Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Назаренко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Назаренко Г. Д. 
Особенности тепловой обработки композиционных строительных материалов на основе гипса / Г. Д. Назаренко // Пром. теплотехника. - 1998. - 20, № 6. - С. 39-41. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Досліджено особливості тепловологої обробки композиційних матеріалів на основі гіпсу, надано рекомендації з практичного застосування раціональних режимів зневоднювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н300.86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Писаренко П. В. 
Вплив гербіцидів і їх сумішей з мінералізованою (пластовою) водою на засміченість посівів кукурудзи та їх урожайність / П. В. Писаренко, Г. І. Назаренко, С. В. Манжос // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 3. - С. 17-19. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Встановлено, що для боротьби з бур'янами на посівах кукурудзи, передусім чорнощиром нетреболистним, доцільно використовувати суміші гербіцидів різного спектра дії (раундап, прімекстра, діален С) з мінералізованою (пластовою) водою (300 л/га). У поєднанні з агротехнічними прийомами боротьби це забезпечує більш ефективне пригнічення усіх біотипів бур'янів, сприяє підвищенню урожаю кукурудзи.


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.2-467.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Назаренко Г. І. 
Вплив гербіцидів і їх сумішей з мінералізованою (пластовою) водою на збереження продуктивної вологи у грунті на посівах кукурудзи / Г. І. Назаренко, П. В. Писаренко, С. Б. Манжос // Вісн. Полтав. держ. с.-г. ін-ту. - 1999. - № 1. - С. 15-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

За наслідками проведених досліджень встановлено позитивний вплив сумішей гербіцидів раундапу, примексти і діалену С з мінералізованою (пластовою) водою МПВ на запас продуктивної вологи у грунті та її раціональне використання на протязі вегетаційного періоду завдяки мінералізованому складу МПВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Назаренко Г. І. 
Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. І. Назаренко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2002. - 18 c. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз здійснення наступності у навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З'ясовано, що дана проблема є однією з недостатньо висвітлених складових педагогічної науки, характеризується неоднозначністю трактування основних понять і співіснуванням найрізноманітніших поглядів щодо її вирішення. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності у навчанні дошкільників і молодших школярів: здійснення навчання та виховання у контексті особистісно орієнтованої парадигми, дотримання варіативності у підготовці дітей до навчання у школі, посилення взаємодії дошкільних закладів і початкової школи. Розроблено комплексну програму забезпечення наступності у роботі перших двох ланок освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Назаренко Г. С. 
Тератоморфи рослин в умовах антропогенно трансформованого середовища на південному сході України : Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.05 / Г. С. Назаренко; УААН. Нікіт. ботан. сад - Нац. наук. центр. - Ялта, 2004. - 20 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*338(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328781 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Остапко В. М. 
Рідкісні та зникаючі види флори регіонального ландшафтного парку "Донецький кряж" / В. М. Остапко, Г. С. Назаренко, Н. Ю. Гнатюк, О. Г. Мулєнкова, Т. Ю. Мовчан, Н. В. Шпилева // Пром. ботаника. - 2005. - Вып. 5. - С. 233-237. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*884е(4УКР-4ДОН)л64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71365 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Назаренко Г. А. 
Етнічна соціалізація, виховання культури міжетнічних відносин як пріоритетні завдання народної педагогіки у сучасних умовах / Г. А. Назаренко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 194-197. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито важливість етнічної ідентифікації у становленні підростаючої особистості за умов української державності, а також висвітлено зміст поняття "культура міжетнічних відносин" як духовно-моральної якості громадянина України.

Раскрыта значимость этнической идентификации в становлении личности в условиях украинской государственности, а также освещено содержание понятия "культура межэтнических отношений" как духовно-нравственного качества гражданина Украины.

The article deals with the importance of ethnic self-identification for the development of a child's personalіty. It also discloses the contents of the up-brining of culture of interethnic relations on the modern stage of development of the Ukrainian society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Назаренко Г. І. 
Модернізації змісту перших двох ланок освіти на засадах особистісно орієнтованого підходу / Г. І. Назаренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 20. - С. 58-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вивчено питання оновлення змісту дошкільної та початкової освіти на засадах особистісно орієнтованого підходу, показано необхідність застосування особистісно орієнтованої технології в організації навчально-виховного процесу. Розкриті різні трактування поняття "педагогічна технологія", наведено характеристику основних заходів щодо підвищення темпів адаптації та подолання труднощів цього процесу.

Раскрыты вопросы личностно ориентированного подхода к реформированию содержания образования первых двух звеньев. Раскрыты разные трактования понятия "педагогическая технология" в научной литературе, дана характеристика основных мероприятий, направленных на повышение темпов адаптации и преодоление трудностей этого процесса.

The writer uncovers problems of the personally oriented approach to reforming to a content of formation of the maiden two parts. The pedagogical technology in the scientific literature uncovers miscellaneous interpretations of concept, gives performance of main measures, directional on rising of paces of acclimatization and overcoming of difficulties of this process.


Ключ. слова: особистісно орієнтований підхід, наступність, педагогічна технологія, адаптація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Назаренко Г. І. 
Анатомо-фізіологічний аспект наступності перших двох ланок загальної системи освіти / Г. І. Назаренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 19. - С. 21-26. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі систематизації та аналізу наукових джерел розглянуто актуальні питання анатомо-фізіологічного аспекту наступності перших двох ланок освіти. Зроблено аналіз основних чинників погіршення здоров'я першокласників, виокремлено завдання щодо запобігання гіподинамії, покращання здоров'я молодших школярів.

На основании систематизации и анализа научных источников рассмотрены актуальные вопросы анатомо-физиологического аспекта преемственности первых двух звеньев образования. Сделан анализ главных составляющих ухудшения здоровья первоклассников выделены основные задачи решение которых предупреждает гиподинамию, улучшает здоровье младших школьников.

In paper, it is ground systematizations and analysis of scientific sources, the urgent questions of anatomical physiological aspect of eligibility of the maiden two parts of formation are surveyed. Analysis of principal components of deterioration of health schoolboys, the primal problems a solution which one are excreted notifies a hypodynamia, enriches of health of the low schoolboys.


Ключ. слова: гіподинамія, рухова активність, м'язові метаболіти, дисгармонійний фізичний розвиток
Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-3 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Назаренко Г. І. 
Провідні напрями оновлення дошкільної освіти на гуманістичних засадах / Г. І. Назаренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 12. - С. 3-10. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання модернізації дошкільної освіти на цінностях гуманістичної педагогіки. Розкрито пріоритетні аспекти реалізації гуманно-особистісних орієнтирів в дошкільний освітній простір.

Рассмотрены вопросы модернизации дошкольного образования на ценностях гуманистической педагогики. Раскрыты приоритетные аспекты реализации гуманно-личностных ориентиров в дошкольное образовательное пространство.

The paper is dedicated to problems of modernizing of preschool formation on values of humanist pedagogics. The writer uncovers priority aspects of implementation of humane - personal landmarks in preschool educational space.


Ключ. слова: освіта, гуманізм, особистість
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Назаренко Г. І. 
Росте Людина. Гуманно-особистісний підхід : Навч. посіб. / Г. І. Назаренко, Г. Ф. Пономарьова; Харк. обл. наук.-метод. ін-т безперерв. освіти, Харк. гуманіт.-пед. ін-т. - Х. : Скорпіон, 2006. - 140 c. - укp.

Розкрито концептуальні положення гуманно-особистісного підходу та шляхи його впровадження в практику дошкільних навчальних закладів. Висвітлено сучасні підходи до формування змісту освіти, визначення її структури, управління навчально-виховним процесом на нових методологічних і теоретичних засадах.

Раскрыты концептуальные положения гуманно-личностного подхода и пути его внедрения в практику дошкольных учебных заведений. Освещены современные подходы к формированию содержания образования, определению его структуры, управлению учебно-воспитательным процессом на новых методологических и теоретических основах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.3я73

Шифр НБУВ: ВА678244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Назаренко Г. А. 
Виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / Г. А. Назаренко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності. У контексті гуманістичної моралі досліджено сутність і структуру поняття "культура міжетнічних відносин особистості" за умов розбудови української державності. Розроблено методику діагностування проявів даних інтегрованих духовно-моральних якісних показників старших школярів за когнітивним, емоційно-мотиваційним і діяльнісно-практичним критеріями. Теоретично обгрунтовано функціонально-прогностичну модель виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності. Узагальнено результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі та психолого-педагогічних умов формування культури міжетнічних відносин учнів старших класів. Доведено, що виховання даного процесу відбувається більш ефективно за умов гуманізації відносин усіх учасників виховного процесу та взаємодії школи з сім'єю та іншими соціальними виховними інститутами поліетнічного соціуму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Назаренко Г. 
Формування конкурентоспроможного вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / Г. Назаренко // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 83-85. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено зміст модернізації післядипломної педагогічної освіти відповідно до завдань підготовки конкурентоспроможного вчителя в контексті соціокультурних змін в Україні у Черкаському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних працівників, оновлення змісту освітньої діяльності якого спрямоване на якісно інший характер результатів навчання: формування пізнавальної самостійності, психологічної культури, підвищення функціональної і загальнокультурної компетентності вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Назаренко Г. А. 
Особистісно орієнтована модель формування та розвитку патріотичних почуттів дітей та учнівської молоді / Г. А. Назаренко // Пед. вісн.. - 2009. - № 3. - С. 18-20. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обговорено основне завдання дослідно-експериментальної роботи "Створення інноваційної моделі формування та розвитку патріотичних почуттів учнів загальноосвітніх навчальних закладів", що триває на базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників з метою розробки сучасної моделі патріотично спрямованого освітнього середовища. Висвітлено реалізацію Інтернет-проекту "Ми-патріоти Черкащини", який дає змогу налагодити патріотично спрямовану діяльність районних, міських осередків обласної громадської організації - Ліги старшокласників, описано основні напрямки її діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Назаренко Г. А. 
Методика підготовки педагогів до патріотичного виховання учнів / Г. А. Назаренко // Пед. вісн.. - 2010. - № 1. - С. 24-29. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто когнітивний, мотиваційно-ціннісний, процесуально-технологічний, рефлексивно-особистісний компоненти готовності педагога до патріотичного виховання; представлено відповідними показниками їх проявів. Когнітивний критерій, показниками якого є: теоретичні засади патріотичного виховання, загальна вікова та педагогічна психологія, психолого-педагогічні умови; мотиваційно-ціннісний критерій: усвідомлення необхідності патріотичного виховання, соціально-значущі мотиви діяльності педагога, ціннісні орієнтації; показники процесуально-технологічного критерію: вміння вибрати доцільні види діяльності, рівень володіння методами і пройомами виховання; рефлексивно-особистісний критерій: гуманістична спрямованість особистості педагога, система особистісних якостей, культура емоцій і вольових проявів учителя, здатність до педагогічної рефлексії. Наведено програму спецкурсу "Теорія і практика патріотичного виховання учнів", що складається з теоретико-методологічного, мотиваційно-ціннісного, процесуально-технологічного, рефлексивно-особистісного модулів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Назаренко Г. А. 
Проблема виховання в учнів етнічних і національних цінностей, поваги до інших народів у працях В.О. Сухомлинського і О.А. Захаренка. / Г. А. Назаренко // Пед. вісн.. - 2010. - № 3 (спец. вип.). - С. 10-12. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено питання щодо становлення української загальнодержавної політичної нації, яке актуалізує проблему виховання особистості громадянина України як носія етнічних, національних і загальнолюдських цінностей, здатного до активної та ефективної життєдіяльності у поліетнічному соціуму, яким є український народ. Розкрито етапи, завдання виховання колективу, яким є організація спілкування, яке б облагороджувало особистість, відточувало її моральну красу. Аргументовано, що "спілкування - надзвичайно широке, багатогранне задоволення потреби людини в людині". Зазначено, що успіх виховання етнічних, національних і загальнолюдських цінностей в учнів Павлиської та Сахніської шкіл базувалися на гуманістичних позиціях талановитих педагогів-дослідників В.О. Сухомлинсього та О.А. Захаренко, які спрямовували педагогічні колективи на формування духовних і моральних складових особистості зростаючих громадян України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч33(4УКР)6-8 + Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Назаренко Г. 
Передовий педагогічний досвід у контексті інноватики / Г. Назаренко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито поняття "передовий педагогічний досвід" у контексті змісту інноватики. Висвітлено два види інноваційної діяльності - раціоналізаторську та новаторську. Розглянуто схему видів, суб'єктів і результатів педагогічної діяльності та критерії оцінювання змісту досвіду.

Раскрыто понятие "передовой педагогический опыт" в контексте содержания инноватики. Освещены два вида инновационной деятельности - рационализаторская и новаторская. Представлены схема видов, субъектов и результатов педагогической деятельности и критерии оценки содержания опыта.

Lighted the concept of "best teaching experience" in the context of the content of innovation. It's considered two types of innovation, rationalization and innovative. A scheme types, subjects and results of educational activities and criteria for evaluating the content of experience.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бекетова Ю. В. 
Підготовка соціально-педагогічних кадрів в Україні та Великій Британії: порівняльний аспект : навч. посіб. / Ю. В. Бекетова, А. О. Денисенко, К. Є. Каліна, Г. І. Назаренко, О. В. Семеренська, А. В. Троцко, Р. В. Шаповал, Л. А. Штефан, Н. Д. Янц; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : Золоті сторінки, 2010. - 313 c. - укp.

Висвітлено історичні передумови організації соціальної роботи у Великій Британії (ВБ), основні етапи розвитку британської системи підготовки соціальних працівників (СП), сучасні тенденції розвитку вищої соціальної освіти (СО). Розкрито специфіку підготовки СП у ВБ, роль й основні функції тьютора в процесі підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери, місце та роль користувачів послуг у підготовці СП у ВНЗ ВБ. Наведено загальну характеристику основних форм і методів підготовки працівників соціальних служб у ВБ. Описано систему підготовки соціально-педагогічних кадрів в Україні. Проаналізовано особливості навчання соціальних педагогів на курсах підвищення кваліфікації. Визначено перспективи творчого використання прогресивних здобутків британської системи СО в Україні.

Освещены исторические предпосылки организации социальной работы в Великобритании, основные этапы развития британской системы подготовки социальных работников (СР), современные тенденции развития высшего социального образования (СО). Раскрыты специфика подготовки СР в Великобритании, роль и основные функции тьютора в процессе подготовки будущих специалистов социальной сферы, место и роль пользователей услуг в подготовке СР в ВУЗ Великобритании. Дана общая характеристика основных форм и методов подготовки работников социальных служб в Великобритании. Описана система подготовки социально-педагогических кадров в Украине. Проанализированы особенности обучения социальных педагогов на курсах повышения квалификации. Определены перспективы творческого использования прогрессивных достижений британской системы СО в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР)я73 + Ч312р(4ВЕЛ)я73 + С5*148:Ч30я73 + С40(4УКР)р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Назаренко Г. 
Формування національної свідомості й самосвідомості учнів як суб'єктів громадянського суспільства / Г. Назаренко // Пед. вісн.. - 2011. - № 3. - С. 16-19. - укp.

Наведено результати формувального етапу дослідно-експериментальної роботи з теми "Формування національної свідомості і самосвідомості учнів засобами класичного та національного мистецтва" колективу Шевченківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату з поглибленим вивченням предметів гуманітарно-естетичного профілю Черкаської обласної ради. Уточнено критерії та показники сформованості національної самосвідомості учнів. Визначено чинники, які впливають на результати навчально-виховного процесу, з метою підвищення ефективності процесу формування національної свідомості та самосвідомості учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.252.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Назаренко Г. 
Виховання культури демократії старшокласників: концептуальний етап дослідно-експериментальної роботи / Г. Назаренко // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 153-156. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено зміст поняття "культура демократії старшокласника". Визначено структурні компоненти цього поняття. Конкретизовано та охарактеризовано основні теоретико-методологічні підходи до виховання цієї якості в учнів старших класів за сучасних умов, що розроблені у ході концептуального етапу дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах Черкаської, Дніпропетровської та Донецької областей. Констатовано, що мета, зміст і способи виховної взаємодії у процесі виховання культури демократії старшокласників визначатимуться відповідно до досліджуваних концептуальних засад.

Освещено содержание понятия "культура демократии старшеклассника". Определены структурные компоненты данного понятия. Конкретизированы и охарактеризованы основные теоретико-методологические подходы к воспитанию этого качества у учащихся старших классов в современных условиях, разработанные в ходе концептуального этапа опытно-экспериментальной работы в учебных заведениях Черкасской, Днепропетровской и Донецкой областей. Констатировано, что цель, содержание и способы воспитательного взаимодействия в процессе воспитания культуры демократии старшеклассников будут определяться согласно исследуемым концептуальным основам.

The article deals with the content of the expression "the culture of the democratization of senior pupils" and concretizes the basic approaches up to the up-bringing this quality at the senior pupils in nowadays' conditions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського