Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100365<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 100
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Котун К. 
Значення педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Фінляндії / К. Котун // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 133-138. - Бібліогр.: с.138 (6 назв) - укp.

Визначено основні етапи педагогічної практики у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Фінляндії та принципи її реалізації. Виділено предмет практики у змісті курикулуму фінської педагогічної освіти. Зазначено, що практичне навчання у процесі педагогічної підготовки студентів значно підвищує компетентність майбутнього вчителя у професійній діяльності.

Определены основные этапы педагогической практики в процессе подготовки будущего учителя начальной школы в Финляндии и принципы ее реализации. Выделен предмет практики в содержании куррикулума финского педагогического образования. Отмечено, что практическое обучение в процессе педагогической подготовки студентов значительно повышает компетентность будущего учителя в профессиональной деятельности.

Analyzed the value of teaching practice in the preparation of future elementary school teachers in Finland. The basic stages of teaching practice and the principles of its implementation. Highlighted item in the sense of practice Finnish teacher education curriculum. Noted that the practical training in the process of teacher training students significantly improves the competence of future teachers in the future professional activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ФІН) + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Федорчук І. 
Тенденції розвитку педагогічної освіти у країнах Південного Кавказу (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / І. Федорчук // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 139-145. - Бібліогр.: с.145 (15 назв) - укp.

Висвітлено тенденції розвитку педагогічної освіти в країнах Південного Кавказу наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Проаналізовано різні аспекти системи підготовки педагогічних кадрів за умов глобалізації та інтеграції Азербайджану, Вірменії та Грузії в європейський освітній простір. Виявлено позитивні й негативні тенденції педагогічної освіти у цих країнах.

Освещены тенденции развития педагогического образования в странах Южного Кавказа в конце ХХ - начале XXI вв. Проанализированы различные аспекты системы подготовки педагогических кадров в условиях глобализации и интеграции Азербайджана, Армении и Грузии в европейское образовательное пространство. Выявлены положительные и отрицательные тенденции педагогического образования в этих странах.

Presents trends in the development of teacher education in the South Caucasus at the end of XX - beginning of XXI century. Different aspects of the system of teacher training in the context of globalization and integration of Azerbaijan, Armenia and Georgia in the European educational space. Identified positive and negative trends, which are inherent in teacher education in these countries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(531)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тезікова С. 
Вплив американських професійних асоціацій на якість педагогічної освіти / С. Тезікова // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 120-125. - Бібліогр.: с.125 (10 назв) - укp.

Розглянуто вплив американських неурядових організацій на розвиток педагогічної освіти шляхом колективного визнання професійних вимог до претендентів. Визначено необхідні навчально-матеріальні умови щодо здійснення навчання, оцінювання якості кадрового складу, систем та процесів. Зазначено, що постійний пошук консенсусу між офіційними організаціями освіти державного та місцевого рівнів, громадськими організаціями та професійними об’єднаннями відбувається навколо програм професійного розвитку вчителів, співпраці зі школою, стратегічних завдань щодо удосконалення педагогічної діяльності.

Рассмотрено влияние американских неправительственных организаций на развитие педагогического образования путем коллективного признания профессиональных требований к претендентам. Определены необходимые учебно-материальные условия для осуществления обучения, оценки качества кадрового состава, систем и процессов. Отмечено, что постоянный поиск консенсуса между официальными организациями образования государственного и местного уровней, общественными организациями и профессиональными объединениями происходит вокруг программ профессионального развития учителей, сотрудничества со школой, стратегических задач по совершенствованию педагогической деятельности.

The influence of the American non-governmental organizations on the development of teacher education through collective recognition of professional qualifications for applicants. The necessary training and material conditions for learning, assessment of quality personnel, systems and processes. Noted that the constant search for consensus between the official educational organizations of state and local levels, public organizations and professional associations happening around professional development of teachers, collaboration with the school 's strategic objectives to improve teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)л5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нагач М. 
Підготовка майбутніх учителів: досвід педагогічної освіти США / М. Нагач // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 126-132. - Бібліогр.: с.132 (7 назв) - укp.

Розглянуто практичний компонент професійної підготовки майбутніх учителів у педагогічних коледжах США. Проаналізовано традиційну чотири- та нову п'ятирічну програму підготовки вчителів. Визначено напрями реформування педагогічної освіти США. Висвітлено досвід партнерської співпраці школи та ВНЗ у практичній підготовці майбутніх фахівців шляхом створення шкіл професійного розвитку.

Рассмотрен практический компонент профессиональной подготовки будущих учителей в педагогических колледжах США. Проанализирована традиционная четырех- и новая пятилетняя программа подготовки учителей. Определены направления реформирования педагогического образования США. Освещен опыт партнерского сотрудничества школы и ВУЗ в практической подготовке будущих специалистов путем создания школ профессионального развития.

Consider a practical training component of the future teachers in colleges of education dollars. Analyzed the traditional 4-5 year old and new-year teacher training program. The directions of the reform of teacher education dollars. Lit experience partnership schools and universities in the practical training of students, future teachers, by creating professional development schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Білоус О. 
Підготовка майбутніх учителів у галузі ІКТ у країнах Європейського Союзу / О. Білоус // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 146-151. - Бібліогр.: с.151 (19 назв) - укp.

Розглянуто питання підготовки учителів у галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в системах педагогічної освіти країн Європейського Союзу. Визначено місце підготовки майбутніх вчителів у галузі ІКТ країн ЄС. Зазначено, що у багатьох країнах компетентність у сфері ІКТ розглядається як одна з основних компетентностей учителя, що має бути сформована у процесі його професійної підготовки.

Рассмотрены вопросы подготовки учителей в области информационно - коммуникационных технологий (ИКТ) в системах педагогического образования стран ЕС. Определено место подготовки будущих учителей в области ИКТ стран ЕС. Отмечено, что во многих странах компетентность в сфере ИКТ рассматривается как одна из основных компетентностей учителя, которая должна быть сформирована в процессе его профессиональной подготовки.

The problems of teacher training in the field of information-communication technologies (ICT) in teacher education systems in the European Union (EU). The place of preparation of future teachers in ICT in the EU. Noted that in many countries in the field of ICT competence is regarded as one of the core competencies of the teacher, to be formed in the course of his training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Борисенко І. 
Особливості курирулуму початкової освіти Шотландії / І. Борисенко // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 20-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано ідеологію, ключові принципи конструювання та структуру курикулуму початкової освіти Шотландії. Названо етапи розвитку концепції курикулуму в Шотландії. Наведено приклади інновацій в оцінюванні навчальних досягнень учнів у початковій школі Шотландії. Визначено основні ідеї розвитку "Курикулуму для досконалості": результативний підхід; індивідуалізація процесу навчання; принцип дитиноцентрованості; складання характеристики учнівських досягнень у зручній для дитини формі; формування в учнів уміння вчитися; гарантування кожній дитині навчання, темп і вимоги до якого відповідають її індивідуальним особливостям; обов’язковий взаємозв’язок між усіма аспектами навчання. Виокремлено ключові принципи конструювання курикулуму початкової школи в Шотландії: складність і задоволення для мотивації учнів до навчання, реалізація індивідуального потенціалу кожної дитини; простір для організації різних видів класної й позакласної діяльності; глибина, можливість розвитку в учня різних типів мислення, персоналізація і вибір, що враховує індивідуальні потреби і підтримує талант кожної дитини; зв’язок між різними аспектами навчання протягом тривалого періоду часу; доцільність, необхідність вчитися та можливість застосування результатів навчання у житті.

Проанализированы идеология, ключевые принципы конструирования и структура куррикулума начального образования Шотландии. Приведены примеры инноваций в оценке учебных достижений учащихся в начальной школе Шотландии. Определены основные идеи развития "Куррикулума совершенства": результативный подход; индивидуализация процесса обучения; принцип ребенкоцентрированности; составление характеристики ученических достижений в удобной для ребенка форме; формирование в учащихся умения учиться; взаимосвязь между всеми аспектами обучения. Выделены ключевые принципы конструирования куррикулума начальной школы в Шотландии: сложность и мотивация учащихся к обучению, реализация индивидуального потенциала каждого ребенка; пространство для организации различных видов классной и внеклассной деятельности; возможность развития в учеников разных типов мышления, персонализация и выбор, учитывающие индивидуальные потребности каждого ребенка; связь между различными аспектами обучения в течение длительного периода времени; целесообразность, необходимость учиться и применять результаты обучения в жизни.

Analyzed ideology key principles of design and structure of the curriculum of primary education in Scotland. Named stages of concept curriculum in Scotland. Examples of innovations in the assessment of student achievements in primary school in Scotland.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ1)714.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Джурило А. 
Оцінювання якості шкільної освіти у Шотландії на прикладі діяльності інспекторату її величності / А. Джурило // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 26-31. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено питання організації оцінювання якості шкільної освіти в Шотландії, її структурні та функціональні елементи. Розглянуто роботу Інспекторату її Величності в Шотландії. Розкрито основні відмінності в роботі інспекторів шкіл Англії та Шотландії. Приділено увагу процесу самооцінювання шкіл як ключовому елементу забезпечення якості шкільної освіти. Викладено механізми проведення самооцінювання, які представлено в інструкціях Королівської інспекції; виділено сім об’єктів шкільної діяльності, які підлягають оцінюванню їхньої якості: навчальний план, освітні досягнення учнів, освітній процес (навчання та викладання), психолого-педагогічний супровід учнів, клімат школи, ресурси, управління, діяльність директора, система забезпечення якості. На основі результатів самооцінювання визначено сильні та слабкі сторони діяльності школи, виділено пріоритетні напрямки розвитку конкретного навчального закладу. Зазначено, що з 2000 р. школи в Шотландії зобов’язані складати щорічний план розвитку, в якому визначаються заходи з підвищення якості освітніх досягнень учнів; план розвитку також повинен включати цілі поліпшення, поставлені регіональним органом освітнього управління, та завдання з урахуванням побажань шкільної ради, вчителів, батьків та учнів.

Охарактеризованы основные отличия в работе инспекторов школ Англии и Шотландии. Уделено внимание процессу оценивания школ как ключевому элементу качества школьного образования. Изложены механизмы проведения самооценки, представленные в инструкциях Королевской инспекции, выделены семь объектов школьной деятельности, подлежащих оцениванию их качества: учебный план, образовательные достижения учащихся, образовательный процесс (обучение и преподавание), психолого-педагогическое сопровождение учащихся, психологический микроклимат школы, ресурсы, управление, менеджмент, система обеспечения качества. На основании результатов самооценки определены сильные и слабые стороны деятельности школы, выделены приоритетные направления развития конкретного учебного заведения. Отмечено, что с 2000 г. в школах Шотландии составляют ежегодный план развития, в котором определяются мероприятия по повышению качества образовательных достижений учащихся; план развития включает комплекс мер по улучшению управления школой и задачи с учетом пожеланий школьного совета, учителей, родителей и учеников.

The questions of evaluating the quality of school education in Scotland, its structural and functional elements. We consider the work of HM Inspectorate for Scotland. The characteristic of the main differences in the inspector of schools in England and Scotland.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(ВЕЛ1)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Юр'єва К. 
Міждисциплінарна методологія порівняльно-культурологічної етнопедагогіки / К. Юр'єва // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 5-12. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто роль етнопедагогіки як молодої наукової субдисципліни, що виникла на перетині етнології, педагогіки та етнопсихології. Окреслено міждисциплінарні методологічні підходи, що можуть бути використані у процесі добору та структурування змісту порівняльно-культурологічної етнопедагогіки як навчальної дисципліни. Зазначено, що у процесі добору і структурування змісту нової навчальної дисципліни перспективним уявляється використання ідей еволюціонізму, функціоналізму, структуралізму, ідей школи "культура й особистість", герменевтичного підходу.

Рассмотрена роль этнопедагогики как молодой научной субдисциплины, возникшей на пересечении этнологии, педагогики и этнопсихологии. Определены междисциплинарные методологические подходы, которые могут быть использованы в процессе отбора и структурирования содержания сравнительно-культурологической этнопедагогики. Отмечено, что в процессе отбора и структурирования содержания новой учебной дисциплины перспективным представляется использование идей эволюционизма, функционализма, структурализма, идей школы "культура и личность", герменевтического подхода.

The role ethnopedagogy a relatively young scientific subdystsypliny that occurred at the intersection of Ethnology, education, ethnic psychology. Outlined interdisciplinary methodological approaches that can be used in the selection and structuring content of comparative cultural ethnopedagogy as an academic discipline.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дзюбинська Х. 
Опіка і виховання дітей-сиріт у діяльності асоціацій і приватних фондів Польщі в ХІХ ст. / Х. Дзюбинська // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 13-19. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено діяльність асоціацій (Краківської асоціації Опікунської Ради, Асоціації благодійних жінок сиротинця у Новому Сончі) та приватних фондів на польських землях у XIX ст. Встановлено роль та основні завдання асоціацій в організації опікунсько-виховної роботи з дітьми-сиротами, головними з яких названо завдання забезпечення необхідних умов для проживання, початкового і професійного навчання сиріт, організації вільного часу. Звернено увагу на недоліки у діяльності цих закладів, зокрема низький рівень розвитку особистості дітей, відсутність єдиної системи навчання, недостатнє фінансування асоціацій і приватних фондів, які не могли надати опіку значній кількості сиріт. Підкреслено, що для сиріт, які були охоплені опікою, створювалися сприятливі умови та надавалась різноманітна допомога. Суспільні асоціації та приватні фонди Польщі виконували вагому роль в організації опікунсько-виховної діяльності з дітьми-сиротами. Розкрито особливості опікунсько-виховної діяльності суспільних асоціацій та приватних фондів Польщі в ХІХ ст.

Отражена деятельность ассоциаций (Краковской ассоциации Попечительского Совета, Ассоциации благотворительных женщин приюта в Новом Сонче) и частных фондов на польских землях в XIX в. Установлены основные задачи ассоциаций в организации попечительского-воспитательной работы с детьми-сиротами, главными из которых названы задачи обеспечения необходимых условий для проживания, начального и профессионального обучения сирот, организации свободного времени. Обращено внимание на недостатки в деятельности этих учреждений, в том числе на низкий уровень развития личности детей, отсутствие единой системы обучения, недостаточное финансирование ассоциаций и частных фондов, которые не могли предоставить опеку значительному количеству сирот. Подчеркнуто, что для сирот, которые были охвачены опекой, создавались благоприятные условия и предоставлялась разнообразная помощь. Общественные ассоциации и частные фонды Польши выполняли важную роль в организации попечительско-воспитательной деятельности с детьми-сиротами. Раскрыты особенности опекунско-воспитательной деятельности общественных ассоциаций и частных фондов Польши в XIX в.

Activity Associations (Cracow Association Board of Trustees, the Association of Women charity orphanage in Nowy Sacz) and private funds for Polish lands in the XIX century. The role and main tasks of the Board of Trustees in associations and educational work with orphans, foremost of which is called the task of securing the necessary living conditions, initial vocational training orphans of free time.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ПОЛ)46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мукан Н. 
Аналіз стандартів професійного розвитку вчителів американських загальноосвітніх шкіл / Н. Мукан, К. Істоміна // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 113-119. - Бібліогр.: с.119 (5 назв) - укp.

Подано результати наукової розвідки, присвяченої контент-аналізу стандартів професійного розвитку вчителів американських загальноосвітніх шкіл. Досліджено науково-педагогічну літературу, що висвітлює різноманітні аспекти нормативно-правової бази професійного розвитку педагогів. Здійснено аналіз стандартів професійного розвитку вчителів американських загальноосвітніх шкіл, розроблених на основі стандартів професійного розвитку персоналу. Розкрито особливості реалізації стандартів професійного розвитку вчителів на різних рівнях системи неперервної педагогічної освіти у США.

Представлены результаты научного исследования, посвященного контент-анализа стандартов профессионального развития учителей американских общеобразовательных школ. Исследовано научно-педагогическую литературу, освещающий различные аспекты нормативно-правовой базы профессионального развития педагогов. Осуществлен анализ стандартов профессионального развития учителей американских общеобразовательных школ, разработанных на основе стандартов профессионального развития персонала. Раскрыты особенности реализации стандартов профессионального развития учителей на разных уровнях системы непрерывного педагогического образования в США.

Presents the results of a scientific study on the content analysis of teachers' professional development standards for American schools. Studied scientifically- pedagogical literature, highlighting various aspects of the regulatory-legal framework of professional development of teachers. The analysis of teachers' professional development standards for American schools. The features of the implementation of standards of professional development of teachers at different levels of continuous pedagogical education in the United States.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч424(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нестеренко І. 
Проектування навчальних програм у контексті функціонування польської рамки кваліфікацій / І. Нестеренко // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 64-68. - Бібліогр.: с.68 (7 назв) - укp.

Розглянуто досвід модернізації навчальних програм у змісті вищої освіти Польщі на основі запровадження Національної рамки кваліфікацій. Висвітлено етапи методики проектування нової програми навчання. Зазначено, що врахування національних рамок кваліфікацій у Польщі сприяло збільшенню автономії університетів у розробці навчальних програм та внесенню суттєвих змін у структуру польської системи вищої освіти.

Рассмотрен опыт модернизации учебных программ в содержании высшего образования Польши на основе внедрения Национальной рамки квалификаций. Освещены этапы методики проектирования в новой программе обучения. Отмечено, что учет национальных рамок квалификаций в Польше способствовал увеличению автономии университетов в разработке учебных программ и внесению существенных изменений в структуру польской системы высшего образования.

The experience of the modernization of curricula in the content of higher education in Poland on the basis of implementation of the National Qualifications Framework. Stages of design techniques covered in the new training program. Noted that the inclusion of national qualifications frameworks in Poland significantly increased autonomy of universities to develop curricula and introduced significant changes in the structure of the Polish system of higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рубан Л. 
Альтернативні форми навчання в Україні (зарубіжний досвід) / Л. Рубан // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 69-74. - Бібліогр.: с.74 (13 назв) - укp.

Висвітлено погляди американського педагога-реформатора Дж. Холта стосовно ідеї домашньої освіти як альтернативної форми навчання. Проаналізовано шлях актуалізації ідей педагога в Україні. Зазначено, що індивідуальна форма навчання та екстернат, хоча не є домашньою освітою, однак створюють умови для індивідуалізації навчання позашкільним закладом, що є виявом альтернативності у системі освіти України.

Освещены взгляды американского педагога-реформатора Дж. Холта относительно идеи домашнего образования как альтернативной формы обучения. Проанализирован путь актуализации идей педагога в Украине. Отмечено, что индивидуальная форма обучения и экстернат, хотя не является домашним образованием, однако создают условия для индивидуализации обучения внешкольным учреждением, что является проявлением альтернативности в системе образования Украины.

When covering 17 views American educator and reformer John Holt on the idea of home schooling as an alternative form of training. Analyzed the way mainstream ideas J. Holt in Ukraine. Noted that the individual form of training and externship, although not a home education, but create conditions for the individualization of learning and extracurricular institutions, which is a manifestation Alternatively, in the education system of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО)764 + Ч34(4УКР)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гоштанар І. 
Керування у педагогіці Й. Гербарта / І. Гоштанар // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 50-56. - Бібліогр.: с.56 (12 назв) - укp.

Розглянуто науково-педагогічну спадщину видатного німецького педагога, філософа і психолога Й. Гербарта. Проаналізовано особливості керування як компонента його педагогічної системи у контексті розвитку шкільної освіти Німеччини на початку XIX ст. Зроблено висновок, що педагогіка Й. Гербарта є загальною педагогікою, яка спрямована на педагогічну дію і претендує на універсальність у багатократному відношенні.

Рассмотрено научно-педагогическое наследие выдающегося немецкого педагога, философа и психолога И. Гербарта. Проанализированы особенности управления как компонента его педагогической системы в контексте развития школьного образования Германии в начале XIX в. Сделан вывод, что педагогика И. Гербарта является общей педагогикой, которая направлена на педагогическое воздействие и претендует на универсальность в многократном отношении.

This considered scientifically-pedagogical heritage of outstanding German teachers, philosopher and psychologist I.Herbart. The features of the control system as a component of pedagogical I.Herbart in the context of school education in Germany in the early XIX century. Concluded that pedagogy I.Herbart is a common pedagogy that focuses on pedagogical influence and claims to universality in multiple relationships.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)51-271

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мордвінова І. 
Упровадження здоров’язбережувального виховання в польських школах / І. Мордвінова // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 57-63. - Бібліогр.: с.63 (11 назв) - укp.

Охарактеризовано періоди історичного розвитку та впровадження здоров’язбережувального виховання в польських школах. З’ясовано причини та передумови появи модуля "Навчання здоров’я" на всіх ступенях польської освіти. Розглянуто основні закони та нормативні документи, які обгрунтовують здоров’язбережувальне виховання учнів в різні вікові періоди.

Охарактеризованы периоды исторического развития и внедрения здоровьесохраняющего воспитания в польских школах. Выяснены причины и предпосылки появления модуля "Обучение здоровья" на всех уровнях польского образования. Рассмотрены основные законы и нормативные документы, которые обосновывают здоровьесохраняющее воспитание учащихся в разные возрастные периоды.

Are considered periods of historical development and implementation maintain health education in Polish schools. The reasons and prerequisites for the module "Health Education" at all levels of Polish education. Highlight the major laws and regulations that justify maintain health education of pupils at different ages.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лавриченко Н. 
Стратегії управління якістю шкільної освіти у країнах ЄС та США / Н. Лавриченко // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 75-87. - Бібліогр.: с.87 (22 назв.) - укp.

Розглянуто механізми покращення якості шкільної освіти у ЄС та США. Проаналізовано особливості реалізації стратегій забезпечення якості такої освіти в окремих країнах ЄС та США. З’ясовано обставини, що спонукають до пошуку ефективних стратегій управління якістю освіти в більшості країн сучасного світу.

Рассмотрены механизмы улучшения качества школьного образования в ЕС и США. Проанализированы особенности реализации стратегий обеспечения качества такого образования в отдельных странах ЕС и США. Выяснены обстоятельства, побуждающие к поиску эффективных стратегий управления качеством образования в большинстве стран современного мира.

The mechanisms of improving the quality of school education in the EU and USA. The features of the implementation of strategies to ensure the quality of school education in selected EU countries and the USA. Clarified the circumstances prompting to find effective strategies for managing the quality of education in most countries today.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) к8 + Ч424(7СПО) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Єгоров Г. 
Стандарти як складова механізму забезпечення якості освіти у Франції / Г. Єгоров // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 103-108. - Бібліогр.: с. 108 (7 назв) - укp.

Проаналізовано структуру, рівні та функції стандартів загальної середньої освіти Франції, які формуються в контексті вимог експертного міжнародного співтовариства. Розкрито суть їх реалізації через систему впровадження у шкільну практику стандартизованого тестування та "загального фундаменту знань і компетентностей". Охарактеризовано ознаки, яким повинні відповідати оптимальні стандарти.

Проанализирована структура, уровни и функции стандартов общего среднего образования Франции, которые формируются в контексте требований экспертного международного сообщества. Раскрыта суть их реализации через систему внедрения в школьную практику стандартизированного тестирования и "общего фундамента знаний и компетенций". Охарактеризованы признаки, которым должны соответствовать оптимальные стандарты.

The structure of the levels and functions of the standards of secondary education in France, which are formed in the context of the requirements of the expert of the international community. The essence of their implementation through the introduction into school practice of standardized testing and "common foundation of knowledge and competence". Characterized by signs, which must comply with the best standards.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ФРА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шаповалова О. 
Напрями реформування управління освітою Великої Британії у другій половині ХХ століття / О. Шаповалова // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 109-112. - Бібліогр.: с. 112 (7 назв) - укp.

Здійснено аналіз реформ у галузі управління середньою освітою Великої Британії у другій половині ХХ ст. Охарактеризовано й конкретизовано дії централізаційно-децентралізаційних механізмів управління. Визначено роль цих дій у підвищенні якості освіти.

Осуществлен анализ реформ в области управления средним образованием Великобритании во второй половине ХХ в. Охарактеризованы и конкретизированы действия централизованно-децентрализованных механизмов управления. Определена роль этих действий в повышении качества образования.

The analysis of governance reforms in secondary education the UK in the second half of the twentieth century. Characterized and specified actions centralized- decentralized management mechanisms. Defined their role in improving the quality of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ВЕЛ) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шеверун Н. 
Механізми забезпечення якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. Шеверун // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 88-94. - укp.

Виокремлено основні напрями реформування системи загальної середньої освіти Німеччини з метою покращання її якості. Охарактеризовано сучасні стандарти зазначеної освіти, модель стандартизованого тестування навчальних досягнень учнів та національну концепцію моніторингу якості освіти у Німеччині.

Выделены основные направления реформирования системы общего среднего образования Германии по улучшению его качества. Охарактеризованы современные стандарты указанного образования, модель стандартизированного тестирования учебных достижений учащихся и национальной концепции мониторинга качества образования в Германии.

Describe a mechanism to ensure the quality of secondary education in Germany. The basic directions of reforming the system of secondary education in Germany to improve its quality. Characterized by modern standards of general secondary education , the model of standardized testing of students' achievements and the national concept of monitoring the quality of education in Germany.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч424(4НІМ) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Джурило А. 
Стратегії реформування загальної середньої освіти НДР і ФРН у другій половині ХХ століття / А. Джурило // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 95-102. - Бібліогр.: с.102 (7 назв) - укp.

Розглянуто особливості реформування загальної середньої освіти НДР і ФРН у другій половині ХХ ст. Висвітлено здобуті результати у реформуванні освіти об’єднаної Німеччини. Описано шляхи розвитку шкільної освіти у кожній із країн у контексті стратегічних орієнтирів освітньої політики держав та наявні проблеми після їх об’єднання.

Рассмотрены особенности реформирования общего среднего образования ГДР и ФРГ во второй половине ХХ в. Освещены полученные результаты в реформировании образования объединенной Германии. Описаны пути развития школьного образования в каждой из стран в контексте стратегических ориентиров образовательной политики государств и существующие проблемы после их объединения.

The features of the reform of secondary education East and West Germany in the second half of the twentieth century. Highlight the results in education reform united Germany. Describes the development of school education in each of the countries in the context of strategic guidance and educational policies of the existing problems after their union.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сбруев Н. 
Обеспечение добросовестности научных исследований / Н. Сбруев // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 32-38. - Библиогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему етичної регламентації дослідницької діяльності в університетах США. Визначено мету та завдання розроблення кодексів з етики наукових досліджень. Охарактеризовано основні аспекти діяльності адміністратора наукових досліджень щодо забезпечення наукової добросовісності. У процесі роботи дослідницьких колективів час від часу виникають різного роду конфлікти інтересів, які можуть поставити під загрозу цілісність і наукову сумлінність дослідження і призвести до серйозних проступків, таких, наприклад, як фальсифікація результатів досліджень для отримання особистої фінансової вигоди. Підкреслено тезу про те, що відповідно до затвердженої в кожному американському університеті політики вирішення конфлікту інтересів (university's conflict of interest policy) щорічно проводяться розслідування випадків фальсифікації результатів досліджень з метою отримання особистої вигоди. Констатовано, що розгляд окремих моральних аспектів діяльності університетських адміністраторів наукових досліджень та вирішення етичних конфліктів досягається угодою між членами проектної групи, дослідниками та адміністрацією університету, спонсорами та соціумом.

Рассмотрена проблема этической регламентации исследовательской деятельности в университетах США. Определены цели и задачи кодексов и руководств по этике научных исследований. Охарактеризованы основные аспекты деятельности администраторов научных исследований по обеспечению научной добросовесности. В процессе работы исследовательских коллективов время от времени возникают различного рода конфликты интересов, которые могут поставить под угрозу целостность и научную добросовестность исследования и привести к серьезным проступкам, таким, например, как фальсификация результатов исследований для получения личной финансовой выгоды. Подчеркнут тезис о том, что в соответствии с утвержденной в каждом американском университете политикой решения конфликта интересов (university’s conflict of interest policy) ежегодно проводятся расследования случаев фальсификации сотрудниками результатов исследований с целью получения личной выгоды от сторонних организаций. Констатировано, что рассмотрение отдельных моральных аспектов деятельности университетских администраторов научных исследований и разрешение этических конфликтов достигается соглашением между членами проектной группы, исследователями, администрацией университета, спонсорами и социумом.

The problems of ethical regulation of research at US universities. The aims and objectives of the codes and guidelines on research ethics. Highlights of the activities of the administrator to ensure that scientific research integrity research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(7СПО)731 + Ч210.562

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського