Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Михальська С. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Михальська С. А. 
Родинне спілкування як чинник комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільника : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. А. Михальська; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Виділено компоненти комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільника (КМРД), визначено його рівні та типи родинного спілкування. Встановлено взаємозв'язок між типом родинного спілкування та рівнем КМРД. Доведено, що система формувальної роботи, спрямована на покращання типу родинного спілкування, позитивно впливає на КМРД. Визначено, що успішний КМРД відбувається завдяки встановленню контакту та довірливих стосунків батьків з дітьми, формуванню у дітей потреби в мовному спілкуванні, виконанню спільних завдань з батьками, гармонізації типу сімейного спілкування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.2 + Ю983.401.2 + Ю956-994-06-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Михальська С. А. 
Особливості організації корекційної роботи з комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників / С. А. Михальська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 125-127. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено, що чим більш партнерські стосунки в сім'ї, чим частіше батьки проявляють зацікавленість дитиною, заохочують до спільного проведення часу, до мовленнєвої активності, тим вищий рівень комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини та навпаки. Обгрунтовано, за якими напрямками має будуватися корекційна робота та методи і прийоми, які доречно використовувати для реалізації цілей і завдань. Підкреслено, що для успішного розвитку у дітей комунікативних умінь і формування культури мовленнєвого спілкування необхідно враховувати особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку, потреби, які його мотивують, специфіку родинного спілкування.

Обращено внимание на то, что чем больше партнерскими складываются отношения в семье, чем чаще родители проявляют заинтересованность ребенком, поощряют к совместному проведению времени, к речевой активности, тем высший уровень коммуникативно-речевого развития ребенка и наоборот. Обосновано, за какими направлениями должна строиться коррекционная работа, методы и приемы, которые уместно использовать для реализации целей и задач. Подчеркнуто, что для успешного развития у детей коммуникативных умений и формирования культуры речевого общения необходимо учитывать особенности коммуникативно-речевого развития, потребности, которые его мотивируют, специфику семейного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 с + Ю956-994-06-734 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Михальська С. А. 
Психологія екстремальних ситуацій : навч.-метод. посіб. / С. А. Михальська, О. А. Чеканська; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Медобори-2006, 2014. - 189 c. - Бібліогр.: с. 189 - укp.

Висвітлено основні поняття, практичні аспекти психології екстремальних ситуацій, пов'язані з діяльністю та поведінкою людини за екстремальних умов. Подано основні завдання психології естремальних ситуацій. Розкрито психологічні особливості людини, яка зазнає насилля. Викладено теорію і методику діагностики, підтримки, відновлення психологічного здоров'я. Розглянуто шляхи, способи оптимальної взаємодії в ситуації різного ступеня складності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Психологічний супровід інклюзивної освіти : підручник / М. Г. Буйняк, О. І. Дмітрієва, Т. О. Докучина, І. П. Марціновська, М. П. Матвєєва, С. П. Миронова, С. А. Михальська, О. В. Чопік; ред.: Т. О. Докучина; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2020. - 171 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Подано психологічну характеристику дітей різних категорій з особливими освітніми потребами. Наведено загальну характеристику організації освіти для дітей з особливими освітніми потребами в України. Розкрито специфіку діяльності психологічної служби закладу освіти в умовах інклюзивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.2/.4-734 я73-1 + Ю984.030.2--7 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848134 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського