Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>K=ВОЛОНТЕРСТВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 118
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Стеженская Е. И. 
Волонтерство как форма социальной активности пожилых людей / Е. И. Стеженская, Н. В. Вержиковская // Пробл. старения и долголетия. - 2004. - 13, № 3. - С. 281. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14435 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Капська А. Й. 
Підготовка волонтерів до соціальної роботи : Навч.-метод. посіб. / А. Й. Капська, О. Г. Карпенко, Н. М. Комарова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Держсоцслужба, 2005. - 149 c. - укp.

Наведено загальну характеристику волонтерського руху в Україні та стратегію його розвитку. Показано значення волонтерства як одного з суттєвих чинників побудови демократичного суспільства. Обгрунтовано можливі шляхи залучення волонтерів до надання соціальних послуг населенню. Розглянуто концепцію Закону України "Про волонтерський рух" та проблему оптимального використання волонтерів у діяльності центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. Побудовано теоретичну схему вирішення соціальних проблем за допомогою волонтерів. Розглянуто технології організації та діяльності "Школи волонтерів". Висвітлено правові аспекти розвитку волонтерського руху та деякі особливості навчання волонтерів відповідно до регіональних потреб.

Представлена общая характеристика волонтерского движения в Украине и разработана стратегия его развития. Показано значение волонтерства как одного из существенных факторов формирования демократического общества. Обоснованы возможные пути приобщения волонтеров к оказанию социальных услуг населению. Рассмотрена концепция Закона Украины "О волонтерском движении" и проблема оптимального использования волонтеров в деятельности центров социальных служб для семьи, детей и молодежи. Разработана теоретическая схема решения социальных проблем с помощью волонтеров. Рассмотрены технологии организации и деятельности "Школы волонтеров". Освещены правовые аспекты развития волонтерского движения и некоторые особенности обучения волонтеров в соответствии с региональными потребностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)р + Ч312(4УКР) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Софій Н. 
Школа як осередок розвитку громади / Н. Софій, М. Ворон // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 102-103. - укp.

Надано відомості про рух громадсько-активних шкіл (ГАШ) в Україні. Розкрито мету програми "Школа як осередок розвитку громади", реалізацію якої розпочав Всеукраїнський фонд "Крок за кроком". Акцентовано увагу на умовах забезпечення розвитку громад, які пов'язані з реалізацією програми. Охарактеризовано модель, що є основою ГАШ в Україні. Висвітлено напрями діяльності ГАШ - демократизація школи, волонтерство та партнерство школи і місцевої громади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.53 + Ч424(4УКР) + Ф79(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Єльникова Г. 
Моніторинг розвитку громадсько-активної школи / Г. Єльникова, О. Марчак // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 63-66. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Повідомлено, що у 2003 - 2005 рр. за ініціативою Всеукраїнського фонду "Крок за кроком" в Україні створено громадсько-активні школи (ГАШ). Розкрито поняття "освітній моніторинг", його об'єкт, предмет, мету, функції, класифікації. Запропоновано авторську концепцію трансформації зовнішніх вимог у внутрішню , розроблену з метою здійснення освітнього моніторингу. Зазначено, що інструментарієм освітнього моніторингу є факторно-критеріальні моделі діяльності, що розробляються на основі кваліметричного підходу. Визначено поняття ГАШ, модель діяльності, особливості, складові: демократію, волонтерство, взаємовигідне партнерство в системі "школа - спільнота". Представлено базову кваліметричну модель ГАШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.53 + Ч30в6 + Ф79(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яремчук Н. Я. 
Підготовка студентів класичного університету до виховної діяльності у загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. Я. Яремчук; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано педагогічні умови та модель професійної підготовки студентів класичного університету до виховної діяльності в загальноосвітній школі. Визначено особливості, компоненти, критерії та рівні готовності студентів класичного університету до виховної діяльності у загальноосвітній школі. Удосконалено теоретичні положення щодо професійної підготовки майбутнього вчителя, розкрито сутність його виховної діяльності, показано її роль у навчальному процесі. Розглянуто можливості впровадження нової моделі професійної підготовки студентів до виховної діяльності у процесі вивчення психолого-педагогічних та інших дисциплін, під час проведення педагогічної практики, позааудиторної та науково-дослідної роботи. Охарактеризовано основні етапи педагогічної підготовки студентів до виховної діяльності. Розглянуто різні види діяльності студентів у процесі педагогічної підготовки, зокрема, навчання, педагогічну практику, волонтерство та позааудиторну роботу. Створено варіативно-елективний курс "Виховна діяльність педагога в загальноосвітній школі" для обраних тем з педагогіки. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої моделі та педагогічних умов професійної підготовки студентів класичного університету до виховної діяльності. Результати наукового дослідження впроваджено у навчально-виховний процес класичних університетів України та Польщі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Харченко С. Я. 
Історія, теорія та практика волонтерського руху в Україні : наук.-навч.-метод. посіб. / С. Я. Харченко, О. П. Песоцька, В. О. Кратінова, Н. Б. Ларіонова, О. Л. Караман, С. В. Горенко; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка", Н.-д. центр пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України і Луган. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 319 c. - укp.

Проведено історико-феноменологічний аналіз волонтерства. Розкрито організаційно-нормативно-правові засади волонтерства в Україні. Висвітлено шляхи залучення добровільних помічників до соціальної діяльності. Показано роль "стилів" роботи волонтерів у реалізації соціальних проектів. Визначено основні ризики волонтерської діяльності, показано шляхи їх запобігання та подолання. Наведено методи діагностики готовності підлітків і молоді до волонтерської діяльності. Увагу приділено тренінговій програмі "Волонтерство як ресурс соціальної роботи з дітьми та сім'ями".

Проведен историко-феноменологический анализ волонтерства. Раскрыты организационно-нормативно-правовые основы волонтерства в Украине. Освещены пути привлечения добровольных помощников к социальной деятельности. Показана роль "стилей" работы волонтеров в реализации социальных проектов. Определены основные риски волонтерской деятельности, показаны пути их предупреждения и преодоления. Приведены методы диагностики готовности подростков и молодежи к волонтерской деятельности. Внимание уделено тренинговой программе "Волонтерство как ресурс социальной работы с детьми и семьями".


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2008. - 313 с. - (Пед. науки; N 6(145)). - укp.

Висвітлено особливості використання текстових історичних джерел у процесі вивчення соціальної історії. Розкрито сутність і причини появи соціального сирітства у сучасному суспільстві. Розглянуто волонтерство як фактор професійного становлення майбутніх соціальних педагогів. Визначено взаємозв'язок педагогічної концепції О.С.Нілла з психологічними теоріями кінця ХІХ - середини ХХ ст. Проаналізовано діяльність соціальних служб для молоді з трудової соціалізації старшокласників. Запропоновано методику виявлення стану профілактики адиктивної поведінки підлітків і молоді за умов навчального закладу.

Освещены особенности использования текстовых исторических источников при изучении социальной истории. Раскрыты сущность и причины появления социального сиротства в современном обществе. Рассмотрено волонтерство как фактор профессионального становления будущих социальных педагогов. Определена взаимосвязь педагогической концепции А.С.Нилла с психологическими теориями конца ХІХ - середины ХХ вв. Проанализирована деятельность социальных служб для молодежи по вопросам трудовой социализации старшеклассников. Предложена методика выявления состояния профилактики адиктивного поведения подростков и молодежи в условиях учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5я54(4УКР) + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гордилова О.  
Волонтерство і громадянське суспільство в Росії / О. Гордилова // Політ. менеджмент. - 2008. - № 6. - С. 122-131. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Здійснено аналіз волонтерської роботи як результату й однієї з умов становлення громадянського суспільства. Розкрито зміст волонтерської роботи, її структурні та функціональні характеристики, роль в суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ф036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Толмачова І. А. 
Сучасний етап наукового осмислення поняття "благодійництво" / І. А. Толмачова // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2008. - № 1. - С. 109-113. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено сучасні підходи до осмислення поняття "благодійництво". Проведено порівняльний аналіз споріднених понять: волонтерство, добродійність, доброчинність, розкрито природу меценатства та спонсорства. Обгрунтовано необхідність проведення різноаспектних наукових досліджень з метою визначення місця спонсорства у системі благодійництва.

Освещены современные подходы к осмыслению понятия "благотворительность". Проведен сравнительный анализ родственных понятий: волонтерство, благодетельность, раскрыта природа меценатства и спонсорства. Обоснована необходимость проведения разноаспектных научных исследований с целью определения места спонсорства в системе балаготворительности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)278

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Швець Т. 
Особливості громадянської соціалізації старшокласників в умовах євро інтеграції / Т. Швець // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 3/4. - С. 147-153. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто одну з найбільш важливих проблем у процесі державотворення України - проблему громадянської соціалізації старшокласників за умов євроінтеграції, коли провідними завданнями загальноосвітніх закладів стають формування громадянина держави, певної регіональної спільноти, громадянина світу. Охарактеризовано позитивний досвід європейських країн у процесі громадянської соціалізації засобами позакласної діяльності (євроклуби, програми обмінів, волонтерство, участь у спільних проектах, освітні подорожі тощо) та напрями його реалізації в українській школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дорошко М. 
Маркетинг в освіті та громадські зв'язки / М. Дорошко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 86-94. - укp.

Розглянуто використання освітнього маркетингу та "паблік рілейшнз" (PR) - зв'язки з громадськістю в Житомирській міській гімназії №3 як один із напрямів управління навчальним закладом в умовах ринкової економіки. Розкрито питання здійснення маркетингового аналізу і контролю директором навчального закладу. Визначено конкретні групи, на які спрямована діяльність школи щодо зв'язків з громадськістю. Охарактеризовано складові репутації школи, від яких залежить її позитивний імідж: вибір назви школи (гімназія, колегіум, ліцей); ведення документації, ділових паперів, складання листів; організація презентацій; спільна діяльність асоціації батьків та гімназії; участь у виставках; результативність на олімпіадах; імідж керівника школи. Окреслено модель громадсько-активної школи, яка складається з компонентів: демократизації, волонтерства, взаємовигідного партнерства між школою та громадою. Надано рекомендації щодо роботи з пресою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к94 + Ч421.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Юрченко І. В. 
Інституціоналізація волонтерського руху в Україні : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / І. В. Юрченко; Ін-т соціол. НАН України. - К., 2009. - 16 c. - укp.

Досліджено умови та фактори інституціоналізації волонтерського руху в Україні. Розглянуто існуючі соціологічні концепції соціальних інститутів. Запропоновано аналітичну схему процесу інституціоналізації, з використанням якої проаналізовано особливості інституціоналізації соціальних рухів загалом і безпосередньо волонтерського руху в Україні. Узагальнено методологічні підходи та світовий досвід дослідження волонтерства. Розкрито особливості мотивації волонтерів, охарактеризовано елементи ціннісно-нормативної, символічно-смислової та статусно-рольової структур волонтерського руху, досліджено процеси його легітимації та легалізації, а також формування колективної ідентичності й інституціональної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-8 + С5*612

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Волошкова Л. 
Учнівське самоврядування: аналіз досвіду / Л. Волошкова // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 4. - С. 15-18. - укp.

Проаналізовано систему учнівського самоврядування (УС) у Київському міському вищому професійному училищі зв'язку (МВПУЗ) як добровільної громадської організації учнів, метою якої є реалізація та захист їх прав і свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та їх соціальне становлення як повноправних членів суспільства. Відзначено, що до роботи в УС училища залучено близько 20 % загального контингенту учнів. Розкрито зміст творчої співпраці адміністрації училища з УС. Охарактеризовано структуру, головну мету та завдання УС. Наведено список проектів УС МВПУЗ (організація святкувань, уроків пам'яті, взаємодопомоги у навчанні, волонтерських акцій, заходів із дозвілля, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі, профорієнтаційної роботи). Підсумовано, що УС МВПУЗ спрямовано на підготовку фахівців нової генерації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)717 + Ч471.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лях Т. Л. 
Методика організації волонтерських груп : навч. посіб. / Т. Л. Лях; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Ін-т психології та соц. педагогіки. - К., 2010. - 158 c. - Бібліогр.: 131 назв. - укp.

Розкрито основні теоретичні положення та питання організації волонтерських груп (ВГ). Висвітлено особливості соціально-педагогічної роботи ВГ в Україні, генезу ВГ у вітчизняній та закордонній практиці. Розглянуто види мотивації людей до волонтерства. Наведено наукові підходи до класифікації ВГ, етапи розробки волонтерських програм, зокрема, планування залучення волонтерів, складання опису їх роботи, забезпечення ресурсами, а також вимоги до особистісно-моральних якостей потенційних волонтерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739524 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Холод О.М. 
Інмутація волонтерства в Іспанії, Грузії та Уганді / О.М. Холод // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 4. - С. 16-22. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто процеси інмутації (внесення негативних змін) ціннісних орієнтацій та установок волонтерів, зайнятих наданням допомоги людям, які потребують такої, в Іспанії, Грузії та Уганді.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4/6) + С5*122.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Неруш Н. 
Супровід та підтримка обдарованих школярів у громадсько-активній школі / Н. Неруш // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 66-77. - укp.

На досвіді роботи Хотівського НВК "ЗОШ I-III ступенів - гімназія" висвітлено основні принципи, цілі, завдання громадсько-активної школи (ГАШ), яка включає життя в свої уроки, позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадянського виховання не тільки учнів, а й інших учасників освітнього процесу, результатом якого є комплексне, системне виховання громадянина. Окреслено семантичні блоки двокомпонентної (партнерство, волонтерство) структури моделі ГАШ; механізм переходу від традиційної школи до ГАШ. Охарактеризовано волонтерські проекти громадянського, екологічного та патріотичного спрямування. Зазначено, що ефективність такої моделі школи доведена високим рівнем знань випускників школи.

На опыте работы Хотивского УВК "общеобразовательная школа I-III степеней - гимназия" представлены основные принципы, цели, задачи общественно активной школы (ОАШ), которая включает жизнь в свои уроки, внеурочную деятельность, создавая единое поле гражданского воспитания не только учащихся, но и других участников образовательного процесса, результатом которого является комплексное, системное воспитание гражданина. Очерчены семантические блоки двухкомпонентной (партнерство, волонтерство) структуры модели ОАШ, механизм перехода от традиционной школы к ОАШ. Освещены волонтерские проекты гражданского, экологического и патриотического направления. Указано, что эффективность такой модели школы доказана высоким уровнем знаний выпускников школы.

The article suggest the experience of the public active school where positive changes in the community are considered to be possible only when people are open and work together for the solution of general problems. The public active school includes life into its lessons and after- class activity creating a united field of civil education of students and other participants of the educational process. As a results, the complex, system education of the citizen continues not only at school but also out of it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Войцях Т. В. 
Волонтерство як інноваційна форма в діяльності спеціалістів психологічної служби / Т. В. Войцях // Пед. вісн.. - 2011. - № 3. - С. 50-53. - укp.

Розглянуто результати досліджень з питань ефективності професійної діяльності працівників психологічної служби закладів освіти Черкаської області, проведених обласним центром практичної психології та соціальної роботи у 2009 - 2010 н.р. Висвітлено волонтерство як новий вид громадської діяльності в Черкаській області. Доведено ефективність і результативність діяльності волонтерів як складової ланки психологічної служби системи освіти. Наведено назви організацій, які брали участь у волонтерстві в Черкаській області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР-4ЧЕК) + Ю949.244 + С40(4УКР-4ЧЕК)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ткачук Н. 
Реалізація ідеї громадсько-активної школи в умовах освітнього простору регіону / Н. Ткачук, Л. Щерба // Пед. пошук. - 2011. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено сутність громадсько-активної школи (ГАШ), поширення ідеї ГАШ через зміст роботи Волинського інституту післядипломної освіти та досвід діяльності ЗОШ І - ІІІ ступенів с. Забороль Луцького району. Визначено принципи діяльності навчального закладу як ГАШ. Наведено модель формування компетентного випускника та його якості і вміння. Проаналізовано завдання розвитку структури школи, які постановили дирекція та педагогічний колектив школи, орієнтуючись на модель випускника та з врахуванням головних засад функціонування ГАШ. Узагальнено, що досвід ЗОШ с. Забороль підтверджує, що модель ГАШ стимулює виникнення інноваційних освітніх програм, допомагає вдосконалити професійну компетентність педагога, яка відповідає вимогам сучасності.

Освещено сущность общественно-активной школы (ОАШ), распространение идеи ОАШ в работе Волынского института последипломного образования и опыт деятельности школ I - III ступеней с. Забороль Луцкого района. Определены принципы деятельности учебного заведения ОАШ. Представлена модель формирования компетентного выпускника и его качества и умения. Проанализированы задачи развития структуры школы, которые постановили дирекция и педагогический коллектив школы, ориентируясь на модель выпускника и учитывая главные принципы функционирования ОАШ. Обобщенно, что опыт СОШ с. Забороль подтверждает, что модель ОАШ стимулирует возникновение инновационных образовательных программ, помогает усовершенствовать профессиональную компетентность педагога, которая отвечает требованиям современности.

Аrticle deals with the essence of community school the spread of ideas gash through the contents of the Volyn Institute for Postgraduate Education and experience activities. Zaborol Lutsk District. The principles of the institution as a gash. The model of the formation of a competent graduate, and his qualities and skills. Analyzed the problem of the structure of schools that agreed to the management and teaching staff of the school, focusing on graduate model and taking into account the main principles of operation. Generally, that the experience of secondary school. Zaborol confirms that the model of Gash stimulates the emergence of innovative educational programs; helps improve the professional competence of teachers, which meets the requirementsof modernity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ткачук Т. С. 
Ціннісно-гуманістичний потенціал волонтерства / Т. С. Ткачук // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 52-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто в ретроспективі явище волонтерства, динаміку зміни змістового компонента даного феномену. З огляду на історико-феноменологічний аналіз та нормативно-правові засади волонтерства, стверджено, що на ідеях добровільної допомоги заснована діяльність більшості неурядових і громадських організацій. Відзначено домінуючу роль молодіжних громадських організацій та студентських волонтерських об'єднань у волонтерстві, діяльність яких націлена на досягнення педагогічних цілей, має ціннісно-гуманістичний характер та об'єктивно стає засобом гуманістичного виховання майбутніх педагогів.

Рассмотрено в ретроспективе явление волонтерства, динамика изменения смыслового компонента данного феномена. На основе историко-феноменологического анализа и нормативно-правовых основ волонтерства, утверждается, что на идеях добровольной помощи основана деятельность большинства неправительственных и общественных организаций. Отмечена доминирующая роль молодежных общественных организаций и студенческих волонтерских объединений в педагогическом волонтерстве, деятельность которых нацелена на достижение педагогических целей, имеет ценностно-гуманистический характер и объективно становится средством гуманистического воспитания будущих педагогов.

The article analyzes the phenomenon of volunteerism in the following logical sequence: evolution of the category "volunteerism"; historic and phenomenological analysis of volunteerism; normative and legal bases; pedagogical volunteerism.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.511

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Трубнікова О. А. 
Соціально-психологічні чинники розвитку волонтерства у локальній спільноті : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. А. Трубнікова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 19 c. - укp.

Проаналізовано основні підходи до вивчення проблеми волонтерської діяльності, розкрито її сутність і визначено соціально-психологічні характеристики даного феномену. Розроблено модель розгортання волонтерства у локальній спільноті, яка передбачає поетапне залучення волонтерів до реалізації місцевих ініціатив. Визначено чинники розвитку волонтерської діяльності у локальній спільноті, структуру психологічної готовності до волонтерства, соціально-психологічний зміст менеджменту волонтерської діяльності. Встановлено, апробовано та доведено ефективність програми формування психологічної готовності до волонтерства, програми підготовки керівників волонтерів, програми підготовки організаторів локальних спільнот. Висвітлено й апробовано технологію активізації волонтерства у локальній спільноті, доведено доцільність її впровадження в проектах і програмах розвитку локальних спільнот.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.241 + С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382315 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського