Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ФЕДІЙ$<.>+<.>A=ОЛЬГ$<.>+<.>A=АНДРІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ольгинский А. Г. 
Адаптация зоны контакта цементных гидратов с обломочной составляющей искусственных конгломератов / А. Г. Ольгинский, В. Л. Чернявский // Захист довкілля від антропог. навантаження. - Х., 1999. - Вип. 1(3). - С. 106-115. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Визначено поняття структурно-функціональної адаптації штучних конгломератів, які є комплексом хімічних реакцій і фізико-хімічних процесів як основи його пристосування до умов зовнішнього середовища. Розширено сферу вказаного поняття на зону контакту цементних гідратів із заповнювачами в бетоні. Наведено приклади модифікації мінеральних утворень під впливом технологічних та експлуатаційних дій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н331.006

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ольгинский А. Г. 
К эколого-экономическому анализу утилизации некоторых видов побочных продуктов промышленности / А. Г. Ольгинский, Е. В. Крайнюк // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки. - 2001. - Вып. 31. - С. 180-183. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена возможность утилизации некоторых видов побочных продуктов промышленности путем производства строительных материалов как альтернатива их захоронения. Рассчитаны суммы сбора за складирование этих продуктов на полигонах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.20-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ольговский С. Я. 
Скифо-античная металлообработка архаического времени : Моногр. / С. Я. Ольговский; Нац. ун-т культуры и искусств Украины. - К. : Укр. издат.-выставоч. дом "Укрпрессполиграфэкспо", 2005. - 202 c. - Библиогр.: с. 182-200 - рус.

Представлена сравнительная характеристика бронзолитейного производства в Нижнем Побужье и Среднем Поднепровье VII - V вв. до н.э. Проанализирована роль греческой металлообработки в Скифии, в частности, в Лесостепном Поднестровье. Приведены оценки уровня бронзолитейного ремесла на территории Украины в указанный период.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т495 + Т4(0)3-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ольгінський О. Г. 
Екологічна та радіаційна безпека : Довід.: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. Г. Ольгінський, С. В. Мінка, О. В. Третьяков, І. І. Попов, П. О. Тагаєв; Нар. укр. акад. - Х., 2003. - 320 c. - Бібліогр.: с. 301-304. - укp.

Розкрито суть основних понять екологічної галузі, зокрема, земної радіації, зони радіоактивного зараження, ядерних двигунів і технологій, природокористування. Встановлено природні та штучні джерела випромінювання, наведено допустимі дози опромінювання людини. Розглянуто причини виникнення аварії на Чорнобильскій атомній станції. Викладено способи поховання рідких радіоактивних відходів.

Раскрыта сущность основных понятий экологической отрасли, в частности, земной радиации, зоны радиактивного заражения, ядерных двигателей и технологий, природопользования. Установлены природные и искусственные источники облучения, приведены дозы облучения человека. Рассмотрены причины возникновения аварии на Чернобыльской атомной станции. Изложены способы захоронения редких радиоактивных отходов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1я2 + З4 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Федій О. А. 
Естетотерапія : навч. посіб. / О. А. Федій. - К. : Центр учб. л-ри, 2007. - 254 c. - Бібліогр.: с. 248-254. - укp.

Наведено концепцію естетотерапевтичного впливу на особистість, що має проблеми соціалізації. Висвітлено сучасні психолого-педагогічні технології подолання кризових емоційно-стресових станів дитини та надання їй можливості самовираження та творчого вияву. Розглянуто питання музико-, фото-, казкотерапії. Доведено необхідність гуманно-ціннісного, індивідуально-духовного ставлення педагога до дитячої особистості.

Приведена концепция эстетотерапевтического влияния на личность, имеющую проблемы социализации. Освещены современные психолого-педагогические технологии преодоления кризисных эмоционально-стрессовых состояний ребенка и предоставления ему возможности самовыражения и творческой реализации. Изложены вопросы музыко-, фото-, сказкотерапии. Доказана необходимость гуманно-ценностного, индивидуально-духовного отношения педагога к личности ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312я73 + Ю984.54я73

Шифр НБУВ: ВА691555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Юрченко В. А. 
Биогеохимическая коррозия бетона сооружений отведения сточных вод / В. А. Юрченко, А. Г. Ольгинский, В. Л. Чернявский // Экотехнологии и ресурсосбережение. - 2001. - № 6. - С. 61-65. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто механізм корозійного руйнування бетону об'єктів відведення стічних вод. Визначено мінералогічні, хімічні та мікробіологічні характеристики динаміки накопичення в бетоні органічного вуглецю, загальної сірки, загального азоту, сполук Са, Mg, Al, Fe, Si. Установлено, що для підвищення довговічності каналізаційних колекторів можна додавати в бетон речовини, що мають біоцидну дію на специфічний мікробіоценоз у цих спорудах.


Ключ. слова: бетон, сточные воды, биогеохимическая коррозия
Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.2-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Крайнюк Е. В. 
Экологические аспекты использования шлака мусоросжигательного завода при производстве строительных материалов / Е. В. Крайнюк, А. Г. Ольгинский // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2002. - № 9. - С. 149-152. - Библиогр.: 8 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н931.103.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Федій О. А. 
Підготовка педагогів до використання засобів естетотерапії: теорія і практика : монографія / О. А. Федій; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава, 2009. - 404 c. - Бібліогр.: с. 369-402. - укp.

Проведено історико-педагогічний аналіз естетотерапевтичної складової процесу формування людської особистості. Розкрито концептуальні засади дослідження естетотерапії у професійній діяльності педагога, психолого-педагогічні засади підготовки педагогів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності. Охарактеризовано принципи естетотерапевтичного впливу на особистість педагога. Розглянуто мету та завдання естетотерапії у контексті особистісно орієнтованої психолого-педагогічної парадигми. Запропоновано концептуальну модель підготовки педагогів до естетотерапевтичної діяльності.

Проведен историко-педагогический анализ эстетотерапевтической слагаемой процесса формирования человеческой личности. Раскрыты концептуальные основы исследования эстетотерапии в профессиональной деятельности педагога, психолого-педагогические основы подготовки педагогов к использованию средств эстетотерапии в профессиональной деятельности. Охарактеризованы принципы эстетотерапевтического влияния на личность педагога. Рассмотрены цель и задачи эстетотерапии в контексте личностно ориентированной психолого-педагогической парадигмы. Предложена концептуальная модель подготовки педагогов к эстетотерапевтической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ю945.40-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Федій О. А. 
Теорія і практика підготовки педагогів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. А. Федій; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні та методичні засади підготовки педагогів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності. Проведено історико-педагогічний аналіз естетотерапевтичного складника процесу формування гармонійної особистості. Обгрунтовано загальні принципи й етапи проектування засобів естетотерапії у професійну діяльність педагога. З'ясовано процесуально-функціональні основи естетотерапевтичної підготовки педагогів, її змістовий складник і розргоблено теоретичну модель даної підготовки. Експериментальне перевірено організаційно-методичну систему підготовки педагогів до естетотерапевтичної діяльності. Визначено критеріальні рівні готовності педагогів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ю945.40-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Федій О. А. 
Педагогічна ігротерапія у підготовці майбутнього вчителя до професійної діяльності / О. А. Федій // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 147. - С. 108-114. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до використання сучасної педагогічної технології ігротерапії. Представлено змістовий та історико-методологічний аналіз поняття "педагогічна ігротерапія". Виокремлено найбільш ефективні напрями розвитку зазначеної моделі реалізації гуманістичної концепції освіти за умов вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Федій О. А. 
Християнсько-релігійні засади естетотерапевтичного впливу на людину у змісті підготовки сучасного педагога до професійної діяльності / О. А. Федій // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 97-104. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано естетотерапевтичну концепцію духовного розвитку людини у психолого-педагогічному просторі сучасного навчального закладу. Розглянуто начально-виховні засади естетотерапевтичного впливу на людину у світлі християнської антропології. Доведено необхідність спеціальної підготовки педагога щодо творчого використання естетотерапевтичних православних традицій виховання особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.401-82 + Э372-110.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Федій О. 
Естетотерапія: теорія і практика гуманної педагогіки / О. Федій // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2008. - № 1. - С. 176-184. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто оригінальну авторську концепцію естетотерапевтичної дії на особистість з проблемами психофізичного та соціального розвитку. Висвітлено теоретико-методологічні та практичні засади естетотерапії - новітнього напряму сучасної гуманістичної психолого-педагогічної науки. Подано класифікацію 12-ти почуттів людини (за К. Кенінгом) у їх розвитку через сприймання та встановлено відповідність окремих видів естетотерапії розвиткові почуттєвої сфери людини. За результатами проведеного аналізу гуманної сутності естетотерапевтичного впливу на особистість дитини у площині педагогічного процесу зроблено висновки: про актуальність естетотерапії як чинника формування особистості технократичної доби; про необхідність гуманно-ціннісного ставлення педагога до кожного вихованця й комплексного підходу до створення індивідуально-комфортного середовища для духовного та творчого розвитку особистості дитини.

Представлена оригинальная авторская концепция эстетотерапевтического воздействия на личность с проблемами психофизического и социального развития. Освещены теоретико-методологические и практические основы эстетотерапии - новейшего направления современной гуманистической психолого-педагогической науки. Дана классификация 12-ти чувств человека (по К. Кенингу) в их развитии через восприятие и установлено соответствие между отдельными видами эстетотерапии и развитием чувственной сферы человека. По результатам проведенного анализа гуманной сущности эстетотерапевтического воздействия на личность ребенка в плоскости педагогического процесса сделаны выводы: об актуальности эстетотерапии как фактора формирования личности технократического периода; о необходимости гуманно-ценностного отношения педагога к каждому воспитаннику и комплексного подхода к созданию индивидуально-комфортной среды для духовного и творческого развития личности ребенка.

In the article the original author's conception of the aestetoterapeutical influence on personality with the problems of socialization is presented. An attempt is carried out theoretical, methodological and practical proof of necessity of the humanely-valued relation of teacher to every pupil. The questions of individually-creative and spiritual development of child are considered in the conditions of the personality oriented comfort psychological and pedagogical environment. The separate types of aestetotherapy are selected in accordance with forming and development of perceptible sphere of human being.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.540.3-52 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Федій О. А. 
Терапевтичний потенціал естетичної системи всесвіту: філософсько-онтологічний підхід / О. А. Федій // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 3. - С. 80-91. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено філософсько-онтологічні засади сучасної естетотерапевтичної концепції збереження й творчого розвитку дитини за умов освітнього простору. Визначено основні структурні складові естетотерапії як інтегративної природної системи гармонізації стосунків людини зі Всесвітом. Охарактеризовано методи досліджень естетичних явищ серед головних засад класичної естетики, які мають принциповий зв'язок із естетотерапевтичною теорією розвитку сучасної особистості. Розкрито найважливішу естетичну якість Всесвіту - ритм, який природно впорядковує все світове буття. Представлено естетотерапію як самостійну психолого-педагогічну науку, покликану актуалізувати особистісний естетичний потенціал людини. Зроблено висновок про основні онтологічні характеристики складових естетичної системи Всесвіту, якими слід вважати загальну гармонію та суспільну онтологічну основу естетичного.

Освещены философско-онтологические основы современной эстетотерапевтической концепции сохранения и творческого развития ребенка в условиях образовательного пространства и обозначены основные структурные составляющие эстетотерапии как интегративной природной системы гармонизации отношений человека с Вселенной. Определены методы исследований эстетических явлений среди главных принципов классической эстетики, имеющих принципиальную связь с эстетотерапевтической теорией развития современной личности. Раскрыто важнейшее эстетическое качество Вселенной - ритм, который естественно упорядочивает все мировое бытие. Эстетотерапия представлена как самостоятельная психолого-педагогическая наука, призванная актуализировать личностный эстетический потенциал человека.

Аrticle deals with philosophical and ontological foundations of modern conservation concept and creative development of children in the educational space and to identify key structural components as integrative nature of the harmonization of human relationships with the universe. Defined research methods of aesthetic phenomena among the main principles of classical aesthetics with a principled relationship with theory of modern identity. Disclosure of important aesthetic quality of the universe - therhythm, which is naturally, organizes the entire world being. Aesthetotherapy presented as a self-psychological-pedagogical science, designed to update the personal aesthetic potential of man. Concluded that the basic ontological characteristics of the aesthetic components of the universe, which should be considered as the general harmony and social ontological basis of the aesthetic.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.540-82

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Федій О. А. 
Лялькотерапія у професійній діяльності педагога / О. А. Федій // Постметодика. - 2009. - № 1. - С. 46-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сучасні підходи вітчизняних і зарубіжних дослідників до застосування лялькотерапії як новітньої інтеграційної психолого-педагогічної технології. Наведено теоретико-практичний аспект використання лялькотерапії у світлі особистісно орієнтованої педагогіки. Висвітлено основні напрями та принципи використання ляльки у корекційно-виховній роботі педагога з дітьми різних категорій в освітньому закладі з навчальною, діагностуючою та коригувальною метою.

Рассмотрены современные подходы отечественных и зарубежных исследователей к применению куклотерапии как новейшей интеграционной психолого-педагогической технологии. Представлен теоретико-практический аспект использования куклотерапии в свете личностноориентированной педагогики. Освещены основные направления и принципы использования куклы в коррекционно-воспитательной работе педагога с детьми разных категорий в учебном заведении с обучающей, диагностирующей и корригирующей целью.

This article tells about contemporary approaches of home and foreign researches to use of Puppet Therapy as the newest integrative psychological and pedagogical technique. Author represents theoretical and practical aspect of Puppet Therapy from the standpoint of personality-oriented pedagogic. The main directions of Puppet Therapy use in teacher's work are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.25 + Ю984.546-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Федій О. А. 
Запровадження естетотерапії у професійну діяльність педагогів / О. А. Федій // Постметодика. - 2011. - № 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено загальні принципи педагогічного проектування естетотерапії у професійну діяльність педагогів. Сформульовано концептуальні основи цього багатовекторного явища та розроблено загальні підходи до проектування та конструювання процесу підвищення кваліфікації у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Ідею проектування естетотерапії у професійну діяльність педагогів розглянуто у двовимірному плані: естетотерапія як самодостатній предмет педагогічного проектування і як об’єкт проектування на технологічному та процесуальному рівнях. Зауважено, що поетапна реалізація проектування естетотерапії у професійну діяльність педагога неможлива без урахування функціонально-процесуальних засад підготовки педагогів до естетотерапевтичної діяльності.

Исследованы общие принципы педагогического проектирования эстетотерапии в профессиональную деятельность педагогов. Сформулированы концептуальные основы этого многовекторного явления и разработаны общие подходы к проектированию и конструированию процесса повышения квалификации в Сумском областном институте последипломного педагогического образования. Идея проектирования эстетотерапии в профессиональную деятельность педагогов рассмотрена в двумерном плане: эстетотерапия как самодостаточный предмет педагогического проектирования и как объект проектирования на технологическом и процессуальном уровнях. Отмечено, что поэтапная реализация проектирования эстетотерапии в профессиональную деятельность педагога невозможна без учета функционально-процессуальных основ подготовки педагогов к эстетотерапевтической деятельности.

Author has considered the idea of aestetotherapy projecting into the teachers' professional activity in the dual context: as the new phenomena and self sufficient object of the pedagogical projecting and as its object - on the technological and procedural levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Топузов О. М. 
Вплив демографічних знань на формування життєвих компетенцій учнів / О. М. Топузов, О. А. Федій // Постметодика. - 2011. - № 6. - С. 48-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто важливу складову шкільної географічної освіти – демографічну характеристику населення. Відзначено, що глибоке розуміння демографічної складової шкільної освіти є необхідним елементом знань учнів ІХ і Х класів, який впливає на їх ставлення до виконання обов'язків у подружньому житті, сім'ї, від яких і залежить позитивні показники шлюбності, народжуваності, природного приросту в Україні. Проаналізовано динаміку чисельності населення України, його структуру, особливості якісних характеристик. Обгрунтовано загрозу для України тенденції старіння населення, що призводить до демографічного навантаження на працездатне населення. Встановлено, що за рівнем тривалості життя Україна посідає 113-те місце серед країн із середнім показником життя – 66 років. Констатовано, що демографічні знання учнів здатні зорієнтувати молоде покоління на активну позицію щодо ведення здорового способу життя, збереження позитивного морального і духовного стану.

Рассмотрена важная составляющая школьного географического образования - демографическая характеристика населения. Отмечено, что глубокое понимание демографической составляющей школьного образования является необходимым элементом знаний учащихся IX - Х классов, которое влияет на их отношение к исполнению обязанностей в супружеской жизни, семье, от которых и зависит положительные показатели замужества, рождаемости , естественного прироста в Украине. Проанализирована динамика численности населения Украины, его структура, особенности качественных характеристик. Обоснована угроза для Украины тенденции старения населения, что приводит к демографической нагрузке на трудоспособное население. Установлено, что по уровню продолжительности жизни Украина занимает 113-ое место среди стран со средним показателем жизни -- 66 лет. Констатировано, что демографические знания учеников могут сориентировать молодое поколение на активную позицию по ведению здорового образа жизни, сохранение положительного морального и духовного состояния.

Is considered an important part of school geography education - the demographic characteristics of the population. It is noted that a deep understanding of the demographic component of the school is essential for students' knowledge IX-X and X-graderswhich affects their attitude to his duties in marriage, family, and depends on which positive indicators of marriage, fertility, natural increase in Ukraine. The dynamics of the population of Ukraine, its structure, features high-quality performance. Unsubstantiated threat to Ukraine's trend of population aging, which leads to the demographic burden on the working population. Found that the level of life expectancy Ukraine ranks 113th among the countries with the average life - 66 years. Stated that the demographic knowledge can guide the students to the younger generation of a positive attitude towards healthy living, maintaining a positive moral and spiritual condition.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Д8 р(4УКР)2 + С73(4УКР)64 р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Зеленин В. И. 
Применение плазменно-дуговой металлизации для восстановления колесных пар грузовых вагонов / В. И. Зеленин, П. М. Кавуненко, В. В. Тисенков, В. М. Теплюк, М. А. Полещук, В. Д. Лебедь, В. И. Липисий, С. В. Бондарев, С. А. Гаврилов, Н. Т. Ольгард, С. А. Чебуров // Автомат. сварка. - 2009. - № 12. - С. 36-40. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Рассмотрен метод восстановления шеек и подступичных частей осей колесных пар грузовых вагонов с помощью плазменно-дуговой металлизации, изложены результаты стендовых испытаний на усталость с рекомендуемым сроком эксплуатации восстановленных осей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-083.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Федій О. 
Зарубіжний досвід використання лялькотерапії у роботі з дітьми дошкільного віку / О. Федій // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 312-316. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено зарубіжний досвід використання ляльки в корекційно- реабілітаційній роботі з дітьми дошкільного віку, що мають певні вади соціально-особистісного та психофізичного розвитку. Проаналізовано існуючі психолого-педагогічні технології лялькотерапії у світлі гуманістичних підходів особистісно орієнтованої педагогіки.

Освещён зарубежный опыт использования куклы в коррекционно- реабилитационной работе с детьми дошкольного возраста, имеющих определённые недостатки социально-личностного и психофизического развития. Проанализированы существующие психолого-педагогические технологии куклотерапии в свете гуманистических подходов личностно- ориентированной педагогики.

In the article foreign experience of the use of doll is lighted up in correction and rehabilitation work with the children of preschool age that have certain defects of socially personality and psychical and physical development. By an author are analyzed existing psychological and pedagogical technologies of Puppet Therapy in light of humanism approaches of the personality orientated pedagogic.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 + Ю983.612-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Федій О. А. 
Формування у старшокласників демографічних понять у процесі навчання економічної і соціальної географії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Федій; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Дослідження присвячено теоретичним, методичним і практичним основам формування у старшокласників демографічних понять (ДП) у процесі навчання економічної і соціальної географії. Визначено важливість формування ДП у ІХ класі як перехідному етапі від основної до старшої школи. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови вивчення демографічної характеристики населення у старшокласників. Проаналізовано зміст ДП у шкільних підручниках і навчальних посібниках із курсів економічної та соціальної географії. Систематизовано ДП у шкільній географії. Розроблено картографічні та структурно-логічні навчальні моделі демографічного спрямування. Експериментально доведено ефективність розробленої методики формування ДП у аналітичній, табличній і графічній формах. Розроблено критерії оцінювання засвоєння ДП. Запропоновано методичні рекомендації для успішного засвоєння учнями ІХ і Х класів ДП.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(0) р2 + С73(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Федій О. А. 
Формування демографічних понять у процесі навчання економічної і соціальної географії : монографія / О. А. Федій; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2014. - 138 c. - Бібліогр.: с. 98-108 - укp.

Розкрито теоретичні аспекти формування знань про населення у процесі навчання економічної та соціальної географії України та світу в середній школі. Конкретизовано зміст демографічних понять. Наведено картографічні та структурно-логічні навчальні моделі демографічного спрямування. Надано методичні рекомендації з формування демографічних понять у шкільній географії.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(0) р2 + С73(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785067 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського