс : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: В. Є. Берека; Ін-т педагогіки АПН України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2007. - 167 с. - укp.

Висвітлено проблеми теорії та історії педагогіки, методики навчання, виховання і профорієнтації учнів у закладах освіти та позашкільних установах, професійного становлення студентів, педагогічної практики, порівняльної та соціальної педагогіки, ступеневої педагогічної освіти. Проаналізовано стратегічні напрями діяльності керівників закладів освіти за умов інформатизації суспільства, самостійну роботу студентів у процесі впровадження кредитно-модульної системи оцінювання знань, особливості педагогічної взаємодії за умов гуманізації навчально-виховного процесу ВНЗ. Розглянуто питання реалізації особистісних пріоритетів гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. Визначено рівень готовності педагогів початкових класів до класного керівництва.

Освещены проблемы теории и истории педагогики, методики обучения, воспитания и профориентации учеников в учебных заведениях и внешкольных учреждениях, профессионального становления студентов, педагогической практики, сравнительной и социальной педагогики, ступенчатого педагогического образования. Проанализированы стратегические направления деятельности руководителей учебных заведений в условиях информатизации общества, самостоятельная работа студентов в процессе внедрения кредитно-модульной системы оценки знаний, особенности педагогического взаимодействия в условиях гуманизации учебно-воспитательного процесса ВУЗ. Рассмотрены вопросы реализации личностных приоритетов гуманистического воспитания детей дошкольного возраста. Определен уровень готовности педагогов начальных классов к классному руководству.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2/3

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах інноваційної перебудови української національної освіти: сучасний стан, проблеми, перспективи розвитку : матеріали Міжвуз. наук.-практ. конф., 11 жовт. 2007 р., Хмельниц. / ред.: В. Є. Берека; Хмельниц. обл. рада. - Хмельниц., 2007. - 311 c. - укp.

Охарактеризовано сучасні форми організації освітнього процесу у вищих педагогічних навчальних закладах освіти. Розглянуто проблему адаптації студентів ступеневого ВНЗ у контексті професійної підготовки. Розкрито особливості формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх учителів. Визначено сутність педагогічної культури викладача ВНЗ. Наведено результати порівняльного аналізу ступеневої підготовки спеціалістів соціальної сфери (на матеріалі України та Польщі). Розглянуто теоретичні засади педагогічної інноватики, розкрито можливості застосування компетентнісного підходу щодо професійної підготовки керівників закладів освіти. Показано особливості педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах. Встановлено ефективність використання рейтингової технології контролю як засобу удосконалення навчання у ВНЗ. Розроблено організаційну модель психолого-педагогічної підготовки майбутнього фахівця дошкільної освіти. Визначено гуманістичний потенціал синергетичної теорії за умов інноваційної перебудови національної освіти. Розглянуто можливості використання творчої спадщини видатних вітчизняних педагогів - В.Сухомлинського, Г.Ващенка, І.Огієнка у навчально-виховному процесі сучасної загальноосвітньої школи. Проаналізовано особливості індивідуального виховання особистості, висвітлено питання формування духовних цінностей студентів ВНЗ.

Охарактирезованы современные формы организации образовательного процесса в высших педагогических учебных заведениях. Рассмотрена проблема адаптации студентов ВУЗ в контексте профессиональной подготовки. Раскрыты особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности будущих учителей. Определена сущность педагогической культуры преподавателя ВУЗ. Приведены результаты сравнительного анализа степеневой подготовки специалистов социальной сферы (на материлае Украины и Польши). Рассмотрены теоретические основы педагогической инноватики, раскрыты возможности применения компетентностного подхода к профессиональной подготовке руководителей образовательных учреждений. Показаны особенности педагогической технологии формирования поликультурной компетенции магистров в высших педагогических учебных заведениях. Установлена эффективность использования рейтинговой технологии контроля как средства усовершенствования обучения в ВУЗ. Разработана организационная модель психолого-педагогической подготовки будущего специалиста дошкольного образования. Раскрыт гумманистический потенциал синергетической теории в условиях инновационной перестройки национального образования. Рассмотрены возможности использования творческого наследия выдающихся отечественных педагогов - В.Сухомлинского, Г.Ващенка, И.Огиенка в учебно-воспитательном процессе современной общеобразовательной школы. Проанализированы особенности индивидуального воспитания личности, освещены вопросы формирования духовных ценностей студентов ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО27770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Треті педагогічні читання пам'яті М.М.Дарманського: актуальні проблеми сучасної педагогічної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 3 квіт. 2008 р., Хмельницьк / ред.: В. Є. Берека; Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад, Педагогічні читання пам`яті М.М.Дарманського: актуальні проблеми сучасної педагогічної освіти (3+ 2008+ Хмельницький). - Хмельниц., 2008. - 211 c. - укp.

Проаналізовано педагогічну спадщину М.М. Дарманського - відомого українського освітянина, управлінця, громадського діяча, фундатора та першого ректора Хмельницького гуманітарно-педагогічного інституту. Наведено результати досліджень з актуальних проблем освітнього процесу в Україні. Розглянуто соціологічні аспекти формування особистості педагога, законодавче регулювання наукової діяльності студентів ВНЗ, інноваційні технології у підготовці майбутнього менеджера освіти. Увагу приділено формуванню еколого-естетичної культури дошкільників, проблемам соціалізації учнівської молоді в сучасному соціокультурному просторі.

Проанализировано педагогическое наследие Н.Н. Дарманского - известного украинского педагога, управленца, общественного деятеля, основателя и первого ректора Хмельницкого гуманитарно-педагогического института. Приведены результаты исследований по актуальным проблемам образовательного процесса в Украине. Рассмотрены социологические аспекты формирования личности педагога, законодательное регулирование научной деятельности студентов ВУЗ, инновационные технологии в подготовке будущего менеджера образования. Уделено внимание формированию эколого-эстетической культуры дошкольников, проблемам социализации ученической молодежи в современном социокультурном пространстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)64-8 Дарманський,М.М.я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Берека В. Є. 
Фахова підготовка магістрів з менеджменту освіти: теорія і методика : монографія / В. Є. Берека; АПН України. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Хмельниц. : ХГПА, 2008. - 482 c. - укp.

Розкрито теоретичні та методичні засади магістерської підготовки майбутніх менеджерів освіти (МО). Описано систему навчання управлінців, охарактеризовано її основні компоненти, виявлено особливості функціонування. Запропоновано моделі управлінської діяльності МО, викладено особливості підготовки МО. На підставі історико-педагогічного аналізу становлення та розвитку управлінської діяльності в Україні та підготовки МО розглянуто етапи даного процесу. Проаналізовано зарубіжний досвід підготовки фахівців з управлінської діяльності, обгрунтовано можливості творчого використання його прогресивний ідей в Україні. Визначено педагогічні умови функціонування системи магістерської підготовки майбутніх МО.

Раскрыты теоретические и методические основы магистерской подготовки будущих менеджеров образования (МО). Описана система обучения управленцев, охарактеризованы ее основные компоненты, выявлены особенности функционирования. Предложены модели управленческой деятельности МО, изложены особенности подготовки МО. На основе историко-педагогического анализа становления и развития управленческой деятельности в Украине и подготовки МО рассмотрены этапы данного процесса. Проанализирован зарубежный опыт подготовки специалистов управленческой деятельности, обоснованы возможности творческого применения его прогрессивных идей в Украине. Определены педагогические условия функционирования системы магистерской подготовки будущих МО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА701112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Професійна підготовка педагогічних кадрів у контексті європейського освітнього простору : матеріали Міжвуз. наук.-практ. конф. асп. та молодих учен., 23 жовт. 2008 р., Хмельницький / ред.: В. Є. Берека; Хмельниц. облрада, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2008. - 191 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання професійної підготовки педагогів у контексті європейського освітнього простору. Увагу приділено проблемам державного управління науковою діяльністю в Україні. Проаналізовано теоретичні засади толерантності вчителя за умов інформаційного суспільства. Визначено завдання щодо формування особистості майбутнього вчителя-вихователя. Розкрито можливості використання засобів етнопедагогіки в процесі фізичного виховання студентів педагогічного університету.

Рассмотрены актуальные вопросы профессиональной подготовки педагогов в контексте европейского образовательного пространства. Уделено внимание проблемам государственного управления научной деятельностью в Украине. Проанализированы теоретические основы толерантности учителя в условиях информационного общества. Определены задачи по формированию личности будущего учителя-воспитателя. Раскрыты возможности использования средств этнопедагогики в процессе физического воспитания студентов педагогического университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Берека О. М. 
Обгрунтування енергозберігаючого світлового режиму та засобів керування освітлювальними установками в пташнику : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.09.16 / О. М. Берека; Нац. аграр. ун-т. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Встановлено оптимальні значення параметрів світлового режиму для різних вікових періодів птиці протягом її вирощування. Розроблено комплексний метод розрахунку освітленості у виробничому приміщенні, який дозволяє у процесі розрахунку складових освітленості, утворених вторинними світловими потоками, урахувати особливості розподілу яскравості на стінах і стелі та коефіцієнта відбиття як функції координат. Одержано математичні моделі залежності зміни інтенсивності оптичного випромінювання лампи розжарювання у разі зміни напруги живлення. Запропоновано програмований пристрій автоматичного керування освітлювальними установками в пташниках. Ефективність енергоощадного світлового режиму та технічного засобу його реалізації обгрунтовано теоретично та підтверджено практично.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П076.68

Шифр НБУВ: РА315665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Берека В. Є. 
Соціально-педагогічні основи розвитку позашкільної освіти в Україні (1957 - 2000 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. Є. Берека; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Виявлено й уточнено провідні ідеї, положення, що складають теоретичні основи позашкільної освіти. Визначено та вперше науково обгрунтовано етапи та тенденції формування змісту навчально-виховної роботи позашкільних закладів України у досліджуваний період. Надано класифікацію та охарактеризовано організаційно-педагогічні форми та методи даної роботи. Вперше представлено ряд архівних документів і матеріалів, що відображають розвиток позашкільної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)4 + Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Берека В. Є. 
Теоретико-методичні основи фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. Є. Берека; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2008. - 42 c. - укp.

Досліджено теоретико-методичні основи фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти у ВНЗ. Проаналізовано базові поняття. Розкрито тенденції розвитку даної підготовки та суть професійної діяльності управлінців в освіті. Висвітлено сучасний стан і проблеми фахової підготовки магістрів в Україні. Наголошено на особливостях її реалізації за кордоном. Розглянуто питання інтеграції - входження України до єдиного європейського простору, впровадження європейських норм і стандартів в освіті, поширення культурних здобутків у Європейському співтоваристві. Розроблено й обгрунтовано концепцію та модель фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти. Визначено критерії та показники ефективності такої підготовки. Виявлено й обгрунтовано організаційно-методичні умови її реалізації, проаналізовано зміст навчання. Розкрито особливості використання методів, засобів і форм навчання. Обгрунтовано необхідність проведення наукової роботи магістрів і проходження педагогічної практики з метою забезпечення ефективності зазначеної підготовки. Охарактеризовано структуру та зміст навчально-методичного комплексу дисциплін управлінського циклу. Розроблено теоретико-методичні засади, здійснено комплексний аналіз змісту фахової підготовки магістрів з менеджменту освіти у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Берека В. Є. 
Актуальні проблеми розвитку вищої освіти в Україні у контексті Болонського процесу / В. Є. Берека, І. М. Шоробура; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2007. - 175 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми розвитку вищої освіти в Україні у контексті Болонської угоди. Увагу приділено Болонському процесу та його періодизації. Охарактеризовано документи, що визначають зміст БП, розкрито окремі аспекти запровадження кредитно-модульної системи у ВНЗ України. Наведено основні підходи й етапи формування зони європейської вищої освіти.

Освещены актуальные проблемы развития высшего образования в Украине в контексте Болонского соглашения. Внимание уделено Болонскому процессу (БП) и его периодизации. Охарактеризованы документы, определяющие содержание БП, раскрыты отдельные аспекты внедрения кредитно-модульной системы в ВУЗ Украины. Приведены основные подходы и этапы формирования зоны европейского высшего образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) я28 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО29096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Берека О. М. 
Обробка насіння сільськогосподарських культур в електричному полі високої напруги : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.09.03 / О. М. Берека; Нац. ун-т біоресурсів та природокористування України. - К., 2010. - 33 c. - укp.

Розглянуто проблему використання електричного поля високої напруги (ЕПВН) в електротехнічних комплексах обробки насіння (ЕТКОН) сільськогосподарських культур (СГК), що підвищує врожайність та ефективність його зберігання. Розроблено науково-технічні передумови використання ЕПВН в ЕТКОН, зокрема, проведено теоретичні обгрунтування фізичних процесів в насінини та насіннєвій масі (НМ) з впливом ЕПВН постійного струму; теоретичні та експериментальні дослідження (ЕД) електрофізичних характеристик НМ залежно від напруженості електричного поля з урахуванням температури та вологості; ЕД впливу обробки на енергію проростання та здатність до проростання насіння СГК; описано ЕТКОН СГК в ЕПВН, методику та спеціалізоване обладнання для ЕД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П144.9 + П415.243

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Берека О. М. 
Обробка насіння сільськогосподарських культур в сильному електричному полі : монографія / О. М. Берека; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, Ін-т енергетики і автоматики. - К. : КОМПРИНТ, 2011. - 336 c. - Бібліогр.: с. 303-336. - укp.

Розглянуто електротехнологічні методи та засоби впливу на насіннєвий матеріал у рослинництві, фізичні процеси у зернині та зерновій масі під дією сильних електричних полів. Описано методику й експериментальне дослідження питомої електропровідності зернової маси залежно від її вологості та температури. Наведено методи оцінювання інтенсивності іонізаційних процесів і вимірювання концентрації озону у повітряних включеннях зернової маси.


Індекс рубрикатора НБУВ: П144.9 + П415.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747126 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Воловик П. М. 
Теорія імовірностей і математична статистика в педагогіці : монографія / П. М. Воловик; ред.: В. Є. Берека; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Хмельницький : ХГПА, 2010. - 250 c. - Бібліогр.: с. 249-250. - укp.

Розглянуто поняття математичної імовірністі подій, описано події залежні й незалежні, прості та складні. Наведено теореми додавання та множення ймовірностей. Надано відомості про випадкові величини, що характеризують педагогічні явища та функції їх розподілу. Описано варіаційні ряди та розглянуто їх характеристику. Розкрито поняття числових (динамічних) рядів та їх місце у дослідженні педагогічних закономірностей. Наведено закон великих чисел, теореми Я. Бернуллі, Пуассона та нерівність П. Л. Чебишева. Розглянуто суть вибіркового методу та планування педагогічного експерименту. Розкрито деякі питання теорії кореляції. Наведено методику розв'язування педагогічних задач методом дисперсного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + В172.4,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747485 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського